Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko195
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Crocetto
Crocetto

Crocetto

Dołączył 4 lata i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 509
  • Znaleziska 103
  • Mikroblog 406
  • Obserwujący 26
  • Obserwowane 13

1247

"Roztrzaskane lustro" Roszkowskiego, czyli myśli alt-wykopka przelane na papier

Pokaż treści 18+

"Roztrzaskane lustro" Roszkowskiego, czyli myśli alt-wykopka przelane na papier

Autor podręcznika do HIT w dwutomowym dziele o upadku zachodniej cywilizacji przytacza wszystkie możliwe prawackie mity: od komórek z aborcji w Pepsi, przez thrash metal pomylony ze śmieciami, po kreacjonizm i negowanie globalnego ocieplenia. Spore fragmenty znalazły się w podręczniku (autoplagiat).

eoneon
z
twitter.com
dodany: 14.08.2022, 16:05:11
  • 224
  • #
    anatomiapopulizmu
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazpisu
  • #
    afera
  • #
    szkola
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.08.2022, 21:42:58
  • 4
https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/2050312118807624


@ziumbalapl: Reardon jest anty-aborcyjnym aktywistą i jednym z autorów pomysłu o post-abortion syndrome i nie ma też wykształcenia kierunkowego związanego z tematami tej publikacji. Polecam nie cytować losowych rzeczy bez zorientowania w kształcie dyskusji na dany temat.
pyroxar
pyroxar
02.05.2022, 19:43:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Dlaczego z fałszu może wynikać wszystko?

#matematyka #logika #filozofia
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 03.05.2022, 15:18:02
  • 1
nie interesuje mnie system formalny


@pyroxar: to po co pytasz o logikę?
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 03.05.2022, 20:36:59
  • 1
@pyroxar: Ale co co znaczy? Głębię czego? Logika to po prostu system formalny i tyle, z fałszu wynika dowolne zdanie, bo tak a nie inaczej skonstruowaliśmy system i bo tak a nie inaczej zdefiniowaliśmy wynikanie
  • Odpowiedz
saakaszi
saakaszi
30.04.2022, 18:55:00
  • 595
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 108
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 30.04.2022, 20:06:13
  • 11
dla ludzi, którym łatwo wmówić, że wirus jest nieszkodliwy, i rząd specjalnie chce nas pozamykać w domu, bo tak


@Arizona12: Dokładnie, cenzurowanie treści na bank znacznie poprawi źródło problemu w przypadku większości takich ludzi, jakim jest brak zaufania do mediów i do instytucji państwowych
  • Odpowiedz
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego
29.04.2022, 16:34:35
  • 385
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 29.04.2022, 17:15:30
  • 71
@sorek: a dalej uważasz, że Korwin miał rację z Buczą i szpitalem w Mariupolu? xd
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 29.04.2022, 17:24:28
  • 67
miał racje w tym że coś tu śmierdzi


@sorek: Lel, Korwin w sprawie szpitala nie mówił po prostu coś tu śmierdzi tylko, cytuję, "[s]prawa szpitala położniczego w Mariupolu już ostatecznie wyjaśniona"#, i że "to już specjalnie robiona ustawka, którą dało się wyjaśnić"# i twierdził, że podał "pełne wyjaśnienie wszystkich faktów", snując różne dziwaczne teorie w stylu "Ukraińcy powtórzyli scenariusz szpitala położniczego w Kuwejcie z 1990 roku, który
  • Odpowiedz
deziom
deziom
28.04.2022, 08:33:22 via Android
  • 296
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 28.04.2022, 15:22:52
  • 0
Na lewicy jest też cała masa aktywistów z stopniami i tytułami naukowymi, którzy podpierają się swoim autorytetem naukowym do prowadzenia publicystyki.


@wolodia: I w sumie co w tym złego? Jak mają tytuł to jest większa szansa, że wiedzą coś z danej dziedziny wiedzy (nawet jak nie wnoszą nic aktywnie w naukę, to bez znaczenia z punktu widzenia posiadania wiedzy, którą można coś wnieść w dyskurs przecież), więc dziwnie by było
  • Odpowiedz
wygolony_libek-97
wygolony_libek-97
27.04.2022, 12:09:20 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 27.04.2022, 14:42:26
  • 2
klasyczny liberalizm-taka zrównoważona, praktyczna wersja urzeczywistniania założeń libertarianizmu.


@wygolony_libek-97: liberalizm to nie jest urzeczywistnienie niczego, tylko próba racjonalizacji zasadności praktyk wielkoskalowej koordynacji działań, które zastano, a wytworzyły się w ramach kulturowej ewolucji i udawania, że ten system się opiera na jakimś podłożu teoretycznym wymyślonym przez intelektualne elity, a nie na procesach wyłaniająjących się z oddziaływań wewnątrz złożonego systemu, jakim jest społeczeństwo. Czyli tak jak z każdą inną wersją konserwatyzmu.
  • Odpowiedz
pokustnik
pokustnik
25.04.2022, 22:30:19 via iOS
  • 32
Ból tylnej części ciała skrajnej lewicy na TT jest dla mnie niezrozumiały. Czyżby tak naprawdę nie zależało im na wolności, równości i swobodzie przekazu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#elonmusk #twitter
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 26.04.2022, 11:45:23
  • 0
no bo co innego?


@iAmTS: whitelista
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 26.04.2022, 12:15:18
  • 0
Działa whitelista na Lurkerze albo czymś podobnym?


@iAmTS: Tak, na twitterze
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 26.04.2022, 12:51:12
  • 0
przecież tam jest blokowanie/mute ze strony tego co widzisz


@iAmTS: No na tym polega whitelista przecież; możesz ograniczyć kto może odpowiadać na twojego tweeta do osób, które obserwujesz/wspomnianych w tweecie, możesz też wyłączyć powiadomienia o wzmiankach od osób, których nie obserwujesz. Oba (plus to co powiedziałeś też), opiera się na mechanizmie whitelisty i ogranicza znacząco interakcje z potencjalnie niepożądanym kontentem. Nwm co do końca masz na myśli przez czy zadziała
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 26.04.2022, 13:41:00
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 26.04.2022, 15:32:43
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Headcrab_B
Headcrab_B
16.04.2022, 17:16:53
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.04.2022, 19:12:21
  • 3
no to właśnie nazywa się psiogwizdkowaniem


@aegispolis: zabawne jest jak wykopki się nauczą jakiegoś nowego mądrego słówka i potem wrzucają je wszędzie nawet nie zawracając sobie głowy nad zastanawianiem się jaki właściwie miałoby sens używanie tego typu coded language — który w teoretycznym ujęciu miałby zjednywać sobie ukrytego adresata treści komunikatu politycznego — w komunikacji dwóch losowych użytkowników sieci, z których każdy ma po trzech obserwujących
  • Odpowiedz
zlimer
zlimer
09.04.2022, 22:13:16
  • 215
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 10.04.2022, 16:10:49
  • 5
Teorie spiskowe to po prostu uproszczony obraz świata, nie wymagający analizy, który jednak pozornie daje ograniczonemu umysłowi sposobność "ogarnięcia" złożonej rzeczywistości


@Poemander: fakt, bo ludzie którzy nie wierzą w teorie spiskowe nie mają żadnego uproszczonego mentalnego modelu świata, do którego dochodzą bez analizy naukowej i z użyciem heurystyk myślenia; i w ogóle nikomu nie jest taki model potrzebny do poruszania się w rzeczywistości społecznej, a wszyscy byśmy wyszli lepiej na
  • Odpowiedz
W.....0
konto usunięte 04.04.2022, 15:44:09
  • 393
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 04.04.2022, 17:33:59
  • 12
@Nieszkodnik: kontrarianizm bywa sensowny jak się na czymś znasz albo masz chociaż dostatecznie dużo czasu i chęci żeby dokładnie się przyjrzeć danej informacji i ją przeanalizować. A nie jak jesteś celebrytą/komcionautą, który musi się wypowiedzieć na absolutnie każdy gorący akurat temat i zawsze mieć jakiś hot take „lepszy” niż wszyscy inni po przyjrzeniu się sprawie po godzince krytycznego myślenia między tweetem o tym, jak działa medialna propaganda a drugim o
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 04.04.2022, 18:04:52
  • 10
@Nieszkodnik: Z każdą informacją może być coś nie tak, jak ktoś podważa praktycznie każdą na każdy głośny temat i wydaje mu się, że zawsze ma coś przełomowego do wniesienia w dyskurs, to raczej to nie jest żadna umiejętność, tylko mentalny odruch.

Już abstrahując od tego, że domniemanie że cały świat i wszyscy dziennikarze biorą udział w false flag to strategia przyjmowana na ogół tylko przez ludzi bardzo mocno zainwestowanych
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 04.04.2022, 18:51:56
  • 3
@Nieszkodnik: Ee? Korwin twierdzi np. że atak na szpital w Mariupolu to ustawka, a jej pomysłodawcami byli jego zdaniem reporterzy z Associated Press, opowiada też, że jest ogólna cenzura na prawdziwe informacje w zachodnich mediach i twierdzi, że media wymyśliły sobie drugą kobietę, żeby ukryć wpadkę z podanymi informacjami; więc jak najbardziej wszyscy dziennikarze, skoro zdaniem Korwina informacje podawane przez praktycznie wszystkie media to jest oczywista ustawka
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 04.04.2022, 19:57:48
  • 1
@Nieszkodnik: Tak, tak samo jak dla praktycznie każdego użytkownika języka, który nie ma autyzmu
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 04.04.2022, 20:06:35
  • 0
@Nieszkodnik: Ja nie użyłem nigdzie słowa niektórzy, po prostu odpowiadam na Tw idiotyczne czepianie się słówka wszyscy, kiedy doskonale wiesz o co chodzi
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 04.04.2022, 20:16:58
  • 2
@Nieszkodnik: czyli jednak autyzm. Miłego wieczoru
  • Odpowiedz
LebronAntetokounmpo
LebronAntetokounmpo
23.03.2022, 07:46:42
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 23.03.2022, 10:34:54
  • 2
@LebronAntetokounmpo: Bardzo dobrze, po to właśnie jest prasa żeby pokazywać różne punkty widzenia i prowokować dyskusje
  • Odpowiedz
Kamkam55
Kamkam55
17.03.2022, 22:06:48
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 17.03.2022, 22:18:58
  • 5
@Kamkam55: ta gilotyna Hume'a to jest coś co akurat przeczytałeś w necie, mądrze Ci brzmiało i wrzuciłeś losowe pojęcie do wpisu czy potrafisz jakoś wyjaśnić co fact-value gap ma do Tw wpisu?
  • Odpowiedz
P.....r
P.....r
konto usunięte 17.03.2022, 18:47:15
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 17.03.2022, 18:58:56
  • 9
na fanpejach fecebookowych


@PrzeKomentator: facebookowe grupki polityczne maja podobny bias jak wypok – normalny, produktywny i zdrowy psychicznie człowiek nie interesuje się polityką na tyle, żeby o niej pisać i czytać w necie
  • Odpowiedz
Roger_Casement
Roger_Casement
Roger_Casement
16.03.2022, 10:10:31
  • 44
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:14:52
  • 5
@mnik1: nie przypadkiem, tylko po prostu w ramach reakcji obronnej się nauczyliście nazywać bezrefleksyjnie wszystkie naturalne reakcje na fantatyzm symetryzmem
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:21:17
  • 5
@mnik1: jprdl xd
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:32:32
  • 3
@mnik1: po prostu nie rozumiem jak można być aż tak pochłoniętym wiarą w wypokowe spiski, żeby uznać, że jak ktoś powie coś zgodnego z Twoim rozmówcą, to musi być multikontem albo kolegą
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:40:10
  • 3
@mnik1: To nie jest ad personam, bo to po pierwsze w ogóle nie jest argument, tylko wyrażenie zaskoczenia, a po drugie ad personam polega na wyzwaniu kogoś, a nie po prostu wskazaniu na jego cechę (to jest ad hominem), poza tym ani ad personam ani ad hominem nie muszą być zawsze błędne, no ale nie dziwne że się nie wysilasz na uzasadnianie swoich ocen "argumentów" tylko lecisz kalkami
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:45:51
  • 3
@mnik1: Odpowiedź na jedyną nową rzecz, która jest w Twojej wiadomosci to jest zmiana tematu? XD
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:54:36
  • 2
@mnik1: Spróbuję prościej, żeby nawet ktoś taki jak Ty zrozumiał: na czym polega zmiana tematu w sytuacji, w której jedyne co mówi osoba A to, że coś jest argumentem ad personam, a osoba B odpowiada dlaczego nie jest i dlaczego nawet jakby było to nic z tego nie wynika?
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 16.03.2022, 11:56:52
  • 3
@mnik1: tak, to jest nowa metoda naszego tajnego wywiadu ds. trollowania (czy co tam sb ubzdurałeś) mnika na wypoku
  • Odpowiedz
pepies
pepies
14.03.2022, 06:28:30 via Wykop Mobilny (Android)
  • 175
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 12:34:24
  • 3
właśnie przez pożytecznych idiotów przegrywamy wojnę informacyjną.


@pepies: masz jakikolwiek cień dowodu na przełożenie marudzenia na wykopie po nocach na zachowanie jakiejś znaczącej grupy ludzi w spoleczeństwie?
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 13:12:13
  • 2
do tej pory również pracowali w Polsce


@pepies: Ale w dużych miastach i struktura demograficzna zwykłej migracji jest zupełnie inna niż migracji uchodźczej; nasze państwo poza tym — pomimo tego, że od lat temat jest aktywny w debacie publicznej i można się było spodziewać różnego rodzaju kryzysów uchodźczych — jest kompletnie nieprzygotowany na falę uchodźców. Przecież to, że nie ma żadnej sensownej koordynacji i większość pomocy wisi na wolontariuszach i
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 15:19:00
  • 3
Po prostu nie przeszkadzajcie


@pepies: Możesz wyjaśnić w końcu w jaki sposób to, że ktoś coś napisał na wypoku Ci (albo ludziom, którzy rzeczywiście pomagają a nie pouczają innych w necie) realnie i mierzalnie przeszkadza w pomaganiu komukolwiek?

zdobyli się głównie na pomoc w zakresie na który ich stać.


Przyjęcie do domu obcej osoby z doświadczeniem traumy, na ogół nie znającej kompletnie języka to dużo więcej potencjalnych problemow niż tylko
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 15:31:16
  • 1
@pepies: Ale spadek motywacji do pomocy jest w dłuższym dystansie czasowym, gdy temat przestanie być medialny, nieunikniony, to jest coś co obserwujemy w każdej sytuacji kryzysowej, i to co ludzie wypisują na wypoku nic tu nie zmienia. Wykop ani nie ma dużych zasięgów, ani nie ma żadnych poważnych dowodów na to, że zastanawianie się w debacie publicznej nad potencjalnymi problemami ma jakikolwiek wpływ na wygaszanie motywacji, o których mówisz. Jak
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 16:07:29
  • 1
@pepies: Po pierwsze to żyjesz w 2022 roku i używanie danych, które nie zliczają ruchu w apkach nie jest dobrym miernikiem tego, gdzie ludzie spędzają najwięcej czasu, po drugie żadna ze statystyk które akcentujesz nie wskazuje na to, że informacje z wykopu (już pomijam że w tej akurat kwestii wypok tylko powtarza to, co się mówi poza nim) mają duże zasięgi, tylko że serwis ma umiarkowanie duży ruch. Bo chyba
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 17:56:12
  • 1
@pepies: Czas online na użytkownika nie jest pomiarem ruchu, poza tym jak już Ci mówiłem statystyka na którą się powołujesz nie uwzględnia czasu w apkach.

Twoją tezę, że wykop nie jest liczącym się graczem na Polskiej scenie social mediów


@pepies: to nie jest moja teza, zacznij chociaż próbować
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 14.03.2022, 19:59:44
  • 2
głupio by było walczyć z cherry pickingiem cherry pickingiem


@pepies: Cherry picking polega na wybieraniu sobie punktów pomiarowych z danych tak, żeby pasowały do tezy. Ja Ci nie wysyłałem żadnych danych, ani tym bardziej nie wybierałem z nich żadnych punktów. Jak chcesz zarzucać komuś jakieś urojone błędy to chociaż się dowiedz na czym one polegają.

No chyba, że niskie zasięgi mogą oznaczać liczącego się gracza a ja wyciągam błędne
  • Odpowiedz
Koliat
Koliat
11.03.2022, 14:17:22
  • 41
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.03.2022, 14:37:51
  • 4
@Koliat: mają (mieli?) też rosyjska wersję strony — do której się nie przyznają w dostępnych językach w tym, co linkował sorek — i rosyjskojęzyczny kanał na Telegramie, który też powstał niedawno i nagle stał się jednym z najpopularniejszych w Rosji
  • Odpowiedz
mnik1
mnik1
07.03.2022, 16:06:31
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 07.03.2022, 16:42:52
  • 3
@milymirek: Wątpliwe, że od każdej do każdej, ale Twitter akurat prawie na pewno ma własności sieci small-world, więc jaranie się że się znalazło łańcuch linków długości 6 pomiędzy dwoma kontami to jest łączenie kropek na poziomie zaawansowanego myślenia spiskowego xd
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 07.03.2022, 16:48:43
  • 0
@milymirek: Możliwe, ale pewnie zaniedbując w rozważaniach plemiona izolowane i inne rzeczy w tym stylu?
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 07.03.2022, 17:17:40
  • 2
@spere: Teria dot. tego jaka jest konkretnie minimalna długość ścieżki pomiędzy dwoma (prawie) dowolnymi wierzchołkami w grafie opisującym sieć linków na Twitterze czy znajomosci ludzi na świecie jest kompletnie drugorzędna; istotna jest własność pewnego rodzaju grafów, które opisują wiele samoorganizujących się struktur, i dla których duże sieci społecznościowe i internet w ogóle jest jednym ze sztandarowych przykładów podawanych w literaturze — ta iiczba jest niezależnie od konkretnej wartości mała, więc
  • Odpowiedz
sprzontajoncy
sprzontajoncy
sprzontajoncy
11.02.2022, 14:51:46
  • 574
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.02.2022, 18:09:57
  • 0
Wskaż te manipulacje


@R187: Nwm, może wyszukiwanie losowo jednego za drugim coraz większych oszacowań populacji LGB bez żadnej refleksji co do metodologii i porównań między sondażami i badaniami się liczy?
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.02.2022, 18:25:05
  • 1
@R187: Nie chodzi nawet o same w sobie badania, tylko o Twoje praktyki źródłowania, gdzie co chwilę się jarasz innym odsetkiem i zachowujesz się tak, jakbyś traktował ankietę w której wychodzi 50% (xD) osób nieheteronormatywnych na równi z oszacowaniami MSM na ~7% z publikacji naukowej, albo ze wskazaniami pletyzmografii na wysoce niereprezentatywnej próbie, etc.
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.02.2022, 18:35:22
  • 1
tego autorzy nie robią


@R187: To prawda, autorzy tylko wyciągnęli z tego wątpliwe wnioski o utajonym homoseksualizmie; za to Ty próbowałeś wesprzeć tym wnioski, że może serio jest 40% osób niehetero w populacji, do czego sposób doboru badanych jaki zastosowano w tamtej publikacji się nijak nie nadaje. I nie jest jedynym problemem tamtej próby to, że jest mała.
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.02.2022, 19:03:16
  • 1
@R187: Jednym z głównych argumentów za jakością badań podniecenia pletyzmografią u mężczyzn jest to, że te wskazania bardzo dobrze korelują z deklarowaną orientacją. Gdyby nagle się okazało, że u prawie połowy mężczyzn następuje podświadome utajenie homoseksualnych skłonności, to by to nie był argument za żadną hipotezą, tylko przeciw narzędziu pomiarowemu.

Co do problemów logistycznych, to pletyzmografia nie jest jedynym „obiektywnym” narzędziem pomiaru podniecenia, można też wykorzystać pupilometrię albo badać
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.02.2022, 19:31:02
  • 1
@R187: W sensie czy co robili? Prawidłowo identyfikowali swoją orientację czy mówili prawdę w badaniach? Założenie jest stąd, że jak zapytasz mężczyzn (ale nie kobiet) jaką mają orientację i potem to porównasz ze wskazaniami pletyzmografii to wyniki będą ze sobą w miarę dobrze korelowały — tak było 30 lat temu i tak jest teraz, na bazie tej obserwacji w ogóle stosuje się pletyzmografię w badaniu podniecenia.

Poza tym TBH nie
  • Odpowiedz
Crocetto
Crocetto
Crocetto 11.02.2022, 20:29:13
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 4 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.04.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking