Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko182
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
JamesJoyce

JamesJoyce

Dołączył 6 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7603
  • Znaleziska 160
  • Mikroblog 7443
  • Obserwujący 163
  • Obserwowane 141
  • Dodane (641)
  • Komentowane (5506)
  • Plusowane (1296)
JamesJoyce
JamesJoyce 28.03.2026, 17:44:31
  • 12
#sztucznainteligencja #programista15k #programowanie #it #pracait

Hot take: ilość slop ai gówna wyprodukowanego przez wajb koderów z 20 agentami, każdy ze swoim subagentem osiągnie poziom krytyczny w tym roku. Bezrobotni senior java developerzy będą ten syf naprawiać.

Prosty przykład: mówię w pracy koledze: nie twórz kolejnego agenta, który będzie poprawiał to, co naprawił poprzedni, który był fixem głównego prompta. Wystarcztyu usunąć 2137 linii
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

model_trzy_zmianowy
model_trzy_zmianowy
28.03.2026, 17:53:18 via Wykop
  • 23
@JamesJoyce: ty piszesz co innego co tydzien w zaleznosci czy jestes na lekach czy nie
  • Odpowiedz
model_trzy_zmianowy
model_trzy_zmianowy
28.03.2026, 18:14:43 via Wykop
  • 8
powiem Ci coś, czego być może nikt Ci nie powiedział do tej pory. Niektóre sprawy są skomplikowane. Dlatego można jednocześnie wygłaszać pozytywną opinię na temat jednego aspektu sprawy i negatywna na temat innego. Człowiek ma umysł, który potrafi działać wielotorowo. Wystarczy tylko trochę wysiłku.


@JamesJoyce: przeczenie sobie na tym samym poziomie argumentu to nie myślenie wektorowe, musisz czytać te blogi karpathiego ze zrozumieniem, mastermindzie. pozdro i pocwicz.
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 14.03.2026, 16:26:23
  • 1
#sztucznainteligencja #it #pracait #programista15k

Panowie, mamy pierwszą pozytywna zmianę dzięki ai.
JamesJoyce - #sztucznainteligencja #it #pracait #programista15k 

Panowie, mamy pierw...

źródło: IMG_2392

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BlackpillMonster
BlackpillMonster
14.03.2026, 17:10:28 via Wykop
  • 4
@JamesJoyce: Ciekawe czy ma wbudowany system prompt to poganiania programistów w Sprintach
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
14.03.2026, 17:13:17 via Wykop
  • 5
Nie, glowna komenda to "what's tge status"
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 13.03.2026, 01:14:21
  • 0
#sztucznainteligencja #it #pracait #programista15k #nauka #szkola

Jesteśmy zbędnym ogniwem.
JamesJoyce - #sztucznainteligencja #it #pracait #programista15k #nauka #szkola

Jeste...

źródło: IMG_2385

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wujek_stiopa
wujek_stiopa
13.03.2026, 01:22:56 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: nikt nie czytał g---o dyplomów licencjatów, tak i teraz nikt nie będzie czytał gownotez AI. AI bez ludzkich baz danych nie istnieje (jak na ten moment).
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
14.03.2026, 16:29:59 via iOS
  • 0
@Zimm3man: Ale to chodzilo tez sama podwalinę nauki. W taki sposob zdobywa sie wiedzę. Klikając w ai nie
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 13.03.2026, 00:00:27
  • 0
#sztucznainteligencja #ai #programista15k #kryzysit

Mamy taki płot. Dwie linie trendu to dwa różne sposoby oceny tego samego:

Automated Grader (pomarańczowy) skrypt sprawdza czy kod przechodzi testy. Rośnie ładnie: 31% → 65%. To metryka którą modele pośrednio optymalizują.
Maintainer Merge (niebieski) czy prawdziwy maintainer projektu zaakceptowałby ten PR do produkcji. Zaczął na ~8%, skończył na ~28% a rok i biorąc pod uwagę duże przedziały błędu
JamesJoyce - #sztucznainteligencja #ai #programista15k #kryzysit

Mamy taki płot. Dwi...

źródło: IMG_2383

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kwanty
kwanty
13.03.2026, 10:49:30 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: źle kreski postawiłeś, tam w ogóle nie masz poprawy po 2025-03, fitowanie tego do regresji liniowej jest tutaj niewłaściwe, w ogóle masz za mało danych

IMHO jedyne co jest pewne to że niebieska linia jest poniżej pomarańczowej
kwanty - @JamesJoyce: źle kreski postawiłeś, tam w ogóle nie masz poprawy po 2025-03,...

źródło: obraz

Pobierz
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
13.03.2026, 11:37:04 via iOS
  • 0
@JamesJoyce: pochodzi z pracy
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 12.03.2026, 22:43:10
  • 9
Świetny pomysł z pogranicza ai/cybersec

3 sfabrykowane dokumenty wstrzyknięte do bazy wiedzy RAG wystarczyły, żeby LLM ignorował prawdziwe dane finansowe i serwował fałszywe. Bez jailbreaka, bez dostępu do modelu tylko zapis do ChromaDB. Zadziałało w 19 na 20 prób.
Jak? Zatrute dokumenty udawały “korektę CFO”, “zawiadomienie SEC” i “notatki zarządu” autorytet narracji wygrał z prawdziwym dokumentem, który też był w kontekście.
Najlepsza obrona nie jest po stronie modelu, tylko przy ingestii wykrywanie anomalii w
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JamesJoyce
JamesJoyce 11.03.2026, 22:18:04
  • 5
#sztucznainteligencja #ai #programista15k

Ciekawe ile jeszcze dowiemy sie o wadach podejścia ai zautomatyzuje wszystko. Otóż wszystkie mają ten sam problem: nie potrafią odróżnić starych informacji od nowych.

Prosty przykład z medycyny:
Ciśnienie krwi pacjenta: 120 przy przyjęciu 128 po 10 minutach 125 przy wypisie.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

HeIlNah
HeIlNah
11.03.2026, 22:34:37 via Wykop
  • 3
@Ksiega_dusz: Daj spokój. Jak ty nie wyrabiasz nerwowo na czilowej pracy w korpo, bo cie pogania scrum-masterka, to na pewno wspaniale byś się czuł jako młody lekarz podczas dyżuru gdy wjeżdża ci ciężki pacjent, który dodatkowo się psuje w środku nocy. Wam wszystkim się wydaje, że praca lekarza to tylko bezmyślne wypisywanie recept i skierowań w POZ.
  • Odpowiedz
Eugeniusz_Zua
Eugeniusz_Zua
12.03.2026, 19:44:16 via Wykop
  • 3
@tubkas12: dlatego też to był jeden z powodów przenoszenia IT do Polski. Na zachodzie od dawna to była zwykła praca biurowa w kwestii zarobków, za to z wysokimi wymaganiami. Przez to młodzi nie bardzo się garnęli by iść w tym kierunku. Mówił o tym otwarcie jeden niemiecki klient korpo outsourcingowego, w którym robiłem. Im już nie chodziło by mieć taniej tylko aby w ogóle ktoś te infrastrukturę utrzymywał
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 11.03.2026, 05:35:38
  • 1
#programista15k #programowanie #it #pracait

A może nie ejdżyzm.
JamesJoyce - #programista15k #programowanie #it #pracait

A może nie ejdżyzm.

źródło: IMG_2380

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

some_ONE
some_ONE
11.03.2026, 07:00:00 via Wykop
  • 4
@JamesJoyce: i jak zwykle przykład zadania dla claude które dawało się stażystom do przyuczenia bo to najprostsza robota dla głupiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
some_ONE
some_ONE
11.03.2026, 15:51:56 via Wykop
  • 1
tak jest


@JamesJoyce: no co poradzę że tutaj gość sam wkleja prompt gdzie całe zadanie polega na dodaniu jednego pola do modelu i formularza na froncie, migracja EF generuje się jednym poleceniem
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 10.03.2026, 23:30:30
  • 6
O kulcie młodości i inteligencji

Wielu doświadczonych programistów w pewnym momencie zaczyna czuć, że coś się zmienia, że ta sama praca, która kiedyś przychodziła naturalnie, dziś wymaga więcej wysiłku. Wypalenie? Czasem pewnie i tak. Ale jest ale.

To nie przypadek i nie słabość. To biologia.
Dean Simonton, badacz kreatywności, który przeanalizował tysiące życiorysów wybitnych twórców, odkrył że kariera zawodowa nie przebiega po linii prostej w górę. Rządzi nią model dwóch inteligencji: płynnej i
JamesJoyce - O kulcie młodości i inteligencji 

Wielu doświadczonych programistów w p...

źródło: IMG_2378

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
11.03.2026, 05:28:06 via iOS
  • 3
@Ksiega_dusz: no właśnie dlatego robię architekturę a klepie llmy, żeby mieć hajs na wykończenie domu
  • Odpowiedz
AAA90
AAA90
11.03.2026, 07:17:45 via Wykop
  • 6
To nie przypadek i nie słabość. To biologia.


@JamesJoyce: Dzień dobry panie Czacie.
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 10.03.2026, 21:07:09
  • 3
#programista15k #programowanie #it #sztucznainteligencja #ai

Wajbkoderzy przejeli branże it.
JamesJoyce - #programista15k #programowanie #it #sztucznainteligencja #ai

Wajbkoderz...

źródło: IMG_2375

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Codon
Codon
10.03.2026, 21:57:06 via Android
  • 4
@JamesJoyce: naładuj telefon
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
10.03.2026, 23:37:02 via iOS
  • 0
@Codon: ai mi ładuje przez satelity
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 10.03.2026, 10:57:13
  • 1
#programista15k #programowanie #sztucznainteligencja #it #pracait

@Ksiega_dusz to, co uważasz za wadę jest zaletą. Masz zwyczajnie złe podejście
JamesJoyce - #programista15k #programowanie #sztucznainteligencja #it #pracait

@Ksie...

źródło: IMG_2371

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksiega_dusz
Ksiega_dusz
Ksiega_dusz
10.03.2026, 11:11:42 via Wykop
  • 3
@JamesJoyce: tylko medycyna, stomatologia
  • Odpowiedz
szefczyk
szefczyk
szefczyk
10.03.2026, 11:38:05 via Wykop
  • 12
@JamesJoyce: czytaj z-------l, shifting responsibilities, nadgodzinki - typical startup ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 10.03.2026, 09:56:09
  • 4
#programista15k #programowanie #sztucznainteligencja #it #pracait

Mirki, proszę o radę. Jakiś czas temu pisałem o absurdalnych zapisach w umowie, którą dostałem

https://wykop.pl/wpis/85248039/naukaprogramowania-programowanie-it-programista15k

Dziś dostałem odpowiedź, że zgadzają się na wszystkie zmiany, które zaproponowałem. Czy to jednak nie wielki red flag, że wgl próbowali coś takiego wcisnąć? Co byście zrobili? Olali ich? Podpisali? Nie wiem co myśleć
@JamesJoyce +6
#naukaprogramowania #programowanie #it #programista15k #sztucznainteligencja #pracait

Mirki, chcecie żart z proponowanego mi kontraktu?

10.1 — Konsultant przenosi na Klienta wszystkie obecne i przyszłe prawa IP do PRACY i POMYSLOW. Jeśli prawa nie przejdą automatycznie z mocy prawa, Konsultant
więcej
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zimm3man
Zimm3man
Zimm3man
10.03.2026, 10:40:54 via Wykop
  • 8
@JamesJoyce: idk, jak raz chcieli Cię wprowadzić w maliny to drugi raz raczej nie będą się wahać spróbować.
  • Odpowiedz
slgdfhsdhjfbs
slgdfhsdhjfbs
slgdfhsdhjfbs
10.03.2026, 14:39:21 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: takie trudne rzeczy jak przenoszenie praw autorskich to i tak przy ewentualnym sądzie by wygrał ten co miał droższych prawników.
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 09.03.2026, 22:39:35
  • 1
#pracait #sztucznainteligencja #it #programowanie #peogramista15k

Wielcy gracze – Google, Meta, OpenAI, Anthropic – toczą spór, który brzmi abstrakcyjnie, ale ma twarde konsekwencje: kto zdefiniuje ontologie AI, ten zdefiniuje rzeczywistość modelu.

Ontologia w AI to nie filozofia dla filozofii. To formalna struktura: co istnieje, jakie relacje łączą pojęcia, co z czego wynika. LLM-y bez tego są statystycznie imponujące, ale epistemicznie płytkie – stąd halucynacje i
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JamesJoyce
JamesJoyce 09.03.2026, 18:35:15
  • 1
#programowanie #naukaprogramowania #it

Na grupach fejsbukowych dla juniorów wciąż 80% osób szuka pierwszej pracy jako front end dev. Dla mnie to jest niepojęte, że ci ludzie nie tylko już się nauczyli jakichś podstaw fe, ale i to, że ogrom właśnie zaczyna. Jakie znaki musi dać pan buk, żeby ogarnęli, że ich roczne portfolio Claude code tworzy w 10 minut?
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Necrofallus
Necrofallus
Necrofallus
09.03.2026, 23:05:49 via Wykop
  • 0
@Doxori: IMO specjalizacji ML można się przyjrzeć, czy ogólnie wiedzy z ML (machine learning - sieci neuronowe, klasyfikacja, klasteryzacja, detekcja anomalii, regresja, rekomendacje, uczenie tego wszystkiego), data science.
Co prawda żeby być dobrym to najlepiej mieć doktorat z matematyki, ale doktorzy tworzą i rozwijają LLMy, a jak firma zechce użyć np. coś wydajnego do rozpoznawania obrazów na dużą skalę, to pewnie byłby to CLIP, i nawet z nim żeby coś
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
10.03.2026, 10:00:12 via iOS
  • 0
@Necrofallus: jest dokładnie tak. Większość data scientistow, którzy przychodza na rozmowy kwal. nie wiedzą co to lora, nie znaja sie na integracji produkcyjnej zaawansowanych modeli, nie czytają paperow i nie naprawia modelu, który jest napisany od zera.
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 07.03.2026, 18:45:11
  • 5
#programista15k #sztucznainteligencja

https://resources.anthropic.com/hubfs/The-Complete-Guide-to-Building-Skill-for-Claude.pdf

Mirki używajcie skillsow. Są niesamowicie pomocne.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cat_tea
cat_tea
07.03.2026, 19:47:16 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: niby do czego? I po co?
  • Odpowiedz
cat_tea
cat_tea
08.03.2026, 10:24:47 via Wykop
  • 1
@JamesJoyce: ale że takie "zrób mi Facebooka, nie popełniaj żadnych błędów"?
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 07.03.2026, 17:28:20
  • 5
#programista15k #programowanie #it #pracbaza #pracait

No Panowie. Ja to chociaż mam Żonę, która mnie pilnowała jak na lekach odwalałem głupoty. Jak to skomentować?
JamesJoyce - #programista15k #programowanie #it #pracbaza #pracait

No Panowie. Ja to...

źródło: IMG_2355

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tubkas12
tubkas12
07.03.2026, 18:14:34 via Wykop
  • 10
@JamesJoyce: W innych tematach narzekałeś na ludzi którzy kłamią w cv - tu masz odwrotny przykład - człowieka co jest za szczery. Kto lepiej wyjdzie? Mitoman co nakłamie w cv czy huop który robi takie zbyt szczerze wysrywy? Życie jest brutalne.
  • Odpowiedz
tubkas12
tubkas12
07.03.2026, 18:33:56 via Wykop
  • 10
@JamesJoyce:

Życie jest brutalne, ale to nie usprawiedliwia niemoralnych zachowań.

IT jest jako system zachęca do mitomanii i ją wynagradza a karze uczciwość.

Ta mitomania jest szerzej zakrojona bo nieraz słyszałem jak SH sprzedawały juniorów/midów jako seniorów klientom czy przykład z życia - kontraktownia załatwiała kucowi pracę na dwa etaty nie informując o tym klientów że kuc nie pracuje na cały etat a ściągając za niego full price
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 07.03.2026, 06:10:29
  • 7
#programista15k #programowanie #sztucznainteligencja #ai

Coś, co było niemal jest pewne teraz jest pewne. OpenAI opublikowało artykuł udowadniając, że kazdy LLM zawsze będzie coś halucynowal. Nie czasem. Dopiero przy następnej aktualizacji. Zawsze. Udowodnili to matematyką.

Nawet przy idealnych danych treningowych i nieograniczonej mocy obliczeniowej, modele AI nadal z przekonaniem mówią rzeczy, które są całkowicie fałszywe. To nie jest błąd, nad którym pracują. Jest to wpisane w to,
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

WaveCreator
WaveCreator
07.03.2026, 08:09:14 via Wykop
  • 13
@JamesJoyce: Dlatego z niecierpliwością czekam aż większość źródeł, na których uczone są LLMy, będzie pochodziła z LLM'ów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zatrute studnie itp.

Natomiast nadal jestem bardzo zadowolony z tego jak LLM ułatwia np. zamianę nieformalnego opisu problemu na oficjalne zgłoszenie do urzędu, czy jak szybko potrafi dokonać syntezy czy porównania kilku dokumentów. Oczywiście wszystko działa w połączeniu z zasadą "ufam, więc sprawdzam", ale nadal
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
07.03.2026, 18:28:41 via Wykop
  • 1
@lisek_cytrusek: Nie. Polecam zaglebic sie w zagadnienie https://en.wikipedia.org/wiki/Symbol_grounding_problem

W kontekście liczenia (arytmetyki) symbol grounding problem sprowadza się do pytania: czy system operujący na cyfrach np. „2 + 2 = 4" naprawdę rozumie co to znaczy „dwa", czy tylko bezmyślnie przetwarza kształty znaków według reguł? Człowiek gruntuje symbol „2" w doświadczeniu: dwa jabłka, dwa kroki, dwa palce. System formalny (kalkulator, LLM) wykonuje poprawne obliczenia, ale cyfry są dla niego tokenami ich
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 07.03.2026, 05:58:40
  • 0
#programista15k #programowanie #sztucznainteligencja

Kurcze, sporo tych hipotez sie sypie. Najpierw mcp, teraz systemy wieloagentowe. Swietny artykul. Otoz:

Gdy tysiące systemów autonomicznych działają w tym samym środowisku, lokalna optymalizacja nieuchronnie prowadzi do globalnej niestabilności. To nie jest przede wszystkim problem wyrównania AI. To problem architektury koordynacji.

Jeśli
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JamesJoyce
JamesJoyce 07.03.2026, 05:32:50
  • 1
#it #programista15k #programowanie #sztucznainteligencja

https://wykop.pl/wpis/85253255/ai-w-obecnej-operacji-wojskowej-przez-departament-war

Kolejny przyklad wielkiego modela jako zarzadcy. Claude byl tym kwadratem na srodku wykresu lub przynajmniej interpretatorem danych z innych systemow. Ale jezyk użyty przez USA sugeruje cos innego.

"Aby
@GeGeGeGe +3
AI w operacji wojskowej na Bliskim Wschodzie

Źródła Washington Post podają, że w planowaniu i przeprowadzaniu operacji wojskowych Iranie używana jest sztuczna inteligencja. Wydaje się to logiczne, że duże i sprawdzone modele mogą przyśpieszyć procesy decyzyjne... A nie, jak generative AI? Chatbot? Chatbot z Antropica generuje listę celów? Jeszcze
więcej
JamesJoyce - #it #programista15k #programowanie #sztucznainteligencja

https://wykop....

źródło: image

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

cat_tea
cat_tea
07.03.2026, 07:41:43 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce:

W trakcie planowania potencjalnego ataku na Iran, Maven, napędzany przez Claude'a, zasugerował setki celów


Szkoły też od razu wtedy wytypował, czy dodali do listy celów później?
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
07.03.2026, 10:28:06 via iOS
  • 1
@cat_tea: palantir
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 07.03.2026, 04:25:10
  • 0
#it #programista15k #programowanie #pracait #sztucznainteligencja

Ostrzegalem. Wciaz jest czas.

https://wykop.pl/wpis/75795023/programowanie-korposwiat-sztucznainteligencja-prac
@JamesJoyce +8
#programowanie #korposwiat #sztucznainteligencja #pracbaza

Panie i Panowie z biznesu, dobrze radzę wam szybko podnosić skille, bo podstawowe i średnio zaawansowane procesy będą zautomatyzowane przez ai w ciągu najbliższych 2-4 lat.

Przed chwilą puściłem do salesów, które następnie przesyłają do jednego z wielkich
więcej
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PrzejeaneZycie
PrzejeaneZycie
PrzejeaneZycie
07.03.2026, 10:03:12 via Wykop
  • 3
@JamesJoyce: przestań spamować tym gownem
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce
Autor
07.03.2026, 18:07:28 via iOS
  • 0
@Ksiega_dusz: otóż nie. Dr, nie inzynier
  • Odpowiedz
JamesJoyce
JamesJoyce 06.03.2026, 15:52:22
  • 0
#it #programista15k #programowanie #pracait #sztucznainteligencja

Pożar ugaszony.
JamesJoyce - #it #programista15k #programowanie #pracait #sztucznainteligencja

Pożar...

źródło: image

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zimm3man
Zimm3man
Zimm3man
06.03.2026, 18:53:44 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce: healthcare support 30%? Coś mało
  • Odpowiedz
Peptalk
Peptalk
Peptalk
06.03.2026, 20:26:29 via Wykop
  • 0
@JamesJoyce: można to interpretować dwojako. Konwergencja observed vs theorerical będzie postępować, bo to dopiero początek
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33
  • Strona 2 z 33
  • >
  • #ai #machinelearning #programowanie #llm Piszę głównie o Ai

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 14.11.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.12.2019

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 18.09.2025

    Mikroblogger
  • VIP
    od 14.01.2025

    VIP
  • Komentator
    od 25.08.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking