Wpis z mikrobloga

Chciałabym włączyć jakieś suplementy przy ćwiczeniach. No i stąd moje pytanie, co polecicie? Cytrulinę czy kreatynę? Ćwiczę od kilku miesięcy 3-4 razy w tygodniu trening siłowy. Full body workout. Plus biegam codziennie, przynajmniej 15-30 minut. Nie jakieś długie dystanse, ale staram się trzymać regularność ćwiczeń :D Widzę już pierwsze rezultaty, ale chciałabym trochę uwidocznić moje mięśnie, szczególnie w okolicach brzucha. Aktualnie skłaniam się ku kreatynie, czy taka neutralna będzie ok https://allegro.pl/oferta/trec-creatine-monohydrate-500-g-99-99-natural-monohydrat-kreatyny-147-por-17814949914 ? Czy jednak lepiej cytrulinę? #fitness #cwiczenia #silownia #mikrokoksy #bieganie
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@marta_am: Kreatyna to najlepiej przebadany na ludziach suplement, z potwierdzoną skutecznością, warto od niego zacząć. Stosować cały rok. Trec jest jak najbardziej ok, sama przyjmuję, ja jednak wolę smakowe.
Cytrulina - mniej przebadana, wyniki badań obiecujące, działanie raczej doraźne
Beta alanina też może być pomocna przy wysiłku.
Można połączyć wszystkie trzy.
Żaden suplement nie pomoże wyciąć brzucha - wyłącznie deficyt
  • Odpowiedz
Kreatyna - na wytrzymałość, cytrulina- lepsza pompa po treningu 😉 a jeśli chodzi o odsłonięcie mięśni to deficyt
  • Odpowiedz
@Mirellllssse: W bardzo duzym skrocie: Kreatyna wykazuje większe działanie anaboliczne czyli wpływa na przybranie objętości masy mięśniowej, ponadto ułatwia wykorzystywanie ATP podczas treningu (czyli naszego głównego nośnika energii) co pozwala ćwiczyć więcej i mocniej, wpływa również na regenerację. Cytrulina natomiast jest równie fajnym suplementem lecz wpływa głównie na rozszerzenie naczyń krwionośnych a co za tym idzie pozwala bardziej natlenowac miesnie i może przyspieszyć regenerację po treningu - potocznymi słowami: pompa
  • Odpowiedz