Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
nadine-blackrose
nadine-blackrose

nadine-blackrose

Dołączył 1 rok i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10194
  • Znaleziska 10027
  • Mikroblog 167
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

561

Klasy nie kupisz. Oto co zostawili po sobie goście z Izraela w szatni Rakowa

Klasy nie kupisz. Oto co zostawili po sobie goście z Izraela w szatni Rakowa

Raków Częstochowa ma za sobą pierwszy mecz III rundy eliminacji do Ligi Konferencji. Zespół Marka Papszuna będzie musiał

robert83R
z
sport.pl
dodany: 08.08.2025, 13:40:23
  • 60
  • #
    izrael
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.08.2025, 14:05:52 via Wykop
  • 0
@SHOGOKI: znalazłam przez przypadek coś takiego:
https://www.facebook.com/share/v/14Fh6VetBhd/
Co myślisz? To już jednak brak kultury czy ok?
nadine-blackrose - @SHOGOKI: znalazłam przez przypadek coś takiego: 
https://www.face...
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.08.2025, 14:08:09 via Wykop
  • 0
@Bunch: a prlorozwalane śmieci wokół to ok? Jednak trochę kultury wymagajmy od innych, a nie tylko dlatego, że piłkarze to im wolno. Tym bardziej będąc na świeczniku powinni świecić przykładem.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.08.2025, 14:09:47 via Wykop
  • 0
@ATAT-2: w trakcie zawodów nikt się nie czepia nikogo. Ale po, jak kończą to wypadałoby zostawić po sobie porządek... piłkarze to nie święte krowy... w pracy zostawiasz po sobie syf i rozrzucone śmieci, bo sprzątaczka posprząta?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.08.2025, 18:39:03 via Wykop
  • 0
@cyk21: ale kulturalnie ludzie nie zostawiają po sobie chlewu. Są kosze i tam się wrzuca śmieci, jak nie to zabiera ze sobą. Serio, takie rzeczy uczą rodzice jak ma się 4 lata...

600

CO SIĘ DZIEJE! Niemiecka policja zakłóca monitorowanie dronem na granicy

Pokaż treści 18+

CO SIĘ DZIEJE! Niemiecka policja zakłóca monitorowanie dronem na granicy

Granica - Buk. Patrzcie jak sobie chłopaczki niemieckie strzelają zagłuszaczem w drona, cobyśmy nie mieli za bardzo oglądu na to co się dzieje na granicy. Co uważacie? Możemy powoli się zbierać na jakąś skargę?

lookcipher
z
jbzd.com.pl
dodany: 08.07.2025, 12:41:22
  • 118
  • #
    niemcy
  • #
    imigranci
  • #
    polityka
  • #
    wojna
  • #
    polska
  • #
    stopimigracji
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.07.2025, 07:30:41 via Wykop
  • 4
@naszczalnikwolski: nieuczciwym jest też spłycanie tematu do Bąkiewicza... zakrawa to pod propagandę, bo rządowe przekazy są takie same i przy każdej okazji powtarzają to hasło, żeby ośmieszyć oddolny ruch. A prawdą jest to co napisał kolega wyżej. Gdyby nie Ci ludzie, nie byłoby dowodów na działanie Niemców. A jeśli ktoś łamie prawo to wyciągnąć konsekwencje.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.07.2025, 09:18:18 via Wykop
  • 0
@Kolegiusz: pomyśl przez chwilę, zamiast sprowadzać temat do absurdu... mamy dowody i możemy reagować adekwatnie do sytuacji. Myślisz, że tylko rozwiązaniem sytuacji jest wojna? To płytkie. To jasne, że ktoś straci na zamkniętej granicy, ale nie możemy patrzeć ślepo na tu i teraz. Konsekwencje wpuszczenia do nas osób, których nie chcą Niemcy w dłuższej perspektywie może być gorsze. Nie możemy tez pokazywać słabości naszego państwa... politycy niestety nie rozumieją tego.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.07.2025, 23:20:24 via Wykop
  • 0
@Kolegiusz: ojej może zagadka statystyczna, popatrz na liczby przestępstw, molestowań na zachodzie. I pomyśl nad tym, jak to dobrze byłoby jakby czasem Polak był mądry przed szkodą. Mamy teraz ku temu najlepszą okazję. BTW pan z Wenezueli był nielegalnie jak popełnił zbrodnie.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.07.2025, 10:28:01 via Wykop
  • 0
@Kolegiusz: to rozumiem, ze potrzebujesz aby sie dokonał taki fakt, abyś mógł przewidzieć konsekwencje jakiś działań? Co do niego to wjechał legalnie, ale siedział potem nielegalnie. Czyli złamał prawo. Tak samo jak reszta z Niemiec przerzucana, są tu nielegalnie. Problem jest, że Niemcy przerzucają nam ich bez obecności naszych służb, więc nie wiemy potem skąd on tu jest. Mamy tylko deklaracje imigranta, a to słaby dowód. Więc nawet jak jakiś
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.07.2025, 10:37:09 via Wykop
  • 0
@Kolegiusz: nie rozumiem do czego dążysz? Dla mnie nie ma to znaczenia. Oceniam na podstawie zachodu i tamtych danych, aby być mądrym przed szkodą. To bilet w jedną stronę, wpuszczając tych ludzi, potem nie mamy jak ich odsyłać. A i owszem, dużo tych samych ludzi prostestuje przed sciaganiem zarobkowych w takiej ilości i z krajów z tak wysoka przestępczością. Pomijasz tez tu fakt, jak działają niemieckie służby. Na Białorusi nazywaliśmy

430

Służby mają działać "twardo". Siemoniak o "obywatelskich patrolach" na granicy

Służby mają działać "twardo". Siemoniak o "obywatelskich patrolach" na granicy

Policja i Straż Graniczna mają wytyczne, żeby w sprawie tzw. patroli obywatelskich działać twardo. Od poniedziałku przejścia graniczne stały się obiektami infrastruktury krytycznej, gdzie osoby postronne nie mają dostępu" - powiedział w poniedziałek minister

awres
z
rmf24.pl
dodany: 07.07.2025, 19:18:54
  • 259
  • #
    polska
  • #
    niemcy
  • #
    granica
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
  • #
    polityka
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 08.07.2025, 07:10:29 via Wykop
  • 1
@SpokojnyPan: Tutaj link, że jednak udało się zatrzymać przemytnika i imigrantów. Obywatele to zrobili i przekazali służbom. (Końcówka artykułu, w Gubinie się to działo). Więc fałszem jest Twoja teza, że nie złapał żadnego. Jest jeden potwierdzony przykład przez rzecznika, czy jest więcej? Dobrze jakby dziennikarze lepsza robotę robili, aby mieć pełny obraz sytuacji. https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/9831111,granica-z-niemcami-znow-szczelna-sg-zatrzymuje-setki-osob.html
Gratuluję również Tobie, sam wiesz czego...
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 08.07.2025, 07:13:18 via Wykop
  • 1
@SpokojnyPan: kłamiesz, jest jeden potwierdzony przypadek przez rzecznika przekazania nielegalnych. Dodatkowo sporo nagrań, pokazujących co robi niemiecka policja. Link przesłałam Ci w innym komentarzu . Jesteś pewnie otwarty na fakty to przeczytasz i zaktualizujesz swoją wiedzę. I nie będziesz kłamał dalej.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 08.07.2025, 18:32:23 via Wykop
  • 2
@SpokojnyPan: Mam nadzieję, że jesteś trollem i do tego dostajesz kasę za to. Nie chcę wierzyć, że ktoś jest tak głupim tchórzem i dostając argument ze źródłem nie potrafi sie do błędu przyznać lub chociaż zamilknąć.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 08.07.2025, 18:34:32 via Wykop
  • 3
@SpokojnyPan: jeden wystarczy żeby obnażyć Twoje kłamstwo. Jak jesteś tchorzem i nie potrafisz się przyznać do kłamstwa to nie ma sensu więcej szukać.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.07.2025, 07:19:16 via Wykop
  • 2
@SpokojnyPan: nie męczy mnie pisanie z człowiekiem bez honoru. Z chęcią zajmę Ci więcej czasu. Jak to jest nie mieć kręgosłupa?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.07.2025, 09:11:08 via Wykop
  • 0
@Marcin262: dzięki. Ja celowo wolę takiemu zająć tu czas. Zawsze to jeden komentarz mniej takiego człowieka pod innym postem. A szybsze jest pisanie z trollem i zajmowanie mu czasu, niż szukanie źródeł i argumentów.

389

Obrońcy granicy ukarani. Siemoniak : "Te sprawy są w prokuraturze"

Obrońcy granicy ukarani. Siemoniak : "Te sprawy są w prokuraturze"

Tomasz Siemoniak skrytykował samozwańczych obrońców granicy, wskazując, że powinni dołączyć do Straży Granicznej. Silni wobec słabych. Tak "państwo" traktuje obywateli broniących własnego domu.

Pieskor
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 07.07.2025, 21:50:42
  • 166
  • #
    polityka
  • #
    granica
  • #
    polska
  • #
    niemcy
  • #
    imigranci
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 08.07.2025, 19:05:06 via Wykop
  • 0
@Cadore: dzięki oddolnemu ruchowi mamy presję na rząd, który zaczął coś w końcu z tym robić. Niemcy zamknęły swoją granice już dawno. Nie wiadomo ile i jak długo proceder przerzucania migrantow do nas przez Niemców trwa. Dodatkowo dzięki obywatelom mamy sporo nagrań potwierdzających proceder. Bez tego ludzie by nie uwierzyli, że Niemcy coś takiego robią... zdarzył się przypadek zatrzymania i zgłoszenia służbom przemytnika i migrantów. Więc trochę plusów jest. Minusem

694

Nie są funkcjonariuszami, ale legitymują na granicy. Śledztwo prowadzi prokuratu

Pokaż treści 18+

Nie są funkcjonariuszami, ale legitymują na granicy. Śledztwo prowadzi prokuratu

Na moście granicznym w Słubicach legitymują cudzoziemców, kontrolują dokumenty, wzywają służby choć nie są funkcjonariuszami

SzczePies
z
gorzowianin.com
dodany: 02.07.2025, 15:42:47
  • 496
  • #
    slubice
  • #
    granica
  • #
    bekazprawakow
  • #
    strazgraniczna
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 03.07.2025, 07:43:42 via Wykop
  • 3
@mango2018: Tutaj link, że jednak udało się zatrzymać przemytnika i imigrantów. Obywatele to zrobili i przekazali służbom. (Końcówka artykułu, w Gubinie się to działo). Więc fałszem jest Twoja teza, że nie złapał żadnego. Jest jeden potwierdzony przykład przez rzecznika, czy jest więcej? Dobrze jakby dziennikarze lepsza robotę robili, aby mieć pełny obraz sytuacji. https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/9831111,granica-z-niemcami-znow-szczelna-sg-zatrzymuje-setki-osob.html

308

"Próbują sparaliżować naszą Straż Graniczną". Tusk uderza w PiS i Konfederację

"Próbują sparaliżować naszą Straż Graniczną". Tusk uderza w PiS i Konfederację

"Im bardziej państwo polskie odzyskuje kontrolę na granicach, tym mocniej jest atakowane przez PiS, Konfederację i ich bojówki"

etepetete
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 02.07.2025, 12:17:59
  • 105
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    4konserwy
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 02.07.2025, 21:28:59 via Wykop
  • 10
@SpokojnyPan: złapały, polecam mniej emocji i sprawdzać swoją wiedzę zanim sie oskarży kogoś o urojenia. Tutaj artykuł. Na końcu w nim o zatrzymaniu 29 czerwca w Gubinie przez obywateli i zgłoszeniu służbom: https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/9831111,granica-z-niemcami-znow-szczelna-sg-zatrzymuje-setki-osob.html
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 03.07.2025, 07:30:44 via Wykop
  • 2
@SpokojnyPan: bardzo szkoda, że nie wziąłeś rady na poważnie i nie obniżyłeś emocji. To jeden z powodów czytania bez zrozumienia. Pomogę. Fragment z podtytułu "Patrole obywatelskie na zachodniej granicy" : "Rzecznik lubuskiej policji kom. Maciej Kimet przekazał PAP, że policjanci także prowadzą kontrole i reagują na sygnały od społeczeństwa. Tak było w niedzielę (29 czerwca) w Gubinie, gdzie wezwano ich po tym, jak zgłaszający uniemożliwili dalszą jazdę kierowcy auta na

448

Stanowskiemu gangus już nie przeszkadza? A jeszcze niedawno kazał im wyp...ać.

Stanowskiemu gangus już nie przeszkadza? A jeszcze niedawno kazał im wyp...ać.

Trzy lata temu Stanowski ostro wypowiadał się o ludziach trudniących się ustawkami, sutenerstwem, gangsterach i mafii. Dziś chce takiego prezydenta?

prestuga
z
youtube.com
dodany: 22.05.2025, 20:08:52
  • 118
  • #
    polityka
  • #
    kanalsportowy
  • #
    kanalzero
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 23.05.2025, 10:16:03 via Wykop
  • -2
@HuGho: ty wiesz, że to moze być kłamstwo gazety wyborczej? Przyzwoitość nakazuje wysłuchania obu stron, dlatego mam nadzieję, że oprócz wysłuchania gazety wyborczej wysłuchasz atakowanego.

373

18 000 uporządkowanych wypowiedzi Posłów z wyszukiwarką i możliwością głosowania

Pokaż treści 18+

18 000 uporządkowanych wypowiedzi Posłów z wyszukiwarką i możliwością głosowania

Uporządkowana lista wypowiedzi Posłów. Wypowiedzi przypisane są do partii, osoby oraz (jeżeli są powiązane) pod głosowania i procesy legislacyjne. Każdą wypowiedź możecie plusować (bądź minusować). Do tego przekazuję Wam rozbudowaną wyszukiwarkę. Statystyki oceny wypowiedzi wg. partii. Zapraszam :)

kwiatekxx
z
symulatorsejmu.pl
dodany: 20.05.2025, 12:36:38
  • 41
  • #
    sejm
  • #
    polska
  • #
    webdev
  • #
    programowanie
  • #
    symulatory
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 21.05.2025, 11:56:12 via Wykop
  • 0
@encopenco: fajnie, że zadajesz pytania. Jeszcze polecam sprawdzać prawdziwość tez, które zasłyszałeś. Proszę Cię o naprostowanie kłamstwa, że "konfa uparcie głosuje ZAWSZE przeciw odbieraniu immunitetów politykom PIS". Sprawdź głosowania. Często głosowali za odebraniem immunietetów, ale przeciw aresztowaniu tymczasowym. To są dwie różne sprawy, a propagandziści celowo wprowadzają w błąd. Dlaczego przeciw aresztowaniu? Polecam zapoznać się ze stanowiskiem Konfederacji, bo można ciekawych rzeczy się dowiedzieć jak to działa i jakie nadużycia
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 21.05.2025, 12:24:28 via Wykop
  • -1
@encopenco: to sprawdź i wyślij. Polecam nie tylko to jedno, gdzie ko specjalnie zrobiła jedno głosowanie w tych dwóch sprawach, bo to była słaba zagrywka ( wlasnie nie chodziło Wosia?)... na pewno pamiętam głosowanie nad Romanowskim, bo wtedy sprawdzałam kłamstwa rządu. Więc już ten jeden przykład zaprzecza Twojej tezie i mam nadzieję, że z honorem uderzysz się w pierś.

Niestety wszyscy polegamy na jakimś przekazie i łatwo ulegamy, bo ciężko

290

Braun straci immunitet w MAJU - dzisiaj PE przyjął rekomendację

Pokaż treści 18+

Braun straci immunitet w MAJU - dzisiaj PE przyjął rekomendację

Komisja prawna Parlamentu Europejskiego przyjęła rekomendacje dotyczące uchylenia immunitetu europosłowi Grzegorzowi Braunowi. Za odebraniem mu tej prawnej ochrony głosowało 23 z 24 członków komisji. Ostateczne głosowanie odbędzie się na majowej sesji plenarnej PE w Strasburgu.

radzioso532
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 23.04.2025, 15:44:41
  • 192
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    aborcja
  • #
    braun
  • #
    konfederacja
  • #
    lekarz
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.04.2025, 15:06:42 via Wykop
  • 0
@radzioso532: o jakim zaoszczędzeniu cierpienia piszesz? Wiesz co się dzieje po podaniu chlorku potasu? To dziecko właśnie cierpiało przez to. Normalnie znieczulenie się daje przestępcom skazanym na karę śmierci przed podaniem chlorku. A tu niewinne dziecko... byli lekarze co chcieli ratować je i otoczyć opieką. Znaczy, że dało się uratować je. Ludzie żyją z tą chorobą. Nie podaje nam się informacji w jakim stanie była choroba, jedynie co mamy to
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.04.2025, 15:44:27 via Wykop
  • -1
@radzioso532: daj źródło, że nie było. Daj źródło, że w najgorszej wersji. W oświadczeniu profesora jest, że była możliwość ratunku dla dziecka. Skoro lekarz i najlepszy szpital ratujący ludzi z tym schorzeniem mówią, że się dało to jak mam im nie ufać?

Normalna metoda? Coś co jest szeroko stosowane nie znaczy, że jest normalne. Pisałam wyżej, nie dostałam odpowiedzi a dalej żyjesz w niewiedzy. Więźniom, nawet zwierzętom daje się znieczulenie
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.04.2025, 16:04:29 via Wykop
  • 0
@radzioso532: podaj dowód, źródło, kolejny raz piszę, żeby trzymac sie faktów. Skoro ta lekarka lub kobieta tak twierdzą to dlaczego nie zaskarżą szpital i profesora? Mamy na razie w mediach oświadczenie profesora i tego się trzymajmy. Swoją nienawiść schowaj, bo jest śmieszna. Kultury też jak widać brakuje, skoro tak łatwo idzie Ci obrażanie kogoś w internecie.

Odnieś się do tematu i źródeł. Dlaczego nie znieczula się dziecka przed podaniem chlorku
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.04.2025, 16:11:52 via Wykop
  • 1
@radzioso532: jakie masz prawo mówić komuś gdzie ma czuć żal a gdzie nie?

Znowu nienawiść zasłania Ci wszystko, skąd wiesz czy wierze w coś czy nie? Co to ma do rzeczy?

Nie ma teorii naukowej mówiącej, że człowiek swoje życie zaczyna od uwolnienia się z organizmu matki. A skoro mamy chronić prawa każdego człowieka to i tego w fazie płodu, jak i tego w fazie adolescensji. Jeśli twierdzisz inaczej i
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.04.2025, 16:15:21 via Wykop
  • 1
@radzioso532: Ty twierdzisz, że profesor coś złego zrobił to podaj na podstawie jakiego paragrafu.

Kretyńskie jest Twoje zachowanie, kiedy brakuje argumentów a wyzywasz. Brakuje argumentów=brak odniesienia się do tematu bólu przy podawaniu chlorku. Ignorujesz prawdę i to jest smutne. Znieczulenie jest do leczenia? Czytasz ze zrozumieniem? Chyba nie tylko, skoro w USA przy karze śmierci się je daje.

740

Ustawa o jawności cen mieszkań przyjęta przez Komisję Infrastruktury

Ustawa o jawności cen mieszkań przyjęta przez Komisję Infrastruktury

22 kwietnia projekt ustawy nakładający na deweloperów obowiązek publikowania cen mieszkań na stronach internetowych został przyjęty przez sejmową Komisję Infrastruktury. W czwartek odbędzie się jego drugie czytanie oraz zostanie poddany głosowaniu na sali plenarnej.

konto usunięte
z
polska2050.pl
dodany: 23.04.2025, 08:09:29
  • 44
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    mieszkanie
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 23.04.2025, 21:51:41 via Wykop
  • 3
@printf: to może warto przyjrzeć się faktom, jak Konfederacja głosowała i co mówiła o kredycie 2%, 0%, program pierwsze klucze? Jest przeciw, więc rozsądnie jest założyć, że poprą akurat ten projekt.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.04.2025, 10:59:01 via Wykop
  • 0
@xistobal: niestety masz rację. Dlatego ważne, żeby je odkręcać. Chcę wierzyć, że są ludzie, którzy jak im się wytknie błąd to skorygują to lub co najmniej nie będą dalej powielać kłamstwa.

735

To dlatego czekasz w kolejce do lekarza

To dlatego czekasz w kolejce do lekarza

W 2024 roku pacjenci w Polsce nie odwołali ponad 1,3 miliona wizyt, badań, zaplanowanych zabiegów i operacji.

RMF24
z
rmf24.pl
dodany: 26.03.2025, 16:03:11
  • 208
  • #
    rmffm
  • #
    lekarz
  • #
    nfz
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 27.03.2025, 12:09:45 via Wykop
  • 1
@Dupa01: może gdzieś już słyszałeś, ale Sośnierz, ojciec Dobromira, na konwencji Konfederacji mówił o tym. Ciekawy to był fragment, szkoda, że bardziej go nie promują i nie uświadamiają społeczeństwa, że system można inaczej rozwiązać. Wiesz może coś więcej o starym Sośnierzu, jego pomysłach i doświadczeniu w tym temacie?

534

Polska pomaga Ukrainie. Na front dotarły kolejne czołgi

Pokaż treści 18+

Polska pomaga Ukrainie. Na front dotarły kolejne czołgi

Polska przekazała Ukrainie kolejną partię zmodernizowanych czołgów T-72, co stanowi część 46. pakietu pomocy wojskowej ogłoszonego 24 lutego 2025 r. Jak podaje "Army Recognition", liczba przekazanych czołgów nie została ujawniona, ale szacuje się, że może to być nawet ok. 60 jednostek.

awres
z
tech.wp.pl
dodany: 09.03.2025, 18:39:31
  • 242
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    czolgi
  • #
    wojsko
  • #
    wojna
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.03.2025, 08:40:12 via Wykop
  • 3
@eSUBA94: witam szanownego Pana. Nie mogę się oprzeć nie napisać. Bo jak wyjechałeś znów z sowieckim trybem myślenia, to przypomniała mi się nasza dyskusja. Niestety nie odniosłeś się do argumentów. Czyli rozumiem, że dalej jesteś za tym, że to Tusk i ekipa powinni zakazywać działalności mediom Wam nieprzychylnych? To jest dopiero przykład sowieckiego myślenia, nie uważasz?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.03.2025, 13:56:07 via Wykop
  • 1
@eSUBA94: nie wiem o czym piszesz. Zacytuj mnie, bo nie chce wierzyć w Twoje złe intencje.

Z takim człowiekiem? Jakim jestem człowiekiem? Niewartym Ciebie, że nie chcesz marnować na mnie czasu?

Nie dość, że chcesz, żeby politycy pełnili rolę sędziów to dodatkowo zamykasz się na dyskusję, jak staje się dla Ciebie niekomfortowa (mam na myśli teraz zmianę tematu i nie odniesienie się do poprzedniego). Niedemokratyczne zachowanie.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 10.03.2025, 16:03:39 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: minusują, bo nie odnosisz się do tematu i z nienawiści lub złości implikujesz innym swoje uprzedzenia. Jak do mnie wyżej w komentarzu. Dlaczego tak się zachowujesz?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 08:43:56 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: dla Was? Znowu implikujesz coś mi? Oni żyją sowieckim mirem? Jak na razie to Ty pokazujesz sowiecką twarz w swoim sposobie myślenia. Wyobraź sobie, że żyjemy w demokracji i skoro ja musze tolerować Twoje sowieckie myślenie to Ty musisz tolerować konfiarzy, czy pisowców. Jeśli chcesz to zmienić, to właśnie zaprzeczasz sam sobie, bo to Ty sowieckie standardy chciałbyś wprowadzić.

A czemu dyskutować? No właśnie, żeby dojść do prawdy a
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 24.03.2025, 00:20:41 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: Czy nie uważasz, że jeśli jakiś polityk będzie zakazywał działalności mediom opozycyjnym to jest to przykład sowieckich metod? I co mnie obchodzi czyje one są? Jak działają zgodnie z prawem to czy to tusk czy Kaczyński będzie je finansował to jeden pierun. Niektórym z tej nienawiści już odbiera rozum. Jak pis rządził i chciał tvn "likwidować" to było wycie. Jak te dwa środowiska będą z nienawiści na siebie szczuły

1890

Europosłowie PIS zagłosowali przeciwko Tarczy Wschód

Pokaż treści 18+

Europosłowie PIS zagłosowali przeciwko Tarczy Wschód

Posłowie PIS i Konfederacji przeciwko Tarczy Wschód w Parlamencie Europejskim.

Idaho59
z
x.com
dodany: 12.03.2025, 14:45:54
  • 445
  • #
    polityka
  • #
    partiarosyjska
  • #
    europarlament
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    neuropa
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 15:41:23 via Wykop
  • -9
@Niedowiarek: kłamstwo. Głosowali za odebraniem immunitetu, np. sprawa Romanowskiego.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 15:56:08 via Wykop
  • -2
@Niedowiarek: bo to nie było głosowanie nad immunitetem.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 16:24:09 via Wykop
  • 3
@Niedowiarek: polecam raz jeszcze zajrzeć. Oni głosowali nad aresztem tymczasowym. Zresztą Matecki sam zrzekł się immunitetu. Odniesiesz się jakoś do tego? Bo argumentów nie widzę z Twojej strony. Też dołączę dla niedowiarków screena a z tytułem głosowania, żeby nie manipulować.
nadine-blackrose - @Niedowiarek: polecam raz jeszcze zajrzeć. Oni głosowali nad aresz...

źródło: 1000007493

Pobierz
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 16:35:33 via Wykop
  • 2
@mango2018: kolejność wydarzeń Ci się pomyliła. Przecież Matecki jakby chciał to też by uciekł, bo politycy wiedzą, że takie głosowanie odbędzie się a wyniki każdy może przewidzieć. Więc słaby argument.

Polecam zapoznać się ze zdaniem krytykowanej strony, a nie wydawać osąd znając tylko jedną narrację. Konfederacja zawsze deklarowała, że areszt tymczasowy jest nadużywany i nie będą go popierać. Robili tak też z politykami KO, jak Nitras, gdzie głosowali przeciw aresztowaniu
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 16:44:52 via Wykop
  • 1
@Niedowiarek: właśnie detale są ważne, bo przez nie manipuluje się opinią publiczną. Sama to odczułam broniąc coś kiedyś, co potem okazało się fałszem, bo ten detal zmienił postrzegania całej sprawy.

Dlatego, że areszt tymczasowy jest nadużywany, i przyznają to międzynarodowe organizacje, wytykając nam, że mamy problem systemowy. Wielu polskich specjalistów zaznacza, że areszt tymczasowy jest gorszy niż więzienie, bo nie mamy w przepisach górnej granicy takiego aresztu, a sędziowie mają
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 16:58:29 via Wykop
  • 2
@mango2018: na jakiej podstawie wyznaczasz zasadność? Sądy nawet nie mają ścisłych wytycznych do tego, dlatego właśnie nadużywają tego instrumentu, bo mogą to zrobić stronniczo. Zwracają na to uwagę liczne organizacje.

Tego nie sprawdziłam, bo nie śledze aż tak mediów pisu, ale zasłyszałam od ludzi, że akurat Matecki sam stawiał się do prokuratury.

Też sam zrzekł się immunitetu. Więc jakie przesłanki wskazywały, że ucieknie? Jakby miał to zrobić, to przed głosowaniem
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 17:07:36 via Wykop
  • 1
@Niedowiarek: tej sprawy nie znam i nie wiem co Woś zrobił, że Konfa podzieliła się. Ale nie jest to jakoś zaskakujące, bo w sumie co chwilę chcą odbierać immunitet i te głosowania to nie rzadkość. W tym dniu głosowali też nad Lubnauer, Banasiem i Kucharską-Dziedzic. Akurat w tym dniu głosowali wszędzie przeciw odebraniem immunitetu. Nie znam w ogóle tych spraw, więc czy słusznie to nie wiem. Może Ty coś wiesz
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 17:21:10 via Wykop
  • 2
@robobat: dzięki za sprawne prostowanie manipulacji... wszystkim na wykopie przydałby się kubeł zimnej wody i trochę dystansu. Nie rozumiem dlaczego tak wiele osób nawet nie pomyśli, żeby zapoznać się z opinią drugiej strony sporu, a wydaje tak łatwo osąd na podstawie wpisu jednej osoby...
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 17:24:16 via Wykop
  • 0
@Gozd: poczytaj trochę, już są komentarze przeciwnej strony i brzmią sensownie, warto trzymać rękę na pulsie. Szybko przychodzi niektórymi ferowanie wyroków, mam nadzieję, że nie należysz do tej grupy i zapoznasz się ze szczegółami tego nad czym głosowali i dlaczego byli przeciw.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 17:53:59 via Wykop
  • 0
@Gozd: ok, rozumiem :) miłej nocki
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 13.03.2025, 18:48:01 via Wykop
  • -2
@nieco: Trochę mniej nienawiści a więcej pokory, a nie wyzywasz wszystkich wokół. Też skłamałeś. Tarcza Wschód to była tylko jedna z poprawek. Tak się składa, że Konfederacja głosowała za tą poprawką. Spłyciłeś temat tylko do jednej poprawki a nie przeczytałeś innych punktów rezolucji?

Sam piszesz, że temat "obronności należy do państw członkowskich", a kilka zdań później "jedynie przegłosowano rezolucje wzywającą KE i państwa UE do wspierania projektów obronnych (...) i
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 13.03.2025, 18:54:13 via Wykop
  • 0
@Gozd: za czym argumenty? Rzuciłam okiem i chyba wydaje się manipulacją łączenie nazwy Tarczy Wschód z tymi punktami poniżej, ktora dotyczy rezolucji. Chyba to dwie inne sprawy. Chyba na pewno, ale tu potrzebowałam głosu kogoś mądrzejszego. Wiem na pewno, że Konfederacja była za poprawką, gdzie w sumie jedynie podkreśla się, że Tarcza Wschód (i inne projekty) powinna być sztandarowym projektem UE służącym odstraszaniu.

Nie zmienia to uzasadnionego sprzeciwu części polityków
nadine-blackrose - @Gozd: za czym argumenty? Rzuciłam okiem i chyba wydaje się manipu...

źródło: 1000007506

Pobierz

530

Sondaż: Skok poparcia dla Konfederacji.

Sondaż: Skok poparcia dla Konfederacji.

W najnowszym badaniu IBRiS dla Rzeczpospolitej Konfederacja przebiła już 17 proc. poparcia.

Mmiko
z
rp.pl
dodany: 10.03.2025, 22:03:01
  • 266
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 14:08:27 via Wykop
  • -2
@Zaid: manipulujesz. Głosowanie było nie tylko o odwołanie immunitetu, ale też o areszt tymczasowy. Jeśli chodzi o areszt to głosują przeciw, nawet jak chodziło wcześniej k polityków KO. Jakby były 2 oddzielne głosowania to też głosowaliby pewnie za obebraniem immunietu, patrz przykład Romanowskiego.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 14:13:07 via Wykop
  • 5
@koifish: kto jest faszysta według Ciebie i jeśli masz dowody to dlaczego nie zgłosisz ich do służb? Jeśli masz informacje a nie zgłosiłeś jeszcze to jesteś przyjacielem faszystów.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 14:21:02 via Wykop
  • 3
@lewoprawo: ok, to może jedno kłamstwo z wielu naprostuje.

Ty wiesz jak głosowała Kofnederacja w sprawie np. Romanowskiego? Prześledź ich głosowania, bo się mylisz w swoim osądzie, bo wiedzę czerpiesz z nagłówków, a nie analizy głosowań.

Oni głosują w większości za odebraniem immunitetów. Ale nie są za aresztem tymczasowym, który jest
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 21:29:46 via Wykop
  • 2
@4e68a9f9a671: Mogę się mylić, bo znawcą bym się nie nazwała. Ale możliwe wydaje się, że właśnie przez ten trójpodział ktoś wpadł na taki przepis w prawie. Żeby właśnie parlamentarzyści mieli jakiś sposób na blokowanie władzy sądowniczej, która mogłaby mieć za duże zakusy do aresztowania nieprzychylnych im osób. Akurat władzy sądowniczej nie wybieramy i kontroli nad nia jako ludzie nie mamy...

Te dywagacje mogą mieć sens, bo niestety prokuratorzy wykorzystują obecne
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 21:34:22 via Wykop
  • 1
@Diasendi: na podstawie czego twierdzisz, że to ruski agent? I drugie pytanie, jeśli ludzie chcą takiego człowieka, to czy nie na tym polega demokracja?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 11.03.2025, 21:37:48 via Wykop
  • -1
@lewoprawo: mam nadzieję, że skoro jesteś otwarty ma dyskusje to odniesiesz się do mojego komentarza pod Twoim w tym temacie.

Przypomnę, pytałam się Ciebie jak Konfederacja głosowała w sprawie Romanowskiego?

Ta odpowiedź przeczy twoim tezom, że "Konfederacja przeciw jakiejkolwiek inicjatywie, która miałaby prowadzić do rozliczenia PIS"
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 08:50:11 via Wykop
  • -1
@lewoprawo: właśnie wprost nie chciałam, bo byłam ciekawa, czy znowu dostanę manipulację. Niestety dostałam.

Sprawdziłeś inne głosowania z punktu 6 sprawozdania? Tam było kilkanaście głosowań, oddzielnie za odebraniem immunitetu a ostatnie (wstawione przez Ciebie) dotyczyło aresztu.

I tak jak Konfederacja zapowiadała, tak robi. Nieważne, czy są to członkowie PO, jak Nitras, czy Pisu, jak Romanowski. Głosują w większości za odebraniem immunitetu, ale są przeciw aresztów tymczasowego, który w Polsce jest
nadine-blackrose - @lewoprawo: właśnie wprost nie chciałam, bo byłam ciekawa, czy zno...

źródło: 1000007449

Pobierz
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 11:28:02 via Wykop
  • 0
@lewoprawo: właśnie to, że areszt tymczasowy jest nadużywany przez prokuratorów. Zachęcam do poczytania czym on jest, bo osoby w takim areszcie mają bardzo ograniczone prawa. A są bez wyroku, a z tego co wiem domniemanie niewinności nadal działa... I potem miliony idą na odszkodowania za takie sprawy z naszych pieniędzy. Na problem systemowy zwracają uwagę organizacje, które zajmują się monitorowaniem praktyki wymiaru sprawiedliwości – Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Court Watch
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 15:38:33 via Wykop
  • 0
@lewoprawo: tego nie wiem. Na pewno areszt nie pomógł sprawie, co właśnie widzimy.

Wracając do bazowego pytania. Co z Twoim zdaniem, że "Konfederacja jest przeciw jakiejkolwiek inicjatywie, która miałaby prowadzić do rozliczenia PIS"? Jakieś masz przemyślenia w tym temacie, po tym co napisałam? Bo obserwuję jak ta sprawa zakłamana jest w niektórych mediach i możliwe, że właśnie dotarł do Ciebie przekaz tylko jednej strony.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 16:52:54 via Wykop
  • 0
@lewoprawo: właśnie najgorszy problem jest taki, że te informacje prasowe należy sprawdzać, a my zwykli śmiertlenicy nie mamy czasu na wszystko.

Może równie dobrze być koalicja z KO. Tak mówią znowu przeciwne media w doniesieniach prasowych. Budowanie swojej niechęci na doniesieniach to chyba słaby wyznacznik. Polecam zapoznać się z większym wycinkiem działalności konfy, to wtedy tak oczywista koalicja z pisem nie będzie. Wyborcy ich wtedy nie wybiorą kolejny raz i

2766

Julki wyśmiewają to, że mężczyźni zaharowywali się na śmierć. Prawda boli.

Pokaż treści 18+

Julki wyśmiewają to, że mężczyźni zaharowywali się na śmierć. Prawda boli.

Polecam obejrzeć całość, gdzie facet broni innych facetów, mówi prawdę, że obecny świat zbudowali mężczyźni a na koniec jakieś postępowe Julki wyśmiewają jego zdanie pomimo że takie są fakty. Ciekawe jakie poglądy mają rechoczące kobietki, nie wiem, choć się domyślam ( ʖ )

Rst00
z
youtube.com
dodany: 12.03.2025, 13:28:12
  • 522
  • #
    polska
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 16:04:24 via Wykop
  • 8
@kakodyl: większość kobiet nie jest głupia i to wie, tylko one chodzą do pracy, mają rodziny i nie mają czasu na to, żeby odeprzeć atak skrajnych feministek, które najgłośniej krzyczą. To media, politycy, zewnętrzne organizacje kreują nam tu wojnę płci.

1420

Tarcza Wschód flagowym projektem wspólnego bezpieczeństwa UE

Pokaż treści 18+

Tarcza Wschód flagowym projektem wspólnego bezpieczeństwa UE

Pilna informacja ze Strasburga. Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód za projekt flagowy na rzecz wspólnego bezpieczeństwa Unii Europejskiej.

travelove
z
rmf24.pl
dodany: 12.03.2025, 12:25:49
  • 223
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    bialorus
  • #
    rosja
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    polityka
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 12.03.2025, 15:53:18 via Wykop
  • 15
@Frutti_di_mare: troszkę histeryzujesz i sprowadzasz do absurdu. Konfa krytykowała wiele złych decyzji Unii, między innymi to z czym problem mamy dzisiaj, czyli migracje, rozbrojenie Europy, umowa z Mercosur, zielony ład. Trochę śmiesznie wygląda Twój komentarz z tymi nakrętkami w stosunku do wyżej wymienionych problemów.

520

Mobilizacja Polaków! Manifestacja w Słubicach

Mobilizacja Polaków! Manifestacja w Słubicach

"Symbolicznie, w ramach happeningu, granica została zamknięta".

mecenas_dudala
z
wpolityce.pl
dodany: 08.03.2025, 15:06:06
  • 107
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.03.2025, 00:40:17 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: zauroczył mnie bardzo ten fragment Twojego toku myślenia: "nie rozumiem czemu tusk i reszta na to pozwala" w kontekście prania mózgu przez pisowskie media. Dyktator Tusk ma pozwalać na wolność słowa, ale lepiej jakby jej zakazał? Bo dla dobra ogłupionych staruszków? Zajeżdża rosyjskimi standardami. Rozwiń proszę wypowiedź, jeśli to był nieszczęsny skrót myślowy
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.03.2025, 10:16:34 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: jeśli kłamią w jakimś kontekście to niech osoby pokrzywdzone takie sprawy zgłaszają do sądów. Dodatkowo należy wymusić na rządzie tym lub kolejnym jakąś reformę sądów, żeby właśnie między innymi takie sprawy szybciej się toczyły. Tak wygląda wolność słowa, a nie z góry, żeby premier zakazywał opozycyjnym mediom działalności. On ma swoją tubę propagadnową, niech opozycja ma swoją. To do rozumnych ludzi należy aby słychać dwóch stron i weryfikować kto
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.03.2025, 11:39:10 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: niekoniecznie coś nowego. Myślę, że nie ma sensu tworzyć prawa tylko pod to. Mamy systemowy problem z wolnym działaniem sądów i to należy naprawić i o tym mówić.

Właśnie nie Tusk i żaden inny polityk, ale sąd. Bo właśnie mamy trójpodział władzy i politycy nie powinni zakazywać wolności słowa, nawet jak się ona nie podoba.

Niekoniecznie więcej kasy to zwycięstwo. Popatrz ile kasy na propagandę poszło z USA do

489

Dowód na to że celebryctwo powinno zostać zakazane i zlikwidowane

Pokaż treści 18+

Dowód na to że celebryctwo powinno zostać zakazane i zlikwidowane

K. Zalewski (śpiewak) doskonale wie co trzeba zrobić i co ma myśleć. I wszystko spoko, gdyby nie fakt że... Nie ogląda nic, nie czyta, stara się od wszystkiego odciąć żeby dnia sobie nie zepsuć, co najwyżej przegląda leady i to wystarcza mu żeby mieć opinię i przekazywać ją dalej, a nawet wyzywać.

michalxd21
z
x.com
dodany: 08.03.2025, 18:00:28
  • 152
  • #
    polityka
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    neuropa
  • #
    heheszki
  • #
    bekazpodludzi
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 09.03.2025, 10:08:35 via Wykop
  • 0
@michalxd21: wykopałabym, bo warto nagłaśniać prawdziwe oblicze takich ludzi, jednak nie popieram w tytule "zostać zakazane i zlikwidowane". Nie zniżajmy się proszę do takich standardów, wolność słowa dla każdego lub dla nikogo. Nie mniej dzięki za materiał, coś czułam, że on jako człowiek i jego poglądy mogą obrzydzać, mam teraz dowód.

195

Orban: Tylko ja i Trump działamy na rzecz zakończenia wojny.

Orban: Tylko ja i Trump działamy na rzecz zakończenia wojny.

Premier Węgier Viktor Obran udzielił dziś wywiadu, w którym stwierdził, że kraje UE wspierając Ukrainę, opowiadają się za kontynuowaniem wojny. Ocenił też, że tylko on i Donald Trump prowadzą działania, zmierzające do zakończenia konfliktu w Ukrainie.

kocha_to_poczeka
z
rmf24.pl
dodany: 07.03.2025, 10:26:00
  • 117
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    polityka
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 18:29:00 via Wykop
  • 23
@bylem_simpem: pytam niezłośliwie, po prostu chce poznać opinię - jak według Unii ma zakończyć się wojna i na jakich zasadach?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 18:41:42 via Wykop
  • -6
@bylem_simpem: myślę, że rozsądne to by było i z korzyscią dla nas, ale siłę dyktowania warunków ma Rosja niestety. I nie widzę połączenia tego planu z siłą negocjacyjną Unii. Żeby Unia mogła dyktować warunki musi mieć jakieś silne karty. Jakie mamy karty?
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 21:24:59 via Wykop
  • 0
@bylem_simpem: nie bardzo rozumiem. To ma wymusić na Rosji uznanie przedstawionych warunków? Że jak Putin nie zgodzi się, to m.in. przesuwamy wojska do Polski i Rumunii? I czy dobrze by było dla Polski teraz mieć u nas wojska innych krajów Unii? Są jakieś umowy wojskowe na to, w sensie w Unii, żeby coś takiego zorganizować? Ja widzę właśnie od zajęcia Krymu bierność najwyższych przedstawicieli Unii. Tyle lat na przygotowanie, na
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 21:27:45 via Wykop
  • 2
@jar-mitryn: ale ja pytam cały czas jak to wymusić na Putinie? Co mamy zrobić jako Unia? Podtrzymywać tę wojnę? Jeśli tak to w jaki sposób, żeby Ukraina się nie wykrwawiała i nie traciła już wiecej terytorium?

370

Paulina Matysiak (Razem) głosowała przeciw zgodzie na aresztowanie Mateckiego

Paulina Matysiak (Razem) głosowała przeciw zgodzie na aresztowanie Mateckiego

Posłanka @PolaMatysiak głosowała przeciw wyrażeniu zgody na zatrzymanie i tymczasowe aresztowanie Dariusza Mateckiego. Ale przecież chodzi tylko o rozwój i infrastrukturę, prawda?

Vender
z
x.com
dodany: 06.03.2025, 17:14:12
  • 92
  • #
    polityka
  • #
    polska
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 09:42:07 via Wykop
  • -3
@TenXen47: przeczytałeś jej wpis? Dlaczego ludzie tak łatwo wydają wyroki na podstawie jakiś nagłówków? W sądzie wiecie, że żeby dojść do prawdy to poznaje się opinie dwóch stron, a nie tylko tej wygodnej dla nas? Wytłumaczę - koalicja rządząca w jednym głosowaniu chciała przepchnąć odebranie immunitetu i wniosek o areszt tymczasowy. Wcześniej były to 2 rozdzielne głosowania, teraz dziwnym trafem robią to w jednym. Polecam zastanowić się dlaczego. Wielu polityków
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 09:44:42 via Wykop
  • 0
@Vender: jasne, ale jest to nadużywane i to mówią specjaliści. Potem my musimy płacić z naszych podatków na odszkodowania. Wystarczy znieść immunitet i niech sąd działa. Tu koalicja robi dziwny zwrot, że łączy te 2 sprawy w jednym głosowaniu. Wcześniej tego nie robiła. I tu jest opór niektórych polityków.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 12:29:36 via Wykop
  • 1
@hoodoovoodoo: jak nie było, jak ciągle nawet na wykopie o tym trąbią. Z pamięci choćby przykład Romanowskiego, gdzie odbyły się 2 oddzielne głosowania. Ja mówię o zwrocie w kwestii łączenia tych spraw i podałam przykład. Nie implikuj tego na inne kwestie, które pasują Ci do Twojej narracji, bo ja nic w kwestii "wałów" nie pisałam.
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 12:50:19 via Wykop
  • 1
@hoodoovoodoo: były sprawy wymagające postawienia pod są sąd, ale wtedy nikt nie trąbił o tym oprócz tvp pisowskiego, bo nie było to na rękę ko. Zobacz Nitras. Ja dalej mówię o tym rozdzieleniu głosowania. Nie wiem czy nie chcesz zrozumieć mnie co do Ciebie piszę, czy wyrażam się niejasno? Odnieś się do Romanowskiego a nie samo nic nieznaczące ooo- tam były 2 oddzielnie głosowania, jedno za zniesieniem immunitetu, drugie za
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 13:20:08 via Wykop
  • 1
@hoodoovoodoo: ok, to wyjaśnijmy sobie po kolei, bo faktycznie zaczęłam sprawdzać jeszcze raz temat o którym piszemy. Najpierw Romanowski, ok? Potem możemy pójść dalej. Ten link od Ciebie dotyczy jednego głosowania o areszt. To było ostatnie glosowanie z 12 głosowań punktu 6 sprawozdania. Poprzednie 11 dotyczyło uchylenia immunitetu w 11 różnych czynach. Z tego wynika, że połączyłeś treść z punktu 6 sprawozdania z ostatnim głosowaniem i wyszło Ci jedne glosowanie,
nadine-blackrose - @hoodoovoodoo: ok, to wyjaśnijmy sobie po kolei, bo faktycznie zac...

źródło: 1000007449

Pobierz
nadine-blackrose
nadine-blackrose
nadine-blackrose 07.03.2025, 15:50:16 via Wykop
  • 1
@hoodoovoodoo: jak to się ma do tego co napisałam? Mam wrażenie, że rozmawiamy o dwóch różnych sprawach. Bo z tym co napisałeś oczywiście się zgadzam, masz rację. Ale rozmawiamy o tym dlaczego przy głosowaniu nad np. Mateckim nie zrobiono oddzielnego głosowania nad odebraniem immunitetu, jak miał np. Romanowski? Wtedy można by mu było odebrać immunitet bez wydania zgody na areszt tymczasowy
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Nadine B

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.03.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.03.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking