Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko196
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
xPafciox
xPafciox

xPafciox

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3695
  • Znaleziska 2959
  • Mikroblog 736
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 32

308

W Rosji zachwyt po przemowie posła Konfederacji. Cytuje go propaganda

Pokaż treści 18+

W Rosji zachwyt po przemowie posła Konfederacji. Cytuje go propaganda

Kiedy Grzegorz Braun mówił o "banderyzacji polskiej racji stanu", do owacji po przemówieniu nie przyłączył się nawet jeden z liderów jego ugrupowania Sławomir Mentzen. Wystąpienie polityka Konfederacji odbiło się jednak szerokim za wschodnią granicą Polski i w propagandowych, prokremlowskich mediach

NieobliczalneZieloneKonto
z
polsatnews.pl
dodany: 29.06.2023, 09:47:07
  • 139
  • #
    rosja
  • #
    konfederacja
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 29.06.2023, 12:44:36 via Wykop
  • -10
Brawo Grzesiu... Ty to się znasz na polityce i na zdobywaniu wyborców naprawdę.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

238

Bon zdrowotny. Bosak o propozycji Konfederacji

Bon zdrowotny. Bosak o propozycji Konfederacji

Idea bonu zdrowotnego polega na tym, żeby obok NFZ-u działało wiele innych publicznych i prywatnych funduszy ubezpieczeń zdrowotnych mówi Krzysztof Bosak.

L3stko
z
dorzeczy.pl
dodany: 28.06.2023, 14:42:49
  • 218
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    4konserwy
  • #
    zdrowie
  • #
    nfz
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:22:41 via Wykop
  • 4
@komentator_2020: w którym miejscu ich programu jest mowa o "nieobowiązkowym ubezpieczeniu"?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:24:53 via Wykop
  • 2
@wiedzmy: Skoro mówisz że to głupoty to czy uważasz że system który mam teraz jest super?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:34:17 via Wykop
  • 2
@Czloneknarodu: to niby 4000 (a tak naprawdę nie, Bosak o tym mówi w tym wywiadzie ale chyba nie słuchałeś) to pieniądze za jakie będziesz mógł sobie wykupić ubezpieczenie. Idea jest taka że wiele podmiotów wprowadza konkurencję przez co wymagane jest podniesienie jakości świadczonych usług żeby klienci nie poszli się ubezpieczyć gdzie indziej, czyli możliwe że poprawi się jakoś usług, szybkość ich wykonywania, ceny się zmienią i będą ze sobą nimi
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:39:39 via Wykop
  • 1
@komentator_2020: Berkowicz w tej rozmowie z Gozdyrą (bo pewnie o tym mówisz) to pokazał że jest debilem i nie ogarnia programu swojej własnej partii a to co przedstawił to jego prywatne poglądy. Jednym słowem zbłaźnił się. W tej rozmowie z tego znaleziska masz konkret. Bosak wszystko wyjaśnił jak to ma wyglądać. Zobacz ten materiał i wtedy się wypowiedz.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:44:13 via Wykop
  • 10
Ja bym chciał żeby inne partie miały na tyle odwagi żeby zaproponować jakieś zmiany/reformy w służbie zdrowia. może rozgorzała by jakaś debata, przyszedł by PiS z PO i powiedzieli by "niee to zły pomysł, my to chcemy zrobić tak i tak i siak". U nas WSZYSCY WIEDZĄ że służba zdrowia działa beznadziejnie a nikt, dosłownie nikt nie ma pomysłu jak to poprawić. Pomysł Konfy może i nie jest najlepszy, może i ma
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:57:33 via Wykop
  • 1
@Petururururu: Bosak o tym mówi. Wszystko nie ale jakiś "koszyk podstawowy" zbliżony do tego co masz obecnie tak, bo aktualnie też nie wszystko masz w ubezpieczeniu. Jest o tym mowa w wywiadzie. Polecam posłuchać. Naprawdę warto żeby można było o tym potem merytorycznie dyskutować.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:59:48 via Wykop
  • 1
@Pawel993: Poza tym że to nie rząd PiS zaorał te zmiany (bo NFZ powstał w 2004 a PiS rządził od 2005) to co to ma do rzeczy i do tego co napisałem?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 18:11:17 via Wykop
  • 1
@komentator_2020: W artykule nie ale w wywiadzie na podstawie którego artykuł został napisany. Tak mieli dużo takich wypowiedzi ale to pewnie przed ustaleniem wspólnego porozumienia w ramach Konfederacji. To co obowiązuje teraz to to co jest w tym programie i tego się trzymajmy. Też mnie w-----a ten brak konsekwencji i brak ustalenia jednej wersji. Też mam wrażenie że jak na różne tematy zaczyna wypowiadać się ktoś poza Bosakiem albo Mentzenem
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 18:30:01 via Wykop
  • 1
@Marek_Licyniusz_Krassus: Nadal lepsze to niż całkowity brak propozycji. Może i potrzeba więcej kasy w to ładować ALE jednocześnie trzeba ten system jakoś usprawniać, dążyć do tego żeby kształcić więcej lekarzy, żeby zajmowali się leczeniem a nie biurokracją, trzeba zaproponować jakieś zmiany żeby kolejki były mniejsze, żeby szpitale mogły korzystać ze sprzętu który mają na stanie bo czasami zdarzają się sytuacje że szpital ma nowoczesny sprzęt do jakiejś radioterapii ale nie
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 19:00:41 via Wykop
  • 1
@Pawel993: wiem czym były kasy chorych ale powtarzam ci po raz kolejny. Po pierwsze. To nie PiS zlikwidował kasy chorych bo jeszcze wtedy nie rządził. Po drugie, to co napisałeś nie ma zupełnie nic wspólnego z tym co ja napisałem.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 19:12:40 via Wykop
  • -1
@komentator_2020: Dobra, widzę że nawet nie chce ci się przesłuchać 25 minutowego wywiady żeby czegoś się dowiedzieć więc nie ma sensu o tym z tobą rozmaiwać. Nie bronię Berkowicza ale też nie wiem jakie dostał pytanie i co powiedział więc nie jestem w stanie powiedzieć czy kłamał czy nie. Znając jego to pierd!@#$ coś z czapy. Nie wiem skąd przekonanie że Mentzen kłamał nt dobrowolnego ZUSu bo akurat to mają
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 19:21:45 via Wykop
  • 4
@Marek_Licyniusz_Krassus: Ale nadal proponuje więcej niż inni. Ja nie mówię że pomysł konfederacji jest jakiś super idealny. Ja mówię że inni nic nie proponują i o to mam pretensję. Brak w ogóle jakiejkolwiek dyskusji na ten temat jest dla mnie denerwujący.

Nakłady na pacjenta faktycnzie są za małe ale nadal nie jest to jedyny problem służby zdrowia. Od konfy słyszę cokolwiek (choć by nie była to najlepsza opcja) a od
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 20:03:07 via Wykop
  • 1
@komentator_2020: Specjalnie dla ciebie przesłuchałem ten wywiad Bosaka drugi raz i masz rację. On tam nie mówi o obowiązkowym ubezpieczeniu. Zwracam honor. W programie też nie ma słowa o obowiązkowym ubezpieczeniu jest tylko mowa o dobrowolnych ubezpieczeniach dodatkowych które pokrywały by koszta świadczeń z poza koszyka gwarantowanego.

Żeby też być dokładnym, oprócz słów Berkowicza, nigdzie też nie ma słowa o tym że świadczenie miało by być dobrowolne czy nieobowiązkowe. Ja
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 20:54:55 via Wykop
  • 2
@komentator_2020: Widzisz podejście to tego obowiązku w dużej mierze zależy od tego jak podchodzimy do odpowiedzialności człowieka za siebie i za swoje decyzje. Jeżeli uważamy że człowiek ma wolną wolą i w pełni ponosi odpowiedzialność za swoje czyny to sytuacje przez ciebie przedstawione pokazują tylko że ci ludzie z jakiegoś powodu nie zadbali o swoje życie i ponoszą koszta niepodjętych działań. Z drugiej strony, część ludzi podchodzi do swojego życia
xPafciox
xPafciox
xPafciox 29.06.2023, 12:43:46 via Wykop
  • 0
@Mistrz_Motyl: Dlatego obok tego systemu który mamy teraz sam z siebie powstanie niezależny system prywatnego leczenia. System publiczny będzie utrzymywany przez ludzi młodych a leczyć będą się w nim starzy a młodzi będę musieli radzić sobie sami. To już się dzieje i na razie dotyczy małych rzeczy i zabiegów bo dostać się na coś państwowo będąc człowiekiem młodym jest zazwyczaj niemożliwe

@Marek_Licyniusz_Krassus Super że PO coś proponowało. Mam nadzieję

536

Oficjalnie: Justyna Socha na listach Konfederacji

Pokaż treści 18+

Oficjalnie: Justyna Socha na listach Konfederacji

Biorę udział w wyborach do Sejmu RP, jako kandydatka niezależna z listy @KONFEDERACJA_Wolność i Niepodległość, z ramienia @KoronyPolskiej @GrzegorzBraun_ - Pisze na Twitterze Socha.

Neobychno
z
twitter.com
dodany: 28.06.2023, 17:11:45
  • 201
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 19:23:26 via Wykop
  • 8
Braun to największy szkodnik w polskiej polityce...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 19:24:31 via Wykop
  • 2
@L3stko: To że w ogóle ktoś się zgodził na nią na listach to jakiś żart. Całe środowisko Brauna powinno zostąc z tej partii usunięte bo jedyne co robią to szkodzą.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 20:25:02 via Wykop
  • 0
@L3stko: obyś miał rację jednak myślę, że Konfa powinna skupić się na dążeniu do centrum bo tam jest najwięcej wyborców do zdobycia a Braun jednak jest gościem który takich ludzi odpycha.

553

Przypomnij sobie co Platforma Obywatelska obiecała nam w 2007.

Pokaż treści 18+

Przypomnij sobie co Platforma Obywatelska obiecała nam w 2007.

Dla tych, którzy myśląc, że jak PO dojdzie do władzy to będzie nam się lepiej żyło w kraju, otóż nie będzie. PIS, PO - jedno zło.

holsabobsa95
z
wykop.pl
dodany: 28.06.2023, 09:10:37
  • 312
  • #
    po
  • #
    pis
  • #
    platformaobywatelska
  • #
    wybory
  • #
    polska
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:46:08 via Wykop
  • 0
@revoolution: tu akurat zgoda Xd
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 17:54:54 via Wykop
  • 9
Nie mogę się doczekać jak po wygranej PO w najbliższych wyborach za 4 albo za 8 lat wykopki będą krzyczeć "PO złe, je*** PO głosować na PiS wtedy było dobrze!!" Xd Trzeba zrobić zapas popcornu.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2538

Poseł Platformy przyznaje, że PO będzie realizować założenia polityki FitFor 55

Poseł Platformy przyznaje, że PO będzie realizować założenia polityki FitFor 55

Tylko tak trochę wolniej postarają się wdrażać, bo wiecie, żaba (czyli plebs) im jeszcze wyskoczy z gotującej wody. Takie przytomnieje jaką mamy alternatywę do PISu, czyli to samo tylko pod innymi szyldami.

alibaski
z
streamable.com
dodany: 27.06.2023, 20:10:50
  • 640
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 28.06.2023, 08:14:12 via Wykop
  • 2
Czy kogoś to dziwi?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

441

Konfederacja zamierza wprowadzić bon zdrowotny w wysokości 4340 zł

Pokaż treści 18+

Konfederacja zamierza wprowadzić bon zdrowotny w wysokości 4340 zł

Berkowicz potwierdził, że Konfederacja zamierza wprowadzić bon zdrowotny. Będzie on wynosił 4340 zł, a jeśli ktoś będzie wymagał bardziej kosztownego leczenia "to może się ubezpieczyć, bo każdy jest kowalem swojego losu"

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 27.06.2023, 08:02:33
  • 533
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:18:35 via Wykop
  • -2
@Jelen_Szlachetny: W tym nie ma nic złego tylko że zaraz się zleca debile którzy będą mówić że tak się nie da, że to wprowadzenie USA do polski itp. Prawda jest taka że teraz rocznie płacimy za SZ więcej, kasa jest przejadana przez NFZ i wydawana na głupoty a i tak na leczenie czekasz latami i zazwyczaj idziesz prywatnie. Rozbicie monopolu NFZu to pierwszy krok żeby jakoś ten system zreformować i
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:22:24 via Wykop
  • 1
@Europejczyk_UE_Moja_Ojczyzna: Plebs w USA zdycha nie dlatego że nie ma go kto leczyć tylko dlategto że sam był na tyle głupi żeby nie wykupić sobie odpowiednio dobrego ubezpieczenia (na które wbrew pozorom ludzi stać tylko wolą wydawać na coca-colę w wall-marcie). Jak ktoś oszczędza na zdrowiu, to nic dziwnego że dostaje ochłapy.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:29:38 via Wykop
  • 3
@gumis112211: Gruntowna reforma jest obowiązkowa bo samym dosypywaniem pieniędzy do tej dziury bez dna niczego nie naprawimy. U nas prywatna służba zdrowia funkcjonuje w taki sposób bo jest po części do tego zmuszona. Brak powszechności prywatnych ubezpieczeń sprawia że szpitalom nie opłaca się takich usług fundować. W USA są naprawdę dobre ubezpieczenia które pokrywają zarówno krótkie wizyty u lekarzy jak i długie, skomplikowane i kosztowne zabiegi (zawały, operacje, raki itp).
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:30:59 via Wykop
  • 9
@Holyto: Co najlepiej widać w 90% komentarzy pod tym wykopem.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:33:10 via Wykop
  • 1
@Pawel993: Sugerujesz że to co mamy aktualnie jest super i należy to zostawić takim jakim jest?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:38:52 via Wykop
  • -1
@FrasierCrane: Znasz blogera Obywatel DC? Koleś mieszka w stanach i zachorował na glejaka. Bardzo poważny rak mózgu. Miał bardzo dobre ubezpieczenie i wbrew temu co piszesz, po tym jak go zdiagnozowali to pomogli mu ekspresowo i na bardzo dobrym poziomie, nikt go samemu sobie nie zostawił. Polecam zapoznać się z jego wpisami zanim będziesz wieszać psy na służbie zdrowia w USA. Mogę podesłać linki do konkretnych wpisów jak chcesz.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:40:18 via Wykop
  • 3
@The_Orz: Jest przejawem nie ogarnięcia sobie dobrego zabezpieczenia na taką okoliczność i tak, jest to brak odpowiedzialności za swoje życie.

@Dentka7 pełna zgoda.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:44:30 via Wykop
  • 5
@gumis112211: Jak chcesz się lepiej zapoznać jak SZ wygląda w USA mogę ci podesłać linki do wpisów pewnego blogera na FB. Koleś jest polakiem, mieszka w USA i zawsze zachwalał prywatną służbę zdrowia. Kilka lat temu zdiagnozowali u niego glejaka i koleś bardzo fajnie opisał jak to naprawdę wygląda w USA i jak ta służba zdrowia funkcjonuje kiedy jesteś chory na coś drogiego i poważnego. Mogę podesłać linki.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 11:46:16 via Wykop
  • 3
@The_Orz: Serio nie rozumiesz że trzeba ci to tłumaczyć?

Brakiem odpowiedzialności jest, nie zabezpieczenie się przy pomocy odpowiedniego ubezpieczenia, wiedząc że urodziłeś się z genetyczną predyspozycją do raka.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 12:06:07 via Wykop
  • 3
@The_Orz: No tak, najlepszy argument "dziecko bez doświadczenia". Oczywiście że są ubezpieczenia od nowotworów i nawet możesz sobie takowe w polsce wykupić. I uwaga, nawet nie są jakieś turbo drogie. Jak masz predyspozycje to po prostu są dla ciebie droższe i tyle ale świat nie jest równy dla każdego. No ale najłatwiej komuś napisać "Musisz być dzieckiem bez doświadczenia życiowego" zamiast trochę sie rozeznać w temacie... typowy wykopek.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 12:43:47 via Wykop
  • 1
@Pawel993: Rozumiem że był byś przeciwny temu żeby każdy sam decydował gdzie się ubezpiecza, żeby ubezpieczalnie konkurowały o klienta i żeby podnosiły jakość swoich usług? Rozumiem że jesteś fanem skupienia usług ubezpieczeń medycznych w rękach NFZu?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 12:49:07 via Wykop
  • 1
@Programista500plus: To że antykonfiarze tego nie rozumieją to akurat jasne, jak ktoś ma IQ fistaszka i żyje w bańce to nie dziwi że tak myśli. Gorzej że Gozdyra tego nie pojmuje ale to stara socjalista więc w sumie czemu się dziwić.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 12:50:04 via Wykop
  • -1
@Kempes: To że w niemczech to działa mniej więcej w taki sposób i jakoś nie ma z tym problemu xD
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 13:14:42 via Wykop
  • 1
@Pawel993: Wiesz że podobny system działa w Niemczech?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 13:32:15 via Wykop
  • 0
@Europejczyk_UE_Moja_Ojczyzna: Zero merytoryki i znajomości tematu. Klasyka u durnego wykopka.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 13:41:58 via Wykop
  • 1
@Pawel993: Czyli działa. Ja myślę że warto spróbować zamiast ciągle dosypywać hajs do tej niesterowalnej dziury bez dna.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 13:44:16 via Wykop
  • 1
@Europejczyk_UE_Moja_Ojczyzna: Ty naprawdę aż tak mało rozumiesz? Wiesz co to przenośnia? Kur$% czy wy na tym wykopie wszystko bierzecie dosłownie?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 20:54:53 via Wykop
  • 1
@Pawel993: Z tego co widze to NFZ powołali w 2004 więc jeszcze przed PiSem.

410

Mentzen już nie wyklucza żadnej koalicji po wyborach. Podał warunek

Pokaż treści 18+

Mentzen już nie wyklucza żadnej koalicji po wyborach. Podał warunek

PiS i PO "do likwidacji" - mówił kilka miesięcy temu Sławomir Mentzen. Dziś lider Konfederacji mówi, że jeśli któraś z tych partii będzie chciała realizować jego pomysłu, to koalicji "jest na stole".

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 26.06.2023, 06:17:49
  • 410
  • #
    mentzen
  • #
    konfederacja
  • #
    wybory
  • #
    platformaobywatelska
  • #
    pis
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 12:09:37 via Wykop
  • 1
Przecież postawienie warunku "muszą zrealizować nasz program gospodarczy" to właściwie przyznanie że nie ma szans na jakąkolwiek koalicję. Naprawdę myślicie że przesiąknięte etatyzmem PiS czy fałszywie liberalne PO będzie chciało realizować program uproszczenia i obniżki podatków?

Poza tym, jeżeli ktoś (PiS czy PO, nie ważne) zrealizują ich program gospodarczy, to Konfa pokazuje że ma sprawczość a na tym zyskuje się politycznie.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 12:14:51 via Wykop
  • 1
@Gumaa: Dla neuropka nawet jak Mentzen mówi jak krowie na miedzy "nie będę robił koalicji z PiSem" to on i tak słyszy to co chce usłyszeć. Nie ma co w ogóle z tymi zakłamanymi ćwokami dyskutować.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 12:16:00 via Wykop
  • 0
@Kaser: Co to za katolicki zamordyzm nam zafunduje konfederacja?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 12:17:16 via Wykop
  • 0
@Gro9: Nasłuchałeś się bzdur wygadywanych przez nawiedzone babki z konwencji Lewicy?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 12:19:04 via Wykop
  • 3
@barnej-flinston: jakie to prawo szariatu chce wprowadzić konfa? Zakażą ci być ateistą? Będziesz miał przymus chodzenia do kościoła co niedzielę? Będą kamienować każdego kto wrzuci do neta mema z żółtym papieżem?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 12:21:13 via Wykop
  • 0
@gl0wa: A jaki Konfederacja ma biznes w tym żeby wchodzić w koalicję z PiSem? Ale tak szczerze się zastanów i powiedz. Po co by im to było?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 19:10:21 via Wykop
  • 1
@barnej-flinston: Ale ty nawet nie umiesz wymienić tego "katolickiego buta" który niby spadł by na ciebie po tym jak konfa dojdzie do władzy. Klauzula sumienia ci przeszkadza? Rozumiem że masz problem ze standardem który mamy dosłownie w całej europie. Do nich tez masz pretensję?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 19:14:48 via Wykop
  • 1
@cwlmod:
No fakty są takie że Konfa ma zupełnie inny program niż PiS, głosuje inaczej niż PiS, krytykuje PiS jak prawie nikt w sejmie i mówi że w koalicję z PiS nie wejdzie a ty i tak słyszysz to co chcesz usłyszeć więc nie ma sensu nawet z tobą rozmawiać. Jesteś odporny na fakty i żyjesz w bańce nie do przebicia. Polecam mniej wyborczej.

Niby nie jesteś z neuropy a
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 19:28:17 via Wykop
  • 1
@precz_z_komunia: sensowny argument. Problem w tym że Mentzen nie jest jedyną decyzyjną osobą w Konfie i nie tylko od niego zależy jak, z kim i czy w ogóle partia pójdzie po wyborach.
Po drugie, nie jestem na tyle obeznany żeby oceniać winę brata Mentzena ale on sam wielokrotnie tę sprawę wyjaśniał a co by o nim nie mówić, głupi to on nie jest. Jak by to w jakiś sposób mogło
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 19:33:04 via Wykop
  • 1
@gl0wa: No ale oni sami mówią "mamy czas na rządzenia, nam się nie śpieszy" no to po co mają wchodzić w koalicję z PiS od razu jak tylko dostaną trochę więcej mandatów.
Nie dość że z politycznego punktu widzenia nie da im to nic to jeszcze dodatkowo najpewniej będzie to dla nich koniec, gdyż nikt z ich wyborców już na nich nie zagłosuje (może poza jakimś betonem korwinowo-narodowym który to
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 00:08:39 via Wykop
  • 1
@cwlmod:
To że piszesz że Mentzen z Bosakiem mało krytykują PiS tylko udowadnia to, że masz wręcz zerowe pojęcie o polityce i pokazuje jak bardzo siedzisz w bańce. Słowem ch$%a się znasz. Pewnie nawet nie wiesz co mówią tylko posiłkujesz się bzdurnymi wysrywami debili z wykopu bo gdybyś obejrzał chociaż jeden odcinek ich podcastu to byś wiedział że jadą po pisie jak bo burej suce. Ale po co się zapoznać,
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 08:02:53 via Wykop
  • 0
@cwlmod: Poraz kolejny udowadniasz że chu@% wiesz xD...
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 08:09:36 via Wykop
  • 0
@cwlmod: to że chu$# wiesz i ciągle to udowadniasz szczeniaku.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 27.06.2023, 08:20:27 via Wykop
  • 0
@cwlmod: Zesrałeś się nie zaorałeś. Żeby zaorać to trzeba coś wiedzieć a że ty chu#% wiesz (co udowadniasz w kolejnych głupich wpisach) to możesz sobie bzdury pisać. Tylko pokazujesz że jesteś zwykłym dzbanem bez świadomości i wiedzy politycznej. Baaa... pokazujesz nawet że masz tylko jedno źródło informacji które jest dla ciebie wyrocznią i nie masz ŻADNEGO krytycznego myślenia.
Ty wiesz co mówią, taaa... wiesz z wyborczej a z materiałem źródłowym

478

Dobrze że internet nie zapomina.

Dobrze że internet nie zapomina.

Z obrzydzeniem słucham jak Donald twierdzi że limity Co2, for fit 55 to wina zimnego Lecha bo podpisał Traktat Lizboński. Sam pamiętam jak PO i TVN przez 20 dni,naciskali na Lecha żeby podpisał, bo wstyd przed zachodem, bo blokuje UE.etc.

rafal-heros
z
google.com
dodany: 26.06.2023, 11:17:52
  • 76
  • #
    polityka
  • #
    tusk
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 19:37:57 via Wykop
  • 3
Tusk kłamie. Stare. znałem.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

237

Rzeźniczak dolał oliwy do ognia po skandalicznym wywiadzie

Pokaż treści 18+

Rzeźniczak dolał oliwy do ognia po skandalicznym wywiadzie

Jakub Rzeźniczak wywołał w weekend skandal w Internecie. Nazwał byłą dziewczynę, matkę swojego dziecka, prostytutką. Kobieta wydała oświadczenie. Wiele osób dało wyraz swojemu oburzeniu na postawę piłkarza Kotwicy Kołobrzeg. Najnowsza reakcja Rzeźniczaka na Instagramie pokazuje, co o tym sądzi.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 26.06.2023, 15:00:08
  • 256
  • #
    pilkanozna
  • #
    afera
  • #
    internet
  • #
    sport
  • #
    rozrywka
  • #
    bekazpodludzi
xPafciox
xPafciox
xPafciox 26.06.2023, 19:37:02 via Wykop
  • 75
Coś jednak w tym jest że piłkarze w większości to mają IQ porównywalne z tą piłką którą kopią.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

358

Jacek Nizinkiewicz: Konfederacja jest realną trzecią drogą

Pokaż treści 18+

Jacek Nizinkiewicz: Konfederacja jest realną trzecią drogą

Ugrupowanie Krzysztofa Bosaka i Sławomira Mentzena jest na fali. Konwencja programowa w amerykańskim stylu pokazała, że na prawo od PiS konkurencja jest coraz silniejsza.

L3stko
z
rp.pl
dodany: 25.06.2023, 14:36:19
  • 204
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    konfederacja
  • #
    4konserwy
xPafciox
xPafciox
xPafciox 25.06.2023, 20:09:03 via Wykop
  • 1
@hermie-crab: czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć co to za "katolicki zamordyzm" chce wprowadzić konfederacja?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 25.06.2023, 21:39:38 via Wykop
  • 1
@vitek6: Jest to wpisane w tym programie co wczoraj udopstępnili?

416

Konstytucja Wolności - Program wyborczy Konfederacji w 2023 r.

Pokaż treści 18+

Konstytucja Wolności - Program wyborczy Konfederacji w 2023 r.

Konfederacja udostępniła swój program wyborczy. Jest to liczący 116 stron dokument z propozycjami programowymi i gotowymi projektami ustaw.

L3stko
z
konfederacja.pl
dodany: 24.06.2023, 13:10:00
  • 299
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    wybory
  • #
    4konserwy
xPafciox
xPafciox
xPafciox 25.06.2023, 11:01:07 via Wykop
  • -4
Czy wg ciebie czytanie to umiejętność niepotrzebna w dzisiejszym świecie?

302

Piotr Marzec, Liroy wyjaśnia Platformiarzy

Pokaż treści 18+

Piotr Marzec, Liroy wyjaśnia Platformiarzy

PO robi kolejny raz to co najbardziej potrafią, robić fasady. Jest marsz który ponosi tłumy ale to jest tylko fasada. Pudrujemy rzeczywistość która jest, nie dajemy ludziom którzy przyszli na ten marsz szansy na lepsze życie. Winnym że pis wygrywa jest PO, ponieważ nie dają żadnej propozycji.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 23.06.2023, 20:06:35
  • 104
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpo
  • #
    takaprawda
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 24.06.2023, 23:18:55 via Wykop
  • -1
@Jah00: Żadne ale kolega nasłuchał się bzdur, że będę mu kazać co niedzielę chodzić do kościoła, że jego dzieci będą miały obowiązek zdawnia matury z religii czy że wprowadzą mu prawo oparte na biblji.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 24.06.2023, 23:26:04 via Wykop
  • 1
@marekmarecki44: To jest oczywiste dla każdego kto chociaż trochę interesuje się polityką . Dlatego PO to najgorsze szkodniki w polskiej polityce. Bo miało być 3x15, reformy i bogate państwo a była ciepła woda w kranie i okłamywanie wyborców. PiS to etatyści i socjaliści ale każdy wiedział że tacy oni są jeszcze zanim zostali wybrani. PO mamiło ludzi państwem liberalnym, z prostymi podatkami, obiecało reformy a jedyne co zrobili to okłamali
xPafciox
xPafciox
xPafciox 24.06.2023, 23:26:59 via Wykop
  • 6
@dondzonson: Nadal lepsze niż Tusk premier.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 24.06.2023, 23:28:35 via Wykop
  • 1
@Jarusek: Nie zmienia to faktu że jego opinia o PO jest jak najbardziej prawdziwa.

776

Lewica: 50 dni urlopu rocznie dla kobiet

Pokaż treści 18+

Lewica: 50 dni urlopu rocznie dla kobiet

24 dni dodatkowego urlopu menstruacyjnego zaproponowała kobietom na swojej konwencji Lewica. Jednocześnie partia postulowała, aby mężczyźni nie zarabiali więcej niż kobiety mimo tego, że będą musieli więcej pracować, posiadając prawie dwukrotnie krótszy urlop.

sildenafil
z
oko.press
dodany: 24.06.2023, 18:51:45
  • 296
  • #
    lewackalogika
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    polityka
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    lewica
xPafciox
xPafciox
xPafciox 24.06.2023, 22:51:53 via Wykop
  • 3
Program lewicy to mem po raz 345.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

12006

Kiedyś prosiłem o pomoc, teraz zostałem lekarzem. DZIĘKI!

Kiedyś prosiłem o pomoc, teraz zostałem lekarzem. DZIĘKI!

Chciałbym podziękować Społeczności Portalu za wsparcie w 2015 roku. Wtedy prosiłem o pieniądze na leczenie wtedy nierefundowane ratujące moje życie. Teraz spełniłem swoje marzenie z oddziału onkologi dziecięcej i zostałem lekarzem.

Wojciech_Wiese
z
wykop.pl
dodany: 22.06.2023, 07:42:42
  • 408
  • #
    prosilechoruje
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    nauka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 22.06.2023, 08:23:35 via Wykop
  • 1
Wspaniale że udało ci się wyjść z tego gówna a jeszcze wspanialej że po twoich doświadczeniach, postanowiłeś pomagać innym! Życzę przede wszystkim zdrowia, bo to najważniejsze, a dalej wielu sukcesów zawodowych i przeogromnej ilości uratowanych istnień ludzkich ;).
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1804

Skrót debaty Mentzen kontra Petru

Skrót debaty Mentzen kontra Petru

Głupie miny i uśmieszki, żarty które bawią tylko opowiadającego. Kluczenie, nieodpowiadanie na pytania, przeciąganie, aby czas minął. Nie wiedział o co pytać, nie rozumiał pytania. Szkolenia wojskowe po maturze, wiek emerytalny bez zmian... Wszystkie kompromitujące Mentzena momenty w skrócie debaty.

Jarusek
z
streamable.com
dodany: 21.06.2023, 05:09:35
  • 486
  • #
    konfederacja
  • #
    mentzen
  • #
    petru
  • #
    debata
  • #
    polityka
xPafciox
xPafciox
xPafciox 21.06.2023, 20:22:53 via Wykop
  • -1
@Takiseprzecietniak: jakie głupoty wygadywał Mentzen w tej debacie?
xPafciox
xPafciox
xPafciox 22.06.2023, 07:47:58 via Wykop
  • 1
@Takiseprzecietniak: no to że nie odpowiedział na pytanie to faktycznie głupota ale nie nazwał bym tego zbłaźnieniem się. Szczególnie, że w wywiadzie dla radio Zet kolejnego dnia powiedział że jest przeciw wychodzeniu.

Ale nazywanie tego zbłaźnieniem się? Tylko ktoś kto nie lubi Mentzena i ma złą wolę by to powiedziała.

A co do mnie. Jestem przeciwny wychodzeniu z UE. Za to zadam pytanie tobie. Czy uważasz że przymusowa relokacja uchodźców,

729

Bosak: nie dam słowa, że Konfederacja nie wejdzie w koalicję z PiS | #RZECZoPOLI

Pokaż treści 18+

Bosak: nie dam słowa, że Konfederacja nie wejdzie w koalicję z PiS | #RZECZoPOLI

Nie wyklucza koalicji z nikim, wszystko zależy od "oferty". Oczywiście dla Dobra Polski. Fajni Ci antysystemowcy, którzy w sumie pomyślą nad koalicję z PiSem. Jeden już taki był, i to całkiem niedawno.

czeskiNetoperek
z
youtube.com
dodany: 17.06.2023, 17:02:28
  • 185
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
xPafciox
xPafciox
xPafciox 18.06.2023, 00:03:35 via Wykop
  • 7
Mnie mocarnie śmieszy ze nikomu z neuropków nawet nie chce się słuchać wywiadów które wykopują, bo gdyby posłuchaliby raczej by go nie wykopywali
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

771

Marciniak jednak broni swojego udziału w Everest. "Niczego złego nie zrobiłem"

Marciniak jednak broni swojego udziału w Everest. "Niczego złego nie zrobiłem"

"Wiem gdzie byłem, byłem na spotkaniu biznesowym i to nie miało nic wspólnego z polityką" - powiedział Szymon Marciniak o konferencji "Everest", "Tam, gdzie byłem, nie zrobiłem nic złego. Ci, którzy podejrzewają, że było inaczej, są małymi ludźmi bez honoru i ambicji" - dodał Marciniak

Richyrich
z
polsatnews.pl
dodany: 14.06.2023, 23:48:02
  • 196
  • #
    polska
  • #
    pilkanozna
  • #
    sport
  • #
    sedziowanie
  • #
    mentzen
xPafciox
xPafciox
xPafciox 15.06.2023, 08:29:30 via Wykop
  • 21
@herman77: Jak byś miał przez wybryk kilku zjebów stracić coś na co pracowałeś całe swoje życie to też byś się pokajał.

193

Znana firma próbowała wybić się na LGBTQ+. "Popełniliśmy błąd"

Znana firma próbowała wybić się na LGBTQ+. "Popełniliśmy błąd"

Z okazji tzw. Miesiąca Dumy marka Yes, która produkuje biżuterię postanowiła stworzyć kampanię wspierającą osoby LGBTQ+. Odbiła się ona szerokich echem w mediach, a sama promocja okazała się dużym niewypałem. Firma po licznych negatywnych komentarzach postanowiła przeprosić i zrezygnować z akcji.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 14.06.2023, 17:14:41
  • 62
  • #
    lgbt
  • #
    afera
  • #
    biznes
  • #
    ciekawostki
  • #
    heheszki
  • #
    kultura
xPafciox
xPafciox
xPafciox 15.06.2023, 06:25:23 via Wykop
  • 31
Mnie dziwi że firmy jeszcze się w to bawią. Co kolejna zaczyna mocniej w to iść to dostaje po tyłku i nie ma z tego profitów. Afery z Bud Light ich nie nauczyła?
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

449

Za ponadprzeciętność płaci się wysoką cenę. W obronie Bartosiaka

Za ponadprzeciętność płaci się wysoką cenę. W obronie Bartosiaka

Wyrastający ponad przeciętność zawsze płacą za to wysoką cenę. Tą ceną jest zwykle to, że stają się oni obiektem ataków. Obecna „afera plagiatowa” jest właśnie taką sytuacją. To musiało nadejść. I nadeszło - pisze Rafał Woś na Salon24.pl.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 14.06.2023, 14:38:14
  • 210
  • #
    literatura
  • #
    ksiazki
  • #
    czytajzwykopem
  • #
    historia
  • #
    afera
  • #
    prawo
xPafciox
xPafciox
xPafciox 14.06.2023, 23:20:06 via Wykop
  • 2
@milo1000: Jeszcze Wojczala mógłbyś tu wrzucić. On ma Kosę z Bartosiakiem i Budziszem za to kumpluje się z Wolskim. Ma też chyba neutralny stosunek do Zychowicza.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 14.06.2023, 23:24:50 via Wykop
  • 16
@devu: Dokładnie. Pamiętam jak słuchałęm jego pierwszego wywiadu z jakiegoś niszowego radyjka który znalazłem tutaj na wykopie. To był chyba 2015 rok i Bartosiak zaczął opowiadać o wzroście Chin, o Pacyfiku, o strefie zgniotu, o wyspie świat, o amerykańskiej hegemonii. Zawsze interesowała mnie geografia i historia ale nigdy nikt nie potrafił mi pokazać jak geografia może wpływa na niektóre wydarzenia. Bartosiak to zrobił. Od tamtej pory za co bardzo go
xPafciox
xPafciox
xPafciox 15.06.2023, 06:03:55 via Wykop
  • 4
@StemiPL: Aaaa widzisz masz rację. Zapomniałem o tym.
xPafciox
xPafciox
xPafciox 15.06.2023, 06:23:17 via Wykop
  • 4
@Tatiagla: Typie co ty bredzisz. Historia była jedną z moich ulubionych lekcji a w liceum miałem ją rozszerzoną. Przyczyny i skutki może i jakoś tłumaczone były ale nikt nigdy tego nie łączył ich z geografią i nie nadawał jej wagi jaką ma w rzeczywistości. Nikt nie mówił o strefie zgniotu, o wielkiej wadze dualizmu na ławie itp. No chyba że miałeś jakiegoś mega pasjonata geopolityki jako nauczyciela który znał teorie

445

PiS popierają najczęściej posłowie PSL i Lewicy, najrzadziej Konfederacji

Pokaż treści 18+

PiS popierają najczęściej posłowie PSL i Lewicy, najrzadziej Konfederacji

Tuż za PSL i Lewicą jest KO i Holownia. Statystyki na podstawie niemalże 800 głosowań sejmowych w tym prawie 600 dotyczących ustaw. Zebrał je analityk Łukasz Firek i opublikował na Twitterze.

wojtas_mks
z
twitter.com
dodany: 12.06.2023, 14:38:39
  • 134
  • #
    konfederacja
  • #
    korwin
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    mentzen
  • #
    bekazlewactwa
xPafciox
xPafciox
xPafciox 14.06.2023, 10:28:30 via Wykop
  • 0
@kwaz1: Czyli ten "zamordyzm religijny" objawia się tylko zakazem aborcji. To pisz od razu że chodzi o zakaz aborcji a nie jakiś wyimaginowany "zamordyzm religijny" to następnym razem nawet nie będę pytał.
zamordyzm religijny != zakaz aborcji i proszę tego nie porównywać bo to nadużycie.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 27.06.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.05.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.05.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking