Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko246
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kosmacz
kosmacz

kosmacz

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1141
  • Znaleziska 1116
  • Mikroblog 25
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 3

686

Alternatywa dla Niemiec uchwaliła program odrzucający islam i wielokulturowość

Alternatywa dla Niemiec uchwaliła program odrzucający islam i wielokulturowość

Prawicowo-populistyczna partia Alternatywa dla Niemiec (AfD) uchwaliła w niedzielę na zjeździe w Stuttgarcie program, w którym odrzuca islam i wielokulturowość oraz domaga się wycofania z Niemiec zagranicznych oddziałów wojskowych i broni atomowej.

rybak_fischermann
z
wiadomosci.dziennik.pl
dodany: 01.05.2016, 18:58:45
  • 128
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    prawica
  • #
    afd
  • #
    islam
kosmacz
kosmacz
kosmacz 02.05.2016, 08:15:48
  • -7
@Rv0000: inny rodzaj populizmu. Lewaki rozdają kasę a prawaki p------ą coś o wartościach i bozi.

337

Fachowcy rozpaczliwie poszukiwani na rynku pracy

Fachowcy rozpaczliwie poszukiwani na rynku pracy

W skali Polski prym wśród deficytowych zawodów wiodą wykwalifikowani pracownicy fizyczni, a w dużych miastach specjaliści IT. Najbardziej poszukiwani są kierowcy tirów, budowlańcy ze spawaczami oraz administratorzy stron internetowych...

konto usunięte
z
bankier.pl
dodany: 02.05.2016, 05:24:23
  • 466
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
kosmacz
kosmacz
kosmacz 02.05.2016, 08:09:23
  • 16
@sombretoy: tak jest.
A jak się nie podoba to niech se idą na etat, nikt im firmy prowadzić nie każde ;>
zausz etat januszu, w końcu nastały dobre czasy, przynajmniej dla robotników
kosmacz
kosmacz
kosmacz 02.05.2016, 08:10:47
  • 18
@rybak17: idź na etat jak ci źle w biznesie ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 02.05.2016, 08:12:31
  • -4
@dajitemka: a teraz jeszcze wyrwie 500+ na gówniaki. Ten to zawsze przykładem antysocjalnym świecił ;>

Jak większość moich kumpli popierających Janusza. W budżetówce, i to jeszcze w instytucjach kultury i oświaty ;>>>>
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
17.04.2016, 10:58:29
  • 102
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kosmacz
kosmacz
kosmacz 17.04.2016, 21:31:27
  • 1
@WielkiZderzaczHadronow: a ty masz jaki problem, wyznaj nam go
  • Odpowiedz

2668

Azjatycka studentka uciszona po komentarzu "Czarni tez mogą być rasistami "

Azjatycka studentka uciszona po komentarzu "Czarni tez mogą być rasistami "

Studentom z Kaliforni chyba nie spodobaly sie gorzkie slowa prawdy

Corvo
z
youtube.com
dodany: 10.04.2016, 16:26:24
  • 143
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    rasizm
  • #
    ciekawostki
  • #
    lewackalogika
  • #
    kalifornia
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 17:50:10
  • -41
@push3k-pro: no tak, i nie tylko rasistą. Ogólnie do życia potrzebne są pewne stereotypy, nie ma siły na nie, aczkolwiek im człowiek bystrzejszy, tym mocniej je olewa.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 17:59:10
  • -4
@dzejzon: źle się wyraziłam. Nie "potrzebne" tylko nieuniknione. Mózg musi używać jakichś skrótów, a człowiek od małego jest indoktrynowany przez zastaną rzeczywistość. Bystrzejszy kuma, ze to tylko wypadkowa okoliczności, w których się urodził, albo mediów, które go otaczają

800

Smoleńsk 8.41 - Pierwsze informacje o katastrofie smoleńskiej

Smoleńsk 8.41 - Pierwsze informacje o katastrofie smoleńskiej

Wspomnienia Sławomira Siezieniewskiego:Materiał oprócz Poranka Info zawiera również fragmenty innych programów TVP ...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 10.04.2016, 05:26:24
  • 177
  • #
    polska
  • #
    smolensk
  • #
    historia
  • #
    polityka
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:54:05
  • 2
@JedynyNiepowtarzalny: ustaliły. Tylko część osób nigdy nie zaakceptuje innej wersji niż jakiegoś "zamachu"
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:58:55
  • -1
@JedynyNiepowtarzalny: a na co mi wysokość brzozy? ;> zero dowodów na jakikolwiek zamach, cisnienie ze strony kaczora, słaba pogoda, sprawa prosta jak konstrukcja cepa
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:02:59
  • -4
@JedynyNiepowtarzalny: gdyby ustalono wysokość brzozy, to sekta smoleńska szukałaby dalej czegoś, czego jeszcze nie ustalono. To ich mit założycielski
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:15:23
  • -4
@JedynyNiepowtarzalny: Na zakręcie r------ł się jadący za szybko samochód na śliskiej drodze w mglisty dzień.

Jeden pan mówi: nie zmierzyliśmy wysokości krzaka, który rozwalił ten samochód ale w sytuacji takich warunków to bez znaczenia:

Drugi pan mówi: nie zmierzyliśmy wysokości krzaka. Prawdopodobnie był to zamach inspirowany przez antypolskich agentów
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:29:01
  • -1
@JedynyNiepowtarzalny: nope. i samolot i samochód r--------i się bo kozaczyli przy słabej pogodzie. To, że w coś jebneli i się r--------i to już drugorzędna przyczyna
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:38:16
  • -4
@zguba: 8:40:11 Błasik mówi: "Po-my-sły".
o 8.40.11 "Faktem jest, że my musimy to robić do skutku"
8:40:22 "Zmieścisz się śmiało".

wczesniej, o 8.30 "jeszcze nie ma decyzji prezydenta, co robimy dalej:

cisnienie nie jest mitem tylko faktem, przez który piloci i stewardessy zginęli. Reszta tej swołoczy koło d--y mi lata.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 16:29:28
  • -4
@JedynyNiepowtarzalny: to jak tak tylko dorzucę na koniec, bo mi się przypomniało, niezwiązane z brzozą, z cyklu ostatnie słowa zastraszanych pilotów:

"Jak nie wyląduje, to mnie zabije".

Ależ będę się cieszyć, kiedy przeczytam nekrolog Jarka

1550

Manipulacja TVP! W programie lecącym na żywo puszczono telefon widza z taśmy!

Pokaż treści 18+

Manipulacja TVP! W programie lecącym na żywo puszczono telefon widza z taśmy!

Telewizja Polska urządziła ustawkę w piątkowym programem satyrycznym "W tyle wizji". Telefon telewidza okazał się być... zapętlonym nagraniem. Białoruskie standardy w TVPiS?

konto usunięte
z
naekranie.pl
dodany: 10.04.2016, 10:37:24
  • 131
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    tvpis
  • #
    manipulacja
  • #
    afera
  • #
    bekazpodludzi
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:02:35
  • 10
@klikus: ach ten cienki film szyderstwa nieudolnie przykrywający dojmujące poczucie, że wyborcy pisu to osoby z ciężkim zaburzeniem neurologicznym...
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:50:14
  • 7
@adamgtx: słuchaj, gdzie mogę się zgłosić po ten hajs wypłacany przez KOD za propagandę? W życiu na ich marszu nie byłam, ale dla ciebie to nie ma znaczenia, więc dawaj kasę
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:55:01
  • 4
@adamgtx: a ja nie pisałam nic o żadnych KODzie, a ty mnie tam przyporządkowałeś, więc co, mi nie wolno wyskakiwać z wnioskami z d--y?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:08:55
  • 5
@adamgtx: na początku pełne szacunku dla twojej męskiej dominacji - s--------j.
A teraz: usiłując dowieść, że utożsamiając tvp z wyborcami PIS nie mam racji zaklinasz rzeczywistość jak niejeden lewak. Każe średnio rozgarnięte dziecko kuma co się dzieje w telewizji publicznej i nie trzeba być KODowcem, żeby piętnować to s-----------o.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:18:39
  • 5
@adamgtx: nie pajacu, na taką skale tego nigdy nie robili i nie usiłuj wprowadzać tutaj analogii. Współczuję głodu w niedzielę, zapytam męża, czy zostało trochę lasagne, bo od gotowania jest on, ja nie potrafię.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:23:48
  • 2
@adamgtx: z tego co napisałeś prawdą jest tylko to, że jestem ładna.
Pokaż mi, gdzie z PO ktoś wyleciał z TV bo nie mówił przychylnie o partii.
A PO nie znoszę jak psów również
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:44:09
  • 1
@adamgtx: "szef klubu PiS Ryszard Terlecki: „Jeżeli media publiczne wyobrażają sobie, że będą przez najbliższe tygodnie zajmować Polaków krytykowaniem naszych zmian czy naszych projektów zmian, to trzeba to przerwać. Media publiczne nie są od tego, żeby być stroną w sporze politycznym, są od tego, aby rzetelnie informować obywateli”. Dla bardziej pełnego obrazu dorzućmy jeszcze jedno zdanie z wypowiedzi rzeczniczki klubu PiS Beaty Mazurek: „Mamy nadzieję, że wreszcie ta narracja medialna,
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:45:09
  • 3
@kosmacz: za mend z PO tego jednak nie było ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 15:18:35
  • -1
@adamgtx: bo zapomniał dodać... - "i gdyby ludzie myśleli..."
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 15:41:11
  • -1
@adamgtx: gdyby media publiczne pełniły swoją rolę, to ani PIS ani PO nie doszłoby do władzy, ponieważ obydwie partie są gromadą interesownych, cynicznych mend. Z tym, że PISowcy są dodatkowo niezrównoważeni.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 16:08:47
  • -2
@adamgtx: oszalałeś ;> jestem lewakiem, Ryśka Petru nie mogę szanować

967

Muzułmanie brutalnie atakują Brytyjczyków podczas protestu

Muzułmanie brutalnie atakują Brytyjczyków podczas protestu

Pokojowy protest Brytyjczykow przed meczetem w Londynie zostaje zaklocony przez agresywnych muzulmanow

Corvo
z
youtube.com
dodany: 10.04.2016, 05:04:04
  • 213
  • #
    polityka
  • #
    londyn
  • #
    uk
  • #
    islam
  • #
    muzulmanie
  • #
    wydarzenia
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:06:05
  • -43
@Laserade: no, racja, to trochę jak u katoli, ale islamska swołocz jednak przegina. Wstyd za mych braci lewaków
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:08:33
  • -28
@xniorvox: no, jak prawaki nadal będą operować tekstami o gazowaniu imigrantów to szybko tych co to "w głębi duszy czują" nie przekonują. Ja jestem lewakiem, natomiast w kwestii islamu i imigracji mam nie-lewackie podejście, ale jak włażę na wykop i czytam co tu się wypisuje, to nie dziwie się, że normalni ludzie nie chcą być utożsamiani z takim buractwem
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:14:22
  • -48
@Laserade: katole są u nas trzymane za pysk, bo kraje są zlaicyzowane. Natomiast ostanie wydarzenia z listem episkopatu pokazują, że kiedy te k---y tylko czują, że mogą przeforsować coś barbarzyńskiego, to robią to. W tym niczym się nie różnią.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:16:19
  • -37
@kosmacz: poza tym ludzie u nas są zbyt wygodni i w tym kraju co to ma 90% katolików za bardzo lubią się n-----ć a potem zdradzić żonę i kraść. ;) Tu żadna religia nie pomoże, więc de facto katolików tu niewiele. Ale ci prawdziwi - wyrzynaliby ateistów z równym zapałem
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:17:36
  • -19
@xniorvox: ależ ja siedzę cały czas na lewackich forach i przy wszelkich chęciach nie jestem w stanie znaleźć argumentu, który odpowiadałby rozkmince "zróbmy z nimi to co hitler z żydami"
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:36:13
  • -25
@Laserade: ale ja mam w dupie co jest czyim światopoglądem. Każda osoba, która chce jakkolwiek forsować swoje przekonania na innych jest zjebem i eugenicznie należałoby ją odstrzelić (chociaż nie wolno, ale taki mój pogląd>). I owszem, uważam zakaz aborcji za zbrodnię równą oblewaniu kobiet kwasem.

Tak jak powiedziałam - Europa jest LAICKA dzięki oświeceniu i za dużo tu dobrobytu. My też jesteśmy zlaicyzowani i te 14 procent "prawdziwych katoli" niewiele
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:39:26
  • -14
@xniorvox: reprezentujesz mniejszość na wykopie zatem ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 09:42:19
  • -8
@marianfx: "rządy europy naumyślnie robią nam ten syf z ubogaceniem kulturowym". Ale czemu? ;> Jaki cel w tym mają?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 10:22:46
  • -15
@Laserade: jak to mówił scenarzysta "Kac Wawy" - satyra, satyra, satyra.

Naturalnie nigdy w prawdziwym zyciu nie podniosłabym nikogo ręki za z-----e poglądy. Uważam, że marsze neonazioli i komuchów powinny być legalne, tak jak każdy, najbardziej głupi pogląd.

Ale w głebi duszy oczywiscie marzy mi się świat bez takich januszy. Róznica jest taka, że prawaki biją, lewaki nie. W realnym świecie
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 10:24:35
  • -12
@Gari90: oj nie, synu ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 10:25:43
  • -6
@Gari90: mam kolegów lewaków i prawaków. Tylko lewaki dostały kiedyś w------l
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 10:26:29
  • -9
@kosmacz: a, i byłam na marszach lewackich i prawackich. Zgadnij, gdzie czułam się niebezpiecznie. Gwoli ścisłosci - nie mam różowych włosów, nie jestem gruba i nie chocdzę w koszulce Che
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 10:28:07
  • -10
@Gari90: hm no to chyba pozostaje już tylko policzyć cegły wyrwane z bruku podczas marszy niepodległosci i parady równości ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:04:58
  • -10
@Dinth: będę się pruła na prawo i lewo a potem skrobała, to tak dla twojej informacji. Jeżeli ci żal płodu, to podaj adres, jeżeli się wyskrobię kiedyś to podeślę inPostem to zrobisz mu pogrzeb.

Nie jedz słodyczy to nie będziesz zębów leczył za moje podatki.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:06:14
  • -11
@Laserade: ta, bo kibolstwo poczuło, że mają swoich u władzy, co jest prawdą ;)
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:08:26
  • -9
@Dinth: a tak w ogóle to proponuję iść na dziwki, bo ten wielki ból d--y pt. "nie uprawiaj seksu to nie zajdziesz" wynika w większosci przypadków z tego, że nie można zaruchać. Gdybyś się bzykał, to wiedziałbyś, że z takiej frajdy łatwo się nie zrezygnuje, ja nie zamierzam przynajmniej. Także życzę powodzenia w poszukiwaniu ekscytującej partnerki
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 12:14:55
  • -6
@kosmacz: o rany, nie mogę skończyć, wybacz że akurat na ciebie trafiło. Tak sobie siedzę i dociera do mnie absurd prolajferskiego bólu d--y. Czy wam się naprawdę wydaje, że ktoś będzie rezygnował z SEKSU bo jacyś smutni, chorzy ludzie z urojeniami uważają, że płód ma cokolwiek do gadania? ;>>> No k---a to tak jakbym zakazywała ci jeść kiełbaski bo mieszka w niej dusza czy w cokolwiek tam chce wierzyć.

Serio,
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:11:31
  • -3
@Gari90: gościu ale ja mam PO równie głęboko w dupie co każdą inną partię, wszyscy są siebie warci.

Natomiast to PIS dał kibolstwu legitymację do jakiegoś wynaturzonego patriotyzmu, dlatego tak podnieśli łeb i zawłaszczyli to święto.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:31:07
  • -2
@zkandal: kochanie, ale mój fanatyzm dotyczy mojej - jak to określasz po dżentelmeńsku - rozepchanej d--y. A katole/islamiści chcą wchodzic bez mydła w czyjąś. Jeżeli nie potrafisz rozróżnić w----------a się w czyjeś życie od n-------------a się w nie, to faktycznie nie warto
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 13:32:08
  • -3
@zkandal: a, te 90%.... ja jestem katoliczką. Mam wszystkie sakramenty. Tak jak wszyscy moi koledzy i koleżanki o podobnych poglądach. Handluj z tym
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:21:01
  • -1
@Dinth: o k---a ale pudło :DDDD nie uwierzysz, akurat doktoryzuję się z literatury amerykańskiej :DDDD rozkminiam właśnie referat, a dłuży się wiec zaglądam na wykop :D
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:22:21
  • -1
@robert-kuzba: ten moment, w którym wykopy tak bardzo nie akceptują, że przypisują ci karachana :D
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:24:59
  • -1
@Dinth: taki jak twoje p---------e o tym, że nie czytam książek
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:26:59
  • -2
rozumiem Cie, przeczytanie ksiazki wymaga pewnego wysilku intelektualnego, a do frajdy z bzykania sie wystarczy polozyc sie na plecach.


@Dinth: tak, również potrafię między wierszami twojej zawoalowanej szydery
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:29:59
  • -2
@kosmacz: gwoli wyjaśnienia: co kilka miesięcy wchodzę na wykop, to jak werbalny fight club, trzeba spuścić nieco powietrza, przy czym jest to nadal świetna próba do diagnozowania nastrojów wśród pewnych warstw społecznych, mniej więcej o tym pisała Masłowska w swoim felietonie o Kuchennych Rewolucjach, polecam.

Reakcje na poglądy, które w krajach zachodnich są centrowe nadal ocierają się o histerię.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:30:40
  • -2
@Dinth: nie udawaj Greka, proszę cię
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:31:52
  • -2
@kosmacz: a frajda z seksu jest o wiele trudniejsza, ale to pewnie różnica płci
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:32:59
  • -2
@Dinth: no co, oni mogą nas od morderczyń i hitlerowców a ja nie mogę podrzeć łacha z płodu?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:33:27
  • -2
@kosmacz: a aborcja na żądanie jest normą w krajach zachodu. I to jest tam centrowy pogląd
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:41:37
  • -3
@Dinth: człowieku, po cholerę ci te prowokacje? Po co to p---------e o garnuszku rodziców? Wymyślanie sobie mojej persony daje ci jakąś satysfakcję? Mam ci przesłać skan dowodu i faktury za marzec? K---a no internety....

A co do reszty się zgadzam. Dlatego nie będąc zdecydowaną na dziecko cisnę na zabieg, bo skrajna nieodpowiedzialnością jest rodzenie niechcianego dzieciaka. Dorosłość.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 14:46:43
  • -2
@Dinth: przykro mi, że wg ciebie obowiązki to wszystko co ci spada na łeb w życiu bez moźliwości wpływu na nie. Aż dziw, że masz wolną niedzielę
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 15:19:57
  • -1
@Dinth: ja też nie musiałam nic skrobać, ale jako osoba dorosła wiem, że wypadki chodzą po ludziach i na każdą ewentualność trzeba być przygotowanym, dlatego nie dam się zaskoczyć jak żadna gówniara.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 15:37:24
  • -2
@Dinth: jeżeli nowoczesna medycyna pozwala mi bez konsekwencji sypiać z kimś i nie zakańczać tego wpadką, to z tego korzystam
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 15:37:58
  • -1
@kosmacz: ode seksu rodzą się dzieci w biblii. Ja żyję w XXI wieku
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 08:43:35
  • 2
e, czemu na wykopie nie ma nic o aborcji? Przyszłam po pół roku pohejtować a tu cisza, wtf
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kosmacz
kosmacz
kosmacz
Autor
10.04.2016, 08:46:22
  • 0
nikt by nie istniał, czyli nie byłoby aborcji, co za logika
  • Odpowiedz
kosmacz
kosmacz
kosmacz
Autor
10.04.2016, 08:56:55
  • 0
@Uchachany_Baran: co to jest tulpa?
  • Odpowiedz
kosmacz
kosmacz
kosmacz
Autor
10.04.2016, 08:59:33
  • 0
@Uchachany_Baran: bardzo enigmatycznie...
  • Odpowiedz

350

NIK o szczepieniach w Polsce - są skuteczne, bezpieczne i prawidłowo kupowane

NIK o szczepieniach w Polsce - są skuteczne, bezpieczne i prawidłowo kupowane

Obowiązujący w Polsce system szczepień obowiązkowych jest bezpieczny i działa sprawnie. Chroni przed chorobami zakaźnymi nie tylko dzieci, ale i dorosłych. Dlatego groźna dla całej populacji może okazać się systematycznie zyskująca na popularności tendencja do unikania szczepień. TL;DR w komentarzu

MalyBiolog
z
nik.gov.pl
dodany: 09.04.2016, 13:09:30
  • 216
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    szczepienia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 08:39:22
  • 3
@czokowafelek: ooo, przyszłam właśnie żeby poszydzić z jakiejś prolajferskiej swołoczy, nie mogłam znaleźć wątku osobnego, i zajrzałam tu. SUKCES!
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 08:40:21
  • 2
@cichy-smieszek: hahaha, twoje się niestety już nie urodzą :D
kosmacz
kosmacz
kosmacz 10.04.2016, 08:58:06
  • 1
@czokowafelek: bo rak jest później ;>

128

Skarga na „Roast Kuby Wojewódzkiego”. KRRiT zajmie się sprawą

Skarga na „Roast Kuby Wojewódzkiego”. KRRiT zajmie się sprawą

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostała skargę na emisję przez TVN „Roastu Kuby Wojewódzkiego”, w którym nie brakowało mocnych żartów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regulator wystąpi teraz do nadawcy o materiał z nagrania, by go przeanalizować.

konto usunięte
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 19.02.2016, 04:36:57
  • 101
  • #
    polska
  • #
    krritv
  • #
    kubawojewodzki
  • #
    roast
  • #
    wydarzenia
  • #
    tvn
kosmacz
kosmacz
kosmacz 19.02.2016, 21:55:31
  • -1
@LubieRZca: wychowaniu nie-debili
kosmacz
kosmacz
kosmacz 19.02.2016, 22:39:09
  • -2
@PuffinusGravis: pół na pół. Miliardy wydawane na reklamy dla dzieci nie mogą się mylić

577

Ayn Rand: Jak zdobyć władzę nad ludzkością

Ayn Rand: Jak zdobyć władzę nad ludzkością

Fragment powieści Ayn Rand "Źródło" w którym Ellsworth Toohey wyjaśnia, w jaki sposób zdobywa się władzę nad ludźmi

Kapitalis
z
youtube.com
dodany: 18.02.2016, 22:51:26
  • 176
  • #
    zainteresowania
  • #
    obiektywizm
  • #
    ksiazki
  • #
    aynrand
kosmacz
kosmacz
kosmacz 19.02.2016, 22:04:16
  • -1
@piernic: jak się nie podoba to idź na etat, tak działa socjalizm ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 19.02.2016, 22:07:15
  • 1
@bh933901: "dlatego starasz się przekonać lepszych od siebie, że prawdziwe szczęście to nie jakieś tam pieniądze."

o k---a. ale jesteś zajebiscie smutnym kolesiem ;>

505

Polskie Cheerleaderki mogą pojechać na prestiżowy konkurs do Berlina

Polskie Cheerleaderki mogą pojechać na prestiżowy konkurs do Berlina

Tak się składa, że "protest" Szwedów ws. cheerleaderek z Gdyni zbiegł się z konkursem, w którym biorą udział nasze dziewczyny. O co chodzi? Można pomóc cheerleaderkom z Zielonej Góry, które jako jedyne z Polski zostały zaproszone do Efes Dance Challenge 2016. Głos można oddać na...

alukard
z
wykop.pl
dodany: 20.01.2016, 11:47:30
  • 73
  • #
    sport
  • #
    cheerleaderki
  • #
    cheerleaders
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:22:17
  • -5
@mpmp-pmpm: jestem feministką i mam to gdzieś. Sprawdź dlaczego
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:23:23
  • -3
@Songox25: hm, feministki na pewno "zazdrosczą i mają kompleksy". Ale gej? Pomóż, drogi wykopie
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:25:19
  • -1
@Rioux: wy byście i na konkurs otwartego robienia laski zagłosowali, byle przeciw urojonym "lewakom" ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:49:48
  • -4
@Songox25: a no tak. 97% uciskane przez 3%. Biedaki ;(
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:56:01
  • -5
@Songox25: ciekawa jestem, czy dopuszczasz jakiekolwiek inne emocje w stosunku do tych ludzi. Ja jestem feministka. Chodziłam do szkoły średniej w USA i zaproponowali mi, żebym dołączyła do składu. Odmówiłam. Chyba jestem kosmitą.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:06:44
  • -4
@Songox25: ale powiedzenie im, że jest dużo możliwości spędzania czasu na przerwach od razu prowokowało pytanie - ale czemu nie tak? Powiedziałam, że nie jara mnie kręcenie tyłkiem dla kibiców i tyle.
Zginę za święte prawo tych dziewczyn do robienia tego, co im się podoba. Tak samo z prostytucją, graniem w p---o, reklamowaniem dachówek za pomocą cycków. To, że te panny są uprzedmiotowione nie musi automatycznie oznaczać zakazywanie takich praktyk.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:12:23
  • -2
@Songox25: "Zginę za święte prawo tych dziewczyn do robienia tego, co im się podoba. "
"W skrócie - każda ma prawo być uprzedmiotowiona aż się zmęczy."

Rozumiesz, co czytasz?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:18:30
  • -1
@Songox25: te cytaty wzięłam ze swojej poprzedniej wypowiedzi, którą TY zacytowałeś zarzucając mi, że chce kontrolować czyjeś ciało :DDD

Oczywiście, że ja sobie zadecyduje, co jest uprzedmiotowieniem. Moja rzecz.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:28:24
  • -2
@Songox25: wiesz koleś, to jest tak: Arabusy mają w swojej kulturze, że kobiety są własnością i można je lać. I my jako społeczeństwo powszechnie odczuwamy, że to jest, delikatnie mówiąc, przegięcie. POWSZECHNIE. Oczywiście, możesz też twierdzić, że nie będzie banda polskich feministek decydowała co Arabka może robić ze sobą, bo może jej to pasuje? Niemniej jednak powszechnie w naszej kulturze uznajemy to za totalne uprzedmiotowienie kobiety.

W Szwecji po prostu
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:38:06
  • -2
@Songox25: hm, czy mam rozumieć, że te panie są zaszczute poprawnością polityczną? ;>
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:43:52
  • -2
@Songox25: patrz jak je szczują: https://www.youtube.com/watch?v=PpTYWrNxv1c

W sumie ciekawy materiał. Tu te panny po prostu tańczą ubrane dość na sportowo. Takie kręcenie tyłkiem w lateksach, przypominające tańce na rurze pewnie by nie przeszło. To jest właśnie różnica.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:44:52
  • -1
@Songox25: "W Polsce może budzić to najwyżej śmiech i spojrzenia pełne politowania. "

Polska jest krajem w którym całkiem niedawno Lepper dziwił się jak "można, hehe, zgwałcić prostytutkę"
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:46:09
  • -1
@kosmacz: ... Korwin mówi, że "zawsze się troche gwałci" (wyrwane z kontekstu;>>), a Ziemkiewicz pyta "kto nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej niech rzuci kamieniem"
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 21:58:32
  • -1
@Songox25: "co one przeżywają ze strony społeczeństwa." No cóż, zawsze z kogoś jest beka, każdy wybór ma konsekwencje. U nas za to feministki "przeżywają". W końcu jesteśmy grube i brzydkie wszystkie. A rudzi to już w ogóle p--------e.

Lepper, Korwin i Ziemkiewicz to postaci publiczne. Korwin jest europosłem. To świadczy o nastrojach społecznych bardziej, niż jakies tam krzykaczki uliczne
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 22:07:49
  • -1
@Songox25: "czego się spodziewałaś? " po ludziach z wykopu? - niczego ;))

"Nie zmienia to faktu, ze bronisz szczucia na kobiety ze względu na to co robią. "

Nie jesteś w stanie zacytować ani jednej mojej wypowiedzi, która potwierdza tę tezę.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 22:12:26
  • -1
@Songox25: gdzie tu jest szczucie? :DDDDDDDDDDD stwierdziłam fakt
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 22:22:53
  • -1
@Songox25: tak, kumam, ale nie to, co ty sobie wyobrażasz. Ty sobie wyobrażasz, że biedne czirliderki szwedzkie są wytykane palcami i wyszydzane przez grube feminazistki na szkolnych korytarzach. A to jest tak, że całe społeczeństwo naturalnie ewoluuje, tak jak polskie kobiety naturalnie wyszły z kuchni, chociaż nadal się "szczuje" karierowiczki (że bachorów narobić nie zdążą).

W skrócie:

1. Czy mam negatywną opinię na temat cheerleadingu? TAK
2. Czy uważam, że powinni tego
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 22:34:59
  • -1
@Songox25: "Tą presją musi być powszechnie okazywana niechęć do cheerleaderek. A powszechna niechęć to szczucie."

"Zawsze musi być ktoś pierwszy, który powie, że to jest złe."

No więc ewolucja. Najpierw jest ta jedna osoba, która przekonuje coraz więcej i więcej. Całe społeczeństwo się nagle nie skrzykuje, ze od dziś szczujemy. To się robi stopniowo tak, że tych biednych zaszczutych ofiar jest jak najmniej, hehe.

Jak się któraś tam zabije, bo
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 23:08:37
  • -3
@Songox25: ta, spoko. jeżeli mechanizm, który opisałam to szczucie, to bronię, rozumiem, że bardzo zależy ci na tym błędnym określeniu. Bronię również holokaustu niewiniątek i rzezi nienarodzonych jakby co.

Katole chcą zabraniać. Przez katoli aborcja jest NIELEGALNA, katole sprzeciwiają się sprzedaży pigułek "po", katole drą mordy przed teatrami i chcą blokować spektakle, katole pozywają do sądu za "obrazę uczuc". Hamuj się z tymi porównaniami, bo są z d--y.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 23:40:16
  • -3
@Songox25: haha, no i widzisz jak relatywizujesz. Ban na aborcję, bo ci nie pasuje, sztuka też była nie taka, wiec niech protestują. Tak jak podejrzewałam - to wszystko to przykrywka niechęci do czegokolwiek, co możesz określić jako lewicowe.

nie odpowiadam za jakichś wynaturzonych cenzorów mianujących się lewicowcami. To debile, niestety w każdej dużej grupie znajdzie się paru zboczeńców. tych "lewackich" cenzorów jest garstka i nie mają swojego artykułu w kodeksie

779

Tymczasem w Londynie.

Tymczasem w Londynie.

Świeżutkie protesty muzłumanów. "Nie chcemy demokracji, chcemy szariatu".

Eco999
z
liveleak.com
dodany: 20.01.2016, 20:48:12
  • 148
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    islam
  • #
    imigranci
  • #
    kultura
  • #
    uk
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 23:10:43
  • -5
@darco3: odpowiedź cię zaskoczy: NIE
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 23:11:32
  • -5
@cerastes: jakoś się trzymają od stu lat z okładem
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 23:27:37
  • -4
@cerastes: no, ale z wykopowych prognoz wynika, że lewaki pociągną ze sobą całą cywilizację, czy nie tak? Więc czy nie lepiej życzyć im długiego życia?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 23:33:45
  • -4
@cerastes: no wielu już skumało, ale na wykopie o tym nie usłyszysz ;>

416

W dniach 1-14.01.2016 do Niemiec zawitało 51.395 tzw.uchodźców [ENG]

W dniach 1-14.01.2016 do Niemiec zawitało 51.395 tzw.uchodźców [ENG]

W przeciągu zaledwie 2 tygodni Niemcy zostały ubogacone kulturowo przez napływ 51.395 cierpiących na głód i chłód oraz traumę wojenną uchodźców. Miejmy nadzieję, że poczują się jak u siebie w domu. A to dopiero zima.

konto usunięte
z
newobserveronline.com
dodany: 20.01.2016, 14:30:17
  • 73
  • #
    polityka
  • #
    niemcy
  • #
    imigranci
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 22:02:58
  • -4
@obraza_majestatu: hm, dobrze szyjesz. Zastanawiam się jaka to perspektywa w latach. Jak za 50, to chyba w------e, who the hell want to be 80 anyway

592

Jest przełom. Państwowa Inspekcja Pracy będzie kontrolować bez zapowiedzi

Jest przełom. Państwowa Inspekcja Pracy będzie kontrolować bez zapowiedzi

Koniec z fikcyjnymi "kontrolami" i masowym łamaniem prawa przez pracodawców?

konto usunięte
z
strajk.eu
dodany: 20.01.2016, 09:44:46
  • 74
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    kapitalizm
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:27:55
  • -1
@useYbrain: ciekawe gdzie polezą wszyscy pracodawcy, jak nie będzie miał kto na nich pracować
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:29:07
  • 0
@_komentator_: "Jak tak im źle, to po co tam dalej pracują?"

O to to, poziom wykopowego 13-letniego kuca bez pojęcia o rzeczywistości
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:30:26
  • -1
@nachteil: ten typ tego nie skuma. Jest Rockefellerem.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:33:22
  • 1
@true-true: no, z-----i ludzie z tymi z-------i prawami pracowniczymi. Jakby zgodzili się dymać za zeta dziennie w c-------h warunkach to by w ogóle nie było bezrobocia
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:34:10
  • -2
@marcin-van-staar: i słusznie

793

Mężczyzna zmusił swoja żonę do spaceru nago po ulicach Nowego Jorku

Pokaż treści 18+

Mężczyzna zmusił swoja żonę do spaceru nago po ulicach Nowego Jorku

Mąż nakrył żonę na wysyłaniu nagich fotek innemu facetowi, łącznie ich było 7.

rbk17
z
dailymail.co.uk
dodany: 19.01.2016, 20:17:31
  • 330
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    zdrada
  • #
    malzenstwo
  • #
    bekazrozowychpaskow
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 09:50:52
  • -72
@juzniepije: nauczkę? :) Na miejscu tej laski wynajęłabym paru zbirów, złapała gościa i go wykastrowała
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 09:52:20
  • -19
@Stivo75: chcesz być ironiczny, ale przypadkiem mówisz prawdę
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 09:56:04
  • -72
@juzniepije: mógł ją olać a nie stosować jakieś średniowieczne metody, wielki k---a pan i władca, plama na honorze, bo inwentarz mu się puszcza. Zwierze.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 09:57:58
  • -6
@benetti: a co jeżeli niemkom podoba się molestowanie?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 09:58:52
  • 4
@zyyx: smutas z ciebie. Czekaj na swoją nienaruszoną dziewicę w piwnicy
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:00:36
  • 20
@terwer358: to jest bardzo popularna opinia, niepopularna opinia to może być tylko wśród stujelarzy na wykopie, którzy co prawda chcą bronić "godności białych kobiet" przed arabami, ale sami mają mocno zakorzenione poczucie, że kobieta jest podległa facetowi i b--ń boże, żeby splamiła JEGO HONOR oglądając się za innym
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:02:35
  • -26
@juzniepije: ta, mam poglądy takie, że dwójka cywilizowanych dorosłych ludzi rozwiązuje problemy w cywilizowany sposób.

Wielka miłość tego typa zaiste, zeby upokarzać tak pannę. Dokładnie jak u Arabów, hehe
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:06:09
  • -29
@juzniepije: Zrobiłbyś to swojej dziewczynie, którą "kochasz"?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:11:20
  • -18
@juzniepije: nie zrobiłabym tego nikomu. Zakończyłabym natychmiast relację, wywaliła z domu, a nie robiła jakieś patologiczne ustawki
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:15:02
  • -10
@heam: oczywiście, że olała typa. Ani dała po mordzie, ani patologicznych ustawek. W przeciwieństwie do tego mentalnego getta zdaję sobie sprawę, że osoba w związku nie jest moją własnością i nie moją rolą jest ją "karać" albo "wynagradzać" za cokolwiek. Zrywasz znajomość i tyle, a nie zachowujesz się jak narwany właścicel rozwydrzonego bachora
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:16:28
  • -19
@juzniepije: "Jak ktoś jest moralności pozbawiony to jak można go moralnie traktować?"
A wiesz, że na tej zasadzie opiera się całe współczesne prawo, a nie "oko za oko"?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:18:59
  • -1
@janeeyrie: zajebiste podwójne standardy na wykopie, jesteście niezastąpieni. Mam w sobotę wielką lewacką imprezę i muszę przyznać że zapisuje te złote myśli, niezła jest potem beka
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:23:12
  • -20
@juzniepije: jeżeli przejawem zdrowego związku jest traktowanie partnera jak własność, to jestem mega zadowolona z mojego lewackiego towarzystwa, gdzie ludzie się rozstaja w cywilizowany sposób, a jak komuś się zdarzy skoczyć w bok, to się podejmuje dorosłe, trzeźwe decyzje. B--ń mnie boże przed takimi "normalnymi związkami", dresiarskimi scenami zazdrości i resztą marginesu.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:27:08
  • -18
@juzniepije: no cóż, każdemu może zdarzyć się zakochać będąc w związku. Rozumiem, że osoby tak zaciekle broniące wierności są od podstawówki z tym samym partnerem
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:28:03
  • 2
@zyyx: mogę opowiedzieć dowcip
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:31:32
  • -11
@far_away: a potem poszedł walczyć z dzikimi Arabami, co każą śmiercią za cudzołówstwo ;>> WYKOP FEJS
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:32:47
  • 0
@zyyx: narzeczony mógłby się wkurzyć i przegonić mnie gołą po Marszałkowskiej
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:34:20
  • -13
@juzniepije: a no. Jest tam gdzieś to mityczne 30% ;) mam nadzieję, że to mój tata i moja mama
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 10:41:57
  • -11
@juzniepije: no tak by było idealnie i na początku relacji zazwyczaj tak jest. A potem niestety... często ludzie tkwią w związkach dla wygody, mimo, że strzelają oczami już dookoła, bo się coś wypaliło. Gdzieś czytałam, ze częściej są to mężczyźni, którzy pragmatycznie najpierw muszą przetestować, czy mają ochotę związać się z kimś innym, a nie rozwalać cieplutki związek bez gwarancji nowego. Jest to słabe, ale częste i o ile to
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 13:22:37
  • -3
@michalo94: no zdrowa na umyśle to ona chyba też nie jest. Oboje siebie warci
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 13:30:42
  • 3
@steve__mcqueen: to nie jest tak, że bronię tej babki. To też jakaś patologia. Bronię jej w kontekście wykopowych sędziów, którzy oblizują wargi w podnieceniu, że ktoś "szmatę ukarał", bo zrobiła z typa pośmiewisko. Honorowe zabójstwa to już tylko kwestia skali, mentalność podobna.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 13:45:00
  • 1
@ftswwa: ten gość w życiu nawet nie stanie obok porządnej kobiety. Z dala patologię od obojga czuć
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 15:14:54
  • 0
@GrimJyu: złotko, jestem od kilku lat szczęśliwie zakochana, ciebie kijem przez szmatę bym nie ruszyłą, gdybym była puszczalska, a modlić się też nie będę, bo Boga nie ma. Powodzenia w przekonywaniu kogokolwiek, żeby dał ci chociaż buziaka
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 15:31:52
  • -3
@GrimJyu: tylko takie miałkie umysły jak ty mogły wyczytać w tym co napisałam "obronę puszczania". Narzeczony jest między innymi dlatego narzeczonym, że dzieli pogląd, iż kobieta nie jest własnością, a "kary" za zdrady to domena podludzi z bliskiego wschodu. No i jak widać niektórych wykopowiczów
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:08:08
  • 0
@magda_em: zapomniałaś, że lewaki to degeneraci i zboczeńcy, ogarnij przynajmniej stereotypy.

(ps. koleś na focie robi teraz duże hajsy w google)
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:09:13
  • -3
@Chemical_Brother: ja wiem, że mirko i kwejk to główne źródła waszej wiedzy, ale bicz, pliz, czytasz coś jeszcze?
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:13:09
  • -2
@piwonadziendobry: hm, trochę trolluje, trochę nie. Nie trolluje w sensie, że faktycznie część z was jest jaskiniowcami, trolluje w sensie, że przychodzę tu głównie pozbierać lolkontent
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 20:14:24
  • -2
@Melodykop: ale ja się nie przypieprzam do sado-maso, tylko do powszechnej podjarki polskich dżentelmenów wykopowych

2403

Hanna Lis zwolniona z „Panoramy” TVP2

Hanna Lis zwolniona z „Panoramy” TVP2

Hanna Lis odchodzi z Telewizji Polskiej, gdzie prowadziła program informacyjny „Panorama” TVP2.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 13.01.2016, 12:39:33
  • 243
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    hannallis
kosmacz
kosmacz
kosmacz 13.01.2016, 13:31:49
  • -20
@ThatFeel: ta, którąś z tępych dzid zwanych aniołkami prezesa
kosmacz
kosmacz
kosmacz 13.01.2016, 20:35:24
  • -1
@luksky: nie było pięknie, ale takiego burdelu nie było
kosmacz
kosmacz
kosmacz 13.01.2016, 20:36:38
  • 2
@brusse: wystarczy, że szefem TVP kultura jest leszcz z frondy. Skala syfu jest nieporównywalna
kosmacz
kosmacz
kosmacz 13.01.2016, 20:42:22
  • 1
@luksky: no to już widocznie kwestia preferencji. Ja tej obłudy kato-narodowej, tego wieśniactwa żrącego na sali sejmowej, tych chamów oderwanych od pługa nienawidzę 100 mocniej niż ośmiorniczek
kosmacz
kosmacz
kosmacz 13.01.2016, 21:59:22
  • 3
@luksky: no to ci dopiero ci zrobią, jak mawiał Stonoga. Opłaty ci już w banku podrożały pewnie ;)
kosmacz
kosmacz
kosmacz 13.01.2016, 22:05:59
  • -2
@luksky: no spoko. Zobaczymy jak będzie. Jeżeli zrobią tu Eldorado jak w Szwecji czy Norwegii to się pogodzę i z katolikami, w końcu mogę bluźnić w necie.
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 09:44:39
  • -2
@jormungand87: 18% upośledzonych
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 16:06:17
  • -3
@jormungand87: no w sumie, widzę, że mają zamiar podnieść płace i d-----ć niezapowiedziane kontrole pracodawcom, czyli moje lewackie postulaty. Dam im szansę jednak

517

W Białymstoku zamieszkają uchodźcy- w przetargu wzięła udział tylko jedna firma!

W Białymstoku zamieszkają uchodźcy- w przetargu wzięła udział tylko jedna firma!

Jedna firma w przetargu i powiązana z Urząd do Spraw Cudzoziemców? Przypadek?

lukaszlinart
z
podlasiak.info
dodany: 19.01.2016, 11:05:24
  • 110
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    wykop
  • #
    imigranci
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 15:19:57
  • -3
@komandor: no tak, wiemy po tych swastykach na murach ;)
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 15:22:39
  • 1
@p1tbull: może to taka strategia. Ich zajebią, po świecie rozniesie się, że w Polsce jest dzicz i zdejmą z nas wszelkie "lewackie" obowiązki. Porobimy se wtedy interesy z Putinem i Marsjanami.

487

Dania: spór o publiczne stołówki z islamem w tle.

Dania: spór o publiczne stołówki z islamem w tle.

1. Władze miasta Randers wydały nakaz serwowania wieprzowiny 2. To wyraz 'duńskiej tradycji gastronomicznej' 3. Decyzja ma powstrzymać stołówki od rezygnacji z tego typu mięsa

pozzytywka
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 20.01.2016, 07:56:43
  • 61
  • #
    europa
  • #
    multikulti
  • #
    islam
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 13:53:04
  • 5
@StalySluchacz: nie zgodzę się. Jako lewak najważniejszą wartością jest dla mnie bronienie lewackich wartości. Lewackimi wartościami nie są bynajmniej te, które promuje ich "kultura".

Lewica daje d--y w kwestii imigrantów na całej linii. Ja rozumiem tolerancję i tak dalej, ale jako lewaki zaklinamy rzeczywistość w tym wypadku. Kroplą, która przelała czarę było to, że prasa niemiecka milczała przez kilka dni o wypadkach w Kolonii. No co to k---a ma być?

608

We Wrocławiu pracuje już prawie 40 tysięcy Ukraińców

Pokaż treści 18+

We Wrocławiu pracuje już prawie 40 tysięcy Ukraińców

Są solidni i tani. Nie krzywią się na "śmieciówki" i minimalną pensję. Firmy ich chwalą i przyznają, że o polskich pracowników coraz trudniej.

Doctor_Manhattan
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 20.01.2016, 11:20:58
  • 298
  • #
    polska
  • #
    wroclaw
  • #
    ukraina
kosmacz
kosmacz
kosmacz 20.01.2016, 13:38:03
  • -3
@boguchstein: nasi rodzice nie mieli zbytnio innych opcji niż tylko się mnożyć, poza tym było o wiele stabilniej. Poza tym kto chce mieć dzieciaki to je ma, niezależnie od wykształcenia, jest to realizowanie własnej emocjonalnej potrzeby - jedni jarają się posiadaniem dziecka, inni wycieczkami, i dziś uchodzi jedno i drugie.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.09.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 26.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking