Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko242
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Trollex

Trollex

Dołączył 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1398
  • Znaleziska 600
  • Mikroblog 798
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 14
Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:43:46
  • 6
Możesz wygrać z łysiną, ale nie z karzącą ręką Unii Europejskiej.
Trollex - Możesz wygrać z łysiną, ale nie z karzącą ręką Unii Europejskiej.

źródło: temp_file8462473736199741660

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wodzislaw_Kanaris
Wodzislaw_Kanaris
07.12.2025, 07:12:45
  • 415
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:37:48 via Android
  • 0
@Wodzislaw_Kanaris USA jest naszym sojusznikiem, USA i Unia Europejska to dwie nogi na których stoi potęga zachódu.

Aktualnie ta noga przechodzi chorobę, urządzenia przez narcystycznych oligarchów.
  • Odpowiedz
CipakKrulRzycia
CipakKrulRzycia
07.12.2025, 06:55:09
  • 730
#elonmusk #polityka Szto tjen eljon?
CipakKrulRzycia - #elonmusk #polityka Szto tjen eljon?

źródło: IMG_20251207_075430

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:25:29 via Android
  • 3
@CipakKrulRzycia ale się spłakał ćpunek :)))
Kasą można wygrać z łysiną, ale nie z karzącą ręką Unii Europejskiej :)
Trollex - @CipakKrulRzycia ale się spłakał ćpunek :))) 
Kasą można wygrać z łysiną, a...

źródło: temp_file5111261580624683169

Pobierz
  • Odpowiedz

403

Ameryka wścieka się na Europę. Musk grzmi: Rozwiązać UE

Ameryka wścieka się na Europę. Musk grzmi: Rozwiązać UE

"UE powinna być rozwiązana, a suwerenność powinna być przywrócona pojedynczym krajom" - głosi Elon Musk. "Kraje Europy nie mogą oczekiwać od Stanów Zjednoczonych bezpieczeństwa, jednocześnie podważając bezpieczeństwo samych USA" - stwierdza zastępca sekretarza stanu USA Christopher Landau.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 06.12.2025, 17:50:27
  • 202
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    europa
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:01:05 via Android
  • 6
Marzy im się rozgrywanie pojedynczo każdego kraju. :)

Niech zrobią przykład i rozwiążą Stany Zjednoczone.
Ciekawe jaką pozycję negocjacyjną by miała taka np. Minnesota samodzielnie:)

W interesie poszczególnych państw Unii Europejskiej jest zwiększanie integracji.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:06:25 via Android
  • -3
@TupacSzakur Niemiec albo Francuz prezydentem - świetnie dużo lepiej niż wschodnioeuropejski kibol
Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:12:26 via Android
  • -3
@Arkass czad Unia Europejska vs vigin odklejony oligarcha
Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:14:09 via Android
  • -3
@sildenafil tak Niemcy w 2025 roku tacy są, czyli odwrotnie do III Rzeszy z 1939.

Zaktualizuj oprogramowanie
Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:15:36 via Android
  • -2
@epoch_9000 potrzebujemy NATO i UE, ale przede wszystkim UE, bo Unia Europejska też jest sojuszem wojskowym co mało osób wie.

Mieszkamy w Europie i na Europie powinniśmy się koncentrować. A nie na niepewnych sojusznikach zza oceanu.
Trollex
Trollex 07.12.2025, 13:16:26 via Android
  • 0
@Kulek1981 oczywiście że rozwijać przede wszystkim usunąć veto. I konie trojańskie na przykład Węgry dla przykładu wyrzucić z UE.

84

Polexit coraz bliżej? Wyniki najnowszego sondażu

Polexit coraz bliżej? Wyniki najnowszego sondażu

Co czwarty Polak chce polexitu

DzonySiara
z
rmf24.pl
dodany: 05.12.2025, 06:24:33
  • 187
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    europa
  • #
    polska
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:44:30 via Android
  • -5
@kasyx Polska jest w Schengen jako kraj Unii Europejskiej.

Po wyjściu Unii żeby pozostać Schengen musiałaby zawrzeć nowe porozumienie jako Polska. Analogicznie do Norwegii czy Szwajcarii.

Nie jest gwarantowane sukces takiego porozumienia.

Podsumowując oczywiście Schengen to nie Unia Europejska, ale upraszczając, tak wychodząc z Unii, automatycznie opuszczamy Schengen.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:48:05 via Android
  • -3
Polacy czyli przed zaborami szlachta (chłopów czyli 90% społeczeństwa nie uznawali za Polaków) Raz już doprowadzili do zniszczenia państwowości. Przez głupie decyzje.

Polacy są zdolni do najglupszych decyzji. Ale polexit przebiłby nawet głupotę szlachty.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:49:20 via Android
  • -6
@Masterek007 zgadzam się, niektórym się wydaje
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:50:34 via Android
  • -3
@fittrenerka kłamiesz, nie ma planów delegalizacji sprzedaży samochodów.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:51:39 via Android
  • -6
@Sztajmes_Nikczemny_Szlifierz oczywiście trzeba reformować na przykład znieść prawo veta
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:57:43 via Android
  • -2
@Jarkendarion mylisz się. Unia to nie tylko przywileje ale też obowiązki. Solidarne radzenie sobie z kryzysem migracyjnym to jeden z obowiązków.

Nie ma czegoś takiego jak narzucanie i jesteśmy członkiem organizacji która w demokratyczny sposób ustala pewne zasady, wypracowuje kompromis. Cześć Polaków myśli, że Unia Europejska jest po to żeby dawać pieniądze i robić dobrze Polsce. Nie, to ma być umiarkowane wypracowany kompromis dla wszystkich.

Wejście do Unii było najlepszą decyzją
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:59:35 via Android
  • -3
@LegendarnyOdkurzacz oczywiście trzeba reformować unię i dyskutować o zmianach polityki. Ale nie ma czegoś takiego jak eurokraci. Parlament europejski i komisja Europejska i wszystkie instytucje to są wybierane demokratycznie.

>MY<< mieszkańcy Unii Europejskiej decydujemy o polityce Unii Europejskiej.


Skończ z tym niewolniczym mentalem, że coś jest narzucane.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:05:10 via Android
  • 2
@Jarkendarion mylisz migracje w poszczególnych państwach za co odpowiadają poszczególne państwa.

Z kryzysem i gdzie nielegalni migranci przedostają się nielegalnie do Unii Europejskiej. (Notabene tak bardzo chcą żyć w Unii Europejskiej, bo to najlepsze miejsce do życia na świecie, ryzykują życiem nawet żeby się dostać)

Pakt migracyjny daje Polsce kasę na zwalczanie kryzysu migracyjnego na Białorusi, spowodowanego wojną hybrydową do Rosji przeciwko Polsce.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:05:41 via Android
  • -2
@PustynnyDuch zgadzam się przede wszystkim trzeba zlikwidować prawo weta. I zdecydowanie już czas żeby bardzo szybko organizować wspólną Armię Europejską.

I dobrze by było rozpocząć dyskusję nad wyrzuceniem Węgrier na początek.

Więc zgadzam się jest sporo tematów do przerobienia.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:29:01 via Android
  • -4
@Rudz1elec bo nie masz wiedzy. Oczywiście Ursula (nie Urszula), została demokratycznie wybrana.

Tak samo nie oddałeś głosu bezpośrednio na żadnego ministra, ale posłowie których wybierasz wybierają rząd.

Nie wszystkie decyzje (a w zasadzie mniejszość ze względu na praktyczność i wygodę) są ustalane w demokracji bezpośredniej na podstawie referendum.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:30:00 via Android
  • 2
@ArnoldZboczek Unia to największy wróg ruskich, więc to nie dziwne, dzisiaj oficer prowadzący wylosował jeb.anie w Unię.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:36:19 via Android
  • -3
@Rudz1elec wow super, to skoro wiesz to czemu piszesz bzdury, na których korzystają ruscy?
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:42:26 via Android
  • -3
@Roman_Horsetych najlepiej by było lewactwo i prawactwo wysłać poza unię. Prawak i lewak to w praktyce to samo, zawsze działa na szkodę normalnego umiarkowanego centerysty.

Poza tym ruscy wspieraja i prawaków i lewaków bo wiedzą, że kłócąca się unia jest słaba, a to ich największy wróg.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:47:17 via Android
  • -3
@Rudz1elec No bo nie masz wiedzy, albo masz i specjalnie działasz na naszą niekorzyść 🤔

Nie masz nic do kraju który nas atakuje 🤔

Musisz po prostu zaakceptować, że Ursula jest tylko urzędnikiem wybranym na stanowisko wolą mieszkańców Unii Europejskiej.

Odwrotnie niż putler u was. Niewolnicy :)
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:49:49 via Android
  • -4
@BeLpHeR Polak zarabia wielu wielokrotnie więcej niż za prl-u. Mądra decyzje i regulacje dały ten boost. Dostęp do rynku inwestycje, cześć kasy dostaliśmy, ale dużą część wypracowaliśmy i dlatego mamy taki skok cywilizacyjny. Nieźle to wykorzystaliśmy ale oczywiście gdybyśmy mieli mądrzejszych obywateli to byśmy jeszcze lepiej to wykorzystali na przykład zbudowali elektrownię jądrową. Co było możliwe gdyby nie klękanie przed górnikami.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 10:05:21 via Android
  • -2
@Rudz1elec obawiam się, że będzie ci trudno udowodnić publiczne stwierdzenie o mojej agenturze. Ale musisz brać odpowiedzialność za to co piszesz.

Już ci napisałem i wytłumaczyłem w jaki sposób Ursula, jest na tym urzędniczym stanowisku. I tylko mentalny niewolnik może tego nie zrozumieć, że wolny człowiek w systemie demokratycznym wybiera swoich reprezentantów.

Jest to odwrotnie niż w Rosji, Chinach i Korei północnej.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 10:08:27 via Android
  • -3
@Rudz1elec nie podoba ci się system demokratyczny, korci cię żeby propagować systemy niedemokratyczne? :)

Opowiedz o tym co sądzisz o systemie w rosji na przykład nie krępuj się :)
Trollex
Trollex 05.12.2025, 10:11:00 via Android
  • -2
@hrabia_ponimirski ponadto mogą spełnić swoje marzenie i wyjechać to praktycznie idealnej symulacji Polski poza Unią Europejską. Czyli na Białoruś :)
Trollex
Trollex 05.12.2025, 10:14:05 via Android
  • -2
"Polexit coraz bliżej? - odpowiadam, nie.

Na szczęście póki co miażdżąca większość popiera korzystną dla Polski wspólnotę.

A przeciwnicy mają wybór żeby mieszkać praktycznie idealny symulacji Polski poza Unią Europejską czyli na Białoruś.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 05.12.2025, 10:38:50 via Android
  • -2
@Rudz1elec moim głosem wysłałem posła który głosował w moim imieniu.

Tak robi wolny człowiek. Wysłałem i zapłaciłem posłowi, żeby pracował i reprezentował moje stanowisko.

W tym, zaakceptował albo odrzucał kandydata na stanowisko szefa komisji Europejskiej.

Inaczej niż w Rosji czy Chinach nie? :)
Trollex
Trollex 05.12.2025, 10:22:57
  • 2
Czas żeby prawda przebiła się do świadomości.

Prawak i lewak to praktycznie to samo, zawsze działa na szkodę normalnego, umiarkowanego, obywatela - centerysty.

PS mówię tu o lewakach i prawakach. Zwykła lewica i prawica nie przeszkadza w krajobrazie politycznym. I powinna być tolerowana przez prawdziwego centrystę. Oczywiście w odróżnieniu do prawactwa i lewactwa to nie powinno być tolerowane.

PS2 Unia Europejska jest największym problemem ruskich. Dlatego wspierają i prawaków i lewaków, bo
Trollex - Czas żeby prawda przebiła się do świadomości.

Prawak i lewak to praktyczni...

źródło: temp_file3256912967257197138

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex
Autor
05.12.2025, 10:32:19 via Android
  • 1
@voov100 znaczenie słów z XVIII wieku prawicy lewicy się zmieniły zgadzam się. Ale te słowa współcześnie też mają swoje znaczenie i do tego się odnoszę.
  • Odpowiedz

191

Kreml grozi wojną Unii Europejskiej

Kreml grozi wojną Unii Europejskiej

Dmitrij Miedwiediew, wiceprzewodniczący Rady Bezpieczeństwa Rosji, powiedział w czwartek, że jeśli Unia Europejska przejmie zamrożone rosyjskie aktywa, Moskwa może to uznać za akt uzasadniający wojnę - poinformowała agencja Reutera.

gerwazy-oko
z
rmf24.pl
dodany: 04.12.2025, 08:21:44
  • 95
  • #
    rosja
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    polityka
  • #
    wojna
Trollex
Trollex 05.12.2025, 07:52:52 via Android
  • -3
@dodd JKM - Janusz Kur.wa Moskali
Trollex
Trollex 05.12.2025, 07:55:13 via Android
  • 1
@JanDzbanPL przecież my nie chcemy wojny. Ale jak zaatakujecie to będziemy się bronić, będziecie ginąć masowo jak na Ukrainie.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:13:58 via Android
  • 6
Kremlaki przegracie. Prowadzicie wojnę na wyniszczenie, a o tym kto wygra w takiej sytuacji zawsze decydowała gospodarka.

Ukraina ma za sobą gospodarkę Unii Europejskiej, 10x większą niż wasza.

Dodatkowo wasza jest niszczona przez Ukraińców i duszona przez sankcje. Tymczasem nasza działa bez zakłóceń :)

Nie
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 05.12.2025, 08:20:52 via Android
  • -2
@James2000 gdybyście nie byli mentalnymi niewolnikami. Cały czas ze zgiętym karkiem.

Obalilibyście Putinia, odrzucili nacjonalizm imperializm i inne gówna.

Byście żyli w pokoju i dobrobycie. A tak macie wojnę i biedę.

Giniecie bez słowa sprzeciwu za pałace Putina. Boicie się milicjanta. Boicie się władzy która was bez litości ru.cha.
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:23:00 via Android
  • 0
@uwielbiamnalesniki nie mam pojęcia czy w ogóle tak jest.

Ale załóżmy, że to prawda.
<Fantazja on> puścimy wodze fantazji i wczujmy się w chory sowiecki umysł. Możliwe, że część ludzi z kręgów władzy już tyle straciła na tej wojnie i widzi faktycznie jak pogrąża się rosja, że szykują wymianę putlera. Putin oczywiście walczy o życie tak naprawdę ciągle. (Around kacaps never relax) Więc go okłamują i robią mu klimat żeby się
Trollex
Trollex 05.12.2025, 09:56:32 via Android
  • -1
@Oooonieee odrzucasz fakty? To niepokojące zjawisko.

Sumaryczny wzrost PKB Unii Europejskiej przez ostatnie 5 lat to +25%

Cieszy cię to czy boli? :)

Mnie cieszy :)

450

Pierwszy mandat w warszawskiej Strefie Czystego Transportu.

Pierwszy mandat w warszawskiej Strefie Czystego Transportu.

To teraz czekamy, czy pieniądze z mandatu pójdą na ratowanie planety, bo wiadomo- Ziemia płonie. A dzięki temu SCT świat uratowany. Dziękujemy.

pafcio80
z
rmf24.pl
dodany: 03.12.2025, 17:52:59
  • 317
  • #
    sct
  • #
    ochrona
  • #
    srodowiska
  • #
    swiat
  • #
    cyrk
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:27:33 via Android
  • -9
Ale się kompromitujecie to nie ma nic wspólnego z zmianami klimatycznymi.

To jest kwestia zmniejszenia zanieczyszczeń w mieście.

Strefy zostały wprowadzone w miejscach gdzie zostały przekroczone normy dwutlenku azotu (toksycznego gazu)

Jesteście prymitywami, że oburzacie się, że warszawiacy demokratycznie wprowadzili sobie usprawnienia do miasta korzystając z tego, że jest samorząd i mogą.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:28:32 via Android
  • -9
@motvik prymitywni ludzie nie rozumieją tego że warszawiacy chcą zmniejszyć ilość toksycznego gazu w mieście (dwutlenek azotu o to chodzi w tych regulacjach)
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:29:22 via Android
  • -2
@fifka85 No tak, w tych regulacjach chodzi o to żeby zmniejszyć ilość toksycznego dwutlenku azotu w mieście.

Jakim trzeba być odklejonym od rzeczywistości głąbem żeby łączyć to ze zmianami klimatycznymi 😆
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:30:04 via Android
  • -7
@KubaJS co jest chorego w zmniejszeniu toksycznego dwutlenku azotu w mieście?

I korzystania mieszkańców z tego że mają samorząd?
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:31:01 via Android
  • -1
@kapelusznik9 oczywiście, że tak w mieście będzie mniej toksycznego dwutlenku azotu.

Więcej osób będzie korzystało z transportu publicznego który jest po prostu ma sens w dużych miastach

Czemu by miało kogokolwiek to smucić?
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:31:49 via Android
  • -6
@obserwator_nsa No i super, chcemy żyć w czystych miastach gdzie przestrzega się regulacji ruchu drogowego.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:33:31 via Android
  • -1
@LowcaSpuchy cześć wykopków jest tak tępa i zmanipulowana prawacką propagandą.

Że łączy regulację zmniejszająca ilość toksycznego dwutlenku azotu ze zmianami klimatycznymi 😆

Dla nich korzystanie z samorządowości Warszawiaków jest zamachem na ich wolność 😆
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:34:17 via Android
  • 0
@kwanty warszawiacy skorzystali z tego że mają samorząd i chcą zmniejszyć ilość toksycznego dwutlenku azotu w mieście,nie ma nic do wspólnego z rzeczami które napisałeś
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:35:24 via Android
  • -1
@Nic_tu_po_mnie regulacje które mają na celu ilości zmniejszenie toksycznego dwutlenku azotu w mieście co mają wspólnego ze zmianami klimatycznymi?
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:37:27 via Android
  • -3
@8kiwi No właśnie tam gdzie było przekroczone normy stężenia tego szkodliwego gazu tam zostały wprowadzone strefy czystego transportu. Bo tak chcieli warszawiacy.

Na tym polega samorząd, że mieszkańcy mogą o takich rzeczach decydować i bardzo dobrze
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:38:19 via Android
  • -11
@misiozaur co cię boli że mieszkańcy Warszawy decydują o tym żeby poprawić jakość powietrza w miejscach gdzie zostały przekroczone normy toksycznego szkodliwego dwutlenku azotu?
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:42:07 via Android
  • -10
Warszawiak:

Niektórych miejscach są przekroczone normy szkodliwego toksycznego dwutlenku azotu. To nasze miasto, mamy samorząd więc skorzystamy z naszych praw i zdecydujemy o wprowadzeniu ograniczeń w tych miejscach.

Wykopek:
Tęczowy Rafałek, planeta płonie, zła Unia, bill Gates,
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:45:09 via Android
  • -10
@8kiwi można w następnych wyborach samorządowych wybrać innych radnych i zmienić to prawo.

Póki co to jest właśnie odzwierciedlenie woli przeważającej liczby warszawiaków.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 08:55:46 via Android
  • -2
@8kiwi popieram próbę do chodzenia do prawdy jak najbardziej należy sprawdzać czy decyzje warszawiaków dają zamierzony skutek.

Korzystaj z demokracji przekonuj ludzi, głosuj na reprezentantów mających zbliżone poglądy do twoich, kontroluj urzędników bardzo dobrze.

Dobre podejście 👍
Trollex
Trollex 04.12.2025, 12:41:57 via Android
  • -1
@enron przecież to jest samorząd wybierany przez mieszkańców nie ogarniasz demokracji
Trollex
Trollex 04.12.2025, 12:50:29 via Android
  • -2
@enron nikt nie narzuca kandydatów. Sami się zgłaszają i są wybierani przez mieszkańców.

Skończ z rozumowaniem chłopa pańszczyźnianego.

Warszawiacy decydują i są odpowiedzialni za to co się dzieje w Warszawie, Polacy w Polsce, Europejczycy* w Unii Europejskiej.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 12:51:24 via Android
  • -1
@enron Warszawiacy mają prawo do regulacji w swoim mieście.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 12:56:07 via Android
  • -2
@enron nie masz pojęcia o procesie demokratycznym i się kompromitujesz.

Nie umiesz zrozumieć, że człowiek może być wolny. Zawsze będziesz myślał, że coś jest narzucane z Moskwy, z Brukseli, z partii.

Jest to głupie i niezgodne z rzeczywistością.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 13:01:50 via Android
  • -2
@enron tak tak jest narzucony przez sorosa i billa gatesa.

W ogóle przez nie przez Warszawiaków.

Żyjesz w fantazji stworzonej przez prawicowych populistów.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 13:02:41 via Android
  • -1
@enron Co w tym dziwnego, że warszawiacy wybierają innych reprezentantów, a krakowianie i innych?
Trollex
Trollex 04.12.2025, 13:06:23 via Android
  • -1
@enron jest samorząd, mieszkańcy mają prawo do ustalenia regulacji w swoich miastach.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 13:12:16 via Android
  • -2
@enron nie odbieraj warszawiakom prawa zdecydowanie o swoim mieście. Będą mieli w mieście takie regulacje jakie sobie ustalą.

Ty się interesuj swoim miastem/gminą, bo raczej z Warszawy nie jesteś.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 13:13:26 via Android
  • -1
@enron fantazjujesz.

W rzeczywistości jest samorząd wybierany przez mieszkańców.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 13:26:39 via Android
  • -2
@enron No to albo ludzie wybierają albo ktoś jest narzucany tak jak w Rosji czy w Chinach.

W Polsce ludzie wybierają.
Jesteś przeciwny demokracji? Podobają ci się systemy autorytarne jak Rosja czy Chiny?

381

Koniec z rosyjskim gazem w UE. "Zamykamy tę kartę na dobre. Początek ery pełnej

Koniec z rosyjskim gazem w UE. "Zamykamy tę kartę na dobre. Początek ery pełnej

Osiągnięte w nocy porozumienie w sprawie wycofania importu rosyjskiego gazu oznacza początek nowej ery pełnej niezależności energetycznej Europy od Rosji - oświadczyła w środę przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen. Zgodnie z nim UE wprowadzi pełen zakaz do listopada 2027 r.

ty_O
z
bankier.pl
dodany: 03.12.2025, 13:23:56
  • 93
  • #
    energetyka
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    gaz
Trollex
Trollex 04.12.2025, 12:53:43 via Android
  • -3
@EerieAlligator bo oni już stracili racjonalną ocenę, u nich po prostu jest unia zła nawet jak robi coś dobrego. To książkowy fanatyzm.
Trollex
Trollex 04.12.2025, 12:54:45 via Android
  • -2
Unia robi coś dobrego wykopki niezadowolone, bo już nie patrzą racjonalnie dla nich zawsze jest unia zła.

Wyłączyli TV włączyli fanatyzm
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 02.12.2025, 22:57:47
  • 737
Unia Europejska to najlepsze miejsce do życia na ziemi. Najlepszy balans między wpływem państwa, a wolnością jednostki.

To umiarkowanie, poszanowanie pokoju, kultura, tradycja, nauka.

Prawie pół miliarda (!) wykształconych, znających języki, żyjących w dobrobycie i pokoju ludzi.

Przeciwnicy, powiedzcie gdzie żyje się lepiej? :) #polityka
Trollex - Unia Europejska to najlepsze miejsce do życia na ziemi. Najlepszy balans mi...

źródło: temp_file7780172730531520418

Pobierz
  • 107
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex
Autor
02.12.2025, 23:29:15 via Android
  • 13
@Perkelev bardzo fajne kraje zachodnie, ale to egzotyka, razem niewiele ponad 30 milionów ludzi. Razem to nawet nie jedna trzecia PKB Niemiec. Podsumowując egzotyka i mały wpływ na cokolwiek gdzieś sobie tam żyją na uboczu.

W przyszłości jak Unia Europejska się rozszerzy i format wyjdzie geograficznie poza Europę, to jak najbardziej widzę Australię, Nową Zelandię, Kanadę w naszej wspólnocie.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
02.12.2025, 23:32:45 via Android
  • 370
@wypok_wypok niestety jest odwrotnie, demokracja liberalna jest mocno zakarzeniona na zachodzie, a w Polsce jeszcze niedawno mieliśmy 8 lat produktu demokratycznopodobnego w którym rząd i instytucje nie przestrzegały własnego prawa. Polacy niestety jedną nogą są na zachodzie, a drugą na wschodzie. Stąd też takie napięcie i polaryzacja w Polsce. Mental rosyjski versus mental europejski.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 07:31:55 via Android
  • 0
@domsky nick nawiązuje do Stańczyka, oczywiście, że poważnie to pisze. Podaj jakiś argument to będę mógł się odnieść. Nick nie jest argumentem
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 07:41:23 via Android
  • 0
@Usmiech_Niebios chat Control - piszesz nieprawde, temat jest dyskutowany i zły pomysł o masowym skanowaniu wiadomości zostało już wyrzucony z tej dyskusji właśnie to pokazuje umiarkowanie, jest problem i trzeba walczyć z pdf-ami. I trzeba znaleźć jakieś umiarkowane zbalansowane z rozwiązania które się wypracowuje na podstawie dyskusji. Super.

Umowa Mercosur - trochę wolnego rynku też musi być co cię boli w wolnym rynku? (Lewaku ;) ), jest to umowa handlowa, zbalansowana
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 07:49:42 via Android
  • 1
@Chris_Karczynski zauważ, że to kraje które sąsiadują z takim wspaniałym tworem jak Unia Europejska. Nie są zagrożone i mogą handlować z bogatymi mądrymi obywatelami uni. Wielka Brytania wróci do Unii Europejskiej to kwestia czasu. Zostali oszukani przez ruskich trolli gdyby referendum było dzisiaj wstąpili by do Unii znowu. (Przy okazji Unia Europejska to największy problem Kremla dlatego tak pracuję nad rozbiciem. Wynika to z tego, że każdy kraj Unii Europejskiej samodzielnie
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 07:51:29 via Android
  • 0
@siepan ryzyko oczywiście jest, ale na szczęście nie ma aż tak mocnej szlachty jak kiedyś. Chociaż de facto pewne przedłużenie szlachty dalej funkcjonuje. Winę za rozbiory ponosi szlachta. Chociaż z perspektywy niektórych mieszkańców Polski rozbiory były na korzyść, bo na przykład zostali uwolnieni chłopi.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 07:58:21 via Android
  • 1
@Usmiech_Niebios atom jest wspierany i promowany patrz Francja praktycznie całkowicie jedzie na atomie. Niemcy w tym wypadku popełniali mocne błędy.

Mem z ruskiej propagandy nie jest argumentem. Problem istnieje i trzeba go zwalczać z zachowaniem wolności jednostki i prawa do prywatności. Jakieś rozwiązanie się wykuje w demokratycznej dyskusji.

Możemy ich odsyłać do Afryki i to się dzieje. Zatapiać oczywiście nie możemy, bo to by było nieludzkie barbarzyństwo. Takie barbarzyństwo nie pasuje
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 08:25:34 via Android
  • 2
@Usmiech_Niebios bo UE to balans między organizacją, a autonomia decyzyjna poszczególnych członków.

Promowanie błędnie rozumianej wolności słowa, to jeden z głównych wektorów ataków ruskiej propagandy. Jest to oczywisty sposób, ponieważ społeczeństwa gdzie istnieje wolność słowa z automatu mają dużą tolerancję na szkodliwe treści, co ruscy wykorzystują. Tolerancja nie oznacza pełnej tolerancji wszystkiego.

Umiemy sobie poradzić z nielegalną migracją i to zrobiliśmy krys migracyjny ma już swój peak za sobą.

Kończymy bo
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 08:30:01 via Android
  • 1
@Ark00 już odpowiedziałem wcześniej, ale w skrócie żyje się tam podobnie jak w Unii Europejskiej i to głównie dzięki sąsiedztwu Unii Europejskiej
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 08:45:28 via Android
  • 1
@Dadas77 Unia Europejska to naturalny etap tego rozwoju cywilizacji. Unia Europejska zmniejsza prawdopodobieństwo wojen w Europie. Przy nowoczesnych technikach wojna w Europie mogłaby się skończyć gorzej niż II wojna światowa, kamień na kamieniu by nie pozostał. UE wzmacnia pokojową współpracę między państwami europejskimi to bardzo duża wartość.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 08:49:05 via Android
  • 1
@Usmiech_Niebios odpisałem, czytaj ze zrozumieniem.

Obawiam się, że masz braki kognitywne, nie dziwne, że jesteś euroceptyczny.

Nie będę ci więcej tłumaczył. Maks, co mogę zrobić, to cię tolerować, o ile nie będziesz pisał społecznie szkodliwych kłamstw.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 09:19:47 via Android
  • 0
@kopawdupeswiniom nie ma czegoś takiego eko zamordyzm.

Jest polityka odchodzenia od paliw kopalnych, co zwiększa, niezależność od rosji, krajów arabskich i USA.

Unia Europejska daje pieniądze na termoizolację. Pieniądze zaoszczędzone na ogrzewaniu, to czysty zysk. Mądrzy Europejczycy żyją w ciepłych domach i płacą mały procent swoich dochodów na ogrzewanie.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 09:31:56 via Android
  • 0
@Dadas77 Unii Europejskiej jest tolerancja religijna. Religia lub jej brak nie może być żadnym argumentem oceny człowieka. (Wojny religijne na szczęście Europa ma za sobą). Oczywiście nie ma tolerancji dla radykalnych islamistów radykalnych katolików itp. Nie ma miejsca na fanatyzm. Umiarkowane (głównie w sferze prywatnej) praktyki religijne oczywiście muszą być tolerowane.

Trzeba zachować balans między dbaniem o środowisko niezależnością energetyczną, a gospodarką. Toczy się dyskusja i widać że głosy większego dbania
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 09:34:41 via Android
  • 0
@kopawdupeswiniom dla niektórych jest drogie i dlatego dobrze, że Unia Europejska daje na to pieniądze. To jest mądre zachowanie ocieplić nieocieplony dom.

Polska powinna nadrobić zacofanie technologiczne i inwestować w energetykę jądrową.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 09:51:18 via Android
  • 1
@Tunhan już trzy razy napisałem wcześniej odniosłem się do tego. W olbrzymim skrócie w tych krajach żyje się podobnie jak w Unii Europejskiej. Głównie dzięki sąsiedztwu i wpływowi Unii Europejskiej. Gdyby nie Unia Europejska w tamtych krajach byłaby znacząco gorzej. Nie mieliby otwartego na współpracę, pokojowego bogatego sąsiada (gigantycznego w porównaniu do nich samych). Oni korzystają z tej wartości. Uważam, że to kwestia czasu kiedy dołączą do wspólnoty, żeby nie tylko
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:04:25 via Android
  • 0
@kopawdupeswiniom stawianie węgla ponad atom to zacofanie i krótkowzroczność.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:18:01 via Android
  • 1
@Tunhan to jest krótkowzroczność i brak umiejętności rozważania braku efektów stabilizujących UE. Europa bez Unii Europejskiej to wojny, dochodzenie do władz chorych radykalizmów.

Norwegia akurat się przekonała czym jest sąsiedztwo, opanowanego przez chorą ideologię (odwrotność Unii Europejskiej) państwa w latach 1940-1945. To, że ma bogatego, nastawionego na współpracę, pokojowego gigantycznego sąsiada to ogromny zysk.

Szwajcaria nie jest żadnym centrum finansowym, a tym bardziej technologicznym.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:23:17 via Android
  • 0
@kopawdupeswiniom dla opóźnionych technologicznie krajów takich jak Polska przejściowo węgiel jest jedynym rozwiązaniem, ale nie przyszłościowym długoterminowym rozwiązaniem.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:26:00 via Android
  • 0
@JemBanaNyga na przykład, rosja ma według ekspertów bardzo dobrą konstytucję. Ale sam jej nie przestrzegają. To samo było w Polsce. To niestety dziki mental, nie umiejętności przestrzegania prawa które się samemu ustaliło.

Za czasów łamania prawa przez PiS ludzie proeuropejscy najbardziej się oburzali, a ci z mentalem wschodnim się cieszyli.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:29:31 via Android
  • 0
@wredny_bombelek nie będę tolerował, obrażania ludzi z powodu odcienia skóry.

Rasizm to obrzydliwe g---o.

Dostosuj się do poziomu rozmowy to może odpiszę na argumenty.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:31:37 via Android
  • 0
@Eviixoxoxo Cherry picking. Najlepszych krajach na świecie znajdziesz w złe miejsca i w obrzydliwych krajach piękne miejsca np. W Moskwie.

Odpowiadam na argumenty na poziomie nie na głupi cherry picking.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:32:19 via Android
  • 0
@kopawdupeswiniom kilkadziesiąt lat w kontekście państwa to krótkowzroczność.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:39:38 via Android
  • 1
@kopawdupeswiniom państwo to realny byt, absolutnie nie jest pustym pojęciem.

Od czasu zaistnienia demokracji liberalnych państwo jest tworzone przez ludzi dla ich korzyści.

Są miejsca na ziemi gdzie państwowość praktycznie nie istnieje. I to nie są miejsca fajne do życia. Rządzą tam dzike bandy, gangi, króluje p-----c i cierpienie, znacznie większe niż zorganizowanych państwach demokratycznych.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:42:33 via Android
  • 1
@Eviixoxoxo nie masz wiedzy o świecie. W Chinach żyje na podobnym poziomie jak w Rumunii czy Polsce, ale w wielkich miastach na wybrzeżu. To mniejszy % populacji.

W interiorze żyje się na dużo dużo niższym poziomie.

Widać, że nie umiesz żyć bez Cherry Pickingu, dlatego wyciągasz niewłaściwe wnioski i jesteś eurosceptyczny to jest wszystko bardzo spójne.

Ogarnij się sam, edukuj, nie będę ci na siłę otwierał oczu.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:46:18 via Android
  • 0
@wredny_bombelek tak, dlatego już dawno zwrot w sprawie migracji nastąpił tylko nie wszyscy jeszcze to zauważyli. Aktualnie nie ma klimatu pro- imigranckiego.

Są naciski żeby robić mądrzejsza migracje.

Każdy kraj każda struktura popełnia błędy. Przecież myślenie o tym, że Unia Europejska ani kraje Unii Europejskiej nie popełniają błędów to by był absurd.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:49:24 via Android
  • 0
@Szalom poparcie 30% AFD tylko popiera tą tezę.

W Polsce dużo gorsze partie i bardziej niebezpieczne mają większe poparcie.

Sumaryczne poparcie PISu i obu konfederacji sięga około 50%. Więc Polska ma dużo większy problem z nacjonalizmem.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 10:50:18 via Android
  • 0
@Eviixoxoxo nie jesteś zdolny do prowadzenia dyskusji na poziomie.

Nie będę tego tolerował propagandy krajów autorytarnych w tym wątku.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:02:16 via Android
  • 1
@Szalom okej częściowo się zgadzam. Ale uważam że adf nie dojdzie do władzy. Współczesne Niemcy nie mają nic wspólnego z III rzeszą (która była najczarniejsza kartą w historii Niemiec istniała 12 lat i dwa miesiące) Niemcy w 2025 roku są w zasadzie odwrotnością III Rzeszy.

A konfopis może dojść do władzy to jest ta różnica.

Poza tym było to już widać w wyborach prezydenckich. Pisowski kandydat sięgał po co coraz bardziej
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:04:56 via Android
  • 0
@wredny_bombelek tak, oczywiście w niektórych miejscach jakość życia się pogorszyła przez niemądrą politykę migracyjną.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:07:20 via Android
  • 0
@Eviixoxoxo doceniam walkę z misgenderowaniem, rozumiem, że życzysz sobie żeby zwracać się do ciebie zaimkami żeńskimi uszanuję to.

Ale inwektyw nie będę tolerował. Dostosuj się do poziomu dyskusji cywilizowanych ludzi.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:15:39 via Android
  • 1
@kopawdupeswiniom bez państwa żyłbyś w dużo dużo gorszych warunkach. Zobacz jak jest w słabym państwie które nie dowozi gdzie rządzą gangi np. Meksyk.

Już nie mówiąc o niektórych upadłych krajach afrykańskich.

Dziwne, że nie zauważasz tego co ci realnie daje państwo, bez państwa twoje życie byłoby dużo gorsze. Na przykład poza państwami demokratycznymi ryzyko bycia zamord.owanym lub poddanym tort.urom jest dużo większe.

Szokujący masz obraz świata. Przykro mi to pisać, ale
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:16:32 via Android
  • 0
@Eviixoxoxo

@Trollex: a pocałuj mnie w dupę xD


Tylko potwierdzasz moją hipotezę o braku zdolności do prowadzenia rozmowy na poziomie.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:53:11 via Android
  • 1
@Eviixoxoxo nie muszę nic udawać, jak widać ponad pół tysiąca osób zwróciło uwagę na mój mądry i zgodny z rzeczywistością wpis.

A tobie pozostają żałosne inwektywy :) Przy braku argumentów, osoby o niskim poziomie kultury osobistej zawsze w to idą.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 11:55:25 via Android
  • 1
@Szalom zdecydowanie zgadzam się, że PiS to już nie jest ten PiS przed 10 lat a tym bardziej sprzed 20. PiS sprzed 20 lat to była normalna prawicowa partia. Ewoluował w bardzo niebezpieczną stronę.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 12:00:12 via Android
  • 1
@JemBanaNyga polskie instytucje są na niskim poziomie, porządek prawny i rząd też.

Ale przynajmniej zeszliśmy z drogi na której przystanki to kolejno Węgry, Białoruś, Rosja.

Stawiam tezę, że aktualnie połowa Polaków nie wytrzymałaby porządnego normalnego rządu na poziomie zachodnioeuropejskim. Za dużo mentalu wschodniego.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 13:11:38 via Android
  • 1
@Eviixoxoxo bynajmniej. Cieszy mnie to, że jest tu trochę mądrych ludzi. Ten wpis zrobiłem dla ludzi ograniczonych żeby mieli kontrę do propagandy antyunijnej.

Nie masz argumentów przeciwko potędze Unii Europejskiej :) dlatego próbujesz nieudolnie atakować mnie :)

Masz jakieś argumenty, bo od kilku wpisów koncentrujesz się na mnie co jest w sumie niezdrowe :)
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 13:21:01 via Android
  • 1
@JemBanaNyga europejskie rolnictwo jest wspomagane ogromnymi dotacjami z UE. Po to żeby być niezależnym. Bo oczywiście na całkowicie wolnym rynku nikt by tu rolnictwem się nie zajmował, bo w Unii Europejskiej są inne możliwości dużo bardziej lukratywnych biznesów.

Bardzo dobrze, że się przejmujesz utrzymaniem najwyższego poziomu kontroli żywności na świecie jaki jest w Unii Europejskiej. Trzeba pilnować i kontrolować żywność z Mercosur. Ale też nie zamykać zupełnie się zupełnie na handel,
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
03.12.2025, 13:55:57 via Android
  • 1
@JemBanaNyga jeszcze dodam, że produkty z Merkosur, będą normalnie oznaczane będzie skład i kraj pochodzenia. Takie są wymogi w Unii Europejskiej.

Więc jak nie będziesz chciał się zajadać wołowiną z Argentyny nikt cię do tego nie będzie zmuszał.

Pochwalam i zachęcam do kupowania produktów lokalnych z UE.
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
02.12.2025, 21:53:59
  • 240
Donald Trump, Donald Trump! Jak tam pisowcy, to za swoim idolem do Moskwy teraz pielgrzymki będziecie robić?

#bekazpisu #bekazprawakow #usa #rosja #wojna #polityka
Jabby - Donald Trump, Donald Trump! Jak tam pisowcy, to za swoim idolem do Moskwy ter...

źródło: temp_file896484486436352432

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 02.12.2025, 23:48:51 via Android
  • 14
@Scybulko i obie konfederacje
  • Odpowiedz
Varesi
Varesi
30.11.2025, 07:50:06
  • 47
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 30.11.2025, 19:02:33 via Android
  • 0
@Varesi nie znasz historii i się kompromitujesz. Mężczyźni mieli prawa wyborcze w różnym stopniu najwięcej w zaborze austriackim i pruskim częściowo w rosyjskim.
  • Odpowiedz
splinter96
splinter96
25.11.2025, 18:21:05
  • 67
chłop w sukience będzie nam mówił jak mamy żyć, paradne
#polityka #bekazprawakow #bekazkatoli #lgbt
splinter96 - chłop w sukience będzie nam mówił jak mamy żyć, paradne
#polityka #bekaz...

źródło: 1000013706

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:36:07 via Android
  • 0
@splinter96 xsiądz nie umie czytać ze zrozumieniem. Konstytucji jest zapis, że związek kobiety mężczyzny jest pod opieką państwa. Nie ma zapisów zabraniających innych typów związków.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 28.11.2025, 19:20:48 via Android
  • 0
@debi5s ale są dyskryminowani. Para homoseksualna budująca całe życie wspólnie majątek w przypadku śmierci jednej osoby musi zapłacić podatek od spadku a w małżeństwie jest zwolnienie z tego podatku pierwsza grupa podatkowa. I jeszcze dodatkowo kilka innych dyskryminacji. W normalnym cywilizowanym krajem nie ma na to miejsca.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 28.11.2025, 19:21:41 via Android
  • 0
@debi5s A poza tym śluby homo są zabronione. Jak widać przynajmniej będą respektowane te wzięte za granicą i bardzo dobrze.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 28.11.2025, 19:23:28 via Android
  • 0
@ardianwhite punkt 18 mówi o specjalnej ochronie nie wyklucza innych związków nie umiesz czytać ze zrozumieniem
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 28.11.2025, 19:24:40 via Android
  • 0
@debi5s wymień powódy dlaczego para homo ma płacić podatek od spadku i ma mieć utrudniony dostęp do informacji medycznej
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 28.11.2025, 19:25:15 via Android
  • 0
@ardianwhite wymień powody dlaczego para jednopłciowa ma płacić podatek od spadku i ma mieć pod górkę w przypadku odwiedzin w szpitalu
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 28.11.2025, 20:50:20 via Android
  • 0
@debi5s czyli nie ma powodu, a dalej, brak renty po śmierci partnera, brak możliwości wspólnego rozliczenia PIT. Podaj powody dlaczego popierasz taką dyskryminację w tych przypadkach.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 29.11.2025, 00:59:37 via Android
  • 0
@debi5s nie odpowiedziałeś na pytanie. Pytałem o powód dyskryminacji, a ty mówisz że chcesz zlikwidować podatek. To nie jest odpowiedź na pytanie.

Próbujesz sprowadzić do absurdu z panem wiesiem. Odpowiedź jest prosta, bo nie tworzysz z panem wiesiem związku pary nie jest twoją najbliższą osobą, z którą mieszkasz, żyjesz i spędzasz całe życie.

Próbujesz się wybielić tymi absurdami. Ale nie zmieni to faktu, że jesteś za barbarzyńskim prawem utrudniającym życie setkom
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 29.11.2025, 12:06:00 via Android
  • 0
@debi5s Dalej próbujesz poprawiać sobie humor absurdami. Zwykle ludzie się dobierają w pary i dlatego ludzie ustalili, że chcą pewnych regulacji. Ty próbujesz zabraniać setkom tysięcy ludzi korzystania z tego. Na szczęście już cywilizacja dzięki UE wygrywa. A jak się nie podoba to można wyjechać do rosji czy chin :)

Nie odpowiedziałeś jaki jest powód dyskryminacji. Powiedziałeś tylko że jesteś za zlikwidowaniem możliwość dyskryminacji. To nie to samo.

Co jest barbarzyńskiego
  • Odpowiedz
Turin89
Turin89
28.11.2025, 14:04:31
  • 53
Moim zdaniem hipokryzja KO byłoby, gdyby narzekali na Dudę co podpisuje wszystko PiSowi, a cieszyli się, że Trzaskowski podpisuje wszystko Tuskowi.

Oczywiście, że PiS wcześniej forsował narrację, że prezydent nie powinien robić rządowi pod gorkę, a teraz są jak najbardziej za czymś takim to Pan Patelnia nie wspomni słowem.
Ale Konrad porównał sytuacje nieporównywalne i ogłosił zwycięstwo.

#bekazprawakow #polityka #bekazkonfederacji #berkowiczcontent
Turin89 - Moim zdaniem hipokryzja KO byłoby, gdyby narzekali na Dudę co podpisuje wsz...

źródło: temp_file6208570959586138083

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 29.11.2025, 01:30:33 via Android
  • 0
@Turin89 patelnia jest głupi to wiemy, ale wyobraźcie sobie jak głupi są jego wyborcy
  • Odpowiedz
Varin
Varin
28.11.2025, 14:03:08
  • 150
Czlowiek wyjechal z kraju jako nastolatek kiedy PiS po raz pierwszy zaczal rzadzic, bo uciekal od Moherowych Beretów. i myslal sobie ze za 20 lat wroci i te mohery wszystkie wymra, i bedzie lepiej, bez ultra-katoli i innych wygibasów...

20 lat pozniej:

#polityka #heheszki #kartonobsranygownem #mohery #polska #jaszczur #ludwiczek
Varin - Czlowiek wyjechal z kraju jako nastolatek kiedy PiS po raz pierwszy zaczal rz...

źródło: image

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 29.11.2025, 01:25:54 via Android
  • 0
@Varin w Polsce rozkręca się f-----m
  • Odpowiedz
mleko3-2procent
mleko3-2procent
28.11.2025, 15:15:36
  • 401
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 29.11.2025, 01:14:17 via Android
  • 1
@mleko3-2procent Polska robi cosplay III Rzeszy, a stanowski dokłada do tego swoją cegiełkę.
  • Odpowiedz
Warcomx
Warcomx
Warcomx
28.11.2025, 15:44:24
  • 1133
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 85
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 29.11.2025, 01:06:16 via Android
  • 2
@Warcomx widziałem jego kilka filmów z Afryki gość p------i takie kocopoły, że głowa mała. Chłopsko-rozumizm wywalony poza skalę. Można by odnieść wrażenie, że to jakiś nieślubny syn cejrowskiego. Podróże kształcą, ale jednak nie wszystkich.
  • Odpowiedz

468

Kraków szykuje podwyżkę cen biletów. Pokazano nowy cennik

Kraków szykuje podwyżkę cen biletów. Pokazano nowy cennik

Każdy kilometr, który pokonał tramwaj, kosztował około 16 zł, dziś to niecałe 30 zł. W przypadku autobusu - z 7,50 zł koszt wzrósł do około 13,50 zł

kapusta5
z
rmf24.pl
dodany: 26.11.2025, 06:33:27
  • 293
  • #
    ciekawostki
  • #
    krakow
  • #
    polska
Trollex
Trollex 27.11.2025, 19:27:49 via Android
  • 0
@manupeaceaok żadnen tęczowy, zwykłe ludzkie podejście, kontra do dyskryminacji bez powodu.
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:55:38
  • 5
Art. 18 Konstytucji RP: "Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej."

1. To zdanie oznacza, że związek kobiety i mężczyzny jest pod ochroną i opieką RP
2. Nie ma w konstytucji żadnego zapisu zakazującego innych typów relacji.

Ponieważ konserwatyści nie potrafią samodzielnie czytać z zrozumieniem. Trzeba im pomóc:
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex
Autor
26.11.2025, 00:10:07 via Android
  • 0
@Hellicon nic nie napisałem o osobach zakazująch, czyżby brak umiejętności czytania ze zrozumieniem?
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
26.11.2025, 00:25:52 via Android
  • 1
@Anonim927 określenie jakiego użyłeś jest obraźliwe w stosunku do setek tysięcy obywateli Polski. Nie będę tego tolerował. Napisz jeszcze raz bez inwektyw, to zostawię wpis i odpowiem.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
26.11.2025, 08:38:09 via Android
  • 0
@zbiff piszesz nieprawdę albo z niewiedzy albo specjalnie manipulujesz.

Konstytucja z 97 została uchwalona głosami sejmu i senatu z wymaganą przewagą ponad 2/3 głosów.

Przyjęcie nastąpiło po referendum w którym otrzymała ponad połowę głosów, w tamtym przypadku nie był wymagany próg frekwencji.

Przeczytaj artykuł 11 ustawy konstytucyjnej z 93 roku. I nie siej więcej dezinformacji.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
26.11.2025, 17:21:17 via Android
  • 0
@zbiff artykuł 11 uchwały która regulowała zatwierdzenie mówi jasno wtylko o większości nie ma tam zapisów o frekwencji
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
26.11.2025, 22:29:01 via Android
  • 0
@wuadek wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem, nic więcej.
  • Odpowiedz

334

Przełomowy wyrok TSUE. Chodzi o małżeństwa jednopłciowe

Przełomowy wyrok TSUE. Chodzi o małżeństwa jednopłciowe

Państwo członkowskie ma obowiązek uznać małżeństwo dwóch obywateli UE tej samej płci legalnie zawarte w innym państwie członkowskim, w którym korzystali oni z przysługującej im swobody przemieszczania się i pobytu - orzekł we wtorek Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej. To pokłosie wniosku dwó

sub_zero_1
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 25.11.2025, 08:54:21
  • 556
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    ue
  • #
    tsue
  • #
    zwiazek
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:04:57 via Android
  • -7
@manupeaceaok porażka edukacji i #urojeniaprawakoidalne
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:06:21 via Android
  • -1
@Doiges op nie umie czytać ze zrozumieniem. To prawdopodobnie jedna z przyczyn urojeń prawakoidalnych.
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:14:36 via Android
  • 6
@OdpowiedzArgumentumAdPersonam Samuela 15:2-3

Tak mówi Wszechmogący Pan: „Ukaranie Amalekitów za to, co uczynili Izraelowi, gdy zastawili im drogę, gdy szli z Egiptu. Teraz idź, zaatakuj Amalekitów i całkowicie zniszcz wszystko, co im należy. Nie oszczędzaj ich; zabij mężczyzn i kobiety, dzieci i niemowlęta, bydło i owce, wielbłądy i osły.’ ”

„Niewolnicy, podporządkujcie się swoim panom z wszelkim szacunkiem, nie tylko tym dobrym i łagodnym, ale również tym okrutnym.” (1 List Piotra
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:16:16 via Android
  • -2
@roland-mountain ale taguj #analnefiksacjeprawicy
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:16:44 via Android
  • 4
@rychlikrychlik ale taguj #analnefiksacjeprawicy
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:17:46 via Android
  • -3
@mkfan jedno nie wyklucza drugiego, można budować elektrownię jądrową I równocześnie mieć społeczeństwo otwarte i szanujący ludzi
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:19:19 via Android
  • -6
@ChlopoRobotnik2137 ale taguj #urojeniaprawakoidalne
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:21:32 via Android
  • -2
@dziacha Francja zabroniła noszenia burek w miejscach publicznych, już nie mówiąc o tym że cywilizowane kraje takie jak Francja mają bardzo wysoki poziom ochrony dzieci i praw dzieci. Porażka edukacji i #urojeniaprawakoidalne
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:22:26 via Android
  • 4
@bleblebator nie umiesz czytać ze zrozumieniem w konstytucji nie ma zakazu innych typów związków jest tylko mowa o ochronie związku kobiety i mężczyzny.
Trollex
Trollex 25.11.2025, 23:38:07 via Android
  • -6
@krypthos nie rozumiesz różnicy między płcią biologiczną, a płcią kulturową. To zupełnie różne pojęcia.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 07:33:50 via Android
  • 0
@tomon-g nie napisałeś tego. Z artykułu 18 nie wynika, że związek jednopłciowy nie może być pod ochroną i opieką RP.

Dla przykładu, wymienienie w artykule co jest pod ochroną, nie oznacza, że coś innego nie może być pod ochroną.

Bardzo dobry wyrok TSUE. W każdym kraju są trochę inne zasady otrzymywania prawa jazdy na przykład. A prawo jazdy wydane w jednym kraju jest respektowane we wszystkich krajach Unii. Analogicznie powinno być
Trollex
Trollex 26.11.2025, 08:23:25 via Android
  • 0
@Kibishi nie umiesz czytać ze zrozumieniem w artykule 18 nie ma twierdzeń jakie napisałeś
Trollex
Trollex 26.11.2025, 09:02:15 via Android
  • -1
@tomon-g "Zgodnie z tym małżeństwo jako związek np. mężczyzny z mężczyzną nie znajduje się już pod ochroną i opieką RP."

Tak w Polsce związek mężczyzny z mężczyzną nie znajduje się pod opieką RP, ALE NIE wynika ani nic nie ma wspólnego z zapisu artykułu 18.

Zaatakowałem błędną próbę łączenia aktualnego stanu prawnego z 18 artykułem.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 09:05:57 via Android
  • -1
@Selina_ właśnie próbuję poradzić, robiąc jakąś kontrę do niszczycieli cywilizacji.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 09:10:24 via Android
  • -1
@Therionn dosyć dobrze napisana, do jednej rzeczy się tylko przyczepia. Nie warto powielać nieprawdziwej informacji o rzekomym znaczeniu artykuł 18 w tym kontekście.

Artykuł 18 nie dotyczy w ogóle związków. Artykuł 18 dotyczy ochrony i opieki RP nad rozmnażaniem. To artykuł o rozmnażaniu o rodzicielstwie, nie o związkach.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 09:14:55 via Android
  • -1
@tomon-g jeżeli za ostro napisałem i czujsz się urażony to przepraszam.

Ale irytuje mnie łączenie artykułu z 18 z tematem związków. Artykuł 18 nie jest o związkach. Bardzo dużo ludzi łapie tą manipulację i próby wycięcia z kontekstu fragmentu tego artykułu.

Dalej uważam, że jest to porażka systemu edukacji, że to proste zdanie z artykułu 18 nie jest zrozumiałe dla części ludzi, co pewne grupy wykorzystują.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 09:18:46 via Android
  • -3
@borowik-zwyczajny artykuł 18 konstytucji jest o ochronie i opiece nad rozmnażaniem. Ty tego nie wiesz, bo nie umiesz czytać zrozumieniem.

Jest tam wymieniona kobieta i mężczyzna macierzyństwo rodzicielstwo rodzina bo ten artykuł dotyczy ochrony rozmnażania.

Nie dotyczy związków w ogóle.

Jesteś podatny na manipulacje i wykazujesz się brakiem krytycznego myślenia.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 10:42:22 via Android
  • -3
@rdlsv artykuł 18 dotyczy rozmnażania. Dlatego jestem wymieniony kobieta mężczyzna rodzicielstwo macierzyństwo rodzina.

Nie dotyczy związków w ogóle. Nie umiesz przeczytać ze zrozumieniem prostego zdania i jesteś podatny na manipulację.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 12:48:10 via Android
  • -2
@rdlsv zabrakło argumentów? :) denerwujesz się i próbujesz mnie obrażać. Bo przerasta cię zrozumienie sensu prostego zdania :)

Dlatego jesteś słabym prawaczkiem. Nie myślisz krytycznie więc przyjąłeś propagandowy wysryw bezmyślnie jak owieczka.

Podstawówka jest obowiązkowa powinieneś potrafić zrobić rozkład gramatyczno-logiczny zdania, niestety nie potrafisz.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 12:54:01 via Android
  • -10
Brawo, walka z ciemnogrodem. Niezadowoleni zawsze mogą wyjechać do rossji :)
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 26.11.2025, 12:59:38 via Android
  • -5
@borowik-zwyczajny nie rozumiesz sensu całego zdania. Ten artykuł odnosi się do małżeństwa heteroseksualnego. NIC nie mówi o małżeństwie homoseksualnym.

A takie małżeństwa mogą być zawierane w UE, akceptowanie ich w żadnym punkcie nie łamie konstytucji.

Jeżeli jest inaczej wykaż to.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:02:01 via Android
  • -3
@rdlsv nie masz argumentów:) dlatego się denerwujesz. Obawiam się, że jesteś słabym psychicznie prawaczkiem. A to, że zrozumienie prostego zdania cię przerasta to już pokazałeś :)

#codziennabekazeslabegopsychicznieprawaczka
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:05:54 via Android
  • -4
@rdlsv lubię patrzeć jak dzikusy się denerwują kiedy jedzie walec cywilizacji z Unii Europejskiej.

Jak się nie podoba zawsze możecie wyjechać do rosji :)

Czeka cię obserwowanie szczęśliwych małżeństw gejowskich żyjących w Polsce:)
Będziesz musiał to znieść
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:15:50 via Android
  • -5
Potężna Unia prześladuje słabych psychicznie prawaczków. :)

Będą musieli pokornie znosić szczęśliwe małżeństwa potężnych gejów :)

Virgin prawak vs
Trollex - Potężna Unia prześladuje słabych psychicznie prawaczków. :) 

Będą musieli ...

źródło: temp_file2700530016316659370

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:18:15 via Android
  • -4
@rdlsv wystarczy żebyś nie myślał o gejach.

Potrafisz? :)

Obawiam się, że nie potrafisz :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:22:33 via Android
  • -4
@rdlsv "frustracja" frustracja to będziesz przeżywał, bo będziesz musiał pokornie znosić widok szczęśliwych małżeństw gejów i nic nie będziesz mógł z tym zrobić :)

"Ból dupska" to już nie wiem twoja sprawa, ale taguj #analnefiksacjepsychoprawicy

"Przygłup" - No przykro mi bardziej to pasuje do osoby której która nie rozumie prostego zdania :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:24:50 via Android
  • -4
@rdlsv

@Trollex: Cały czas myślę jak blokować małżeństwa degeneratów


Czyli potwierdziłeś cały czas myślisz o
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:28:04 via Android
  • -4
@rdlsv okej czyli dlatego piszesz o tej frustracji przeżywasz to jako osobistą porażkę :)

No i prawidłowo ma boleć :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:28:48 via Android
  • -4
@rdlsv No przegrałeś musisz się z tym pogodzić. Cały czas myślałeś o blokowaniu a teraz okazuje się że jest to nieskuteczne smaruj smaruj :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:34:21 via Android
  • -4
@rdlsv potężna unia jest dobrotliwa dla takich jak ty. Możesz ją opuścić i pojechać do rosji :)

A jak nie to pokornie uginaj kark pod prawem europejskim. Patrz na szczęśliwe gejowskie małżeństwa i cicho przemykaj.

Frustracje narastającą możesz wyładować tylko prywatnie bo jak coś powiesz publicznie to narażasz się na poważne problemy. W tym wypadku nawet polskie prawo ściga.

Obawiam się że będziesz miał ciężki czas.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:35:15 via Android
  • -4
@rdlsv o dobre pomysły ci przychodzą do głowy to ci zostanie właśnie płacz w poduszkę

Będziesz musiał sobie jakoś radzić z frustracją.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:36:46 via Android
  • -4
@rdlsv mi proponujesz płacz poduszkę? Przecież to kompletnie pozbawione sensu ja się przecież cieszę :)

Nie dość że cywilizowane prawo to jeszcze frustracja słabych psychicznie prawaczków.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:42:43 via Android
  • -4
@rdlsv nie zachęcam cię do nazywania mnie publicznie przygłupem :)

Ale chcącemu nie dzieje się krzywda :) :) :)
Uwielbiam patrzeć jak prawaczki zderzają się z odpowiedzialnością za swoje decyzje :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:44:50 via Android
  • -4
@rdlsv ja nie lewak i się o tym przekonasz :)

Dla mnie prawactwo i lewactwo to jest to samo:)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:45:43 via Android
  • -4
@rdlsv dziękuję nie potrzebuję rad, szczególnie glupich, wiem co robić :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:49:20 via Android
  • -4
@rdlsv

@Trollex: Ty jeszcze coś skompesz przygłupie? xD


wolność zawsze przychodzi z odpowiedzialnością :) i to jest piękne :)

Prawak będzie uczony w praktyce:) to najbardziej skuteczna metoda nauki :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:51:49 via Android
  • -4
@rdlsv "xdd" jest coś niebywale satysfakcjonującego w obserwowaniu jak gaśnie głupi uśmieszek.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:52:43 via Android
  • -4
@rdlsv obawiam się że złamałeś prawo :) i czarna lista cię nie uratuje od odpowiedzialności :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 13:56:10 via Android
  • -4
@rdlsv smutne to będzie pismo które niedługo dostaniesz :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 14:07:56 via Android
  • -4
@rdlsv dobry dowcip słyszałem a propos tego mema.

Dwóch gejów bierze ślub kogo boli d--a?
Słabego psychicznie prawaka :)
Trollex
Trollex 26.11.2025, 17:27:20 via Android
  • -5
@manupeaceaok to są skrajnie prawicowe poglądy. Na zachodzie nawet skrajna prawica już dawno się z tego wyleczyła. Przewodnicząca Afd jest lesbijką itd. W Polsce jak w lesie. Takie poglądy pasują do rosji, a nie do europejskiego kraju.
Trollex - @manupeaceaok to są skrajnie prawicowe poglądy. Na zachodzie nawet skrajna ...

źródło: temp_file3818709222846661011

Pobierz
Trollex
Trollex 26.11.2025, 19:54:40 via Android
  • -2
@OdpowiedzArgumentumAdPersonam nie mam i nie miałem konta na X.

Poważny publiczny postawiony zarzut z tym prześladowaniem ludzi, nie obawiasz się takich twierdzeń formować?

Punktuje tylko szkodliwe poglądy i dezinformacje. Zawsze po stronie ludzi i umiarkowania. Nie ma zgody na prześladowanie ze względu na homoseksualizm. Co też na szczęście jest ujęte w polskim prawodawstwie.
Trollex
Trollex 26.11.2025, 22:25:17 via Android
  • -2
Możliwość wspólnoty majątkowej, prawo do dziedziczenia bez podatku i łatwa procedura uzyskiwania informacji medycznych odwiedzenia w jakich szpitalach itp.

Tych rzeczy brakuje w Polsce jest to bezsensowna chora dyskryminacja.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 4 z 7
  • >

promuję centryzm

  • promuję centryzm

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 18.04.2025

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 08.12.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking