Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko188
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Brunhilda2

Brunhilda2

Dołączył 8 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1853
  • Znaleziska 358
  • Mikroblog 1495
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 5

459

Prawdziwi sprawcy zabójstwa 15-latki z Miłoszyc byli pod ochroną śledczych?

Prawdziwi sprawcy zabójstwa 15-latki z Miłoszyc byli pod ochroną śledczych?

Skoro po 18 latach wyniki badań DNA i śladów uzębienia jednoznacznie wykluczają Tomasza Komendę i stuprocentowo wskazują na Ireneusza K., to możliwe, że biegli otrzymali wówczas do badania taki materiał, by wyniki zgadzały się z tym, co chcieli osiągnąć śledczy - mówi mec. Ewa Szymecka,...

Petronius
z
wroclaw.wyborcza.pl
dodany: 23.03.2018, 12:54:04
  • 34
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    tomaszkomenda
  • #
    prokuratura
  • #
    sadownictwo
Brunhilda2
Brunhilda2 23.03.2018, 20:48:20
  • 9
"Bo w tej sprawie nic nie działo się tak, jak powinno" - skąd my to znamy? To chyba wejdzie do "klasyki gatunku".
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 24.03.2018, 15:04:23
  • 2
@Bele2000: Masz rację, pewnie jest mniej tego niż kiedyś, ale jakaś część "tradycji" może pozostała?
Wpiszcie do Google: "nie było udziału osób trzecich" we wszystkich możliwych wariantach ("nie wykazała udziału osób trzecich", "wykluczyła udział osób trzecich", "nie stwierdzono obrażeń, które wskazywałyby na udział osób trzecich", "nie stwierdzono udziału osób trzecich"), a zobaczycie, że Polska to naród samobójców. ;-).
Nawet jeżeli w niektórych przypadkach przeczy to wszelkiej logice i nikt w

31

Theresa May stawia Putinowi ultimatum w sprawie otrutego szpiega! Rosja ma...

Pokaż treści 18+

Theresa May stawia Putinowi ultimatum w sprawie otrutego szpiega! Rosja ma...

Stosunki między Wielką Brytanią, a Federacją Rosyjską są coraz bardziej napięte. Premier Theresa May powiedziała wczoraj w Izbie Gmin, że "jest wysoce prawdopodobne, że za otruciem...

murza
z
polishexpress.co.uk
dodany: 13.03.2018, 10:28:29
  • 14
  • #
    europa
  • #
    putin
  • #
    rosja
  • #
    wielkabrytania
  • #
    wojna
Brunhilda2
Brunhilda2 18.03.2018, 21:12:22
  • -1
Od wszech czasów mają jedynie słuszną, a co ważniejsze uniwersalną odpowiedź na wszelkie zarzuty: Я ничего не знаю. I to się nigdy nie zmieni, tak jak ich mentalność.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1ncogn1t0r
1ncogn1t0r
1ncogn1t0r
29.01.2018, 14:42:29
  • 5
Sprawa Magdaleny Żuk: Śledczy poprosili psychiatrów o wydanie opinii.

#magdazuk #magdalenazuk #csiwykop
  • 181
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 30.01.2018, 22:08:37
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 30.01.2018, 22:10:28
  • 0
@33t: No i są osoby trzecie. Tylko oczywiście trzeba być w stanie to udowodnić. To może być trudne. W tym rzecz.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 30.01.2018, 22:29:06
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 30.01.2018, 22:35:56
  • 0
@33t: Chciałabym być rzetelna, więc poszukam tego, ale nie obiecuję, że znajdę. Pamietam jednak swoje rozczarowanie tym, że nie "skorzystali" z tych materiałów..
Zaczęła się inaczej zachowywać? Mogło to być właśnie po czymś złym, co ją spotkało, i wtedy nie byłoby w tym nic dziwnego.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 30.01.2018, 23:02:43
  • 0
@33t: Chyba, że ich zaznania zostaną uznane za niewiarygodne ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 03:33:15
  • 0
@Strega: A jakim cudem taki temat byłby omawiany z NIM ze wszystkich ludzi? W kontekście tego, co się mogło dziać w Egipcie?
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 04:20:01
  • 0
@33t: Rodzina mogła wiedzieć o lekach, ale nie była świadoma tego, że antydepresanty bierze się na depresję? Wprawdzie depresja jest zaliczana do chorób wg ICD-10, ale są tak różne jej rodzaje że jeżeli ona tylko używała leków bez terapii, to do niczego tu się nie dojdzie w tym kierunku.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 14:52:08
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 15:03:16
  • 0
@33t: Dlaczego nie mogą po prostu powiedzieć, że nie "znaleziono dowodów" - bo to często używane określenie w tych komunikatach - i śledztwo będzie umorzone? Przypuszczam, że z powodu tego, że dowody wybrakowane "jakie są takie są ale są" tylko niedostępne, w Egipcie. Brak dowodów z pierwszej sekcji, aby formalności stało się zadość. No i nie będzie to wisiało jako nierozwiązane. A więc tak jakby dopasowujemy wersję do tej egipskiej.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 15:29:53
  • 0
@33t: Na pewno siostrze mogła powiedzieć, jeżeli brała jakiś lek, a cóż to takiego? Były ze sobą blisko? Tylko nie musiał być to antydepresant Jakoś nie wygląda na to, żeby trafili na "poważne" leczenie depresji, chociaż dłuższe wypisywanie antydepresantów wiązałoby się pewnie z terapią. A tymczasem siostra oraz cała reszta Rodziny stanowczo zaprzecza...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 17:12:20
  • 1
@Strega: Rozumiem. Tylko wydawało mi się dziwne, że ktoś powierzył taką informację nie ukrywajmy, "potencjalnemu podejrzanemu" o podobny czyn. No i w każdym razie była między MK i kimś innym rozmowa na ten temat. On na pewno nie może rozmawiać o tym teraz. Nie ma też pewności, czy dokonał "tego", ale analiza dźwięku na sound cloud plus reszta jego zachowania (Magda, a miałaś mowić tylko o szpitalu itd.) jest przynajmniej
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 17:40:49
  • 1
@33t: A powinni, włosy to najlepszy test w tej sytuacji i jedna w nielicznych szans wykrycia czegoś. Kluczowe badanie.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 18:08:16
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 20:32:29
  • 0
@33t: Dobrze, że zakładasz, ze wszyscy mieli dobre zamiary i mówią prawdę. Może ja też tak kiedyś myślałam do czasu zainteresowania się kryminologią na poważnie. A teraz te trzy nierozwiązane sprawy IW, KK i MŻ są najbliższe. I obchodzi mnie najbardziej los ofiar i ich rodzin. Nieważne, czy ich zachowanie było ryzykowne (a może było). Szczególnie żadna osoba, która sama nie jest czarnym charakterem, nie zasługuje na taki los. Na
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 20:53:00
  • 0
@33t: Owszem, masz dużo racji. Chaos informacyjny. Ale zbyt dużo jest przesłanek o możliwym popełnieniu przestępstwa, żeby je zignorować. Są także fakty bezsprzeczne.
Poza tym, obecnie będący w stanie uśpienia wiarygodni, doświadczeni ludzie jak ten ex-policjant Pan L. oraz i płk W. (No i "moje" ulubione Koty) są dla mnie autorytetem. A także własna intuicja.
Jednak skąd my mamy wiedzieć, co jest na 100% prawdą, skoro JG nie wie, i
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 21:05:58
  • 1
@33t: A mamy czas :-)
Nie wierzę w te możliwości zbadania tego whatsoever, nawet z płynem. A to po przeczytaniu opisów konkretnych przypadków medycznych. Ślady poszły, mała szansa na co innego. Magda pewnie się myła? Ale czymś trzeba wypełnić komunikat po tylu miesiącach, i obie możemy kwestionować swoje wypowiedzi. Jednak nie mamy dostępu do wszystkiego, więc tylko przypuszczamy i o tym musimy pamiętać.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 21:17:37
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 21:26:02
  • 1
@33t: BREAKING NEWS odnośnie kontroli jakiś tydzień temu w Egipcie. Gwoli rzetelności.
Brunhilda2 - @33t: BREAKING NEWS odnośnie kontroli jakiś tydzień temu w Egipcie. Gwol...

źródło: comment_vJeITItkE3b9l5kGbcYeJ45cgxIKiV1r.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 21:35:53
  • 0
@33t: Nope, jesteś świetna, ale nie ma tu
nic o spotkaniu dopiero wieczorem. Chyba, że świadkowie są niewiarygodni ;-)

"Magdalena z ciężkimi obrażeniami została przewieziona do oddalonego o blisko 300 kilometrów większego szpitala w Hurghadzie. - W niedzielę po śniadaniu dostaliśmy informacje, że rezydent nas prosi, żebyśmy wszyscy przyszli na salę spotkań - opowiada uczestnik wycieczki do Egiptu. - Mahmud przyszedł, to wyglądał jak wrak człowieka. I my się pytaliśmy,
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 21:48:47
  • 0
@33t: A może wiedzą po wykluczeniu opcji, na które nie ma dowodów, bo np. się zmyły.
Tylko komunikat brzmi trochę niepewnie. Nic nowego, tylko inne sformułowania. Nie ma konkretów tylko to "nie znaleziono". W dalszym ciągu pozostawia pole dla wyobraźni. Też bym tak napisała przy sprawie, która czeka na dok z Egiptu.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 21:55:13
  • 0
@33t: Nie dopisujmy niczego do zeznania świadka, bo tu każde słowo ma znaczenie. Po śniadaniu jest po śniadaniu i tyle. Gdyby było później, świadek nie powiedziałby "po śniadaniu" tylko przed kolacją czy po kolacji (która tam się zaczyna chyba o 18:00). Tu sprawa jest dość jasna. My nie mamy możliwości spytać się: Czy świadek może sprecyzować, o której godzinie to było? ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 22:03:04
  • 1
@33t: Sorry, ale jak potwierdzą toxy to nadal nie będzie wykluczone, że coś jej podali pod przymusem... I tym optymistycznym akcentem kończę na dziś i dziękuję. Trzeba kiedyś spać. :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 22:10:59
  • 0
@33t: Dziwne, że nie chciała się kontaktować, bo kto miał ją stamtąd zabrać inaczej, o co biedna dziewczyna błagała tak bardzo na nagraniu? Nic już mnie nie obchodzi, po co ona tam pojechała, tylko to, że smutne byłoby zrobić z niej psychicznie chorą samobójczynię. Jeżeli nią nie była, a została skrzywdzona. Zwykła empatia.
Wszystko możemy kwestionować, każdą wersję. I nie wiadomo, czy kiedyś dowiemy się najprawdziwszej prawdy...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 22:14:07
  • 1
@33t: Co jak co, ale to a... a.... na filmiku to naprawdę mówi samo za siebie. Bardzo charakterystyczne. A skąd to się wzięło? Tego już nie powiem.Wiem tylko, że my to słyszeliśmy na nagraniu.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 31.01.2018, 22:16:18
  • 1
@33t: Też czekam na wyjaśnienie sprawy. Jak będzie coś nowego w sprawie IW, to się pewnie też dowiemy. Patience...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 01.02.2018, 11:57:01
  • 0
@33t: Dzięki. A ja się zastanowię wieczorem, zrobię "analizę". :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 01.02.2018, 12:00:23
  • 0
@1ncogn1t0r: Może i jedno i drugie. Może doszli do wniosku, że skoro Magdy nic im nie przywróci, to chociaż będzie "rekompensata finansowa". A z drugiej strony w swoim pojęciu bronią "honoru rodziny", "co ludzie powiedzą".
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 01.02.2018, 20:18:16
  • 0
@33t: "Nie mogę zrezygnować, ja muszę tam być". A potem, że wychodzi za mąż za M.BINGO! Jeżeli jest w tym źdźbło prawdy...Tak jakby coś było zaplanowane. A jeżeli było, to jest przesłanka wskazująca na "układ wrocławski" i na to, że początek tego wszystkiego był tutaj (ostatnio pomijało się ten wątek). Wtedy jej zachowanie (rozkojarzona itd.) byłoby zrozumiałe. Musiała wykonać jakieś "zadanie", żeby móc wyjść za M.. Miała zrobić
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 01.02.2018, 21:20:02
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 02.02.2018, 00:04:05
  • 0
@dioxyna: Ja też tego nie ogarniam. (Chociaż zdarza się i potem żyją długo i szczęśliwie). Ale myślę o dwóch możliwościach; 1/ Dziewczyns chciała piąć się w górę. Towarzystwo zamożnych wielkomiejskich "celebrytów" albo raczej pseudo celebrytów tak jej zaimponowało, że straciła kontrolę. Fryzjer celebrytów miał być tym "vehicle" do dobrego towarzystwa. No i zaczęła marzyć... Może wydawało jej się, że się zakochala. 2/ Mógł to być układ czysto biznesowy. Przecież podobno
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 02.02.2018, 11:18:26
  • 1
@33t: @Strega Raczej mogą, tylko że pełnomocnik złożyłby pewnie od razu zażalenie. Żeby nie było zarzutu, że sprawa jest niewyjaśniona z powodu braku dokumentów egipskich, czekają na razie na tego "Godota". Reszta później, miłego dnia.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 02.02.2018, 21:52:15
  • 1
@33t: Ten chłopak to może nie wielkomiejskie towarzystwo, ale w kombinacji z klubem Grey tworzył tę szczególną atmosferę, bo bywali tam różni "interesujący" ludzie. (Ciekawe, czy ten we Wrocławiu, Szczecinie i Koblencji mają coś wspólnego. Nie wiem, jak ten w Szczecinie, ale ten w Koblencji też jest "szemrany" na pewno. Może to już nieważne, taka mała dygresja ;-) To był po prostu styl, który jej zaimponował. Może stąd ten taniec
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 02.02.2018, 22:02:14
  • 0
@dioxyna: Owszem Dioxi, nikogo by to nie musiało obchodzić (ja też nie jestem homofobem), gdyby nie ten "ślub". Owszem, może kompleksy, tykający zegar (szkoda byłoby, gdyby się tym przyjmowała, to nie czasy "starych panien" już po dwudziestce). Gdyby to miały być powody, większa część dziewczyn byłaby psychicznie chora ;-) Mogę się mylić, ale ns chwilę obecną nie wierzę w chorobę. Może potrzeba więcej faktów.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 02.02.2018, 23:19:40
  • 0
@dioxyna Mowiąc o różnych uwarunkowaniach, przeżyciavh z przeszlości, itp: Oczywiście jestem świadoma tego, że np. te te same zdarzenia są dla jednej osoby traumą, a drugs otrzepie się i pójdzie dalej. Trudno wydawać osądy nie znając osoby, a nawet wiedząc wszystko o niej można się pomylić.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 01:20:26
  • 0
@dioxyna: Dioxi, jaki stan? Dla mnie raczej ciąg zdarzeń wywołał ten stan.Jeżeli tam działo się coś złego, to musiało być bardzo złe, żeby wywołać taką reakcję obronną. Nawet pragmatyczny Japończyk (relacja na poprzednim tagu) uważał to wszystko za dziwne. Czyli ludzie z innej kultury, nie rozumiejący języka, odnieśli wrażenie, że to wszystko było "weird". Nikt z nich nie odniósł wrażenia, że to jej "odbiło".,,Język filmiku był językiem uniwersalnym.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 01:37:11
  • 1
@dioxyna: @dioxyna: Mam swoje zastrzeżenia - nie idealizuję nikogo z tej sprawy, z tej Rodziny, za niektórymi nawet nie przepadam. Tylko chciałabym, żeby ta sprawa nie była rozwiązana na zasadzie "lepsze cokolwiek niż nic", Bo w tym przypadku lepiej byłoby ją umorzyć z braku dowodów. Zawsze można do niej wrócić, jak coś wypłynie...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 01:42:24
  • 0
@dioxyna: Jednocześnie wiem, że cokolwiek zrobią, nie zadowolą wszystkich... No i oni też wolą, żeby sprawa "nie wisiała" ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 01:44:34
  • 0
@33t: Jesteś great! Taki długi wpis o tej porze. A js myślałam, że tylko ja "kuszę" po nocy ;-)
To już c.d. gdybania jutro ;-) Dobranoc.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 01:45:49
  • 0
@33t: Może kiedyś książkę napiszemy ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 02:00:45
  • 0
@33t: Z tą manipulacją to mogło być trochę inaczej. Weźmiemy to na warsztat? Skomponowałaś coś z różnych wariantów. ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 03:56:58
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 03:59:54
  • 0
@33t: PS."prawdę. Nawet tą najgorszą.". Ale może są wyjątki.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 14:47:02
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 15:33:36
  • 1
@33t: Uderzające w naszych ostatnich wpisach jest to, jak łatwo jest znaleźć kontrargumenty świadczące o tym, że było wręcz przeciwnie. ;-)
Właśnie to chciałam ukazać w poprzednik wpisie, bo dotyczy to sprawy Magdy, która jest w toku.

Grey c.d.
Tendencyjne? Wszysko jest tendencyjne w jedną albo w drugą stronę - na lewo albo na prawo ;-) Możemy wybrać średnią. Sama nie jestem raczej ani na prawo, ani na lewo, a z tolerancją pewnych
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 19:32:23
  • 0
@33t: Rozmawiała pod szpitalem? No i zaraz do niej podszedł, widziałaś, jak ona zareagowała? Nie mówię, że ona w Grey'u "pracowała", a wręcz wykluczam taką możliwość. Chodzi o to, co to było za miejsce. Raczej nie bar mleczny, tylko Herrenvolk i mięsko, jak mawia Płk. Przed majem nikt o tym Grey'u nie mówił, bo dlaczego miałoby to kogoś interesować, jeżeli nie byl stamtąd? Wykupili jej bilet? To pewnie było łatwo
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.02.2018, 14:21:16
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.02.2018, 22:39:58
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.02.2018, 23:36:18
  • 0
@33t: PS. Jednego jestem dość pewna: będą się starali zrobić tak, żeby sprawa została uznana za rozwiązaną - w jakikolwiek sposób. Nie mogą sobie pozwolić na jeszcze jedną nierozwiązaną sprawę tego kalibru - sprawa jest "priorytetowa"! ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 05.02.2018, 21:41:07
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 05.02.2018, 21:56:21
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 05.02.2018, 23:52:01
  • 1
@czepit: Płk. W. miał rację - priorytetową sprawę powinni przekazać komuś innemu.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 06.02.2018, 19:33:04
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 10:55:00
  • 0
@czepit: Oj, nie mam pojęcia dlaczego, bo nic nie blokowałam. Wieczorem zobaczę, jak to odblokować i dam znać. Miłego dnia :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 11:02:54
  • 0
@czepit: Już odblokowałam, możesz napisać, ale mogę odpowiedzieć dopiero wieczorem. Ty masz też zablokowane chyba? Ostatnio była kłódka :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 08.02.2018, 22:06:53
  • 0
@33t: Konkretne pytanie: Co ten nadzór dał do tej pory? ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 08.02.2018, 22:18:19
  • 0
@33t: Witaj :-) Czytałaś ciekawe wpisy @Resistor i @czepit?
Ciekawe to wszystko. Jeżeli będą chcieli, to w maju skopiują oświadczenie z "późniejszymi zmianami"
i znów przedłużą śledztwo. I dalej będą badać...
Bo na razie nie wygląda na to, żeby chcieli sprzed umorzyć. Statystyki muszą się zgadzać ;-)
Sayed? Może tak było, a może nie było. Tyle odnośnie rozważań merytorycznych.
Jutro przeczytam wszystko dokładniej i odpowiem jak należy.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 08.02.2018, 22:31:22
  • 0
@33t: Namawiałam żartem kolegę, który jechał do W. żeby zrobił wizję lokalną w G.; niestety nie pojął żartu i powiedział, że on do takich użyjmy eufemizmu... miejsc nie uczęszcza. Gdyby ten fragment o pokojach z łazienką nie był prawdą, dlaczego nie zaprotestowali? Ale rozumiem, wolą siedzieć cicho. Nawet była cisza, jak Płk. zapytał pracownika G, czy sprzedają drugi.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 00:48:08
  • 0
@33t Podobno odnaleziono samochód MŻ, czy to jej samochód, nie jest do końca potwierdzone, może osoby o tym samym nazwisku (???).
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 07:30:54
  • 0
@33t: Ciekawe, czy ten trop do czegoś doprowadzi, czy to tylko następna osoba o tym samym nazwisku. ;-)
Miłego dnia.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 09:33:53
  • 0
@33t: Zgadzs się, PK musi zapoznać się z aktami, udzielać wskazówek i konsultacji. Co zaczęli, muszą skończyć. Szkoda, że z tego co nam wiadomo, to obecna wersja nie tłumaczy wszystkich zdarzeń. Na pewno będzie później zażalenie/apelacja. Ale to oczywiście potrwa. Szkoda...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 19:55:13
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 22:41:08
  • 0
@33t: Jest też inna możliwość; że przypadku wyboru innej prokuratury obecna sytuacja nie miałaby miejsca? Może też świstki z Egiptu byłyby mniej "kluczowe" i pozostały tylko świstkami, czystą formalnością? W przypadku zakończenia sprawy orzeczeniamobecnej wersji, raczej na pewno będzie zażalenie/apelacja.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 23:02:22
  • 0
@33t: Co jeszcze jest ważne; Pan L., Płk.W wydają się być osobami niezależnymi, którzy mają w d... wszelkie ograniczące je czynniki. Czy Koty mają jakieś układy nie wiem. Ale jeżeli mają, to nie takie, które by ich ograniczały. Widać to po ich "odrykiwaniu się", jak uważają, że ktoś narusza ich integralność. :-)
Takie osoby mogą sobie pozwolić ns własne zdanie i szczerość.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 01:15:00
  • 0
@33t: Zostawiłam to na koniec i dopiero teraz mi się przypomniało. DAY D- te zdarzenia musiały mieć miejsce między 27 - 28 kwietnia.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 11:27:24
  • 0
@33t: Wykupienie biletu w niczym nie przeszkadzało? Mogło to być eeentualnie w nocy 26/27 albo 27/28 raczej to drugie. Mamy "oficjalnie" tylko media.

------------------------------------------27 kwietnia (czwartek) ------------------------------------------

– Magda znaleziona nieprzytomna w pokoju hotelowym (film w szlafroku jak leży na
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 11:29:24
  • 0
@33t: Chodziły też skuchy, że na lotnisku zachowywała się spokojnie.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 13:11:32
  • 0
@33t: Tego nigdzie oficjalnie nie ma. Nagle turystka się znalazła, a przecież nikt jej nie pomógł? To już są spekulacje spekulacji :-) Nie zmienia faktu, że czas był.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 13:36:00
  • 0
@33t: Czyli publikuje się zeznania wybranych świadków, jak ci PR-owcy rezydenta z TVN ;-)
Nie można też wcale stwierdzić, że czasu nie było?
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 13:41:28
  • 0
@czepit: @1ncogn1t0r: @33t: @Strega: @dioxyna: @Resistor

Tu następna rewelacja, i to nawet nie z fb.
Brunhilda2 - @czepit: @1ncogn1t0r: @33t: @Strega: @dioxyna: @Resistor

Tu następna ...

źródło: comment_xjHKhMNpga7PqVYZBZwMVSzmWO4VxEvg.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 13:54:37
  • 0
@33t: Jak mogła spędzić noc z 27/28 pod opieką turystki, skoro 28/04 rano albo przed południem znaleziono ją na podłodze? ŁADNA OPIEKA TURYSTKI ;-) Miła pani!
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 14:10:44
  • 0
@33t: JG może sobie mieć zeznania tych 200 świadków, ale my mamy to, co było publikowane w gazetach plus niepotwierdzone "fakty i mity" z fb i innych miejsc.
Każdej minuty czasu Magdy nie da siępo prostu potwierdzić. Bo jak? Część z tego mogłaby potwierdzić tylko ona sama, a drugą część tylko rezydent i ci, którzy z nią byli - mistyczni faceci. A ich zeznania można sobie ... hmmmmm. Jeżeli
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 14:13:35
  • 0
@33t: AC nie ma wątpliwości? To czemu na pytanie M. Roli czy M. tam skrzywdzono, nie zaprzeczyła? A nawet tak jakby potwierdziła, że mogło tak być?
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 14:29:44
  • 0
@33t:

No oczywiście jedno nie wyklucza drugiego. Mogła być pod wpływem czegoś przecież?
Wszystko na to wskazuje.

https://wrealu24.pl/na-zywo-rodzina-magdy-zuk-przerywa-milczenie-specjalny-wywiad-marcina-roli-video-live/
Ten wywiad nie jest taki outdated, tu już było dość dużo wiadomo i pewnie od tego czasu niewiele się zmieniło.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 14:46:25
  • 0
@33t: Ja bym się raczej nie powoływała na strony egipskie, chyba po to, żeby podać przyklad, jak można ściemniać). Niezależnie od tego, jak tam naprawdę było, kłamali jak z nut od początku. (BTW, to że przesłuchano 200 świadków
u nas, nie znaczy, że wszystkie będą wartościowe - już śmiem twierdzić, że część zeznań świadków jest pewnie sprzeczna). Czytałam E.I. Nazywali nawet tych gości, którzy szarpali się z M. w szpitalu,
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 15:56:38
  • 0
@33t Co tu ukrywać, część ludzi zaatakowało Egipcjan od początku z powodu uprzedzeń rasowych (chociaż oni są też zaliczani do rasy białej, co znaczy że ludzie są niedoinformowani) oraz uprzedzeń ze względu na religię oraz opinię o ich kraju. Ja zaczęłam z "carte blanche", bez uprzedzeń i nawet na początku ich broniłam. Naiwnie sądziłam, że takie rzeczy nie mogą zdarzać się w kraju, gdzie nawet nie jest dobrze widziane, jak małżeństwo
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 16:34:24
  • 1
@dioxyna: Tu chodzi o wypowiedź z ust samej AC in person, na pytanie Roli, czy M. została sprzedana...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 17:04:39
  • 0
@33t: Tzn Arabowie zaliczają się do rasy białej. "Egipcjanie" to pojęcie zbyt ogólne, bo tam jest wiele grup etnicznych.Starożytni Egipcjanie mieli być czarni.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 19:45:46
  • 0
@33t: Mało tego, razem z pewnymi innymi wypowiedziami i zdarzeniami układa się to wszystko w całość...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 01.03.2018, 20:13:42
  • 0
@Strega: Może w Polsce to nie było wspomniane, bo ON to wymyślił? To byłoby wręcz genialne posunięcie, jeżeli jest tak, jak większość ludzi myśli. To mogłaby w takim razie potwierdzić albo zdementować G. Dość dziwne - G. wiedziałaby o traumie, a jednoczenie nie wiedziałaby o tym, czy M. się leczyła... To wszystko w obecnej postaci coraz bardziej zaprzecza wszelkim zasadom logiki, brzmi coraz bardziej niewiarygodnie. Science fiction od siedmiu boleści.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 01.03.2018, 20:18:02
  • 0
@Strega Chodziło o traumę w Zgorzelcu i to, co mówił M.K.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 19:42:46
  • 2
@czepit: Dostałam wiadomość na ... telefon z jakiegoś ponoć ekskluzywnego egipskiego biura podróży w Kairze. Ze zdjęciem jakiegoś uśmiechniętego Araba, hgw czy to handlowiec
przewodnik czy może jakiś ...REZYDENT? Przyznam się, że moją pierwszą reakcją nie było: "oooo super", tylko raczej "what the f..k?!!!" Normalnie nie myślałabym o tym, ale po tym wszystkim, czego się dowiedzieliśmy w ciągu prawie roku, jest to trochę creepy. W Kairze nigdy nie byłam. Czyżby
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 10.03.2018, 12:08:12
  • 1
@czepit:Nie trzeba być psychologiem, psychiatrą, kryminologiem ani nawet wróżką, żeby mieć wewnętrzne przekonanie, że było tak, jak mówisz. A nawet lepiej nimi nie być, bo wtedy ocena jest bez "zawodowych obciążeń" i skojarzeń - bardziej autentyczna. Wystarczy być człowiekiem w pełnym tego słowa znaczeniu. A zresztą, większość ekspertów i autorytetow, którzy wypowiedzieli sę publicznie, i tak podziela nasze zdanie. Zasłaniano się brakiem dokumentów z Egiptu, a ostatnio opiniami biegłych i
  • Odpowiedz

615

Pijany lekarz z Rzeszowa potrącił na pasach 22-latka

Pijany lekarz z Rzeszowa potrącił na pasach 22-latka

Kamil Stadnik od niemal 3 miesięcy leży sparaliżowany, a sprawca wypadku - chirurg z Rzeszowa… nie usłyszał jeszcze nawet zarzutów prokuratorskich.

darosoldier
z
supernowosci24.pl
dodany: 09.03.2018, 14:51:30
  • 94
  • #
    polska
  • #
    rzeszow
  • #
    podkarpacie
  • #
    prawo
  • #
    mojkrajtakipiekny
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 21:43:01
  • -1
@Kaczus2B: Ciekawe, jak jest z tą kontrolą społeczną, tymi wszystkimi NGOs dostających dużą kasę za kontrolę administracji państwowej właśnie po to, żeby nie było takich sytuacji.
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 21:45:09
  • 1
@stasiek_opona: Potrzebna jest ta kontrola obywatelska, żeby takich sytuacji nie było. Czy to funkcjonuje? Te wszystkie organizacje pozarządowe ;-) ?
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 21:47:06
  • 0
@ChoNoTu: No i uratował ten sk...Do paki z nim.
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 21:53:02
  • 2
Mają 2 miesiące na dochodzenie, potem może być przedłużone do 3, a potem na dalszy czas określony. Szkoda chłopaka, wczoraj mówiliśmy o Albercie, dziś znów tragedia młodego chłopaka... Smutne. Płakać się chce, jednocześnie z uczuciem wściekłości na sprawców.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 10.03.2018, 00:27:08
  • 1
@RandomBits: Właśnie czytałam o tych projektach i funduszach z Unii, zanim cokolwiek powiedziałAm. A czemu tak się wkurzasz? Nie podoba się Tobie idea kontroli społecznej? To chyba normalne w demokracji?
Brunhilda2
Brunhilda2 10.03.2018, 00:29:12
  • -1
@robert-pedziwiatr: Jako sprawą "priorytetową?" ;-)
Brunhilda2
Brunhilda2 10.03.2018, 00:43:28
  • 1
@RandomBits: NapisałAm i tym, a gdzie Ty widzisz ironię? Wiem (z własnych doświadczeń) jak to się robi w demokracji zachodniej. Nie zawsze to pomaga, ale jednak trochę tak. Podyskutujemy, jak się dorośniesz do świadomości społecznej. Dobranoc.

859

Brutalnie pobity upadł na ulicę. Potem przejechał go samochód

Brutalnie pobity upadł na ulicę. Potem przejechał go samochód

20-letni Albert został napadnięty i brutalnie pobity. Sprawca zostawił go nieprzytomnego na ulicy. Chwilę późnej po Albercie przejechał samochód.

programistaza15k
z
youtube.com
dodany: 08.03.2018, 16:31:38
  • 165
  • #
    polska
  • #
    tvn
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 20:57:05
  • 5
Takie potwory chodzą po świecie i krzywdzą niewinnych albo dobrych ludzi. Tym potworom rzadko wymierzona jest sprawiedliwość w stosunki do ich liczby. Jeżeli już, to zginą w porachunkach z sobie podobnymi. Jak już coś trafi na wokandę, to oni jeszcze mają prawa! (K.P. - trzeci rok się zaczął i co?!) A te monitoringi? Jak często się słyszy, że nie rozpoznano kogoś? Tak, jak "człowieka z ręcznikiem" ze sprawy Iwony W.? Uch!!!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 21:07:19
  • 9
@ledy: No właśnie... Za często jedt to "nie znaleziono", "nie wykryto", "brak dowodów"...
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 21:26:44
  • 1
@turtelian: I taki psycho miałby się wyłgać 3 latami za spowodowanie ciężkiego uszczerbku na zdrowiu i może ewentualnie jakiś dodatkowy artykuł? Jakoś to trudno zaakceptować
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 21:38:00
  • 0
@turtelian: Zauważ, że tam jest kilks paragrafów...
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 21:45:31
  • 1
@turtelian: Czy mówimy o art. 156 kk? Ja temu typowi dołożylabym jeszcze "w związku z art." za jego zachowanie i dała maksymalną karę.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 21:52:12
  • 0
@turtelian: Tak, wiem. Kiedyś może znalazłabym okoliczności łagodzące dla tego psycho, ale teraz już nie. Za dużo takich zdarzeń, kary za niskie.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 21:55:44
  • 0
@turtelian: Dodałabym jeszcze za nieudzielenie pomocy i może więcej.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 22:03:35
  • 0
@zenon1002: Też o tym pomyślałam, (że może coś powiedział), ale to nie usprawiedliwia niczego, a już w ogóle zachowania po wszystkim.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 22:06:42
  • 0
@turtelian: Wiem, że sumuje się np. w USA ale "w związku" owszem jest?
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 22:09:53
  • 0
@turtelian: Samo to, jak się zachował po tym wszystkim, świadczy o tym, jaki to pod-człowiek. Ktoś, kto zrobiłby takie coś nawet sprowokowany a miał sumienie, nie uciekłby, albo zaraz by się zgłosił sam na policję.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 22:39:36
  • 0
@turtelian: Kwalifikacja (to tylko przykład, nie dotyczy tej sprawy) może być art. 148 § 1 k.k. w zw. z art. 25 § 2 k.k. i wychodzisz na wolność po kilku latach ..,.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.03.2018, 22:40:56
  • 1
@Pantokrator: Dokładnie!
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 07:07:48
  • 0
@Baksju: Rutkowski chyba wypadnie z obiegu po sprawie Magdy Ż. i KK.
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 07:15:04
  • 0
@Rudi24: Fakt, to nie daje "dobrych wibracji" bo będzie się Tobie kojarzyło z tym zdarzeniem, ale sama okolica nie jest może taka, gdzie grasują tego rodzaju typy na codzień?
Brunhilda2
Brunhilda2 09.03.2018, 18:38:30
  • 1
@ledy Albo umorzone, bo "nie znaleziono", "nie wykryto", "brak" a nieraz jak nie widać tego czynu "czarno na białym", wybiera się "nie stwierdzono udziału osób trzecich". I wtedy sprawa jest albo będzie rozwiązana. Skąd my to znamy! (Chyba, że nas przyjemnie zaskoczą. ;-))
1ncogn1t0r
1ncogn1t0r
1ncogn1t0r
07.02.2018, 12:07:06
  • 7
Wrocławska policja znalazła samochód Magdy Żuk?

Samochód Magdaleny Żuk, która przed kilkoma miesiącami w tajemniczych okolicznościach zmarła podczas wyjazdu do Egiptu - został dziś rano znaleziono we Wrocławiu – wynika z nieoficjalnych informacji portalu GazetaWroclawska.pl. Auto znaleziono, bo ktoś się do niego włamał. Oficjalnie policja potwierdza, że złapała sprawców włamania do peugeota, który stał bez tablic rejestracyjnych na wrocławskich Krzykach.

#magdazuk #magdalenazuk #csiwykop
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 08:49:35
  • 0
@Strega: I wtedy naprawdę z biednej dziewczyny zrobią psychicznie chorą i kto wie, co jeszcze. Woda na młyn :-(
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 10:57:04
  • 1
@czepit: W dodatku nadzorowane przez PK...
Internauci niepokoili się tym wcześniej niż specjalne grupa powołana do tej sprawy. Co się dzieje właściwie?
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 20:10:40
  • 1
@czepit: W takim razie zaczynam się niepokoić, że nie zrobiono może badania fonoskopijnego nagrania (mimo, że chodziły słuchy, że zrobiono?)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 22:24:45
  • 1
@czepit: W tej sytuacji rzeczywiście nie widać lepszego wyjścia. Egipt bardzo wyraźnie pokazał, gdzie nas ma, a nasza strona pokazała, jak się nie rozwiązuje takich spraw. Mogliby teraz "ratować sytuację" i okazać chociaż trochę klasy bez tej improwizacji, która ma miejsce w tej chwili. Mimo obecnych utrudnień z dostępem do akt (@33t podała link w poprzednim wątku), myślę, że nie ma powodu do zamartwiania się. Polak potrafi. "Tylko to trzeba
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 10.02.2018, 01:31:04
  • 1
@Strega: To nie jest wiarygodne. Chyba szwagier prokuratora by takiego czegoś nie napisał. Gdyby był taki "szczodry", pewnie więcej info byśmy mieli o całej sprawie.
To jest "hoax". ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 10.02.2018, 02:01:39
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 10.02.2018, 18:48:03
  • 0
@Strega: Oczywiście. Szczególnie jak jakiś "szwagier" kogoś z właśnie TEJ prok. mówi takie coś. Takie tajemnice są tam tak pilnie strzeżone, że prawdziwy szwagier nie poważyłby napisać o tym. Zbyt ryzykowne.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 08:55:11
  • 1
@33t: Dzięki :-) Napiszę później. Miłego dnia. :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 20:28:44
  • 0
@33t: Tym razem złodzieje pomogli Prawu i zrobili dobry uczynek! Nie ukradli, tylko znaleźli samochód, a znaleźne im się należało! :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 20:35:57
  • 0
@Strega: Mam nadzieję, że nie zrobiłaś tak jak ex-detektyw? Nie aż tak skrajnie? Tylko nabrałaś dystansuje i nie sugerujesz się tym, co przyniósł chaos informacyjny? Ja też nabrałam dystansu i wyszło z tego, że jednak tam coś się odj... ?;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 20:52:59
  • 1
@33t: Po 9 miesiącach "rozważań merytorycznych" czas na retrospekcję i raport (prawie roczny).
Reakcja przekroju społeczeństwa, wyrażona językiem dalekim od urzędowego, a nawet nieparlamentarnym, ale za to ukazującym nastroje i emocje, które nie opadły. "Zaorano".
Co się stało?

https://m.youtube.com/watch?v=IQIcZLVI6sw
Co ci biegli psychiatrzy i psycholodzy, którzy mają analizować zachowanie Magdy, analizują je w kontekście nagrania, który stał się tabu?
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 22:05:09
  • 1
@33t: Z wyłączonymi emocjami po stronie egipskiej:

Czy ktoś z "naszej strony" był zorientowany, jak wygląda w praktyce współpraca z Egiptem w sprawach karnych, biorąc pod uwagę przypadki polskie/zagraniczne? Czy były to osoby doświaczone w kontaktach ze stronami zagranicznymi?

Czy zezwolono na balsamację, czy zrobili ją Egipcjanie już po wyjeździe "naszej strony", samowolnie?
W sprawie priorytetowej można było zabrać zwłoki ze sobą i nie zezwolić
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 22:17:30
  • 1
@33t: @czepit: "Nie widzę, niekonsekwencji prokuratury. Nie mamy bladego pojęcia na jakim dokładnie oni materiale pracują, a wiedzę mają dużo większa niż internet, począwszy od monitoringu z Katowic, kończąc na wynikach badań i dokumentacji."

Czyżby? Monitoring z Katowic to na pewno mają...
A czego nie mają, napisałam poniżej. Tylko to znaczyloby więcej niż 50% sukcesu, a może i 100%...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 22:22:34
  • 1
@33t: Może się okazać, że się nie mylisz w sensie treści przyszłego orzeczenia, bo to właśnie w tym kierunku zmierza ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 22:26:58
  • 1
@33t: Ja też wątpię, czy będzie pełny dostęp do akt, bo część to będą informacje "wrażliwe", a druga część... też wrażliwa ;-) Ale mam nadzieję, że chociaż wersja Kotów wypłynie (czy ktoś ją w ogóle wykorzystał?)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 13.02.2018, 22:39:53
  • 1
@czepit: Myślę i czuję dokładnie tak jak piszesz, więc nie będę powtarzać tego samego.
Choroba i "upadek" (z ostrożnosci piszą "upadek") jest "elastycznym" i względnym tematem, tu najłatwiej coś zaimprowizować z braku kluczowych dowodów. Wybiegam w przyszłość, ale tak czy inaczej nie wątpię, że będzie zażalenie/apelacja. Może jednak nawet bez dostępu do wszystkich akt coś "wypłynie".
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 08:48:17
  • 1
@33t: "Hmm, no nie zaczeli od biegłych psychiatrów .... Wykluczyli przestępstwo...z jaką zaciekłością?..... dopiero po 9 miesiącach dokładnie sprawdzają wątek leków..."

Oj, jak napisałam powyżej, od początku zwróciłam uwagę ns to, że przy każdej okazji było coś ma temat choroby psychicznej, a dwóch ostatnich komunikatach (w październiku pisali, "osoba poinformowana", czyli tak chyłkiem było to podane). były tylko wyważone informacje na temat choroby, ale jeszcze były "inne wątki.) Natomiast na
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 09:01:33
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 09:34:21
  • 0
@czepit: @Strega Po orzeczeniu obecnej wersji czy umorzeniu na pewno się odwołają. Nie mam raczej wątpliwości, biorąc pod uwagę postawę rodziny. Wtedy może wysypie się to i owo.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 09:43:56
  • 0
@Strega: Oni wszyscy też muszą być trochę konformistami. Jak mówili, to w chórze, jak przestali, to też jednocześnie (jedynie płk. W. zagadał jeszcze w listopadzie, ale on jest najbardziej niezależny). Może nie mogli mowić. A Kotom wcale się nie dziwię. Rodzina "groziła" im wiele razy, mieli już dość.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 09:46:04
  • 0
@Strega: Obudzą się, tak myślę. Jak będzie to w celu udoskonalwnia swojego wizerunku i udowodnienia swoich racji. Chyba, że będzie taka sytuacja, że już nie będzie im zależało.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 10:38:38
  • 1
@Strega: Rodzina podkreślała tyle razy, że nie chcą ich tzn L. w tej sprawie. Wersja L. im nie pasowała. Chociażby dla obrony własnego dobrego imienia musieli zrezygnować.
Jeżeli chodzi o Piotra S., to trudno się wypowiedzieć, bo znamy tylko jego relację. I L. mogą z kolei epitety pod ich adresem za nieodpowiednie. I tak kółko się zamyka...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 10:41:48
  • 0
@Strega: Żadnymi "bandziorami" nie są, tylko miłymi i kulturalnymi osobami.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 12:19:33
  • 0
@33t: Według informacji z artykułów prokuratura nie mogła wykonywać żadnych czynności, a więc mogła tylko przypatrywać się, czy to jest wykonywane "prawidłowo". Inne punkty? Też znajdą się kontrargumenty. Ale to już później.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 14:18:04
  • 0
@33t: Absolutnie nie opowiadał bajek! Skąd Tobie w ogóle takie coś do głowy przyszło? Na początku był pełen entuzjazm i dobre zapowiedzi, to wiedzą wszyscy, bo każdy wierzył, że sprawa będzie w mig rozwiązana. Niestety w praktyce okazało się inaczej, i to też wszyscy wiedzą. ;-) Po prostu ...Egipt nie spełnił naszych oczekiwań. Znajdę inne linki.
(Nie będę już się czepiać TVN, bo nie obchodzi mnie orientacja mediów. I w
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 14:22:55
  • 0
@dioxyna: @33t: @Strega Znajdą się i kontrargumenty jak zawsze ;-) Później. A na razie miłego popołudnia :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 19:02:10
  • 1
@33t: Nagranie: Znasz oryginalny link. A ten podany - rzeczywiście szkoda komentować, bo każdy słyszy to "co się stało" w różnych wariantach (ograniczony slownik?) i byłoby to śmieszne, gdyby nie było takie smutne. I to ... nic nie dało :-(

Proszę bardzo - tu o tym, do czego sprowadzało się branie udziału w sekcji. Gdzieś widziałam nawet bardziej wyraźne stwierdzenie, ale to i tak wystarczy:

"godz. 12.50 Media: Jakie są efekty wizyty
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 19:55:50
  • 1
@33t: c.d.

Upadek? Świadkowie? Żona lekarza krzyczała ok. 2:50 "skoczyła, skoczyła" i lekarz zobaczył Magdę leżącą na ziemi.
Nie było mowy o samym momencie skoku, a to kluczowa sprawa. Dopowiadam: pewnie nie widziała tego. ENIGMA! Prawdę mówiąc, takim świadkom to my dziękujemy. Raz był stolik, raz M. dała (przy swoim stanie) nura jak zawodnik olimpijski.
Monitoringu nie wydano wtedy - to już podejrzane.
Zdjęcia leżącej M. nie pokazali, chociaż inne drastyczne zdjęcia pokazali -
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 20:03:40
  • 1
@33t: No i nie tylko Egipt, nie możemy ich obciążyć całą odpowiedzialnością. Ale przynajmniej "połowa sprawy" zależała jednak od nich.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 20:15:15
  • 1
@dioxyna: Dioxi, nie mogę stwierdzić, że znam ich dobrze, np. z jakiejś sprawy, ale powiem w stylu oświadczeń, że nie znaleziono dowodów na to, że ich w ogóle nie znam w jakiś sposób :-) (Nie z fb, bo konta nie posiadam). Mimo świadomości, że kultura i bycie miłym "sprzedaje" przyznam się, że w dalszym ciągu mam do nich zaufanie.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 20:20:54
  • 1
@Strega: Odnośnie znajomości czy nie, to powiem
to samo, co napisałam do Dioxi. Nie mam konta na fb. Rozumiem, co chcesz powiedzieć, i oczywiście jest w tym racja, ogólnie rzecz biorąc. Ja jednak nie wiem, jakie były prawdziwe przyczyny tego, i na razie nie wnikam w to.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 20:30:52
  • 1
@33t: Nie koncentruję się na tych biznesach teraz, ale to osobny temat-rzeka. Należy to bezwględnie ścigać.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 20:35:30
  • 1
@33t:Jeżeli to standard z tą opieszałą pomocą międzynarodową, to tym bardziej powinni starać się zapobiec przynajmniej niektórym komplikacjom i zabrać ciało M. ze sobą.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 20:49:11
  • 1
@33t: Bardzo podoba mi się to: "To trzeba proszę pańtwa chcieć." :-) I tym rzecz.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 14.02.2018, 23:15:40
  • 3
@czepit: To jest jak najbardziej możliwe. Na tym etapie tego s... hmmm pechowego śledztwa już mnie nic nie obchodzi, po co M. tam pojechała, czy podano jej coś, czy wzięła coś dobrowolnie, Czy była ofiarą handlu kobietami, czy jechała tam w jskiejś misji, czy też na wypoczynek. Czy chodziła do Grey'a, czy była tam tylko 3 razy. Czy podjęła niewłaściwe decyzje i zadała się z nieodpowiednimi ludźmi.
Jedyne, co mnie
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 16.02.2018, 11:55:44
  • 0
@33t: Dzień dobry j dzięki. W tym przypadku sekcja łączy się nierozerwalnie z balsamacją. Pewnie, że łatwiej i wygodniej bezkrytycznie przyjmować oficjalne informacje. Nara i do wieczora, kontrargumenty będą. :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 16.02.2018, 21:34:00
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 16.02.2018, 22:02:48
  • 1
@33t: Sekcja: Chyba się tu nie zrozumiałyśmy.
W żadnym wypadku nie kwestionowałam potrzeby wykonania sekcji przez Egipt. Przecież jeżeli stało się to w ich jurysdykcji i sami mieli prowadzić śledztwo także na swoim terenie, wykonanie pierwszej sekcji w E. było zasadne.
Pewne jest, że lepiej byłoby je wykonać wcześniej, a nie po bodajże 10 dniach (czyli po 5 dniach od objęcia sprawy śledztwem prokuratorskim). No ale to miało się odbyć w innym
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 16.02.2018, 23:31:48
  • 1
@33t: Sekcja: Chyba się tu nie zrozumiałyśmy.
W żadnym wypadku nie kwestionowałam potrzeby wykonania sekcji przez Egipt. Przecież jeżeli stało się to na terenie ich jurysdykcji i sami mieli prowadzić śledztwo także na swoim terenie, wykonanie pierwszej sekcji w E. było zasadne.
Pewne jest, że lepiej byłoby je wykonać wcześniej, a nie po bodajże 10 dniach (czyli po 5 dniach od objęcia sprawy śledztwem prokuratorskim). No ale to miało się odbyć w
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 17.02.2018, 14:34:10
  • 0
@33t: Odnośnie poprzednich wpisów: specjalnie zadałam pytanie, kto zezwolił na balsamację. Mianowicie, parę dni temu widziałam zdanie (i to nie wypowiedziane przez R. ani dziennikarza czy jakiegoś internautę), w którym zabrzmiało tak jakby dystansowanie się od faktu, że ciało zostało zwrócone zabalsamowane.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 17.02.2018, 14:56:02
  • 0
@33t: Z powodu braku wielu dowodów w tej sprawie trzeba byłoby mocno się natrudzić, żeby "sprzeczne zeznania się nie wykluczały". Jak widziałaś, nawet świadkowie, którzy powinni być obiektywni, wyrażali się tak subiektywnie, że może dlatego zezwolono im wystąpić w TV
(bez wartości w sądzie). Wiele czynników wpływa na ocenę wiarygodności świadków.
A więc powolano biegłych, co często się robi z braku niezbitych dowodów.
Rutek mówił spontanicznie na początku, pewnie dopóki
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 17.02.2018, 15:02:03
  • 0
@33t Nie ma już czego powtarzać, przerobiłyśmy już większość aspektów i pozostajemy przy swojej opinii.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 17.02.2018, 17:18:30
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 27.02.2018, 18:53:55
  • 0
@HoracyBezPracy: Chyba masz rację, wszyscy ucichli w jednym terminie. Jeszcze tylko Płk. W wypowiedział się na początku listopada: "to trzeba proszę państwa chcieć" i zakończył program na yt optymistycznym akcentem: "ustalenia są nieprawdziwe". ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.03.2018, 14:45:58
  • 1
@Strega: @Strega: @czepit: Ale mi się już nie chce rozważać." No i o to chodzi, o zmęczenie społeczeństwa. Żeby już się nie chciało rozważać.
"na początku też trochę w ten sposób myślałam jak piszesz." Ale już nie myślisz, zadziwiająca metamorfoza - chorągiewki na wietrze.
"Za dużo nieprawdziwych informacji podoklejało się w ciągu miesięcy do sprawy."

Owszem, tych nieoficjalnych i oficjalnych. ;-)
Po to mamy funkcje mózgu,
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.03.2018, 16:30:18
  • 1
@Strega: Oczywiście uszanuję Twoją postawę jako osoby prywatnej. Zwróciłam się do Ciebie, bo zadziwiła mnie całkowita zmiana Twojego podejścia do tej sprawy. Nie mam jednak zamiaru wymuszać na Tobie niczego. Żadne pranie mózgu nie miałoby sensu, bo wartościowe są tylko wnioski, do których dochodzi się samemu, a nie te narzucane przez innych. Wiem coś o tym.
Wolę niezależne stanowisko, które wybiera się samemu.

Z tego punktu widzenia wszystko jest zrozumiałe.
Naromiast
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.03.2018, 21:17:08
  • 0
@Strega: Gdy ta sprawa pojawiła się w mediach i po obejrzeniu nagrania instynktownie czy intuicyjnie wybrałam wersję, zanim z kimkolwiek o tym zaczęłam rozmawiać. Czułam ulgę po deklaracjach naszego wymiaru sprawiedliwości, bo wtedy miałam jeszcze zaufanie do systemu. Naiwnie wierzyłam, że skoro takie autorytety z PL i EG wzięły sprawę pod swoją "opiekę", będzie ona w mig rozwiązana. W ogóle nie przyszło mi do głowy, że zamieni się ona w
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.03.2018, 22:18:55
  • 1
@Strega: Znalazłam coś ciekawego w niszowej gazecie:

CO? Leżała na plecach? To trzeba znów zanalizować. Nie pasuje do nura z okna, tak jak nam to dotychczas przekazywano - do przodu.

"Ciężko ranna Polka w wykrzywionej pozycji, na plecach, leżała na
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 04.03.2018, 22:22:31
  • 0
@Strega: sorry, chodziło oczywiście o odległość PG-H.
  • Odpowiedz

406

Strażacy reanimują kota po pożarze.

Strażacy reanimują kota po pożarze.

W mieszkaniu, gdzie zdarzył się pożar, zginęło trzy osoby. Kot mieszkał w sąsiednim mieszkaniu. Wołgograd, Rosja.

perzot405
z
youtube.com
dodany: 27.02.2018, 07:58:56
  • 70
  • #
    pozar
  • #
    kot
Brunhilda2
Brunhilda2 27.02.2018, 22:29:03
  • 12
Ludzki odruch. Godne naśladowania.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 28.02.2018, 21:15:48
  • 0
Kocham strażaków! Szukali swojego Franka.
https://www.tvn24.pl/katowice,51/strazacy-poszukuja-swojego-zaginionego-kota-franka,776750.html
Są też inne przypadki ratowania.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 28.02.2018, 21:21:31
  • 2
PS. Należy im się "Strażaków". Przez duże "S". Z Szacunkiem.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Resistor
Resistor
Resistor
11.02.2018, 15:35:53
  • 3
@Resistor:
Myślami powrócę do Hurghady i zapytam: czy media które publikowały film ukazujacy pacjęta transportowanego do tamtejszego szpitala, na prawdę nie mają tak minimalnych możliwości technicznych ażeby stwierdzić z dużą pewnością że to nie Magda była ukazana na tym filmie?
Jeżeli to nie Magda to gdzie ona wtedy się znajdowała? Czy dalej robiono z nią strach pomyśleć co w Port Ghalib? Przecież póki nie przyjechali polscy śledczy na sekcję zwłok
Resistor - @Resistor: 
Myślami powrócę do Hurghady i zapytam: czy media które publik...

źródło: comment_o2TvElR9OJgmhHEws5K0N242xOWw3UIa.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 22:22:47
  • 0
@Resistor: Były wątpliwości co do tego, czy to w ogóle była Magda. I było nagranie z H., jak wywożono kogoś całkowicie przykrytego.
Chyba trzeba byłoby prosić o pomoc Billa Bassa, żeby stwierdził godzinę śmierci Magdy ;-) Tu pozwoliłam sobie na ponury "żart", Bill Bass miał inne zadania. Ale potrzebny jest ktoś z jego klasą.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 11.02.2018, 23:03:58
  • 0
@Resistor: Ciekawe pytanie postawiłeś z tym ustaleniem dnia, w którym M. odeszła. Trzeba oczywiście spróbować się dowiedzieć, czy i jakie znaczenie mial fakt, że ciało było zabalsamowane przy drugiej sekcji.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 12.02.2018, 00:26:51
  • 0
@Resistor: Myślę, że balsamacja ma znaczenie. Po drugie, tu trudno ustalać to "normalnymi" metodami, bo ciało nie było nigdzie "na zewnątrz". Nie wiadomo też, czy uznano za rutynowo niezbędne ustalanie tego, może tylko przyjęto czas śmierci podany przez E., bo wszystko miało odbywać się w warunkach szpitalnych? Spróbuję się dowiedzieć.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 12.02.2018, 17:22:21
  • 0
@Resistor: Nie znam patologa, ale zwróciłam się do kryminologa, który zna się też na kryminalistyce. Z dość dużą pewnością stwierdził, że przy drugiej sekcji na zabalsamowanym ciele nie można byłoby określić dnia zgonu.
Tak zresztą myślałam.
  • Odpowiedz

770

Nastolatkowie bestialsko zakatowali samotnego 71latka. Dostali 5 i 6 lat więzien

Pokaż treści 18+

Nastolatkowie bestialsko zakatowali samotnego 71latka. Dostali 5 i 6 lat więzien

Sprawcy zaatakowali mieszkającego samotnie 71-latka w jego domu. Kopali go i bili, m.in. motyką z metalowym ostrzem i drewnianym kołkiem. Następnie zabrali z domu Mariana P. 10 złotych i radio marki Beskid Unitra Diora i zostawili go na pewną śmierć. Ale nie chcieli zabić, więc tylko 5 i 6 roku...

mannoroth
z
kurierlubelski.pl
dodany: 06.02.2018, 19:06:11
  • 133
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
  • #
    patologia
  • #
    patologiazewsi
Brunhilda2
Brunhilda2 06.02.2018, 22:38:01
  • 0
@Kremufczyn: Dokładnie! Też o tym pomyślałam. Przynajmniej tyle.
Brunhilda2
Brunhilda2 06.02.2018, 22:40:24
  • -1
@Tajmien: Też dobrze brzmi. Ale wtedy na ile oceniamy takich jak K.P.?
Brunhilda2
Brunhilda2 06.02.2018, 22:43:30
  • 0
@jj86: A społeczeństwo za to zapłaci. :-(
Brunhilda2
Brunhilda2 06.02.2018, 23:32:01
  • 0
@kysko: Masz rację. Nie wierzę w resocjalizację takich.
Brunhilda2
Brunhilda2 06.02.2018, 23:37:53
  • 0
@Tajmien: Ale my za to płacimy? Tu zawsze zdania są podzielone, co z takimi robić. I obawiam się, że ich wrażliwość jest zerowa.
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 07:12:57
  • 0
@Tajmien: Nad swoim losem tylko, nie nad losem swojej ofiary. Nie rozumiem, jak można skrzywdzić bezbronnego człowieka. Mam nadzieję, że prokurator odwoła się - taka kara byłaby za niska.
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 08:47:11
  • 2
@Tajmien: " Nie chcieliśmy zabić" to wyłącznie w celu obniżenia kary. Sumienia i tak nie ruszyło.
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 10:58:11
  • 0
@Tajmien: Ciekawe, jak się tam poczują jako skazani za jakiś prawomocnym wyrokiem. Niektórzy chyba "urządzają się" nawet w takich warunkach?
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 13:01:35
  • 0
@Tajmien: Tak, czytało się o takim czymś. A czy strażnicy nie pilnują tego? Nie, żebym dla tych miała współczucie, ale jestem ciekawa ...
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 21:28:26
  • 1
@Tajmien: Tych typów trudno żałować. A z drugiej strony jak ktoś mniej godny potępienia (siedzi za coś łatwiejszego do zaakceptowania, np. ktoś mu się włamał do mieszkania i facet jeszcze we śnie popchnął złodzieja za mocno, czy przekroczył granice "obrony koniecznej"), to są traktowani tak samo przez strażników?
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 23:42:40
  • 1
@Tajmien: Oczywiście, będę pytać. Generalnie interesuje mnie kryminologia,
Brunhilda2
Brunhilda2 07.02.2018, 23:46:07
  • 1
@Tajmien: Jestem ciekawa, jak taka praca wpływa na tw gady ;-). Czy ogarnia ich znieczulica, jak to bywa w niektórych zawodach, w których ludzie muszą dystansować się emocjonalnie w pewnym stopniu, żeby wytrzymać?
Brunhilda2
Brunhilda2 08.02.2018, 07:41:14
  • 1
@Tajmien: Tak, gwałciciele/zabójcy kobiet i dzieci kobiet i dzieci mają chyba najniższą rangę w więzieniu?Jeffrey Dahmer z USA -p-----l, zabójca i homoseksualista a do tego kanibal (mordował młodych chłopaków) został wykończony przez współwięźniów. Zwyrodnialec. A z drugiej strony strażnicy powinni pilnować więźniów?
Brunhilda2
Brunhilda2 08.02.2018, 12:27:45
  • 1
@Tajmien: Widocznie tak to działa. Pedofila, takiego prawdziwego, który molestuje małe dzieci, naprawdę chyba trudno zaakceptować nawet w środowisku więziennym. Poza tym chyba są niereformowalni.
Brunhilda2
Brunhilda2 08.02.2018, 21:54:49
  • 1
@Tajmien: Czytałam książkę (literatura faktu) napisaną przez belgijską pielęgniarkę, która ratowała dzieci w Tajlandii - często zarażone HIV przez pedofili, skatowane... Zachodni pedofile mieli tam Eldorado... Obrzydliwe, często stare dziady. Tam czuli się bezkarni. Uch. :-(
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 12:38:22
  • 1
@Tajmien: Dokładnie. Dzieci są nieraz sprzedawane przez własnych rodziców, a ci zwyrodnialcy wykorzystują je do wyładowania swoich najgorszych instynktów. I czują się bezkarni. I to jest najgorsze.
Brunhilda2
Brunhilda2 09.02.2018, 18:00:04
  • 1
@Tajmien: Ja też podziwiam takich ludzi! Pomyśl o tym pedofilu-sadyście, mordercy Msrc Dutroux (mafia pedofilska). I pomyśleć, że latem pisali, że on może wyjść na wolność. Wydaje mi się, że obecne kodeksy karne wieku krajów są zbyt łagodne dla takiego zła wcielonego. Oni mają prawa, ale ofiary nie miały szansy. A ich rodziny będą odczuwały już zawsze pustkę...

298

Koszmarna śmierć w Nowej Soli. Psy pilnujące firmy rozszarpały człowieka

Koszmarna śmierć w Nowej Soli. Psy pilnujące firmy rozszarpały człowieka

W Nowej Soli w województwie lubuskim na skutek ran zadanych przez psy zmarł mężczyzna. Do zdarzenia doszło na terenie zakładu, którego zwierzęta miały pilnować.

eSports24
z
wprost.pl
dodany: 04.02.2018, 11:22:02
  • 237
  • #
    polska
  • #
    zielonagora
  • #
    afera
  • #
    zwierzeta
  • #
    psy
Brunhilda2
Brunhilda2 04.02.2018, 22:59:21
  • -4
@MiedzygalaktycznyMors: Ja bym uśpiła ludzi, którzy manipulacjami stworzyli takie rasy i do tego wychowali je na nieprzewidywalne potwory. Kocham wszystkie zwierzęta, ale nie wiadomo niestety, co się stanie z tymi psami. W pewnym sensie szkoda mi ich, bo kto weźmie psa, który zamordował człowieka? Chyba jakiś zakompleksiony psycho. Ale czy psy stróżujące nie powinny być wychowane w ten sposób, żeby tylko złapały gościa za d... i pilnowały go? Nie może
Brunhilda2
Brunhilda2 04.02.2018, 23:39:24
  • -2
@NieWartooo: Hehe, SIEBIE byś uśpił?
Brunhilda2
Brunhilda2 04.02.2018, 23:45:46
  • -2
@NieWartooo: Nic nie kumasz z tego, co napisałam. Co byś zrobił, gdyby taki pies zagryzł np. kogoś z Twoich bliskich? Dobranoc, jutro szkole ;-)
Brunhilda2
Brunhilda2 05.02.2018, 18:45:06
  • 0
@ksiazeiktorn: Dziękuję. :-) Po takim wpisie można normalnie porozmawiać, zdobyć/wymienić wiedzę czy wyrazić wątpliwości. Nie jestem ekspertem jeżeli chodzi o psy, za to wiem wszystko o kotach. Ale kocham wszystkie zwierzęta, psy też. Tylko jak to wygląda z mieszaniem cech i genetyką? Nieraz słyszałam, że to tylko wychowanie, innym razem, że niektóre psy są po prostu nieprzewidywalne. Czasem się słyszy, że któraś z tych ras zagryzie kogoś, kto go dobrze
Brunhilda2
Brunhilda2 05.02.2018, 18:54:55
  • 0
@ksiazeiktorn: Kiedyś widziałam też, jak suczkę owczarka belgijskiego trzymano na krótkim łańcuchu na betonowym podwórku. Nawet w takich warunkach pozostała łagodna. Zsmeldowałsm to, ale potem mnie już nie było tam, żeby się przekonać, czy coś się zmieniło :-(

561

Episkopat świętuje urodziny abp. Paetza. Tego, który molestował kleryków

Episkopat świętuje urodziny abp. Paetza. Tego, który molestował kleryków

Na oficjalnym profilu Konferencji Episkopatu Polski na Twitterze pojawił się wpis z okazji urodzin abp. Juliusza Paetza. - To obrażanie kleryków i młodych kapłanów, których arcybiskup molestował i bohaterów,

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 03.02.2018, 16:41:28
  • 76
  • #
    polska
  • #
    religia
  • #
    katolicyzm
Brunhilda2
Brunhilda2 03.02.2018, 21:15:42
  • 4
@NostraKoza: ... No i nowiutkiego BMW, bo Bóg Mu Wybrał...

463

Strzelanina w Amsterdamie. Policja: są ofiary

Strzelanina w Amsterdamie. Policja: są ofiary

Strzelanina w stolicy Holandii. Lokalne media podają nieoficjalnie informacje o jednej osobie zabitej i rannych.

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 26.01.2018, 19:53:14
  • 115
  • #
    europa
  • #
    amsterdam
Brunhilda2
Brunhilda2 27.01.2018, 00:39:13
  • -3
@Sanctified90: Holendrzy sami sobie sprowadzili międzynarodową mafię przez swoje prawodawstwo - jak słyszę to ich "alles mag in Nederland" to dostaję mdłości. Chory naród.
Brunhilda2
Brunhilda2 27.01.2018, 00:44:25
  • -1
@Sanctified90: Jak się ma naczelny gangster Willem Holleder? Że też taki potwór ciągle wyłazi na wolność? To on straszył nawet Petera R. de Vries?
Brunhilda2
Brunhilda2 27.01.2018, 16:46:43
  • 1
@Sanctified90: Moja wiedza pochodzi głównie z publikacji na ten temat i literatury faktu. Autorami tych publikacji są na ogół kryminolodzy i inni eksperci. No i znałam paru polityków, którzy próbowali z tym walczyć. Zainteresowałam się tym wszystkim będąc kilka lat w NL. Tu ziomkowie uważają pewnie, że ta tzw. "wolność" jest super. Ja tak nie uważam, bo zauważam problemy społeczne, które z tego wynikają. A jakie Ty masz zdanie na
Brunhilda2
Brunhilda2 27.01.2018, 16:51:23
  • 0
@tak_blisko: Owszem, mam nadzieję, że nie ci sami ;-)
Brunhilda2
Brunhilda2 27.01.2018, 18:57:44
  • 1
@Sanctified90: To wprawdzie nie było w NL, ale pamiętasz, jak Canorra rozliczała się w Duisburgu s 2007? Byłam tam przypadkiem kilka godzin później, ale już było posprzątane. Ten incydent wspomniał niedawno zmarły Jürgen Roth w swojej książce. Roberto Saviano ostrzegł NL w czasie swojej wizyty, że też mają u siebie Camorrę. A jak teraz z tymi burmistrzami (niedawny projekt, który ma zapobiec wnikaniu bandziorów do szeregów władz?)
Brunhilda2
Brunhilda2 28.01.2018, 11:52:25
  • 0
@Sanctified90: Przynajmniej się wyspałeś, ja spałam 9 godzin i też nie mogę jeszcze jasno myśleć. Znów ktoś zmienia na NIE PILNE, a przecież to ciekawy temat. Chyba społeczeństwu zaczyna rozumieć, co się dzieje? Czy jeszcze nie? Wtedy w 2008 czy 2009 Ministerie van Binnenlandse Zaken i Ministerie van Justitie zaczęły wypowiadać wojnę mafii. Miałam też krótki kontakt ze specjalistą od przestępczości zorganizowanej w Tweede Kamer. W Einhoven jeden szef partii
Brunhilda2
Brunhilda2 28.01.2018, 13:34:18
  • 1
@Sanctified90: Rzeczywiście!
https://www.google.pl/amp/s/amp.omroepbrabant.nl/nieuws/amp/267014642/Rijtjeshuis-Eindhoven-compleet-ingericht-voor-productie-miljoenen-xtc-pillen

Co ciekawe, Polacy i Holendrzy najczęściej używają e-----y i marihuanę w skali europejskiej. Była też sobie taka gedoogzone Woensel-West, która została zamknięta.. Tam urzędowały narkomanki. To było straszne.
Brunhilda2
Brunhilda2 28.01.2018, 13:37:57
  • 1
@Sanctified90: Może to zalanie Polski narkotykami zawdzięczamy właśnie IM!
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-08-28/cztery-osoby-z-zarzutami-przemytu-narkotykow-z-holandii-do-polski/
Brunhilda2
Brunhilda2 28.01.2018, 13:42:07
  • 0
@Sanctified90: Mam nadzieję, że łagodny, bo często przy kontrolach okazuje się, że jednak tylko legalna część biznesu odbywa się w tych przybytkach, a nielegalna na ulicach itd. Jak tam w tej chwili jest na ulicach? Znałam ten problem z relacji lokalnych polityków.
Brunhilda2
Brunhilda2 28.01.2018, 17:32:48
  • 0
@agresywny-czajnik: Dokładnie. Dlatego lepiej nie zaczynać? Takie czy inne konsekwencje są z tego zawsze. Nic nie jest warte tego.
Brunhilda2
Brunhilda2 28.01.2018, 17:36:26
  • 0
@agresywny-czajnik: A pieniądze z drugów często idą na inne rzeczy i tak się to całe kółko kręci - taki przynajmniej mechanizm wskazują kryminolodzy... Chodzi mi o prawdziwych gangsterów.

1471

Chciał ujawnić aferę "a wszyscy chcą zamieść chyba pod dywan" Katastrofa...

Chciał ujawnić aferę "a wszyscy chcą zamieść chyba pod dywan" Katastrofa...

Długo się zastanawiałem czy to publikować – znajomi mi odradzali. Gdy mnie potrąci auto choć nie spaceruje, gdy spadnę z 10 pietra choć nie mieszkam w bloku,...

alexsc
z
youtube.com
dodany: 09.01.2018, 18:30:02
  • 92
  • #
    polska
  • #
    katastrofwa
  • #
    ekologiczna
Brunhilda2
Brunhilda2 09.01.2018, 23:45:03
  • 1
W Polsce wzrasta sprzedaż dywanów i mioteł, co rusz coś jest zamiatane pod dywan :-(
Rzeczywiście strasznie to wygląda - jak mówi ten Pan - syf, kiła i mogiła! Muszą się tym zaintersować media. Trzymamy kciuki!
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 11.01.2018, 22:53:52
  • 0
Niech ci urzędnicy nie zapominają o nowelizacji kpa, którego przepisy ogólnie mówią, że:

"W nowelizacji duży nacisk położono na przyspieszenie załatwiania spraw, urzeczywistnienie bardziej partnerskiego podejścia urzędników do obywateli oraz zapewnienie adekwatności kar administracyjnych do naruszenia prawa. "

https://www.google.pl/amp/www.gazetaprawna.pl/amp/1047012,rewolucyjne-zmiany-w-procedurze-administracyjnej-wchodza-w-zycie.html

Jakoś na nagraniu nie było widać tego partnerskiego podejścia :-(
Brunhilda2
Brunhilda2 11.01.2018, 23:11:47
  • 0
@pma: Ten Pan już sprawdzał - o ile dobrze zrozumiałam. nie trzeba mieć żadnej zgody.
Brunhilda2
Brunhilda2 31.12.2017, 17:38:31
  • 1
@Jabber: Nie umiem grać, ale za to życzę Tobie Szczęśliwego Nowego Roku!
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jabber
Jabber
31.12.2017, 17:52:13
  • 1
@Brunhilda2: dzięki, wzajemnie! :)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 30.12.2017, 22:13:24
  • 3
@eDBX37txWmRRyV6E: W tym dok. jest jeszcze RR - 17 - częstotliwość oddychania
A tam, gdzie jest heart examinatiion, przetłumaczyłam to tak, jak oni napisali, ale raczej nie pasuje mi ten termin. Powinno tam być "tachycardia", po polski tachykardia. Jutro mogę przysłać ten uzupełniony record, ale już widzę, że nic szczególnie nienormalnego w tych wynikach nie ma oprócz wartości, których można się spodziewać u osoby wystraszonej, bardzo zdenerwowanej i chyba odwodnionej..
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

861

Dlaczego nie warto jeździć „anglikiem” po polskich drogach Mondeo na czołówkę

Dlaczego nie warto jeździć „anglikiem” po polskich drogach Mondeo na czołówkę

Super przykład dlaczego nie warto jeździć „anglikiem” po polskich drogach i jakie to stwarza niebezpieczeństwo

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 28.12.2017, 08:46:29
  • 230
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    wypadek
  • #
    kierowcy
Brunhilda2
Brunhilda2 28.12.2017, 23:51:44
  • 0
@eDBX37txWmRRyV6E: Dokładnie! Ja też się dziwiłam! Działa na serce! Nie mogę znaleźć lepszego screenhota, ten jest z linka:

https://m.youtube.com/watch?v=kzPIbOLjq1E
"Management" druga pozycja od góry - Haloperidol IV 5 mg. A więc dożylnie.
I jak się juz czepiać, to porządnie. Zwróć uwagę, że w tym linku doktor nazywa się Mohamed Hamdy, a później Ahmed Shawky. No i mówi, że Magda była Inteligentna i szybsza niż otaczające ją OSOBY (persons surrounding her) A myśleliśmy, że
Brunhilda2 - @eDBX37txWmRRyV6E: Dokładnie! Ja też się dziwiłam! Działa na serce! Nie ...

źródło: comment_Km7sXDQCIRzaDe5IMOtL47gdZsKIZhHS.jpg

Pobierz
Brunhilda2
Brunhilda2 29.12.2017, 00:15:33
  • 0
@eDBX37txWmRRyV6E: Zastanawiałam się, czy to nie były skutki interakcji z coctailem możliwie podanym jej wcześniej. Wątpię, żeby dziewczyna uprawiająca bardzo intensywnie sport i będąca w prima kondycji fizycznej brała n-------i w PL...
Ona mogła też być tak skrajnie nakręcona, że potrzebowałaby dawki końskiej, żeby tak naprawdę zasnąć. A ten Haloperidol wyszedł chyba w wynikach drugiej sekcji.
Niby nie ten wątek, ale przeplatało się to z Lampartem i różnymi aspektami tej
Brunhilda2
Brunhilda2 29.12.2017, 00:19:45
  • 0
@eDBX37txWmRRyV6E: Opppps sorry, faktycznie nie ten wątek. Przenieśmy się ;-)

734

Prokuratura przegrywa - strzelał w obronie

Pokaż treści 18+

Prokuratura przegrywa - strzelał w obronie

Zdarzenie objęte zarzutem zostało zainicjowane nie przez podejrzanego, ale przez pokrzywdzonego, który podchodząc do podejrzanego, zaczął się interesować futerałem, w którym była broń, wziął broń bez pozwolenia i pomimo wezwań nie oddał jej podejrzanemu - mówiła sędzia.

konto usunięte
z
radiogdansk.pl
dodany: 04.12.2017, 15:47:14
  • 256
  • #
    polska
  • #
    trojmiasto
  • #
    bron
  • #
    wydarzenia
  • #
    gdynia
  • #
    strzelectwo
Brunhilda2
Brunhilda2 04.12.2017, 19:44:51
  • -11
@skinnydog: Właśnie czytałam te przepisy odnośnie transportu broni. Poza tym ta firma to nie jest dwuosobowa spółka Kowalski & Syn, która po takim czymś może się przemianować. To jest marka. Nie można ustanowić takiego precedensu, bo niedługo znalazłoby się więcej osób z pozwoleniem na b--ń, które przynosiłyby ją do pracy. W obecnych czasach nie jest to przyjemne. I ciekawa jestem, jak Białoruś zareagowałaby na Polaka z bronią w pracy. A
Brunhilda2
Brunhilda2 05.12.2017, 18:59:59
  • -1
@Mario7400: Tu chodziło konkretnie o przynoszenie broni DO PRACY. Przepisy odnośnie broni nie są w PL jednoznaczne. Ja zbieram minusiki, a Ty zebrałeś 0 na chwilę obecną :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 05.12.2017, 22:08:02
  • 0
@pink_avenger: @pink_avenger: Normalnie respektuję wolność wyboru, ale b--ń to nie zabawka. Nawet Policja ma regulacje - b--ń krótka w miejscu zamieszkania, jeżeli kierownik nie wyda innego polecenia. Inna b--ń musi być zdawana. Moja koleżanka zdawała. Jeżeli chodzi o firmy, przychodzenie do pracy z bronią powinni być zabronione, albo firma mogłaby mieć taki zapis w swoim regulaminie (i pewnie ma).
Brunhilda2
Brunhilda2 05.12.2017, 23:22:28
  • 0
@Mario7400: Obecnie np. jest wymagane tylko badanie kandydata przez lekarza pierwszego kontaktu, który może (ale nie musi) poprosić psychologa o konsultację. Sprostuj, jeżeli się mylę. Czyli w zasadzie każdy psycho (a oni umieją się dobrze maskować) mógłby dostać pozwolenie? Jeżeli chodzi o firmę, to pewnie ma ona takie zastrzeżenie w jakiejs formie w swoimi regulaminie. W USA jest różnie, kiedy byłam w USA dawno temu, w stanie Washington nie można
Brunhilda2
Brunhilda2 05.12.2017, 23:30:44
  • 0
@Mario7400: A to prawda i nawet się uśmiałam z tym telefonem i faksem :-))
Brunhilda2
Brunhilda2 05.12.2017, 23:33:21
  • 0
@Mario7400: To dostaniesz plusik :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 06.12.2017, 07:28:28
  • 0
@Mario7400: Przekonałeś mnie, ale nie do końca. Napiszę wieczorem. Miłego dnia :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 06.12.2017, 07:30:01
  • 0
@Mario7400: Ja też się cieszę i pozdrawiam :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 06.12.2017, 19:24:41
  • 0
@Mario7400: Jeżeli musiałabym wybrać, wolałabym kogoś niezrównoważonego, bo istnieje możliwość negocjacji. No, może jeszcze z psychopatą funkcjonalnym... Natomiast negocjowanie z prawdziwym psychopatą jest bardzo trudne. Często jest osobą z charyzmą i budzi zaufanie, kłamiąc przy tym po mistrzowsku. Nie czują lęku, a co gorsze, wyrzutów sumienia ani empatii. Traktują innych instrumentalnie, a więc nic ich nie wzrusza. Kalkulują i manipulują. No i trudniej użyć noża niż broni palnej, bo to
Brunhilda2
Brunhilda2 06.12.2017, 19:25:19
  • 0
@Mario7400: Miłego wieczoru :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 19.12.2017, 19:23:48
  • 2
@eDBX37txWmRRyV6E: Na szczęście psychopatę można skazać za jego czyny karalne. Nie chroni go kwalifikacja "choroby", tak jak było kiedyś. Nie miałabym nic przeciwko temu, żeby trafiali do bazy danych. (Czy klasyfikacja psychopatii to ICD-10?) Tylko jak być pewnym, że osoba będzie prawidłowo zdiagnozowana? Każdy z nas ma jakąś z cech psychopatycznych, niekoniecznie tych "złych". A więc chyba należałoby przede wszystkim brać pod uwagę ich życie uczuciowe i interakcje z istotami
Brunhilda2
Brunhilda2 19.12.2017, 19:57:11
  • 1
@eDBX37txWmRRyV6E: Myślę nadal, ze przez takie testy wymagane przy pozwoleniu na b--ń może prześlizgnąć się wielu psychopatów. Nie wiem, jak te testy są przeprowadzane, ale inteligentny psycho chyba wie, które pytania są pułapką? Rozmawiałam kiedyś z facetem, który płakał (krokodylimi łzami, on żałował tylko samego siebie), który powiedział coś takiego: Jak ktoś mi powie, że zrobiłem coś złego, to wiem, że to było złe, ale tego nie czuję. I
Brunhilda2
Brunhilda2 19.12.2017, 22:15:52
  • 1
@eDBX37txWmRRyV6E: No właśnie, jeszcze ten aspekt małżeństwa z psycho. Niektóre kobiety może by się zdecydowały na małżeństwo mimo wszystko (skrajny przykład: pomyśl tylko o "groupies" zabójców seryjnych, - smutne ale prawdziwe. Niektóre są zafascynowane taką bestią). Ale jakiś procent oszczędziłby sobie wiele cierpień...
Brunhilda2
Brunhilda2 20.12.2017, 00:00:49
  • 0
@eDBX37txWmRRyV6E: Oczywiście, nie byłoby sprawiedliwe przypisywać psychopatii wyłącznie panom. Panie mogą również być okrutne, co jest ciekawie opisane na tym portalu.

http://kryminalistyka.fr.pl.pinger.pl/m/2615372

Jedynie mniejszy % dopuszcza się morderstw seryjnych. Zawsze były te groupies, i to od gimnazjalistek po starsze kobiety. To jest niezrozumiałe dla nas - przypuszczam, że są w jakiś perwersyjny sposób zafascynowane tymi bestiami. Dopóki taki siedzi w więzieniu o zaostrzonym rygorze, mogą igrać z ogniem i czuć
Brunhilda2
Brunhilda2 20.12.2017, 08:48:15
  • 0
@eDBX37txWmRRyV6E: Twój wpis zasługuje na uważne przeczytanie i odniesienie się do niego - napiszę wieczorem. Miłego dnia.
Brunhilda2
Brunhilda2 20.12.2017, 21:37:30
  • 0
@eDBX37txWmRRyV6E: Jak dał jej brylantowy pierscionek, ach, jakie to było "romantyczne"...i chore.

https://edition.cnn.com/US/9707/28/nightstalker.wife/
Zgadza się - przepuszczam, że kobieca wersja psychopatów umie mistrzowsko manipulować, rekompensując może inne "braki". Widziałeś te pary, które mordowały razem? Tam ona sterowała często działaniami i była nieraz bardziej okrutna niż jej partner. Na szczęście takie kobiety zdarzają się stosunkowo rzadko w takim wymiarze.

Pamiętasz "naszego zwolennika marihuany"? Oni nie wierzą w jej szkodliwość, i żadne argumenty ich

917

Młoda kobieta zagryziona przez własne psy podczas spaceru. "Pilnowały ciała"

Młoda kobieta zagryziona przez własne psy podczas spaceru. "Pilnowały ciała"

Miała rozszarpane gardło i zmasakrowaną twarz. Zrobiły jej to ukochane pit bulle

kryminalki_PL
z
kryminalki.pl
dodany: 17.12.2017, 13:48:44
  • 408
  • #
    swiat
  • #
    psy
  • #
    wiadomosci
  • #
    usa
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 17:38:20
  • -6
@majwsik: Hehe, moja dentystka miała pitbulla, który siedział na moich stopach w czasie wizyty.
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 17:40:03
  • 2
@takashi20: .... i zakompleksionych :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 19:24:15
  • 0
@lukszyk: Jakoś mi się upiekło :-) i dzięki "słodkiemu" Bully mam wyleczone zęby! On zawsze kładł się potem na plecach i trzeba go było drapać po różowym, lekko owłosionym brzuszku. Chrapał i sapał z zadowolenia. Ale był już stary i przeniósł się w zaświaty, a Dentystka sprawiła sobie jakiegoś innego pieska z tej listy...Już do niej nie chodzę.
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 19:25:25
  • -3
@lazer: Hehe, ale można się tam było czuć jak w domu :-). Żadnych restrykcji.
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 19:46:23
  • -6
@lukszyk: Nigdy nie miałam psa, zawsze koty, ale za to miałam przygody z psami. Raz po paru drinkach pocałowałam rotweilerkę sąsiadów prosto w pyszczunię i strach mnie ogarnął, ale dopiero po wytrzeźwieniu. No i wychodziłam na spacer z Kaukazką sąsiadów, bo nie mieli czasu. Wydawał się ten pies łagodny i flegmatyczny, ale trzeba było spokojnie i miło do niej przemawiać, rozkazów bardzo nie lubiła, nie było "do nogi", tylko "chodź
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 20:18:11
  • -1
@rider3031: To nie są bajeczki. Tak było, to moje trzy przygody z psami, których nie zapomnę. Nie bądź taki negatywny.
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 21:22:38
  • -2
@bek_proroczy: Hihu, może w ten sposób pani stomatolog zabezpieczała swoje dochody ;-)
Brunhilda2
Brunhilda2 17.12.2017, 21:27:30
  • -2
@rider3031: A jak Tobie powiem, że właścicielem kaukaza był pewien dawny wiceminister? Też prawda. Czy poprosić P. Wiceministra żeby poświadczył? Co za zgorzkniały człowiek z Ciebie! Kuźwa, przy każdej wypowiedzi udowadniać, "że się nie jest słoniem"? :-) Wysyłać kopię dokumentu itp.?

588

Białystok: Zaginęła Aleksandra Bialik. Od 10 grudnia nie dała znaku życia [FOTO]

Białystok: Zaginęła Aleksandra Bialik. Od 10 grudnia nie dała znaku życia [FOTO]

Białostocka policja szuka zaginionej 17-latki. Dziewczyna od czterech dni nie dała znaku życia.

ESKA_INFO
z
bialystok.eska.pl
dodany: 14.12.2017, 12:30:01
  • 115
  • #
    polska
  • #
    bialystok
  • #
    podlasie
  • #
    rozowepaski
  • #
    policja
  • #
    csiwykop
Brunhilda2
Brunhilda2 14.12.2017, 20:41:49
  • -1
@lubiekaszezeskwarkami: Good point!
Brunhilda2
Brunhilda2 14.12.2017, 20:42:51
  • -1
@robert-kuzba: Oglądałam program dokumentalny, którego "bohaterem" był ten zwyrodnialec.
Brunhilda2
Brunhilda2 14.12.2017, 20:45:10
  • 0
@niko444: Jest chyba w typie, który przyciąga facetów. A zresztą nie tylko to jest ważne, chyba głównie chodzi o to, czy ktoś jej nie zrobił krzywdy.

1010

Ma płacić za ojca, który go zostawił. Drugi syn...dostał mieszkanie

Ma płacić za ojca, który go zostawił. Drugi syn...dostał mieszkanie

Legnicka pomoc społeczna chce, by pan Arkadiusz płacił 1000 zł miesięcznie za pobyt ojca w domu pomocy społecznej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ojciec porzucił rodzinę, gdy pan Arkadiusz miał 4 lata i nigdy nim się nie interesował. A później założył nową i ma drugiego syna...

konto usunięte
z
interwencja.polsatnews.pl
dodany: 13.12.2017, 16:19:38
  • 185
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
  • #
    pieniadze
  • #
    mojkrajtakipiekny
Brunhilda2
Brunhilda2 13.12.2017, 20:49:51
  • 5
@castling: Jesteś facetem? Gadasz jak jakiś bezduszny automat. To powinno być rozpatrywane od przypadku do przypadku. Oby Twojemu partnerowi czy partnerce nie odj... po starannym wyborze i 10 latach małżeństwa, bo różnie to bywa...
Brunhilda2
Brunhilda2 13.12.2017, 21:30:25
  • 5
@castling: Wiesz jak bywało często przedtem? Małżeństwa przed osiągnięciem pełnoletności, bo to był skandal być samotną matką. Nieraz się pokochali, ale często nienawidzili do końca życia, bo rozwodzić się "nie wypadało"... Ślub kościelny! A co sąsiedzi na to? Wszystko jest względne.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >
  • Interesuje mnie kryminologia, kryminalistyka, psychologia społeczna. Porusza mnie krzywda innych, szczególnie tych niewinnych i bezbronnych, np. osób starszych, dzieci i zwierząt. Słowa pewnego filozofa: Dla triumfu zła wystarczy, żeby dobrzy ludzie nic nie robili.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.12.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 23.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking