Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko208
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

bh933901

bh933901

Dołączył 10 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12060
  • Znaleziska 5848
  • Mikroblog 6212
  • Obserwujący 21
  • Obserwowane 9
fanmarcinamillera
fanmarcinamillera
17.03.2023, 00:59:34
  • 667
Ja tylko przypominam, że nasza sojowa lewica krzycząc o prawie do mieszkania ma na myśli centum Warszawy, a nie Grudziądz czy Ustrzyki Dolne, bo ona „wsiami” się brzydzi xd #bekazlewactwa #bekazpodludzi
fanmarcinamillera - Ja tylko przypominam, że nasza sojowa lewica krzycząc o prawie do...

źródło: DC6C4850-38AD-4AC0-A4A8-064FF128FD95

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 17.03.2023, 12:35:17 via Wykop
  • 0
Dlatego zrobiono okrągły stół i uwłaszczenie w latach dziewięćdziesiątych. Rozdzielono majątek na który wszyscy Polacy pracowali przez prawie pięćdziesiąt lat.


@kam966: nie, nie dlatego. Polscy komuniści oraz polska opozycja mieli g---o do gadania w sytuacji, w której upadał ZSRR i rezygnował z wpływów w Europie Środkowej. Nawet próba tworzenia tutaj Białorusi nie miała prawa się udać. Stąd okrągły stół, czyli warunkowa kapitulacja dotychczasowej władzy.
  • Odpowiedz
zjadlbymbanana
zjadlbymbanana
15.03.2023, 08:46:45
  • 212
Magdalena Środa: "Każdy mundur wzbudza we mnie odrazę."

Stanowski: "Gdyby wybuchła wojna to pani pierwsza prosiłaby polskich żołnierzy by panią obronili"

Magdalena Środa: "..."


#wojsko #bekazlewactwa #hejtpark #stanowski #sroda
zjadlbymbanana - >Magdalena Środa: "Każdy mundur wzbudza we mnie odrazę."
Stanowski: ...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 15.03.2023, 16:53:29 via Wykop
  • 2
A ja tutaj widzę 2 różne kwestie.


- odczucia i emocje Środy w związku z określoną estetyką nawiązującą do hierarchii i podporządkowania

- konieczność istnienia hierarchii i porządku w państwie


@archubuntu: jeśli u kogoś odczucia i emocje są uzasadnieniem poglądów, to świadczy to o nim jak najgorzej. Zresztą pani Środka idealnie podsumowała kretynizm swojego stanowiska gdy tylko rozwinęła temat, podając przykład II wojny światowej. Otóż złych ludzi w mundurach powstrzymało
  • Odpowiedz
Heydel
Heydel
14.03.2023, 08:16:03
  • 424
140 lat temu zdechł twórca najgorszej ideologi w historii ludzkości, z tej okazji klasyk:
- Na co zdechł Marx?
- Na szczęście

Heydel - 140 lat temu zdechł twórca najgorszej ideologi w historii ludzkości, z tej o...

źródło: Marx is dead

Pobierz
  • 128
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 14.03.2023, 13:02:09 via Wykop
  • 4
k---a chlop widzial bezsens nierownosci spolecznych i z-----------a przez czlowieka po 16h w hucie czy kopalni, popirał samostanowienie narodu (w tym polskiego XD) ale nieeeeee XD


@Klepajro: chłop nie widział sensu nierówności społecznych i z tego umysłowego ograniczenia stworzył szkołę socjo-ekonomiczną, która doprowadziła do zubożenia całe narody - w tym polski. Ale nieeeeee, Marks wielkim człowiekiem był XD
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 13:03:15 via Wykop
  • 0
wielki człowiek bardzo potrzebny w swoich czasach


@morgiel: był bezużytecznym burżujem, nierobem i pieniaczem tworzącym jedynie błędne teorie ekonomiczne oraz CO2
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 13:06:44 via Wykop
  • 1
gdyby nie marx to byś g---o miał, a nie 26 dni platnego urlopu i dodatki socjalne na bachory


@Harven: tak tak, a Janusz Pawlacz obalił własnoręcznie komunę XD
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 13:08:47 via Wykop
  • 1
Karl Marx był świetnym filozofem, światłym człowiekiem, ale to najpierw trzeba przeczytać jego dzieła


@NoJakNieJakTak: jeszcze dodaj, że trzeba nie znać się na ekonomii, bo w takim przypadku jego dzieła mają wartość wyłącznie humorystyczną
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 13:49:46 via Wykop
  • 7
@jakismadrynickpolacinsku: Marks nic nie przewidział, bo był zbyt głupi na postawienie poprawnej diagnozy, a co dopiero predykcji. To kapitalizm pozwolił ludziom "być", a nie tylko "mieć". To w czasach kapitalizmu rozwija się sport, hobby, turystyka - terminy te pochodzą zresztą z zachodu, ze świata kapitalistycznego. Dla ułomów marksistowskich jedynym naturalnym stanem rzeczy jest jednak życie gdzieś na odciętej od świata wiosce i j-----e od rana do wieczora w polu, aby
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 14:32:21 via Wykop
  • 3
Tacy internetowi antykomuniści przypominają trochę kultystów JP2


@Elaviart: mam dokładnie to samo skojarzenie, tylko odnośnie obrońców Marksa. Nie tylko przypisują mu wpływ na historię znacznie większy, niż mieli w rzeczywistości, robiąc z nich jakichś herosów, ale też nie mają pojęcia o szczegółach poglądów obu panów, zastępując je myśleniem życzeniowym. Tutaj Marks zamiast groźnego ideologa namawiającego do krwawej rewolucji, bazującego na kompletnie błędnych poglądach, mamy dobrotliwego filozofa zatroskanego jedynie losem robotników
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 14:53:04 via Wykop
  • 0
Pytanie jeszcze komu pozwolił. Bo na pewno nie tym pracownikom.


@aegispolis: no właśnie pracownikom. Polecam sobie prześledzić, kto tworzył pod koniec XIX wieku najpopularniejsze dzisiaj kluby piłkarskie w Anglii. Nie, nie byli to arystokraci albo burżuazja, ale robotnicy.

Wiesz, to że kapitał się coraz bardziej koncentruje, przez co mimo ogromnego wzrostu całej ekonomii dalej musimy tyrać cały etat i wcale nie możemy pozwolić sobie na tyle
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 15:54:08 via Wykop
  • 0
Naucz się czytać ze zrozumieniem. @aegispolis pize o powiększającej się przepaści pomiędzy klasami społecznymi. Od rewolucji przemysłowej nastąpił wzrost poziomu życia dzięki postępowi technologicznemu. Nie zmienia to jednak faktu, że od kilkudziesięciu lat najbogatsi mają coraz więcej kapitału, a przeciętny pracownik dostaje po dupie.


@Aken: polecam dokładnie tę umiejętność - czytanie ze zrozumieniem. Napisał on o tym, że przy tym samym wymiarze pracy nie pracownik nie może sobie pozwolić
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 17:02:17 via Wykop
  • 0
A no tak, przed założeniem robotniczych klubów sportowych nikt sportu nie uprawiał. Co ty człeniu w ogóle wygadujesz, o igrzyskach olimpijskich słyszał? xD


@aegispolis: nie, nikt nie słyszał o igrzyskach olimpijskich, które były dostępne dla każdego, niezależnie od statusu społecznego. Zaczęło się to w XIX wieku, człeniu.

Pokaż. Bo z tego, co wiem, to był tylko jeden okres, kiedy faktycznie te nierówności się zmniejszyły - okres obu wojen
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 17:08:49 via Wykop
  • 0
Czyli pracownik może sobie pozwolić na więcej, ale najbogatsi zyskują więcej na jego pracy niż on sam.


@Aken: moja teza brzmiała: dzięki kapitalizmowi ludzie z każdej warstwy społecznej mogą sobie pozwolić na coś więcej niż wegetację, mają możliwość robienia rzeczy dla przyjemności i dla swojego rozwoju. Nawet jeśli miał na myśli to co piszesz, stwierdzenie, że następuje większa nierówność dochodów czy że zarobki robotników nie rosną proporcjonalnie do wzrostu gospodarczego,
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 17:18:27 via Wykop
  • 0
Post z serii jaki to kapitalizm jest super bo wymyślił słowo "sport" xD Na pewno nie było wyzwań sportowych w ideologii Marxa.


@jakismadrynickpolacinsku: jasne, że były wyzwania sportowe. Najlepszym sportem było z-----------e w pracy za trzech. Były też zawody w strzelania z bliskiej odległości w tył głowy, zerowanie wódki bez popity, bieg przełajowy przez Syberię, zawody w głodzeniu ludności i kradzieży technologicznej z zachodu.

W swoim manifeście Marx wspomninał o
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 14.03.2023, 17:33:50 via Wykop
  • 0
Ale to jest kompletna bzdura. Nawet Platon się rozpisywał o tym, jak istotny jest sport, a ten będzie twierdził, że wymyślili go kapitaliści, aby się robotnikom nie nudziło xD


@aegispolis: nigdzie nie napisałem, że sport wymyślili kapitaliści, człeniu. Napisałem, że to w czasach kapitalistycznych sport się ROZWINĄŁ. Sport istniał zawsze, kiedyś uprawiali go arystokraci, urządzając polowania czy ćwicząc szermierkę. Ale nie robili tego chłopi, bo nie mieli czasu na takie przyjemności.
  • Odpowiedz

64

Dlaczego Zbigniew Ziobro miał przy sobie broń?

Dlaczego Zbigniew Ziobro miał przy sobie broń?

Minister sprawiedliwości z pistoletem zatkniętym jak jakiś bandzior.

konto usunięte
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 14.03.2023, 09:34:15
  • 63
  • #
    bekazpisu
  • #
    pis
  • #
    polityka
bh933901
bh933901 14.03.2023, 11:44:22 via Wykop
  • 3
Ostre zesranie hoplofobów
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

342

Wyrok po ataku narodowców na Babcię Kasię. Robert B. słono zapłaci

Wyrok po ataku narodowców na Babcię Kasię. Robert B. słono zapłaci

Bąkiewicz skazany.

kolega_z_sasiedztwa
z
wprost.pl
dodany: 08.03.2023, 13:22:16
  • 136
  • #
    4konserwy
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazpisu
bh933901
bh933901 08.03.2023, 15:13:17 via Wykop
  • 13
@El_Polaco: A jako uzasadnienie wyroku sąd podaje, że działanie Bąkiewicza grozi "anarchizacją życia społecznego". Jak bowiem wiadomo, w Polsce ochrona własności przed rozemocjonowanym tłumem to anarchizm.
bh933901
bh933901 08.03.2023, 15:18:53 via Wykop
  • -12
SA i SS też powstaly jako ochrona wieców politycznych.


@Rasteris: wspaniały przykład błędu fałszywego następstwa, czyli nieuzasadnionego przekonania, że następowanie po sobie wydarzeń oznacza relacje przyczynowo-skutkową między nimi. Tak jakby następstwem obrony budynku przed dewastacja było nabycie przekonań faszystowskich.
bh933901
bh933901 08.03.2023, 16:32:56 via Wykop
  • -3
co do faszyzmu i Bąkiewicza, Bąkiewicz działał w ONR. To chyba wystarczy.


@Rasteris: to chyba nie wystarczy. Rozumiem pewną atrakcyjność uproszczeń, ale ONR nie jest organizacją faszystowską, nawet jeśli chce się szukać faszystów, stosunkowo łatwo będzie ich znaleźć właśnie tam.

Poczytaj trż o przedwojennym ONR. Ataki,
bh933901
bh933901 08.03.2023, 18:22:55 via Wykop
  • 5
Sedzia nie ocenia, czy bonkiewicz dobrze postapil, ale ze robil to niezgodnie z prawem.


@majk90: nie kłam, nigdzie nie napisałem, że sąd oceniał, czy Bąkiewicz "dobrze postąpił". Napisałem, że według sędziego powstrzymanie nabuzowanego tłumu to działalność skutkująca anarchizacją życia społecznego. Co jest tezą głupią i absurdalną, bazującą na idiotycznej przesłance, że powtrzymanie przestępcy przed popełnieniem przestępstwa to anarchia, bo od łapania i osądzania przestępców są Odpowiednie Organa Państwa. A zwykły
bh933901
bh933901 08.03.2023, 18:24:17 via Wykop
  • 3
@Rasteris: ale którego ONR? Tego przedwojennego? A ogarniasz, że to nie jest ta sama organizacja co kiedyś? PPS obecny też mam oceniać przez PPS przedwojenny?
bh933901
bh933901 08.03.2023, 18:28:18 via Wykop
  • -5
Dokładnie, do zaprowadzenia porządku publicznego służy policja


@obwarzanekzmakiem: tylko potem nie marudź jak ci nikt nie pomoże na ulicy gdy napadnie cię jakiś troglodyta
bh933901
bh933901 08.03.2023, 21:14:34 via Wykop
  • 3
odwołują się do ich tradycji, swoją drogą niezbyt chwalebnych. A dzisiejszy PPS to inna historia, w tym mocne zrypanie przez Ikonowicza. I program PPS był akceptowalny dla większości, ONR to jawny totalitaryzm.


@Rasteris: ONR to się jawnie od totalitaryzmu odżegnuje, dobrze wiedząc, że dzisiaj prawo zabrania promowania ustrojów totalitarnych, nawet jeśli sami chcieliby to robić. Więc możemy tutaj skończyć dyskusję, bo z rejonów spekulacji opartych na skojarzeniach przeszedłeś do zwykłych
bh933901
bh933901 08.03.2023, 21:23:45 via Wykop
  • 4
Nie kłamię, w tym stwierdzeniu tkwi pochwała dla działania bonkiewicza - co do reszty to jak wyżej. Prawo jest prawem. Samosądy i anarchia nie są częścią przpeisów prawnych, choć pis usilnie do tego zmierza.


@majk90: kłamiesz ponownie. W tym stwierdzeniu nic nie tkwi, bo to opis stanu faktycznego, a nie ocena.
To że intepretujesz ten opis jako opis działania godnego pochwały to swoją drogą całe sedno idiotyzmu pozycji sądu, jak
bh933901
bh933901 09.03.2023, 09:44:57 via Wykop
  • 1
Wcale xD. ONR znaczy Obóz Narodowo-Radykalny. Radykalne poglądy narodowe to dosłownie definicja faszyzmu.


@TeBerry: twój komentarz to dosłownie definicja p---------a od rzeczy
bh933901
bh933901 09.03.2023, 09:49:25 via Wykop
  • 1
Dokumenty programowe "nowego" ONR były wzorowane na przedwojennym. ONR głosił w nich


@Mario7400: uwielbiam tą metodę dowodzenia. Zamiast odwołać się do tego, jak wygląda program obecnego ONR, to lepiej sobie wróżyć z tezy, którą dopiero się próbuje udowodnić.
Program obecnego ONR jest wzorowany na przedwojennym. Ale jawnie odcina się od sympatii z ustrojami totalitarnymi, czyli nie spełnia tego, co dogmatycznie sobie założyłeś, że ma spełniać, bo przecież "jest wzorowany na
bh933901
bh933901 09.03.2023, 11:05:25 via Wykop
  • 1
tak, tak. To nie hailowanie, to salut rzymski. Takie tłumaczenia są zawsze. I dlaczego wybrali sobie tę nazwę i odwołują się do ich tradycji, skoro mają inne poglądy? I jeszcze ten sam znak. No zupełne odcięcie. I jawnie odżegnują się publicznie!


@Rasteris: nie da się mieć takich samych poglądów jak 100 lat temu. Nawet partie jawnie komunistyczne odcinają się od standardowego stalinowskiego terroru, i to nawet nie dlatego, że prawo
bh933901
bh933901 09.03.2023, 11:22:50 via Wykop
  • 0
@Rasteris: nie, nie ma
bh933901
bh933901 09.03.2023, 12:57:48 via Wykop
  • 0
Może jednak przeczytaj ze ZROZUMIENIEM ich program. Jakie zwiększenie samorządności?


@Rasteris: proszę, czytamy więc ze zrozumieniem:
W swojej istocie będzie opierać się na autorytecie, zawierać suwerenność, hierarchiczność, organicyzm, samorządność i zasadę pomocniczości.

Pojawia się samorządność jako hasło, ale przede wszystkim bardziej konkretna zasada pomocniczości, czyli dążność do pozostawienia kompetencji tak nisko na szczeblach organizacji, jak to możliwe
bh933901
bh933901 09.03.2023, 13:00:02 via Wykop
  • 0
Czyli wprowadzają autorytarny, hierarchiczny ustrój, oparty na wartościach narodowych i religijnych, z ograniczeniem (a może wprost likwidacją) partii politycznych. No ale nie są w niczym podobni do faszystów, bo przecież napisali, że odrzucają systemy totalitarne - głównie demokracje liberalną :)


@Mario7400: jak wiadomo hierarchiczny ustrój i odrzucenie demokracji liberalnej oznacza literalnie totalitaryzm
bh933901
bh933901 10.03.2023, 10:22:54 via Wykop
  • 0
@Mario7400: każdy Polak to p-----l i morderca. Przykład: Trynkiewicz.
Ogarnij coś takiego jak metoda naukowa. Nie możesz sobie dowodzić tezy przez podanie wybranych przypadków akurat pasujących pod tezę.
Przez większość historii ludzkość nie rządziła się ani systemami totalitarnymi, ani demokratycznymi (a już na pewno nie była to demokracja liberalna). Były to jednak systemy hierarchiczne. Przykład: feudalizm. Optyka, że albo będziemy mieć demokrację liberalną, albo będziemy mieć f-----m, jest typowym efektem
bh933901
bh933901 11.03.2023, 07:13:42 via Wykop
  • 0
O monarchista ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak Bartyzel i Wielomski. Jak Degrelle.


@Mario7400: o, wykopek wyciągający wnioski z d--y! Cóż za zaskoczenie...

Uzasadniają naukowo, że były w historii ludzkości czasy gdy był sprawiedliwy system hierarchiczny, w którym władał mądry władca absolutny. A w bieżącej konfrontacji demokracji z autorytaryzmem wspierają autorytaryzm.


Pewnie dlatego, że monarchiści popierają dokładnie to, co mówi nazwa - monarchię, a więc rządy jednostki.
bh933901
bh933901 12.03.2023, 16:42:05 via Wykop
  • 0
A że nie da się zrobić teraz monarchii to zróbmy sobie chociaż nazizm.


@Mario7400: czuję się niezręcznie gdy oczekujesz daje się, że będę bronił poglądu tylko z tego powodu, że błędnie założyłeś sobie, że powinien być też moim poglądem

Który to system aby być hierarchicznym musi mieć ciągłość tej hierarchii aż do szczytu
bh933901
bh933901 12.03.2023, 19:04:33 via Wykop
  • 0
To by się nazywał Biuro Polityczne a nie monarcha :)


@Mario7400: bo ty zdaje się żyjesz przekonaniem, że dzisiejszy parlament ma mniejsze uprawnienia niż kiedyś miał król. Dobrze rozumiem?
bh933901
bh933901 12.03.2023, 22:08:09 via Wykop
  • 0
Nie rozumiesz. Nie ma specjalnego znaczenia czy na szczycie takiego hierarchicznego systemu jest jeden władca, triumwirat czy jakiś kolektyw w rodzaju Biura Politycznego KPZR.


@Mario7400 : przecież właśnie to ci pisałem, że nie ma znaczenia, co stoi na szczycie systemu feudalnego

To i tak jest zj.ebany system, których w dzisiejszych czasach objawia się jako KRLD, Rosja, Białoruś, czy niedawno III Rzesza i ZSRR.


Nie masz pojęcia o czym piszesz. System feudalny
bh933901
bh933901 13.03.2023, 11:21:45 via Wykop
  • 0
@Mario7400: dziękuję za to błyskotliwe psychologizujące spostrzeżenie, nawet jeśli nie posuwa dyskusji do przodu

330

Jak moda na studiowanie wśród kobiet dobiła polską demografię.

Jak moda na studiowanie wśród kobiet dobiła polską demografię.

Młode kobiety idąc na studia przesunęły wiele etapów w swoich życiu. Jednym z nich było macierzyństwo.

prosty_chlopak
z
salon24.pl
dodany: 10.03.2023, 09:32:07
  • 276
  • #
    demografia
  • #
    macierzynstwo
  • #
    dzieci
  • #
    studbaza
  • #
    studia
  • #
    rozowepaski
bh933901
bh933901 10.03.2023, 12:05:47 via Wykop
  • -2
@Shadowmoses33: czucie i wiara silniej mówi do mnie niż mędrca szkiełko i oko

395

16-latek skopany na śmierć na ulicy w Zamościu. Cztery osoby zatrzymane - Dzienn

16-latek skopany na śmierć na ulicy w Zamościu. Cztery osoby zatrzymane - Dzienn

Policja zatrzymała kilka osób w związku ze śmiercią nastolatka. Został pobity na ulicy Zamościa.

PrinceSeven
z
dziennikwschodni.pl
dodany: 01.03.2023, 08:28:16
  • 109
  • #
    zamosc
  • #
    policja
  • #
    pobicie
  • #
    nastolatki
bh933901
bh933901 01.03.2023, 11:48:57 via Wykop
  • 11
W trybie pilnym minister edukacji powinien wprowadzić lekcje samoobrony obowiązkowe dla wszystkich nastolatków.


@PrezesBoss: jest i typowa wykopowa recepta na rozwiązanie każdego istniejącego problemu na świecie: obowiązkowe kursy i szkolenia. Nie żeby ta metoda rozwiązywała każdy problem choćby w schronisku dla zwierząt, przy tresowaniu psów.

3591

Opinia dotycząca b. pracownika zakładu ELEKTROPLAST Daniela O.

Opinia dotycząca b. pracownika zakładu ELEKTROPLAST Daniela O.

"Zarząd firmy ELEKTROPLAST Sp. z o. o. wystawia jednoznacznie negatywną opinię pracownikowi Danielowi Obajtek. W odczuciu władz firmy działał on przez wiele lat na szkodę zakładu w którym był zatrudniony. Niewłaściwa polityka kadrowa, złe utrzymanie maszyn, źle prowadzony zakup surowców (...)"

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 28.02.2023, 11:40:23
  • 298
  • #
    obajtek
  • #
    obajtekdodymisji
  • #
    elektroplast
  • #
    kariera
  • #
    praca
  • #
    kierownik
bh933901
bh933901 28.02.2023, 16:47:08 via Wykop
  • 6
@ekjrwhrkjew: a znalezisko czytał, czy jak każdy wykopek posłużył się własnymi urojeniami do jego zastąpienia?

843

po cenzurze książek dla dzieci czas przyszedł na Jamesa Bonda!

po cenzurze książek dla dzieci czas przyszedł na Jamesa Bonda!

Nowo wydawane wersje książek o agencie 007 autorstwa Jana Fleminga zostaną odpowiednio ocenzurowane i przeredagowane przez "ekspertów wrażliwości kulturowej" by nie by nie godziły w wykreowanych "czytelników wrażliwych". Wygląda na to, że w tym przypadku będzie bardzo dużo pracy do wykonania.

dr_gorasul
z
telegraph.co.uk
dodany: 26.02.2023, 20:31:45
  • 156
  • #
    cenzura
  • #
    literatura
  • #
    ksiazki
  • #
    jamesbond
  • #
    uk
  • #
    bekazlewactwa
bh933901
bh933901 27.02.2023, 17:14:24 via Wykop
  • 2
przecież Orwell był lewicowcem ( ಠ_ಠ)


@dorkas: dzisiejszy lewicowiec to jutrzejszy prawicowiec
bh933901
bh933901 27.02.2023, 17:21:23 via Wykop
  • 1
@Indoctrine: był jak najbardziej lewakiem, walczącym w Hiszpanii w komunistycznej bojówce. To, że nie po drodze było mu ze stalinowską wizją komunizmu nie zmienia faktu, że był radykałem.

507

Lewica to SEKTA używająca "grzechu pierworodnego" dla poczucia winy.Od 4:01

Lewica to SEKTA używająca "grzechu pierworodnego" dla poczucia winy.Od 4:01

Nie to nie bajt. Pewnie sporo osób wie o co chodzi, ale dla tych które jeszcze o tym nie słyszały. Lewica używa rasizmu do wmawiania innym (białym), że urodzili się rasistami i teraz muszą się do tego przyznać, czuć poczucie winy którego nie da się wyleczyć i nauczyć się z tym żyć.

rifraw
z
youtube.com
dodany: 11.02.2023, 15:07:29
  • 115
  • #
    ciekawostki
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    religia
  • #
    sekta
  • #
    jimmykimmel
bh933901
bh933901 12.02.2023, 13:02:11 via Wykop
  • 0
@apo: jeszcze się przestań identyfikować jako mężczyzn, żeby nie musieć się tłumaczyć z "męskich przywilejów".

Ustępowanie pola rosnącemu rakowi nie jest żadnym rozwiązaniem. Raka trzeba usunąć, a nie liczyć, że nie się nie rozwinie.
B.....n
B.....n
konto usunięte 08.02.2023, 16:53:18
  • 1179
TAK DLA AMERYKANIZACJI EUROPY XD
AMERYKANIZACJA CZAS START
Popierasz, plusujesz.
America fuck yeah
#ukraina #usa #heheszki #sykulski #geopolityka #wojna #polska #europa
B.....n - TAK DLA AMERYKANIZACJI EUROPY XD
AMERYKANIZACJA CZAS START
Popierasz, plusu...

źródło: amerikaaa

Pobierz
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 09.02.2023, 10:10:04 via Wykop
  • 0
@galmok: zawsze bawi wypominanie komuś przez Niemców prowadzenia wojen
  • Odpowiedz
HxRT0301
HxRT0301
08.02.2023, 10:24:00
  • 17
Może mi ktoś powiedzieć do czego to zmierza? jak widzę laskę w takim outficie to nie wiadomo jak piękna by była z 7/10 leci do non ruchable, to już mechanicy mają lepszy ubiór.

#modadamska #opinia #ubior #moda
HxRT0301 - Może mi ktoś powiedzieć do czego to zmierza? jak widzę laskę w takim outfi...

źródło: temp_file.png4214966202393832095

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 08.02.2023, 16:10:02 via Wykop
  • 1
Może mi ktoś powiedzieć do czego to zmierza?


@HxRT0301: nigdzie to nie zmierza. Za 5 lat będzie zupełnie inna moda, będąca równie z d--y jak każda poprzednia.
  • Odpowiedz
tylkoponsfw
tylkoponsfw
tylkoponsfw
08.02.2023, 06:01:24
  • 76
W Polsce brakuje 1,5 mln kobiet według spisu osób po stanie cywilnym.

Na dodatek w Polsce jest więcej studentek aniżeli studentów, w związku z czym zachodzi zjawisko homogamii, czyli kobiety chcą partnera ze statusem wyższym od ciebie co w praktyce oznacza, że dużo mężczyzn bez wykształcenia wyższego również będą skazani na samotność.
#przegryw #blackpill #studia #p0lka #rozowepaski #logikarozowychpaskow #pieklomezczyzn
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 08.02.2023, 15:48:38 via Wykop
  • 1
@tylkoponsfw: formalne wykształcenie nie definiuje wykształcenia w ogóle. Nigdy mnie żadna nie zapytała o dyplom, co więcej, podszyte zaintrygowaniem pytania o to "skąd tyle wiem" słyszałem właśnie wtedy, gdy wypowiadałem się na tematy, w których formalnego wykształcenia akurat nie mam.
  • Odpowiedz
Porton
Porton
08.02.2023, 08:25:48
  • 211
Fajny bojkot gry na twitchu, że wczoraj wieczorem 1,5mln ludu prawie oglądało, a może i więcej w nocy XD

Kolejny sukces lewactwa, gra zbiera świetne oceny, szacuje się że wyniki sprzedaży przekroczą oczekiwania twórców, a wycie i ból d--y lewactwa to tylko wisienka na torcie XD

Jeszcze te żałosne próby "cancelowania" każdego kto dobrze się wypowiada, streamuje czy w ogóle ośmielił się kupić grę XD

A
Porton - Fajny bojkot gry na twitchu, że wczoraj wieczorem 1,5mln ludu prawie oglądał...

źródło: xdd

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 08.02.2023, 15:31:47 via Wykop
  • 0
dawno nie przeczytałem nic głupszego niż to że geje dobrzy a transy źli. Na podstawie jakiego k---a kryterium ? kto dal Ci prawo mówienia który człowiek jest dobry a który zły?


@volodia: a tobie kto dał prawo?
  • Odpowiedz

1062

Uciekła z Arabii na zachód by finalnie wylądować na Onlyfans

Uciekła z Arabii na zachód by finalnie wylądować na Onlyfans

Fantastyczna historia kobiety, która uciekła z opresyjnego islamskiego kraju ku zachodniej wolności. W blasku fleszy, fotek z politykami i aktywizmu przeszła ewolucję w nowomodną silną i niezależną kobietę. Historia od Arabii do onlyfans.

eMWu12
z
twitter.com
dodany: 07.02.2023, 07:28:50
  • 380
  • #
    rozowepaski
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
bh933901
bh933901 07.02.2023, 15:19:21 via Wykop
  • 31
co w tym złego? Może i jest to mało ambitna "praca" ale niech se robi co chce.


@a_jozewic: a kto napisał, że to coś złego? Kto napisał, że nie może se robić co chce? Jest to żenujące, albo może nawet śmieszne. Dlatego ludzie wyrażają swoje zażenowanie lub rozbawienie. Tak jakbyś ty zarabiał przez to, że pozwalasz sobie za pieniądze pluć na ryj. Nie mam nic przeciwko, co nie znaczy, że
bh933901
bh933901 08.02.2023, 14:35:09 via Wykop
  • 0
@zapomnialemhaslo: albo swoje projekcje i urojenia na temat intencji innych osób
bh933901
bh933901 08.02.2023, 14:57:39 via Wykop
  • 0
@zapomnialemhaslo: sumiennie pracujesz na odebranie sobie resztek powagi
bh933901
bh933901 08.02.2023, 15:03:19 via Wykop
  • 0
@zapomnialemhaslo: wróć, gdy faktycznie zaczniesz naśladować mój sposób wypowiedzi, czyli oprócz rzucania jednozdaniowych opinii, podpierać je również argumentami. Inaczej nie pozostaje mi nic innego jak odnotować kolejną próbę zaklinania rzeczywistości w sposób przenikliwie nieudolny.
bh933901
bh933901 08.02.2023, 15:08:17 via Wykop
  • 0
@zapomnialemhaslo: to dobrze, bo twój sposób wypowiedzi jest tutaj dowodnie uwieczniony i nie musisz się zdawać na moje projekcje oraz urojenia, aby zobaczyć swój brukowy poziom

484

Rozgrywka w D&D trwająca 40 lat.

Rozgrywka w D&D trwająca 40 lat.

Robert jest mistrzem gry od lat 80. ubiegłego wieku. Niesamowita siła woli i kreatywność pozwala kontynuować jedną, tę samą rozgrywkę, nieprzerwanie, od 40 lat. Gość sam maluje figurki, tworzy lore, system i zasady. Materiał w języku angielskim

Szumny
z
youtube.com
dodany: 05.02.2023, 16:07:20
  • 114
  • #
    grybezpradu
  • #
    gry
  • #
    ciekawostki
  • #
    rozrywka
  • #
    fantastyka
  • #
    pcmasterrace
bh933901
bh933901 06.02.2023, 11:04:23 via Wykop
  • 3
Jak dobrze zrozumiałam to niczym się to nie różni. trolle i ludzie to raczej dwa inne gatunki niż rasy


@Enzoi: zważywszy, że w D&D są półtrolle, czyli ludzie i trolle mogą się mieszać, to raczej powinno się mówić o rasie, a nie gatunku.
bh933901
bh933901 07.02.2023, 16:44:30 via Wykop
  • 0
Inne gatunki też chyba mogą się łączyć.


@Enzoi: tak, to nie rozstrzyga, że mamy do czynienia z tymi samymi gatunkami, tylko że obie grupy są na tyle pokrewne, że to już kwestia zdefiniowania ich wzajemnej zależności przez autora. Sam bym uznał trolle za oddzielny gatunek, ale to już zależy od intencji autora - jeśli chce. może uczłowieczać te istoty, tak jak w Warhammerze 40k odpowiedniki ogrów czy krasnoludów są po

390

Tak wygląda życie na tym osiedlu. Bezrobocie mieszkańców to prawie 100 proc.

Tak wygląda życie na tym osiedlu. Bezrobocie mieszkańców to prawie 100 proc.

Wieloosobowe rodziny tłoczą się w ciasnych mieszkaniach. Często bez dostępu do bieżącej wody i prądu. Bezrobocie wśród mieszkańców to prawie 100 proc., a większość dochodów pochodzi ze środków socjalnych, kradzieży, żebractwa i czasem dorywczej pracy. Poznajcie historię osiedla...

nightmeen
z
onet.pl
dodany: 06.02.2023, 19:04:20
  • 217
  • #
    ciekawostki
  • #
    ludzie
  • #
    swiat
  • #
    fotografia
  • #
    podroze
bh933901
bh933901 07.02.2023, 13:15:06 via Wykop
  • 9
@jamajskikanion: typowe nadęcie wrażliwego społecznie intelektualisty, który doznaje uniesienia, gdy rozczuli się nad jakimiś patusami
bh933901
bh933901 07.02.2023, 15:58:51 via Wykop
  • 10
@kinlej: Mariusz Szczygieł ma rację w swojej konkluzji. Sam wszakże jest osobą o wysokim poziomie kultury, jako wybitny Literat (specjalnie dużą literą, akcent na pierwszą sylabę), a jednocześnie jest szaleńcem, a przynajmniej zwykłym zjebem, pouczającym cały czeski naród za zupełnie naturalną chęć życia w państwie monoetnicznym i monokulturowym
CipakKrulRzycia
CipakKrulRzycia
06.02.2023, 11:16:10
  • 96
#januszkowalski #wiatraki #energia #polityka #polska #pytanie to ile tych wiatraków z ilu już spłonęło bo Janusz nie wspomniał?
CipakKrulRzycia - #januszkowalski #wiatraki #energia #polityka #polska  #pytanie to i...

źródło: IMG_20230206_121135

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bh933901
bh933901 06.02.2023, 16:55:07 via Wykop
  • 0
to nie on jest głupi (zarobił już wiele milionów przez SSP) tylko wy, którzy się z niego śmiejecie.


@szumowina_wadowicka: to nie my jesteśmy głupi, tylko wykopek, który uważa, że zarobione pieniądze świadczą o mądrości
  • Odpowiedz
bh933901
bh933901 07.02.2023, 12:40:11 via Wykop
  • 0
@szumowina_wadowicka: to fajnie, ale jego niegłupota póki co przybiera postać bezobjawową, to znaczy nie użył swojego aparatu gębowego do wypowiedzenia nigdy niczego, co nie byłoby żenującą kompromitacją. Nie wiem więc z czego wnioskujesz, że nie jest on głupcem.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15
  • Strona 4 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.02.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 19.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 24.04.2017

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 20.09.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl