Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko395
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

audyt-obywatelski

audyt-obywatelski

Dołączył 2 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1035
  • Znaleziska 986
  • Mikroblog 49
  • Obserwujący 274
  • Obserwowane
    • 0 profile
    • 0 tagi
eugeniusz_geniusz
eugeniusz_geniusz
15.03.2023, 15:48:16
  • 0
I co tam panie @audyt-obywatelski przecież nagrywali przestrzeń publiczną, o co ta afera? XD #audytobywatelski
źródło: 1EEEFBC1-5D03-4C93-A61C-A38803075476
  • 11
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 17.03.2023, 08:03:08 via Wykop
  • 0
@JohnReese: wywołujesz mnie do odpowiedzi, ja ci odpowiadam merytorycznie na w mojej ocenie ewidentnie prześmiewcze rzeczy, ale prześmiewcze w taki sposób, gdzie ma się do mnie jakieś uwagi, czy pretensje, a ty mi mówisz że to żart, a potem kreujesz sobie sytuację, do której niby dążę, mimo że na kanale nie ma najmniejszego dowodu na takie moje chęci. Pogubiłem się, może to rzeczywiście nie na mój umysł, za dużo zamieszania w
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.03.2023, 14:05:20 via Wykop
  • 1
@JohnReese:
1. Nie interesuje mnie to, kogo ty uważasz za normalnego.
2. Możesz mieć opinię dotyczącą mojego kanału, jaką tylko chcesz, nazwę mam taką jaką sobie chciałem mieć. Wiem, że to być może szok dla Ciebie, ale jak tak już mam, robię co lubię, mogę i chcę.
3. Nie rozumiesz albo nie znasz przepisów dotyczących monitoringu, gdybyś znał, nie zadawał byś takiego pytania, panowie w taki sposób zwyczajnie tego nie mogli
  • JohnDeere
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.03.2023, 17:44:57 via Wykop
  • 8
@eugeniusz_geniusz: wychodzi twój brak znajomości tematu, no bo jeśli te kamery były tam umieszczone i stale nagrywały/przekazywały obraz, to mamy do czynienia z monitoringiem w najlepszym dla nich przypadku w miejscu publicznym, co jest kompletnie czymś innym niż moje działanie. Ci ludzie zwyczajnie nielegalnie prowadzili monitoring, a więc łamali prawo.

Sprawa nr. 2, to można całkiem zasadnie się domyślać, że służby coś konkretnego wiedziały o tych ludziach, tak wynika po części
  • przemyslaw-priemek
  • Lysy32
  • komakow
  • HuGho
  • jack_
  • +3 innych

327

"Interwencja": Życie pod kontrolą. Sąsiad obserwuje z kamer

Żyją jak w reality-show, ale zamiast sławy są wizyty na policji. Mieszkańcy ul. Polnej w Ozorkowie koło Łodzi są podglądani i nagrywani przez sąsiada, który zamontował na swojej posesji kilkanaście kamer. Niektóre skierował wprost na domy sąsiadów, nawet na ich toalety.

janusz_z_czarnolasu
z
polsatnews.pl
dodany: 08.03.2023, 18:15:56
  • 261
  • #
    polska
  • #
    monitoring
  • #
    kamery
  • #
    prawo
  • #
    prywatnosc
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.03.2023, 10:17:22 via Wykop
  • 0
@Pawel993: różnica jest spora, ja nie prowadzę monitoringu, a ten podlega już stosownym regulacjom. Nie polecam ustawiania kamer na działkę sąsiada, najdelikatniej rzecz pisząc, bardzo wątpliwa prawnie działalność.

663

Rambo z Ochrony w Mielcu

Cieciowi pomyliły się role

xxwykopekxx
z
youtube.com
dodany: 04.03.2023, 14:14:45
  • 243
  • #
    audytobywatelski
  • #
    rozrywka
  • #
    ciekawostki
  • #
    afera
  • #
    wydarzenia
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 19:31:38 via Wykop
  • 0
@rolnik_wykopowy: nie i będziesz musiał z tym żyć ;-) A z tym cudzym mieniem to sobie uważaj...to cudze mienie pobiera ode mnie kasę...
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 17:41:12 via Wykop
  • 1
@Sahim: masz prawo, myśl co chcesz, ja robię, co chcę.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 15:50:57 via Wykop
  • 9
@Sahim: nie, nie wrzucają się same, ale autor nie ma na celu zabicia twojej nudy. Wrzuca, bo jemu wydają się interesujące, bo lubi i chce i może to robić.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 15:49:29 via Wykop
  • 13
@abeborak: 1. Nie ma prowokacji, gdyż nie podżegam do czynów zabronionych, ani nie oczekuję żadnych reakcji. Czasem są, czasem nie ma, czasem jest miło i idą pochwały, a czasem zdarza się postępowanie dyscyplinarne, bo komuś mylą się role i czasy.
2. Nie jest logicznym pisanie o zakazach, gdy zakazów nie ma.
3. To, co pokazuję, to obiekty które mnie interesują i np. jak bronić się przed bzdurami opowiadanymi przez formacje, którym
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 12:27:52 via Wykop
  • 23
@Sahim: tutaj nikt nie jest od zaspokajania twojej potrzeby zabicia nudy. Autor jest turystą robiącym zdjęcia. Z zewnątrz obiektów. Legalnie. Tyle.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 12:26:53 via Wykop
  • 37
@0pln: jest bezwzględny zakaz...jedynie w twojej i w paru innych głowach, bo nie w przepisach.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 12:25:56 via Wykop
  • 29
@abeborak: 1. Nie czytałeś rozporządzenia, bo gdybyś czytał, to byś wiedział, że nie ma tam żadnego zakazu. Wymyślasz
2. Rozporządzenie, na które się powołujesz, zostało uchylone wiosną zeszłego roku. Weszło nowe podobne, też nie ma tam żadnych zakazów, o których wspominasz, że są. Jesteś troszkę jak ten pan z ochrony. Bez urazy.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.03.2023, 12:23:32 via Wykop
  • 37
@rlubiatowski: w prawie nie ma, ale powinienem ponieść konsekwencje. Proponujesz bandyterkę.
PomocnikBob
PomocnikBob
23.02.2023, 22:23:32
  • 16
Audytobywatelski zapowiedział odcinek z Podkarpacia, a dokładnie z zakładów produkujących uzbrojenie dla Wojska Polskiego i nie tylko. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Dla mnie chłop nie ma najmniejszych zahamowani dla atencji. Racja ma prawo nagrywać w miejscu publicznym i śmiesznie się oglądało, jak próbowano go ganiać spod jakichś prywatnych firm czy ambasad, przez ludzi nieznających prawa. Dla mnie zaczął przeginać, nagrywając obiekty infrastruktury krytycznej. Teraz robi wycieczki pod zakłady zbrojeniowe,
  • buliszek
  • harcerz
  • tentakijeden
  • ZuluScout
  • Wyimaginowanypsychoanalityk
  • +11 innych
  • 40
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 27.02.2023, 16:34:02 via Wykop
  • 0
@pawelJG: ok, już tam coś odpowiedziałem...
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 26.02.2023, 20:21:49 via Wykop
  • 0
@elektryczny_mariusz: ty nie napisałeś, że tak się zdarza, tylko że tak będzie kiedyś...ale luzuje rajtuzy po twoim wyjaśnieniu. Proponuję w takich sprawach rozsądniej dobierać słowa. Pozdro.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 26.02.2023, 19:32:03 via Wykop
  • 0
@elektryczny_mariusz: ja rozumiem, że dla ciebie śmieszne jest to, co napisałeś. Ale w rzeczywistości użyłeś zdania twierdzącego z implikacją wiedzy na temat mojej śmierci. Ty chłopaku zwyczajnie mi groziłeś. Najwyraźniej masz ochotę zabawić się w pewną grę z możliwościami w takiej sytuacji. Dobrze to zrozumiałem?
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 26.02.2023, 19:04:58 via Wykop
  • 0
@pawelJG: co tam?
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 26.02.2023, 17:29:48 via Wykop
  • 0
@elektryczny_mariusz: zapiszę sobie ciebie na wszelki wypadek, by wiedzieli gdzie najpierw szukać w takiej sytuacji.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 26.02.2023, 17:28:45 via Wykop
  • 0
@koala667: o czym ty opowiadasz? Co masz na myśli? Przecież takie filmy pojawiały się od początku istnienia tego kanału.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 26.02.2023, 17:11:22 via Wykop
  • 0
@PomocnikBob: sranie do paczkomatu akurat dozwolone nie jest, ale to szczegół. Weź mi wytłumacz, kto ustala standard tej słynnej moralności, co to na nią się powołujesz? Co to jest ta moralność? Czy to jest jakiś obiektywny byt? Jest jakieś guru ustalające, że to należy, a tamto nie? Jak to się odbywa, że ta owa "moralność", cokolwiek to jest i jakkolwiek jest to ustalane, tak bardzo weszła ci w serducho?
mj12
mj12
04.02.2023, 19:05:17
  • 0
Jak to jest fotografowaniem różnych teoretycznie krytycznych obiektów w stylu jednostki wojskowe, elektrownie, porty widocznych w przestrzeni publicznej? Poczytałem trochę w internetach, ale mam trochę wątpliwości.

Znalazłem rozporządzenie w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa lub obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20220000880/O/D20220880.pdf
ale tam nie ma niczego o fotografowaniu, nagrywaniu itp. Piszą o tym, czym jest taki obiekt, ale niewiele poza tym. Jest odniesienie do ustawy o obronie ojczyzny:
"[...] Na
  • 6
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 06.02.2023, 15:38:06 via Wykop
  • 0
@mj12: no ja myślę ;-)
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 04.02.2023, 19:16:26 via Wykop
  • 2
@mj12: To nie jest kwestia sądzenia. Na kanale właśnie to robię, filmuję obiekty także ważne z punktu widzenia bezpieczeństwa państwa. Bo można i tyle. Omawiam z tym związane przepisy, pokazuje postępowania dyscyplinarne wobec tych, co upierali się inaczej i tak dalej. Wystarczy zajrzeć na kanał na youtube.
  • mj12
  • Tytanowy_Lucjan
pawelczixd
pawelczixd
05.02.2023, 14:40:52
  • 590
Czy można protestować z pustym transparentem pod siedzibą PiS? Można, ale władza chce wiedzieć kto protestuje!

Wczoraj pod siedzibą PiS na Nowogrodzkiej w #warszawa protestowałem z pustym transparentem. Czemu pustym? To mój sprzeciw przeciwko angażowaniu coraz większych środków publicznych w kneblowanie ust krytykom władzy. To SLAPP w polskim, wschodnim wydaniu. Czyli nie wydajemy już prywatnych pieniędzy na dorbych prawników. Teraz wydajemy na to publiczne pieniądze. Nie podoba mi się to od wielu
źródło: 000FEFO9AMBPKR5D-C122-F4
  • musztym
  • parapseudopsychopatolog
  • ChristianHorner
  • yupitr
  • TenXen47
  • +585 innych
  • 24
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.02.2023, 20:21:56 via Wykop
  • 0
@Tytanowy_Lucjan: @ppawelczixd żadna tajemnica, shotcut jakby co.
mexxl
mexxl
29.01.2023, 09:21:28
  • 0
#danielmagical
@audyt-obywatelski na czacie u magicala pozdrawia matki 500+.
Co to się stało z internetami w 2023 roku #patostreamy
  • 1
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 29.01.2023, 17:45:07 via Wykop
  • 0
Nie wiem o co Ci chodzi dokładnie. Możesz jaśniej?

1128

Rosjanie szpiegują na Bałtyku? Podejrzana aktywność u morskich granic Polski

W ostatnich tygodniach mediach żyją historią rzekomo hiszpańskich nurków szukających w styczniową noc bursztynu nieopodal Naftoportu w Gdańsku. To nie jedyna podejrzana aktywność nad Bałtykiem w ostatnim czasie.

Biznesalert
z
biznesalert.pl
dodany: 24.01.2023, 08:33:34
  • 83
  • #
    energetyka
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    polska
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 24.01.2023, 11:46:03 via Wykop
  • 17
@derton778: tyle osób do mnie o tym pisze, że będzie materiał na ten temat ciekawie powiązany z moją przygodą

511

Zatrzymanie pod SWW

– Ręce na ścianę, nogi szeroko. Ruchy! Masz jakieś urządzenia nagrywające? – to ostatnie interesowało go najbardziej – Ręce na ścianę. Szybko. – wyrzucał z siebie kierując mnie lufą wzdłuż ulicy pod mur, kilkadziesiąt metrów poza jednostką. W końcu stanąłem z rękoma na murze.

Wloczykij1979
z
sluzbyiobywatel.pl
dodany: 17.01.2023, 19:05:11
  • 135
  • #
    polska
  • #
    sluzbyspecjalne
  • #
    prawo
  • #
    sww
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 18.01.2023, 15:31:42 via Wykop
  • 1
@Kardom: obiekt bardzo interesujący, a ja lubię filmować obiekty, które mnie interesują, więc...

857

Ochrona Amazona i Orlenu nie lubi kamer.

Odwiedzam lokalizacje, które wskazali widzowie, a które wydały mi się interesujące. Amazon "pod" Wrocławiem, zakłady grupy Orlen we Włocławku i obiekty wojskowe w Lesznie. Są problemy, bo prawo jest dla wielu problemem. Dzień, w którym odwiedziłem włocławski kompleks orlenowski, to ten...

Hymenajos
z
youtube.com
dodany: 14.01.2023, 08:18:49
  • 299
  • #
    polska
  • #
    orlen
  • #
    audytobywatelski
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 20:58:38
  • -1
@MiroslawDE: odcinek 85, zapraszam.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 10:52:06
  • 3
@Czerwony_jak_WIG20: twoje pytanie zawiera tezę.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 09:55:14
  • 6
@killuawykop: nie przypominam sobie sytuacji, gdzie bym przeszedł choć raz wokół obiektu, robisz to, co część z nieprzychylnych widzów, a więc nadajesz ostrości treści, która tej ostrości nie posiada. Dodajesz elementy, których w niej nie ma. Nie ma tu prowokacji, bo nie podżegam do czynów zabronionych i nie oczekuję jakiegokolwiek zachowania. Odbieranie mi możliwości bycia rzeczywiście zainteresowanym danym obiektem, jest próbą niemerytorycznej dyskredytacji, do której jestem przyzwyczajony. Kominiarka występuje może w
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 08:30:00
  • 3
@manjan: nie, w USA nie ma zakazu filmowania obiektów z zewnątrz. To, co podlinkowałeś, nie oznacza istnienia w takiego zakazu w sensie absolutnym(wewnątrz, z zewnątrz i w każdej sytuacji) ze względu na przepis choćby pierwszej poprawki do konstytucji USA, co audytorzy dowodzili w praktyce wielokrotnie właśnie w tym kraju przez filmowanie obiektów militarnych. Wpisz sobie w YouTube "first amendment audit military" a zobaczysz temat w praktyce na wielu filmach.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 08:19:21
  • 6
@Mitchell5: tak czytam podobne teksty mniej więcej co tydzień od ponad dwóch lat ;-)
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 08:15:51
  • 1
@nobodyknows: easy https://www.youtube.com/watch?v=EtsSys10qhkt
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 15.01.2023, 07:52:09
  • 10
@aleksc: każdy "wykorzystuje" prawo. Tak działa rzeczywistość. Ty chodząc po ulicy też to prawo wykorzystujesz.
Nie wiem skąd dokładnie bierze się Twoja obawa, ale wiem że u wielu o podobnym zdaniu do Twojego, ta obawa bierze się z niewiedzy. Nie udostępniam i nie filmuję niczego, co jest uznane za tajne, niewidoczne z ulicy dla wszystkich i o czym nie ma informacji w przestrzeni publicznej. O tych obiektach, które widzisz, zgodnie z

514

Policja pozyskała narzędzia do inwigilacji. Wydała na to 6,5 mln zł

Policja bez problemu sprawdzi, co lajkujesz w sieci – jeżeli uzna, że jest taka potrzeba. Dotrze do wszystkich zasobów twojego telefonu czy tabletu, nawet tych szyfrowanych i usuniętych. Będzie też mogła na żywo śledzić twoją lokalizację.

Korda
z
telepolis.pl
dodany: 11.01.2023, 22:23:39
  • 91
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    smartfon
  • #
    prywatnosc
  • #
    cyberbezpieczenstwo
  • #
    inwigilacja
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 12.01.2023, 07:13:45
  • 9
Rozumiem, że ktoś wmówił naszym miłościwie panującym, że "programik" za 1,5 miliona dolarów nagle pokona zabezpieczenia "apla" za wieeelokrotnie większe pieniądze, z którymi w dwóch, czy w trzech modelach wstecz od najnowszych począwszy, nikt sobie nie radził. Dlaczego to mnie nie dziwi...
  • 1
mejjt
mejjt
09.01.2023, 16:19:16
  • 1
Dlaczego ten cały "audytor" za każdym razem powtarza, że nie ma podstawy do legitymowania a w 99% przypadkach i tak się legitymuje xDD nie lepiej byłoby odmawiać legitymowania za każdym razem i nakręcić jakąś większą aferę w mediach, że policja bezpodstawnie zawija ludzi na komisariat? Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy dlaczego audytor prawie zawsze się legitymuje, to obawa przed uszkodzeniem ciała na komisariacie( ͡° ͜ʖ ͡°)(
  • Smacznej_Kawusi
  • 37
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.01.2023, 18:22:02
  • 2
@Smacznej_Kawusi: wiesz jak to śmiesznie brzmi, gdy piszesz o tych, co to nie potrafią wygooglować artykułu i nazywasz ich dzbanami, a następnie robisz dokładnie to samo? ;-) Zdradzę ci "sekret", o którym dyscyplinarnie przekonali się twierdzący, jak ty. Nie istnieje ani artykuł, ani ustawa, ani rozporządzenie zakazującej fotografowania obiektów, o których wspominasz. To dlatego karane są osoby przed kamerą, a nie człowiek za nią. O tych karach też jest na kanale.
  • x_xRazorx_x
  • JohnDeere
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.01.2023, 17:51:59
  • 4
@Smacznej_Kawusi: nie ma tak lekko, Ci co sobie odpuścili i przed kamerą przyznali się do błędu, mają spokój. Ale zdarzyli się i Ci drudzy. I już wiem, że żałują...
  • Smacznej_Kawusi
  • Ziolopex
  • PaszaVonPomiot
  • karakanjaroslaw
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.01.2023, 17:47:04
  • 5
@Smacznej_Kawusi: no to zaprezentuj nam to wykroczenie, które popełniam, a którego "te dzbany" nie potrafią wygooglować".
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.01.2023, 17:41:35
  • 8
@mejjt: jest jeden problem. Nazywa się on "twoje liczenie". Policz to jeszcze raz. W ostatnich czterech miesiącach przynajmniej czterokrotnie odmówiłem legitymowania policji, niejednokrotnie także ŻW i AW. Nie wiem, co wg ciebie byłoby lepiej, ale wg mnie nie byłoby lepiej odmawiać za każdym razem, bo wtedy nie sprawdziłbym tego, co chcę sprawdzać i mówiłem o tym wielokrotnie w materiałach, np. w q&a, ale najwyraźniej przegapiłeś. Nie sprawdzę, czy policja informuje obywatela

1076

Jeżdżą po ulicy i robią zdjęcia domów?

Mieszkańcy Krotoszyna wzajemnie ostrzegają się na portalu społecznościowym przed podejrzanym samochodem i siedzącymi wśród osobami, które pod nieobecność właścicieli robią zdjęcia domów i nieruchomości. To pewnie tylko audyt obywatelski...

szakalakier
z
msn.com
dodany: 03.01.2023, 20:52:25
  • 374
  • #
    polska
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.01.2023, 16:17:57
  • -1
@qwerty54321: nie ma takiego artykułu. Natomiast są sytuacje, w których pewne zachowania związane z fotografowaniem domów można byłoby uznać za nękanie. Nie wiem, jak się ma sytuacja w tym przypadku, ale jeśli ktoś podjechał, stanął, zrobił spoza terenu prywatnego kilka zdjęć w kilka minut i pojechał, to nie zrobił niczego niezgodnego z prawem, nie można go wylegitymować nawet. Taka "cena" swobód obywatelskich.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.01.2023, 14:27:46
  • -1
@qwerty54321: nie wiem, co mam wyjaśniać. Zadaj pytanie, może odpowiem.

2711

Legitymowanie przez policję wymaga podstawy prawnej.

Legitymowanie przez policję wymaga podstawy prawnej — brak prawidłowej podstawy oznacza, że odmowa wylegitymowania się nie jest wykroczeniem Wyrok Sądu Okręgowego we Wrocławiu z 8 listopada 2022 r. (IV Ka 938/22)Funkcjonariusze policji mają prawo żądać danych osobowych w tym adresu zamieszkania

powsinogaszszlaja
z
wykop.pl
dodany: 29.12.2022, 16:17:40
  • 322
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    policja
  • #
    daneosobowe
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 30.12.2022, 07:08:48
  • 0
@Ja_Tylko: jest już, szukaj w komentarzach.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 29.12.2022, 22:54:43
  • 9
@murison: trąbię o tym od niemal początku istnienia kanału. To znaczy o braku podstaw do legitymowania, jeśli nie są spełnione warunki z artykułu 14. Natomiast widzę logiczną wadę w uzasadnieniu podawania adresu. Artykuł 65 KW mówi o miejscu zamieszkania, a nie o adresie zamieszkania, a to potężna różnica, gdyż ten pierwszy jest właściwie jedynie nazwą miejscowości, w której mamy zamiar "bytować" przez jakiś czas - to z kodeksu cywilnego. A co

693

Ktoś kogoś podejrzewa. Policja? Żandarmeria?

"Odwiedziłem Elbląg. Ponownie. Na straży Służba Dyżurna, Żandarmeria i Policja. Ktoś mnie o coś podejrzewa. Tylko o co?

power_bank
z
youtube.com
dodany: 23.12.2022, 19:59:13
  • 281
  • #
    polska
  • #
    audytobywatelski
  • #
    elblag
  • #
    policja
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 25.12.2022, 18:40:46
  • -1
@7777777: jasne, natomiast koncepcja tego kanału, to nie jest koncepcja ATA. Zdarzają mi się sporadycznie sytuacje, gdzie omawiam jakieś interwencje, natomiast ATA o ile dobrze pamiętam, buduje swój kanał także, a kiedyś może przede wszystkim na ocenianiu uczestników całego zdarzenia w tym też audytorów. Trochę by to dziwnie wyglądało, gdybym miał oceniać samego siebie po interwencji, a pamiętajmy że jestem niemal ciągle ich uczestnikiem - w materiałach na tym kanale.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 25.12.2022, 18:30:12
  • 0
@sargento: już tak mam, że robię to, na co mam ochotę, a nie to, czego oczekuje ode mnie widz "tatuś".
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 25.12.2022, 18:27:36
  • 2
@preseed42: pozdro
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 24.12.2022, 08:35:55
  • 36
@preseed42: informacja o zażaleniu na czynność legitymowania, jest obowiązkowa, gdy do tego legitymowania rzeczywiście dojdzie. Gdy nie ma czynności legitymowania ani zatrzymania, nie ma koniczności informowania o możliwości złożenia zażalenia na coś, do czego nie doszło...
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 24.12.2022, 07:40:17
  • 6
@SmialyMichas: dzięki i wzajemnie :)
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 23.12.2022, 20:39:34
  • 67
@Kenpaczi: ;-)

4119

Zemsta Szefa Wywiadu Wojskowego

Dwa miesiące temu opublikowałem artykuł o luce bezpieczeństwa w obiekcie Służby Wywiadu Wojskowego w Chotomowie. Można było tam wejść bez żadnej kontroli. Po publikacji SWW błyskawicznie naprawiło sytuację. Jednak nie był to koniec... O 6 rano wpadła żandarmeria. Szef SWW postanowił się odegrać.

Wloczykij1979
z
sluzbyiobywatel.pl
dodany: 21.12.2022, 14:49:56
  • 234
  • #
    polska
  • #
    sluzbyspecjalne
  • #
    afera
  • #
    bekazpisu
  • #
    prawo
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.12.2022, 10:24:52
  • 5
@Wloczykij1979: co do samego faktu, że podstawy do przeszukania nie było, to bym się zgodził. Dlatego napisałem jedynie, że mnie to nie dziwi, że takie było i nic więcej. Ileż to razy sam byłem w sytuacji, kiedy nie było podstaw do podjęcia interwencji wobec mnie, lub zwyczajnie jakiegoś "rozpytania" ale sam fakt, że do tego dochodziło, zwyczajnie mnie nie dziwił. Oczywiście, że jest to wszystko naciągane i najpewniej nieco przeciągnięte. Tutaj
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.12.2022, 09:47:19
  • 8
@Login_na_wykopie2: to mnie podsumowałeś. Doceniam twórczość @Wloczykij1979 działamy jednak inaczej. Popełniasz błąd logiczny wykluczając inne możliwości uwzględniając jedynie taką, która najwyraźniej pasuje do twojej tezy. Nie uwzględniłeś np. tego, że ja nawet nie wiedziałem o istnieniu takiej lokalizacji. Za to łatwo stawiasz bzdurne tezy. Jestem przekonany o jedynie dobrych intencjach @Wloczykij1979 natomiast w sytuacji wchodzenia na teren objęty restrykcjami, aż tak nie dziwi mnie wizyta takich, czy innych panów. Osobiście na
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.12.2022, 09:21:45
  • 1
@kvas: zaczepiam ludzi...jeżdżąc na wycieczki i robiąc zdjęcia...uważaj, żeby ktoś o tobie nie powiedział, że zaczepiasz ludzi, bo wyszedłeś z domu.
Trainer
Trainer
21.12.2022, 21:49:05
  • 0
@audyt-obywatelski:
Będzie jakiś materiał o konsekwencjach jakie otrzymali policjanci za bezprawne aresztowanie ciebie?
  • 1
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.12.2022, 09:20:24
  • 3
Jak tylko sprawy się zadzieją, to będzie materiał. To jednak będzie trochę trwało.
  • Trainer
  • maciek03
  • Piono92

638

Straż Graniczna wmawia popełnienie wykroczenia

Kiedy funkcjonariusz(w tym wypadku Straży Granicznej) próbuje Ci wmówić, że popełniasz wykroczenie, ale ty jesteś ekspertem od systemów informacji przestrzennej...

SweetDreams
z
youtube.com
dodany: 16.12.2022, 15:01:33
  • 141
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    audyt
  • #
    audytobywatelski
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 17.12.2022, 16:29:45
  • 2
@ketrab86:
1. Bo mogę, chcę i lubię. Jak tobie się źle kojarzy kominiarka, to nie mój problem, używam jej może w 1/6 moich materiałów
2. To, że ty nie możesz znaleźć takich materiałów, to twój problem ogólnie, to ty postawiłeś tezę, że ich nie ma.
Kto decyduje jaki materiał jest dodatkiem, a jaki nie? W odcinku q&a jest sporo materiałów, gdzie kompletnie nikt mnie nie zaczepiał i tam właśnie zostały wykorzystane
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 19:10:17
  • 10
@Afrobiker: facet powiedział, że potrafi się do błędu przyznać i wtedy odstąpił od czynności, to ty nie rób wody z mózgu innym i nie kłam. Tak właśnie powiedział. Natomiast artykuł 65 KW, jest przepisem zrębowym niezupełnym stanowiącym jedynie o sankcji, gdyby ktoś nie podał danych, jeśli by miał taki obowiązek, a ten obowiązek musi być wykazany w przepisach poza KW, o czym wspominam choćby w tym materiale: https://www.youtube.com/watch?v=qnMi6Ap97y0 gdzie wykorzystuję uzasadnienie
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 18:57:53
  • 6
@ketrab86:
- nie idę nikogo prowokować, nie jest moim celem uzyskanie negatywnej reakcji, czy też jakiejkolwiek reakcji, nie podżegam do czynów zabronionych. Oceniasz intencje drugiej osoby...
- nie dorabiam do niczego historii, tak jest w rzeczywistości
- interesują mnie obiekty, a nie opowiadanie o nich. Czy jak ktoś lubi grać w koszykówkę, to musi z automatu lubić o niej opowiadać?
- na kanale na YouTube i w innych "moich mediach" są
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 18:44:13
  • 12
@Afrobiker: niejednokrotnie. Mało tego, np. tu policjant się długo upierał, "straszył mnie" artykułem 65 KW, zawiezieniem na komendę i na końcu co zrobił? Przyznał się do błędu: https://www.youtube.com/watch?v=fdkaO_c_m1Yt
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 18:34:09
  • 10
@Afrobiker: oczywiście, że masz prawo odmówić, wielokrotnie to robiłem, kilka razy policjantom się coś pokićkało mocno niektórych już z tego powodu dopadły problemy, a niektórych czekają. Byli też tacy, który mnie przepraszali i przyznawali się do błędu i to też pokazywałem.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 18:30:46
  • 11
@ketrab86: ja nie wiem, co Ty rozumiesz, a co nie. Ktoś ma problem, że zasłaniam swoją twarz w taki, czy w inny sposób, to jego problem. Jest to legalne i tyle. W odcinku 107 pokazuję, co się działo chwilę przed i nikt nie miał pretensji o kominiarkę, wylegitymowałem się, opowiedziałem co robię i tyle. Obiekty mnie interesują, więc je filmuję.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 17:50:39
  • 88
@powsinogaszszlaja: pracował.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 17:27:16
  • 23
@Afrobiker: byłem przed ciekawymi obiektami bankowymi, Choćby Narodowy Bank Polski w Gdańsku(przy ABW) i jest to na kanale. Spokojnie pofilmowałem sobie obiekt, nikt nic do mnie nie miał. Pamiętaj o tym zaprzestaniu pierniczenia głupot.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 16:59:59
  • 15
@Afrobiker: film nr 83 opublikowany 4.06.2022, jego zapowiedź była w odcinku nr 81 opublikowanym 21.05, materiał sam został nagrany jeszcze wcześniej, lecz tego samego roku. Mam prośbę, nie pieprz głupot, ok? Nie piernicz też odnośnie "bardziej pociętych materiałów". Pozdro.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 16.12.2022, 16:38:31
  • 7
@Afrobiker: to które to odcinki z "lata" w których chodziłem w kominiarce?

815

Radio 357 cenzuruje niewygodne komentarze

Radio 357, niby pełna wolność itp., ale... bardzo lekka krytyka z mojej stromy i od razu - bach - cenzura. Tekst jest krótki. Otóż wczoraj posłuchałem sobie na YT nowej piosenki świątecznej "Przyjaciele karpia", zwanej dla niepoznaki (czy raczej z innych, finansowych powodów) "Przyjaciele pewnej...

Radek-68
z
wykop.pl
dodany: 09.12.2022, 16:30:59
  • 206
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    polska
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.12.2022, 22:29:58
  • 0
@sp00_n: O! To to!
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.12.2022, 20:40:31
  • 3
@Trelik: oczywiście, że nie mogę, nigdy tam nic nie komentowałem, kiedyś miałem możliwość dodania komentarza(przed "incydentem") ale teraz nie. To ograniczenie komentowania na teraz zwyczajnie równa się z brakiem możliwości dodania komentarza.

2926

Audyt obywatelski skuty w kajdanki za nagrywanie prywatnego zakładu!

Incydent w Mławie będzie miał swoje konsekwencje. Konsekwencje, których ignoranccy uczestnicy chyba nie do końca przewidzieli.

perfumowyswir
z
youtube.com
dodany: 22.11.2022, 13:18:56
  • 762
  • #
    polska
  • #
    audytobywatelski
  • #
    prawo
  • #
    policja
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 25.11.2022, 21:00:13
  • 0
@michui: najpewniej do końca tyg.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 23.11.2022, 07:00:52
  • 12
@Zaxx: Bywa, że twarze nie są zasłonięte, bo stosuję wyjątek dziennikarski, np. w przypadku z Policją z Łasku. W związku z tym materiałem planuję na pewnym etapie także użyć wyjątku dziennikarskiego. Pozdrawiam.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 16:04:11
  • 18
@LITWIN: to skoro nie oglądasz, to dlaczego piszesz, że "nie zrobił"?
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:50:48
  • 14
@LITWIN: oczywiście, że zrobił, tylko gówno widziałeś zwyczajnie.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:49:51
  • 9
@Trelik: wrzucę, pewnie za kilka dni.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:37:57
  • 8
@niech_ktos: pozdrawiam Cię serdecznie, dzięki za miłe słowa, pozdrów rodzinkę :)
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:37:05
  • 30
@primemaster: widzisz, bo problem polega na tym, że odbierasz mi rzeczywistą możliwość bycia zainteresowanym tymi obiektami i sobie subiektywnie uznajesz, że ja to robię by kogoś "prowokować". Sam fakt użycia tego słowa na końcu jest subiektywnym stawianiem mnie w pozycji kogoś, kto w ogóle oczekuje jakiejś reakcji, z reguły negatywnej. Wiesz jaki jest problem z dowodzeniem czyiś oczekiwań? Jest to problem niepokonywalny. Innymi słowy takich sentencji na podstawie logiki nie można
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:29:00
  • 10
@Justaman: dzięki za miłe słowa.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:27:34
  • 20
@krzysiek02: Tobie się wydaje, a ja wiem dlaczego coś robię i Ci to napisałem. Nie wystarcza Ci? Ok, trudno, przeżyję.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:26:18
  • 49
@primemaster: to, co robisz, jest przerzucaniem odpowiedzialności na osoby, które nie są zobligowane do jej noszenia. W moich mediach kanale znajdziesz materiały, gdzie chwalę zachowania, zachęcam do wysyłania pochwał. Pokazując je od razu robię twoją tezę bezzasadną. Cieszę się z tych dobrych sytuacji, ludzie robią sobie darmową reklamę tak reagując. Ale ty piszesz, że moim celem jest komuś przeszkadzać. Otóż rzeczywiście niekiedy mam taki cel. Celem jest przeszkadzanie oszustom niszczącym finanse
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:18:43
  • 37
@krzysiek02: są i takie na kanale, ale ja przewiduję różne sytuacje i właśnie w ten sposób, najczęściej za pomocą np. kolorowej maseczki dbam o zaspokojenie swojej potrzeby pozostania osobą anonimową, która to spokojnie idzie po bułki i nikt jej nie rozpoznaje, także oszust, który próbował naciągnąć babcię na tysiące złotych, a którego to oszusta powstrzymałem.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:16:42
  • 74
@detonat0r: chyba zamknę się w sobie po twoim wpisie. Taka maleńka uwaga. Taka delikatniusia propozycja. Piszesz trochę tak, jakbyś był tym, kto jest twórcą obiektywizmu i wie, co komu jest, a co komu nie jest potrzebne. I na dodatek masz niby o tej potrzebie pojęcie w obrębie absolutnie wszystkich. Może wypowiadaj się za siebie, co? Tak tylko delikatnie sugeruję wasza wysokość "nikomu".
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:10:51
  • 44
@Kiva-Nakkala: cierpliwość mi się kończy dosyć często, ale dzięki za uwagę, postaram się pilnować.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:09:28
  • 31
@michui: dzięki
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:03:44
  • 301
@Galad: ja doskonale wiem, za co zostałem zakuty i właśnie to napisałem. Dokładnie. Próbowano wcisnąć mi kit na temat prawa, nie dałem sobie tego wcisnąć i mnie zakuto. Literalnie tak było.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 15:01:56
  • 401
@Eddenn: a komu ja szkodzę? Ludziom wciskającym kit? Oszustom? Tym, którzy nie respektują praw innych? Bo tym rzeczywiście szkodzę. Czy to się wpisuje w definicję szkodnika społecznego? Być może w kręgu gangsterskim tak.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 14:58:51
  • 434
@Eddenn: lepiej żebyś wyżył się tutaj, niż w domu na rodzinie. Także nie krępuj się, śmiało, ja wytrzymam.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 14:57:54
  • 179
@dad1111: dzięki za miłe słowa, pozdrawiam.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 14:57:32
  • 446
@detonat0r: mam pewność, że moja działalność jest potrzebna, kiedy ktoś działania zgodne z prawem nazywa pajacowaniem i że dobrze komuś za to, że robi coś, co może, lubi i chce.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 14:55:22
  • 81
@Gandalf_bialy: przez policję.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 22.11.2022, 13:59:13
  • 873
Zostałem skuty za coś innego, a mianowicie za to, że sprzeciwiłem się próbie wciskania mi kitu.
  • 147

733

Żandarmeria Wojskowa i Żołnierz WP pozwolili sobie na zbyt wiele

Filmowanie muralu w Legionowie. Strażnicy widoków w mundurach stosują znane techniki i podejmują próbę dyskredytowania człowieka z kamerą. No ale wiadomo...adresat takich prób nie jest najwłaściwszy.

SweetDreams
z
youtube.com
dodany: 18.11.2022, 10:37:07
  • 243
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    wojsko
  • #
    audyt
  • #
    audytobywatelski
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 19.11.2022, 07:27:34
  • 4
@hopsahopsaturlajdropsa: Nic takiego nie podkreślam(że podstawa faktyczna to tylko to), to bzdury wyssane z palca. Nie wiem w ogóle skąd się bierze temat "podstawy faktycznej" O ile dobrze pamiętam, nigdy nie używam takiego zwrotu, bo go nie ma w zapisach prawnych, na które się powołuję. Komentujesz film z udziałem ŻW, ta nie ma żadnych uprawnień wobec mnie, jeśli nie wszedłem na teren jednostki.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 18.11.2022, 21:58:11
  • 9
@kakorass: wiesz, ja mogę się śmiać w sytuacji kiedy jakaś tam ochrona staje w miejscu publicznym łamiąc przepisy i coś tam sapie. Ale tu publiczni funkcjonariusze, uzbrojeni, zaczynają stosować techniki dyskredytowania sami nie mając racji, żołnierz oburza się na życzenia wszystkiego dobrego i podziękowania za służbę, no to to już mnie tak średnio bawi. A ja nie udaję. Co do twojego pytania polecam odcinek nr 85 Q&A, ale zaznaczam że jest
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 18.11.2022, 19:09:55
  • 33
@kontroluje: dzięki za miłe słowa. Pod budynkiem Polsatu też byłem, jakbyś nie widział, to tu: https://www.youtube.com/watch?v=hGUZ6NJlUxE

1112

Zgłaszał kierowców, a kierowcy zgłosili go

Pan Adam od lat zgłasza w Warszawie służbom kierowców, którzy nieprawidłowo parkują. Często fotografuje tych, którzy przed szkołą podstawową na ul. Świętojerskiej zasłaniają przejście dla pieszych. Kilku mężczyzn zatrzymało go "obywatelsko" i posądzając o "pedofilię" wezwało policję. -...

mnich78
z
brd24.pl
dodany: 08.11.2022, 12:32:51
  • 440
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    warszawa
  • #
    motoryzacja
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 09.11.2022, 07:28:52
  • -1
@dominowiak: ludzie najwyraźniej na wszystko potrzebują gwarancji, najczęściej są to ci, którzy przy okazji tego oczekiwania sami łamią prawo. Instant.
czlowiekbutelka
czlowiekbutelka
07.11.2022, 20:03:59 via Android
  • 0
@audyt-obywatelski jak tam w druteksie i LG? Bo trochę smiechłem xD
  • 1
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 07.11.2022, 20:09:51
  • 0
Nigdy nie byłem ani w jednym, ani w drugim, więc nie wiem.

1366

Ochrona największej fabryki w Europie LG oszalała i wielokrotnie złamała prawo?

LG - potężna fabryka, niebywale interesujący obiekt i zwariowana ochrona, która za nic ma przepisy drogowe, a do tego zmyśla prawo i zakres swoich działań. Wezwałem policję.

gruszkaofficial
z
youtube.com
dodany: 05.11.2022, 08:39:07
  • 353
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    audyt
  • #
    policja
  • #
    polskiedrogi
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 19:15:43
  • -4
@Stivo75: nie, nie o to chodzi. Ale nie będę ci tego tłumaczył, nie widać najmniejszych oznak możliwości zrozumienia tego. To mój ostatni komentarz do ciebie. Ever.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 18:47:00
  • -5
@Stivo75: twoje pytanie zawierało tezę.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 16:54:06
  • -1
@Stivo75: myszko, jak boli w tym wypadku, to ma boleć, aż do skutku. Niestety dla ciebie jest to poza twoimi możliwościami, by coś mi zrobić w związku z legalnymi działaniami przedstawianymi na kanale audyt obywatelski. Nie ogarniasz, nie umiesz, nie masz możliwości zrozumienia, będziesz musiał z tym żyć. Trudno się mówi, przełknij i tyle.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 16:46:10
  • -1
@gttg: a dlaczego ty sugerujesz, że ja robię coś nieuczciwego? To jest ten szacunek do ludzi, który mi radzisz? Oj ty łobuzie.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 16:40:16
  • -3
@Stivo75: twoje pytanie zawiera tezę...
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 16:27:11
  • -2
@Stivo75: jeszcze raz...wiem że to nic nie da, ale dobra zabawa...twoje pytanie zawiera tezę...nie spinaj się, przyjmij to do wiadomości, zapytaj może kogoś, kogo uważasz za ogarniętego, wyjaśni ci co to oznacza.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 16:25:47
  • 4
@gttg: tobie się coś pomyliło. Mocno pomyliło. Ja robię jedynie to co lubię, chcę i mogę. A ty mi wylatujesz, że w innych krajach...co mnie to obchodzi, że są kraje, które dopuszczają lub zakazują tego, czy owego. W Korei Płn. nie pokomentowałbyś sobie w internecie. Mam ci prawić wyrzuty z tego tytułu?
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 16:13:40
  • -1
@Stivo75: właśnie potwierdziłeś, że nie rozumiesz odpowiedzi. Nic dziwnego, nie jesteś w stanie jej zrozumieć. Może ktoś tutaj wytłumaczy ci co oznacza odpowiedź "twoje pytanie zawiera tezę". Albo pooglądaj więcej materiałów...tam pada wyjaśnienie dla ludzi o podobnych do twojego ograniczeniach.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 15:59:32
  • -1
@Stivo75: twoje pytanie zawiera tezę...tylko...czy ty jesteś w stanie to zrozumieć w ogóle? Taki żart oczywiście. Oczywiście, że nie jesteś.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 14:42:18
  • 7
@Stivo75: jest i on, mój ulubiony rozweselator...uwielbiam cię :-)
Weź napisz coś jeszcze...proszę.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 12:32:50
  • -3
@mocten: lubię Koreańczyków, znam kilku, sympatyczni ludzie, a jakie miłe kobiety :) Raczej będą się śmiać z tego, kogo mają za ochronę ;-)
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 12:19:38
  • 28
@e-stark: oczywiście, że mam kompetencje do tego co robię. Kto decyduje o tym, czy ktoś ma za dużo wolnego czasu, czy nie? Zwariowałeś? Pomyliły ci się czasy?
Nie masz pojęcia pisząc o prowokacji, nie ma tu żadnego elementu prowokacji w sensie prawny i w sensie najczęściej używanej definicji. Moim celem nie jest uzyskanie szkodliwej dla kogokolwiek reakcji, ani jakiejkolwiek reakcji.
Mało mnie obchodzi, czy ktoś będzie miał problem czy nie, w
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 12:14:22
  • 1
@Anacron: byłem, będzie za jakiś czas materiał. Ciekawy zakład.
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 11:53:31
  • 92
@e-stark: jadę sobie na wycieczkę i robię zdjęcia, legalnie, temu co mi wolno. A przy okazji pokazuję, jakie "problemy" napotykam. Przy okazji wyjaśniam, edukuję, często próbuję naprowadzić na właściwie prawnie tory moich rozmówców. Bywa że chwalę, także w oficjalnych pismach, a bywa i tak że wykazuję nieprawidłowości, czasami wskazując jak poprawić to, co wyszło kiepsko. No i oceniam jako kompletnie niezależna jednostka.
Wypisz, wymaluj audyt, a jak nawet nie pasuje ci
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 11:14:00
  • 19
@CorniMati: przepraszam, starałem się jak mogłem, ale naprawdę tu się nie dało zwyczajnie...
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 05.11.2022, 09:39:20
  • 129
@Yakotak: daj znać, jak wbiją pierwszą łopatę...

262

W Norwegii zatrzymano Rosjan. Robili zdjęcia obiektu wojskowego

W Norwegii zatrzymano dwóch Rosjan, którzy mieli robić zdjęcia obiektu wojskowego - podaje norweski kanał TV2. Zostaną jednak zwolnieni, gdyż sąd uważa, że nie ma podstaw do ich aresztowania.

rybak_fischermann
z
rmf24.pl
dodany: 25.10.2022, 07:15:28
  • 33
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    norwegia
  • #
    wojna
audyt-obywatelski
audyt-obywatelski 25.10.2022, 11:59:07
  • 0
@Pawel993: @Luciferrrro jeśli chodzi o mnie, to chyba nikt mnie jednak nie wygonił, dzieciaczki w mundurkach dostały szkolenie, misiaczki z ochrony odjechały w niesławie, a ja dalej filmowałem to, co chciałem i mogłem, obojętnie czy jednemu i drugiemu się to podoba, czy też nie.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Audyt Obywatelski

  • Prowadzimy oryginalny na polskim rynku kanał na YouTube dotyczący sposobu chronienia swoich praw.
  • https://www.youtube.com/c/audytobywatelski/videos
  • technicznyaudyt@o2.pl
  • facebook
  • twitter
  • instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.10.2021

    Komentator
  • VIP
    od 25.09.2022

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 19.12.2020

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 19.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki