Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko189
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Herbol
Herbol

Herbol

Dołączył 15 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 874
  • Znaleziska 825
  • Mikroblog 49
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4

1

Prośba o wykop efekt! dla starego użytkownika - 18 lat z wami

Prośba o wykop efekt! dla starego użytkownika - 18 lat z wami

Cześć Mirki i Mirabelki -Jestem z wami od 18 lat (tak, jestem stary, ale nieco jeb...)Wraz z moim różowym paskiem, wzięliśmy ślub, zrezygnowalismy z pracy, wyjechaliśmy w podróż poślubna na dziko - przyczepa z 3 kotami. Która nie wiemy ile będzie trwać... Dawajcie suby, niech algorytm wystrzeli :)

Herbol
z
youtube.com
dodany: 29.11.2025, 08:41:32
  • 8
  • #
    podrozposlubnanakolach
  • #
    mizialscywpodrozy
  • #
    wildcamping
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
29.11.2025, 08:52:45 via Wykop
  • -3
Tak też zrobię, dzięki za konstruktywny komentarz.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Herbol
Herbol
Herbol
Autor
29.11.2025, 09:20:29 via Wykop
  • -2
@ray7: robimy to dla siebie jako pamiętnik. Znajomi prosili, żeby podsyłać materiał a że transfer danych ograniczony to lepiej raz dodać i wysłać linki. Tak zrodził się pomysł na kanał. Dzięki za info - Rysiek (gruby kot) aktualnie już robi rzeźbę :)
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
29.11.2025, 10:36:06 via Wykop
  • -2
@funksik: zarejestrowany od 16 a dwa lata bez konta
Herbol
Herbol
Herbol 29.11.2025, 08:46:27
  • 1
Cześć Mirki i Mirabelki - prośba o wykop efekt dla starego użytkownika :) kiedyś bordowego piwniczaka.
Jestem z wami od 18 lat (aż dziwnie się to pisze, bo przychodzi świadomość jaki stary jestem :P )Wraz z moim różowym paskiem, wzięliśmy ślub, zrezygnowalismy z pracy i wyjechaliśmy w podróż poślubną... Busem z przyczepa kempingową, trzema kotami i rowerami. Co najciekawsze, sami nie wiemy ile będzie ona trwać :P Mieliśmy mnóstwo awarii w tej
Herbol - Cześć Mirki i Mirabelki - prośba o wykop efekt dla starego użytkownika :) ki...

źródło: IMG-20251124-WA0004

Pobierz
Herbol - Cześć Mirki i Mirabelki - prośba o wykop efekt dla starego użytkownika :) ki...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

3739

Maseczki jednak działają? Minister chce iść w kierunku OBOWIĄZKOWEGO noszenia!

Maseczki jednak działają? Minister chce iść w kierunku OBOWIĄZKOWEGO noszenia!

Maseczki nie działały dość długo, aż do momentu gdy rząd poczynił takie zamówienia. Czy oni chcą z nas zrobić idiotów?

zouzosi
z
zdrowie.wprost.pl
dodany: 05.04.2020, 09:23:59
  • 351
  • #
    maseczki
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    2019ncov
  • #
    epidemia
Herbol
Herbol
Herbol 05.04.2020, 17:29:41 via Android
  • -1
@Gandalf_bialy już ci wcześniej napisałem że dla takiej gawiedzi jak Ty, musi być wszystko pod groźbą kary - bo swojego rozumu brak :)

6

Prośba o #wykopefekt zaczynamy nosić maski - to jest ten moment #zakrywamytwarze

Pokaż treści 18+

Prośba o #wykopefekt zaczynamy nosić maski - to jest ten moment #zakrywamytwarze

Inicjatywa społeczna #zakrywamytwarze część 2 #robimymaskiwdomu #zakładamymaski - ostatni moment nim będzie za późno! Akcja przyjęła się bardzo dobrze, za co bardzo wam dziękuje. Kolejnym etapem akcji jest pojawienie się również w innych mediach

Herbol
z
wykop.pl
dodany: 23.03.2020, 13:57:39
  • 2
  • #
    zakrywamytwarze
  • #
    koronawirus
  • #
    afera
  • #
    pokazmorde
  • #
    epidemia
  • #
    covid19
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
23.03.2020, 13:57:45
  • 1
W akcji chodzi o to - żeby każdy zrobił sobie maskę samemu w domu i nie wstydził się jej nosić!
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Herbol
Herbol
Herbol 23.03.2020, 12:42:32
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Herbol
Herbol
Herbol
Autor
23.03.2020, 12:56:08
  • 0
@Hannahalla: Znalezisko zgłosiłem do usunięcia ponieważ z nieznanych mi przyczyn nie wyświetla się poprawnie.
https://www.facebook.com/Zakryci-zakrywamytwarze-112223510414632/
  • Odpowiedz

3530

Prośba o #wykopefekt zaczynamy nosić maski - to jest ten moment #zakrywamytwarze

Prośba o #wykopefekt zaczynamy nosić maski - to jest ten moment #zakrywamytwarze

Inicjatywa społeczna  #zakrywamytwarze #robimymaskiwdomu #zakładamymaski - ostatni moment nim będzie za późno! Nie mam jak pomóc inaczej niż w ten sposób - jeśli masz tak samo dej plusa ;)

Herbol
z
wykop.pl
dodany: 20.03.2020, 09:08:00
  • 763
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    epidemia
  • #
    afera
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:17:50
  • 171
@bitcoholic: Brzydki czy ładny, biedny czy bogaty - teraz wszyscy jedziemy na jednym wózku. Zakładaj maskę!
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:20:50
  • 185
@lyman11: Ja jestem z małej miejscowości, nikt jeszcze nie nosi masek :( Mają ale nie noszą bo się wstydzą - zmieńmy to.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:26:11
  • 0
@jakubz: taka wystarczy
https://www.youtube.com/watch?v=fMA7a6xO3G0
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:27:08
  • -72
@Dawisek: nie trzeba kupować, w Czechach nie mają gdzie kupić ale w TV puszczają jak zrobić samemu, w znalezisku link do filmu jak zrobić samemu.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:28:12
  • 26
@tfuj_pszyjaciel: Przyjacielu, jeśli nie masz materiału do wykonania maski ze znaleziska, może być kominiarka ;)
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:29:00
  • 336
@Herbol: Rozumiem, wyślij adres na priv zrobię jedną dla Ciebie.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:31:46
  • 129
@Dawisek: dodam tylko, że mój tata który mieszka w Czechach siedział przy niej 3 godziny (też nie umie szyć) i zrobił ;) jaki teraz jest dumny, ojoj
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:34:58
  • 3
@FRNC: szukam właśnie wersji bez szycia, nacinasz tylko chusteczki nawilżone po dwóch stronach w ilości około 3 szt.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:37:22
  • 21
@DodatnieUjemny: Czesi mają obowiązek noszenia czegokolwiek, nawet jeśli zmniejszysz szansę roznoszenia tego badziewia o kilka % to i tak warto!
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:38:28
  • -3
@Hodofca: Super!
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:55:14
  • -4
@damek: Dokładnie o to mi chodzi, nie możemy się wstydzić!
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 09:59:45
  • 2
@Gandalf_bialy: Ty się puknij w łeb, gdzie jest napisane że nie chronią?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:34:29
  • 2
@Humbaq: Wrócimy do dyskusji za miesiąc, porównamy się z Czechami. Czytałeś opinie Chińskich ekspertów dlaczego Włosi nie mogą zatrzymać zachorowań??
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:36:13
  • 42
@oliwia-ambroziak: a skąd wiesz że jesteś zdrowy skoro 80% nie ma objawów?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:39:53
  • 0
@Gandalf_bialy: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2440799/#
dalej będziesz zaprzeczał?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:45:54
  • 1
@linek_big: Można zrobić z bawełny i prać w 60 stopniach.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:47:06
  • 0
@teka82: a co powiesz na to że 80% osób przechodzi to bezobjawowo a zarażają?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2440799/#
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:56:29
  • 1
@Humbaq: Ale czy ty nie rozumiesz że to są zdania ekspertów ? Są to oficjalne informację epidemiologów wysłanych z Chin do Włoch.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 10:58:03
  • 1
@linek_big: Nie mam, nie jestem ekspertem. Bazuje tylko na oficjalnych danych. Proponuje samemu zgłębić temat.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 11:15:17
  • 1
@drahenfellow: Oficjalne dane mówią również o tym że 80% osób nie ma objawów a chodzą i zarażają. Skąd wiesz że jesteś zdrowy?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 11:42:09
  • 1
@drahenfellow: U 81% chorych nie doszło do rozwoju zapalenia płuc lub przebiegało ono łagodnie.

https://www.mp.pl/pacjent/choroby-zakazne/aktualnosci/225676,koronawirus-najnowsze-informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 11:51:49
  • 0
@MEGATOMEK: grosza dej Herboltowi :) a tak serio to przeczytaj treść w znalezisku
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 12:09:18
  • 0
@johnybrawo: nie wysiłeś się nawet na to żeby przeczytać treść znaleziska? Chodzi o to żebyś zrobił ją sam w domu.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 12:58:02
  • 4
@wojna: a skąd wiesz że jesteś zdrowy skoro objawy pojawiają się po około 5 dniach?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:24:50
  • 4
@wojna: Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.
żródło:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:26:32
  • 1
Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.

żródło:

https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje


@drahenfellow: czego ty ciągle
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:27:08
  • 0
@domanPL: Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.
żródło:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:27:49
  • 1
@teka82: Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.
żródło:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:27:57
  • 3
@IronHide: Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.
żródło:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:28:13
  • 1
@drahenfellow: Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.
żródło:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:29:53
  • 1
@dpovok: Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie maseczek.
żródło:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 13:47:21
  • 1
@dpovok:

a tuż pod spodem informacja:

Noszenie maseczki zasłaniającej usta i nos może pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się niektórych chorób układu oddechowego. Jednak stosowanie samej maseczki nie gwarantuje powstrzymania infekcji i powinno być połączone ze stosowaniem innych środków zapobiegawczych, w tym higieną rąk i zasadami ochrony podczas kaszlu czy kichania (patrz wyżej) oraz unikaniem bliskiego kontaktu z innymi ludźmi (co najmniej 1 metr odległości). Światowa Organizacja Zdrowia doradza racjonalne stosowanie
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 17:21:31
  • -1
@Gandalf_bialy: "Że jesteś panikarzem który dla taniego poklasku robi jakieś fikcyjne akcje na wykopie? W żadnym wypadku, nie będę zaprzeczał."
Napisał bordo... boisz się że spadniesz w rankingu? Fikcyjne akcje?
Rozumiem że jesteś specjalista który może pouczać ekspertów z Chin oddelegowanych do Włoch którzy stwierdzili dlaczego Włosi nie moga zatrzymać pandemi którzy jako 2 główne przyczyny podali:
" społeczeństwo nie nosi masek oraz nie przestrzegaja kwarantanny ".
Rozumiem dlaczego jesteś
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 17:31:31
  • -1
@PC27: @Gandalf_bialy: Nie ma co dyskutować z ekspertem, ty mu piszesz o faktach które były w innych krajach które sobie poradziły, ekspert wyjeżdża ci z argumentem o skośnych oczach... dla takiej gawiedzi jak gandalf wszystko musi być pod groźba kary z urzędu, inaczej nie dotrze...
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 17:40:39
  • -1
@Gandalf_bialy: ale czego ty nie rozumiesz? Probujesz być madrzejszy od ekspertów w tej dzidzienie... a dodatkowo zarzucasz mi że szukam poklasku i jestem głupi... no wysoki poziom pan prezentujesz bardzo wysoki. Przed wybuchem pandemi, biotechnolodzy stwierdzili że maseczki domowej roboty pomagaja w ograniczeniu rozwoju epidemi, wyżej dałem ci link. Jeśli nie potrafisz po angielsku użyj translatora. Jesteś zwykłym atencjuszem którego coś piecze.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 18:07:50
  • -1
@Gandalf_bialy: Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Wirusologia – dział mikrobiologii zajmujący się badaniem wirusów, ich systematyką, budową, właściwościami antygenowymi i chorobotwórczymi. Wirusologia opracowuje także metody izolacji, oczyszczania, namnażania i zwalczania wirusów.
Czy wiesz że to właśnie biotechnolodzy pracuja nad szczepionka?
Nawet w twoim źródle jest napisane:
"Nowoczesna biotechnologia jest często związana z użyciem genetycznie zmodyfikowanych organizmów (GMO), na
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
20.03.2020, 22:28:40
  • 0
@Gandalf_bialy:
Jest to mój ostatni wpis, ponieważ jesteś zbyt dużym ignorantem żeby przyznać się do błędu. Jak wcześniej wspomniałem jesteś typem człowieka któremu rzad musi mówić co robić i co myśleć pod groźba kary/grzywny

"Nad szczepionkami przeciw wirusom pracują wirusolodzy. "

Dr Mariola Fotin-Mleczek, szefowa działu technologii biotechnologicznej niemieckiej firmy CureVac, kieruje pracami nad szczepionką

1930

LGBT cd...

Pokaż treści 18+

LGBT cd...

"Gorąca noc? Użyj kondomów" to już wolę, jak moje dziecko słucha w radiu o grzybicy pochwy niż miało by patrzeć na takie obrazki...

Herbol
z
wykop.pl
dodany: 02.08.2019, 19:31:56
  • 775
  • #
    europa
  • #
    kultura
  • #
    prawica
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
02.08.2019, 19:36:32
  • -156
@czekoladaisport: za taki wyczyn, wykop powinien dawac specjalne odznaczenia typu: "uzupełnij tekst"
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
02.08.2019, 20:09:26
  • -200
Chorych z nienawiści? To już zwykła akceptacja nie wystarcza?
Różnica jest taka, że możesz kontrolować treści które dziecko przegląda w sieci, gorzej z treściami na przystanku autobusowym...
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
02.08.2019, 20:15:03
  • -112
@fizzly: rozumiem że użytkownicy nie czytają treści wykopalisk, ale żeby nie spojrzeć na miniaturkę komentowanego znaleziska to już wyższy poziom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
02.08.2019, 20:34:23
  • -144
@KrzLis: tak samo jak nie chce żeby słuchało reklam o grzybicy pochwy w radiu... Czy to oznacza że nie akceptuje grzybicy i jestem wobec niej nietolerancyjny? Fuck logic
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
02.08.2019, 20:36:35
  • -89
@muak47: uważam że jeśli na obrazku byłaby kobieta i mężczyzna to też by zrozumiał¯\_(ツ)_/¯
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
02.08.2019, 23:22:32
  • -70
@KrzLis: ale ja napisałem że akceptuje, to Ty napisałeś że jest inaczej. Nie akceptuje niektórych treści, w przestrzeni publicznej. W związku z tym nie chce żeby mój syn chodził na plebanię i nie chce żeby widział jak dwóch facetów się "migdali".
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
03.08.2019, 08:04:07
  • -52
@Wuxian: spróbuję z inną analogią może zrozumiesz - jeżeli nudysta jest na wyznaczonej plaży i uprawia tam s-x to nie mam nic przeciwko. Jeżeli zacznie chodzić na golasa po plaży gdzie jestem z dzieckiem to tego nie akceptuje. Czy to oznacza że jestem nietolerancyjny wobec nudystów? Nie rób k... Z logiki
@tak_ze_ten: @Escalade: wolał bym uniknąć sytuacji że łapie ktolegów za krocze i ich całuje bo
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
03.08.2019, 09:45:23
  • -47
@Wuxian: pokaże ci gdzie twoje insynuacje zmierzają... Czy akceptujesz onanistów (robiących to co lubią) i nudystów (nagich) na publicznej plaży gdzie przebywasz ze swoimi dziećmi?
Musisz zrozumieć że to nie Ty wyznaczasz granicę tolerancji (oczywiście możesz mieć inne zdanie). Powinnaś również zrozumieć że jeśli na plakacie byłby facet który łapie kobietę za pierś, również byl bym temu przeciwny. Co wcale nie znaczy że nie toleruje osób hetero i ich nie
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
03.08.2019, 11:36:36
  • -42
@Wuxian: "Czy akceptujesz onanistów (robiących to co lubią) i nudystów (nagich) na PUBLICZNEJ plaży gdzie przebywasz ze swoimi dziećmi?"
Odpowiesz?
Czy dalej będziesz tylko pisać o tym że przekroczyłem wyznaczoną przez Ciebie granicę tolerancji?
Herbol
Herbol
Herbol 18.04.2017, 19:09:02
  • 8
Czy tylko mnie zastanawia dlaczego od wykop/afery na kanałach ciemnej strony poznikały "ref-linki" ? o których wcześniej wspominali w każdym filmie i zachęcali do rejestracji. Czyżby wypok pozbawił ich kolejnego źródła dochodu??

#danielmagical #isamu #rafonix
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Martinoz
Martinoz
18.04.2017, 19:12:18
  • 3
@Herbol: Bo to jest zbyt widoczne i z tego byłby spokojnie płomyk na głównej.
  • Odpowiedz

1330

Dobry prank, po prostu czyste zło

Pokaż treści 18+

Dobry prank, po prostu czyste zło

ta jego mina na końcu xD

Edward_Kenway
z
liveleak.com
dodany: 18.04.2017, 07:53:00
  • 73
  • #
    swiat
  • #
    impreza
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
  • #
    rozrywka
Herbol
Herbol
Herbol 18.04.2017, 13:28:04
  • 6
Palec powinien być wpychany pod pachę - lepszy efekt z włosami, no i ta wilgoć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

813

Niemiecki supermarket robi nas w konia!!

Witam, dzisiaj robiłem zakupy w Lidl Żagań. Zakupiłem warzywa i owoce. Po odejściu od kasy moja dziewczyna powiedziała mi że wydaje jej się że pani dociskała wagę w trakcie ważenia cytryn. Postanowiłem to sprawdzić cofnąłem się na sklep i zważyłem cytryny waga wskazywała 340 gram, na paragonie...

Herbol
z
wykop.pl
dodany: 24.09.2015, 18:39:22
  • 259
  • #
    wykop
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 18:40:40
  • 8
Czyżby nie tylko Niemieckie media robiły z nas osłów??
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 18:55:11
  • 1
@farmerjanek: tak też zrobię, właśnie smaruje listy do lokalnych gazet.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:07:48
  • 0
@farmerjanek: Jednak się wstrzymam z gazetami, zobaczymy co zaproponują. Kara dla kierownika mnie satysfakcjonuje. Kobitka była bardzo niemiła. Mogła chociaż udawać że to abstrakcja!
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:14:21
  • 0
@farmerjanek: Napisali "Lidl Polska Wojtek, przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wiadomość w tej sprawie. Staramy się, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów w naszych sklepach, a jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy ze wspomnianym sklepem, więc jeśli masz taką możliwość będziemy wdzięczni jeśli również skontaktujesz się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego: tak.to/fbformularz. Mamy nadzieję, że mimo to ponownie do
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:20:55
  • 42
@CultureVulture: W życiu nie odważył bym się oczerniać tak dużej firmy gdyby to nie była prawda, jeśli będą chcieli to wyjaśnią sprawę... są kamery, korekty na kasie, mam też świadka.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:28:26
  • -6
@saldatoreafilo: Jutro podejdę do Lidla i zapytam dlaczego go zatrzymała. Być może będę mógł go odzyskać
@paulerik: czyżbym nie napisał Lidl Żagań?? co do błędów to muszę przyznać że faktycznie pisarz ze mnie żaden. Jednak chciałem przestawić wam sytuację opisując temat najlepiej jak potrafię.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:36:13
  • -2
@farmerjanek: jak tylko przyślą odpowiedź, poinformuje nasze szanowne grono ;)
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:37:32
  • -1
@CultureVulture: Chciałbym znaleźć kontakt do kierownika regionalnego i opisać sytuacje ale nigdzie nie mogę znaleźć namiarów... ktoś? coś?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:42:12
  • -2
@MarMac: Dzięki za konkretną odpowiedź, w takim razie zrobię zdjęcie paragonu.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 19:51:43
  • 0
@piwonadziendobry: zgadza się , jednak mój olbrzymi błąd że nie zrobiłem zdjęcia.
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 20:07:03
  • 12
@mepps: Hehe, że też mi złotówki przyszły do głowy :P
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 20:43:08
  • 1
@mwitbrot: Hehehe, przedstawiaj :P
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 21:00:34
  • -6
@imdb: były też winogrona, papryka, cytryny i CEBULA :)
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 21:01:56
  • -1
@zabbii: Nie, pierwszy raz mi się to zdarzyło. Czytaj wyżej dlaczego tym razem sprawdziłem...
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 21:20:07
  • -6
@c81c81: Jem winogron z lidla :P
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
24.09.2015, 21:22:56
  • -3
@manwe: poszło, przed dodaniem znaleziska
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
25.09.2015, 10:55:56
  • -3
etyczny tylko


@majkelr: na kasie widnieje 120kg sprzedanego produktu, natomiast 100 kg faktycznie zeszło ze stanu. 20 kg strat. Dalej nie rozumiesz?
Herbol
Herbol
Herbol
Autor
25.09.2015, 11:04:45
  • -1
@Mr--A-Veed: Dokładnie, tylko dlatego ta gównoburza ( ͡º ͜ʖ͡º)

3

Inteligencja władzy lokalnej! STUK PUK :)

Inteligencja władzy lokalnej! STUK PUK :)

Dla niecierpliwych 2:40 (ale napierd...)

Herbol
z
youtube.com
dodany: 18.06.2015, 18:15:07
  • 0
  • #
    polityka
  • #
    rozrywka
  • #
    wykop
  • #
    heheszki
  • #
    humor
  • #
    dowcip

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 19.11.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 05.04.2020

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking