Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko136
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
papadance

papadance

Dołączył 11 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 704
  • Znaleziska 328
  • Mikroblog 376
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 7

625

"overview effect" - polecieć w kosmos, by uwierzyć w Boga

"overview effect" - polecieć w kosmos, by uwierzyć w Boga

Termin "overview effect" odnosi się do psychologicznego efektu jaki wywiera na astronautach widok Ziemi zawieszonej w bezkresie wszechświata.

nejvix
z
wykop.pl
dodany: 25.05.2020, 09:02:49
  • 258
  • #
    kosmos
  • #
    ciekawostki
  • #
    psychologia
  • #
    eksploracjakomosu
  • #
    zainteresowania
  • #
    gruparatowaniapoziomu
papadance
papadance 25.05.2020, 21:32:53
  • 1
@secretservice666: Miałem podobne myśli mniej więcej w tym samym wieku :) To ciekawe. Czy Ciebie też ogarniał taki dziwny niepokój gdy uświadamiałeś sobie jakie to byłoby straszne gdyby nie było niczego?
papadance
papadance 25.05.2020, 21:41:31
  • 2
@secretservice666: Myślę że to po prostu efekt pracy myślących logicznie podobnych mózgów. Fajnie dowiedzieć się że ktoś też tak ma/miał. Przyznam że to chyba najgorszy lęk jaki można mieć w tych egzystencjalnych rozmyślaniach. Gorszy nawet od rozmyślania o śmierci. Bo nawet śmierć daje jakąś nadzieję. A taka absolutna nicość to jest przerażające.

580

Czy czas rzeczywiście płynie?

Czy czas rzeczywiście płynie?

"Prawa fizyki sugerują, że upływ czasu to iluzja. Chcąc uniknąć takiego wnioskowania, być może konieczne będzie ponownie przemyślenie podejścia do nieskończenie dokładnych liczb." Artykuł o fizycznych próbach ujęcia czasu w teoretycznej strukturze bazującej na podejściu zwanym intuicjonizmem.

Fake_R
z
quantamagazine.org
dodany: 15.04.2020, 10:15:53
  • 105
  • #
    fizycznenowinkifakera
  • #
    nauka
  • #
    fizyka
  • #
    matematyka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ciekawostki
papadance
papadance 15.04.2020, 12:15:40
  • 28
@gwiezdny_kupiec: A jednak w rzeczywistości dogodni zgodnie z obliczeniami. Więc jaki to dowód?
papadance
papadance 15.04.2020, 12:41:54
  • 14
@gwiezdny_kupiec: Zacznijmy od tego że Zenon z Elei nic nie udowodnił tylko podał paradoksy pewnego rozumowania. Rozumowania robiącego pewne założenia. Pytanie czy te założenia są prawidłowe. Przeczytałem paradoksy podane w Twoim linku i dla każdego mogę podać dlaczego jego wnioski są błędne. Zresztą na tej samej stronie masz podane rozwiązania niektórych paradoksów.

Co to jest rzeczywistość? A czy takie filozoficzne rozważania są potrzebne aby udowodnić że Achilles dogoni żółwia? Podepnij
papadance
papadance 15.04.2020, 12:57:03
  • 1
@gwiezdny_kupiec: Nie każdy eksperyment jest poprawny. Eksperyment może mieć złe założenia lub złe wnioski, tak jak ten cytowany. Wykażesz że podany przeze mnie eksperyment z żółwiem jest niepoprawny? Bo ja mogę podać dlaczego sprawdzanie palcem czy Słońce krąży wokół Ziemi jest błędne.

Naprawdę podważasz podstawowe prawo fizyki o ruchu, które było sprawdzane doświadczalnie miliardy razy i nikt nigdy nie zaobserwował nieprawidłowości? Rozumiem że jak wychodzisz z domu i chcesz gdzieś
papadance
papadance 15.04.2020, 13:16:54
  • 2
@gwiezdny_kupiec: Ja bym tak nie bagatelizował dowodu doświadczalnego. Zwłaszcza że pokazuje on zupełnie coś innego w ogromnej liczbie prób nawet zwykłego dnia codziennego i jak już napisałem NIGDY nie wykazano doświadczalnie inaczej. Jakoś to dziwnie ignorujesz pisząc tylko"zmysły nas mylą". Sugerujesz że jak zapali się lampka gdy Achilles dotknie żółwia, to mój zmysł mnie oszukuje? Poważnie?

Jeżeli chodzi o dowód matematyczny to już wcześniej Ci ktoś napisał że to rozumowanie
papadance
papadance 15.04.2020, 14:04:44
  • 5
@gwiezdny_kupiec: To trzeba było od razu pisać że mówisz o świecie bajek :) Twój pierwszy komentarz za nic na to nie wskazywał.
papadance
papadance 15.04.2020, 14:17:25
  • 1
@RFpNeFeFiFcL: Dla mnie ten problem jest okazją do rozmyślań czy przestrzeń jest ciągła czy skwantowana.
Jeżeli jest ciągła, to jak rzeczywiście wygląda w niej zmiana położenia. Trudno to sobie wyobrazić. Bo trudno wyobrazić sobie nieskończenie małą zmianę położenia.
Jeżeli jest jednak skwantowana, to poruszanie się w takiej przestrzeni jest zgodne z moją wyobraźnia i ładnie pasuje do teorii że nasz świat jest symulacją i cząstki przyjmują współrzędne niczym obiekty w

227

„Przygotowanym nic grozić nie będzie”. Obrona przeciwlotnicza w propagandzie

Pokaż treści 18+

„Przygotowanym nic grozić nie będzie”. Obrona przeciwlotnicza w propagandzie

Aby przekonać odbiorcę do danej idei, trzeba ją przedstawić na tyle ładnie, by ten uznał ją za atrakcyjną. Nawet jeśli chodzi o gaz i bomby. Jak robiła to Liga Obrony Przeciwlotniczej i Przeciwgazowej? [galeria]

Czajna_Seczen
z
tytus.edu.pl
dodany: 22.01.2020, 20:03:07
  • 21
  • #
    nauka
  • #
    liganauki
  • #
    historia
  • #
    swiatnauki
  • #
    qualitycontent
  • #
    gruparatowaniapoziomu
papadance
papadance 30.01.2020, 00:53:41
  • 0
Tak albo nie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

875

Dukaj: Na Zachodzie wzbiera fala rozpaczy

Dukaj: Na Zachodzie wzbiera fala rozpaczy

"Nie muszę nic robić, żeby przeżyć, nie mam zadanej zewnętrznej konieczności – i po co w ogóle wstawać rano? Po co podejmować jakiekolwiek wyzwania? Po co żyć?" - wywiad Kultury Liberalnej z Jackiem Dukajem o świecie stechnicyzowanym i odczarowanym, wyzutym z sensu, i możliwych drogach wyjścia.

eoneon
z
kulturaliberalna.pl
dodany: 07.09.2019, 16:00:13
  • 195
  • #
    zainteresowania
  • #
    dukaj
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    filozofia
  • #
    swiat
  • #
    transhumanizm
papadance
papadance 07.09.2019, 21:15:57
  • 17
Jeżeli ktoś nie wie co ze sobą zrobić poza przymusem pracy dla przeżycia to nawet mi go nie żal.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3444

Mężczyzna błaga partnerkę, aby nie robiła aborcji.

Pokaż treści 18+

Mężczyzna błaga partnerkę, aby nie robiła aborcji.

Zdarzenie miało miejsce przed jedną z klinik aborcyjnych w Stanach Zjednoczonych. Dziecko było planowane, ale kobieta... zmieniła zdanie.

EgonKowalski
z
youtube.com
dodany: 12.08.2019, 10:19:35
  • 961
  • #
    swiat
  • #
    aborcja
  • #
    kultura
  • #
    zwiazki
papadance
papadance 12.08.2019, 11:33:37
  • 47
Uważam że o ewentualnej aborcji (pomijam legalność czy nie) powinni decydować oboje rodziców. Jeżeli ojciec nie chce dziecka, a kobieta chce, to ojciec zrzeka się praw rodzicielskich i kobieta rodzi swoje dziecko. Jeżeli kobieta nie chce dziecka, a ojciec chce, to kobieta zrzeka się praw rodzicielskich, rodzi dziecko, a ojciec płaci jej odszkodowanie za ciąże i poród.
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1071

Polscy lekkoatleci po raz pierwszy w historii drużynowymi mistrzami Europy

Polscy lekkoatleci po raz pierwszy w historii drużynowymi mistrzami Europy

Polscy lekkoatleci zapewnili sobie zwycięstwo w rozgrywanych na stadionie bydgoskiego Zawiszy zawodach Superligi na jedną konkurencję przed końcem. W rozgrywanych od 2009 roku zawodach udawało się dotychczas wygrywać tylko Niemcom i Rosjanom.

plackojad
z
sportowefakty.wp.pl
dodany: 11.08.2019, 16:41:12
  • 77
  • #
    sport
  • #
    lekkoatletyka
  • #
    polska
papadance
papadance 11.08.2019, 18:38:01
  • 44
Brawo! Takich sportowców chce się oglądać! Ciężko pracują i osiągają świetnie wyniki. Nie to co piłkarze wylansowani do granic możliwości, uwielbiani, milionowe zarobki, a rezultaty kiepskie.
  • 48
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 11.08.2019, 18:49:59
  • -58
@tomojedrugiekonto: zarobki powinny być uzależnione od trudu potrzebnego do jego zdobycia, a nie od popularności. Inaczej mówiąc od pracy włożonej w wyprodukowanie dobra czy usługi. Do takiej ekonomi jeszcze społeczeństwo musi dojrzeć. To co jest teraz to jest dziki kapitalizm. Gdzie sprawiedliwość jest na ostatnim miejscu. Na pierwszym jest bezwzględny zysk.
papadance
papadance 11.08.2019, 18:53:47
  • -22
@Thunderbird88: zgadzam się, ale żeby te astronomiczne zarobki uznać za rozsądne to powinni grać z 10 meczy dziennie (tak na oko) i zdobywać jeszcze w nich dobre wyniki. Piłka nożna to najlepszy przykład patologii obecnego systemu ekonomicznego. Najlepsze jest to że jeszcze ludzie tego bronią no bo LEWANDOWSKI PRZECIE TAK ŁADNIE GRO. Dla mnie to jest "Januszostwo" właśnie.
papadance
papadance 11.08.2019, 18:56:43
  • -19
@wiewi0: jak to skąd. Z płatności konsumentów oczywiście. Chodzi o to żeby cena była odpowiednia i właśnie pokrywała ten trud. Czyli piłka nożna powinna być bardzo tania (tanie bilety i transmisje) bo dużo osób zrzuca się na sprawiedliwą pensję. A taka lekkoatletyka droższa dla konsumenta.
papadance
papadance 11.08.2019, 19:02:01
  • -19
@Waldemar_Wpieldor: to ty nie rozumiesz. Bilet na piłkę nożna powinien więc kosztować np. 10 zł, a na lekkoatletykę 100 zł aby pokryć uczciwe pensje dla wszystkich. Właśnie o to chodzi że dzisiejszy biznes oparty wyłącznie na maksymalizacji zysku bez etyki jest chory. Wiem że ludzie tego nie rozumieją i jeszcze pewnie miną dziesiątki lat zanim to zrozumieją i zaczną wprowdzać to w życie. Chociaż już całkiem sporo mądrych ludzi o
papadance
papadance 11.08.2019, 19:08:12
  • -7
@wiewi0: Nie centralnie sterowanej, choć dobrze że o to pytasz. Centralne sterowanie prowadzi do jeszcze większych patologii niż teraz (komunizm). Chodzi o stworzenie systemu gdzie byłoby to jawne (zarobki czyli koszy wytworzenia dobra i usług) oraz o świadomość konsumentów, która połączona z moralnością (sprawiedliwość) powodowałaby wybieranie sprawiedliwych dóbr. Czyli tak jak teraz wybieramy np. produtyk zdrowe, tak samo byśmy wybierali produkty gdzie cena odzwierciedla sprawiedliwe pensje. Wiem że to trudne
papadance
papadance 11.08.2019, 19:10:50
  • -5
@Waldemar_Wpieldor:

już widzę jak walnie ludzie płacą 100 zł za bilety na zawody lekkoatletyczne w Polsce


Nie mówię że będą płacić, mówię tylko że to byłoby sprawiedliwe i dobre. Ja bym zapłacił taką cenę, gdyby miała ona pokryć godne zarobki lekkoatletów. Natomiast bojkotuję piłkę, bo nie chcę się składać na nowe jachty dla piłkarzy.
papadance
papadance 11.08.2019, 19:15:31
  • -7
o jest bardzo prosta ekonomia, i nie sprowadzajmy tego do dyskusji o tym że człowiek który macha łopatą powinien zarabiać więcej od siedzącego za biurkiem bo wkłada "więcej trudu i wysiłku".


@harcepan-mawekrwi: Właśnie że powinien. A to że ktoś jednym telefonem zarobił milion to jest niesprawiedliwe i oznacza to że firma oszukuje na cenie końcowej. Jeżeli patrzysz płytko, tylko na "zysk dla pracodawcy" to mnie nie rozumiesz. Gdy ktoś wykonuje
papadance
papadance 11.08.2019, 19:19:07
  • -5
@olek12216: @MirkobIog: Nie rozumiecie jednej rzeczy. Ja wiem JAK JEST. Dobrze rozumiecie dzisiejszy świat, i ja dobrze rozumiem świat. Wiem o prawach popytu i podaży. Wiedzcie tylko że jest to niesprawiedliwe i jestem przekonany że wcześniej czy później będzie się to zmieniać na model, o którym piszę, tak jak będzię się zmieniać mentalnośc ludzi.
papadance
papadance 11.08.2019, 19:26:25
  • -6
@lukasz728: nie rozumiesz, może zadasz sobie trud przeczytania komentarzy wyżej ze zrozumieniem? Nie chcę robić na siłę wyższch cen bo faktycznie byłoby tak jak piszesz. Chciałbym aby ludzie rozumieli pieniądz i SAMI CHCIELI zapłacić więcej za usługę, tyle ile potrzeba do pokrycia sprawiedliwego kosztu tej usługi. Mowiąc krótko chcieli płacić sprawiedliwie. Masz racje jednak że ludzie są w ekonomii jak zwięrzęta i tylko byle taniej byle za darmo, a pracowynicy
papadance
papadance 11.08.2019, 19:27:49
  • -5
I sprawdza się znakomicie


@Dziki_wieprz: tak, i mamy 99% kapitału w rękach 1% ludzi i to wcale nie tych najciężej pracujących.
papadance
papadance 11.08.2019, 19:32:31
  • -7
@Jooe:

Dlaczego od razu nie podnieść ceny biletów na niszowe sporty do jakichś 1000 dolarów?


Dobre pytanie, szkoda że ironiczne. Weźmy np. sport gdzie zaintersowana jego oglądaniem jest tylko jedna osoba. Tak, ta osoba powinna więc zapłacić pełną stawkę za trud tego sportowca. Byłaby to duża cena. To logiczne i sprawidliwe. Np. mogę wam powiedzieć że nauczę się rzucać szklanką na 100m, ale musicie mi zapłacić za każdą godzinę przygotowań.
papadance
papadance 11.08.2019, 19:34:59
  • -5
kolego ale kto ma decydować o tym co jest najcięższą pracą a co nie


@Dziki_wieprz: Mógłby to być chip w kości człowieka, który obliczałby trud jaki człowiek faktycznie ponosi. To taka fantastyka oczywiście, ale w dalszej przyszłości realna. Możliwe że będzie to zrealizowane dopiero dla cyborgów, czyli gdy połączymy się z maszynami i będziemi mogli odczytywać procesy człowieka (szczególnie mózgu).
papadance
papadance 11.08.2019, 19:37:43
  • -6
@kotwica407: według mojego pomysłu nie zarobiłby nic, bo nikt, jak sam napisałeś, nie chciałby kupić tego chleba.
papadance
papadance 11.08.2019, 19:38:22
  • -5
@Dziki_wieprz: wiedziałem że tak zareagujesz, spokojnie, nie spodziewałem się tutaj otwartych umysłów :)
papadance
papadance 11.08.2019, 19:47:41
  • -3
20k na miesiac


@lolo555: 20k na miesiąc jeszcze brzmi nie najgorszej, ja mam na myśli takich co zarabiają 2 mln na miesiąc i więcej. To jest dopiero patologia.
papadance
papadance 11.08.2019, 20:08:19
  • -1
@lukasz728

A może spróbowałbyś zrozumieć o co mi chodzi, zwłaszcza że chcę o tym kulturalnie napisać i wytłumaczyć?

ludzie są w ekonomii jak zwięrzęta i tylko byle taniej byle za darmo
papadance
papadance 11.08.2019, 20:25:24
  • -1
@lukasz728: swoją drogą nawet na Wykopie bojkotowali produkty z olejem palmowym bo niszczy środowisko i jest niezdrowy a przecież jest TAŃSZY i na pewno znajdzie się ktoś kto powie "a co mnie obchodzi środowisko, ważne że chipsy są tanie i dobre". Właśnie to jest ta świadomość konsumencka, o której pisze, tylko dotycząca innej dziedziny - sprawiedliwych płac, które są przecież składnikiem tworzącym cenę produktu.
papadance
papadance 12.08.2019, 08:30:26
  • -1
W takie sytuacji np. ktoś, kto lepi ręcznie garnki i lepi taki garnek jeden dziennie, musiałby je sprzedawać po 1000zł za sztukę.


@turbonerd: Przecież tak to już dzisiaj w wielu dziedzinach działa. Pani co rysuje portrety na deptaku bierze za to 100 zł bo musi rysować godzinę, natomiast można to wykonać też niemal za darmo samemu stosując odpowiedni filtr "rysunku" w programie graficznym na swoim zdjęciu. Malarz zażyczy sobie za
papadance
papadance 12.08.2019, 09:08:29
  • 0
@kotwica407: W płace wliczone powinny być wszystkie koszta. Tj. nauka, ryzyko, koszty materialne itp. Słowa trud użyłem jako pojecie w najogólniejszym rozumieniu, a nie tylko np. spalane kalorie podczas pracy. Tak więc lekarz zarabiał by więcej niż zwykły człowiek ponieważ w pensji wliczony byłby również trud nauki oraz trud pracy i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy. Sprawiedliwe i o to chodzi. Możesz nie mieć moralności. Zupełnie nie jestem tym zaskoczony.
papadance
papadance 12.08.2019, 09:32:48
  • 0
@kotwica407: zresztą czytałem jak sam Błaszczykowski napisał że powinien zarabiać tyle co lekarz i brawo dla tego Pana za świadomość że jego zarobki nie są sprawiedliwe.

https://www.termedia.pl/mz/Jakub-Blaszczykowski-Powinienem-zarabiac-tyle-co-lekarz,22444.html

Wierze że taka świadomość będzie bardziej powszechna, bo czytając Wykop można wysunąć wniosek że wśród młodzieży jest jeszcze niemal zerowa.
papadance
papadance 12.08.2019, 10:05:17
  • 1
@kotwica407: niestety tutaj masz sporo racji i obawiam się że za mojego życia może się jeszcze to nie zmienić. Ba, nawet prognozuje że jeszcze ta niesprawiedliwość w dobie korporacji będzie się pogłębiać. Natomiast jestem przekonany że to kwestia czasu (nie wiem tylko czy dziesiątki czy setki lat) aż ludzkość dojdzie do tego o czym tutaj piszę. Zresztą może Cię zaskoczę, ale w życiu zawodowym widząc że ludzie nawet tego nie

3075

Cwaniaczek startuje do chłopaka ze złamaną ręką. Wtedy czeka go niespodzianka.

Pokaż treści 18+

Cwaniaczek startuje do chłopaka ze złamaną ręką. Wtedy czeka go niespodzianka.

Murzyn dostał na co zasłużył. Polecam oglądnąć całość, ale dla niecierpliwych akcja od 0:40.

Wedarn
z
liveleak.com
dodany: 11.08.2019, 10:37:08
  • 268
  • #
    usa
  • #
    dindunuffin
  • #
    bully
papadance
papadance 11.08.2019, 15:31:02
  • -51
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 11.08.2019, 15:31:47
  • -8
@Sisal: Nie masturbuj się.
papadance
papadance 11.08.2019, 16:52:49
  • -19
@MordimerMadderdin: Dobrze że to nie wykopki ustalają prawo i takie zachowania jak sugerujesz powinny być i na szczęście są karane. Przynajmniej w Polsce. Dodałbym jeszcze że to ten w szarej koszulce rozpoczął bójkę bo to on wyskoczył do murzyna. Dla mnie wszyscy trzej to "bydło".
papadance
papadance 11.08.2019, 17:22:56
  • -18
@lesio00: fizyczną agresją możesz reagować tylko gdy zagrożone jest twoje życie lub zdrowie. Oplucie tym nie jest. Tak postępują cywilizowani ludzie. Wiem że tutaj takich trudno szukać i w szkole to inaczej "normalnie" rozwiązujecie, ale warto uświadamiać jakie jest prawo. Jak cię ktoś opluje i go uderzysz to możesz mieć sprawę. Może ci się to nie podobać, ale tak jest i słusznie.
papadance
papadance 11.08.2019, 18:05:29
  • -12
@lesio00: Stosuj więc swoje niepisane zasady, a ja będę stosował pisane i cywilizowane oraz reagował na każde naruszenie nietykalności, które nie jest obroną konieczną.

1278

Samochód zatrzymuje się na przejściu. Pieszy "odwdzięcza" się w paskudny sposób

Pokaż treści 18+

Samochód zatrzymuje się na przejściu. Pieszy "odwdzięcza" się w paskudny sposób

Kierowca z Wrocławia zatrzymał się gwałtownie, gdy na przejście wbiegł pies. Właściciel czworonoga dosadnie ''podziękował'' kierowcy.

konto usunięte
z
buzz.gazeta.pl
dodany: 11.08.2019, 14:58:57
  • 304
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    wroclaw
papadance
papadance 11.08.2019, 16:56:52
  • -20
Pędzące samochody w mieście mające gdzieś pieszych to niestety standard. Przed przejściem należy zwolnić i zachować szczególną ostrożność. Najlepiej jeszcze przepuścić pieszego oczekującego na przejście. Kto się do tego stosuje? Mało kto.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 11.08.2019, 16:58:57
  • -15
Kierowca nie złamał żadnych przepisów.


@xniorvox: Jeżeli masz prawo jazdy to powinieneś wiedzieć że złamał.
papadance
papadance 11.08.2019, 17:02:38
  • -11
@xniorvox:
Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem D-6, D-6a albo D-6b jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych miejscach lub na nie wchodzących lub wjeżdżających.
papadance
papadance 11.08.2019, 17:07:01
  • -3
@LuCzadoreQ: Masz w moim drugim komentarzu.
papadance
papadance 11.08.2019, 17:18:17
  • -31
Dlatego jestem żeby było jak w cywilizowanych krajach - pieszy ma pierwszeństwo jeszcze przed przejściem. Jeżeli jedziesz puszką w mieście to masz uważać, a pieszy i rowerzyści mają być najważniejsi.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2039

Dzban roku: Radosław Liszewski

Dzban roku: Radosław Liszewski

Wokalista zespołu Weekend podczas koncertu zwrócił się do małej dziewczynki słowami: "Umiesz kręcić pupą i fajnie ruszasz się, Obiektem pożądania właśnie stałaś się." Może pora wysłać "artystę" na jakieś badania?

matixrr
z
streamable.com
dodany: 10.08.2019, 23:54:24
  • 185
  • #
    polska
  • #
    muzyka
  • #
    discopolo
  • #
    tvpis
  • #
    afera
papadance
papadance 11.08.2019, 08:12:24
  • 0
Robicie widły z igły.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1930

LGBT cd...

Pokaż treści 18+

LGBT cd...

"Gorąca noc? Użyj kondomów" to już wolę, jak moje dziecko słucha w radiu o grzybicy pochwy niż miało by patrzeć na takie obrazki...

Herbol
z
wykop.pl
dodany: 02.08.2019, 19:31:56
  • 775
  • #
    europa
  • #
    kultura
  • #
    prawica
papadance
papadance 03.08.2019, 20:10:39
  • -4
@Herbol chcesz ukrywać przed córką fakt istnienia prezerwatyw? W takim razie proszę przekaż wyrazy współczucia dla córki że wychowuje się w ograniczonym świecie.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 03.08.2019, 21:48:11
  • 5
@j-ankos: nie widzę żadnych przeciwwskazań żeby wiedział do czego służy p----------a i do czego jest wykorzystywana. Jak zapyta mnie lub dowie się z reklamy, to nie ma najmniejszego problemu.

982

Nie wyszedł narodowy wywiad na żywo

Nie wyszedł narodowy wywiad na żywo

2 minutowy nieudany wywiad narodowca

mat9
z
twitter.com
dodany: 21.07.2019, 09:59:59
  • 353
  • #
    polska
  • #
    twitter
  • #
    lgbt
  • #
    homoseksualizm
  • #
    bekaznarodowcow
  • #
    bialystok
papadance
papadance 21.07.2019, 21:39:18
  • 0
Jeszcze raz: jeśli 40% pedofili to homo = 40% homo to pedofile, to 90% mechaników to mężczyźni = 90% mężczyzn to mechanicy. Widzisz problem?


@KomosaBiala: Rozumowanie powinno być inne: jeżeli 1/3 pedofili to homo, a homo to 1/100 społeczeństwa (robię takie założenie), to wynika z tego że szansa że homo będzie pedofilem jest około 33 razy większa niż hetero.
papadance
papadance 22.07.2019, 09:45:44
  • 1
@KomosaBiala:

. Tylko teraz przechodzimy do problemu numer dwa: skąd założenie, że p-----l preferujący małoletnich osobników własnej płci, ma tę samą orientację, co ludzie identyfikujący się jako homo?


Założeniem był

420

Komentarz zwolnionego pracownika z IKEI

Pokaż treści 18+

Komentarz zwolnionego pracownika z IKEI

https://ikea.prowly.com/63231-oswiadczenie-w-sprawie-pisma-instytutu-ordo-iuris

johny-kalesonny
z
wykop.pl
dodany: 28.06.2019, 16:35:01
  • 338
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    lgbt
  • #
    bekazkatoli
papadance
papadance 29.06.2019, 06:30:18
  • -2
Za takie teksty nie tylko powinno być zwolnienie z pracy, ale też sprawa karna.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

985

Marcin Różalski o aktywistach LGBTQ

Pokaż treści 18+

Marcin Różalski o aktywistach LGBTQ

róża wypowiada się na temat LGBTQ po chłopsku

sztokula
z
youtu.be
dodany: 28.06.2019, 20:40:52
  • 270
  • #
    lgbt
  • #
    homoseksualizm
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    famemma
  • #
    polska
papadance
papadance 29.06.2019, 06:15:08
  • -1
Przegięcia nie są dobre i z tym się zgodzę, ale to nie zmienia faktu że tęczowa idea jest słuszna, a w Polsce jest bardzo mało tolerancji. Tego pan z filmiku już jakoś nie zauważa. Najczęściej jednak ludzie przez pojedyncze złe sytuacje danego zjawiska, rzutują na jego całość. To nie jest mądre.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1249

Tęczowy Faszyzm Czyli Koniec Europy Pod Przywództwem Upośledzonego...

Pokaż treści 18+

Tęczowy Faszyzm Czyli Koniec Europy Pod Przywództwem Upośledzonego...

Polski gej żyjący w UK w ostry sposób krytykuje środowiska LGBT, które psują opinie jemu i innym normalnie żyjącym gejom.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 28.06.2019, 10:59:16
  • 456
  • #
    polska
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekaztransa
  • #
    4konserwy
papadance
papadance 28.06.2019, 19:54:33
  • -21
Co Wy macie do tego LGBT? W Polsce jest taka nietolerancja, że nawet jakby przesadzali w drugą stronę z paradami itp. to mi to nie przeszkadza, byle wreszcie ludzie zaczęli się szanować bez względu na odmienności.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 28.06.2019, 20:07:16
  • -12
@IroL: gada takie rzeczy że aż trudno się tego słucha.

462

Sprite na Paradę Równości wprowadza puszki z tęczowym logo

Sprite na Paradę Równości wprowadza puszki z tęczowym logo

Marka Sprite (marka z portfolio Coca-Coli) wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy. To gest marki w ramach kampanii „Niech gadają. Żyj rześko

adrianna1992
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 07.06.2019, 07:33:26
  • 340
  • #
    polska
  • #
    lgbt
  • #
    paradarownosci
  • #
    warszawa
  • #
    ciekawostki
  • #
    reklama
papadance
papadance 07.06.2019, 19:55:14
  • 3
Nareszcie zaczyna się to zmieniać. Tolerancja to bardzo dobra rzecz. Jeszcze pewnie dużo wody w Wiśle upłynie zanim ludzie zaczną się szanować, ale jest znacznie lepiej niż np. 10 czy 20 lat temu.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 07.06.2019, 20:07:44
  • 2
@yadam007: Żeby zyskać na pozytywnym wizerunku. Cywilizowani ludzie doceniają tolerancję i szacunek dla drugiego człowieka, bez względu na odmienności i częściej kupują takie produkty identyfikujące się z tą pozytywną energią. Widać że jest to znaczący trend i bardzo dobrze. Ekipa piwniczaków z Wykopu tego nie zmieni.
papadance
papadance 07.06.2019, 20:26:33
  • -1
@UznanyEkspert: no dobra, masz rację, są w zmowie z politykami. Za wszelką cenę chcą wprowadzić LGBT. Tylko bałem się o tym głośno mówić. Podobno szykują zmiany, że każdy mężczyzna będzie musiał mieć chłopaka. Moja rodzina jest zagrożona. Co z tym robimy? ;)

795

Krwawa rzeź grindwali i wielorybów na Wyspach Owczych.

Pokaż treści 18+

Krwawa rzeź grindwali i wielorybów na Wyspach Owczych.

Chociaż mieszkańcy Wysp Owczych podtrzymują, że coroczne polowanie na grindwale i wieloryby jest ich narodową tradycją, to wiele środowisk jest oburzonych takimi praktykami. Zdjęcia zwierząt w czerwonej od krwi wodzie szokuje internautów na całym świecie.

ntdc
z
wprost.pl
dodany: 06.06.2019, 22:12:50
  • 201
  • #
    swiat
  • #
    zwierzeta
  • #
    wieloryby
papadance
papadance 07.06.2019, 13:13:14
  • -2
Co to za idiotyczne tłumaczenie się tradycją? Często się to słyszy w różnych sprawach moralnych. To nie jest żadne usprawiedliwienie.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

papadance
papadance 07.06.2019, 13:18:54
  • -6
@piciuuuu:
1. Nie widzisz różnicy pomiędzy śledziami a wielorybami?
2. W tym przypadku są niepotrzebnie męczone.
3. Pomijam już kwestie zabijania zwierząt w ogóle, bo nie o tym jest temat.
papadance
papadance 07.06.2019, 14:45:03
  • -2
@muwatilis:

1. Stopień rozwoju mózgu, a dokładniej świadomości. Dodałeś też nowy wątek, o którym nie wspominałeś w pierwotnej wypowiedzi (trudny dostęp do żywności). Ale, to nic nie zmienia, bo nie daje wiary że robią to z desperacji i nie mają innego rozsądnego rozwiązania. Zresztą sami mówią że to tradycja, a nie głód.
2. Jestem tak samo przeciwny innym brutalnym metodom traktowania zwierząt. Zaznaczając to co powiedziałem w poprzednim punkcie -
papadance
papadance 07.06.2019, 16:35:41
  • -1
@personifikator: Albo obój rytualny, czyli podrzynanie gardła zwierzęciu na żywca i czekanie aż się wyrwani. Chore. Słusznie w Polsce zakazany. Też zasłaniali się tradycją.
papadance
papadance 07.06.2019, 18:09:30
  • -2
@performance_artist: za obrażanie powinieneś na własnej skórze zobaczyć co to znaczy brutalność. Np. kilkanaście razy kijem po plecach. Ot taka tradycja, albo kultura wychowania. Wtedy oczywiście byś inaczej piszczał :) Typowa hipokryzja.
papadance
papadance 07.06.2019, 19:02:43
  • -2
@performance_artist: Nikogo nie obrażam. Nazwanie czynności chorą lub idiotyczną nie jest obrażaniem samego człowieka. Ludzi szanuję, nie obrażam. Zwierzęta też szanuję. Tobie też życzę kultury i przede wszystkim empatii do zwierząt. Szczególnie dla tak inteligentnych i świadomych jak te wieloryby, które należą do czołówki najbardziej rozwiniętych i świadomych zwierząt na ziemi. Wspaniałe zwierzęta, (ssaki nie ryby!) które przez taką ludzką zabawę strasznie cierpią. Wierzę że jak trochę dorośniesz to zrozumiesz.
papadance
papadance 07.06.2019, 19:17:15
  • 0
Na Papui Nowej Gwinei tradycją było zjadanie ludzi, może dostarczyć im wielorybników z Wysp Owczych, oni to zrozumieją, przecież to tradycja!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Poldek0000
Poldek0000
07.06.2019, 05:44:48 via Android
  • 5636
Rok 1999 - jedna osoba na 10 ma nagrywarkę CD w domu.
Rok 2019 - jedna osoba na 10 ma nagrywarkę CD w domu.
#oswiadczenie #informatyka #humorinformatykow
  • 135
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

papadance
papadance 07.06.2019, 11:22:27
  • 0
@Poldek0000: Rok 2029 - jedna osoba na 10 pamięta co to nagrywarka CD.
  • Odpowiedz

612

Podstawka za 1000 dolarów - świat śmieje się z Apple [Najlepsze memy]

Podstawka za 1000 dolarów - świat śmieje się z Apple [Najlepsze memy]

Zobaczcie galerię zabawnych obrazków, króre internauci stworzyli po konferencji Apple.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 06.06.2019, 08:14:39
  • 271
  • #
    heheszki
  • #
    humorobrazkowy
  • #
    apple
  • #
    technologia
  • #
    pcmasterrace
  • #
    komputery
papadance
papadance 07.06.2019, 07:40:04
  • 11
Tak jest z wieloma produktami i usługami. Np. markowe ubrania. Widziałem ostatnio koszulki t-shirt za 500 zł i więcej. Niestety zjawisko lansu robi swoje. To głupota ludzi (że chcą to kupować) połączona z nieuczciwością firm (nieadekwatne ceny).
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kempes
Kempes
05.06.2019, 04:25:55 via Android
  • 3253
#heheszki #apple
Kempes - #heheszki #apple

źródło: comment_KNFtPx6JntF8wasZosGyOyfFXf0frdHn.jpg

Pobierz
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

papadance
papadance 05.06.2019, 13:59:38
  • 0
czemu mam rezygnować z łatwej kasy


@szymkov:

Bo to nieuczciwe, ale wiem że (jeszcze) to (prawie) nikogo nie obchodzi.
  • Odpowiedz
papadance
papadance 05.06.2019, 17:32:23
  • 0
prośba o podwyżkę nie jest nieuczciwa


@szymkov: Zależy. Jeżeli zarabiasz za mało w porównaniu do tego co powinieneś zarabiać (w odniesieniu do kosztów jakie ponosisz) to jest to uczciwe, a nawet wskazane. Jeżeli chcesz zarabiać więcej niż powinieneś to jest to nieuczciwe.
Kwestią sporną oczywiście jest ile powinno się zarabiać, ale proponuję teraz tego szczegółowo nie analizować. Powiedzmy ogólnie że każdy powinien zarabiać tyle ile wynosi jego wkład pracy. Obecnie najczęściej stosuje
  • Odpowiedz

1619

Co znajduje się na skraju Wszechświata?

Co znajduje się na skraju Wszechświata?

Czy jest to w ogóle granica, czy też to, z czym mamy do czynienia, jest czymś w rodzaju niewyobrażalnie dużego sufitu? Co tam jest, granica świata, krawędź Wszechświata, co tam zobaczymy? Gizmongo rozmawia z wieloma fizykami związanymi z kosmologią, aby się o tym przekonać. ENG+TLDR

RFpNeFeFiFcL
z
gizmodo.com
dodany: 26.05.2019, 16:20:33
  • 241
  • #
    nauka
  • #
    kosmos
  • #
    astronomia
  • #
    wszechswiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiatnauki
papadance
papadance 27.05.2019, 20:36:44
  • 2
@grzylen: To są bardzo ciekawe rozważania i sam często się nad tym zastawiam. Właściwie można w taki sposób rozmyślać nad każdą właściwością fizyczną. Czym w istocie jest przestrzeń? Czym jest energia? Czym jest czas? Czym jest materia? Przecież materia to nie potocznie rozumiane kulki. Tylko coś zupełnie innego. Czym są atomy, kwarki? Warto poczytać o eterze i szczególnej teorii względności.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Bartosz Wykopowski

  • Lubie https://wykop.pl A nie lubie https://niewykop.pl Ale to nic...
  • Wykop asdda asdssssssssssssssssssssssssssssss

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 05.01.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 16.02.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking