Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko395
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Ekspert_od_niczego

Ekspert_od_niczego

Dołączył 3 lata temu
  • Obserwuj
  • Akcje 45477
  • Znaleziska 32482
  • Mikroblog 12995
  • Obserwujący 30
  • Obserwowane
    • 6 profile
    • 1 tagi

2760

LGBT wpadło w szał. Ataki na streamerów za granie w Hogwarts Legacy

Środowiska trans atakują i niewybrednie wyzywają streamerów, którzy transmitują i dobrze się bawią przy Hogwarts Legacy, za związek gry z J.K. Rowling. Powstała nawet specjalna strona do wyszukiwania takich streamów. Nie ma to, jak w walce o "wolność" atakować czyjąś wolność.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 08.02.2023, 08:29:51
  • 546
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    harrypotter
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    heheszki
  • #
    zainteresowania
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.02.2023, 20:57:31 via Wykop
  • 1
@osoba_publiczna: Pod jaki konkretnie paragraf podlega nie kupowanie produktu, z którego twórcą się nie utożsamiasz?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.02.2023, 20:56:30 via Wykop
  • 0
@ziomallox:

zwolennik idei LGBT - odpad


Nie ma czegoś takiego jak "idea LGBT", chyba, że masz na myśli traktowanie LGBT jak ludzi. Obawiam się jednak, że ciężko spotkać "homosia", który chciałby być prześladowany za samo istnienie i pozbawiony wszelkich praw.

Tak samo jak ktoś uważa że jest innej płci niż się urodził, powinien się wybrać do oddziału zamkniętego,


Do oddziału zamkniętego powinny wybrać się szury, które bez wykształcenia medycznego "wiedzą" o
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.02.2023, 02:31:00 via Wykop
  • -2
@ziomallox:

To zmień otoczenie odpadów na normalnie


Mam zupełnie normalne otoczenie i trzymam się z daleka od bezmózgiej patologii społecznej, która nazywa odpadem kogoś tylko dlatego, że ma inną orientację.

LGBT to chore lobby,


Polacy to też chore lobby, a w dodatku zbrodniarze, bo niektórzy z nich walczyli dobrowolnie w SS.

Jest to dokładnie taki sam poziom oderwania od rzeczywistości.

którzy mają problemy pogodzenia się ze swoją orientacją


Biorąc pod uwagę
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.02.2023, 02:17:12 via Wykop
  • 1
@vulcanitu:

i dalej nie padumał. To tyś zgeneralizował, że "elgiebete" oznacza "każdą osobę homoseksualną".


??? Nie za bardo rozumiem, co masz na myśli.

https://nowewyrazy.pl/haslo/elgiebet.html

To jest określenie ta osoby niehetero, nie ja je utworzyłem i nie ja mam na nie wpływ. To ogólnie przyjęte stwierdzenie.

Jak używasz słów to upewnij się, co one oznaczają, a nie oczekuj od odbiorców, że domyśli się, że jesteś jakimś dadaistą plującym na zasady językowe.

Czyli
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 12.02.2023, 06:51:39 via Wykop
  • 0
@vulcanitu:

i nie padumał


Ale o czym? Ja się odnoszę tylko i wyłącznie do treści twojego komunikatu. W wyjątkowo głupi sposób generalizujesz i wrzucasz wszystkich do jednego zamkniętego wora. Czyli robisz dokładnie to, czego mówisz, że nie robisz.

Dokładnie tak, jakby ktoś powiedział: "spróbujcie mi teraz wmówić, że Polacy to nie jest ekstremistyczna sekta", pod artykułem o wyznawczyniach księdza Woźnickiego, które niewątpliwie są Polkami. Cała reszta, czyli 99,9% Polaków ma się
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 12.02.2023, 06:32:39 via Wykop
  • 1
@SzlachcicPolny:

Chodziło mi o docelową płeć po tranzycji.


No płeć docelowa jest taka sama jak przed tranzycją, bo tranzycja nie zmienia płci, a jedynie dostosowuje cechy fenotypowe pod gender.

Poza tym po tranzycji już nie są ani tym ani tym.


No to albo o płci decyduje gender, albo chromosomy. Zdecyduj się. Jak uważasz, że chromosomy - no to jak mogą częściowo zmienić płeć?

Nienawiść i uprzedzenia są pozbawione logiki, ale to
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 12.02.2023, 06:13:05 via Wykop
  • 0
@hiperchimera:

Tylko, że ta garstka najgłośniej kryczy medialnie?


Mam niebezpodstawne podejrzenia, że wydawca sam się to stara nagłaśniać, bo jak wiadomo kontrowersja to najlepsza reklama.

Dopóki środowiska LGBT nie zrobią porządku z Kościołem LGBTQIA+


Czym jest w takim razie środowisko LGBT, a czym Kościół LGBTQIA+ bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia, co masz na myśli.

Środowisko LGBT to osoby niehetero, aktywiści LGBT czy jeszcze coś innego?

Zasadnicza różnica między KK a
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 12.02.2023, 06:01:28 via Wykop
  • -3
@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota:

no patrz, a jednak ludzi hetero czy bialych to lgbtqwertyuiop wrzuca do jednego wora


No nie, bo LGBT to nie jest żaden monolit światopoglądowy. Robi to co najwyżej jakiś margines skrajnie lewicowych aktywistów wśród tej grupy.

Jeśli uważasz, że absolutnie każdy gej na świecie, np. bogaty biały wyborca partii republikańskiej nazywa faszystami i transfobami wszystkich białych (w tym siebie), to polecam ci się szybciutko udać do psychiatry, bo to zahacza
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:43:00 via Wykop
  • -6
Obracam się wśród osób LGBT i jakoś szczególnie tego bojkotu nie widzę, właściwie to na odwrót. Nie byłbym zdziwiony, jeżeli się okaże, że cały ten bojkot to kampania reklamowa WB Games nakręcona na podstawie twitterowych wpisów grupki jakichś totalnie odrealnionych krzykaczy z gwoździem w mózgu. Wiadomo, że najlepiej sprzedaje się kontrowersja. Jak nawet tutaj ludzie mówią, że kupili edycję Deluxe, chociaż nie są fanami franczyzy, "żeby lewaków dupa zapiekła" no to xD.
  • 7
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:36:29 via Wykop
  • 0
@cyber_punk: No i dobrze Ci się wydawało, bo masz rację.

@jakacper Nie ma to jak wrzucać wszystkich do jednego wora xD
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:35:15 via Wykop
  • 2
@hiperchimera:

że jak obetnie sobie to i owo (albo przymocuje) to nagle stanie się drugą płcią tak jak inni z urodzenia


Kłamiesz, nikt nigdy tak nie powiedział. Osoby trans są takiej płci, z jaką się utożsamiają i żadne operacje nie są do tego potrzebne.

Więc następną reakcja jest stres, a potem agresja na innych, którzy są w ich mniemaniu winni ich zaburzeniom.


Mylisz przyczynę z sytuacją końcową.

@Riolet Niby dlaczego? Wiele
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:29:40 via Wykop
  • 3
@Mr--A-Veed: Jak rozumiem, gdyby jakiś artysta wystąpił z krzyżykiem na piersi, to oskarżyłbyś go o popieranie gwałcenia dzieci przez księży? Co za absurdalne urojenia.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:27:01 via Wykop
  • 2
@qcebelleouh: @Hawwa @Dr-Livingstone Zamiast tego dajcie jakiś artykuł z katolickiego medium mówiący pozytywnie o katolikach na procesjach, pod artykułem o zgwałceniu dziecka przez księdza, z podobnym komentarzem:

Przywołajmy doskonale tu pasujące słowa profesora Hellera, orędownika chrześcijan, które pokazują jak wygląda "propaganda vs rzeczywistość":

No w ogóle nie manipulacja xD.

Jaki widzicie logiczny ciąg między atakami na grę przez jakichś wariatów, a oskarżaniem o to WSZYSTKICH uczestników parady równości albo w ogóle
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:21:47 via Wykop
  • 2
@Grundald: Zasmucę cię - już na początku gry spotykamy trans-kobietę i żonatą lesbijkę, a właściwie dwie.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:18:19 via Wykop
  • 2
@shiverr: W sensie sam fakt bycia osobą trans robi z ciebie agresora, bo nie kumam?

@lost_in_translation A kiedy on zmienił radykalnie poglądy?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:16:16 via Wykop
  • 1
@SzlachcicPolny:

Ci, którzy przeszli nekromorfozę widzą, że nigdy nie staną się kobietą/mężczyzną,


Oni są kobietą/mężczyzną, niezależnie od tego, czy tranzycje przejdą, czy nie ;)

nekromorfoza też nie,


A jednak tak, bo wskaźnik żalu z tranzycji jest na poziomie błędu statystycznego. Chemioterapii też chcesz zakazać, bo nie ma 100% skuteczności?

Widzą, że zniszczyli to co było w nich normalne i nigdy nie będą szczęsliwi,


A jednak bardzo często są. No i nie
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:05:43 via Wykop
  • 1
@vulcanitu:

przeca nie ładuję wszystkich do jednego woreczka strunowego


No przecież właśnie dokładnie to robisz xD

Spróbujcie mi teraz wmówić, że elgiebety to nie jest ekstremistyczna sekta


No chyba, że elgiebety ma w twoim słowniku inną definicje niż obraźliwe określenie na osoby LGBT. Jak nastolatek uświadamia sobie, że woli kolegów, to automatycznie nagle pojawia się u niego sekciarskie zamiłowanie do marksizmu?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 01:51:52 via Wykop
  • -4
Idiotyczne wrzucanie wszystkich do jednego worka. Dlaczego niby LGBT wpadło w szał? To nie jest żaden monolit światopoglądowy, bo większości tych ludzi nie łączy nic poza niewpisywaniem się w hetero normy. Znam sporo osób LGBT, w tym osoby trans i nic takiego nie zauważyłem, być może dlatego, że część z nich jest za bardzo zajęta grą w Hogwart's Legacy. Ba, przecież część osób LGBT nawet otwarcie broni Rowling.

To że część świrów
  • 2
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 01:45:11 via Wykop
  • 2
@Reinspired: Podpowiem - LGBT to nie jest żaden monolit. Równie dobrze możesz mówić to samo o polskiej fladze, bo posługuje się nią ONR.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 01:43:57 via Wykop
  • 2
@zimne_piwo:

jak identyfikujesz się jako czajnik elektryczny to Cię zamkną prędzej czy później - a właściwie prędzej


Bycie czajnikiem elektrycznym nie jest rolą społeczno-kulturową. Osoby trans nie twierdzą, że mają chromosomy płci przeciwnej do tej, która została im przypisana przy narodzeniu. Po prostu utożsamiają się z rolą społeczną kobiety bądź mężczyzny.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 01:06:52 via Wykop
  • 0
@wielki_nieobecny: Część ludzi hejtujących streamerów za HL jest hetero. Więc dowodzi, ze faktycznie wszyscy ludzie identyfikujący się jako hetero są chorzy i trzeba im pomoc?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 01:03:27 via Wykop
  • 1
@rtoip7:

Wszelkie parady równości nie pomagają przeciętnemu gejowi, tylko raczej zrażają do siebie rzesze niezdecydowanych.


No pewnie, wystarczy porównać czasy sprzed parad z tymi obecnie. A można to łatwo zrobić, sprawdzając sondaże CBOSu chociażby.
fukinloner
fukinloner
13.02.2023, 15:51:28
  • 163
Syn Solovyova, głównego propagandzisty Rosji nawołującego codziennie do ataków nuklearnych na zgniłą, przyjazną lgbt Europę.
#ukraina #rosja #wojna
źródło: 1676303006785283
  • Jimmybravo
  • cwireq
  • Kantarek
  • thewickerman88
  • lolcat5000
  • +158 innych
  • 20
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.02.2023, 17:56:20 via Wykop
  • 18
@WykopekMichal33: Raczej synowi powinno być wstyd za ojca.
  • tigletpilesarus
  • mrgr33n
  • WykopekMichal33
  • fine_already
  • pani_noc
  • +13 innych
DEJW88
DEJW88
10.02.2023, 21:21:11
  • 413
O #!$%@? wszedłem na live Zwyrola i ktoś napisał na chacie o jakiejś dramce między Gargamelem i Rockiem

Czaicie że Generator Frajdy i Gargamel się zesrali, że Rock reklamuje hogwart legacy, a ROWNLING TO TRANSFOBKA!11!1 Co za dzbany xD

#famemma #gargamel #polskiyoutube #bekazlewactwa #wardega
  • Pryshlyak
  • Heekate
  • peter042
  • Glock17
  • Gumiack
  • +408 innych
  • 81
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.02.2023, 02:04:52 via Wykop
  • 1
@NewBlueSky:

aole nie bede ci odpisywac, nowy wykop dal ci szanse, ale okazuje sie ze mialem cie na czarno z notatka, troll ignorowany.

Jesli kazdy by byl na takim intelektualnym poziomie jak ja to zadne zasady by nie byly potrzebne, ja znam granice, znam logike, itd potrafie wykreslic obiektywne granice.


Polecam samemu udać ci się do specjalisty, bo masz skrajnie zawyżone mniemanie o sobie, plus spore kłopoty z odbieraniem rzeczywistości. I
  • rzymski_ntp
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 12.02.2023, 06:40:14 via Wykop
  • 1
@NewBlueSky:

no w taki, ze osoby poprawnej plci czuja sie niebezpiecznie


No dobra. A załóżmy ja się będę czuł niebezpiecznie w twojej obecności, bo będę się bał, że mnie zabijesz, bo uznasz za geja/transa/lewaka cokolwiek. To co wtedy? Dla mojego komfortu będziesz spełniał moje irracjonalne zachcianki czy popukasz się w czoło?

Ten strach jest zupełnie bezpodstawny, bo osoby trans nie są sprawcami ataków częściej od innych. A rzeczywistego potencjalnego sprawcy takiego
  • rzymski_ntp
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 12.02.2023, 05:53:57 via Wykop
  • 1
@jandiabeldrugi:

ok, no to lata po wymyśleniu tej postaci


A na jakiej podstawie to założenie xD?

W książkach było to widoczne?


W siódmej ostatniej części, kiedy była opisywana jego relacja z Grindenwaldem? Trzeba mieć dużo złej woli, żeby tego nie widzieć.

skoro nijak nie wpływa to na samą treść książek.


No to chyba 7 części jednak nie czytałeś lub czytałeś po łebkach. Wprost z niej wynika, że Dumbledore był kompletnie oczarowany
  • rzymski_ntp
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 00:02:04 via Wykop
  • 0
@jandiabeldrugi:

bo sama ten cyrk zaczęła "przypominając" sobie lata po napisaniu książek,


??? Powiedziała o tym ponad 15 lat temu, ledwo trzy miesiące po premierze ostatniej książki z serii. Zresztą w książce było to widoczne od razu, a ona jedynie potwierdziła to na spotkaniu autorskim.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 10.02.2023, 23:50:49 via Wykop
  • 0
@NewBlueSky:

skoro bycie trans lamie te podstawowe powody podzialu (w jedna strone)


WTF? A niby w jaki sposób?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 00:11:53
  • 0
Mirki, mam sprawę. Padł mi ostatnio telefon, a jako że teraz chcę kupić jakiegoś flagowca, to pomyślałem, że na razie się wstrzymam i będę korzystał z zastępczego. Tylko zastępczy też mi pada xD. W związku z tym potrzebuję na gwałt jakiegoś smartfona z niższej półki, który nie będzie totalnym chłamem. Zasadniczo mam gdzieś aparat i bajery typu dual sim czy nfc, byle procesor działał płynnie a obraz był akceptowalny. #pytaniedoeksperta #technologia #
  • 9
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 16:50:28 via Wykop
  • 0
@danielinho: Tak, bo w tej chwili padły mi oba, a na razie nie mam tyle wolnej kasy.

Wykonałem za Ciebie pracę i wstukalem w google telefon do 500zl.


Miało nie być gówno xD. Plus nie miałem czasu bawić się w porównywanie parametrów kilkunastu modeli, ale i tak się na tym skończyło, więc temat nieaktualny.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 06:50:16 via Wykop
  • 0
@magiol: No to raczej dobry średniak. Za drogi na chwilową przejściówkę i o wiele za słaby na główny.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 02:51:21 via Wykop
  • 0
@kidi1: Liczyłem po prostu na jakiekolwiek wskazówki
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 00:55:17 via Wykop
  • 0
@kidi1: I który bym nie oglądał, za każdym razem inne rekomendacje. A to pilna sprawa i nie mam czasu porównywać co najmniej kilkunastu modeli.

405

Lewicowa aktywistka ma ból d*py, że Leo DiCaprio spotyka się z młodszą o 29 lat

Katarzyna Babis, 30-letnia lewicowa aktywistka, znana m.in. z szydzenia z wykluczonych uczuciowo i seksualnie mężczyzn, nie może znieść, że 48-letni aktor Leonardo DiCaprio spotyka się z 19-letnią modelką Eden Pelosi. Pościanowa zazdrość.

Michail_Bialkow
z
twitter.com
dodany: 09.02.2023, 14:58:27
  • 101
  • #
    p0lka
  • #
    blackpill
  • #
    polityka
  • #
    zwiazki
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 00:51:05 via Wykop
  • -1
@Chodtok: Czym się przejawia ten liberalizm u Babis? Każdy jej film nie dotykający bezpośrednio fantastyki był komicznym atakiem na kapitalizm. Przecież to typowa socjaldemokratka i to taka bardziej na lewo, zresztą członkini partii Rakłem xD

Jak ktoś nie jest hardkorowym komunistą popierającym Stalina i mordowanie przedsiębiorców to nagle staje się liberałem xD? Gorszy fanatyzm niż u kuców.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 11.02.2023, 00:47:03 via Wykop
  • 0
@brednyk: Z Komika-Mikke jest taki libertarianin, co z Babis. Zanim się wypowiesz, zapoznaj się z terminami, o których się wypowiadasz. Tobie się propertarianizm pomylił z paleolibertarianizmem, a paleolibkiem Korwin też nie jest, bo w ogóle nie jest libertarianinem. To zamordysta, popierający w pewnym stopniu mechanizmy wolnorynkowe. Zresztą Tanajno to też co najwyżej klasyczny liberał.

483

Pożegnanie z Kościołem - młodzi Polacy w światowej awangardzie

Wcałym świecie zachodnim zanika zjawisko dziedziczenia religii od poprzednich pokoleń, jednak młodzi Polacy są w czołówce tego procesu.

Bednar
z
wyborcza.pl
dodany: 03.02.2023, 07:36:29
  • 206
  • #
    kosciol
  • #
    bekazkatoli
  • #
    ateizm
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    religia
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 03.02.2023, 23:43:17 via Wykop
  • 0
@aa-aa: LGBT istnieje od początku ludzkości i jakoś nie upadła. A jeśli chodzi ci o tolerancję wobec LGBT, to porównaj sobie dzietność w takiej np. Irlandii z dzietnością w Polsce czy Rosji.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 03.02.2023, 23:38:07 via Wykop
  • 0
@piotr-bobrowski:

Parady dziwolągów z piórem w tyłku i dildem w ręce


To powinno być w słowniku pod hasłem: "jak w ciekawy sposób powiedzieć, że nigdy nie widziałem żadnej Parady Równości" xDDDD

Owszem uważam, że dopóki nie zaczęły się te parady równości i inne wydziwianie feministycznych spędów, kościół też żył swoim życiem.


Zaczęły się ponad 20 lat temu. Co się przez ten czas zmieniło w zachowaniu Kościoła?

672

"'Mam seksualność i mogę na niej zarabiać'. Taka kobieta przeraża"

"Powiem tak: jeżeli miałabym córkę i ona zdecydowałaby się pracować seksualnie, zależałoby mi przede wszystkim na tym, żeby była bezpieczna." GazWyb nie ustaje w promocji prostytucji wśród kobiet. Świat objaśni Wam "socjolożka i outreachworkerka."

Satyr
z
weekend.gazeta.pl
dodany: 01.02.2023, 10:53:33
  • 231
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    wyborcza
  • #
    patologia
  • #
    bekazlewactwa
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 03.02.2023, 00:20:11 via Wykop
  • -2
@bullsh1t: https://sjp.pwn.pl/slowniki/fobia.html

-fobia «ostatni człon wyrazów złożonych oznaczających nieuzasadniony lęk przed czymś lub przed kimś ALBO wstręt, niechęć do czegoś lub kogoś»
Tumurochir
Tumurochir
31.01.2023, 12:49:37
  • 34
Można pokazać związek osób LGBT w całkowicie normalny, niestereotypowy i jednocześnie wzruszający sposób, bez poczucia, że coś jest wrzucane na siłę, by korporacja mogła sobie odhaczyć pozycję "JESTEŚMY TOLERANCYJNI"?

Można. Niech się Netflix uczy od HBO.

#thelastofus #netflix #hbo #seriale #neuropa #lgbt #teczowepaski
źródło: temp_file.png1065916216601653322
  • thorgoth
  • Miksawka
  • maly__burmistrz
  • jacekp23
  • Unakit77
  • +29 innych
  • 10
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 03.02.2023, 00:02:41 via Wykop
  • 1
@Djelon:

Ale jak do filmu o zombie, grach i końcu świata, poświęcasz 11% czasu na wątek dwóch obleśnych kolesi obrabiających parówy, to to jest nachalna homo-propaganda.


A gdyby to była para hetero (co raczej nie jest rzadkością w filmach akcji), to byłaby to nachalna heteropropaganda czy nie?
  • Devilus
grand_khavatari
grand_khavatari
31.01.2023, 00:38:59
  • 479
#tlou #thelastofus #bekazlewactwa
Myśle, że prawie nikt normalny nie ma problemu o wzmiance na temat orientacji bohaterów, ale wypełnić 80% odcinka historią o mniejszości seksualnej to już przesada, nie po to fani siadają do telewizorów, żeby oglądać przez 80% czasu odcinka wątek stworzony bez większego celu jeśli chodzi o fabułe serialu
  • Napierii
  • Disscord93
  • kamil-talaga-18
  • konto usunięte
  • krzysiek-kornell
  • +474 innych
  • 102
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 01.02.2023, 22:00:13 via Wykop
  • 0
@Kubilaj_Chan:

Samo w sobie pokazywanie lgbt to nic złego.


To masz rozdwojenie osobowości, bo chwilę wcześniej napisałeś:

Dla młodych to już normalne bo w tv i grach to pokazują. Nie mam nic do homo ale ta nachalna propaganda robi więcej złego niż dobrego.

Możesz nie wiedzieć połączenia ale jakieś jest.


No to jakie? Słucham xD

Bez tradycji łatwiej sterować społeczeństwem,


Serio uważasz, że łatwiej kierować takimi Czechami niż Polakami albo Ruskami?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 23:32:59 via Wykop
  • 0
@Kubilaj_Chan: W jaki sposób pokazywanie gejów miałoby rozbijać rodziny? Wymień mi logiczny argument, jakikolwiek. Przecież geje i tak nie stworzą heteroseksualnych rodzin i bardzo dobrze. A hetero nie wejdą w związki gejowskie, choćby oglądali takie seriale 7 dni w tygodniu.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 23:19:52 via Wykop
  • 0
i tak właśnie działa inżynieria społeczna


@Basiura89: Tzn. co jest jej celem? Jak zobaczysz dwóch facetów razem w jednym odcinku serialu, to zostaniesz gejem? Czy o co chodzi?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 23:17:40 via Wykop
  • 0
Dla młodych to już normalne bo w tv i grach to pokazują.


@Kubilaj_Chan:

No ale to coś złego xD?

Nie mam nic do homo ale ta nachalna propaganda


Nie mam nic do homo, ale pokazanie relacji dwóch mężczyzn w serialu nazywam nachalną propagandą. Jak oglądasz serial nakręcony w Irlandii, to nazywasz go nachalną propagandą rudego koloru włosów?

robi więcej złego niż dobrego.


Zależy dla kogo. Dla homofobów faktycznie. Natomiast jeśli uważasz,
Logytaze
Logytaze
31.01.2023, 13:03:26
  • 668
Rok 2023, a Polak nadal ciska kamieniami w magiczne pudełko, bo wyświetliło mu geja xD

#thelastofus #seriale #hbomax #netflix #bekazprawakow
  • Elec
  • Enigma12
  • konto usunięte
  • thorgoth
  • janushek
  • +663 innych
  • 42
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 01.02.2023, 21:52:40 via Wykop
  • 0
@Ziutek_Grabaz:

nie, para gejów nie związana z organizacjami lgbt tak samo jak większość normalnych gejów i lesbijek


A co ma piernik do wiatraka XD? Jak Polak nie jest w żadnej organizacji patriotycznej, to nie ma żadnego związku z Polską?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 23:25:10 via Wykop
  • 3
pisałem o zoofilii, nie pisałem nic o zmuszaniu zwierząt do tego.


Zwierzę nie rozumie koncepcji zgody, więc każdy przypadek zoofilii jest gwałtem na zwierzęciu. Zresztą nawet sam fakt porównania pociągu do dorosłego mężczyzny z pociągiem do zwierząt to jakieś Himalaje absurdu. Skąd ta nienawiść? Ktoś cię skrzywdził?
  • 7U7EK
  • rzymski_ntp
  • ziumbalapl
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:29:23 via Wykop
  • 2
Jest związek dwóch normalnych facetów co nie ma związku z lgbt pomimo


@Ziutek_Grabaz: Homoseksualizm nie ma żadnego związku z byciem gejem, no pewnie. Pewnie tamta para to było po prostu dwóch facetów hetero.
  • rzymski_ntp
  • Tymajster
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:27:48 via Wykop
  • 2
@Ulic_Qel_Droma:

Nikt nie daje #!$%@? o to, że taki wątek jest,


Nawet pod tym wpisem masz komentarze udowadniające, że jest na odwrót (jeden facet porównał gejów z zoofilami), ale i tak będziesz negował rzeczywistość.
  • rzymski_ntp
  • Tymajster
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:26:31 via Wykop
  • 2
@smutny_kojot: Typie, naprawdę nie widzisz tego skowytu, że "homopropaganda" itp?
  • rzymski_ntp
  • ziumbalapl
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:25:01 via Wykop
  • 6
@Headcrab_B:

, bo wyświetliło mu zoofila


Jeśli dla ciebie miłość do dorosłego mężczyzny jest tym samym, co gwałcenie zwierzęcia, no to współczuję twojej przyszłej żonie, jeśli oczywiście będziesz ją miał.
  • fylyp13
  • alkan
  • Cephei
  • 7U7EK
  • rzymski_ntp
  • +1 innych
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 23:21:01
  • 1
#thelastofus
  • krzywy_odcinek
bastianbastiante
bastianbastiante
31.01.2023, 08:46:01
  • 37
Jeszcze jeden motyw w 3. odcinku #thelastofus mnie rozwalił. To nie mogli być 'zwykli' geje, tylko oczywiście inteligencka klasa wyższa o szerokich horyzontach xD

- obaj znają się na winie, i wiedzą że beaujolais podaje się do królika
- obaj grają na pianinie
- jeden jest malarzem
- drugi wspaniałym kucharzem rodem z restauracji Michelin

Jeszcze tylko brakowało, żeby wtrącali wyrażenia po francusku i cytowali poezję.
Naprawdę jest masa seriali, gdzie wątki
  • kawior2007
  • andrzej10000
  • r5678
  • mar-v-son
  • maciss
  • +32 innych
  • 17
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 23:03:36 via Wykop
  • 0
@Maximus_Wykopus_Dickus: Nie przenoś swoich własnych życiowych doświadczeń na wszystkich ludzi.
OdcienZieleni
OdcienZieleni
31.01.2023, 10:16:14
  • 82
nie wiem skąd pomysł wykopków ze krytyka homopropagandy oznacza jakaś homofobie,albo strach o własną orientację xD beka z was typki.
Niezależnie czy to homopropagamda czy lokowanie w każdym możliwy filmie,serialu,jedzenia płatków śniadaniowych konkretnej marki, chodzi o sam fakt ze to sie dzieje i fabula każdej produkcji ukladana jest tak by to pokazywac i tym epatowac,a w miejsce tego można dac lepsze wątki
#thelastofus
  • konto usunięte
  • Trauma_Teddy
  • tenji
  • abc3
  • Canis_Majoris
  • +77 innych
  • 12
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:44:38 via Wykop
  • 1
@OdcienZieleni:

jak ktoś napisze poczytna ksiazke o 2 gejach i ktos to zekranizuje to proszę bardzo.


No to była gra, w której te dwie postaci były gejami i ją zekranizowali. No i jak widać jest problem.

Jeśli dla kogoś pokazanie geja w serialu na podstawie gry, w której dana postać była gejem, jest propagandą, no to jak można nie nazywać tego homofobią xD?
  • fenriz_
wonziu1
wonziu1
31.01.2023, 15:47:35
  • 429
Ładne pranie mózgu wam zrobili xD nie można napisać że odcinek był słaby, nudny bo zostaniesz zwyzywany od katoli, homofobów, prawaków. Weźcie sobie kupcie jakiegos funkopopa na uspokojenie bo odlatujecie.

#thelastofus
  • PonuryKos123
  • saviola7
  • smutny_kojot
  • marcelus
  • wtf2009
  • +424 innych
  • 29
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:33:44 via Wykop
  • 1
@zielony_goblin: Puknij się w głowę, bo nienawiść ci mózg wyżera. Nie nie leczy się tego, bo to nie choroba i tak, jest normalne - jest na ten temat jednogłośna opinia w świecie nauki.
  • ziumbalapl
damianooo8
damianooo8
31.01.2023, 11:12:23
  • 813
#thelastofus #bekazlewactwa

Trzeba być skrajnym przygłupem, aby nie zauważyć że LGBT jest promowane na siłę. Homoseksualiści stanowią według statystyk 1-2% społeczeństwa, więc nie jest to kwestia poszerzania odbiorców. Jest to ewidentnie proces inżynierii społecznej. Funkcjonowanie korporacji opiera się na pasożytnictwie i wyzysku, więc logika mówi że ich celem nie jest dobro społeczeństwa. A więc jaki jest cel? Tego do końca nie wiem, choć się domyślam.
  • Tomekmoskwa
  • twardy_kij
  • PonuryKos123
  • MatheoQbinho
  • deafpool
  • +808 innych
  • 141
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:21:38 via Wykop
  • 1
@ibilon:

Jakby istnieli i byli normalnymi ludźmi, to nie musieliby tego nikomu pokazywać, bo każdy by to sam widział.


Powiedz to Niemcom w latach 30. a'propos ich stosunku do Żydów, Polaków czy niepełnosprawnych.

W wielu kulturach homoseksualizm był od zawsze traktowany jako coś normalnego, mają z tym problem głównie bajki pustynnych pastuchów opętanych na punkcie seksualności.

Propagandy LGBT nie ma, jest za to coś takiego jak sarkazm albo przesłanie filmu.
  • hopeless21
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 31.01.2023, 22:15:16 via Wykop
  • 0
@Sat222: Ale wiesz, że one były w oryginale?

253

Chrzest. Czas oddać dzieciom wolność wyboru

Dziecko to nie własność rodzica. Rodzic sprawuje nad dzieckiem opiekę, a nie kontrolę. Dlaczego nie potrafimy uszanować wolności wyznania czy prawa do wyboru i odsunąć decyzję o chrzcie do momentu, gdy dziecko osiągnie pełnoletność? Dlaczego to nie może być jego indywidualna decyzja?

MCz89
z
natemat.pl
dodany: 28.01.2023, 11:40:11
  • 188
  • #
    bekazkatoli
  • #
    polska
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 28.01.2023, 23:24:50 via Wykop
  • -4
@libertarian_artificial_intelligence: Kto zmienia płeć nieletnim wbrew ich woli xD?

291

Papież Franciszek: Homoseksualizm nie jest przestępstwem

WATYKAN Papież Franciszek skrytykował prawa, które kryminalizują homoseksualizm jako "niesprawiedliwe", mówiąc, że Bóg kocha wszystkie swoje dzieci takimi, jakimi są. Wezwał katolickich biskupów, którzy zgadzają się z tą tezą do przyjęcia osób LGBTQ na łono kościoła [ciekawe co na to polski kościół]

rol-ex
z
apnews.com
dodany: 25.01.2023, 10:40:23
  • 213
  • #
    swiat
  • #
    watykan
  • #
    papiez
  • #
    religia
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    katolicyzm
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 23:44:32 via Wykop
  • 0
@Nemayu: To była paralela, ale jak widać nie zrozumiałeś. I choroby psychiczne, i somatyczne są chorobami z tego samego powodu - są źródłem cierpienia i utrudnień w indywidualnym funkcjonowaniu. Homoseksualizm nie jest ani jedną, ani drugą, ponieważ ich nie powoduje.

Ale skoro nie rozumiesz czegoś takiego, to weźmy na tapet faktyczną chorobę psychiczną - depresję. Depresja jest chorobą, dlatego, że utrudnia funkcjonowanie bezpośrednio (chroniczne zmęczenie, problemy ze snem, niska samoocena itp.),
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 22:57:57 via Wykop
  • 0
@dumpsss:

No to jest heretykiem.


Nie on pierwszy, przecież on powtórzył oficjalny KKK opublikowany 30 lat temu. Swoją drogą, skoro to herezja, to gdzie w oficjalnym nauczaniu KK ten głosił, że homoseksualizm jest przestępstwem?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 22:55:50 via Wykop
  • 0
@momo99: Chyba natura o tym nie wie, musisz jej to powiedzieć:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualne_zachowania_zwierz%C4%85t

Przestępstwem przeciwko naturze nie jest też pedofilia, dzieciobójstwo czy kanibalizm, które także są w naturze zupełnie powszechne. Jak rozumiem, oznacza to, że je popierasz.

Natomiast przeciwko naturze na pewno jest korzystanie z wykopu i mieszkanie w cywilizacji. Wyłącz komputer i wracaj do dziczy, skoro uważasz ją za drogowskaz moralny.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 22:52:17 via Wykop
  • 0
@LuznyJohn: Nie jest dewiacją:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Parafilia

https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm

A obrzydzenie jest rzeczą subiektywną. Mnie brzydzą nienawistni debile.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 22:50:23 via Wykop
  • 0
@andbatros: A co ma do tego homoseksualizm, który nie spełnia jakiejkolwiek cechy choroby psychicznej?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 22:49:07 via Wykop
  • 0
@Nemayu:

będące źródłem cierpienia lub utrudnień w indywidualnym funkcjonowaniu


Podkreślenie nie jest bez powodu. W średniowieczu społeczeństwo było przeciwko Żydom i ateistom i nijak nie powodowało to, że ateiści i Żydzi magicznie stawali się chorzy psychicznie. Polecam czytać ze zrozumieniem.

Czy homoseksualizm będzie wtedy źródłem cierpienia? Tak,


XD

No pewnie, podobnie jak chodzenie w drogich ciuchach (grozi pobiciem), bycie facetem (kto zatrudni faceta jako opiekuna do małego dziecka?), czy wyznawanie katolicyzmu
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 26.01.2023, 22:37:34 via Wykop
  • -1
@RiaSci: Nie jest, ponieważ nie spełnia ku temu jakichkolwiek przesłanek. Równie dobrze można by to samo powiedzieć o heteroseksualizmie - jest dokładnie tyle samo argumentów.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 25.01.2023, 18:40:26 via Wykop
  • 0
@Cogito-sum: Sorry, moja pomyłka.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 25.01.2023, 18:38:23 via Wykop
  • -2
@beconase: A co ma do tego homoseksualizm, który nie przejawia jakichkolwiek cech choroby czy zaburzenia psychicznego?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 25.01.2023, 18:27:01 via Wykop
  • 3
@RiaSci: Homoseksualizm nie jest zboczeniem.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 25.01.2023, 18:26:03 via Wykop
  • -1
@Blaskun:

co nigdy nie wsadzała ludzi za bycie homo


Wsadzała jeszcze w latach 20. A wcześniej faktycznie nie wsadzała, tylko karała śmiercią, jak np. w procesie sieradzkim.

Już nie mówiąc o tym, że ten argument to inwalida. Wielka Brytania była 100 lat temu największym imperium świata, więc to oznacza, że tak jest obecnie?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 25.01.2023, 18:23:39 via Wykop
  • 0
@Cogito-sum:

Fajne uogólnienie, "nikomu nie przeszkadza". Bzdura, np mi przeszkadza


W jaki sposób przeszkadza ci seks dwóch obcych ci facetów we własnym domu? Możesz to wytłumaczyć?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 25.01.2023, 18:19:29 via Wykop
  • -1
@stivenus:

według biblii sam homoseksualizm jest grzechem również


No ale jesteś w stanie podać konkretny cytat? Bo KK go najwyraźniej nie zna.

848

Reakcja Ronalda Reagana na dźwięk pękającego balonu.

Fragment z jego przemowy w Berlinie z 1987 roku, warto dodać, że zaledwie kilka lat wcześniej miał miejsce zamach na jego życie, kula ominęła jego serce zaledwie o kilka centymetrów. Film z polskimi napisami.

Nadaje_z_piwnicy
z
youtube.com
dodany: 20.01.2023, 18:14:11
  • 63
  • #
    ciekawostki
  • #
    stanyzjednoczone
  • #
    heheszki
  • #
    ronaldregan
  • #
    prezydent
  • #
    usa
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 21.01.2023, 15:53:38 via Wykop
  • 3
@kvas: Drugim, pierwszym był Kennedy.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 21.01.2023, 15:42:21
  • 1
Mirki, pomocy. Mam telefon POCO F2 PRO. Nagle bez ostrzeżenia się wyłączył. Myślałem, że to kwestia baterii (chociaż jeszcze miał trochę procent), ale po podłączeniu do kontaktu dioda ładowania zaczęła migać. Po dłuższym czasie już świeci tak jak powinna, ale telefon nadal nie włącza się, nawet w trybie awaryjnym. Co to może być? #telefony #xiaomilepsze #informatyka #pytanie #pomocy
  • Baleburg
  • 1
vulcanitu
vulcanitu
22.01.2023, 01:34:27 via Wykop
  • 0
@Ekspert_od_niczego: zdech sobie ot tak, xiaomiaki to lubią
Gaahl75
Gaahl75
15.01.2023, 12:20:26
  • 8
O co chodzi z transfobią i Harrym Potterem? Kompletnie nie jestem w temacie, a jest to interesujące ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#harrypotter #filmy #lgbt #lpg #gry
źródło: comment_1673785194xcgFcXMnifXNtzstCnazmv.jpg
  • sorek
  • RandomNetUser
  • elf_pszeniczny
  • mathias94
  • neverwalkalone
  • +3 innych
  • 23
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 12:09:04 via Android
  • 0
@MioMiaMiu

Ale dlaczego to miałaby być istotna cecha? Przecież to nie ma żadnego wpływu na fabułę.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 15.01.2023, 21:55:02 via Android
  • 1
@Czimchik

robienie z hermiony czarnej


A to nie był wybór odpowiedzialnych za casting twórców sztuki? Broniła aktorki, na którą rzuciło się stado sępów. A prawda jest taka, że nigdzie nie napisała wprost, że Hermiona była biała - wybór Emmy Watson to także wybór castingowców, tylko od filmu.

robienie z dumbledora geja po wydaniu książki


W siódmej części było dość wyraźnie zarysowane, że był gejem, co można było wywnioskować z jego stosunku do
  • Eskim0s
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 15.01.2023, 19:02:33 via Android
  • 2
@Czimchik No i dobra, co z tych rzeczy jest woke-gównem? Sam fakt wspierania partii pracy?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 15.01.2023, 17:14:46 via Android
  • 3
@Czimchik

rowling bawiła sie w woke-gówno


Czyli właściwie co robiła?
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 15.01.2023, 17:14:17 via Android
  • 4
@RandomNetUser

Po prostu (mała) część ludzi nie potrafi zrozumieć że płeć zależy od chromosomów a nie tożsamości


Płeć chromosomalna, gender zależy właśnie o tożsamości. A w społeczeństwie liczy się płeć społeczna, nikt nie sprawdza kariotypu.
  • CipakKrulRzycia

943

Nadchodzi podatek katastralny! Premier zapowiedział dziś prace nad katastratem.

Nareszcie! Rząd planuje zrobić porządek z flipperami i funduszami skupującymi mieszkania hurtowo. Ustami premiera zapowiada rozpoczęcie prac nad wprowadzeniem podatku katastralnego. Idą lepsze czasy dla poszukujących swojego pierwszego lokum.

luckylukk
z
bezprawnik.pl
dodany: 14.01.2023, 20:29:11
  • 1048
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    podatki
  • #
    katastralny
  • #
    gospodarka
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 04:52:55
  • 0
@CzaryMarek:

O marży to już 100 razy mówiłem, że jest wymaksowana i nie ma opcji podbicia.


To urojenie, na które nie ma żadnych danych, równie sensowne jak płaskoziemstwo. Możesz i 1000 razy powtórzyć, że ziemia jest płaska i nie stanie się to prawdą.

ci którzy by podnieśli musieliby obniżyć


No pewnie, będą rozdawać swoją kasę za darmo. Powodzenia, bo mnie to już naprawdę męczy.

może część się na to zgodzi, ale
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 04:33:36
  • 0
@CzaryMarek:

tylko że młodsze pokolenia są bardziej świadome i nie dadzą się dymać (aż tak mocno) deweloperom i Januszom.


Ty sobie zobacz na poglądy gospodarcze Polaków ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo-i-podatki/polski-lad-nie-trafil-w-moment-poglady-gospodarcze-polakow-nigdy-nie-byly-jeszcze-tak/t5bqsv6

Tak właśnie dzięki podatkom, z których finansują dobrą edukacje, infrastrukturę, mieszkania itp.


To sobie zobacz obecny, a dawny wzrost gospodarczy.

Takie wyliczenia są mocno bez sensu, bo uśredniona wartość niewiele mówi.


Chodziło mi o sytuację ogólną
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 04:14:58
  • 0
@CzaryMarek:

I tak samo by było po katastralnym


No nie byłoby, bo nie byłoby obok tańszego. Na masowy wzrost cen spowodowany katastrem, ci, których on nie dotyczy, zareagowaliby podniesieniem marży.

Podatek rzuciłby na rynek tysiące nieużywanych, niewynajmowanych mieszkań


I chwilowo doprowadziłoby to do spadków cen. Długofalowo nowi właściciele tych mieszkań szybko podniosą marże, żeby zrównać się z ofertami tych, którzy podnieśli je z powodu katastru.

zresztą jak mówiłem, czynsze są w
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 03:50:03
  • 0
@CzaryMarek:

Poczytaj konstytucje i dowiedz się kto sprawuje władze w Polsce, podpowiem nie grupa kiboli.


W teorii naród. Naród, który zawsze katastralnego obawiał się (i słusznie) jak ognia.

Lepszy niż widzimisie Janusza.


No widzisz, a ja uważam, żebym o mojej własności decydował ja, a nie obcy ludzie, którzy nie mieli żadnego wpływu na jego powstanie.

Moje klimaty to raczej państwa skandynawskie,


Przecież tam jest dużo lepsza sytuacja w kwestii wolnego rynku,
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 03:23:22
  • 0
@CzaryMarek:

bo są tacy łaskawi, tylko dlatego


Tylko dlatego, że nie mogą, bo nikt go nie wynajmie, skoro obok będzie tańsze.

najmujący więcej nie wydolą płacić


Oczywiście, że wydolą. Kosztem swoich mniej podstawowych potrzeb. To nie jest tak, że ludzie, którzy wynajmują mieszkania, nie mają nic, poza czokoszokami. Wynajmą gorsze, zrezygnują z restauracji itd. Nie będą mieli wyboru.

bardzo wątpliwe, żeby kataster został przerzucony na najmujących,


Bardzo pewne, bo zawsze się
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 02:57:05
  • 0
@CzaryMarek:

Taka cena życia w społeczeństwie demokratycznym, że trzeba się liczyć ze zdaniem innych ludzi.


No pewnie, kobieta musi się liczyć ze zdaniem grupy kiboli, gdy ta chce na niej dokonać gwałtu zbiorowego. Demokracja :)

Przecież to zwykła tyrania i dyktatura. Swoją drogą wola społeczeństwa, to raczej kiepski argument na cokolwiek. Wiesz, jak dużym poparciem cieszy się Putin i jego wojna w Rosji?

Jak się nie podoba, możesz wyjechać na Białoruś
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 02:03:43
  • 0
@CzaryMarek:

Bogatszy= lepszy


A skąd. Uczciwy=lepszy. Niezależnie czy zapracował, czy miał szczęście i odziedziczył, zawsze będzie lepszy od złodzieja, który chce żerować na jego własności, bo sam się nie nadaje zupełnie do niczego.

No cóż, wzięli się za spekulacje


Ty chyba nie wiesz, czym jest spekulacja.

to siłą rzeczy powinni wkalkulować, że stracą


Tylko, że nie stracą xD. Nie ma żadnego logicznego powodu, dla którego nie mieliby przerzucić kosztów na wynajmującego.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 01:53:50
  • 0
@luckylukk:

tłuste koty nie będą tak skupować mieszkań, bo nie będzie to dla nich opłacalne.


A dlaczego miałoby nie być? Przecież nic nie stracą - natychmiast dodatkowe koszty przerzucą na konsumenta.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 01:50:18
  • 0
@CzaryMarek:

Jeżeli mogliby podnieść to by teraz podnieśli


Tylko teraz nie mogą podnieść, młotku, bo nie ma katastru. Nikt by takiego mieszkania nie wynajął, skoro ma tańsze do wyboru. Gdy wprowadzą kataster, ceny wynajmu na rynku znacznie wzrosną i nikt o zdrowych zmysłach nie będzie miał powodu, żeby cały czas utrzymywać niską cenę. Równie dobrze mógłby wyrzucać kasę na śmietnik.

Cena wynajmu ma swój sufit w poziomie zarobków


Oczywiście. Natomiast ponieważ
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 01:30:10
  • 0
@CzaryMarek: I ludzie stracą dorobek życia, na który ciężko pracowali, żeby za bezcen przejęło go w większości bydło i zbieranina najgorszych mętów - jakiś powód, że ich nie stać na kredyt, musi być. A funduszy i tak to nie dotknie, bo przeniosą koszty na innych.

7,5 roku z PiSem i jeszcze się niektórzy nie nauczyli, czego można od nich oczekiwać. Do roboty, zamiast żerować na lepszych od siebie.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 16.01.2023, 01:25:52
  • 0
@luckylukk: Będziesz miał złodzieju taką nadzieję, jak w UK - polecam kupić albo wynająć mieszkanie w Londynie. A uczciwi jak zawsze oberwą najbardziej. Flipper rozłoży koszty podatku na wynajmujących, przeprowadzi optymalizację podatkową i go to nie ruszy - przecież przerabiano to na świecie dziesiątki razy. A rencistka z mieszkaniem po rodzinie zmarłego męża straci dochód pozwalający jej godnie żyć. Zyska jedynie ten co zawsze - PiS. Tym razem na TVP będzie
roomcayz
roomcayz
15.01.2023, 20:39:27
  • 1
czy to "normalne" że chce mi się rzygać jak widzę całujące się osoby homoseksualne?
czuję odrazę, jak na myśl o tym co zostawiam w kiblu po dwójce...

żebym nie był źle zrozumiany: mówię jedynie co czuję i nie wiem co z tym zrobić

do wpisu skłoniło mnie to https://www.wykop.pl/wpis/70018677/#comment-248725919

#homofobia #mirkowyznania #lgbt #danielmagical #patostreamy
źródło: comment_1673815075NhCJUQkVGg6v08vKL41nhd.gif
  • Bazant77
  • 7
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 15.01.2023, 22:18:33 via Android
  • 3
@roomcayz Kwestia gustu, jedni tak mają, inni nie mają. Byle przez ten pryzmat nie traktować inaczej samych zainteresowanych, przecież Tobie nikt się nie karze całować.

Mnie brzydzą na maksa pająki, ale nie miałbym problemu, żeby mój przyjaciel był hodowcą pająków. Po prostu poprosiłbym go, żeby zajmował się nimi z dala ode mnie.
muchatse
muchatse
12.01.2023, 18:38:14
  • 52
mówicie, że już nic nas gorszego nie może spotkać niż pis, a ja myślę, że Biedroń i cała lewica to byłaby większa katastrofa

#bekazlewactwa #neuropa #4konserwy
  • Msciwy_pterodaktyl
  • ofiaralosu
  • Kaczypawlak
  • FFFFUUUU
  • Adam_Prosty
  • +47 innych
  • 24
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.01.2023, 09:13:35
  • 2
@zielony_goblin: Na podstawie twojej obsesji na ten temat i zarzucaniu go wszystkim naokoło.

(co jest zresztą prawdą)?


No nie jest prawdą, bo nie spełnia jakichkolwiek cech choroby psychicznej, przede wszystkim nie powoduje psychopatologii. Na tej samej zasadzie chorobą psychiczną można nazwać heteroseksualizm albo nwm. wybitną inteligencję.

Natomiast zaburzenia urojeniowe, które posiadasz, jak najbardziej są objawem takiej choroby.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.01.2023, 08:57:24 via Android
  • 2
@zielony_goblin Zdecydowanie polecam wizytę u psychiatry. Szczerze. Krzywdę zrobisz sobie albo komuś.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.01.2023, 01:00:18
  • 1
@zielony_goblin:

ale jeśli miałbym wybierać to wolę PiS niż gościa, który lubi mieć różne przedmioty (i nie tylko przedmioty) w dupie


Biedroń jest marnym politykiem, ale do leczenia kwalifikujesz się z całą pewnością ty sam.
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.01.2023, 04:18:32
  • 14
https://pch24.pl/unijny-sad-za-dewiacjami-tsue-broni-agitatora-lgbt-zwolnionego-przez-telewizje-publiczna/

Kolejny wspaniały przykład katolickiego miłosierdzia. Pan Jakub Kwieciński był pracownikiem TVP, pracującym na cyklicznie przedłużanej umowie przez siedem lat. Opublikował film na YT odnoszący się do LGBT, po czym jego umowa po raz pierwszy została nieprzedłużona.

Kompletnie nie oceniam moralności decyzji TVP w tej kwestii, bo jako libertarianin wierzę w pełną dobrowolność zawieranych umów. Niemniej totalnie rozwaliła mnie hipokryzja środowisk skrajnie prawicowych względem Kwiecińskiego i słynnego pracownika IKEA.

UE wzięło w
  • Himedanshi
  • maturzysta_ze_szczecina
  • shitty_support
  • Uyak
  • Eskim0s
  • +9 innych
  • 1
Ekspert_od_niczego
Ekspert_od_niczego 13.01.2023, 04:19:19
  • 9
@Ekspert_od_niczego: Dodam jeszcze swój komentarz, który tam zostawiłem, bo zapewne wykasują:

Art. 32. Zasada równości obywatela wobec prawa
Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.
2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

Wstrętna, lewacka Unia zmusza Polskie organy do przestrzegania własnego prawa, bezczelność. A
  • rzymski_ntp
  • Niezgodny
  • +4 innych
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 14
  • Strona 1 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.11.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 13.03.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 16.10.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 12.04.2021

    Mikroblogger
  • Pozytywnie Zakręcony
    od 02.02.2021

    Pozytywnie Zakręcony

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl