Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko266
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Trollex

Trollex

Dołączył 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1648
  • Znaleziska 662
  • Mikroblog 986
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 14
czerwonykomuch
czerwonykomuch
05.01.2026, 17:24:40
  • 210
Jeśli cieszysz się, że wrogie nam mocarstwo zza oceanu uprowadziło Maduro, to chętnie powiem Ci, kim jesteś:

Głupcem.

Dziś uprowadzili prezydenta innego państwa, jutro uprowadzą unijnego polityka próbującego opodatkować okradające nas i niszczące nasze społeczeństwa amerykańskie big-techy, a po jutrze zajmą Grenlandię należącą do Danii - jednego z państw UE i NATO.

Z
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 05.01.2026, 22:51:01 via Android
  • 2
@czerwonykomuch: dezinformujesz, nikt nie uprowadził prezydenta kraju.

Doprowadzono przez sąd bandytę, odpowiedzialnego za śmierć tysięcy ludzi.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 05.01.2026, 23:01:46 via Android
  • 0
@czerwonykomuch: USAński, masz wątpliwości, że nie będzie miał sprawiedliwego procesu?

Rudolf Hess czy Goering też nie byli sądzeni przez sąd niemiecki, zastanów się nad tym.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 06.01.2026, 07:27:15 via Android
  • 1
@czerwonykomuch: a za tymi hitlerowcami sądzonymi w Polsce przed polskim sądem też byś płakał?

Za husseinem, miloseviciem też płakaleś?

Stawanie po stronie dyktatorów, bandytów jest
  • Odpowiedz

379

10 osób skazane za nazwanie żony Macrona mężczyzną.

10 osób skazane za nazwanie żony Macrona mężczyzną.

Sąd w Paryżu uznał 10 osób winnymi cyberprzemocy wobec pierwszej damy Francji, Brigitte Macron, poprzez rozpowszechnianie fałszywych informacji w sieci że jest mężczyzną.

Neocaridina
z
apnews.com
dodany: 05.01.2026, 14:03:01
  • 163
  • #
    ciekawostki
  • #
    francja
  • #
    europa
  • #
    wydarzenia
Trollex
Trollex 05.01.2026, 23:10:57 via Android
  • -6
@Headcrab_B: czemu pomyślałaś, że ją obraziło?

A ty byś tolerowała jakby ktoś kłamał na twój temat?
Trollex
Trollex 05.01.2026, 23:14:29 via Android
  • -13
Ładnie się prawaki obnażacie. Byście chcieli żeby bezkarnie można było kłamać na czyjś temat?

To są te tradycyjne, chrześcijańskie wartości?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Josip
Josip
Josip
05.01.2026, 09:53:47
  • 321
#wenezuela #usa #wojna #bekazlewactwa #heheszki #humorobrazkowy
Josip - #wenezuela #usa #wojna #bekazlewactwa #heheszki #humorobrazkowy

źródło: bzl

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 05.01.2026, 20:24:47 via Android
  • 0
@Josip: zapomniałeś dodać #bekazprawakow
Trollex - @Josip: zapomniałeś dodać  #bekazprawakow

źródło: 4644c012b06082b1e8dc1d48a669728ec8973850fae175bbaf84741edd251a23

Pobierz
  • Odpowiedz

2007

Bartosiak 2 tyg. temu: Amerykanie wyraźnie przegrywają z Wenezuelą

Bartosiak 2 tyg. temu: Amerykanie wyraźnie przegrywają z Wenezuelą

"Amerykanie wyraźnie przegrywają konfrontacje z Wenezuelą, która jest wspierana przez rosję i Chiny." Ten wielki cytat padł 2 tygodnie temu

tomasztomasz1234
z
x.com
dodany: 03.01.2026, 15:40:15
  • 519
  • #
    usa
  • #
    wenezuela
  • #
    heheszki
  • #
    bartosiak
  • #
    wolski
  • #
    polska
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:02:39 via Android
  • 0
Sekciarze kupujący książki z antywiedza, muszą bronić guru, inaczej sami wyszliby na de.bili, to mechanizmy psychologiczne pchają ich do robienia fikołków.

B: palnął kolejną prochińską bzdurę
sekciarze: pan doktór miał rację tylko go nie rozumiecie :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:05:35 via Android
  • -7
@apeee: Ile wydałeś na książki bartosiaka?

Wiesz, że już wpadłeś psychologiczną pułapkę i będziesz bronił najgłupszej wypowiedzi, bo inaczej byś musiał przed sobą przyznać, że zmarnowałeś pieniądze i czas.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:10:49 via Android
  • 1
@Icouldbeyourmom: użyli siły co nie było narzuceniem woli. ;)

Szkoda mi ciebie, poświęciłeś dużo czasu na bartosiaka, a być może nawet pieniędzy na jego książki z antywiedzą.

Teraz mechanizmy psychologiczne nie pozwalają ci przyjąć rzeczywistości.

Przeczytaj swoje zdanie kilka razy może masz szansę jeszcze się wyrwać.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:11:47 via Android
  • -4
@ERNEST1444: musisz bronić guru przykro patrzeć na taki przymus
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:16:41 via Android
  • -1
Stratedzy, czy wy naprawdę tego nie widzicie w co weszliście kupując książki i poświęcając czas?

Wpadliście w mechanizm bronienia guru, obrony najgłupszych jego wypowiedzi. Bo inaczej byście musieli przyznać, że popełniliście błąd przed samym sobą.
Trollex - Stratedzy, czy wy naprawdę tego nie widzicie w co weszliście kupując książk...
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:20:14 via Android
  • 0
@emjot86: to za trudne to jest wyrwanie się spod wpływu guru.

Co jest faktycznie trudne i nielicznym się udaje.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:29:25 via Android
  • -2
@grzegorz-grzegorzyk: Oni nawet nie rozumieją, że magister źle używa słowa "skonsolidować". Stwierdzenie "skonsolidować pozycję" nie ma sensu.

Nakupili książek i teraz będzie bardzo bardzo trudno przyznać się do błędu przed samym sobą.

A używanie niepoprawnie mądrze (dla nieuków) brzmiących słów przypomina mi drugiego "intelektualistę" prawaków. Czyli grigorija braunowa, mechanizm podobny.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:31:50 via Android
  • -2
@Gjbgghbhhjj: ale przecież on tego nie powiedział co napisałeś. Nie umiesz słuchać, ze zrozumieniem. Całe szczęście, że nie słuchasz bartosiaka plus dla ciebie, bo ze swoim poziomem zrozumienia wypowiedzi i świata (porównanie USA do Rosji), byś był idealnym targetem.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 07:33:37 via Android
  • 3
@7502-6038: w którym miejscu powiedział, że nie wygrywają konferencji politycznie.

Powiedział, że nie są w stanie narzucić swojej woli i dwa tygodnie później narzucili.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 08:29:06 via Android
  • -2
@Wiem-i-nie-zawaham-sie-powiedziec: siła argumentu - poziom bartosiak
Trollex
Trollex 04.01.2026, 10:36:45 via Android
  • 0
@ERNEST1444: w kolejności odpowiedzi na trzy pytania:
- USA pokazało sprawczość, a nie słabość.
- możliwe
- nie
Trollex
Trollex 04.01.2026, 14:53:08 via Android
  • -1
@ivan-grozny997: ale patologiczny obrazek podpowiedział ci mózg, ciekawe czemu :)

No i wykluczyłeś się z dyskusji
Trollex
Trollex 04.01.2026, 14:59:06 via Android
  • -1
@ERNEST1444: nie musi tak być. Użycie siły militarnej nie oznacza słabości politycznej.

Jak sobie wyobrażasz obalenie, maduro, husseina, hitlera, a idąc w przyszłość np. Łukaszenki. Bez użycia siły?
Trollex
Trollex 04.01.2026, 15:08:48 via Android
  • -1
@ivan-grozny997: to zostań w swoim gronie patusów i nie przeszkadzaj ludziom na poziomie jak dyskutują
Trollex
Trollex 04.01.2026, 15:37:18 via Android
  • -1
@ivan-grozny997: ale z tobą nie dyskutuje. No chyba, że przeprosisz i obiecasz, że nie będziesz więcej publicznie zrzucał patologicznych obrazów ze swojej świadomości i pisał obraźliwych komentarzy.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 15:53:36 via Android
  • -1
@ivan-grozny997: nie będę ci zastępował edukacji i wychowania i tłumaczył czym jest dyskusja
Trollex
Trollex 04.01.2026, 20:00:56 via Android
  • -1
@Feroccio: mowa trawa, a nie merytoryka, więc Jacek trafia do ciebie.

To wszystko co wymieniłeś to jest soft power i faktycznie za czasów trumpa USA traci soft power.

ALE, dyktatorów nie obala się soft
Trollex
Trollex 04.01.2026, 20:11:51 via Android
  • 0
@ERNEST1444: ale manipulacja. To co zrobiło USA to była typowa operacja specjalna i interwencja , a nie wojna tak jak na przykład u ruskich w przypadku Ukrainy. Te mniej więcej sensowne cytaty są w kontekście wojny - manipulujesz.

"Każda informacja wyrwana z kontekstu może być dezinformacją"
- Trolex

"Byłoby to bardzo trudne, a w niektórych przypadkach praktycznie niemożliwe" - cieszy mnie to, że
Trollex
Trollex 05.01.2026, 01:19:38 via Android
  • -1
@ERNEST1444: bardzo dobrze, że czytasz książki i artykuły, ale jeszcze wypadałoby je czytać ze zrozumieniem.

Krytyka za zbyt słabe reakcje innych państw europejskich oczywiście ma podstawy. Te materiały odnoszą się do badania wpływu reakcji innych państw, ale głównym czynnikiem i główną odpowiedzialność przede wszystkim ponosi społeczeństwo niemieckie.

Więc próbujesz mieszać główne przyczyny z jak się później okazało za słabą reakcją innych
Trollex
Trollex 05.01.2026, 01:50:02 via Android
  • -1
@ERNEST1444: co do manipulacji, żeby manipulować trzeba rozumieć temat który się manipuluje, więc po wymianie kilku wiadomości z tobą faktycznie mogłem się mylić, co do zarzutu manipulacji.
Trollex
Trollex 05.01.2026, 02:09:05 via Android
  • -1
@ERNEST1444: Nie wiem, ale możesz być tym specyficznym przypadkiem osoby wykształconej ponad własną inteligencję.

Ja tu głównie jestem żeby promować wartości pro ludzkie i krytykować szkodliwe treści w tym wypadku akurat jest to bartosiak.

Mogę głównie przytaczać fakty i argumenty, wygląda na to, że tobie już nie pomogę.
Trollex
Trollex 05.01.2026, 10:25:32 via Android
  • -1
@Feroccio: jedyne co chciał osiągnąć tą wypowiedzią to przekonywanie ludzi, że rosja i chiny są silniejsze niz USA.

Widzisz to czy nie?
Trollex
Trollex 05.01.2026, 10:36:45 via Android
  • -1
@ERNEST1444: nie ma symbolizować równowagi, również dziękuję za rozmowę

278

Odkręcanie Brexitu się już zaczęło.

Odkręcanie Brexitu się już zaczęło.

Starmer zapowiada zacieśnienie relacji z EU. Oczywiście absolutnie nie ma mowy o swobodzie przepływu ludzi. O tym będzie za pół roku xD

Jakub-Johnstone
z
theguardian.com
dodany: 04.01.2026, 13:06:55
  • 108
  • #
    wielkabrytania
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
Trollex
Trollex 04.01.2026, 20:59:16 via Android
  • 11
Zapraszamy i nie możemy się doczekać reUnion :)
Trzeba odkręcić błąd spowodowany głównie kacapską propagandą. Róbcie referendum głosujcie już teraz świadomie czekamy na was z otwartym rękoma :)

Nie mogę się doczekać zesrania ruskich trolli po dołączeniu ponownie UK do Unii :)

#breturn
Trollex - Zapraszamy i nie możemy się doczekać reUnion :) 
Trzeba odkręcić błąd spowo...

źródło: 6y3hr2 (1)

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 21:05:14 via Android
  • 0
@Darth_Father: nie zgadzam się, że dla wszystkich.

Ruscy i konfederuscy by się zesrali :)
Trollex
Trollex 04.01.2026, 22:04:20 via Android
  • -1
@Jakub-Johnstone: nie zgodzę się, że średni.

Gospodarka druga w Europie po Niemczech, większa niż Francuska (szósta na świecie).
Mają br.oń jądrową, kórą w UE wykluczając nuklear sharing ma tylko Francja.
Gigantyczny soft power i city.

#breturn będzie solidnym wzmocnieniem Unii Europejskiej i relatywnym pomniejszeniem Rosji, więc bardzo dobrze dla Polski.

318

"Chiny chcą uwolnienia Maduro. Postawili twarde żądania"

"Chiny chcą uwolnienia Maduro. Postawili twarde żądania"

"Chiny chcą natychmiastowego uwolnienia Nicolasa Maduro. Tamtejsze MSZ uważa, że Stany Zjednoczone aresztując polityka i jego żonę, naruszyły prawo."

paramedix
z
polskieradio24.pl
dodany: 04.01.2026, 10:50:48
  • 147
  • #
    chiny
  • #
    usa
  • #
    wenezuela
  • #
    wojna
  • #
    konfliktynaswiecie
  • #
    trump
Trollex
Trollex 04.01.2026, 20:54:47 via Android
  • 6
@Lufio: ręce opadają,

Nie ma symetrii.

Maduro był dyktatorem, a Zelenski demokratycznie wybranym prezydentem. Więc różnica jest diametralna.

Nie rozumiesz tego prostego faktu?

344

Rolnik tłumaczy, dlaczego nie protestuje przeciwko umowie z Mercosur

Rolnik tłumaczy, dlaczego nie protestuje przeciwko umowie z Mercosur
smutny_kojot
z
streamable.com
dodany: 02.01.2026, 17:56:06
  • 270
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    rolnictwo
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
  • #
    bekazlewactwa
Trollex
Trollex 04.01.2026, 06:47:18 via Android
  • -2
Haha, logika poziom rolas.

Kraj pochodzenia jest oznaczony w sklepie wystarczy przecież nie kupować jak komuś nie pasuje produkt z danego kraju.

Przy limicie 1% żywności z krajów Mercosur. Nawet jakby człowiek losowo brał to ciężko będzie trafić.

Rolas manipulator.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 06:51:57 via Android
  • -4
@MadJack47: Ale wiesz, że umowa z krajami Mercosur ma limity i to będzie około 1% żywności w UE. Pewnie to wiesz, ale zapomniałeś, a nie specjalnie manipulujesz :)
Trollex
Trollex 04.01.2026, 20:31:53 via Android
  • -1
@MadJack47: podaj konkretne przykłady :)

Na pewno je masz, a nie powtarzasz bezmyślnie antyunijną propagandę.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 20:37:00 via Android
  • -1
@MadJack47: no słyszałem I co?
Trollex
Trollex 04.01.2026, 06:02:36
  • 17
Proszę nie nazywać bandyty gnębiącego miliony ludzi prezydentem.

Bandzior nie był uznawany za prezydenta przez żadne normalne (czyli demokratyczne) państwo.

Eksperyment myślowy: gdyby bandyta typu łukaszenka rządził bezprawnie w Polsce to byście się cieszyli, że stanie przed sądem czy płakali?

#wenezuela #polityka
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex
Autor
04.01.2026, 06:16:03 via Android
  • 2
@tomasz-kalucki: nie można tak powiedzieć, kibol został wybrany demokratycznie i jest prezydentem do końca kadencji w odróżnieniu od maduro, czy innego łukaszenki.

Porównanie absolutnie nietrafione.

Ale zgadzam się to ludzie powinni decydować i USA to zapowiedziało, że będą tam demokratyczne wybory.

Jeżeli będą to plus dla USA. Bandyta w więzieniu, a ludzie decydują czyli tak jak powinno być.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
04.01.2026, 11:00:08 via Android
  • 1
@jednorazowka: Łukaszenka jest dyktatorem i nie wygrał demokratycznych wyborów.

Dezinformacja już zgłoszona
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
04.01.2026, 11:12:29 via Android
  • 1
@jednorazowka: nie wiem czy szkodzisz, z niewiedzy czy celowo.

Nie ma tu symetrii, usuwanie kandydata opozycji w autorytarnym kraju. A usuwanie finansowanego z autorytarnego kraju rozsadnika.

Nie rozumiesz czymś demokracja jeżeli piszesz to na serio. Albo rozumiesz i działasz przeciwko demokracji.

Pamiętaj, że w demokracji publiczne wychwalanie niedemokratycznych systemów jest sankcjonowane.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
04.01.2026, 15:13:58 via Android
  • 0
@jednorazowka: pewnie nie rozróżniasz komunizmu od stalinizmu.

Poszerzeż trochę horyzonty będzie ci łatwiej zrozumieć otaczającą rzeczywistość.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex
Autor
04.01.2026, 20:20:03 via Android
  • 0
@jednorazowka: 13 artykuł konstytucji ma jasny i słuszny przekaz. Choć wyrażony nieco niezdarnie.

Można by go skrócić słowami zakazane są ugrupowania niedemokratyczne.

Gdzie oczywiście demokracja jest we współczesnym znaczeniu demokracją liberalną, czyli opartą o poszanowanie prawach człowieka w ekstremalnym skrócie.
  • Odpowiedz
OCIEBATON
OCIEBATON
04.01.2026, 05:16:12
  • 58
Pod moim postem ludzie zaczęli mnie wyzywać od kacapów XD rozumiecie?

Bo nie zgadzam się i razi mnie to że wujek Sam wbija sobie do innego kraju i dosłownie porywa jego prezydenta

I tutaj nie obchodzi mnie zupełnie, że Maduro to był śmieć i was też nie powinno

Państwo
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 08:56:54 via Android
  • 1
@OCIEBATON: USA nie porwało prezydenta.

Tylko bandytę dyktatora.

Dla odróżnienia kacapy chcą zabić
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 04.01.2026, 10:17:54 via Android
  • 0
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy: bo to kwestia wartości.

Ja uważam, że ludzie powinni być wolni i wybierać sobie administrację. Władzę mają mieć ludzie, a nie jakiś samozwańczy dyktator.

Jest szansa, że wenezuelczycy odzyskają władzę nad swoim państwem. Dla mnie
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 04.01.2026, 10:26:48 via Android
  • 0
@OCIEBATON: prawa ludzi do samostanowienia. Prawa człowieka. Prawo do wolności.

Masz odwrócony system wartości jeżeli, zamknięcie dyktatora uważasz za łamanie prawa.

To dyktator złamał prawo. Bezprawne jest stawanie ponad obywatelem i rządzenie nim bez mandatu obywateli.

Prezydent premier to urzędnicy wybierani przez ludzi, ludzie mają mieć władzę i rządzić realnie. "Władza" ma tylko wykonywać wolę obywateli, określonych w ramach i zasadach państwa demokratycznego. Dlatego "władza" jako to potoczna nazwa na
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 04.01.2026, 10:31:40 via Android
  • 0
@masacrada: to bym dodał, @OCIEBATON nie rozumie czym jest prawo międzynarodowe. To nie ma nic wspólnego z prawem takim jak na przykład obowiązuje w państwach. Są to różne umowy międzynarodowe.

Nie jest to prawo sensu stricto, ponieważ nie ma mechanizmów międzynarodowych wymuszających przestrzeganie takiego "prawa". Nie ma międzynarodowej policji nie ma międzynarodowej prokuratury nie ma międzynarodowych niezależnych sądów których wyroki byłyby wykonywane.

Istnieją tylko umowy międzynarodowe, które też jak
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 04.01.2026, 10:56:24 via Android
  • 0
@masacrada: ja uważam, że Trump nie jest super, wielu sytuacjach wręcz przeciwnie.

Ale super jest sama sytuacja, że dyktator będzie sądzony, Wenezuelczycy mają szansę na wolność.

Dodatkowo jest osłabiona oś zła Rosja Iran Chiny, dobry dzień dla demokracji i ludzkości.
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 04.01.2026, 11:03:05 via Android
  • 0
@OCIEBATON: dalej nie rozumiesz chodzi o wolność, prawa człowieka, demokrację.

Nikt nie ma prawa napadać pokojowo żyjących w demokracji mieszkańców Tajwanu.

A każdy ma prawo się bronić przed zamordystą
  • Odpowiedz
Trollex
Trollex 04.01.2026, 11:17:44 via Android
  • 0
@masacrada: No to spoko poczekamy z oceną.

Ale ja akurat myślę, że będzie. I tu zaskoczenie, to głównie zależy od samych Wenezuelczyków. Mają teraz szansę na wolność czy ją wykorzystają nie wiem.
  • Odpowiedz

347

Trump: Będziemy rządzić Wenezuelą do czasu jej bezpiecznej transformacji

Trump: Będziemy rządzić Wenezuelą do czasu jej bezpiecznej transformacji

Powtórka z Iraku i Afganistanu?

konto usunięte
z
x.com
dodany: 03.01.2026, 16:53:01
  • 160
  • #
    wenezuela
  • #
    wojna
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    polityka
Trollex
Trollex 04.01.2026, 05:35:53 via Android
  • -1
@vanschout: chciałeś napisać przewracania wolności.

Jakby w Polsce jakiś zje.b dyktator zaczął rządzić bez mandatu ludności, to usunięcie go nazywałbyś zebraniem wolności?

Jeżeli tak, to masz odwrócony system wartości do góry nogami. Niewolę nazywasz wolnością.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 05:36:47 via Android
  • -6
@vanschout: ale ci kacap korbą zakręcił.
Trollex
Trollex 04.01.2026, 05:39:54 via Android
  • -10
@vanschout: ale powielacz kacapską propagandę to z niewiedzy czy celowo?
Trollex
Trollex 04.01.2026, 05:45:49 via Android
  • -2
@Biuakke: podaj dokładnie gdzie putin aresztował dyktatora, szefa group terrorystycznych i pilnował żeby nastąpiły demokratyczne wybory?

Podaj gdzie trump dołączył jakieś terytorium do USA mordując przy tym setki tysięcy ludzi?
Trollex
Trollex 04.01.2026, 06:12:30 via Android
  • -2
@ruonim: przecież ja tego nie napisałem. Wtf

A co do Iraku (o którym nie było mowy :) )
Trollex
Trollex 04.01.2026, 10:48:15 via Android
  • -2
@pwael-adam: propaganda propagandą.

Ale hussein wymordował (w tym zagazował) tysiące ludzi. (Od 50 000 do 200 000 według szacunków) I to fakt, a nie propaganda.

To był wspaniały dzień dla ludzkości jak zdechł ten arabski hit.ler.

Więc porównywanie tego to chory symetryzm i jakiś absurd.
JWRJWR
JWRJWR
04.01.2026, 07:01:29
  • 37
Kanclerz Niemiec pogratulował Amerykanom schwytania Maduro, ale przy okazji zwrócił uwagę na trudności w prawnej ocenie jego pojmania, a telewizja niemiecka Deutsche Welle pyta, czy było to legalne?

Dla zbiurokratyzowanych Niemiec nie ma już ratunku.

Jakby Kanclerz Niemiec pytał, to Amerykanie mają bazę wojskową w Niemczech, więc jakby za mocno podskakiwał, to Amerykanie nawet nie muszą do Niemiec lecieć, bo już tam są.

Pozdrawiam
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 08:59:19 via Android
  • 2
@JWRJWR: No i dobrze, że pogratulował każdy normalny człowiek się cieszy jak bandyta stanie przed sądem.
  • Odpowiedz
Dorodny_Wieprz
Dorodny_Wieprz
04.01.2026, 06:28:59
  • 125
Maduro powiedzial "Good night" po hiszpansku i angielsku i zyczyl "Happy new year" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakos nie wydaje sie zbytnio ztramautyzowany ta sytuacja, jak na kogos kto zostal porwany w akcji wojskowej gdzie byly strzaly, granaty i inne rzeczy.

Wedlug mnie to byla ustawka w ramach tego co sobie wynegocjowal. Posiedzi rok, wszyscy zapomna, potem trump go ulaskawi i zostanie deportowany do jakiegos kraju.

https://x.com/RapidResponse47/status/2007631142200189289
#
Dorodny_Wieprz - Maduro powiedzial "Good night" po hiszpansku i angielsku i zyczyl "H...

źródło: photo_2026-01-04_05-10-12

Pobierz
Dorodny_Wieprz - Maduro powiedzial "Good night" po hiszpansku i angielsku i zyczyl "H...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 08:51:07 via Android
  • 3
@Metris: No niestety potencjalna możliwość posiadania sprawnej broni jądrowej, przedłuży proces gnębienia Rosjan*, przez kacapów.

Ale końcowo i tak zło przegra.

*Dla jasności Rosjanin to normalny, chcący żyć w pokoju i demokracji człowiek.
A kacap to wiadomo, szkodnik, zamordysta, nacjonalista, bandyta.
  • Odpowiedz
czwartafaza
czwartafaza
czwartafaza
03.01.2026, 21:39:47
  • 306
No dobra, ale niech ktoś mi wytłumaczy jakie prawo pozwala na porwanie prezydenta innego kraju i postawienie go przed swoim sądem? XD To jest tylko na zasadzie takiej, że nikt nie skoczy USA więc mogą robić co chcą czy jednak są jakieś międzynarodowe przepisy? #wenezuela #usa #wojna
  • 62
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 04.01.2026, 05:57:06 via Android
  • 15
@czwartafaza: maduro nie był prezydentem Wenezueli tylko bandytą gnębiącym miliony ludzi (tak samo jak łukaszenka, putin czy kim). Stawianie takich ludzi przed sądem jest godne chwalebne i moralnie uzasadnione.
  • Odpowiedz

581

Jedna trzecia dochodów rolników w Polsce to dopłaty

Jedna trzecia dochodów rolników w Polsce to dopłaty

Niemal 89 proc. gospodarstw domowych rolników osiąga dochody, jednak pochodzą one nie tylko z produkcji rolnej. Zyski przynoszą także różne dopłaty i praca zarobkowa wynika z raportu poświęconego kolejnej edycji badania Polska wieś i rolnictwo 2025.

VoxClamantisInDeserto
z
wszystkoconajwazniejsze.pl
dodany: 03.01.2026, 15:51:07
  • 192
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    rolnictwo
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
Trollex
Trollex 04.01.2026, 05:25:53 via Android
  • 2
@femboiz69: jak zawsze tak jest, to nie będziesz miał problemu z podaniem kilku przykładów?

334

Radom: Ukrainiec ukradł piwo ze sklepu. Brutalnie pobił go lokalny zawodnik MMA

19 grudnia w Radomiu obywatel Ukrainy został przyłapany na gorącym uczynku na kradzieży piwa w sklepie. Sprzedawczynie zamknęły go wewnątrz i zażądały zadośćuczynienia. O sprawie napomknęły znajomemu, a ten skrzyknął znajomych i pobił Ukraińca. Mężczyzna jest w stanie ciężkim.

Lolenson1888
z
radom.wyborcza.pl
dodany: 29.12.2025, 21:46:39
  • 274
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    radom
  • #
    mma
  • #
    patologiazewsi
  • #
    patologiazmiasta
Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:36:50 via Android
  • -4
Swołycz kocha samosądy.

Armia Czerwona zostawiła w Polsce za dużo genów. :/
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:40:44 via Android
  • 0
@fullmonty: stara sowiecka szkoła swołyczy, obrzydliwe dla Polaków z zachodnim mentalem.
Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:43:28 via Android
  • 2
@tenloginnieistnieje: proste. Złodziej powinien być ukarany za kradzież, szantażystki za szantaż, bandyci za pobicie. Wymiar sprawiedliwości powinien być ślepy na pochodzenie etniczne czy kolor skóry itp.

Szok, że trzeba takie rzeczy przypominać.
Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:44:31 via Android
  • -2
@GoodGuyHelping: złodziej powinien być cywilizowanie ukarany za kradzież. A nie pobity przez patusa.
Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:45:29 via Android
  • -5
@Orwell84: swołycz kocha samosądy
Trollex
Trollex 31.12.2025, 14:54:55 via Android
  • -3
@lukasz9889: Bardzo dobrze, że ubolewacie :), Ma boleć cywilizowany czlowiek. To wam zostało poza onucami i swawojką.
Trollex
Trollex 31.12.2025, 15:00:10 via Android
  • 0
@miszczumsc: przecież wykroczenie kradzieży do 800 zł jest karane więc o jakiej bezkarności mówisz?

Może być karane grzywną do 5000 zł, pracami społecznymi, aresztem.
Trollex
Trollex 02.01.2026, 11:50:54 via Android
  • -2
@miszczumsc: a było zgłoszone, czy ktoś się bawił w samozwańczego szeryfa?
Trollex
Trollex 02.01.2026, 11:58:21 via Android
  • 0
@miszczumsc: prawda, ale świat nie jest idealny i są czarne owce. Dla tego w cywilizowanym świecie wymyśliliśmy służby, policję, sądy itp.

Dzikusy by chciały samosądów jak w dżungli.
ScypioAfricanus
ScypioAfricanus
01.01.2026, 12:28:09
  • 168
Prawilnie przypominam, że #koncertnoworoczny zawdzięczamy J.Goebbelsowi ministrowi propagandy i oświecenia publicznego III Rzeszy, który chciał uczynić nazistowski już wtedy Wiedeń miastem kultury i muzyki. Piękna idea, która przetrwała do dzisiejszych czasów.
#ocieplaniewizerunkuadolfahitlera
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 01.01.2026, 17:13:34 via Android
  • 6
@ScypioAfricanus: manipulacyjny ton.

Wiedeń był miastem kultury i muzyki na długo przed nazistami.

Ale tak był wspierany przez nazistowski aparat propagandy, który wykorzystywał kulturę wysoką do legitymizacji władzy po anschlussie Austrii. Choć nie bezpośrednio przez Goebbela.
  • Odpowiedz

357

Orwell przerwaca sie w grobie. Nowy "Folwark Zwierzęcy" to kpina

Orwell przerwaca sie w grobie. Nowy "Folwark Zwierzęcy" to kpina

Nowy "Folwark Zwierzęcy" to nieśmieszny żart. Wiecie że adaptacja dzieła Orwella krytykuje kapitalizm facepalm :)

Afrobiker
z
youtube.com
dodany: 30.12.2025, 14:15:11
  • 67
  • #
    orwell
  • #
    heheszki
  • #
    bekazlewactwa
Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:27:03 via Android
  • 0
Nieuków prawda szokuje.

Orwell był demokratycznym socjalistą, w Hiszpanii walczył po stronie lewicy i był antykapitalistą.

A folwark zwierzęcy był krytyką systemów, które degenerują się w hierarchię, prze.moc i kult elity, niezależnie od tego, czy nazywają się "komunistyczne" czy "kapitalistyczne".
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Trollex
Trollex 31.12.2025, 07:29:14 via Android
  • -3
@Arizona221: nie był komuchem nieuku. Nie odróżniasz socjalizmu od komunizmu. Dołącz się to będziemy dyskutować.
ossprime
ossprime
29.12.2025, 19:41:30
  • 102
Realpolitik Marcina Giełzaka. Naprawdę warto te ~2 minuty poświęcić na odsłuchanie wypowiedzi.

ossprime - Realpolitik Marcina Giełzaka. Naprawdę warto te ~2 minuty poświęcić na ods...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 30.12.2025, 11:42:04 via Android
  • 0
@ossprime: ręce opadają, kiedy ludzkość wyjdzie ponad myślenie plemienne.
  • Odpowiedz
menzwykop
menzwykop
menzwykop
28.12.2025, 22:15:06
  • 636
Ja pierdziele ze ten kiep został prezydentem usa to musi byc jakis eksperyment społeczny miliarderów xd

#ukraina
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trollex
Trollex 28.12.2025, 22:51:29 via Android
  • 13
@menzwykop: nie zapominajmy o Polakach którzy wybrali kibola snusiarza
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 5 z 9
  • >

promuję centryzm

  • promuję centryzm

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 18.04.2025

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 08.12.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking