Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko225
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
haha123

haha123

Dołączył 8 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7696
  • Znaleziska 1790
  • Mikroblog 5906
  • Obserwujący 49
  • Obserwowane 32
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
03.09.2024, 09:35:08
  • 1
Jak widzicie stopy procentowe w kolejnych 5 latach? Nie mam na myśli tylko okresu 2024-2025, bo tutaj z grubsza wiadomo, że będzie raczej nic w 2024 i może -100pb w 2025.

Ale tak do 2030? Jaki będzie kierunek?

@kdgc @del855 @haha123

#gospodarka #finanse #ekonomia #nieruchomosci

Stopy procentowe w 2030?

  • > 6% 14.6% (21)
  • ok. 5% 15.3% (22)
  • ok. 4% 18.1% (26)
  • ok. 3% 21.5% (31)
  • ok. 2% 16.7% (24)
  • ok. 1% 2.8% (4)
  • ok. 0% 1.4% (2)
  • Ujemne 9.7% (14)

Oddanych głosów: 144

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 03.09.2024, 21:03:16 via Wykop
  • 1
@Yuri_Yslin: patrząc historycznie to stopy zawsze były mniej więcej na poziomie inflacji. Dopiero po kryzysie finansowym w 2008 po raz pierwszy w historii wprowadzono zerowe/ujemne stopy procentowe i MMT. MMT zakładało, że dodruk, ujemne stopy, QE i inne tego typu rzeczy nie powodują inflacji. Jednak MMT się pomyliło, co pokazał covid i fala inflacji. Teraz Banki Centralne na całym świecie powróciły do tego co działało od dekad, czyli stopy >
haha123 - @Yuri_Yslin: patrząc historycznie to stopy zawsze były mniej więcej na pozi...

źródło: GB_Interest_Rate

Pobierz
  • Odpowiedz
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
24.08.2024, 09:55:05
  • 3
Jako że lubię wpisy @kdgc to chciałem zaprosić go do dyskusji o budownictwie jednorodzinnym.

Jak wiemy, mieszkania w atrakcyjnych miejscach TOP5 podrożały nawet o ponad 100% (np. mieszkania na warszawskiej Woli od 2017 podrożały ok. 200%). Budownictwo jednorodzinne, nawet dobrze skomunikowane i pod TOP5, podrożało przez ten czas zdecydowanie mniej, ok. 50%.

Jak to widzisz, czy nożyce między mieszkaniami a domami będzie się Twoim zdaniem pogłębiać?
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 24.08.2024, 12:49:04 via Wykop
  • 1
@Yuri_Yslin: przede wszystkim dom nie jest przez nikogo (a przynajmniej nie przez większość) traktowany jako produkt inwestycyjny. Na youtubie ani ogólnie w prasie próżno szukać wywiadów / filmików opisujących zakup / budowę domów pod wynajem. Coś takiego w Polsce prawie nie istnieje.

Natomiast klitki są doskonałym produktem inwestycyjnym, o inwestowaniu w beton nawijają wszyscy. Dodatkowo klitkę zawsze można wynająć i jest to bardzo proste. Wbrew temu co Mick tu produkuje,
haha123 - @Yuri_Yslin: przede wszystkim dom nie jest przez nikogo (a przynajmniej nie...

źródło: budowa%20dom%C3%B3w%20prywatnych%20w%20latach

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 23.08.2024, 21:20:43
  • 74
Polak zarabia już więcej niż Włoch i prawie tyle samo co Brytol (pod względem siły nabywczej).

Brytole zaliczyli taki regres gospodarczy, że to się w pale nie mieści.

Hans nadal daleko przed nami.

Portugalia
haha123 - Polak zarabia już więcej niż Włoch i prawie tyle samo co Brytol (pod względ...

źródło: ppp2024

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
23.08.2024, 21:35:22 via Wykop
  • 45
@mickpl: nic się nie pomyliło Panie Mick, to jest w PPP.
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
23.08.2024, 21:42:19 via Wykop
  • 21
@mickpl: w sensie, że Brytol zarabia nominalnie więcej niż Polak, ale też ma znacznie wyższe ceny. Natomiast Polak zarabia nominalnie mniej od Brytola, ale też ma dużo niższe ceny.

Dla porównania na liczbach;

Brytol zarabia 50 000 cebulionów, ale chleb u niego kosztuje 1000 cebulionów, więc może kupić 50 chlebów na miesiąc.

Polak zarabia 3000 cebulionów, ale chleb kosztuje 65 cebulionów, więc może kupić 46 chlebów na miesiąc.
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
23.08.2024, 21:43:43 via Wykop
  • 47
@PiotrFr: wiadomo, co tam OECD i Eurostat, random z portalu ze śmiesznymi obrazkami wie lepiej ( ͡~ ͜ʖ ͡° )
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
23.08.2024, 21:58:13 via Wykop
  • 9
@makamele: @OlekAleksander czy ja wiem, Wikipedia podaje niemalże to samo, tylko stan z Wikipedii jest z końcówki 2023. A mamy już prawie 09.2024:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_sovereign_states_in_Europe_by_GDP_(PPP)_per_capita
  • Odpowiedz
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
20.08.2024, 18:55:22
  • 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 20.08.2024, 22:07:05 via Wykop
  • 2
@Yuri_Yslin: to wszystko bardzo fajnie się czyta, ALE to ma jedną wielką wadę; wolnego rynku już z nami nie ma, więc wszystkie te analizy można traktować tylko jako fajną lekturę, umysłową stymulację, ale z gatunku science fiction albo innej mitologii; w praktyce FED czy inny NBP natychmiastowo odpali drukarkę na maksymalne obroty i ci co nie posiadają nic fizycznego zostaną ostro wyruchani, a karawana pojedzie dalej. Oczywiście mam na
  • Odpowiedz
haha123
haha123 17.08.2024, 17:08:55
  • 264
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mickpl
mickpl
17.08.2024, 17:11:41 via Wykop
  • 192
@haha123: Zgadzam się. W interesie deweloperuchów było, aby beka miała limity z metra. Przeszłoby jak MdM, ludzie by nawet nie kojarzyli, że przez to ceny nie spadły i domagaliby się wincyj dopłat. Deweloperuchy przejanuszowały.
  • Odpowiedz
1624294678
1624294678
1624294678
17.08.2024, 17:24:12 via Wykop
  • 90
@haha123: chytry dwa razy traci
  • Odpowiedz
haha123
haha123 30.07.2024, 18:42:35
  • 14
Koledzy tagowicze, przecież wszyscy dobrze wiemy co będzie;

1. Naganiacze wracają na tag, zaczynają opowiadać swoje bajki A.K.A OGRANICZENIE PODAŻY, BÓJCIE SIĘ!
2. Mało betonowego złota się sprzedaje.
3. Ceny nieruchomości powoli zaczynają spada.....
4. I WŁAŚNIE W TYM MOMENCIE NA PEŁNEJ WLATUJE STYMULUS I CENY ROBIĄ + 50% R/R!
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 17.07.2024, 20:41:42
  • 0
Youtube mi zaproponował taki oto filmik: https://www.youtube.com/watch?v=wMT2q5efHvo

Ogólnie to niezła beka, bo chłop ma chyba najgorszą z możliwych metod, no naprawdę coś gorszego ciężko wymyślić (forma dialogu, przesłuchanie prosto z mostu), a i tak ma skuteczność ~30%.

Zależy oczywiście jak to liczyć, bo nie każda mu chciała dać numer, ale numer to bardzo słaby wyznacznik, bo liczy się finalnie czy by gdzieś z nim poszła czy nie. I patrząc na to pod tym kątem
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Operator_imadla
Operator_imadla
Operator_imadla
16.07.2024, 20:03:35
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 16.07.2024, 20:37:32 via Wykop
  • 0
@Operator_imadla: tak trzeba żyć! Tak szczerze to lepsze to 1000x niż onlyfans, ale aż dziwne, że się do tego przyznały przed kamerę.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 16.07.2024, 19:08:16
  • 1
Czy to znaczy, że singiel może sobie pozwolić na unit za 400k? 200k kredytu od folksdojczla i 200k wkładu własnego?

Wtedy jest jest 50%.

https://x.com/Bontal/status/1813224077869363269

#nieruchomosci #mieszkanie #kredythipoteczny #bekatuska
haha123 - Czy to znaczy, że singiel może sobie pozwolić na unit za 400k? 200k kredytu...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
16.07.2024, 19:13:49 via Wykop
  • 0
tylko powyżej 200k kreski będzie już będzie rynkowe 8%


@Yuri_Yslin: tylko wtedy jaki sens ma ten "limit" 50%? Co to limituje? Bo chyba wtedy to nie limituje ceny unita?
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
16.07.2024, 19:26:34 via Wykop
  • 1
Czyli jak ktoś chce unita za 600k poza Waw, to max 300k wkładu, max 200k z kasy podatnika, 100k na 8%.


@Yuri_Yslin: czyli to służy do tego, aby ktoś nie wziął unita za 1000k, gdzie 800k da ze swoich, a 200k od folksdojczla? Tylko wtedy może dać max 500k ze swoich. 200k od folksdojczla i 300k od banku na 8%?
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
16.07.2024, 19:40:53 via Wykop
  • 0
@Raytuz: znaczy tak szczerze to ten limit wkładu max 50% jest trochę bez sensu, a nawet nie trochę tylko totalnie bez sensu. Jaki singiel się totalnie wyczyści dając 800k swojego keszu, żeby dostać 200k kreski? Przecież to totalny bezsens - kredyt powinien stanowić największy możliwy procent całości - nawet 100% na kreskę jak tylko się da.
  • Odpowiedz
tymoteusz-klinkiewicz
tymoteusz-klinkiewicz
13.07.2024, 22:15:36
  • 4
#nieruchomosci

własne mieszkanie jest przereklamowane, nie dość że kupa kasy dla spółdzielni za kupe cegieł..... to potem jescze tuzin PLN-ów za remont... i tak wzrostowicze nakręcają ten biznes...
tymoteusz-klinkiewicz - #nieruchomosci 

własne mieszkanie jest przereklamowane, nie ...

źródło: Zdjęcie WhatsApp 2024-07-11 o 21.34.22_da460e5c

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 22:19:53 via Wykop
  • 0
@tymoteusz-klinkiewicz: stylowe wykończenie. Sztuka nowoczesna.

A ten grzejnik będziesz zmieniał? I te wystające do niego, a potem z ziemi do sufitu rurki będziesz jakoś "uatrakcyjniał"? Nie wiem, schował w ścianie czy coś.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 22:49:18 via Wykop
  • 0
@tymoteusz-klinkiewicz: to docelowy kwadrat, czy taki na wynajem/flipa?
  • Odpowiedz
haha123
haha123 14.07.2024, 10:58:35 via Wykop
  • 0
@tymoteusz-klinkiewicz: to w takim razie nie ma co pakować fortuny w ten unit. Zrobić jako tako i się nie rozczulać zbytnio.
  • Odpowiedz
SmugglerFan
SmugglerFan
13.07.2024, 18:21:01
  • 4
pamieta ktos jak jeszcze pare lat temu na wykopie w tematach o demografii i dzieciach, zwiazkach itp. bylo mnostwo typow piszacych o jakims mitycznym biologicznym instynkcie macierzynskim ktory zmusza ludzi do robienia dzieci albo o tym jak wazna jest potrzeba "przekazania swoich genow". gdzie sa teraz te typy? czemu tak cicho siedza?

#demografia #dzieci #polska #pytanie #wykop #ciekawostki
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 18:37:06 via Wykop
  • 5
@SmugglerFan: nic się nie zmieniło - kobiety aktualnie dokonują masowej kompensacji swojego wewnętrznego głosu za pomocą zwierząt - np. psieci.

Okazuje się bowiem, że w Korei Południowej sprzedaje się więcej wózków dla zwierząt (57 proc.) niż dla dzieci (43 proc.).


https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koree-pld-czeka-implozja-demograficzna-wymiera-najszybciej-na-swiecie/r4bb2dc
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 18:54:51 via Wykop
  • 1
@SmugglerFan: a co się niby zmieniło? Jak był mocny instynkt macierzyński u kobiet, tak nadal jest.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 19:09:06 via Wykop
  • 2
@SmugglerFan: i opiekujesz się tą biblioteką gier, traktujesz ją jak członka rodziny, sprawiasz tym grom prezenty itd.?

To musi być materia ożywiona, aby mogło kompensować instynkt macierzyński. Tak jak np. psiecko; niektórzy ludzie traktują psa jak członka swojej rodziny, wyprawiają mu urodziny, kupują ubranka, prezenty, robią mu zdjęcia z różnych etapów jego życia, wożą go w wózku dla dzieci itd.

Materia nieożywiona się do tego nie nadaje, bo nie da
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 19:14:17 via Wykop
  • 3
@SmugglerFan: tu nigdy nie chodziło o geny i nie wiem skąd to wytrzasnąłeś. Przekazanie genów to tylko skutek uboczny instynktu macierzyńskiego. Kobieta chce mieć coś czymś się może opiekować - czyli dziecko. Ale jak widać może to być skutecznie kompensowane przez zwierzęta (między innymi stąd ten wysyp i popularyzacja psieci).
  • Odpowiedz
zmarnowany_czas
zmarnowany_czas
zmarnowany_czas
13.07.2024, 13:28:05
  • 4
Prognoza populacji Czech według ONZ z 2022 i 2024. Dwa lata różnicy i z 6% wzrostu zmienili ją na 24% spadków.

Prognozy demograficzne to tylko prognozy, mogą się zmieniać i mylić.

#demografia #zmarnowanademografia #czechy #ciekawostki
zmarnowany_czas - Prognoza populacji Czech według ONZ z 2022 i 2024. Dwa lata różnicy...

źródło: IMG_5959

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 14:37:01 via Wykop
  • 0
@zmarnowany_czas: Wszystko się rozbija o zakładane TFR. W tej prognozie z 2022 musieli założyć jakieś kosmiczne TFR rzędu ~2.4 - 2.5 jeżeli populacja im tak mocno wzrosła (a możliwe, że nawet mocno powyżej 2.5 bo przecież jak byli przez długi okres znacznie poniżej 2.1 to kobiet do rodzenia mieli znacznie mniej [nominalnie], więc musieliby przez cały czas być na grubym plusie, aby mieć znaczny nominalny wzrost ludności - jakieś 7-8%
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 14:44:20 via Wykop
  • 0
w przypadku Czech musieli prognozować wysoką imigrację


@zmarnowany_czas: ale to jest pewne i sprawdziłeś to, czy to są tylko Twoje domysły?

Trzeba by sprawdzić u źródła założenia, a nie gdybać.

A ONZ TFR lubi znacznie zawyżać - wystarczy popatrzeć na Polskę, gdzie w wariancie "średnim" zakładają TFR 1.5 - 1.6. Czyli podobnie jak GUS.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 15:45:49 via Wykop
  • 1
A potem przyszedł 2022, wojna na Ukrainie


@zmarnowany_czas: bardzo możliwe. Chociażby patrząc na Polskę. Wybuchła wojna na Ukrainie i Ukrainki miały w Polsce na potęgę rodzić - łącznie po 500k dzieci rocznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To samo z ich ilością - w Polsce miały być chyba 44 miliony ludzi w peaku zaraz po wybuchu wojny (między innymi ludzie uciekający przed wojną) xD

https://x.com/Wad_emecum/status/1808524109921346047
haha123 - > A potem przyszedł 2022, wojna na Ukrainie

@zmarnowanyczas: bardzo możliw...

źródło: GRkrE2SXoAAxP9x

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 18:07:20 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
piotrektorun
piotrektorun
13.07.2024, 09:14:28
  • 27
Wykres prognozowanej populacji w Polsce.

#nieruchomosci #demografia #gielda
piotrektorun - Wykres prognozowanej populacji w Polsce.

#nieruchomosci #demografia #...

źródło: 1-Total population

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 09:19:54 via Wykop
  • 2
@piotrektorun: wrzucony przez Ciebie wykres ma zbyt optymistyczne założenia.

Tutaj coś bardziej realnego:
haha123 - @piotrektorun: wrzucony przez Ciebie wykres ma zbyt optymistyczne założenia...

źródło: 4e256845b392b0a2ca45db90534d2ca63a28ab7e9731c430b37a4685123ea59a

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 09:25:40 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 09:51:28 via Wykop
  • 1
@piotrektorun: tutaj średnia z ostatnich 25 lat. Na trading economics nie ma jeszcze danych za ubiegły rok, więc dodałem je ręcznie.

Średnia z okresu ostatnich 25 lat wynosi dokładnie 1,3316, więc uwzględniając trend spadkowy, założenie średniej dzietności na poziomie 1.3 do 2100 jest też raczej zbyt optymistyczne, ale zobaczymy co przyniosą następne lata. Póki co jesteśmy grubo pod założonym 1.30

https://tradingeconomics.com/poland/fertility-rate-total-births-per-woman-wb-data.html
haha123 - @piotrektorun: tutaj średnia z ostatnich 25 lat. Na trading economics nie m...

źródło: TFR_AVG_25y

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 10:04:41 via Wykop
  • 0
TFR to jeden ze wskaźników przy tego typu projekcjach i raczej niemożliwe jest liczyć 75 lat do przodu ze stalym TFR


@piotrektorun: raczej można. Oczywiście TFR nie będzie stały w całym okresie, ale będzie się wahał pomiędzy jakimiś wartościami. Dodatkowo można uwzględnić trend - TFR w Polsce od lat jest w trendzie spadkowym. Uwzględniając to wszystko można założyć jakiś tam TFR, i 1.30 wydaje się bardzo blisko prawdy, ale sam obstawiam,
haha123 - >TFR to jeden ze wskaźników przy tego typu projekcjach i raczej niemożliwe ...

źródło: eff83fd56c01e8ff0c582972458dc18ee15a264826bb65579f8c86f0a3ff0b5e

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 10:18:34 via Wykop
  • 0
@HaPe: tutaj masz bardzo szczegółową prognozę, uwzględnia też duże miasta: https://wykop.pl/wpis/74906725/dildoshwaggins-wrzucil-nowa-prognoze-demograficzna

Szkoda tylko, że GUS zakłada, że w Polsce wydarzy się cud i znacznie zawyża liczby ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 10:20:40 via Wykop
  • 0
@PfefferWerfer: zobaczymy co przyniesie przyszłość ( ͡° ͜ʖ ͡°) Póki co mamy ładny wykresik dla TFR = 1.30. Trzeba obserwować przyszłe i lata i wtedy będzie można korygować - czy będziemy pod czy nad różową kreską.

Mi też 1.30 wydaje się zbyt optymistyczne, ale zobaczymy. Pytanie co będzie w rzeczywistości - być może okolice 1.00. A może to 1.30 okaże się trafne? Cholera wie. Dla ostatnich
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 11:43:53 via Wykop
  • 1
@HaPe:

https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/prognoza-ludnosci/
https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/prognoza-ludnosci/prognoza-ludnosci-na-lata-2023-2060,11,1.html

I założenia ( ͡
haha123 - @HaPe: 

https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/prognoza-ludnosci/
...

źródło: XD

Pobierz
  • Odpowiedz
opewnieJerzy
opewnieJerzy
13.07.2024, 09:16:09
  • 226
Zadziwia mnie jak wobec skali problemow HRE Investments (z nabywcami mieszkan kwota moze podchodzic wg pb nawet pod 2 mld, a poszkodowanych jest 5 tys osob) cicho jest o tym w mediach. Szczegolnie ze dotychczas raporty HRE byly czesto cytowane, a Turek jeszcze niedawno wystepowal jako ekspert przy konsultacjach kredytu 0%.

W zasadzie gdyby nie upor PB, ktore jako jedyne od dawna informowalo o watpliwosciach co do tej spolki, to bylaby cisza.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 09:22:40 via Wykop
  • 89
@opewnieJerzy: lobby deweloperskie, mówi to coś Panu? Tam każdy się klepie po plecach, a HRE robi za frontguya (kształtuje opinię publiczną poprzez wysrywy Turka).

Deweloperuchy nie mogą sobie pozwolić na zbezczeszczenie dobrego imienia swojej głównej tuby propagandowej.
  • Odpowiedz
raszko754
raszko754
12.07.2024, 19:44:34
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 12.07.2024, 22:04:20 via Wykop
  • 0
@Potifara: @pokyw12 @Jax89 @H-ED @PZt37 @raszko754 wiadomo kto mu zapłacił za te dziewczyny? Podobno czarna brała 200 ziko za godzinkę pukanka. Ciekawe ile te dziewczyny zgarnęły na tym dealu.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 12.07.2024, 14:31:28
  • 472
Jest i nowa projekcja ludności. 14,5 miliona w 2100 roku.

W projekcji założono, że współczynnik dzietności w latach 2024-2100 wyniesie 1,30.
Tymczasem w 2023 r. wyniósł on 1,16.

Podobnie zawyżona jest liczba urodzeń. Projekcja przyjęła:
haha123 - Jest i nowa projekcja ludności. 14,5 miliona w 2100 roku.

W projekcji zało...

źródło: GSOVOERWIAAOk8K

Pobierz
  • 110
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
12.07.2024, 14:49:27 via Wykop
  • 1
@KrowkaAtomowka: DON'T LOOK UP!
haha123 - @KrowkaAtomowka: DON'T LOOK UP!
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
12.07.2024, 14:53:12 via Wykop
  • 0
@Tata_Kasi: DON'T LOOK UP!
haha123 - @Tata_Kasi: DON'T LOOK UP!
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
12.07.2024, 15:31:26 via Wykop
  • 45
@OddajButa123: dokładnie, to jest coś, czego większość ludzi w ogóle nie zauważa. Ludzie myślą, że jak będzie to 14,5 miliona ludzi, to będzie to miało taką strukturę, że jest mało starych, więcej młodych i znacznie więcej pracujących. Niestety nie, młodych będzie garstka, a średnia wieku w kraju będzie wynosiła ~80 lat.

Ludzie również myślą, że jak dzietność wzrośnie do 2.1 to magicznie ludność już zacznie rosnąć i problem zażegnany XD
  • Odpowiedz
Goronco
Goronco
11.07.2024, 08:34:40
  • 10
ILE WYNOSI REALNE OPROCENTOWANIE KREDYTU BK2%?

Czaicie, że na grupach facebookowych i nawet na wykopie nadal panuje opinia, że to nie jest 2%, Bo BaNk MuSI ZaRoBiĆ?

No to pokaże wam jakie koszty poniosłem z tytułu wzięcia kredytu xD

Może
Goronco - ILE WYNOSI REALNE OPROCENTOWANIE KREDYTU BK2%?

Czaicie, że na grupach face...

źródło: temp_file6305448954716511688

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 11.07.2024, 20:40:26 via Wykop
  • 0
@Goronco: ogólnie to bardzo mało osób skorzystało z tej gwarancji BGK. Kiedyś mi mignęła przed oczami dokładna liczba, ale to było max kilka tysięcy, a być może max kilkaset. Już nie pamiętam dokładnie, ale bardzo mało - w okolicach ~1000.

Także kompletnie tego nie rozumiem czemu tak mało ludzi wzięło hajs od BGK.

A odnośnie tego hajsu i lokat to nie wolałbyś wrzucić tego hajsu na 3 letnie obligacje? Lokaty
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 24
  • Strona 6 z 24
  • >

https://ujeb.se/IYsIkC

  • Hahahahahahahaha hihihihihihiihihi hehehehehhehe. Śmiech to zdrowie, więc śmiej się często ;D Za każdym razem gdy się śmiejesz, śmiej się dokładnie 3 razy. Spieszmy się wydawać pieniądze - tak szybko stają się bezwartościowe.
  • NIEWARSZAWA
  • https://www.wykop.pl/wpis/64972281/chwala-wykopkow-na-pstrym-koniu-jezdzi-takze-zapis/#comment-236565353

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 14.10.2022

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 24.05.2022

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 05.12.2022

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 28.05.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 15.01.2024

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking