Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko169
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dziejo
dziejo

dziejo

Dołączył 16 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 9301
  • Znaleziska 9159
  • Mikroblog 142
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

385

Papież wprowadził do Katechizmu niedopuszczalność kary śmierci

Papież wprowadził do Katechizmu niedopuszczalność kary śmierci

​Watykan opublikował w czwartek wydaną 11 maja bieżącego roku decyzję papieża Franciszka, wprowadzającą do Katechizmu Kościoła Katolickiego stwierdzenie, że kara śmierci jest niedopuszczalna.

Cziken1986
z
rmf24.pl
dodany: 02.08.2018, 12:01:26
  • 394
  • #
    swiat
  • #
    religia
  • #
    papiez
dziejo
dziejo
dziejo 02.08.2018, 20:13:57
  • -1
@butelkaznakretka: jedynym celem kary winno być wymierzenie sprawiedliwości.

591

Płacimy podatki, a i tak leczymy się za swoje. Chorzy płacą niemal za...

Płacimy podatki, a i tak leczymy się za swoje. Chorzy płacą niemal za...

Średnio ponad 80 zł wydają Polacy na specjalistów poza publiczną opieką zdrowotną.

ziobro2
z
money.pl
dodany: 01.08.2018, 14:19:14
  • 200
  • #
    zdrowie
dziejo
dziejo
dziejo 02.08.2018, 08:49:09
  • -1
Mimo miliardów pakowanych do systemu analogiczna sytuacja co w służbie zdrowia panuje w edukacji. Przypadek? Nie sądzę.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

378

Autorka bez tytułu naukowego i kto jeszcze? MEN milczy ws. twórców podstaw...

Pokaż treści 18+

Autorka bez tytułu naukowego i kto jeszcze? MEN milczy ws. twórców podstaw...

W czerwcu minister edukacji Anna Zalewska zapewniała, że stanie się to "już za moment", 27 lipca ogłoszono, że sprawa zostanie rozwiązana "wkrótce" - wciąż jednak nie poznaliśmy nazwisk autorów podstaw programowych. To reakcja na ujawnione przez RMF FM informacje, że Naczelny Sąd...

Zdejm_Kapelusz
z
rmf24.pl
dodany: 31.07.2018, 14:52:03
  • 59
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    dobrazmiana
dziejo
dziejo
dziejo 01.08.2018, 08:07:00
  • 1
@SaycoRa: popieram. Obecna edukacja państwowa to typowy socjal, z którego niestety musi korzystać większość ludzi. Kto ma pieniądze i rozum oczywiście wysyła dzieci do szkół prywatnych. Różnica między prywatną a państwową szkołą jest taka jak np. między prywatną a państwową opieką medyczną.

Podstawy programowe powinni ustalać autonomicznie dyrektorzy szkół z nauczycielami. Tylko po co wtedy komu ministerstwo edukacji? No właśnie...
dziejo
dziejo
dziejo 01.08.2018, 08:25:43
  • -1
obecny triumf cywilizacji to zasługa powszechnej edukacji.


@przeciwko78: > państwowe szkolnictwo pokonało analfabetyzm

67

Koniec samoobsługowych wypożyczalni samochodów w Paryżu. Zawinili klienci.

Koniec samoobsługowych wypożyczalni samochodów w Paryżu. Zawinili klienci.

Działalność sieci samoobsługowych wypożyczalni „Autolib” w Paryżu zakończona. Jedna piąta samochodów z miejskiej wypożyczalni nieustannie trafiała do naprawy. Prawie codziennie dochodziło do stłuczek, klienci zostawiali otwarte okna w czasie ulew i niszczyli wnętrza pojazdów.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 31.07.2018, 08:49:11
  • 51
  • #
    europa
  • #
    francja
  • #
    paryz
  • #
    motoryzacja
dziejo
dziejo
dziejo 31.07.2018, 21:18:31
  • 13
U nas takie wypożyczalnie działają i nic się nie dzieje. Dlaczego? Bo np. w Warszawie wszystkie są prywatne a ta we Francji była miejska, czyli komunalna, czyli komunistyczna. Tak to musiało się skończyć. Lewacki umysł pojąć tego jednak nie może.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

510

Watykan i naziści

Pokaż treści 18+

Watykan i naziści

Kapelan żołnierzy katolickich, według Konkordatu mianowany przez Rzym, napisał w Vademecum: „Führer uosabia jedność narodu i Rzeszy. Jest on najwyższym nosicielem władzy państwowej. Niemieckiemu chrześcijaninowi już samo sumienie [...[ nakazuje okazywanie posłuszeństwa Führerowi..."

LichoToWie
z
racjonalista.pl
dodany: 29.07.2018, 13:13:07
  • 165
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazkatoli
  • #
    katolicyzm
  • #
    nazizm
  • #
    watykan
dziejo
dziejo
dziejo 30.07.2018, 09:26:39
  • 1
Niemcy, jak mało który naród, próbowali zawsze podporządkować sobie Kościół katolicki. Np. Kulturkampf Bismarcka. Oni np. nigdy nie mogli przeżyć, że Kościół może wybierać biskupów bez zgody władzy świeckiej. Oni chcieli odwrotnie - aby władza świecka proponowała albo co najmniej zatwierdzała osobę na urząd biskupi. Tym sposobem państwo chciało mieć pod butem Kościół. I w Niemczech do pewnego stopnia się to udało. Np. podatek kościelny, spolegliwość niektórych, powtarzam, niektórych przedstawicieli władz kościelnych
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dziejo
dziejo
dziejo 30.07.2018, 12:24:17
  • 0
@pajaceadm: czyli chcesz powiedzieć, że Kościół katolicki wyniósł Hitlera do władzy?
dziejo
dziejo
dziejo 30.07.2018, 12:30:20
  • 1
Papież nie miał nic przeciwko układom z nazistami.


@pajaceadm: czyli jako przedstawiciel największego Kościoła, papież miał nie odzywać się do nazistów i nie reagować na żaden kontakt, uznawać ich za tak złych, że nieistniejących? Wtedy by według Ciebie nie było "układów"? Czy może wtedy byś powiedział, że Kościół "milczał"?

Przypisywanie współodpowiedzialności za zbrodnie socjalistów niemieckich Kościołowi to nie tle nadużycie, co raczej ideologicznie motywowana próba uderzenia w Kościół i wykazania,

1903

Wypadek motocyklisty na Zakopiance

Wypadek motocyklisty na Zakopiance

Opis musi być

PonySlaystationn
z
youtube.com
dodany: 26.07.2018, 10:48:06
  • 496
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    motocykle
  • #
    sport
  • #
    rozrywka
  • #
    polskiedrogi
dziejo
dziejo
dziejo 26.07.2018, 12:39:58
  • 22
nie przekroczyłem prędkości nawet o 1km/h, nie złamałem żadnego przepisu


@oiio: w to akurat nie uwierzę. Być może świadomie nie, ale na pewno regularnie łamiesz przepisy ruchu drogowego. Nie w tym kraju człowieka, który by ich nie łamał. I w pewnym zakresie się z tym zgadzam - pierdylion miejsc gdzie przepisy i limity prędkości nie odzwierciedlają tego co faktycznie się dzieje na drodze zmuszają aby je ignorować. Znam wiele miejsc,

2062

Płaska Ziemia - Poważna Analiza (cz.5)

Płaska Ziemia - Poważna Analiza (cz.5)

Ostatnia część serii płaskoziemskiej

konto usunięte
z
youtu.be
dodany: 22.07.2018, 11:27:26
  • 348
  • #
    zainteresowania
  • #
    nauka
  • #
    plaskaziemia
  • #
    scifun
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
dziejo
dziejo
dziejo 22.07.2018, 15:01:46
  • -16
Ciekawostka: zdecydowana większość ludzi WIERZY, że Ziemia jest kulą. Wiedzą z pewnością to tylko ci, co np. widzieli ją z kosmosu albo opłynęli dookoła. Reszta wierzy, i ma na to 99,9% pewności, ale nie 100%.
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dziejo
dziejo
dziejo 22.07.2018, 19:34:46
  • -14
@januszjanusz666: wierzę w to. Bo skąd mam mieć pewność, że np. mój pradziadek nie powstał w wyniku partenogenezy albo zapłodnienia in vitro nieznanego nam z tamtych czasów? Wiem na pewno, to np. to, że jestem albo, że 2+2=4. W to, że np. istnieje miasto Tokio - wierzę, ale tego nie wiem, bo tam nie byłem i doświadczalnie, namacalnie tego nie potwierdziłem. Ty pewnie też tego nie zrobiłeś, więc w to
dziejo
dziejo
dziejo 22.07.2018, 19:40:13
  • -7
tak samo jak nie trzeba robić trepanacji czaszki, żeby wiedzieć co się ma pod kopułą.


@cyrkiel: ale to, że w jednej czaszcze jest mózg nie daje ci absolutnie żadnej pewności, że w następnej jest tak samo!

Możesz tak z bardzo dużym prawdopodobieństwem domniemywać, ale nie masz tu pewności dopóki nie rozłupiesz czaszki.

Wiedzieć na pewno możesz np. to, że jesteś albo, że 2+2=4. W to, że np. istnieje miasto Tokio
dziejo
dziejo
dziejo 22.07.2018, 20:06:47
  • -4
@januszjanusz666: no właśnie nie. Takiej akurat rzeczy jak liczby mogę być pewny. Albo prawa matematyczne. W większość rzeczy muszę jednak wierzyć. Jak np. w to, że Warszawa jeszcze stoi. Ale pewności nie mam. To nie jest nic złego, po prostu życie człowieka opiera się na wierze w masę rzeczy.
dziejo
dziejo
dziejo 22.07.2018, 20:15:18
  • -4
@cyrkiel: ja się z tobą zgadzam, ale w sensie ścisłym nie możemy istnienia Tokio określić jako 100% pewnego. Może np. minutę temu zniknęło z powierzchni Ziemii? Albo jak w Truman Show byliśmy oszukiwani?

My w jego istnienie wierzymy. I to nie jest nic złego. Nasze życie oparte jest na wierze w masę rzeczy, nie na pewności ich istnienia.

"Jeśli widzisz skutki, to na ich podstawie możesz wnioskować o przyczynach."

Właśnie,
dziejo
dziejo
dziejo 23.07.2018, 08:10:19
  • 0
istnienie Tokio jest tak samo realne jak to, że 2+2=4, a może nawet trochę bardziej.


@cyrkiel: bardziej na pewno nie. Rozum upewnia cię, że dane działanie matematyczne jest pewne i prawdziwe. Natomiast istnienie Tokio przyjmujesz na wiarę, wierząc tym, którzy tam byli i je widzieli. Potocznie mówi się, że "wiem, że w Japonii jest Tokio", ale posługując się językiem filozoficznym (że tak powiem...), wierzymy, że to Tokio tam jest. Mało
dziejo
dziejo
dziejo 23.07.2018, 20:32:37
  • 0
@dudzia808: zgadza się! Ja w to wierzę. W języku potocznym mogę powiedzieć, "wiem". Ale faktycznie jest to wiara, taka jak to, że istnieje miasto Tokio.

Z tym mózgiem jest sprawa mniej oczywista niż ci się wydaje:
http://www.rp.pl/Nauka/305229885-Zycie--bez-mozgu.html

322

10 Najciekawszych i największych skrzyżowań na świecie

10 Najciekawszych i największych skrzyżowań na świecie

Najbardziej skomplikowane i najciekawsze skrzyżowania.

Budo
z
youtube.com
dodany: 20.07.2018, 18:34:19
  • 42
  • #
    swiat
  • #
    architektura
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    motoryzacja
  • #
    budownictwo
dziejo
dziejo
dziejo 21.07.2018, 17:53:50
  • -4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

576

Kukiz chce wprowadzić obowiązek badań psychiatrycznych dla posłów.

Kukiz chce wprowadzić obowiązek badań psychiatrycznych dla posłów.

Przydałoby się wprowadzić obowiązek badań psychiatrycznych dla parlamentarzystów tuz przed objęciem mandatu - tak Paweł Kukiz skomentował wczorajszą akcję Joanny Schmidt. Posłanka wwiozła dwóch protestujących

Zdejm_Kapelusz
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 19.07.2018, 10:42:00
  • 95
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    kukiz
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
dziejo
dziejo
dziejo 19.07.2018, 14:33:21
  • 3
Skoro według p. Kukiza niektórzy posłowie są psychicznie chorzy (co zapewne jest prawdą), to kim muszą być ci, którzy na nich głosowali?

Bardziej racjonalne wydaje się wprowadzenie ograniczenia czynnego prawa wyborczego. Obecnie urny wyborcze stoją w psychiatrykach czy więzieniach.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

381

Jak zarabiają lotniska?

Jak zarabiają lotniska?

Bardzo ciekawy i quality materiał. Wymagany podstawowy angielski.

denis-szwarc
z
youtube.com
dodany: 17.07.2018, 17:52:55
  • 58
  • #
    ekonomia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ciekawostki
  • #
    lotnictwo
dziejo
dziejo
dziejo 18.07.2018, 10:43:00
  • -3
bo połączenia lotnicze stymulują wzrost regionu. strasznie krótkowzroczne masz myślenie.


@xor_eax_eax: np. Radom
dziejo
dziejo
dziejo 18.07.2018, 11:36:49
  • -4
k?%#a, kolejny debil


@xor_eax_eax: typowa argumentacja socjalistów.
dziejo
dziejo
dziejo 18.07.2018, 11:52:10
  • -1
@xor_eax_eax: czy myślisz, że napisałem o Radomiu choć widziałem, że ktoś już użył tego argumentu? Nie, nie widziałem go. I nie powinno cię dziwić, że to się samo ciśnie na usta gdy jest mowa o dopłacaniu do portów lotniczych "dla dobra lokalnej społeczności".
dziejo
dziejo
dziejo 18.07.2018, 13:30:05
  • -2
dobre skomunikowanie lotnicze to MUS w dzisiejszym świecie


@xor_eax_eax: nikt nie twierdzi, że tak nie jest. Różnica między nami jest jedynie w tym jakimi środkami to osiągnąć. Socjaliści uważają, że lotniska są to obiekty "strategiczne" (jak kolej ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i tylko państwo może je budować. Może nawet przepłacać przy budowie 20 razy, a potem co roku dopłacać do niego dziesiątki milionów. Nie jest to istotne, bo cel jest tego
dziejo
dziejo
dziejo 18.07.2018, 14:10:47
  • -2
wywód jebnięty pod tezę, że zysk z transportu publicznego ma się kończyć na rachunku zysków i strat administratora tego transportu


@xor_eax_eax: tak być musi. Zyski i straty wyrażone w wartościach pieniężnych łatwo określić. Dzięki nim można też wyliczyć poziom marnotrawstwa. Dla mnie warunkiem progowym istnienia transportu publicznego, którego jestem przeciwnikiem, jest to, że nie będzie się do niego dopłacać. Nie mówię, że ma zarabiać kokosy. Niech się sam finansuje. To nie
dziejo
dziejo
dziejo 18.07.2018, 14:20:10
  • -1
@xor_eax_eax: > jesteś też przeciwnikiem inwestowania w infrastrukturę drogową?

nie jestem. Widzę tutaj rolę państwa i czegoś, co można nazwać "przestrzenią publiczną". Problem w tym, że infrastruktury drogowej nie możesz na zasadzie analogii porównywać z infrastrukturą lotniczą. Tę drugą można porównać do np. dworca kolejowego, ale już nie do torów.

Pytanie: czy jest dla ciebie jakiś limit, który da się jasno określić i powyżej którego zakazałbyś dalszego dopłacania do jakiegoś
dziejo
dziejo
dziejo 19.07.2018, 08:30:20
  • -1
jest taki limit, Radom go ewidentnie przekroczył,


@xor_eax_eax: skoro Radom go przekroczył ze stratą roczną 24 mln, to czy przekroczyły go także Łódź (strata 28,3 mln), Rzeszów (17,68 mln) czy Szczecin i Bydgoszcz (po 6 mln straty za rok)?

Aha "skumulowana strata z lat ubiegłych lotniska w Modlinie - według stanu na koniec 2016 roku - wynosiła ponad 122,7 mln zł".

Czy to także przekroczyło dopuszczalny limit, czy też "to
dziejo
dziejo
dziejo 19.07.2018, 11:23:31
  • -1
@xor_eax_eax: budowy autostrad nie możesz porównać do budowy lotniska. Lotnisko możesz porównać np. do budowy przez państwo dworca PKS. Wykazałem, że tu nie ma analogii a ty na podstawie tego, że zgadzam się na rolę państwa w budowie dróg domagasz się akceptacji dla ingerencji państwa w kolejnych dziedzinach. Na tej podstawie można wykazać, że budowa przez państwo piekarni i restauracji jest uprawniona i pożyteczna.

Już ci pisałem 5 razy, że

912

Kosztował 23 miliony złotych, skorzystało 107 par. NIK chce wyjaśnień w...

Pokaż treści 18+

Kosztował 23 miliony złotych, skorzystało 107 par. NIK chce wyjaśnień w...

Rządowy program wspierania rozrodczości, który zastąpił finansowanie zapłodnienia metodą in vitro, jak dotąd jest porażką - alarmuje Najwyższa Izba Kontrol...

DanielAquarius
z
fakty.tvn24.pl
dodany: 14.07.2018, 22:37:14
  • 222
  • #
    polska
  • #
    invitro
  • #
    medycyna
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    ciekawostki
dziejo
dziejo
dziejo 15.07.2018, 11:50:18
  • -2
@pieczywowewiadrze: masz częściowo rację. Oczywiście pierwsza metoda z produkowaniem wielu zarodków jest nieporównywalnie gorsza. Jednak zgodnie z nauką katolicką druga metoda także nie jest moralna. Trudna to nauka, ale dostrzegam jej sens. Jest nim godność i tożsamość człowieka.
dziejo
dziejo
dziejo 15.07.2018, 13:58:38
  • 0
@pieczywowewiadrze:
Mylisz się. Art. 2376:

http://www.katechizm.opoka.org.pl/rkkkIII-2-2.htm
dziejo
dziejo
dziejo 15.07.2018, 17:22:49
  • -2
@skyluker: owszem, moralność pochodzi z natury w tym sensie, że jest w nas wbudowana. Wiara pozwala na coraz to bardziej dokładne odkrywanie tej wbudowanej struktury. Według nas, ludzi wierzących w Chrystusa, to wiara chrześcijańska odkrywa naturę człowieka w sposób prawdziwy i najgłębszy.
dziejo
dziejo
dziejo 15.07.2018, 17:37:27
  • -1
@skyluker: ja WIERZĘ, że to co mówi Jezus i Jego uczniowie to prawda. Nauka, która mówi nam co jest dobre a co złe to etyka. To nie jest przedmiot ani psychologii ani socjologii.
dziejo
dziejo
dziejo 15.07.2018, 19:06:33
  • -2
@skyluker: wiara daje nam moralność chrześcijańską. Nie ma czegoś takiego jak moralność psychologiczna czy socjologiczna. Nauka, doświadczalnie, nie powie ci co jest dobre a co złe, ani dlaczego tak jest.
dziejo
dziejo
dziejo 02.07.2018, 08:36:47
  • 1
@LiveSmarter: Cześć. Mam pytanie w kwestii konta profit w Millenium, od którego jesteś specjalistą jak widzę. Doradzasz mianowicie aby tuż przed końcem promocji oprocentowania wycofać środki, a by w dniu sprawdzania salda były jak najniższe. Tak zawsze robiłem i to działało. Jednak okazało się, że tkwi tutaj pułapka. Okazało się, że samo wycofanie środków przed zakończeniem promocji (data ze strony banku) nie powoduje, że twoja 92 dniowa promocja się kończy!
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dziejo
dziejo
dziejo
Autor
03.07.2018, 09:04:28
  • 0
Mój okres promocji trwa od 23.04 do 23.07 więc jeśli teraz wyczyszczę konto na weekend, to automatycznie 24.07 moje środki wskoczą w nową promocję


@LiveSmarter: mam wrażenie, że badanie salda ma miejsce tylko wtedy gdy nie trwa już promocja na twoich środkach. Ja np. miałem ostatnie badanie salda 10.3.2018 (nie wycofałem wtedy środków bo nie wiedziałem, że wtedy będzie badanie) a okres promocji mam 28.4.18 do 28.7.18 (czy koło tego).
  • Odpowiedz

14

Katolicy w Londynie chcą otwierać nowe szkoły, ale prawo im tego zakazuje

Katolicy w Londynie chcą otwierać nowe szkoły, ale prawo im tego zakazuje

W UK brakuje miejsc w szkołach kościelnych. Poszczególne diecezje wyrażają gotowość otwarcia nowych placówek oświatowych. Uniemożliwia im to jednak aktualne prawo. Przewiduje ono, że w nowych szkołach wyznaniowych może być co najwyżej 50 proc. uczniów danego wyznania.

dziejo
z
ekai.pl
dodany: 07.03.2018, 15:17:10
  • 8
  • #
    europa
  • #
    edukacja
  • #
    uk
  • #
    kosciol
  • #
    religia
  • #
    szkola

3

Wygrał w totolotku, podarował samochody

Wygrał w totolotku, podarował samochody

O słynnym bezdomnym bogaczu pisała już Gazeta Wyborcza... 5 lat temu.

dziejo
z
torun.wyborcza.pl
dodany: 24.01.2018, 15:18:35
  • 2
  • #
    polska
  • #
    religia
  • #
    motoryzacja
  • #
    ciekawostki
  • #
    katolicyzm
  • #
    samochody

9

Oj. Rydzyk i dwa samochody od bezdomnego. Skandal... czy manipulacja, na...

Oj. Rydzyk i dwa samochody od bezdomnego. Skandal... czy manipulacja, na...

„Ojciec Tadeusz Rydzyk dostał dwa samochody od bezdomnego”. Taki temat od dwóch dni przewija się przez wszystkie media, które ironizują z duchownego i szydzą z rzekomego prezentu. Jak to możliwe, żeby bezdomny miał dwa samochody?

dziejo
z
stefczyk.info
dodany: 24.01.2018, 13:06:14
  • 4
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    religia
  • #
    motoryzacja
  • #
    podatki

17

Deweloper chce rozebrać przedwojenny blok i postawić 17-piętrowy wieżowiec.

Deweloper chce rozebrać przedwojenny blok i postawić 17-piętrowy wieżowiec.

Konserwator już rozpoczął procedurę wpisu do rejestru zabytków. Idealny przykład pokazujący, że władza konserwatora z każdego badziewia, byle dostatecznie starego, może uczynić zabytek, z którym nie można potem nic zrobić. Zobaczcie zdjęcie tego "zabytku"!

dziejo
z
warszawa.wyborcza.pl
dodany: 09.01.2018, 08:46:47
  • 7
  • #
    polska
  • #
    architektura
  • #
    miasto
  • #
    warszawa
  • #
    budownictwo
  • #
    nieruchomosci

614

Po wprowadzeniu ograniczenia do 30 km/h liczba wypadków wzrosła.

Po wprowadzeniu ograniczenia do 30 km/h liczba wypadków wzrosła.

Władze miasta Somerset nie zamierzają się jednak wycofać z tego pomysłu ponieważ... poniosły zbyt duże koszty na jego realizację. Na powrót do stanu poprzedniego nie mają już pieniędzy.

dziejo
z
telegraph.co.uk
dodany: 18.12.2017, 12:10:44
  • 112
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    motoryzacja
  • #
    transport
  • #
    uk

165

Prof. Zbigniew Stawrowski: Klaps to obowiązek rodziców

Prof. Zbigniew Stawrowski: Klaps to obowiązek rodziców

Klaps, który nie jest żadnym biciem, nie jest nawet czymś szkodliwym, lecz – przeciwnie – jest czynem o wysokiej wartości wychowawczej i dlatego zasługuje wręcz na pochwałę.

dziejo
z
rp.pl
dodany: 30.04.2017, 19:19:54
  • 112
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    dzieci
  • #
    rodzina
  • #
    rodzice
  • #
    wychowanie

111

Gra "Zaorać socjalizm" wywołała ból pewnej części ciała u red. "Wybiórczej"...

Jestem zszokowana, że w cywilizowanym kraju ktoś produkuje coś takiego! Obrażanie mniejszości, gloryfikowanie Korwin-Mikkego – mówi matka gimnazjalisty. Nigdy nie widziałam nic złego w tym, że grywa sobie z kolegami. Na tematy światopoglądowe nigdy z nim nie rozmawiałam.

dziejo
z
wyborcza.pl
dodany: 13.04.2017, 13:25:29
  • 17
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    heheszki
  • #
    gry

431

Impulsy magnetyczne skierowane na mózg osłabiają wiarę w Boga i zwiększają...

Impulsy magnetyczne skierowane na mózg osłabiają wiarę w Boga i zwiększają...

...sympatię dla imigrantów. Naukowcy odkryli, że jeśli potraktować pewne obszary mózgu polem magnetycznym, stajemy się bardziej chętni do zachowań uznawanych za lewicowe.

dziejo
z
independent.co.uk
dodany: 30.03.2017, 09:18:03
  • 166
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    imigranci
  • #
    wiara
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 5 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 15.01.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 20.05.2023

    Rocznica
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia