Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Brunhilda2

Brunhilda2

Dołączył 8 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1853
  • Znaleziska 358
  • Mikroblog 1495
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 5
badzwzasiegu
badzwzasiegu
31.08.2018, 13:10:55
  • 455
Cześć,

Z tematem promieniowania elektromagnetycznego, „elektrosmogu” i innych pojęć tego typu spotkał się chyba każdy. Nierozerwalnie powiązane są z tym protesty lokalnych społeczności, publikacje w mediach i liczne wypowiedzi „specjalistów”, którzy sprytnie żonglują nie do końca pewnymi badaniami i analizami.

Kampania „Bądź w zasięgu!” rozprawia się ze wszelkimi mitami na temat pola elektromagnetycznego (ciekawostka: taki termin zdecydowanie lepiej opisuje to zjawisko). Staramy się pokazać jak jest naprawdę i z chęcią odpowiemy na Wasze wszystkie
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 02.09.2018, 21:35:48
  • 0
@Capt_S: Na razie sygnały dotyczące tych spraw są niezgodne, tak te naukowe jak i ze środowiska lekarskiego. Przecież trudno wyeliminować telefony, telewizory, radioodbiorniki (nie wspominając o mikrofalówkach, bo bez nich można się moim zdaniem obejść). Poza tym sygnały radarów, promieniowanie kosmiczne, słoneczne i emitowane przez ziemię.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 14:49:31
  • 1
@Capt_S: Dziękuję. Rzeczywiście, poczytałam - masz rację. To trochę przypomina „zbiorową histerię” Amerykanów przy każdej okazji ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 22:50:49
  • 0
@szkolniaka_filozoficzny: To jest jedyne, co jest pewne - dla nas wszystkich. Ale na razie ciesz się życiem! :-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 05.09.2018, 00:30:30
  • 0
@Zazielenialazielonazielonka: Przeczytam!
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 05.09.2018, 00:35:29
  • 0
@szkolniaka_filozoficzny: Ogólnie można powiedzieć, że z większości „zawirowań” wychodzi się na prostą. Jeżeli tylko ma się wpływ na to i można coś zmienić. Wspieram! Powodzenia!
  • Odpowiedz
N.....r
N.....r
konto usunięte 23.08.2018, 09:23:53
  • 1
Cześć mircy podróżnicy!

Czy ktoś z Was był lub jest aktualnie w Egipcie (głównie te trzy najczęściej wybierane kierunki - Sharm el Sheikh, Hurghada, Marsa Alam) i może mi powiedzieć, czy w samych tych miejscowościach można się jakoś ludzko (bezpieczeństwo, infrastruktura dla pieszych) poruszać pieszo i czy w ogóle jest co tam oglądać?

Urlop we wrześniu a taki natłok spraw, że nie mam czasu sam zorganizować sobie wycieczki, więc zostanie mi jakieś
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 24.08.2018, 22:04:10
  • 1
@William_Adama: Ostatnio szczególnie w egipskich kurortach.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 24.08.2018, 22:04:55
  • 1
@Nagor: Ostatnio jeszcze Marcin M.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 24.08.2018, 22:10:05
  • 1
@Nagor: Zauważ różnicę między reakcją brytyjskiego biura podróży a zachowaniem naszych w znanych nam przypadkach!
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 10:44:07
  • 0
@Nagor: Brzmi bardziej poważnie niż zwykle! (Jest też kilka wiadomych krajów europejskich oczywiście, ale nie aż tak wyeksponowanych).

https://www.gov.pl/sport-turystyka/informacja-dla-podrozujacych-do-egiptu
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 14:54:32
  • 0
@Siman: Stan wyjątkowy. Aktualizacja była 28/08. Nie jest to bardziej pocieszające.

https://polakzagranica.msz.gov.pl/Ostrzezenia,15.html
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 20:30:33
  • 1
@Nagor To miłego wypoczynku dla sympatycznego Internauty. Opowiesz później, jak tam było? Też myślałam o krótkim urlopie w Grecji. Pozdrowienia.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 05.09.2018, 00:28:06
  • 0
@Nagor: To brzmi jak prawdziwe wakacje! :-) Na luzie. Z tonu opisu wynika, że jesteś zadowolony. Dobry wybór i możesz się skoncentrować wyłącznie na robieniu miłych rzeczy, bez uciekania przed upartymi sprzedawcami i pilnowaniem się na każdym kroku. A jakie tam są zwyczaje z napiwkami? Pozdrawiam i czekam na następne relacje! :-)
  • Odpowiedz

598

Dwoje gości hotelowych nie żyje wiec biuro podróży zabiera resztę [eng]

Pokaż treści 18+

Dwoje gości hotelowych nie żyje wiec biuro podróży zabiera resztę [eng]

i ponownie Hurghada. Przyczyna naturalna bo tu samobójstwo ciężko było wcisnąć.

konto usunięte
z
bbc.com
dodany: 24.08.2018, 10:28:29
  • 126
  • #
    swiat
  • #
    egipt
  • #
    magdalenazuk
  • #
    hotel
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 01:31:44
  • 4
@minus273: Marcin M., 20+, w czerwcu. Pojechał z dziewczyną, zaczął się dziwnie zachowywać, wyszedł z kolacji i... powiesił się ...na budowie. Przedtem wstąpił po drodze do Miszka Market i patrzył się w stronę budowy. Po czym egipska policja potwierdziła migiem, że nie stwierdzono udziału osób trzecich (skąd my to znamy). No, sprawa Magdy rusza w każdym razie!
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 01:33:52
  • 2
@Klosinski: Dokładnie!
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 01:36:33
  • 0
@tank_driver: Obawiam się, że Msrcin M. też został zabalsamowany. Zmarł 10/06, s ciało miało wrócić do PL przy końcu czerwca!
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 01:43:11
  • 1
@TeddyBeers: Taa, zawsze naturalne. Zabalsamowali ciało Karoliny Moriggi bez zgody rodziny! Tam w ogóle zamietli wszystko, nawet śledztwa nie było. Była nurkiem, niby „wypadek”. Rodzina nigdy się nie dowie, co się stało. W dodatku były niezgodności w dokumentach otrzymanych przez rodzinę, tak jak jesienią w egipskich dot. Magdy
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 01:58:25
  • 3
@minus273: Tak, malo kto jedzie na wakacje, żeby popełnić s---------o, jeszcze dopłacając do tego. Siłą rzeczy musi tam być coś „zorganizowanego”, i to nie tylko przez samych Egipcjan. To się robi coraz dziwniejsze, bo w Bułgarii też „powiesiła się” Polka, która była tam z mężem i dwójką nieletnich dzieci. Szukali jej chyba ze 2 tyg., a potem znaleźli ciało w lesie 500 m od hotelu, w złym stanie. Ten las
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 02:04:44
  • 2
@minus273: Za to sprawa Magdy rusza chyba, chociaż nie ma oczywiście oficjalnego komunikatu. No i Lampart dostał zlecenie, ale nie od rodziny Magdy.
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 02:18:00
  • 2
@minus273: Oczywiście. Wszystkie te sprawy są podejrzane, a koncentrując się na Egipcie, to tam ewidentnie jest coś „zorganizowanego” z centrum w Hurghadzie. Oni tam mają „gości”, wielu nawet na stałe. Bo te metody o czymś przypominają.Tylko nie rozumiem, co się stało z tą parą teraz. Nie mogli umrzeć na serce jednocześnie.
Brunhilda2
Brunhilda2 25.08.2018, 02:19:48
  • 1
@minus273: Ale jaka różnica w potraktowaniu sprawy. To jednak silne państwo i nie da sobie wejść na głowę.
Brunhilda2
Brunhilda2 02.09.2018, 23:26:16
  • 0
@minus273: W przypadku Marcina M., według pierwszej oryginalnej wersji na portalu hurghada24 Marcin wyszedł z kolacji i dziewczyna znalazła go martwego w pokoju. To było w sobotę. Potem już podano, że szukano go w sobotę, ale przerwano poszukiwania i znaleziono go w niedzielę na tej budowie. Od razu podawano, że na nagraniu monitoringu (OJ! tym razem monitoring się od razu znalazł!;-) było widać, że Marcin odbierał coś od taksówkarza. Punkt
Brunhilda2
Brunhilda2 02.09.2018, 23:33:29
  • 0
@Klosinski: Nowy trend: Chorzy (psychicznie albo fizycznie) ludzie dosłownie doplacają do tego, żeby zakończyć życie w kurorcie.. ;-)
Brunhilda2
Brunhilda2 02.09.2018, 23:54:59
  • 0
@minus273: Biuro podróży włączyło się aktywnie do sprawy, będą wykonywać własne testy. Nie pozwolono im oczywiście wejść do pokoju tej pary (mimo że przypuszczalnie ich śledczy mieli już dość czasu na zakończenie swoich działań), Kobieta była długo zatrudniona w tymże biurze podróży, a więc... Co jest dość ciekawe, gubernator Red Sea przyznał, że dziwny odór panował w pokoju tej pary, ale pewnie stwierdzą, że to był nieszkodliwy smród :-). U
Brunhilda2
Brunhilda2 02.09.2018, 23:58:40
  • 0
@tomo1945: W ekspresowej balsamacji są mistrzami, mimo że swoich obywateli nie balsamują. Jeżeli np. morderca się przyzna, to nie wykonują nawet sekcji ;-)
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 00:07:57
  • 0
@tumiwisizm: To był Czech 5/08 chyba, nie przeżył. Tyle atrakcji za przystępną cenę - rekiny, terroryści, dziwne utonięcia, „upadki” z okien, budowy, wariaci przepływający z plaży publicznej na hotelową - istny Halloween.
Brunhilda2
Brunhilda2 03.09.2018, 00:17:26
  • 0
@tumiwisizm
PS. Szkoda mi tylko tych biedaków „najniższego szczebla”, którzy zap...na okrągło za nic, żeby zadowolić szefów i (często chamskich) gości.

397

Siostra Magdaleny Żuk "Madzia padła ofiarą przestępstwa"

Siostra Magdaleny Żuk "Madzia padła ofiarą przestępstwa"

"Dlaczego Prokuratura Okręgowa w Jelenie Górze milczy w sprawie Madzi ?" - pyta Anna Cieślińska. Siostra Magdaleny Żuk prosi Zbigniewa Ziobrę o pomoc. Chodzi o natychmiastową publikację najnowszych ustaleń

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 06.08.2018, 17:54:09
  • 94
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:19:33
  • 0
@Klosinski: Na tamtym etapie myślała chyba, że uda się obwinić tylko Egipcjan.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:22:28
  • 1
@porBorewicz07: Precyzyjne określenie.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:31:19
  • 0
@Antoni_Kosiba: Według prawnika rodziny i siostry są dowody popełnienia przestępstwa wobec Magdy, tylko nie pozwolono stronie na rozpowszechnianie publiczne wiadomości z postępowania. Prawnik chyba wie, co to jest DOWÓD?
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:41:11
  • 0
@urbando: Poruszyła narkobiznesem w Bogatyni, między innymi
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:49:11
  • 0
@NightwolfxXx: Taki musiał być w przybliżeniu przebieg wydarzeń. Po przeszło roku są to oczywiste wnioski.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:52:13
  • -1
@redo123: Można, aż do rozwiązania tej sprawy. I to nie umorzeniem.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 12:56:21
  • 0
@porBorewicz07: Można byłoby dodać kilka jeszcze bardziej wymownych widząc, co się dzieje na tym tagu :-(
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 13:26:08
  • 0
@abitbald: Racja. Musi być jakaś przyczyna tego, że ta sprawa ich przerasta.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 13:33:01
  • -1
@El_Duderino: Widać, że bardziej Ciebie poruszyła sprawa uzebienia P. Gadowskiego niż jego osiągnięcia dziennikarskie i śmierć Magdy Żuk? Napisz do niego, żeby sobie zafundował American Smile, a sam się przenieś na stronę mody i urody polki.pl :-)
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 14:59:57
  • 0
@chciwykrasnolud: Bardzo prosto: nie pozwolono pobrać polskiej stronie próbek. Sekcja wykonana po dłużej 7 dniach liczy się jako bardzo opóźniona, a tu było to po 10 dniach. Druga sekcja po 19 dniach na zabalsamowanym ciele nie mogła już wiele wykryć. Rzeczy Magdy - nie wiadomo, co się z nimi działo, zanim trafiły na komisariat.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 16:45:44
  • -1
@zinq: Taka wypowiedź to już zwykłe CHAMSTWO. Obojętnie w jakim celu tam pojechała, a wątpię, żeby można ją było nazwać dziwką, nie można stawać po stronie ew. przestępców???!!!
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 18:17:09
  • 0
@wcinaster: Nie mylisz się. Była konkretna i jak widać tu i ówdzie, ich scenariusz zaczyna się sprawdzać.
Brunhilda2
Brunhilda2 18.08.2018, 18:21:43
  • 0
@Klosinski: Bo wydawało jej się, że uda się oskarżyć o wszystko wyłącznie Egipt.

83

Magda Żuk - to nie choroba ją zabiła....

Magda Żuk - to nie choroba ją zabiła....

O Sądzie Najwyższym , przeroście liczby radnych, przesłuchaniu Jana Stachury, kryzysie u Sienkiewicza, a także nowe informacje nt. Magdaleny Żuk.

sanglier
z
youtube.com
dodany: 08.08.2018, 18:31:21
  • 32
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    gadowski
  • #
    magdazuk
  • #
    tklive
  • #
    csiwykop
Brunhilda2
Brunhilda2 08.08.2018, 20:58:56
  • -12
Zwyczajowa metoda ludzi ograniczonych - wyśmiewać. Nic Wam z tego nie wyjdzie - prawda jest taka, że to jest jeden z najlepszych dziennikarzy w tym kraju.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Brunhilda2
Brunhilda2 08.08.2018, 21:02:52
  • -6
@derylio1: Wygląda na to, że byłeś wystarcząco dojrzały do tego. Natomiast do rzeczowej dyskusji NIE.
Brunhilda2
Brunhilda2 09.08.2018, 07:20:29
  • -3
@Czcigodny_pOOtas: Tu akurat nie trafiłeś ;-) bo mnie obchodzą tylko dokonania dziennikarskie P. Gadowskiego.
Brunhilda2
Brunhilda2 09.08.2018, 16:55:11
  • -3
Do niektórych: No dobrze. Skoncentrowaliście się głównie na cechach fizycznych Pana Gadowskiego, popatrzyliście w jego oczy, ktoś nawet próbował ustalić jego pochodzenie etniczne... No i co jeszcze macie do powiedzenia? Np.o dokonaniach dziennikarskich tego wybitnego dziennikarza śledczego? Bo na razie nic właściwie nie powiedzieliście.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3

Błędy policji i prokuratury w sprawie śmierci Karoliny Kaczorowskiej.

Błędy policji i prokuratury w sprawie śmierci Karoliny Kaczorowskiej.

Detektywi demaskują rażące błędy w śledztwie oraz łączą sprawę ze śmiercią Magdaleny Żuk

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 26.05.2018, 13:52:12
  • 1
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    policja
  • #
    prokuratura
Brunhilda2
Brunhilda2 24.07.2018, 00:36:33
  • 0
Jasne jak słońce. Dlaczego jeszcze nie wznowiono śledztwa?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

S.....y
S.....y
konto usunięte 14.06.2018, 07:20:07
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 05.07.2018, 17:57:09
  • 1
@SebastianSynJanuszaIGrazyny: Dobry pomysł. A tego rodzaju przestępczość jest pewnie „importowana”
  • Odpowiedz
drobnypijaczek
drobnypijaczek
drobnypijaczek
06.06.2018, 11:55:17
  • 7
Temat zamieciony już dokumentnie pod dywan czy jeszcze coś się dzieje? Od trzech tygodni cisza. Rok zleciał jak z bicza trzasło a wyjaśnienia dalej nie ma. Ktoś o Niej jeszcze pamięta? Czy może już tylko smutna statystyka?
#magdazuk
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 02.07.2018, 22:45:11
  • 0
@drobnypijaczek: Czekamy do połowy lipca, czy będzie jakaś informacja - wtedy minie przedłużenie o „kilka tygodni” ;-) Sprawa nie jest zapomniana, szczególnie teraz, kiedy doszła druga zadziwiająco podobna pod wieloma względami. Marcin M. No i jest stara sprawa z 2014 - Karoliny Moriggi. Dziwna, bo w ogóle nie było śledztwa ani sekcji zwłok, ALE ciało Egipt zabalsamował. Nie wiadomo, kto udzielił na to zgody.
O Magdzie nie zapominamy.
  • Odpowiedz

126

Mija rok od śmierci Magdy Żuk w Egipcie. Śledztwo utknęło.

Mija rok od śmierci Magdy Żuk w Egipcie. Śledztwo utknęło.

Nie wiadomo – dodaje pełnomocnik rodziny pani Magdy – co się działo z ofiarą. Jak ją traktowano, jak była przewożona z hotelu do hotelu, na lotnisko czy do szpitala. Nie ma też nagrań z monitoringów ze szpitala i hoteli. Dostępne są tylko te, które ujawnili dziennikarze.

Fleisch
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 24.04.2018, 15:36:36
  • 23
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
Brunhilda2
Brunhilda2 25.06.2018, 20:25:12
  • 0
@copykate: Hej, chybs „wykrakałeś” - Marcin, Hurghada. Wyglada na to, że w niektórych punktach te sprawy są podobne.

700

Marcin M i Magdalena Żuk, powiązania w tej sprawie szokują. Świadkowie...

Marcin M i Magdalena Żuk, powiązania w tej sprawie szokują. Świadkowie...

Wokół śmieci 25-letniego Marcina W. wciąż jest wiele niejasności i więcej pytań niż odpowiedzi. Dziś cała Polska przeżywa deja vu, 16 miesięcy temu w Egipcie tragicznie zginęła Magdalena Żuk. Halucynacje, światłowstręt, zakrywanie twarzy i silne ataki paniki czy to nie brzmi znajomo?...

balatka
z
sledczy24.pl
dodany: 12.06.2018, 21:07:26
  • 150
  • #
    egipt
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    ciekawostki
Brunhilda2
Brunhilda2 24.06.2018, 23:47:18
  • 2
@denuke: To zjawisko (handel narkotykami) zaczęło być zauważalne chyba jednocześnie z „inwazją turystyczną” z pewnego kraju. Jaki język opanowali Egipcjanie w kurortach w ciągu ostatnich lat? ;-)

70

Z ostatniej chwili: Samobójstwo młodego Polaka w Hurghada. ''Marcin...

Pokaż treści 18+

Z ostatniej chwili: Samobójstwo młodego Polaka w Hurghada. ''Marcin...

Hurghada to słowo kluczowe towarzyszyło całej Polsce przez ponad rok. To tam Magdalena Żuk rzekomo popełniła samobójstwo. Dziś Hurghada wraca do nas jak bumerang. Dziś na jednym z portali społecznościowym pojawiał się wpis o poszukiwaniach Marcina Mizery, który spędzał wakacje ze...

fuManchu69
z
sledczy24.pl
dodany: 10.06.2018, 11:34:37
  • 34
  • #
    magdazuk
  • #
    egipt
Brunhilda2
Brunhilda2 10.06.2018, 18:30:54
  • -2
@Triptiz: Była rzekomo w Hurghadzie w szpitalu. Szpitale w Hurghadzie i Port Ghalib są ze sobą powiązane. Przedziwna sprawa - znów.
Brunhilda2
Brunhilda2 11.06.2018, 16:50:04
  • 0
@rafal-szczesniak: No właśnie. Tak, jak w sprawie Magdy najpierw był trawnik i I p. (może nawet egipskie, czyli parter, a jak wiemy to pierwsze wypowiedzi na ogół się zgadzają), a około 10 dni później (jak już dopracowali wersję) było „I albo II piętro” i beton. Ciekawe tylko jest to, że był z dziewczyną, i co ona na tą zmianę wersji?
Brunhilda2
Brunhilda2 11.06.2018, 16:52:29
  • 0
@Triptiz: Co to ma za znaczenie? Ten region jest w jednych rękach.
Brunhilda2
Brunhilda2 11.06.2018, 23:06:12
  • 0
@Triptiz: Na pewno nie, że w jednym mieście ;-) Ale tu może być tak, że jedno z nich nie wyskoczyło z okna, a drugie nie powiesił się... dobrowolnie.
H.....y
H.....y
konto usunięte 25.04.2018, 13:45:21
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 21.05.2018, 21:26:43
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 21.05.2018, 21:35:26
  • 0
@HoracyBezPracy
Na tej samej zasadzie, jak wysłanie prostownicy do zakładu pogrzebowego ;-) w sprawie KK, która skopała ukochanego pieska, zanim odebrała sobie życie. To było tylko pożegnanie.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 30.04.2018, 13:47:41
  • 3
#magdazuk

Teraz wyjaśnilo się, dlaczego rezydent powiadomił turystów po śniadaniu. A może następne "nieporozumienie", jak wszystko w tej sprawie??? Czeski film "nikt nic nie wie"? ;-) ???

"Tam, 30 kwietnia w niedzielę nad ranem dziewczyna umarła."

https://wiadomosci.wp.pl/rok-temu-cala-polska-zyla-smiercia-magdaleny-zuk-365-dni-teorii-spiskowych-6245009267578497a
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
30.04.2018, 14:12:27
  • 1
@33t: Wzięła leki, ale nie połknęła ich. Tu już nie wiadomo, co i kto jest rzetelne, a co nie. Dlatego nie można się już niczemu dziwić. Ta sprawa to zabawa w kotka i myszkę. Można wszystko traktować równo. ;-)

Ale to akurat pasuje do wersji "po śniadaniu", pierwszy raz jest to napisane w ten sposób.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
30.04.2018, 14:26:50
  • 1
@33t: Same kłamstwa ze wszystkich stron. Wcale mnie nie dziwi. Ale któreś z nich musi być najbliżej prawdy. ;-) Btw, jest przedłużenie "o kilka tygodni", na razie nie było dokładnej info. Bo wg przepisów muszą podać dokładnie - przedłuża się na czas określony. Może mają to na swojej stronie.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
30.04.2018, 14:28:48
  • 1
@33t: godz 15:00 jest w tym samym miejscu co godz. 3:00 na zegarach ;-) A więc blisko prawdy ...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
30.04.2018, 14:52:43
  • 1
@33t: Gdyby miała umrzeć rano, to cały "harmonogram" musiałby się zmienić, bo wtedy Hurghada byłaby out of question. A to byłoby podstawą do rozwinięcia nowej teorii spiskowej ;-)
Z drugiej strony, nic mnie już nie zdziwi.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
30.04.2018, 15:00:14
  • 0
@33t: Z uwagi na te wszystkie nieścisłości, błędy i kłamstwa jest tymbardziej ciekawe, jak z tego wybrną.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
30.04.2018, 16:51:18
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
01.05.2018, 01:16:01
  • 0
@33t: A jak oceniasz ich rzetelność? Jakie są Twoje kryteria? ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
01.05.2018, 01:29:01
  • 0
@33t: Zastanawiają słowa ojca:

http://www.wiadomosci.tvp.pl/37021148/alarm-o-smierci-magdaleny-zuk
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
02.05.2018, 11:49:12
  • 0
@33t: Na razie tych z konkretnych, autoryzowanych informacji jest tylko to zwyczajowe "nie ujawniono", "nie odnaleziono" itp. Tyle wiemy na pewno. Nihil novi ;-).
Sprawa jest w dalszym ciągu "rozwojowa",
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
02.05.2018, 14:58:29
  • 0
@33t: Generalnie rzecz biorąc, jestem wdzięczna dziennikarzom za ich przeprowadzanie kontroli społeczną administracji publicznej. Przecież gdyby nie oni, wiele spraw nie ujrzałoby światła dziennego. Musi być konfrontacja "dwóch stron medalu", żeby jedna strona nie miała przewagi. W pewnym sensie przyznaję Tobie trochę racji - kodeks etyki dziennikarskiej jest nieraz naruszany przez wpływy zewnętrzne, a tak nie powinno być. Byłam kiedyś na spotkaniu z angielskim dziennikarzem, opowiadał, jak ta praca wygląda
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 25.04.2018, 12:15:48
  • 4
#magdazuk

Sprawa zbliża się do końca - jeszcze tylko pozostała oficjalna wypowiedź?

https://wiadomosci.wp.pl/znamy-egipski-raport-nt-smierci-magdaleny-zuk-wykluczono-udzial-osob-trzecich-6244978027759233a
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
25.04.2018, 18:57:02
  • 0
@Brunhilda2

To już "cyrk". Siostra nie wie.

https://wiadomosci.wp.pl/egipski-raport-nt-smierci-magdaleny-zuk-jej-siostra-nie-zgadzam-sie-z-ani-jednym-slowem-6245054479636097a
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
25.04.2018, 19:01:15
  • 0
@Brunhilda2: W dodatku liczba świadków zmniejszyła się z 200 do 170 ;-).

https://www.google.pl/amp/s/www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/smierc-magdaleny-zuk-szczegoly-egipskiego-sledztwa/yxrqd19.amp
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
26.04.2018, 17:28:09
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
26.04.2018, 17:51:36
  • 1
@33t: Dokładnie o tym samym pomyślałam :-) Nie mogę mowić, ale co nieco powiem. Podobnie było w wywiadzie z Rolą, kiedy się spytał, czy jej zdaniem sprzedano Magdę? Nieeeee... Ale może jednak... Czyli za, a nawet przeciw. Nie mam konta na fb, ale udało mi się "dotrxeć" do kilka oryginalnych wypowiedzi w podobnym stylu. Nie wiem dokładnie, jaki jest zakres dostępu rodziny do akt. Ale może mogli znaleźć jakieś dokumenty
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
26.04.2018, 18:24:18
  • 0
@czepit: PS. To chyba jednak będzie następne przedłużenie?
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
26.04.2018, 23:38:20
  • 0
@Brunhilda2: To "rozwiazanie na rozwiązanie" to oczywiście zmiana niektórych zeznań.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
27.04.2018, 07:59:37
  • 1
@czepit: SUPER, dzięki! Ciężko się czyta, ale jakoś odcyfruję. Z tego, co już widzę to bardzo wymowne! Mam nadzieję na pozytywny skutek, bo jego wypowiedzi są zawsze logiczne i straight to the point. Do wieczora. Na razie miłego dnia ;-)
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
27.04.2018, 19:42:52
  • 1
@czepit: Przeczytałam. A. jest niezwykle przenikliwy, tylko ma opornych rozmowców.
Ostatnio powiedział mi parę krótkich zdań, które wprawiły mnie w osłupienie. Jak on to potrafi - kilka słów i sama treść. Posiada także umiejetność wysnucia wniosków, na które nikt inny nie wpadł, albo ich nie wyraził, a które są genialne.
Ciekawe, co AC na to. Z tego wszystkiego wynika, że w sumie ci, którym powinno najbardzej zależeć na rozwiązaniu, nie
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
27.04.2018, 19:53:33
  • 1
@czepit: Masz rację, zmarnowali wiele szans. A mieli ich wszystkich. Mogli mieć biuro detektywistyczne, które chciało wziąć taką sprawę i opiekować się nimi. Dziennikarze, internauci. Mieli swoje 5 minut na wykorzystanie wszelkich szans i na błyskawiczną akcję. A teraz to już tak nie będzie.
W imię czego oni to zrobili??? W imię czego tyle osób, a z naszej strony szczególnie Albert, poświęcali swój czas? Trzeba chcieć dać sobie pomóc.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
27.04.2018, 20:23:50
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 20.04.2018, 22:57:47
  • 2
#magdazuk
Mija rok. Pełnomocnik Rodziny Magdy: "Stoimy w miejscu" w sprawie Magdy. Niczego nie ma, nie stwierdzono, nie odnaleziono c.d.
Następne przedłużenie czy umorzenie?

http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/mija-rok-od-smierci-magdy-zuk-w-egipcie-sledztwo-utknelo-mowi-pelnomocnik-rodziny-ofiary,13092671/
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
21.04.2018, 08:23:38
  • 0
@33t: Hej, witam. ;-) Pełnomocnik mówi, że może niektóre czynności trzeba będzie powtórzyć, jak wreszcie przyjdą te dokumenty. Te dokumenty mogą jednak w ogóle nie przyjść. Oficjalnie chyba on i rodzina maja dostęp do akt, ale może nie wszystkich. Pelnomocnik może wiedzieć tyle, że żadne rozwiązanie się nie szykuje? Powiedzieć nic konkretnego nie może, ale "nastrój" tej wypowiedzi to jakby zapowiedź dalszego przedłużenia albo umorzenia. Filmik to powtórka? Jak myślisz,
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
23.04.2018, 07:44:04
  • 0
@33t: To jest interesujące o tyle, że prok potwierdziła, że nic z Egiptu nie mają. Pan R. chyba dość pewnie się poczuł, bo ma fight z Anitą G i Płk. W. Ta pierwsza osoba też chyba pewnie się czuje, bo mimo marsowej miny odnowiła ugody. O Płk nie wiem, bo nie dostałam się do nagrania. Miłego dnia :-)@
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
24.04.2018, 18:38:15
  • 0
@33t: Mam dokładnie takie samo wrażenie, a nawet pewność..To zdanie zostało zmienione! Bystre z nas dziewczyny. Płk. Wroński mówił ostatnio w listopadzie, że "narracja (...) jest nieprawdziwa". W tej sytuacji, jaka jest, umorzenie jest chyba najlepszym rozwiązaniem - może "rozwiąże" ... języki ;-)
Rzeczywiście ta sprawa ma tyle aspektów, że zrobiła się z tego przy okazji przedłużana "telenowela" . Już niedługo będzie początek odcinka, którego to już? Trzeci, licząc te
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
24.04.2018, 18:40:29
  • 0
@33t: Do tego to zdanie: "Nie wiadomo – dodaje pełnomocnik rodziny pani Magdy – co się działo z ofiarą. Jak ją traktowano, (...)"
Bardzo dobrze, jest jakiś problem? Wystarczy obejrzeć filmiki ze szpitala.
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
24.04.2018, 19:00:38
  • 1
@33t: Korekta: Pomyliły mi się dwa artykuły i linki. Artykuły zostały opublikowane w odstępie kilku dni i czytałam je na przemian. ;-) Sorry. Jest ta wypowiedz w tym linku:

https://wiadomosci.wp.pl/mocne-slowa-siostry-magdy-zuk-to-dowod-ze-egipt-cos-ukrywa-6239265973466753a

"Czy to możliwe, że kluczowe dowody w sprawie wciąż nie zostały przekazane polskim śledczym? - Tak. Prokuratura wciąż nie otrzymała wymienionych wyżej dokumentów - potwierdza Wirtualnej Polsce rzecznik Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze Tomasz Czułowski."
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
26.04.2018, 07:00:27
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2
Autor
26.04.2018, 23:33:31
  • 0
@33t: ... i może ostatecznie ze skutkiem śmiertelnym.
  • Odpowiedz
1ncogn1t0r
1ncogn1t0r
1ncogn1t0r
25.04.2018, 09:37:45
  • 9
[[FAKT] Tajemnica egipskiego raportu o śmierci Magdy Żuk.](https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/smierc-magdaleny-zuk-szczegoly-egipskiego-sledztwa/yxrqd19)

#magdazuk #magdalenazuk #csiwykop
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 26.04.2018, 18:05:33
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 26.04.2018, 18:21:49
  • 0
@Brunhilda2: Można dostać psychozy reaktywnej tylko od tych wiadomości ;-))
  • Odpowiedz
Brunhilda2
Brunhilda2 26.04.2018, 21:32:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
misieg8
misieg8
13.04.2018, 19:51:57
  • 1
mozecie zrobic jakies TLDR odnosnie tego co wiadomo na dzien dzisiejszy w sprawie? wypadlem z obiegu ostatnio, z gory dziekuje :)

#magdazuk
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Brunhilda2
Brunhilda2 19.04.2018, 19:49:28
  • 0
@misieg8: Tylko to z 9/04:
https://wiadomosci.wp.pl/mocne-slowa-siostry-magdy-zuk-to-dowod-ze-egipt-cos-ukrywa-6239265973466753a
  • Odpowiedz

658

Zachodniopomorskie: ktoś postrzelił kotke z wiatrówki

Zachodniopomorskie: ktoś postrzelił kotke z wiatrówki

Jak każdego dnia, właściciele wypuścili kotkę z mieszkania. Tym razem jednak Bunia długo nie wracała. Dopiero wieczorem znaleźli ją przy schodach.

konto usunięte
z
tvn24.pl
dodany: 30.03.2018, 15:11:37
  • 228
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    koty
  • #
    zainteresowania
  • #
    policja
Brunhilda2
Brunhilda2 30.03.2018, 22:52:27
  • -1
@cedrik89: To ten kotek miał wyjątkowe szczęście. I jego właściciel także.
Brunhilda2
Brunhilda2 30.03.2018, 23:04:11
  • 1
@Skandalizm: Mój kot wychodził na smyczy i cieszył się na widok smyczy. W późniejszych latach swojego życia, po naszej przeprowadzce wychodził do ogrodu ze szczelnym ogrodzeniem, a że nie był przyzwyczajony do chodzenia po drzewach i płotach, nie opuszczał ogrodu.
Może koty wypuszczane na zewnątrz mają więcej "fun", ale za to często krótkie życie. Źli łudźcie, inne zwierzęta, choroby, ruch drogowy i wszelkie możliwe pułapki. A porem się widzi ogłoszenia
Brunhilda2
Brunhilda2 30.03.2018, 23:06:52
  • 0
@cedrik89: A więc sam przyznałeś, że to sprawa szczęścia... I tak właśnie jest.
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 09:41:29
  • 3
@cedrik89: Niech sobie wszyscy zwolennicy wypuszczania kotów mówią, co chcą. Obserwuję też dzikie koty - wcale sobie dobrze nie radzą. Najpierw widzi się je rozpoczynające życie w dzikim stanie, po jakimś czasie widać objawy chorób kocich, wychudłe, bezradne stworzenia, po 1-2 roku nagle znikają. Tylko tym alfa nieraz udaje się przeżyć dłużej. Czy ktoś monitoruje, co się dzieje z tymi kotami? Tylko niektórzy ludzie to wiedzą, ci którzy interesują się
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 11:54:17
  • 0
@bevegelsesmengde: Fakt, że nieczęsto, ale nie podobał mi się przedmiotowy sposób traktowania zwierząt w niektórych miejscach. Nie mieszkam
na wsi, a nawet w mieście niedawno lis zagryzł kota.
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 11:56:11
  • 0
@shockwave14031994: Strzelałbyś do bandziorów, którzy źle tratują zwierzęta?
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 20:54:19
  • -2
@bevegelsesmengde: Nie traktuję ich przedmiotowo, bo koty są zwierzętami udomowionymi. Powtarzam za Saint Exupery: Jesteś na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś. Niestety wielu ludzi tego nie rozumie. Gdybym trzymała lisa albo wróbelka w domu, wtedy przyznałabym Tobie rację. Dodam, że jedynym przypadkiem, kiedy czuję, że mogłabym zachować się bardzo agresywnie, to jest wtedy, jak widzę, że krzywdzi się zwierzęta albo słabszych od siebie ogólnie, w ludzi też oczywiście. Wtedy
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 20:56:53
  • -1
@shockwave14031994: Dla mnie krzywdzenie jest krzywdzeniem, jeżeli robi to się wobec słabszego albo zależnego od siebie, szczególnie małego zwierzątka. Uznaję czyny agresywne za usprawiedliwione tylko w obronie własnej.
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 21:01:30
  • -1
@Brunhilda2: PS. Jak widzę to zdjęcie powyżej, to wydaje mi się, że byłabym zdolna do agresji wobec sprawcy :-( ugggghhhh gdybym go dorwała!
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 22:32:03
  • -1
@Makowiec_naczelnika: hehe, złapałaś mnie na nieścisłości... ;-) To w takim razie rozszerzam pojęcie: byłabym zdolna do agresji w obronie własnej i obronie krzywdzonych (zwierząt i ludzi).Czy teraz jest consensus?
Brunhilda2
Brunhilda2 31.03.2018, 22:35:13
  • 0
@Makowiec_naczelnika: Lubię zresztą makowiec. :-) Teraz widzę, że wyżej to już sprecyzowałam.

279

Prawie zabił Hitlera. Claus von Stauffenberg wobec Polski

Prawie zabił Hitlera. Claus von Stauffenberg wobec Polski

Zanim jednak Stauffenberg dokonał nieudanego zamachu na Führera w jego kwaterze głównej w Wilczym Szańcu, akceptował i aktywnie wspierał on cele oraz idee polityczne dyktatora i nazizmu, w tym antypolonizm oraz plany terytorialnych rewizji traktatu wersalskiego kosztem II Rzeczpospolitej.

darosoldier
z
historia.org.pl
dodany: 25.03.2018, 08:25:12
  • 78
  • #
    nauka
  • #
    historia
  • #
    drugawojnaswiatowa
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Brunhilda2
Brunhilda2 25.03.2018, 23:37:46
  • -1
Ciekawe, co by się zdarzyło, gdyby już Georgowi Eiserowi udało się przeprowadzić zamach w Bürgerbräukeller?
Jeżeli chodzi o Stauffenbergs, to można mieć różne opinie na jego temat, ale klasy nie można mu odmówić...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >
  • Interesuje mnie kryminologia, kryminalistyka, psychologia społeczna. Porusza mnie krzywda innych, szczególnie tych niewinnych i bezbronnych, np. osób starszych, dzieci i zwierząt. Słowa pewnego filozofa: Dla triumfu zła wystarczy, żeby dobrzy ludzie nic nie robili.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.12.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 23.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking