Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
stop_agresji_psow

stop_agresji_psow

Dołączył 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 242
  • Znaleziska 205
  • Mikroblog 37
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 6

691

Atak psów koło Wolbromia. Brutalnie rozszarpały alpaki

W Jeżówce koło Wolbromia doszło do koszmarnego ataku dwóch psów. Czworonogi w biały dzień wdarły się do zagrody, w której przebywały dwie alpaki.

Lab_Panda
z
gazetakrakowska.pl
dodany: wczoraj, 12:40:42
  • 65
  • #
    psy
  • #
    psiarze
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19 godz. i 36 min temu via Wykop
  • -1
Koniecznie sprawa cywilna, odszkodowanie i zadośćuczynienie, tutaj 10 000zl powinno być do wygrania jak nic. Gdy kilka takich wyroków padnie to wielu ludziom odechce się psów. Muszę spróbować namierzyć właścicieli tych biednych alpak.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ksiak
ksiak
ksiak
24.11.2025, 21:21:35
  • 0
@stop_agresji_psow nie planujecie zrobić jakiejś strony z listą lokali gastronomicznych które są przyjazne dla psów by gdzie nie chodzić jeść?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow przedwczoraj, 13:03:17 via Wykop
  • 0
Nie planujemy, ale kojarzymy, że Duch Leona próbuje zatrzymać to szaleństwo tzn. zabierania psów do ciasnych, tłocznych, głośnych miejsc, bo właściciel ma zachciankę aby pies lubił to co on i był jak on. Biznes zaprosi Cię z psem wszędzie, gdzie tylko zostawisz pieniądze. Przyznaję, że sama chodziłam czasem z psami do kawiarni (cichej, spokojnej), dziś bym się nie odważyła, w małej, ciasnej przestrzeni nagle może spotkać się 5 obcych sobie psów. Przy
  • Odpowiedz

352

Piesek odgryza ucho 6-latkowi w Indiach

Pokaż treści 18+

Piesek odgryza ucho 6-latkowi w Indiach

Typ się potem wrócił i chyba podniósł te odgryzione ucho?

x_xRazorx_x
z
streamable.com
dodany: 24.11.2025, 20:41:36
  • 88
  • #
    psiarze
  • #
    psy
  • #
    indie
  • #
    trzecieoko
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 25.11.2025, 18:05:46 via Wykop
  • -4
@Pieskor: na razie w Polsce w tej kwesti nie ma niczego (dosłownie), przygotowujemy projekt ustawy pozwalający na chociaż tymczasowe odebranie psa po poważnym ataku. To byłby przełom. Co do pomysłu o zakazie posiadania/przepadku zwierzęcia to jeszcze długa droga. Pierwszy krok najważniejszy. Presja społeczna rośnie, oby jak najwięcej poszkodowanych zakładało sprawy cywilne.

1211

Krauszów, pitbulle zagryzają na wsi zwierzęta właściciel bezkarny

Krauszów, pitbulle zagryzają na wsi zwierzęta właściciel bezkarny

Jak to bywa w kraju z kartonu, właściciele psów ras niebezpiecznych mogą robić co chcą. Pieski maja juz na swoim koncie ok 10 zagryzień, policja przyjeżdża i odjeżdża. Tak się żyje w psiej Polsce

ZenonArciszewski3127
z
facebook.com
dodany: 24.11.2025, 12:15:17
  • 155
  • #
    polska
  • #
    psy
  • #
    bohaterski
  • #
    pitbull
  • #
    koty
  • #
    wies
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 25.11.2025, 07:13:49 via Wykop
  • 0
Nie widzę nigdzie zdjęcia tych psów ani żadnych bardziej "rzeczowych" dowodów. Nie twierdzę że ten problem nie istnieje, ale żeby podjąć interwencję trzeba trochę więcej informacji, chociaż komendę policjj gdzie było to zgłoszone aby potwierdzić.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

720

Kolejne agresywne psy siejące postrach

Pokaż treści 18+

Kolejne agresywne psy siejące postrach

Dwa psy biegające luzem zagryzły już czworonogi. Mieszkańcy boją się o swoje bezpieczeństwo. Czy czekamy na kolejną tragedię?

vlodar
z
dziennikbaltycki.pl
dodany: 21.11.2025, 18:01:55
  • 89
  • #
    psy
  • #
    gdansk
  • #
    trojmiasto
  • #
    pogryzienie
  • #
    policja
  • #
    afera
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 10:03:07 via Wykop
  • 24
Dziękuję za link, za info. Dzwonimy w poniedziałek na policję i do gminy. Będziemy prosić policję o zarzuty ze 160 art, a wójta o pilny apel aby zgłaszać się na policję (poszkodowani), mają prawo do odszkodowania i zadośćuczynienia. Cane corso to mocne, czasem niebezpieczne psy. Pasuje jeszcze jakichś animalsow zaangażować (psy bez opieki). Czekam na info od policji z Wrocławia, może uda się iść ich procedurą, wezwać biegłego i chociaż na jakiś
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 10:13:25 via Wykop
  • 17
@kitkowski: nasza akcja w bardzo dużej mierze jest skierowana do właścicieli "zwykłych" psów - po pierwsze nasz ukochany czworonóg nie ma żadnej ochrony, gdy pies zagryza, okalecza psa, zostaje tylko sprawa cywilna :( nie ma mowy o możliwości odebrania agresywnego psa. Zarzuty też są bardzo kiepskie. W przypadku pogryzienia człowieka to chociaż art 160 można dać. Druga sprawa, statystki pogryzień dotyczą ludzi, zaś pogryzienia "pies psa" to szara stefa, to
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 10:32:37 via Wykop
  • -7
@Mknobek1: nie tylko nie pomagasz, przeszkadzasz. Bez takich
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 10:35:59 via Wykop
  • 1
@kitkowski: dziękuję! Przekaż proszę, że gdyby ich pies padł ofiarą ataku to sprawa cywilna nie jest kosztowna, a wygrana pewna. Nie ma zgody na cierpienie i obojętność. Pies czuje, pies rozumie. Pogryziony owczarek z Wrocławia jest tak zestresowany po ataku, że boi się nawet właściciela i dotyku teraz - to info od właściciela.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 11:07:09 via Wykop
  • -2
@Peperoo: daj proszę link na fb, czy doradzają pisać bezpośrednio na ogólny profil?
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 11:17:08 via Wykop
  • -1
@Peperoo: napisałam do tvn (mejl, fb), niestety nie odbierają. No może ktoś się zaciekawi. Jak na fb namierzyłes grupę tej gminy i ktoś to komentuję, daj proszę na prv linki do profilu, odezwę się do poszkodowanych osób - dzięki
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 11:29:15 via Wykop
  • -3
@sirdam: a czy ta ustawa nie czeka na podpis prezydenta, który może ja zawetować?
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 11:30:07 via Wykop
  • 0
@miszczumsc: ale ataki nie są bo psy zostały dopuszczone z łańcucha, trudno mi uwierzyć że te cane corso widziały łańcuch. To psy krótkowłose.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 14:11:52 via Wykop
  • -1
@kq2w6: szukamy szybszej i pewniejszej drogi, chcemy zachęcić posła aby wyszedł z inicjatywą ustawodawczą zamiast zbierać 100tys podpisów. Można samemu składać petycję, ale to może zostać łatwo zepchnięte.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 14:13:27 via Wykop
  • -2
@Gniewkowski: zostaje im samosąd, co mają zrobić? Otruć? Odpowiadać potem za przestępstwo albo przypadkiem otruć inne niewinne zwierzęta?
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 22.11.2025, 14:25:12 via Wykop
  • -2
@killuawykop: pisaliśmy do konfederacji 3 razy. Odpisali, Bosak nawet używał naszych argumentów gdy komentował sprawę w ZG ale nikt z nich nie ruszył tego, nie wyszedł z prostą inicjatywą ustawodawczą, choćby możliwość interwencyjnego tymczasowego odbioru. Choćby taki mały krok popierany społecznie przez wszystkich.

764

Amstaff zaatakował ludzi i psa. Właściciel usłyszał zarzuty

Pokaż treści 18+

Amstaff zaatakował ludzi i psa. Właściciel usłyszał zarzuty

Policjanci zatrzymali 33-letniego mężczyznę, którego pies rasy amstaff wydostał się z posesji i zaatakował spacerującą parę oraz ich owczarka niemieckiego. Właściciel psa usłyszał zarzuty narażenia na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, a o jego losie zdecyduje sąd.

gerwazy-oko
z
tvn24.pl
dodany: 21.11.2025, 12:17:57
  • 45
  • #
    psy
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 21.11.2025, 16:30:17 via Wykop
  • 93
Dzwoniliśmy dziś do rzecznika prasowego. Akcja wrocławskiej policji była wzorowa. Po pierwsze zarzut poważny (art. 160 a nie jakieś wykroczenie). Po drugie jakimś cudem policjanci zdołali zdobyć biegłego, który wydał decyzję o zabezpieczeniu psa (czekam na szczegóły tej akcji). Pies nie został u właściciela, trafił do wrocławskiego TOZ, to jest wręcz precedens. Oczywiście TOZ pewnie nie ma doświadczenia z takimi psami, a pies na końcu i tak wróci do właściciela, ale wciąż
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

809

Pies na placu zabaw

Pies na placu zabaw

Nagranie z kamery monitoringu przedstawiające psa w typie pitbulla atakującego dzieci na placu zabaw.

barman84
z
youtube.com
dodany: 20.11.2025, 21:35:47
  • 136
  • #
    psiarze
  • #
    pieseczkizprzypadku
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    patologiazewsi
  • #
    polska
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 21.11.2025, 09:50:46 via Wykop
  • 2
@Mehatron: politycy trochę słyszą. Jeden zainteresował się i wymieniamy mejle. To jest sukces jakiś, bo ktoś odpisał i zadał pytania. Potwierdził że otrzymał od nas informacje. Nie mówię że idzie zmiana, mówię że ten poseł się już "nie wyprze", bo wykazał zainteresowanie i pomysły. Potwierdził że widzi problem.

Jeśli są tu fani psów, ludzie stabilni emocjonalnie i nie rzucający pomysłów typu "otruć, gdzie siekiera" to piszecie do mnie, potrzebuję wsparcia
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 21.11.2025, 14:03:23 via Wykop
  • -3
@gnijacy_wypok: gaz na psa w typie TTB gdy jest w amoku może nie zadziałać, ale z większością innych psów zwykły wystarczy. Nożem, jeśli nie znasz anatomii psa bardzo dobrze i nie jesteś przećwiczony - nie wiele zdziałasz. Podduszaniem lub konkretny chwyt za krtań zmusi niemal każdego psa do odpuszczenia. Tyle w teorii, bo w praktyce jest stres, adrenalina, walka o życie.

468

Strach przed agresywnymi psami

Strach przed agresywnymi psami

"Nikt nie może czuć się tutaj bezpiecznie w związku z atakami tych psów" mówi kobieta z podkrakowskiej miejscowości.

Mete0o
z
rmf24.pl
dodany: 19.11.2025, 08:13:28
  • 59
  • #
    psy
  • #
    psiarze
  • #
    pies
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 12:17:46 via Wykop
  • 25
Wykopy, to w dużej mierze wasza zasługa - ten materiał. Wy pierwsi dodaliscie info że koło Rząski biegają agresywne psy, ktoś wkleił zdjęcie poszkodowanego psa, odezwałam się i dostałam namiary do ofiary. Tam jest gruby temat, jestem w kontakcie z poszkodowanym cały czas, namawiamy na sprawę cywilną i gorąco zachęcamy do informowania mediów. Poszkodowany nie boi się i będzie walczyć, a my będziemy wspierać tak długo jak trzeba będzie.

Macie moc -
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 13:55:33 via Wykop
  • 1
@ostatni_lantianin: policja nie ma tego w dupie. Policja nie ma żadnej innej możliwości niż mandat lub wniosek o ukaranie do sądu. W dupie ma to polski ustawodawca sejm i senat. Nie istnieje żaden instrument prawny, który pozwoli odebrać właścicielowi agresywnego psa - żaden. Wyjątkiem jest tylko zarejestrowany pies rasy agresywnej, ale procedura cofnięcia pozwolenia trwa.

Nie istnieje żaden instrument prawny, który pozwoli po ataku odebrać choćby tymczasowo takiego psa.

Za
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 13:57:43 via Wykop
  • 1
@jabberok: to apel do polskiego ustawodawcy, który dziś nie przewiduje możliwości odbioru psa, choćby ten 100 razy zaatakował.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 16:14:27 via Wykop
  • 1
@jabberok: OC powinno być od dawna obowiązkowe dla psów ras agresywnych oraz psów, które mają incydent pogryzienia. My uważamy, że należy iść dalej i każdy pies z danej grupy ryzyka np. psy obronne - też powinny mieć wykupione OC.

99% właścicieli dużych psów nie potrafi nad nimi zapanować na zwykłym spacerze gdy ciągną, a co dopiero gdy atakują, właściciele są bezradni, 45kg owczarek ciągnie jak szmacianą lalę dorosłego mężczyznę, a
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 16:15:40 via Wykop
  • -2
@cacum3: rozumiem frustrację, też bywam wściekła tą sytuacją, ale nie tędy droga, proszę.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 21.11.2025, 10:29:48 via Wykop
  • -3
@jabberok: potrzebujemy prawa i oczywiście, że obowiązku OC, przecież państwo nie pokryje Ci żadnych kosztów leczenia. Naprawdę chcesz sam sobie opłacać operacje plastyczne? Czasem i 10 operacji jest potrzebnych aby osiągnąć efekt przywracający choć trochę wygląd sprzed ataku. Wygrasz w sprawie cywilnej 100 000 zł, i co z tego. Komornik następne 50 lat będzie to odzyskiwać.

651

Nikt nie odpowie za śmierć kota zamkniętego w automacie paczkowym.Sprawa umorzona

Nikt nie odpowie za śmierć kota zamkniętego w automacie paczkowym.Sprawa umorzona

Katowicka policja zakończyła sprawę śmierci kota w automacie paczkowym na Osiedlu Ptasim w Brynowie. Umorzyli sprawę.

seniorwykopek
z
katowice24.info
dodany: 19.11.2025, 08:45:37
  • 127
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    koty
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    afera
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 20.11.2025, 06:51:17 via Wykop
  • -3
@Bunch: pamiętam tę sprawę. Tak na szybko: tam poszkodowany nie chciał na początku składać zawiadomienia, ale namyślił się i uznał po czasie że jednak chce? Tak kojarzę. Streść proszę sprawę jak masz chwilę, będę wdzięczna. Nie bronie policji ale to było chyba w bardzo tłocznym miejscu, tylko monitoring mógłby pomóc? Pamiętam że policja pisała do mediów chyba z pomocą czy ktoś był świadkiem zdarzenia.

673

Doberman bez smyczy atakuje psy i ludzi na Wildzie? Mieszkańcy zbierają dowody,

Doberman bez smyczy atakuje psy i ludzi na Wildzie? Mieszkańcy zbierają dowody,

Mieszkańcy Wildy chcą wziąć sprawy w swoje ręce.

sokollloman
z
epoznan.pl
dodany: 17.11.2025, 08:29:32
  • 117
  • #
    pies
  • #
    poznan
  • #
    poznanmiastodoznan
  • #
    polska
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 17.11.2025, 12:54:28 via Wykop
  • 0
Dziękuję za informację!

Już kontaktowaliśmy się z Policją z Poznania. Podziękowaliśmy za to, że złożyli wniosek do sądu o ukaranie właściciela. Poprosiliśmy aby złożyli wniosek do prezydenta o odebrania agresywnego psa. Policja może wniosek złożyć, potem niech prezydent się tłumaczy z negatywnej odpowiedzi lub chwali pozytywną :)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 17.11.2025, 14:48:11 via Wykop
  • 9
Wykop macie moc. Dzięki Waszym screenom z fb pocztą pantoflową dotarliśmy do poszkodowanej numer jeden, a raczej ona do nas, bo zostawiliśmy namiary, ktoś je przekazał dalej. Wymieniliśmy informacje z poszkodowaną, gorąco ją zachęcamy do wytoczenia sprawy cywilnej.

Poszkodowana będzie chyba walczyć bo już próbowała z oskarżycielstwa posiłkowego, ale sąd to zablokował, nie informując, że ma inny instrument prawny dochodzenia swoich praw czyli sprawa cywilna.
Dopiero od nas o tym usłyszała. Zamiast
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 17.11.2025, 16:06:29 via Wykop
  • -3
@JimLahey88: rozumiem frustrację, ale nie tędy droga. Utniesz głowę, odrośnie nowa, pozbędziesz się potwora (luka w prawie) - problem sam zniknie.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 17.11.2025, 16:35:25 via Wykop
  • -5
@JimLahey88: nie umiem :(
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 16:24:20 via Wykop
  • -2
@jabollus: Sprawdziliśmy wstępnie: jeśli się nie mylimy to założenie sprawy cywilnej wymaga wkładu 5% kwoty, o którą poszkodowany się ubiega. Przy 10 000 zł to tylko 500zł ewentualnej straty gdyby przegrał (+ zgaduję koszt adwokata oskarżonego). Nie wierzę, że ofiara z ranami szarpanymi, albo która musiała ratować życie swojego psa kosztownymi operacjami przegra taką sprawę. Owszem kwota odszkodowania może być nie uznana przez sąd, jest jeszcze odwołanie gdy uznamy za

642

Właściciel psów, które śmiertelnie pogryzły człowieka, chce wyjść na wolność

Właściciel psów, które śmiertelnie pogryzły człowieka, chce wyjść na wolność

12 listopada Sąd Okręgowy w Zielonej Górze zajął się zażaleniem, które w sprawie aresztu dla właściciela zwierząt złożył

PytanieZaPytaniem
z
zielonagora.naszemiasto.pl
dodany: 19.11.2025, 11:46:37
  • 53
  • #
    psiarze
  • #
    psy
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    patologiazewsi
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 19.11.2025, 14:46:17 via Wykop
  • 29
@Hermeutyk: wywierany presję, szukamy pomocy, jesteśmy już w bezpośrednim kontakcie z jednym posłem. Jeden poseł wystarczy aby wyjść z inicjatywą ustawodawczą.

366

Walki psów i ludzi we Wrocławiu. Pogryziony owczarek i właściciel.

Walki psów i ludzi we Wrocławiu. Pogryziony owczarek i właściciel.

15.11 na Kowalach we Wrocławiu agresywny pies zaatakował spacerowiczów z owczarkiem niemieckim. Żal pisarzy, że" inni świadkowie poruszający się po wałach nie okazali wsparcia, oprócz pana Macieja" xd

Kowal13
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 16.11.2025, 15:13:18
  • 74
  • #
    psiarze
  • #
    psy
  • #
    policja
  • #
    afera
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    wroclaw
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 17.11.2025, 13:35:40 via Wykop
  • 1
Dziękuję za cynk, powoli przestajemy nadążać za zgłoszeniami...

Jeśli znajdziecie info na jakiejś grupie na FB, proszę dawajcie znać, tak nam najłatwiej dotrzeć do poszkodowanych - dziękujemy!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

964

Pogryzieni. Życie z traumą

Pogryzieni. Życie z traumą

Dokument TVN o traumie pogryzionych przez psy. Przepraszam za źródło, ale temat aktualny.

dzevrah
z
tvn24.pl
dodany: 15.11.2025, 17:33:52
  • 103
  • #
    pies
  • #
    psiarze
  • #
    zwierzaczki
  • #
    psy
  • #
    afera
  • #
    polska
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 21:51:31 via Wykop
  • 68
Dzięki za link do materiału. Od około 6 tygodni spamujemy wręcz ogólnopolskie media oraz lokalne - telefony i mejle. Cieszymy się niesamowicie, że temat pogryzień jest kontynuowany, ale też jesteśmy przerażeni - nikt z dziennikarzy wciąż nie podkreśla, że agresywnych psów się nie odbiera, choćby to 10 pogryzienie, a jakieś środki do działania jednak są, można by naprawdę składać wnioski o odbieranie psów, niech gmina potem się tłumaczy czemu np. odmówiła takiego
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 22:11:16 via Wykop
  • 13
@Targaryen77: my w dużym stopniu (jeśli czas można uznać za walutę, to dużo już zainwestowane)

3313

Psy, które rozszarpały człowieka, pozostaną przy życiu decyzja z Zielonej Góry

Pokaż treści 18+

Psy, które rozszarpały człowieka, pozostaną przy życiu decyzja z Zielonej Góry

Prokurator tłumaczy: psy są niewinne. Owczarki belgijskie, które zabiły mężczyznę w Zielonej Górze, wcześniej dokonały poważnych ataków, spędzą 3 miesiące w domu tymczasowym "dla agresywnych psów" - zapewne na koszt podatnika (chyba, że sąd wyda wyrok i właściciel będzie musiał pokryć ich pobyt).

stop_agresji_psow
z
gazetalubuska.pl
dodany: 05.11.2025, 13:37:34
  • 475
  • #
    pies
  • #
    atakpsa
  • #
    zielonagora
  • #
    agresywnypies
  • #
    pogryzienie
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 13:41:37 via Wykop
  • 375
Potrzeba 3 miesięcy aby upewnić się, że te psy mogą wrócić do społeczeństwa. Gdy ponownie wymkną się z posesji i obudzi się w nich potrzeba obrony - nikt nie odpowie za ich kolejny atak. Prokurator mówi, że to wina właściciela, a nie psa. Pies to nie jest samochód, którym człowiek kontroluje, a osobny byt z wolą, energią i emocjami.

Psy mogą zagryzać, nikt im nic nie zrobi, a Wy uważajcie na siebie,
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 13:44:06 via Wykop
  • 59
@LudzieToDebile: ale tu nie chodzi o ustalanie winy, tylko o to, że one wrócą do społeczeństwa, a już udowodniły wielokrotnie że się nie nadają. Kto odpowie za to, gdy się wymkną z posesji, spotkają kogoś na drodze i obudzi się w nich potrzeba obrony?
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:09:05 via Wykop
  • 411
'@HuGho: chodzi o to, że one zachowały się "dobrze", prawidłowo", zgodnie z tym, czego można się po nich spodziewać - po rasie, tresurze, temperamencie. Wszyscy ignorują fakt, że one nie zaatakowały na komendę - tylko same od siebie, kiedy uznały to za stosowne - a to jest śmiertelnie niebezpieczne.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:13:26 via Wykop
  • 182
@MaxiuBaxiu: bronią tych psów, mówią w kontekście winy/braku winy, "one nie chciały", "ktoś je tak wychował" - nieistotne w tym momencie, udowodniły, że zabiją same od siebie gdy opuszczą posesję. Nikt nie mówi, że zostawienie ich przy życiu to niebezpieczeństwo. NIKT
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:16:40 via Wykop
  • 11
@LudzieToDebile: Z dzikim drapieżnikiem są dwie opcje: eutanazja, albo spędzenie reszty życia w klatce. Tutaj nie wchodzi żadna opcja, więc módl się żebyś takich psów, którym należy się prawna ochrona, nie spotkał w lesie, ani nikt z Twoich bliskich. I nie, nie jest normalne ani trochę aby pies domowy zabijał przypadkowo spotkane osoby. Takie osobniki nie nadają się do życia w społeczeństwie, są skrajnym zagrożeniem.

Teraz prawo ma jedno rozwiązanie:
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:21:35 via Wykop
  • 20
@paramedix: i był taki już nie jeden przypadek, rasa słynąca z agresji mastif tybetański: 2 psy zaatakowały raz - jednak to za mało, zaatakowały drugi, właściciele dalej nie pilnowali (!) w końcu uśpiono te psy, ale według mnie to była decyzja właścicieli, którzy dostali wyroki więzienia, nie wierzę, że polskie prawo wydało decyzję o uśpieniu psów:

https://gk24.pl/agresywne-mastify-zaatakowaly-dwie-kobiety-wlasciciele-psow-oskarzeni/ar/c1-16335269
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:33:53 via Wykop
  • 389
@enterprize: prokurator może wnioskować o uśpienie (powołać biegłych, złożyć wniosek do sądu) tak jak i prokurator może wnioskować o areszt, ale sam do aresztu nie wsadza przecież. Tutaj wręcz bronią psa "to nie wina psa".
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:35:41 via Wykop
  • 2
@LudzieToDebile: one są spokojne i bawią się z ludźmi, ale jak wyjdą z posesji, to czasem uznają, że przypadkowa osoba zagraża, więc ją zabiją - tak zrobiły. Przecież jak wrócą do adopcji będą mogły sobie biegać luzem - zaatakują lub nie, 50/50.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:38:36 via Wykop
  • 1
@LudzieToDebile: w lesie? ani trochę, tylko my mówimy o mieście, parku, osiedlu. Jak mnie na moim osiedlu atakuje agresywny pies/dzik/tygrys to chcę się skutecznie bronić i eliminować zagrożenie, a nie sprawdzać czy drapieżnik już skończył żerować, poszedł dalej, więc mogę iść na przystanek autobusowy.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 14:44:55 via Wykop
  • 58
@Kacp3r3k: teraz to temat przekazany biegłym, obawiam się skrajnego bambinizmu, jeśli taki pies będzie ładnie aportować, dawać łapkę i cieszyć się na widok kotka w pokoju to uznają, że nie zagraża, cudowny pies. No tak, w takich domowych, miłych warunkach nie zagraża. Ja chcę zobaczyć jak się zachowają jednak gdy będą np. same na łące i ktoś zza krzaków wybiegnie krzycząc, głośno zachowując się, gwałtowne ruchy - co zrobią wtedy.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:06:38 via Wykop
  • -1
@Sevotumir: bo prawo nie przewiduje żadnej prewencji, po wydaniu opinii "pies nie stwarza zagrożenia" jest koniec tematu. Pies zostanie oddany schronisku lub fundacji, nikt nie będzie sprawdzać do dalej, czy przestrzegają zasad ostrożności - takich zasad nawet nie ma na ten moment.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:13:08 via Wykop
  • 7
@kinollos: do Zielonej Góry raczej nie wrócą, bo do kogo, właścicielowi grozi spory wyrok. Trafią raczej do fundacji jakiejś, która pośle je dalej. Chyba, że biegli oprzytomnieją - działamy.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:24:34 via Wykop
  • -2
ustawa o ochronie zwierząt zamyka wszystko: artykuł 6 punkt 5: odizolujesz psa (weźmiesz go z miejsca zdarzenia, tylko tyle trzeba) to nie usypiamy, koniec kropka.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:45:39 via Wykop
  • 1
@Grubby: niestety, chcielibyśmy aby tak było, ale niestety tak tak nie jest, jest dużo gorzej. Psów w Polsce nie usypia się, chroni je ustawa, wystarczy je odizolować (wziąć do domu z miejsca zdarzenia i powiedzieć, że będzie się je pilnować). Biegły sądowy Izabela Kadłucka powiedziala wyraźnie w jednym z wywiadów - w jej karierze biegłego od pogryzień w tym śmiertelnych gdzie ginęły dzieci - nie spotkała się z uśpieniem takiego
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:48:07 via Wykop
  • -4
@lukasz8697: raczej nie uniewinnią, grozi mu dożywocie. Za to co do psów - robią wszystko aby ich nie uśpić, powołują biegłych, dają im 3mc czasu na ocenę, a my jeszcze prawdopodobnie płacimy za ten pobyt tymczasowy - będę weryfikować kto to opłaca w tym momencie.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:48:30 via Wykop
  • 9
@reason: podeślij proszę link do śmiertelnego ataku domowego kota, dzięki
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:50:19 via Wykop
  • 50
@KenMarinaris: wiele zrobić nie mogła, nie ona decyduje o uśpieniu, ale brak wniosku do sądu o uśpienie, a zamiast tego wystąpienie i obrona psów "one nie są winne" bardzo niepokoją. Zgłaszamy to posłom.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:52:06 via Wykop
  • -1
@pwone: tak, te psy zadecydowały, nie wydano im żadnych komend przecież, opuściły posesję, dobrowolnie, zobaczyły na drodze w ich ocenie intruza i zaatakowały - normalne zachowanie takiego (obronnego) psa, do przewidzenia. Mój pies też jest decyzyjny, i wybiera czy chce spać czy może jednak woli popatrzeć przez okno co tam ciekawego.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 16:57:27 via Wykop
  • 16
@i_took_a_pill_in_remiza: W punkt. Naszą misją jest uświadamiać i informować ludzi o tym. Społeczeństwo nie ma bladego pojęcia, że takich psów się nie usypia i mają ochronę prawną.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 17:38:56 via Wykop
  • -3
@Voluminius: były w schronisku, ale prawnie dalej należały do właściciela i mógł je odebrać
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 17:44:23 via Wykop
  • 0
@pwone: 100% racji, jednak tu mówienie "psy nie są winne" jest jako wytłumaczenie dlaczego nie chcemy ich uśpić i zrobimy wszystko aby je chronić przed eutanazją.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 19:00:58 via Wykop
  • -2
@SaperX: napisałam: "(...) spędzą 3 miesiące w domu tymczasowym 'dla agresywnych psów' - zapewne na koszt podatnika (chyba, że sąd wyda wyrok i właściciel będzie musiał pokryć ich pobyt)." -jest to prawdą.

Tytuł też jest prawdą, zamiast wnioskować o eutanazję psów, które zabiły człowieka i były do tego szkolone, to zdecydowano się utrzymać je przy życiu i poddać 3 miesięcznej obserwacji.

Decyzją prokuratora (jeśli nie prokuratora, to na pewno zgodnie
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 19:23:44 via Wykop
  • -2
@dark-hour: kontaktowałam się z mediami z ZG, otrzymałam ten link, ja nie widziałam wcześniej tej wypowiedzi. To bez znaczenia czy z 19.10 czy z 02.11 czy z wczoraj ta wiadomość. Chodzi o decyzję; psy, które zabiły człowieka, które zaatakowały wcześniej 2 osoby i poważnie okaleczyły - zostały decyzją polskiego prawa utrzymane przy życiu i skierowane na 3 miesięczną obserwację. W jakim celu wydaje się psy na tak długą obserwację? Po
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
05.11.2025, 19:46:43 via Wykop
  • -1
Patrząc po komentarzach, jednak chyba sporo osób nie ma pojęcia, że te psy nie tylko nie zostały jeszcze uśpione, ale że podlegają aż 3 miesięcznej obserwacji, po to aby się upewnić czy na pewno trzeba uśpić psa z taką historią - już sama taka obserwacja jest wg mnie bulwersująca.

Będę upubliczniać głośne sprawy sprzed 2,3,4,5 czy 10 lat aby pokazać, że nic się nie zmienia i prawo chroni agresywne psy.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 06:48:48 via Wykop
  • 1
@Bunch: samosąd tutaj nie jest żadnym rozwiązaniem. Jest inne: pisanie do skutku apeli do władz i mediów, należy podkreślać bez końca dezaprobatę dla takich informacji oraz oburzenie dla tych decyzji. A przede wszystkim: uświadamiać, uświadamiać i jeszcze raz uświadamiać ludzi. Uwierzcie, że mamy jako szpoleczeństwo siłę i możliwości.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 06:51:15 via Wykop
  • -2
@jasper-jons_: ale te psy jakkolwiek to zabrzmi nie są agresywne. To jest wbrew pozorom największy problem w tej sytuacji. One są miłe, bawią się, przynoszą piłeczkę i znają pewnie 100 fajnych sztuczek - to zobaczą biegli. Problemem jest to, że w konkretnych warunkach odpalają się i zabijają lub okaleczają ludzi. Czy biegli będą je testować w warunkach gdy same biegają po terenie i ktoś się nagle pojawi? Pewnie założą, że
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 06:53:01 via Wykop
  • -2
@felek-sdfsdf: żadnego mordowania ani znęcania nad zwierzętami, to są żywe, czujące istoty. Te psy należy humanitarnie wykluczyć ze społeczeństwa bo stanowią bardzo duże zagrożenie w konkretnych okolicznościach, udowodniły to przynajmniej 3 razy. Nie chcę liczyć na to, że kolejny właściciel zabezpieczy posesję i będzie prowadzić je na smyczy - nie ufam temu właścicielowi, za to widziałam co te psy potrafią.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 06:53:42 via Wykop
  • -1
@blisko_kebab: nie, ale uznał że wniosek o uśpienie jest niepotrzebny, bo to nie wina piesków, niech ktoś inny wnioskuje, a najlepiej niech znajdą nowy dom.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 06:57:44 via Wykop
  • -4
@Gleacher: Dzięki, ale nie. Może akcja brzmi kontrowersyjnie, ale jesteśmy miłośnikami zwierząt, uwielbiamy psy - mieliśmy je, mamy i mieć będziemy. Akcja nie ma straszyć, nie jest przeciwko psom. Akcja ma robić coś znacznie trudniejszego - uświadomić, że prawo chroni agresywnego psa i nic na ten moment nie można zrobić. Ty, Twoja rodzina i ukochane czworonogi, Wasze zdrowie nie znaczy wiele - spacer po lesie zakończy się śmiercią lub kalectwem,
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 10:56:06 via Wykop
  • 0
@Duzers78: prokurator Ewa Antonowicz nie wnioskowała o uśpienie i powiedziała, że to dwie osobne sprawy (policjant to jedna a druga to agresywne psy i nimi zajmować się nie będzie). Oby jej córeczka nigdy nie spotkała takich psów, którym dano szansę bo winny właściciel, a to rozwiązuje wątpliwości.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
06.11.2025, 20:25:02 via Wykop
  • 2
@o5e5ek: będę wdzięczna za więcej szczegółów: przybliżone daty ataków oraz miejsca, która komenda zajmowała się zgłoszeniem: kontakt@agresywnypies.pl (możesz też na priv pisać albo nawet tu wrzuć).

Czasy się zmieniają, dziś jasno bez wstydu trzeba prosić policję o wniosek o odebranie psów, presję wywierać na wszystkich po kolei: gmina, wójt, inspektor weterynarii, toz. Czasy kiwania głowa i docenienia że właściciel chociaż mandat dostał minęły.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow
Autor
15.11.2025, 19:59:19 via Wykop
  • -1
Do sprawy wrócimy, ale zostawię tu komentarz, bo może wprowadziliśmy w błąd: prawdopodobnie społeczeństwo nie utrzymuje teraz tych psów bo nie istnieje coś takiego jak oficjalny "tymczasowy dom" dla agresywnych psów (podmiot podlegający jakimś przepisom) i to jakaś prywatna fundacja wzięła te psy chcąc je ratować. To by znaczyło że agresywne psy zostały wydane ludziom, którzy nie podlegają żadnym procedurom, sami też pokryją utrzymanie tych zwierząt.

Napisaliśmy do prokurator mejla z prośbą
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1079

Pies ugryzł pasażerkę autobusu miejskiego

Pokaż treści 18+

Pies ugryzł pasażerkę autobusu miejskiego

Znowu psiecko kogoś pogryzło.

Rychu210
z
tvn24.pl
dodany: 14.11.2025, 11:01:57
  • 189
  • #
    psiecko
  • #
    pies
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 14.11.2025, 20:22:15 via Wykop
  • 9
"w typie owczarka niemieckiego" - zero zaskoczenia. Pozwy cywilne powinny być standardem. Pies który rzucił się na człowieka nie tylko nie musi nosić kagańca ani przejść szkolenia, ale jeszcze zostaje u właściciela, który nad nim kompletnie nie panuje.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 14.11.2025, 20:23:35 via Wykop
  • 2
@psyhoza: mamy w planach :)
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 14.11.2025, 20:27:05 via Wykop
  • 3
@dktr: wrzuć proszę link do profilu poszkodowanej, może być na priv, chcemy się z nią skontaktować, nie mogę jej namierzyć na fb- dzięki
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 14.11.2025, 20:32:58 via Wykop
  • 0
@dsliwa2: chyba mały pies siedział na kolanach, duży pies rasy obronnej, pewnie niekastrowany samiec (zgaduję) rzucił się na małego i złość wyładował na kobiecie. Gdyby ugryzł dziecko w tętnice udową mogłoby być bardzo niebezpiecznie. Nie wierzę że ten owczarek nie reagował podobnie wcześniej, za to wierzę że właścicielka ignorowała to i to że nad nim nie panuje.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 14.11.2025, 21:30:56 via Wykop
  • -1
@daniel-darcio: tu chodzi tylko i wyłącznie o prawo, a raczej jego brak. Wiesz, że na 90% celem ataku tego owczarka był inny mały pies? I co, jeśli duży pies poza kontrolą właściciela zabije innego psa to jest to akceptowalne bo "większość psów to przyjeciele" ? Nie, nie jest. My chcemy zmian, chcemy być bezpieczni - ja i mój ukochany mały pies.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 14.11.2025, 21:36:58 via Wykop
  • 1
@polano: biznes podlapal pieniądz. Tu jedynie odgórny wymóg obowiązkowego kagańca/transportera lub uznanie obiektu za stronę w sprawie sądowej (niezabezpieczenie miejsca prowadzenia działalności firmy) w przypadku pogryzienia - wtedy szybko zmieni się nastawienie "pets friendly" - przypomnę że jeden bank wręcz zaprasza z psem. Chcę zobaczyć jak w małej placówce spotykają się trzy duże niekastrowane samce :)

Inna sprawa: to są zazwyczaj szkodliwe miejsca dla psów, już są pomysły o tym
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 16:07:32 via Wykop
  • -1
@Centuri0n: poseł lub grupa posłów mogą tp zrobić, nie trzeba 100k podpisów obywateli, choć to byłoby najlepsze. My powolutku do posłów docieramy, odpisują nam... :)
WielkiNos
WielkiNos
15.11.2025, 07:09:41
  • 258
W odniesieniu do wczorajszego głośnego pogryzienia kobiety w autobusie psiarskie wyjaśnienie dlaczego psiarze nie zakładają psom kagańców w komunikacji miejskiej mimo że taki jest regulamin.

Jak wasz pies nie da sobie założyć kagańca to niech siedzi w domu albo popylajcie z nim piechotą. Komfort psa nie jest żadnym usprawiedliwieniem narażania innych ludzi na taką sytuację jak wczoraj. To pies ma się dostosować, a nie inni ludzie zastanawiać czy nie rzuci się na
WielkiNos - W odniesieniu do wczorajszego głośnego pogryzienia kobiety w autobusie ps...

źródło: temp_file4588464813140700895

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 15:20:30 via Wykop
  • 2
@Korda: obecna moda na szelki, które są zapinane jeszcze w połowie korpusu psa uniemożliwia jakąkolwiek kontrolę i ewentualne podduszenie w kryzysowej sytuacji. Dziś psy nie mają obroży, w kręgu pseudo behawiorystów lobbuje się za szelkami, żeby czasem pies nie poczuł jakiegokolwiek oporu (kontroli).
  • Odpowiedz

919

Agresywny rottweiler rzucił się na kobietę. Straciła przytomność

Agresywny rottweiler rzucił się na kobietę. Straciła przytomność

49-latka wyszła z trzymiesięcznym wnukiem. Po chwili została zaatakowana przez rottweilera. Rodzina znalazła ją, gdy osuwała się na ziemię i traciła przytomność. Ma rany szarpane. Trafiła do szpitala.

QuickCharger
z
o2.pl
dodany: 15.11.2025, 00:44:45
  • 128
  • #
    psiarze
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    patologiazmiasta
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 09:56:43 via Wykop
  • 39
Po weekendzie próbujemy namierzyć poszkodowanych, zachęcimy ich do sprawy cywilnej. Dzwonimy do gminy zapytać jakie chcą wdrożyć procedury, rottweiler to pies z listy ras agresywnych, ten pewnie bez papierów, ale i tak zapytamy.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 10:52:13 via Wykop
  • -1
@how2-win02: 100% racji!
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 15.11.2025, 13:16:34 via Wykop
  • 10
@ElementalX7: proszę o kontakt priv lub kontakt@agresywnypies.pl w sprawie petycji (będę wdzięczna za przesłanie petycji i negatywnej odpowiedzi). Skontaktujemy się z gminą i pobliską komendą policji. Dzięki

Ps: mam oficjalną odpowiedź ( co od małopolskiej policji), można zgłosić agresywnego psa i sprawdza sytuacje, jak macie dowody (nagrania) to już dużo można zdziałać

780

Brownie nie żyje, jego właściciel został pogryziony.

Brownie nie żyje, jego właściciel został pogryziony.

Skomplikowana operacja i kilka reanimacji nie przyniosły skutku. Brownie, ukochany pies pana Karola z Białegostoku, nie żyje. Na spacerze zaatakował go inny czworonóg. Był bez smyczy i kagańca.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
bialystok.wyborcza.pl
dodany: 07.11.2025, 08:18:49
  • 131
  • #
    psy
  • #
    bialystok
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 07.11.2025, 13:19:16 via Wykop
  • 2
@lelek_kozoduj: nie walczyły. Pies o silnym popędzie łowieckim/terytorialnym zabił innego psa, trzymam się zdania specjalistów że tego typu psy od dłuższego czasu dają sygnały o potencjalne do agresji, które są ignorowane bo "mnie jeszcze nie ugryzł". Agresywny pies był dość duży, bez smyczy, kagańca i wyprowadzany przez dziecko. Browniego nie zabił spaniel ani beagle, ani maltańczyk czy agresywny jamnik.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 07.11.2025, 13:22:09 via Wykop
  • 1
@DupologNFZ: fajnie, ale nie na TTB w szale ataku, gdy ma w pełni załadowany "fight mode", na yt można poszukać jak gaz nie zatrzymuje ptibulla, który już złapał i nie puści dopóki on lub ofiara żyją.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 07.11.2025, 13:31:33 via Wykop
  • 0
@MohamHamza: jest wychowanie, jest tresura i jest jeszcze rozumienie potencjału psa do ataku/agresji/kłusowania. Mnóstwo psów nie jest w ogóle wychowywanych i tresowanych, mnóstwo, a nie gryzą i nie zabijają, czemu? Bo tak naprawdę gryzą tylko nieliczne psy: tylko te o wysokim potencjale.

Bardzo dobrze wiemy, które psy taki wysoki potencjał mogą wykazywać. Wychowanie i tresura nie tłamszą potencjału. Tylko rozumienie, że pies taki potencjał ma i szacunek do jego natury
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 07.11.2025, 16:04:52 via Wykop
  • 16
@ChamskoCytuje: możesz zgłaszać na policję: pies jest nieodwoływalny i wg Twojej oceny stwarza zagrożenie - to w 100% wystarczy. Zgłaszaj śmiało, to nie jest rozprawa w sądzie, nikt na świadka nie będzie Cię brać. Pisz do rady osiedla, do radnych, do wójta, prezydenta: musi zostać ślad, zachęcaj innych do reakcji jeśli czujecie się zagrożeni.

I niestety, ale nawet jak kogoś ten pies zabije, nieważne czy człowieka czy innego psa -

1667

Kraków. 2 rotweilery i cane corso zaatakowaly ojca z dziecmi i psem.

Pokaż treści 18+

Kraków. 2 rotweilery i cane corso zaatakowaly ojca z dziecmi i psem.

3 grozne psy z bogata historia pogryzien puszczone luzem zaatakowaly na mojej dzielnicy. W komplecie obroze elektryczne a w tle podobno wyrok z 2023 za pogryzienie.

Volodymyr_Samotyy
z
facebook.com
dodany: 05.11.2025, 16:24:17
  • 164
  • #
    psiarze
  • #
    patologiazmiasta
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 05.11.2025, 17:41:08 via Wykop
  • 152
zadzwonimy do dzielnicowego potwierdzić to zdarzenie, jeśli ktoś z Was jest poszkodowany, zna ofiary - piszcie do nas kontakt@agresywnypies.pl
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 05.11.2025, 17:47:24 via Wykop
  • 7
@Volodymyr_Samotyy: :( bardzo Ci współczuję, zbieraj wszystkie paragony za leczenie, tu sprawę cywilną trzeba założyć, napisz proszę datę wydarzenia, godzinę, opisz krótko okoliczności, jeśli ktoś na FB kojarzy te psy i był poszkodowany, bardzo Was proszę odezwijcie się: kontakt@agresywnypies.pl

dużoooooo zdrowia życzę
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 07.11.2025, 08:17:16 via Wykop
  • -1
@stop_agresji_psow: zdarzenie potwierdzone przez rzecznika prasowego (Zabierzów). Według świadka tam jest bardzo poważna sytuacja: kilkukrotne pogryzienia ludzi na przestrzeni kilku lat (!), sprawa w sądzie, a psy dalej gryzą, nikt ich nie odebrał. Dostałam namiary do policjanta prowadzącego obecną sprawę - więc potwierdzę wszystko o czym mówi świadek.

Chcemy uderzyć do wszystkich lokalnych mediów oraz radnych z gminy poszkodowanego oraz gminy, w której mieszka właściciel z agresywnymi psami.

Jeśli jesteście

732

XL Bully który zabił 9 miesięczne dziecko uśpiony

Pokaż treści 18+

XL Bully który zabił 9 miesięczne dziecko uśpiony

Pies podobno wystraszył się fajerwerków i zaatakował dziecko które zmarło. W artykule dużo fajnych danych, np. że połowa psów przejętych przez brytyjską policję to XL Bully. Był zarejestrowany (według prawa ta rasa musi mieć exemption certificate). UK krótko z niebezpiecznymi psami.

xeacaex
z
theguardian.com
dodany: 06.11.2025, 08:27:34
  • 86
  • #
    psiarze
  • #
    psy
  • #
    uk
  • #
    anglia
  • #
    wielkabrytania
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 06.11.2025, 09:16:12 via Wykop
  • 48
Mieli szansę uśpić go, wybrali procedurę zdobycia pozwolenia. Zrobili wszystko aby zatrzymać rasę, która udowadnia regularnie jak bardzo jest niebezpieczna. Wg mnie powinien być całkowity zakaz i chyba UK będzie do tego dążyć, ludzie pokazali że nawet restrykcje nie pomagają. Ja nie chcę liczyć na właściciela, że na pewno utrzyma takiego psa i założy prawidłowo kaganiec. Rodzice, opiekunowie którzy dopuszcza do ataku powinni być pociągnięci do odpowiedzialności jako zaniedbanie opieki nad dzieckiem.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 06.11.2025, 12:10:19 via Wykop
  • 12
@kondensator_z_piekla: mało tego. Nie bawią się w rodowodowy, albo mama pitbull tata bokser więc kundelek, pies wykazuje cechy rasy niebezpieczniej i tylko to jest ważne.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 06.11.2025, 12:13:24 via Wykop
  • 3
@deptacz_gnoju: w Polsce jest ustawa o ochronie zwierząt, art 6 punkt 5, psów się nie usypia. Jeśli już to na wniosek właściciela, a to też wymaga długiej kosztownej procedury.
stop_agresji_psow
stop_agresji_psow 06.11.2025, 15:59:41 via Wykop
  • 0
@Fokcuf: tu raczej był przykład jak można szybko uporać się z problemem. W Polsce taki pies zostaje dalej u właściciela, bez nakazu szkolenia, kagańca itd
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

joanne doe

  • Edukujmy, informujmy, uświadamiajmy: www.agresywnypies.pl
  • https://www.agresywnypies.pl
  • kontakt@agresywnypies.pl

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 16.11.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking