Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko237
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

haha123

haha123

Dołączył 7 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7626
  • Znaleziska 1763
  • Mikroblog 5863
  • Obserwujący 48
  • Obserwowane 32
haha123
haha123 17.08.2024, 17:08:55
  • 264
Ale będą j---a jak beka tuska jednak nie wejdzie.

Deweloperuchy sami sobie winni, mogli nie podnosić tak cen, tylko sobie spokojnie zarabiać i sprzedawać. Założę się, że gdyby deweloperuchy nie przeszarżowali i nie wycisnęli ludzi jak cytrynki, tylko zostawili ceny jakimi są, ewentualnie wzrosty o kilka procent r/r, to beka tuska by weszła i miałaby potężne poparcie społeczne.

Jednak stało się co się stało i ciężko obronić wzrosty cen o 50% r/r
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mickpl
mickpl
17.08.2024, 17:11:41 via Wykop
  • 192
@haha123: Zgadzam się. W interesie deweloperuchów było, aby beka miała limity z metra. Przeszłoby jak MdM, ludzie by nawet nie kojarzyli, że przez to ceny nie spadły i domagaliby się wincyj dopłat. Deweloperuchy przejanuszowały.
  • Odpowiedz
1624294678
1624294678
1624294678
17.08.2024, 17:24:12 via Wykop
  • 90
@haha123: chytry dwa razy traci
  • Odpowiedz
haha123
haha123 30.07.2024, 18:42:35
  • 14
Koledzy tagowicze, przecież wszyscy dobrze wiemy co będzie;

1. Naganiacze wracają na tag, zaczynają opowiadać swoje bajki A.K.A OGRANICZENIE PODAŻY, BÓJCIE SIĘ!
2. Mało betonowego złota się sprzedaje.
3. Ceny nieruchomości powoli zaczynają spada.....
4. I WŁAŚNIE W TYM MOMENCIE NA PEŁNEJ WLATUJE STYMULUS I CENY ROBIĄ + 50% R/R!
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 17.07.2024, 20:41:42
  • 0
Youtube mi zaproponował taki oto filmik: https://www.youtube.com/watch?v=wMT2q5efHvo

Ogólnie to niezła beka, bo chłop ma chyba najgorszą z możliwych metod, no naprawdę coś gorszego ciężko wymyślić (forma dialogu, przesłuchanie prosto z mostu), a i tak ma skuteczność ~30%.

Zależy oczywiście jak to liczyć, bo nie każda mu chciała dać numer, ale numer to bardzo słaby wyznacznik, bo liczy się finalnie czy by gdzieś z nim poszła czy nie. I patrząc na to pod tym kątem
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cwaniaczek
Cwaniaczek
Cwaniaczek
16.07.2024, 19:50:15
  • 0
Wykopki, gdybyscie mieli do wyboru dwie opcje:
1. Dom ~150m z bezpośrednim dostępem do jeziora, 10min autem do miasta powiatowego, ale 3h do najbliższego miasta z top5 (Warszawa)
2. Mieszkanie 80-100m w jednym z miast z top5, 5-10min z buta do ścisłego centrum kulturowego tj. restauracji, barów, atrakcji etc.

Co byście wybrali? W obu przypadkach zakładamy wysoki standard wykończenia i bez zwracania uwagi na różnicę w cenie.

#nieruchomosci

Co wybierasz?

  • Dom nad jeziorem 56.1% (78)
  • Mieszkanie w centrum 43.9% (61)

Oddanych głosów: 139

  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 16.07.2024, 20:44:43 via Wykop
  • 0
3. Mieszkanie w dobrze skomunikowanej dzielnicy niecentralnej (ale nie obrzeże)


@Yuri_Yslin: co to znaczy "dobrze skomunikowana"? Bo to chyba każdy inaczej rozumie. Np. czy 5km od centrum, ale bez tramwaju/metra, czyli pozostaje samochód, ale są giga korki i w godzinach szczytu się te 5km pokonuje 30-40 minut - to jest dobrze skomunikowane?

Czy lepiej skomunikowany będzie np. unit 7km od centrum, ale 400 metrów od metra, które jedzie 20 minut
  • Odpowiedz
Operator_imadla
Operator_imadla
Operator_imadla
16.07.2024, 20:03:35
  • 2
A w komentarzach jest wylewanie żółci Polaczków i wyzywanie dziewczyn od prostytutek bo zamiast harować u Iwana to cieszą się życiem. #logikarozowychpaskow #nieruchomosci #ukraina
Operator_imadla - A w komentarzach jest wylewanie żółci Polaczków i wyzywanie dziewcz...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 16.07.2024, 20:37:32 via Wykop
  • 0
@Operator_imadla: tak trzeba żyć! Tak szczerze to lepsze to 1000x niż onlyfans, ale aż dziwne, że się do tego przyznały przed kamerę.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 16.07.2024, 19:08:16
  • 1
Czy to znaczy, że singiel może sobie pozwolić na unit za 400k? 200k kredytu od folksdojczla i 200k wkładu własnego?

Wtedy jest jest 50%.

https://x.com/Bontal/status/1813224077869363269

#nieruchomosci #mieszkanie #kredythipoteczny #bekatuska
haha123 - Czy to znaczy, że singiel może sobie pozwolić na unit za 400k? 200k kredytu...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
16.07.2024, 19:13:49 via Wykop
  • 0
tylko powyżej 200k kreski będzie już będzie rynkowe 8%


@Yuri_Yslin: tylko wtedy jaki sens ma ten "limit" 50%? Co to limituje? Bo chyba wtedy to nie limituje ceny unita?
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
16.07.2024, 19:26:34 via Wykop
  • 1
Czyli jak ktoś chce unita za 600k poza Waw, to max 300k wkładu, max 200k z kasy podatnika, 100k na 8%.


@Yuri_Yslin: czyli to służy do tego, aby ktoś nie wziął unita za 1000k, gdzie 800k da ze swoich, a 200k od folksdojczla? Tylko wtedy może dać max 500k ze swoich. 200k od folksdojczla i 300k od banku na 8%?
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
16.07.2024, 19:40:53 via Wykop
  • 0
@Raytuz: znaczy tak szczerze to ten limit wkładu max 50% jest trochę bez sensu, a nawet nie trochę tylko totalnie bez sensu. Jaki singiel się totalnie wyczyści dając 800k swojego keszu, żeby dostać 200k kreski? Przecież to totalny bezsens - kredyt powinien stanowić największy możliwy procent całości - nawet 100% na kreskę jak tylko się da.
  • Odpowiedz
tymoteusz-klinkiewicz
tymoteusz-klinkiewicz
13.07.2024, 22:15:36
  • 4
#nieruchomosci

własne mieszkanie jest przereklamowane, nie dość że kupa kasy dla spółdzielni za kupe cegieł..... to potem jescze tuzin PLN-ów za remont... i tak wzrostowicze nakręcają ten biznes...
tymoteusz-klinkiewicz - #nieruchomosci 

własne mieszkanie jest przereklamowane, nie ...

źródło: Zdjęcie WhatsApp 2024-07-11 o 21.34.22_da460e5c

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 22:19:53 via Wykop
  • 0
@tymoteusz-klinkiewicz: stylowe wykończenie. Sztuka nowoczesna.

A ten grzejnik będziesz zmieniał? I te wystające do niego, a potem z ziemi do sufitu rurki będziesz jakoś "uatrakcyjniał"? Nie wiem, schował w ścianie czy coś.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 22:49:18 via Wykop
  • 0
@tymoteusz-klinkiewicz: to docelowy kwadrat, czy taki na wynajem/flipa?
  • Odpowiedz
haha123
haha123 14.07.2024, 10:58:35 via Wykop
  • 0
@tymoteusz-klinkiewicz: to w takim razie nie ma co pakować fortuny w ten unit. Zrobić jako tako i się nie rozczulać zbytnio.
  • Odpowiedz
SmugglerFan
SmugglerFan
13.07.2024, 18:21:01
  • 4
pamieta ktos jak jeszcze pare lat temu na wykopie w tematach o demografii i dzieciach, zwiazkach itp. bylo mnostwo typow piszacych o jakims mitycznym biologicznym instynkcie macierzynskim ktory zmusza ludzi do robienia dzieci albo o tym jak wazna jest potrzeba "przekazania swoich genow". gdzie sa teraz te typy? czemu tak cicho siedza?

#demografia #dzieci #polska #pytanie #wykop #ciekawostki
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 18:37:06 via Wykop
  • 5
@SmugglerFan: nic się nie zmieniło - kobiety aktualnie dokonują masowej kompensacji swojego wewnętrznego głosu za pomocą zwierząt - np. psieci.

Okazuje się bowiem, że w Korei Południowej sprzedaje się więcej wózków dla zwierząt (57 proc.) niż dla dzieci (43 proc.).


https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/koree-pld-czeka-implozja-demograficzna-wymiera-najszybciej-na-swiecie/r4bb2dc
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 18:54:51 via Wykop
  • 1
@SmugglerFan: a co się niby zmieniło? Jak był mocny instynkt macierzyński u kobiet, tak nadal jest.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 19:09:06 via Wykop
  • 2
@SmugglerFan: i opiekujesz się tą biblioteką gier, traktujesz ją jak członka rodziny, sprawiasz tym grom prezenty itd.?

To musi być materia ożywiona, aby mogło kompensować instynkt macierzyński. Tak jak np. psiecko; niektórzy ludzie traktują psa jak członka swojej rodziny, wyprawiają mu urodziny, kupują ubranka, prezenty, robią mu zdjęcia z różnych etapów jego życia, wożą go w wózku dla dzieci itd.

Materia nieożywiona się do tego nie nadaje, bo nie da
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 19:14:17 via Wykop
  • 3
@SmugglerFan: tu nigdy nie chodziło o geny i nie wiem skąd to wytrzasnąłeś. Przekazanie genów to tylko skutek uboczny instynktu macierzyńskiego. Kobieta chce mieć coś czymś się może opiekować - czyli dziecko. Ale jak widać może to być skutecznie kompensowane przez zwierzęta (między innymi stąd ten wysyp i popularyzacja psieci).
  • Odpowiedz
zmarnowany_czas
zmarnowany_czas
zmarnowany_czas
13.07.2024, 13:28:05
  • 4
Prognoza populacji Czech według ONZ z 2022 i 2024. Dwa lata różnicy i z 6% wzrostu zmienili ją na 24% spadków.

Prognozy demograficzne to tylko prognozy, mogą się zmieniać i mylić.

#demografia #zmarnowanademografia #czechy #ciekawostki
zmarnowany_czas - Prognoza populacji Czech według ONZ z 2022 i 2024. Dwa lata różnicy...

źródło: IMG_5959

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 14:37:01 via Wykop
  • 0
@zmarnowany_czas: Wszystko się rozbija o zakładane TFR. W tej prognozie z 2022 musieli założyć jakieś kosmiczne TFR rzędu ~2.4 - 2.5 jeżeli populacja im tak mocno wzrosła (a możliwe, że nawet mocno powyżej 2.5 bo przecież jak byli przez długi okres znacznie poniżej 2.1 to kobiet do rodzenia mieli znacznie mniej [nominalnie], więc musieliby przez cały czas być na grubym plusie, aby mieć znaczny nominalny wzrost ludności - jakieś 7-8%
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 14:44:20 via Wykop
  • 0
w przypadku Czech musieli prognozować wysoką imigrację


@zmarnowany_czas: ale to jest pewne i sprawdziłeś to, czy to są tylko Twoje domysły?

Trzeba by sprawdzić u źródła założenia, a nie gdybać.

A ONZ TFR lubi znacznie zawyżać - wystarczy popatrzeć na Polskę, gdzie w wariancie "średnim" zakładają TFR 1.5 - 1.6. Czyli podobnie jak GUS.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 15:45:49 via Wykop
  • 1
A potem przyszedł 2022, wojna na Ukrainie


@zmarnowany_czas: bardzo możliwe. Chociażby patrząc na Polskę. Wybuchła wojna na Ukrainie i Ukrainki miały w Polsce na potęgę rodzić - łącznie po 500k dzieci rocznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To samo z ich ilością - w Polsce miały być chyba 44 miliony ludzi w peaku zaraz po wybuchu wojny (między innymi ludzie uciekający przed wojną) xD

https://x.com/Wad_emecum/status/1808524109921346047
haha123 - > A potem przyszedł 2022, wojna na Ukrainie

@zmarnowanyczas: bardzo możliw...

źródło: GRkrE2SXoAAxP9x

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 18:07:20 via Wykop
  • 7
bo mogą się mylić w obie strony.


@zmarnowany_czas: w obie to nie - zawsze się mylą w stronę wzrostu, a spadek jest zazwyczaj niedoszacowany.

To wynika ze sposobu, który jest używany do tworzenia tych prognoz. Mianowicie demografowie mają jakiś chory f----z kolorowania rzeczywistości i ich wariant średni jest myśleniem życzeniowym i różowymi
  • Odpowiedz
piotrektorun
piotrektorun
13.07.2024, 09:14:28
  • 27
Wykres prognozowanej populacji w Polsce.

#nieruchomosci #demografia #gielda
piotrektorun - Wykres prognozowanej populacji w Polsce.

#nieruchomosci #demografia #...

źródło: 1-Total population

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 09:19:54 via Wykop
  • 2
@piotrektorun: wrzucony przez Ciebie wykres ma zbyt optymistyczne założenia.

Tutaj coś bardziej realnego:
haha123 - @piotrektorun: wrzucony przez Ciebie wykres ma zbyt optymistyczne założenia...

źródło: 4e256845b392b0a2ca45db90534d2ca63a28ab7e9731c430b37a4685123ea59a

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 09:25:40 via Wykop
  • 2
@piotrektorun: a jakie założenia ma niebieska kreska u Ciebie? Bo mi się wydaje, że coś kompletnie z d--y w stylu cudu; TFR od jutra wzrasta do ~1.60 i grzecznie utrzymuje się przez następne dekady.

Moja różowa kreska ma następujące założenia: średni TFR = 1.30
Tymczasem aktualne TFR w Polsce to... 1.16 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 09:51:28 via Wykop
  • 1
@piotrektorun: tutaj średnia z ostatnich 25 lat. Na trading economics nie ma jeszcze danych za ubiegły rok, więc dodałem je ręcznie.

Średnia z okresu ostatnich 25 lat wynosi dokładnie 1,3316, więc uwzględniając trend spadkowy, założenie średniej dzietności na poziomie 1.3 do 2100 jest też raczej zbyt optymistyczne, ale zobaczymy co przyniosą następne lata. Póki co jesteśmy grubo pod założonym 1.30

https://tradingeconomics.com/poland/fertility-rate-total-births-per-woman-wb-data.html
haha123 - @piotrektorun: tutaj średnia z ostatnich 25 lat. Na trading economics nie m...

źródło: TFR_AVG_25y

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 10:04:41 via Wykop
  • 0
TFR to jeden ze wskaźników przy tego typu projekcjach i raczej niemożliwe jest liczyć 75 lat do przodu ze stalym TFR


@piotrektorun: raczej można. Oczywiście TFR nie będzie stały w całym okresie, ale będzie się wahał pomiędzy jakimiś wartościami. Dodatkowo można uwzględnić trend - TFR w Polsce od lat jest w trendzie spadkowym. Uwzględniając to wszystko można założyć jakiś tam TFR, i 1.30 wydaje się bardzo blisko prawdy, ale sam obstawiam,
haha123 - >TFR to jeden ze wskaźników przy tego typu projekcjach i raczej niemożliwe ...

źródło: eff83fd56c01e8ff0c582972458dc18ee15a264826bb65579f8c86f0a3ff0b5e

Pobierz
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 10:18:34 via Wykop
  • 0
@HaPe: tutaj masz bardzo szczegółową prognozę, uwzględnia też duże miasta: https://wykop.pl/wpis/74906725/dildoshwaggins-wrzucil-nowa-prognoze-demograficzna

Szkoda tylko, że GUS zakłada, że w Polsce wydarzy się cud i znacznie zawyża liczby ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 10:20:40 via Wykop
  • 0
@PfefferWerfer: zobaczymy co przyniesie przyszłość ( ͡° ͜ʖ ͡°) Póki co mamy ładny wykresik dla TFR = 1.30. Trzeba obserwować przyszłe i lata i wtedy będzie można korygować - czy będziemy pod czy nad różową kreską.

Mi też 1.30 wydaje się zbyt optymistyczne, ale zobaczymy. Pytanie co będzie w rzeczywistości - być może okolice 1.00. A może to 1.30 okaże się trafne? Cholera wie. Dla ostatnich
  • Odpowiedz
haha123
haha123 13.07.2024, 11:43:53 via Wykop
  • 1
@HaPe:

https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/prognoza-ludnosci/
https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/prognoza-ludnosci/prognoza-ludnosci-na-lata-2023-2060,11,1.html

I założenia ( ͡
haha123 - @HaPe: 

https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/prognoza-ludnosci/
...

źródło: XD

Pobierz
  • Odpowiedz
opewnieJerzy
opewnieJerzy
13.07.2024, 09:16:09
  • 226
Zadziwia mnie jak wobec skali problemow HRE Investments (z nabywcami mieszkan kwota moze podchodzic wg pb nawet pod 2 mld, a poszkodowanych jest 5 tys osob) cicho jest o tym w mediach. Szczegolnie ze dotychczas raporty HRE byly czesto cytowane, a Turek jeszcze niedawno wystepowal jako ekspert przy konsultacjach kredytu 0%.

W zasadzie gdyby nie upor PB, ktore jako jedyne od dawna informowalo o watpliwosciach co do tej spolki, to bylaby cisza.
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 13.07.2024, 09:22:40 via Wykop
  • 89
@opewnieJerzy: lobby deweloperskie, mówi to coś Panu? Tam każdy się klepie po plecach, a HRE robi za frontguya (kształtuje opinię publiczną poprzez wysrywy Turka).

Deweloperuchy nie mogą sobie pozwolić na zbezczeszczenie dobrego imienia swojej głównej tuby propagandowej.
  • Odpowiedz
raszko754
raszko754
12.07.2024, 19:44:34
  • 3
Dziewczyny wracają do Taazego, szykujcie się na r--------l dzisiejszej nocy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#famemma #twitch
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 12.07.2024, 22:04:20 via Wykop
  • 0
@Potifara: @pokyw12 @Jax89 @H-ED @PZt37 @raszko754 wiadomo kto mu zapłacił za te dziewczyny? Podobno czarna brała 200 ziko za godzinkę pukanka. Ciekawe ile te dziewczyny zgarnęły na tym dealu.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 12.07.2024, 14:31:28
  • 473
Jest i nowa projekcja ludności. 14,5 miliona w 2100 roku.

W projekcji założono, że współczynnik dzietności w latach 2024-2100 wyniesie 1,30.
Tymczasem w 2023 r. wyniósł on 1,16.

Podobnie zawyżona jest liczba urodzeń. Projekcja przyjęła:
haha123 - Jest i nowa projekcja ludności. 14,5 miliona w 2100 roku.

W projekcji zało...

źródło: GSOVOERWIAAOk8K

Pobierz
  • 110
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
12.07.2024, 14:49:27 via Wykop
  • 1
@KrowkaAtomowka: DON'T LOOK UP!
haha123 - @KrowkaAtomowka: DON'T LOOK UP!
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
12.07.2024, 14:53:12 via Wykop
  • 0
@Tata_Kasi: DON'T LOOK UP!
haha123 - @Tata_Kasi: DON'T LOOK UP!
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
12.07.2024, 15:31:26 via Wykop
  • 45
@OddajButa123: dokładnie, to jest coś, czego większość ludzi w ogóle nie zauważa. Ludzie myślą, że jak będzie to 14,5 miliona ludzi, to będzie to miało taką strukturę, że jest mało starych, więcej młodych i znacznie więcej pracujących. Niestety nie, młodych będzie garstka, a średnia wieku w kraju będzie wynosiła ~80 lat.

Ludzie również myślą, że jak dzietność wzrośnie do 2.1 to magicznie ludność już zacznie rosnąć i problem zażegnany XD
  • Odpowiedz
Goronco
Goronco
11.07.2024, 08:34:40
  • 10
ILE WYNOSI REALNE OPROCENTOWANIE KREDYTU BK2%?

Czaicie, że na grupach facebookowych i nawet na wykopie nadal panuje opinia, że to nie jest 2%, Bo BaNk MuSI ZaRoBiĆ?

No to pokaże wam jakie koszty poniosłem z tytułu wzięcia kredytu xD

Może
Goronco - ILE WYNOSI REALNE OPROCENTOWANIE KREDYTU BK2%?

Czaicie, że na grupach face...

źródło: temp_file6305448954716511688

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 11.07.2024, 20:40:26 via Wykop
  • 0
@Goronco: ogólnie to bardzo mało osób skorzystało z tej gwarancji BGK. Kiedyś mi mignęła przed oczami dokładna liczba, ale to było max kilka tysięcy, a być może max kilkaset. Już nie pamiętam dokładnie, ale bardzo mało - w okolicach ~1000.

Także kompletnie tego nie rozumiem czemu tak mało ludzi wzięło hajs od BGK.

A odnośnie tego hajsu i lokat to nie wolałbyś wrzucić tego hajsu na 3 letnie obligacje? Lokaty
  • Odpowiedz
haha123
haha123 09.07.2024, 15:48:21
  • 1
Mam pytanko odnośnie różnic cenowych; większe unity vs mniejsze.

Zauważyłem coś takiego;
Unit 50m2 za 16k / m2 daje cenę 800k
Unit 75m2 za 12.5k /m2 daje cenę 937k

Teraz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
09.07.2024, 15:56:25 via Wykop
  • 0
@wuwuzela1: identyczna lokalizacja - to są dokładnie te same bloki od dewelopera. Unity różnią się tylko powierzchnią.

I to nie jeden przypadek tylko standard.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 08.07.2024, 22:50:49
  • 7
Już nawet chłopy powracające ze zmywaka z UK wiedzą w co trzeba inwestować, aby szybko się dorobić gigantycznych pieniędzy.

https://youtu.be/qGbHdRG7IKM?si=6GZyQJMFpDA7wT5Y&t=755

Jakby linki nie działały to moment na filmiku: 12:35

#nieruchomosci #mieszkanie #inwestycje #uk
haha123 - Już nawet chłopy powracające ze zmywaka z UK wiedzą w co trzeba inwestować,...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....8
m.....8
konto usunięte 08.07.2024, 23:13:33 via Wykop
  • 13
@haha123:

To jest idealny przykład polskiego nosacza który o inwestowaniu wie co kot napłakał. Tylko jedno w głowie - działki albo kawalerka w kredycie pod wynajem xD
  • Odpowiedz
PanieAreczku
PanieAreczku
09.07.2024, 05:22:45 via Wykop
  • 3
@haha123: czylo taki statystyczny chłop jest rozsadniejszy niż statystyczny wykopek gniazdownik? Stare, znałem

A i jak pisałem o reemigracji Polakow z wyżu demograficznego to wykopki pisali ale jak to?!?!? To nierealne, nieprawdziwe. ლ(ಠ_ಠ ლ)
  • Odpowiedz
Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
07.07.2024, 11:43:25
  • 42
Para młodych ludzi, z których jedna osoba zarabia np. 5k, a druga 4k (typowe zarobki uop w pierwszej poważniejszej pracy poza IT) ma obecnie ok. 600k zdolności. Zakładając, że chcą kupić 2 pokoje 40-45 m^2 i uzbierali 60k na jakiś wkład własny (albo korzystają z programu zakupu bez wkładu): W Warszawie z najwyższym trudem wystarczy to na zakup i remont/wykończenie jedynie najtańszych, często najgorzej położonych mieszkań - albo mieszkań w opłakanym stanie.

Rata,
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123 07.07.2024, 11:50:40 via Wykop
  • 5
@Yuri_Yslin: mnie to bardziej interesuje co będzie w przyszłości, bo wprowadzenie beki tuska nie rozwiąże żadnych problemów, a jedynie je wzmocni i odłoży w czasie. Co po bece tuska? Kredyt minus 2 procent, minus 4 procent i tak aż do minus 99 procent?
  • Odpowiedz
haha123
haha123 07.07.2024, 12:47:46 via Wykop
  • 1
kredyt na czesciowy zakup (doslwnie kupujesz np. 50% mieszkania, za druga polwoe placisz najem.....)


@del855: a to ciekawe, w których krajach tak jest? Najczęściej kupno jest ucieczką od landlorda, ale takie rozwiązanie niejako skazuje na wieczny najem xd Jak to w ogóle później sprzedać? Wygląda bardzo dziwnie.
  • Odpowiedz
haha123
haha123 07.07.2024, 13:31:00 via Wykop
  • 0
@Wychwalany: kolego, tak właśnie sobie przypomniałem, że chyba Ty zainwestowałeś gruby hajs w firmę Turka (HRE INVESTMENTS)? Płacą regulaminowo, czy lipa?
  • Odpowiedz
haha123
haha123 07.07.2024, 11:20:56
  • 0
Jaka odległość z nieruchomości do przystanka metra/tramwaju/pociągu jest dla Was spoko w znaczeniu "blisko"?

Dokładniej to chodzi o uciążliwość - jaka odległość jest dla Was na tyle blisko, aby pokonanie jej nie było uznawane za męczące?

#nieruchomosci #mieszkanie #tramwaje #metro #pociagi

Jak daleko z kwadratu do metra/tramwaju/pociągu jest spoko?

  • max 100 metrów 16.2% (24)
  • max 200 metrów 7.4% (11)
  • max 300 metrów 12.2% (18)
  • max 400 metrów 4.1% (6)
  • max 500 metrów 24.3% (36)
  • max 700 metrów 12.8% (19)
  • max 1000 metrów 14.9% (22)
  • max 1300 metrów 0.7% (1)
  • max 1600 metrów 2.0% (3)
  • max 2000 metrów 5.4% (8)

Oddanych głosów: 148

  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

haha123
haha123
Autor
07.07.2024, 11:31:45 via Wykop
  • 0
@programista15cm: trzeba też być troszkę realistą, ile bloków się zmieści 30 metrów od metra? Niewiele, więc pula takich unitów jest bardzo mała. Ale dodaj kilkaset metrów i już jest znacznie lepiej z podażą.

700m mialem wczesniej i to bylo uciazliwe, zalozmy ze chcesz jechac gdzies 3 razy to 6x trzeba przejsc 700m to zwyczajnie juz zabiera godzine zycia samo lazenie do metra, a gdzie jeszcze droga


@programista15cm: trochę skaczesz
  • Odpowiedz
haha123
haha123
Autor
07.07.2024, 12:59:56 via Wykop
  • 0
jak masz 700m to juz zdecydowanie rzadziej rel jw - robi sie z tego wydarzenie, musisz sie przygotowac wczesniej


@programista15cm: dobre porównanie. I właśnie pytanie czy jakbyś miał 300 metrów to wtedy podróż metrem też by była wydarzeniem?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 29
  • Strona 5 z 29
  • >

https://ujeb.se/IYsIkC

  • Hahahahahahahaha hihihihihihiihihi hehehehehhehe. Śmiech to zdrowie, więc śmiej się często ;D Za każdym razem gdy się śmiejesz, śmiej się dokładnie 3 razy. Spieszmy się wydawać pieniądze - tak szybko stają się bezwartościowe.
  • NIEWARSZAWA
  • https://www.wykop.pl/wpis/64972281/chwala-wykopkow-na-pstrym-koniu-jezdzi-takze-zapis/#comment-236565353

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 14.10.2022

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 24.05.2022

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 05.12.2022

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 28.05.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 15.01.2024

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl