Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko164
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
YamatosDeath

YamatosDeath

Dołączył 1 rok i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 95
  • Znaleziska 9
  • Mikroblog 86
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 2
YamatosDeath
YamatosDeath 09.12.2025, 16:33:53
  • 5
Jako lekarz mam kompleks wobec programistów i matematyków. Czuję się po prostu dużo głupszy od nich. Studia lekarskie są dla debili, na co najlepszym dowodem jest to że studiuje je pełno niezbyt lotnych kobitek i facetów, którzy od paru lat zaczęli eksponować to na medstagramach. Odbiera mi to całą przyjemność z pracy lekarza, bo ciągle czuje się jak głupek.

Zawsze chciałem robić coś ambitnego, a moim zdaniem medycyna czymś takim nie jest.
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
09.12.2025, 16:37:40 via Wykop
  • 2
Czemu pielęgniarka nie może zakwalifikować do szczepienia?


@Cozwykopem: Z tego co wiem to może, ale w sumie co to ma do mojego wpisu?
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
09.12.2025, 16:48:10 via Wykop
  • 0
@Cozwykopem: okej rozumiem teraz co masz na myśli. Tylko, że nawet jak oddeleguje się te prostsze rzeczy do pracowników niższego szczebla, to nic ciekawego i bardziej ambitnego nie zostanie, bo w medycynie po prostu nie ma takich rzeczy.
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
09.12.2025, 19:28:47 via Wykop
  • 0
Piszesz, że nie ma ambitnych rzeczy w medycynie? Przecież to kpiny. Operacje serca czy mózgu to nic ambitnego?


@NocnikDzienny: Może dla laika to coś ambitnego, ale z mojej perspektywy niewiele sie to różni od zwykłej budowlanki
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
09.12.2025, 20:30:55 via Wykop
  • 0
w medycynie nie ma nic ambitnego? To wina społeczeństwa, co z byle gownen lecą na sor. Bo dostaną też zwolnienie...


@Cozwykopem: Raczej chodzi mi o to, że nawet te pozornie skomplikowane rzeczy sprowadzają się do zaordynowania jakiegoś lekarstwa ew. jakichś prostych czynności manualnych
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
09.12.2025, 20:32:50 via Wykop
  • 0
Zabawne, że wspomniałeś o budowlance


@NocnikDzienny: Zaznacze tylko, że nie chciałem w żaden sposób umniejszać budowlance, po prostu przyrównałem zabiegi do budowlanki, żeby pokazać że w gruncie rzeczy zabiegi nawet na sercu czy mózgu to też nie jest jakieś rocket science. Dodam też, że lekarze głównie korzystają z narzędzi, które tworzą inżynierzy. Są jak takie głupie małpki, które tylko obsługuja maszyny, których działania nawet nie rozumieją

Skoro wypalenie dorwało Cię
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
09.12.2025, 20:57:13 via Wykop
  • 1
Znajomy chirurg by cię za to zdanie pokroił.


@Cozwykopem: Być może jego ego nie jest w stanie dopuścić w ogóle takiej myśli, że nie jest bogiem. Wielu lekarzy ma z tym problem :)
  • Odpowiedz
lormont
lormont
07.12.2025, 19:49:35
  • 0
Jaka specjalizacja na medycynie, żeby się nie narobić a zarobić?
#pracait #programista15k #kryzysit #medycyna #lekarz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 07.12.2025, 20:13:31 via Wykop
  • 3
@lormont: medycyna to nie IT zeby sie dorobic za siedzenie na dupie. Tutaj jak serio chcesz sie dorobić to musisz robić zabiegi przez 400h w miesiącu i miec procent od zabiegu
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 08.12.2025, 17:09:36 via Wykop
  • 0
albo lobotomia(。◕‿‿◕。)


@Dadas77 @chaddeveloper: Ale akurat elektrowstrząsy obecnie się stosuje i nie wygląda to tak jak w popularnych filmach sensacyjnych. Przykładem może być leczenie lekoopornej depresji. Ciekawy temat w ogóle i mocno "gorący" badawczo
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 28.11.2025, 14:36:33
  • 0
Poszedłbym na radiologie, ale sie obawiam tego całego AI i tego, że teraz dużo miejsc na radiologie jest, to w przyszłości może być krucho z pracą.

#lekarski #medycyna #lekarz #pracbaza #praca #ai
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MIREK_FAJFUS
MIREK_FAJFUS
28.11.2025, 14:38:39 via Wykop
  • 2
@YamatosDeath:
MIREK_FAJFUS - @YamatosDeath:

źródło: aa2064a7b0a5f8ee0ff16349c40ae71434410b72fc1fe0da0f1d1721146a7b57

Pobierz
  • Odpowiedz
piamater
piamater
29.11.2025, 13:48:27 via Wykop
  • 0
@YamatosDeath: AI raczej nigdy nie będzie samodzielne w kwestii diagnostyki, jeśli Cię to interesuje to ja bym szła
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 13.11.2025, 16:32:43
  • 27
W IT jest ten sam problem co w medycynie. Jakiś nerd po polibudzie, pasjonat, tryhard C++ co pisze systemy sterujące do samolotów to dostaje 8200 na łape, a jakiś kelner bez studiów co się przebranżowił 10 lat temu na frontend i zmienia k---a kolorki bierze sobie 2 kontrakty w Web3 zza granicy i kasuje za to g---o po 80k miesięcznie.

To samo jest w medycynie. Dr nauk medycznych co z--------a na internie
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
13.11.2025, 16:42:45 via Wykop
  • 0
@nairoht: 10-12k$ miesięcznie na b2b to normalna stawka dla seniorów w USA nic specjalnego
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
13.11.2025, 16:51:34 via Wykop
  • 0
gdzie to?


@luke-mat: nie na rocketjobs ani pracuj.pl
  • Odpowiedz
PositiveRate
PositiveRate
06.11.2025, 21:49:58
  • 0
Po tych paru latach znoju myślę o pójściu na jakąś przede wszystkim łatwą i przyjemną speckę. Nie mam wielkich ambicji. Chce spokojnie żyć. Co byście brali?

#medycyna #lekarz #radiologia #interna #pediatria

Jaka specka?

  • Radiologia 47.2% (17)
  • Interna 22.2% (8)
  • Pediatria 30.6% (11)

Oddanych głosów: 36

  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 06.11.2025, 22:27:26 via Wykop
  • 0
@PositiveRate: Chyba nie ma nic bardziej czilowego niz rezydentura z pediatrii w szpitalu klinicznym. Pełno specjalistów, którzy zawsze ci we wszystkim pomogą, dużo rezydentów, więc masz mało pacjentów i ogólnie po prostu jest mało pacjentów pediatrycznych. Jeden, max dwóch, czasem zero. Proste przypadki. Dzieci generalnie bardzo rzadko umierają oraz są czyste, zadbane i morda sama sie od nich cieszy nawet takiemu ponurakowi jak ja. Robota z reguły kończy się o
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 06.11.2025, 11:03:56
  • 33
Właśnie miałem rozmowę z przełożonym, że za mało pacjentów przyjmuje. Przyjmowałem średnio 4 na godzine, a na umowie się umowiliśmy że mam przyjmować 5 (większa stawka). Więc mówi, że jak się nie poprawie to albo rozwiązujemy umowę albo stawka w dół. Za 4 pacjentów na godzine 120zł, a za 5 na godzine 150zł. Jedno ze znanych medycznych korpo w dużym mieście. Potem się dziwicie, że lekarz robi to na odwal. O biciu
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:08:08 via Wykop
  • 1
@Miteora: czemu?
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:11:30 via Wykop
  • 5
@Solid_Lad93: ale co ja moge w tym gabinecie zrobić? Mam własną praktykę, ale zgłasza się ze 3 osoby w tygodniu max
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:16:41 via Wykop
  • 5
na spokojnie, ludzie mówią i sami Ci zrobią reklamę jesli masz do nich dobre podejście i chcesz faktycznie pomagać


@Solid_Lad93: ale po co ludzie mają chodzić do mnie jak od ręki na drugi dzień mają lekarza POZ na NFZ? Nawet badań im nie moge zlecić, znaczy mogę, ale będą musieli sobie je zrobić w laboratorium i zapłacić za nie
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:18:49 via Wykop
  • 4
@Solid_Lad93: nie mam jeszcze specjalizacji, dorabiam w POZ. Po skończeniu studiów w wieku 27 lat chciałem choć raz poczuć jak to jest mieć pieniądze, a nie odrazu iśc na rezydenture i znowu głodować

W prywatnym gabinecie to sie nic nie da leczyć tak naprawde
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:38:42 via Wykop
  • 2
Czekaj, czy Ty bóldupisz o to że korpo Cię ciśnie byś przerabiał więcej pacjentów, czy o to, że jak przyjdą młodzi i będzie więcej osób, to będziesz mniej zarabiał, bo będziesz miał więcej czasu na jednego pacjenta?


@Worm91: Nie mam bólu d--y. Po prostu pisze jak jest. Wcale nie ma takiego eldorado jak tutaj codziennie czytam. Podobno 50k z palcem w tyłku każdy dostaje. A patrząc na hordy lekarzy jakie
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:40:12 via Wykop
  • 4
głodować? kurde na rezydenturze masz na spokojnie 7k na rękę na o-------l przy specjalizacji niedeficytowej, a jeśli robisz deficytową, to lekko masz ponad 8k z wymaganymi dyżurami o.O


@erotyczny_karp: wynajem mieszkania i jedzienie i niewiele tak naprawde zostaje i tak przez kolejne kilka lat. Na studiach przez 6 lat dzielony akademik i najpodlejsze żarcie żeby wiązać koniec z końcem
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 11:48:47 via Wykop
  • 1
@Lekarz_7k: No spadły spadły, co się dziwić jak nieograniczony napływ lekarzy ze wschodu i coraz więcej absolwentów
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 12:43:06 via Wykop
  • 3
@EissIckedouw: a o czym mam pisac, wiekszosc mojego zycia zostało pochłonięte przez medycyne
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 14:22:04 via Wykop
  • 2
@bukimi: moge obniżyć nawet do 50zł, chętnych i tak nie będzie, bo zwyczajnie nie ma popytu na takie usługi. Ja wiem, że wykopkom to sie wydaje że każdy lekarz który ma prywatny gabinet przyjmuje 30 pacjentów dziennie, ale to zwykłe bajeczki i banialuki
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
06.11.2025, 14:22:32 via Wykop
  • 0
biedactwo przegryw taguje bo 80zl/h zarabia :(


@duszenie_zza_plecow: kiedy wolno tagować #przegryw?
  • Odpowiedz

387

Lekarzy z Ukrainy bez kontroli - Prezydent złożył projekt

Lekarzy z Ukrainy bez kontroli - Prezydent złożył projekt

Prezydent złożył projekt pozwalający na przyznawanie uprawnień lekarzom ze wschodu w uproszczonym trybie bez znajomości języka polskiego, weryfikacji dyplomu i kontroli uprawnień.

dr_Batman
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 26.08.2025, 13:49:17
  • 100
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    polityka
YamatosDeath
YamatosDeath 26.08.2025, 14:19:50 via Wykop
  • 12
@miszczumsc: Wrzuci się jak co miesiąc fejka że lekarze zarabiają 200 tysięcy miesięcznie i społeczeństwo będzie wiedziało kogo ma nienawidzić
Miniliska29
Miniliska29
Miniliska29
14.08.2025, 11:36:07
  • 0
#lekarski
#stomatolog
#zarobki
Hej Mireczki,
dostałam się na lek i lek-dent w wieku 28 lat. Co polecacie studiować biorąc pod uwagę zarobki po studiach jakieś 2-3 lata w perspektywie i no i perspektywie 10 lat. Wiem, że chyba lepiej isc na lekarski bo lepsza kasa po studiach no chyba że idziesz na specke to nie możesz b2b tak cisnąć. Nie ukrywam że głownie chodzi mi zarobki
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 14.08.2025, 13:06:35 via Wykop
  • 1
@Miniliska29: Najlepiej wróć do swojego zawodu, który wykonywałaś dotychczas, bo nie lubimy tu takich oportunistów, którzy w wieku 30 lat nagle dostają się na studia, bo Czarnek obniżył im progi i zależy im tylko na kasie.
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 14.08.2025, 13:50:32 via Wykop
  • 1
o moją maturę się nie martw bo mogłam się dostać i 9 lat temu z moją matura


@Miniliska29: Tak tak na pewno. Mogłaś i nie poszłaś. Takie bajeczki to wujkom i ciociom przy świątecznym stole możesz wciskać
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 14.08.2025, 14:29:24 via Wykop
  • 0
@Miniliska29: idź na stomatologie
  • Odpowiedz
Czolemhotdog
Czolemhotdog
24.06.2025, 17:14:15
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 24.06.2025, 17:53:47 via Wykop
  • 1
@LePetit2197: piekarską dniówke za 10 minut roboty skasował, dupka tak piecze do dzisiaj ze aż piekarzem zostałeś, a wystarczylo sie uczyc w szkole. Piękne
  • Odpowiedz
ly000
ly000
21.06.2025, 20:24:07
  • 23
Chciałbym się przeciwstawić dezinformacji rozsiewanej na wykopie, że niby lekarze nie zarabiają tak dużo i że mediana zarobków lekarzy wynosi "jedynie" 24.5k zł/m. Tak, oficjalne dane podają taką kwotę, ale dotyczy ona tylko publicznych placówek (szpitali) i nie uwzględnia prywatnych placówek, gdzie jak wiadomo zarabia się dużo więcej. Ta kwota nie uwzględnia tego, że lekarze mogą pracować w kilku placówkach jednocześnie i dlatego bardzo trudno jest obliczyć prawdziwe uśrednione zarobki lekarzy.

Jeśli ktoś
ly000 - Chciałbym się przeciwstawić dezinformacji rozsiewanej na wykopie, że niby lek...

źródło: Screenshot 2025-06-21 at 22.17.25

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:01:26 via Wykop
  • 0
jak na pensję dla kogoś zaraz po studiach całkiem nieźle. niejedne absolwent informatyki bez doświadczenia chciałby tyle zarabiać


@ly000: Porównywanie absolwenta lekarskiego na CMUJ do kodoklepaka po WSB, który ani razu nie byl na zajęciach. Śmieszny jesteś
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:11:46 via Wykop
  • 0
@pionas1337 @ly000: Jak chcesz mnie porównywać to porównuj do absolwenta IT po MIMUW/AGH/PW. Tacy zarabiają dużo więcej niż ja. Sorry, ale porównywanie mnie do typka co ledwo zdał maturę i poszedł sobie z braku laku na infe na WSB to jest po prostu śmieszne. Tu nie chodzi o wywyższanie się, ale o urealnienie oczekiwań. Kodoklepak kodoklepakowi nie równy
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:14:16 via Wykop
  • 0
czyli studia infy sa lajtowe w c--j a medycyna to olimp trudnosci? to dlaczego na #medycyna chwala sie ze wystarczy poklepac jakies materialy z kursow online i lekarski zdaje sie na 95+?


@pionas1337: Studia infy na jakichś prywatnych PJATKACH czy WSB są lajtowe. Na MIMUW/AGH/PW nie. Tylko, że o absolwentów MIMUW to FAANGi sie zabijają i oferują im juz w trakcie studiów stawki porównywalne do lekarzy specjalistów, ale
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:16:27 via Wykop
  • 0
tak k---a faangi sie zabijaja o absolwentow polskich uczelni X-DDDDD


@pionas1337: Oczywiście, że tak, ale co ty możesz o tym wiedzieć jak jesteś max jakimś ułomkiem po bootcampie, który ledwo zdał maturę. Nie ten level misiu
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:18:48 via Wykop
  • 0
polskich uczelni ktorych za granica nie kojarzy doslownej nikt X-DDDDD


@pionas1337: Nikt nie kojarzy MIMUW? XD MIMUW klepie na konkursach programistycznych zespoły z najlepszych uczelni z USA i CHIN. Tak jak mówie. Nie ten level misiu. Wracaj na bootcamp
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:21:06 via Wykop
  • 0
. polski lekarze dostaje tyle u siebie w domu, konkurując w sumie prawie z nikim, bo jest ogromny niedobór.


@ly000: Polski lekarz dostaje tyle ile ci napisali koledzy wyżej.

to de facto musi pracować dla za granicy


A no tak zapomniałem że programistyczni tytani intelektu mają problem z angielskim na poziomie B2 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co z tego że dla za granicy jak mieszka w
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:27:19 via Wykop
  • 0
@ly000: bo to też jakieś parobki. Nie ten level. Swoją drogą jak ty nie wiesz jak sławne jest MIMUW na świecie to znaczy, że też zbytnio górnolotny nie jesteś. Zawiodłem się. Oczekiwałem więcej po tobie

https://hub.landofitmasters.pl/pl/uniwersytet-warszawski-zwyciezca-2024-icpc-euc/
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:29:43 via Wykop
  • 0
dobrze, że lekarze mają jeszcze gorszy poziom angielskiego, przynajmniej nie będą emigrować jak pisowcy wrócą do władzy i im do***olą xD


@ly000: oj widze, że trafiłem w samo sedno, bo zapiekło

myślałem, że gadam z kimś na poziomie ale widzę, że zwykły kodoklepak co nie tylko nie zna języków programowania ale i języków obcych a ubzdurał sobie, że jest jakaś elitą i arystrokracją
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:44:17 via Wykop
  • 0
@ly000: Wejdź na swój profil. To ty jesteś stroną atakującą i poniżającą innych. Zachowujesz sie jak pisowcy, którzy wyzywają wszystkich od najgorszych i życzą im śmierci, a gdy ktoś odpowie i nie da się opluwać, to ola boga! KLASIZM i ELITARYZM!
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 21.06.2025, 21:59:47 via Wykop
  • 0
u mnie na miasto 70k ludzi jest dwóch nefrologów xDD


@Ksiega_dusz: to na pewno wina kasty lekarskiej limitującej dostęp do specjalizacji
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 22.06.2025, 08:29:40 via Wykop
  • 0
Studia na PJATK - LAJTOWE xD. Zaczynało nas 120, skończyło 12


@ShiroUmizake: I co to ma udowodnić? Skoro tam każdy może rozpocząć studia jak zapłaci to nic dziwnego, że większość odpada. To nie dowodzi niczego. Mam znajomych na infie na pjatku i wiem jak jest
  • Odpowiedz

732

PZPN organizuje kursy na dyrektora sportowego WYŁĄCZNIE DLA KOBIET

PZPN organizuje kursy na dyrektora sportowego WYŁĄCZNIE DLA KOBIET

Dyskryminacji mężczyzn ciąg dalszy. Co to ma być?

YamatosDeath
z
x.com
dodany: 11.06.2025, 12:51:41
  • 24
  • #
    mecz
  • #
    reprezentacja
  • #
    pzpn
  • #
    pilkanozna
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn

2373

Tylko co czwarty nowy student medycyny to mężczyzna

Tylko co czwarty nowy student medycyny to mężczyzna

Gdy kwestia ta dotyczyła kobiet rozpoczęto akcję Dziewczyny na politechniki. Czy powstaną analogiczne programy Mężczyźni na medycynę?

sildenafil
z
x.com
dodany: 17.05.2025, 18:22:18
  • 328
  • #
    polska
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    medycyna
  • #
    studia
  • #
    studbaza
  • #
    edukacja
YamatosDeath
YamatosDeath 17.05.2025, 19:54:07 via Wykop
  • 386
A potem wszystkie idą na pediatrie/dermatologie i medycyne estetyczną, żeby pompować usta, bo starszych pacjentów się brzydzą, operatywy nie chcą robić, bo po co sie męczyć, a leczyć chorych nie ma komu. To jest realny problem, o którym niestety raczej nigdy się nie będzie mówić, bo w tym kraju przecież mamy #pieklokobiet ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 25
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

YamatosDeath
YamatosDeath 17.05.2025, 20:18:30 via Wykop
  • 13
Przecież podobno miejsca na specjalizacje są ściśle określone to jakim cudem wszystkie idą na to samo i dokładnie to co chcą?


@Howea: No na dermatologie to się dostają tylko te najlepsze albo te co mają najlepsze znajomości, ale na pediatrie akurat nie trudno się dostać
YamatosDeath
YamatosDeath 17.05.2025, 20:35:21 via Wykop
  • 0
rozróżniac rezydenturę od specjalizacji.


@Ninx: Co masz na myśli?
YamatosDeath
YamatosDeath 17.05.2025, 20:36:13 via Wykop
  • 0
Inteligencją nie grzeszysz, masz to po rodzicach?


@Kartoffelpanzerkampfwagen: Dlaczego tak uważasz? Co niezgodnego z prawdą powiedziałem? Cytuje tylko to co mówiły koleżanki z grupy na studiach i tak też później zrobiły
YamatosDeath
YamatosDeath 17.05.2025, 21:49:26 via Wykop
  • -5
mijasz się z prawdą. Na wszystkie specjalności są limity.


@SmerfMaruda-777: I co to ma do tego jakie specjalizacje wybierają kobiety? xD
pieknylowca
pieknylowca
pieknylowca
17.05.2025, 12:07:50
  • 49
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 17.05.2025, 14:34:01 via Wykop
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 01.04.2025, 16:33:38
  • 94
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
01.04.2025, 22:28:28 via Wykop
  • 5
@ChlopiecNastepneDrzwi: @gienon https://streamable.com/38904s
YamatosDeath - @ChlopiecNastepneDrzwi: @gienon https://streamable.com/38904s
  • Odpowiedz
pieknylowca
pieknylowca
pieknylowca
14.03.2025, 12:39:46
  • 29
Coraz bardziej uważam że miejsca dla kobiet na #medycyna to stara czasu i pieniędzy obywateli a w ogóle przydzielenia miejsca na jakąś ambitniejsza specjalizację dla nich to już kompletne marnotrawstwo zasobów szczególnie że ktoś naprawdę mógłby z niego skorzystać - pójdzie taka laska na specjalizację, zajmie komuś miejsce byleby tylko potem ostrzykiwac mordy botoksem bo stary schorowany człowiek ja brzydzi, nie to co nuworyszowskie panienki. Mogliby już wprowadzić odrębny kierunek
pieknylowca - Coraz bardziej uważam że miejsca dla kobiet na #medycyna to stara czasu...

źródło: 1000002620

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 14.03.2025, 12:47:23 via Wykop
  • 8
@pieknylowca: totalnie sie zgadzam, pisalem nawet kiedys o tym. Laski zajmują większość miejsc na medycynie, a potem wszystkie chca być albo pediatrami albo estetyczna, bo brzydzą ich starzy ludzie. To niech sobie idą na kosmetologie. Co gorsza często właśnie zajmują miejsce na specjalizacjach tylko po to, żeby sobie wpisać na instagramie "cardiosurgeon in spe" XDD

W ogóle dla mnie skończyć studia lekarskie i zajmować się zawodowo pompowaniem ust i policzków to
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 14.03.2025, 12:53:42 via Wykop
  • 1
ale to chyba nie jest medycyna tylko kosmetologia na czymś co się nazywa wyższa szkoła medyczna. lekarze się uczą na uniwersytetach medycznych.


@cytr0netx99: Teraz jak Czarnek w każdej pipiduwie otworzył prywatną medycynę, to te wszystkie karyny kosmetologiczne opłącają sobie czesne na tych studiach, żeby móc sobie na instagramie wpisać "STUDENTKA MEDYCYNY" XD

Większość studentów na tych uczelniach to właśnie takie
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 14.03.2025, 12:56:50 via Wykop
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 11.02.2025, 20:18:12
  • 62
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sandevistan
Sandevistan
11.02.2025, 20:22:49 via Wykop
  • 18
@YamatosDeath: dokładnie, nic w naszym życiu nie zależy od nas. Jesteśmy tylko obiektem testowym w rękach doboru naturalnego i albo pasujemy do środowiska i przekazujemy te geny dalej albo umieramy.
  • Odpowiedz
DerZugrundegangene
DerZugrundegangene
DerZugrundegangene
11.02.2025, 20:24:20 via Wykop
  • 12

Komentarz usunięty przez moderatora

YamatosDeath
YamatosDeath 22.12.2024, 17:25:46
  • 70
Wincyj kobiet na medycyne!!! Totalnie potrzeba nam kolejnej specjalistki od masowego wypisywania ozempicu (obesitolog) czy pompowania ust karynom z instagrama za 1000zł lub innej tiktokerki medycznej od medycyny stylu życia XD. Jak się spyta studentki medycyny jaką chcą wykonywać specjalizacje, to większość chce mieć jak najmniej kontaktu z leczeniem chorych ludzi, a jak najwięcej kontaktu z medycyną estetyczną. Kobiety zajmują większość miejsc na medycynie, a potem nawet nie pracują jako lekarki tylko
YamatosDeath - Wincyj kobiet na medycyne!!! Totalnie potrzeba nam kolejnej specjalist...

źródło: image

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
22.12.2024, 20:43:03 via Wykop
  • 0
nie ma miejsc na specjalizacje, a z medycyny estetycznej można po prostu kurs zrobić.


@Tajlosfit: Zacznijmy od tego, że nie trzeba w ogóle kończyć medycyny żeby być kosmetyczką
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
22.12.2024, 20:50:26 via Wykop
  • 0
Tylko lekarz może wstrzykiwać botox.


@Tajlosfit: Bo lobby lekarskie trzyma na tym łapę. Ciekawe kto lepiej potrafi robić iniekcje. Pielęgniarka która robiła to całe studia, czy lekarz który nie robił tego wcale na studiach. Teraz zastanów się kto ma prawne pozwolenie na to i dlaczego? KASTA
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
22.12.2024, 20:58:36 via Wykop
  • 0
@Tajlosfit: Oj tak tak, bo tylko pielęgniarka może wstrzyknąć botox w nerw, a lekarze to wszystko perfekcyjnie robią.
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
22.12.2024, 20:59:40 via Wykop
  • 0
@piamater: Jaka manipulacja faktami? Mizoginia to realny problem tak samo jak niedobór mężczyzn w medycynie to realny problem. Jedno nie wyklucza drugiego.
  • Odpowiedz
pieknylowca
pieknylowca
pieknylowca
15.12.2024, 17:19:53
  • 2
Uwielbiam ten tag. Puste laski same się oznaczają. Tak, wcale nie ma ani trochę prawdy w tym powiedzeniu że dla drobnych osób operatywna specjalizacja to nie jest dobry pomysł. Tylko że dla kobiet w medycynie to każdy stara się być uprzejmy i w dość przyjazny sposób przekazać że jak masz 150cm i ważysz 45kg to ortopedia czy neurochirurgia to nie jest dobry pomysł. Jak mój znajomy (drony gość, może z 160cm w
pieknylowca - Uwielbiam ten tag. Puste laski same się oznaczają. Tak, wcale nie ma an...

źródło: 1000001076

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath 15.12.2024, 18:19:27 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath 10.11.2024, 10:17:14
  • 626
Za duża ilość kobiet na medycynie to realny problem służby zdrowia nad którym trzeba się pochylić. Kobiety nie chcą iść na wymagające fizycznie specjalizacje, ani nie chcą brać na siebie odpowiedzialności. Przeciętna studentka medycyny chce być albo dermatologiem albo pediatrą albo lekarką medycyny estetycznej. W obliczu zapaści kadrowej służby zdrowia powinniśmy wprowadzić parytet na studiach 50% miejsc dla kobiet i 50% dla meżczyzn, a być może uruchomić również jakieś programy wsparcia dla
YamatosDeath - Za duża ilość kobiet na medycynie to realny problem służby zdrowia nad...

źródło: image

Pobierz
  • 115
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 10:20:40 via Wykop
  • 8
na psychiatrii


@ChlopoRobotnik2137: ano wlasnie, jeszcze o psychiatrii zapomnialem. To też
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 11:31:19 via Wykop
  • 544
To niech chłopacy piszą lepiej matury, to będzie ich więcej na uczelniach :)


@piamater: Nie chce cie martwić, ale lepiej zdają matury tylko po prostu nie wybierają się potem na medycyne. Chciałaś błysnąć ale nie wyszło. Dlaczego? Nie wiem, choć się domyślam :)

https://schm.org.pl/blog/o-roznicach-miedzy-plciami-na-maturze/
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 11:58:52 via Wykop
  • 32
@Kreation: dokładnie, przyjmujemy na państwowe studia głównie kobiety, a one potem nawet nie chcą być lekarzami tylko kosmetolożkami z tytułem lekarza i jedyne co będa robić to w prywatnej służbie zdrowia pompować policzki, usta i stosować inne lasery z aliexpress, które nawet nie mają udowodnionego działania według evidence based medicine xD Jaki z tego pożytek dla społeczeństwa? ŻADEN

To jest naprawde POWAŻNY problem
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:01:01 via Wykop
  • 63
@piamater: Wiadomo jak parytety to tylko w radach nadzorczych i tylko na korzyść kobiet? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:03:54 via Wykop
  • 3
W sytuacji awaryjnej tylko młode lekarki latają bez ładu i składu. Stare, takie co równie dobrze na emeryturze mogły by być to potrafią ogarnąć wszytko.


@grzmik: Racja
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:13:23 via Wykop
  • 6
Pomijam już fakt, że większość osób po szkole z medycyny estetycznej robi to dorywczo, normalnie specjalizując się w jakiejś (chyba to będzie odpowiednie słowo według twojego rozumowania) POWAŻNIEJSZEJ dziedzinie.


@piamater: Ta nawet jest taka jedna na instagramie co formalnie specjalizuje się w kardiochirurgii, ale realnie to all-in w pompowanie ust tylko kardiochirurg fajnie brzmi xD

skoro ktoś tak dobrze pisze maturę, a nie idzie na lekarski, to myślisz że akcja
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:16:51 via Wykop
  • 38
załóżmy, że masz od razu rację, bo jesteś facetem. Głask głask, miłego dnia :)


@piamater: Piękną oblężoną twierdze zaczynasz tu sobie budować
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:21:17 via Wykop
  • 27
No i co tu jest problemem oprócz twojego wielkiego bólu d--y, że laska robi i speckę z kardiochirurgii, i siedzi w estetycznej?


@piamater: No to jest problemem, że marnuje miejsce specjalizacyjne na kardiochirurgii, a nie zamierza nawet wykonywać operacji kardiochirurgicznych. Otwarcie mówi to na swoim MEDSTAGRAMIE xD Weź ochłoń
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:22:36 via Wykop
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:24:15 via Wykop
  • 21
bardzo dobrze podsumowane, mam wrażenie, że laikowi nie wyjaśnisz, a osobie która w tym siedzi- tłumaczyć nie trzeba.


@Wobbuffet @piamater: Ale ja w tym siedzę i doskonale wiem jak jest, a dyskryminacje kobiet na chirurgii idealnie podsumowuje podcast polek w medycynie o ortopedii gdzie nawiedzona prowadząca ciągle próbuje dopytywać dziewczyny jak bardzo są dyskryminowane na tej ortopedii, a te ciągle muszą jej mówić że wcale XD
YamatosDeath - >bardzo dobrze podsumowane, mam wrażenie, że laikowi nie wyjaśnisz, a ...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:29:06 via Wykop
  • 7
Sam twoj post to jest dyskryminacja, więc niezłą masz odklejkę pisząc o tym


@piamater: No mój post jest o dyskryminacji mężczyzn w medycynie. Masz racje
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:30:46 via Wykop
  • 3
Nie wiem o kim mówisz, ale każda specjalizacja ma określoną ilość procedur i zabiegów jakie należy wykonać żeby zaliczyć program specjalizacyjny, więc po prostu laska nie zostanie kardiochirurgiem i tyle


@piamater: XD widać, że jesteś max studentką i nie masz totalnie pojęcia jakie machloje odbywają się w zakresie wykonanych procedur w trakcie szkolenia specjalizacyjnego. Skończ się kompromitować już błagam
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:31:43 via Wykop
  • 5
Chryste, siedzisz w tym i masz takie poglądy? xDDD


@piamater: Jakie znowu poglądy. Co ja takiego kontrowersyjnego i nieprawdziwego powiedziałem?

Czy meżczyzn jest mniej na medycynie? TAK
Czy kobiety chcą głownie wykonywać lekkie specjalizacje takie jak dermatologia, pediatria, psychiatria, medycyna estetyczna? TAK
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:36:34 via Wykop
  • 22
Czy to wynik jakiegokolwiek ograniczania, uniemożliwiania, wyłączania mężczyzn z możliwości pójścia na medycynę? NIE, więc nie wpisuje się w definicję dyskryminacji.


@piamater: Ciekawe, jednak przy takich samych warunkach akcja "Dziewczyny na politechniki" miała miejsce i jednak dyskryminacja sie znalazła. Kończe dyskusje, bo widać że emocje przejęły już nad tobą kontrolę i nie myślisz trzeźwo

Ciekaw jestem czy w takim razie według twojej definicji kobiety na chirurgii są dyskryminowane tak jak
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 12:44:43 via Wykop
  • 14
Ciekawe ile razy Ty usłyszałeś takie słowa w toku swojej edukacji, napisz proszę koniecznie.


@piamater: Całkiem szczerze, to właśnie ani razu nie usłyszałem do dziś. Za to dziesiatki razy słyszałem OD KOBIET, że kobiety są wszędzie dyskryminowane, tylko potem właśnie jak przychodziło co do czego to nic takiego nie miało miejsca, a jak się pytało kobiet chirużek to zaprzeczały żeby ktokolwiek je dyskryminował. Może ty masz akurat inne doświadczenia

Wytknąłem
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 13:01:26 via Wykop
  • 2
żeby nie zauważyć przez tyle lat studiów lekceważącego podejścia do kobiet które na jakimś etapie edukacji deklarują chęć pójścia w zabiegowe specki.


@piamater: Powiem ci jak wygląda to prawie zawsze. Jakaś dziewczyna powie, że chciałaby na zabiegówke, to jej koleżaneczki zaczynają mówić, że NIE NO CO TY, TY WIESZ JAK KOBIETY SĄ DYSKRYMINOWANE W ZABIEGOWYCH, a faceci mówią że no co wy i żeby normalnie szła i się niczym nie
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 15:01:20 via Wykop
  • 0
skoro kobiety nie lubią odpowiedzialności i ciężkiej fizycznej pracy, to dlaczego prawie wyłącznie kobiety idą na pielęgniarstwo?


@demimka: Praca pielęgniarki to nie jest jakaś ultra ciężka praca. Większość z nich podłącza kroplówki, podaje leki, jakieś papierki i tyle. A z faceta pielęgniarki zawsze jest beka i to głównie tą beke urządzają sobie kobiety. Serio sie dziwisz że faceci nie chcą iść na pielęgniarstwo?

W dobie operacji laparoskopowych, których jest coraz więcej,
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 15:02:42 via Wykop
  • 0
To nie głupie, teraz każdy robi sobie operacje, jest popyt i podaż.


@przegro_pisarz: Żeby one chociaż robiły operacje xD Ale one przecież robią tylko jakieś ostrzykiwania kwasami albo laseroterapie. Operacje plastyczne to robią chirurdzy plastyczni albo chirurdzy twarzowo-szczękowi, a kobietkom się nie chce. Bo po co jak można napompować strzykawką usta za 1000zł. Właśnie w tym problem.
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 15:12:40 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 15:26:52 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
YamatosDeath
YamatosDeath
Autor
10.11.2024, 15:58:13 via Wykop
  • 2
a skupcie się na j------h pasozytach z naczelnej izby lekarskiej, dzięki którym miejsc na uczelniach jest mało i lekarzy też brakuje.


@justkilling: co prosze? Nigdzie na swiecie nie ma tak duzo miejsc na medycyne jak w Polsce
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 19.08.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking