Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko229
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Technolust
Profil firmowy

Technolust

Dołączył 8 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2466
  • Znaleziska 1863
  • Mikroblog 603
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 6

391

Jak Czechy zdołały podnieść swoją dzietność?

Jak Czechy zdołały podnieść swoją dzietność?

Czechy są państwem, które diametralnie poprawiło swoją sytuację pod względem dzietności. Warto przyjrzeć się metodom, jakie zastosowali nasi południowi sąsiedzi. Być może będziemy w stanie poprawić i naszą sytuację.

ObserwatorGospodarczy
z
youtube.com
dodany: 14.05.2023, 19:09:00
  • 136
  • #
    czechy
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    dzieci
Technolust
Technolust 15.05.2023, 21:01:39 via Wykop
  • 0
@osetnik: Nie wiem co jest fałszywego w tym, że mają o wiele lepszy system - przez 3 lata rodzic otrzymuje w sumie 300 000 koron (na dzień dzisiejszy ok 58 000zł) i jest w domu opiekując się dzieckiem. Przy 2 dzieciach, przez 5-6 lat mama nie pracuje, a pozniej wraca do pracy, starsze dziecko już powoli idzie do szkoły (rok wcześniej niż w PL), a drugie do przedszkola. Ten system
Technolust
Technolust 15.05.2023, 21:06:27 via Wykop
  • 0
@vitovia: wypłacane jest tak, jak pozwalają na to limity (im wyzsza była pensja tym można wypłacac więcej i wrócić do pracy).
Limit ustala się indywidualnie i można go zmieniać praktycznie bodajże co 3 miesiące.
Technolust
Technolust 17.05.2023, 20:07:57 via Wykop
  • 0
@vitovia: bzdura - po prostu, albo zarobki za niskie albo nie mogli z jakiejs przyczyny wyliczyć tzw. "vymerovaciho zakladu" - wtedy odgórnie leci limit 10k czk.
Można brać nawet ponad 20k czk jeśli zarobk były wcześniej dostatecznie wysokie.
Technolust
Technolust 18.05.2023, 18:03:19 via Wykop
  • 0
@vitovia: Podstawa prawna jest szeroko opisana w artykułach z tego roku i tam dalej widnieje obliczanie vymerovaciho zakladu, na ktorego podstawie oblicza się limity.
Natomiast faktycznie może to być stan opisany dla obywatela czeskiego, a nie UE, bo tam faktycznie przekonałem się o różnicach.
Być może dla nie-rezydentów lub obywateli UE z automatu przyjmuje się, że vymerovaci zaklad nie jest obliczany.
Technolust
Technolust 18.05.2023, 18:24:05 via Wykop
  • 0
@vitovia: heh z 500+ też bzdura, to nie jest pomniejszane o 500+ tylko o jakiś dodatek z MOPSu i trzeba te papiery tylko donieść do urzędu pracy, że się tego nie pobiera.
A max 10-13k tys kc masz dlatego, że pewnie nie miałeś prawa do PPM (penezita pomoc v materstvi - macierzyńskie), ponieważ właśnie wtedy nie można obliczyć vymerovaciho zakladu.
Raptem miesiąc temu pomagałem z tym znajomym i mam jeszcze
PiotrFr
PiotrFr
10.05.2023, 17:00:38
  • 4
Stellantis i ten Carlos to jakiś żart xD
E 308 wszedł do sprzedaży we Francji niedawno za...48k€. Dla porównania TM3 kosztuje 42k. We Francji aby dostać 5k dopłaty, auto musi kosztować maksymalnie 47 tysięcy. Więc był 11 tysięcy droższy od Tesli.
Wszyscy się śmiali, więc obniżyli cenę. Do 47040€ xD
Tu już w ogóle było pośmiewisko, dziennikarze pukali się w czoło.
Dziś jest, po kilku dniach obniżyli cenę o te 50€ na 46990 xD
A w Hiszpanii
PiotrFr - Stellantis i ten Carlos to jakiś żart xD
E 308 wszedł do sprzedaży we Franc...

źródło: IMG_20230510_185215

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust 11.05.2023, 04:59:30 via Wykop
  • 1
@gysnde: 50% wyższe koszta dla nich :D To nie jest jakiś dogmat - to ich kosztuje tyle R&D dla EV, którego nie mieli, to oni muszą przestawiać i budować nowe fabryki, to oni uczą się je budować i tworzyć łańcuch dostaw.
Jakoś Tesla potrafi mieć Cost of Goods Sold o wiele niżej od reszty i zarabiać na każdym samochodzie (wyłączając nawet kredyty ZEV i tym podobne).
To cały rynek Legacy
  • Odpowiedz

2

Największy polski producent gier podzieli się zyskiem

Największy polski producent gier podzieli się zyskiem

Prawie 100 mln zł zamierza na dywidendę dla akcjonariuszy przeznaczyć CD Projekt. Kwota stanowi jednak tylko około 30 procent zeszłorocznego zysku netto - pozostałe 241 mln zł ma trafić na kapitał zapasowy.

NieobliczalneZieloneKonto
z
wnp.pl
dodany: 09.05.2023, 09:25:36
  • 2
  • #
    polska
  • #
    cdprojektred
  • #
    gry
  • #
    gielda
  • #
    pieniadze
  • #
    inwestycje
Technolust
Technolust 09.05.2023, 17:54:44 via Wykop
  • 0
@alexmich: Przy 110zł aktualne PE ttm to 53, a Forward PE bliżej 40-45 to i tak najniższe wskaźniki od roku 2016.
Nie wiem czy premiera dodatku do CP nie jest duża, mimo wszystko może to być spory dodatek do wreszcie dobrze ocenianej i dobrej wersji podstawki.

To jeszcze bedzie generować spore zyski parę lat, kiedy to W4 i CP2078? Ujrzą światło dzienne (2025-26?).

Nie jest to może super inwestycja i pewniaczek, ale dla

477

Dune: Part Two | Official Trailer

Dune: Part Two | Official Trailer

Long Live the Fighters. #DunePartTwo only in theaters November 3. ----------------- https://www.instagram.com/dunemovie/ https://www.facebook.com/dune https://twitter.com/dunemovie https://www.tiktok.com/@dunemovie ----------------- The saga continues as award-winning filmmaker Denis Villeneuve e

RezolutnyPasikonik
z
youtube.com
dodany: 03.05.2023, 16:15:12
  • 124
  • #
    kino
  • #
    film
  • #
    diuna
  • #
    filmy
  • #
    kultura
Technolust
Technolust 03.05.2023, 20:37:42 via Wykop
  • 4
@Wixu: Ale Oppenheimer zapowiada się bardzo dobrze ;)

11

Wartość Muska rekordowo w dół. Problemy w Tesli, Twitterze, a na dodatek wybuch

Wartość Muska rekordowo w dół. Problemy w Tesli, Twitterze, a na dodatek wybuch

Majątek Elona Muska zmniejszył się o 12,6 miliarda dolarów, co stanowi największy spadek w tym roku. Głównym powodem jest daleki od pozytywnego raport finansowy Tesli, ale nie bez znaczenia jest masowe usuwanie niebieskich znaczników na Twitterze bez opłaty oraz wybuch testowej rakiety Starship.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 21.04.2023, 12:43:35
  • 12
  • #
    ciekawostki
  • #
    elonmusk
  • #
    tesla
  • #
    spacex
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
Technolust
Technolust 21.04.2023, 18:18:46 via Wykop
  • 1
@Szmalu: Jakie wyroki? Podpisanie ugody z SEC nie ma charakteru przyznania się do winy, tak działa system prawny w USA. Oskarżenia to nie wyrok.

429

Nowy rekord przeciętnego wynagrodzenia - 7,5 tys. zł

Nowy rekord przeciętnego wynagrodzenia - 7,5 tys. zł

Przeciętne wynagrodzenie w marcu 2023 r. wyniosło około 7,5 tys. zł brutto. To rekord podał Główny Urząd Statystyczny. To oznacza spory skok względem lutego, gdy średnie zarobki były na poziomie 7 tys. 65 zł brutto. W skali roku podwyżki wyniosły 12,6 proc.

chaosrising
z
businessinsider.com.pl
dodany: 21.04.2023, 08:33:05
  • 397
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
  • #
    inflacja
Technolust
Technolust 21.04.2023, 18:02:08 via Wykop
  • 0
@dqdq1: od dłuższego czasu medianę podaje się raz na dwa lata na jesień.
Technolust
Technolust 21.04.2023, 18:05:00 via Wykop
  • 1
@dqdq1: Poważnie? No właśnie się mi wydawało, że coś długo już...
gonzo91
gonzo91
05.04.2023, 20:16:22
  • 12
#apple kończy q2 4 maja, po zamknięciu sesji wyniki.
Dla przypomnienia, #tesla 14 kwietnia, również po zamknięciu.
Od przyszłego tygodnia rozkręca się na dobre earnings season, więc pewnie będę wrzucał rozpiski na cały tydzień z góry.
#gielda
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Technolust
Technolust 07.04.2023, 12:58:47 via Wykop
  • 1
@gonzo91: Z tego co wiem to 19 kwietnia ;)
  • Odpowiedz
gonzo91
gonzo91
28.02.2023, 13:16:16
  • 1
Pytanie do akcjonariatu #tesla. A szczególnie do @anonimowy_programista . Czy zamierzacie się pozbyć jutro trochę swoich akcji? W ramach buy the rumor sell the news to czeka nas wyprzedaż w czwartek. Na większych eventach Tesli to właśnie się sprawdzało. Oczywiście teraz sprzedać, później odkupić taniej.
Bo jak dla mnie to wpierw zobaczymy 150$, a potem 250$.


#gielda
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Technolust
Technolust 01.03.2023, 16:22:56 via Wykop
  • 1
@gonzo91: it works until it doesn't;)
  • Odpowiedz

418

Polacy wydali 40 mld zł na pomoc Ukrainie. To najwięcej z krajów Europy

Pokaż treści 18+

Polacy wydali 40 mld zł na pomoc Ukrainie. To najwięcej z krajów Europy

Nikt nie spodziewał się, że wydarzy się taka tragedia, której skalę mogliśmy w Polsce wyraźnie zobaczyć. Jako naród stanęliśmy na wysokości zadania. Liczby mówią same za siebie. 40 mld zł wydała Polska na pomoc Ukrainie w 2022 roku – wynika z danych OECD. To najwięcej z wszystkich krajów Europy.

Superbiz
z
superbiz.se.pl
dodany: 24.02.2023, 08:00:57
  • 184
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    wojnawukrainie
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
Technolust
Technolust 24.02.2023, 19:16:09 via Wykop
  • 0
@DarrDarek: A próby zdobycia Kijowa w pierwszych dniach wojny w celu wymiany rządu na marionetkowy rosyjski to może nie było? Gdyby Kijów padł, to już nie byłaby to kwestia frontu na Donbasie, bo w perspektywie dekady graniczylibyśmy z tworem na wzór Białorusi.

603

7 dni zamiast 4 - tyle potrzebuje elektryczny ciągnik na przejechanie 3000 km

7 dni zamiast 4 - tyle potrzebuje elektryczny ciągnik na przejechanie 3000 km

Trasa 3000 km ciągnikiem elektrycznym Volvo ze Szwajcarii do Hiszpanii i z powrotem trwała aż 7 dni zamiast standardowych 4, co obnażyło ogromne problemy związane z EV, jak brak infrastruktury ładowarek oraz ich niska moc ładowania, co wymusza dokładne planowanie postojów i zwiększa czas podróży.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 04.02.2023, 10:57:53
  • 287
  • #
    motoryzacja
  • #
    zycietruckera
  • #
    bekaztransa
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
Technolust
Technolust 04.02.2023, 17:55:20 via Wykop
  • 4
Ale wiecie, że to są póki co tiry do przewożenia lokalnych towarów do 100km kilka razy dziennie. Żeby przeloty po kilka tysięcy kilometrów miały sens musi się pojawić infrastruktura z ładowaniami 1-1,5MW i powiedzmy 400-500kW w miejscach gdzie kierowca zatrzyma się na obligatoryjny odpoczynek.

Póki co jest masa zakładów, sklepów i lokalnej logistyki gdzie można z powodzeniem tego używać i obniżać koszty, bo ropa do tanich nie należy (prąd niby też nie,
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Technolust
Technolust 04.02.2023, 20:11:55 via Wykop
  • -1
@Szkodnik1: Ale w Polsce były akurat świetne przepisy na PV. Nawet jeśli prąd się odsprzedaje to i tak wychodzi ok. 50% tego co oddajemy do sieci, nie wiem skąd przekonanie, że PV pomaga obniżać rachunki tylko w słoneczny dzień. To jest gra w bilansowanie sieci.
Oczywiście super by było gdyby przy każdym superchargerze stał jeszcze co najmniej 3,9MWh megapack do bilansowania sieci, akurat Tesla jest w stanie to zrobić.

Dalej
Technolust
Technolust 06.02.2023, 19:20:09 via Wykop
  • 0
@Szkodnik1: z ogrzewaniem to jest Panie akurat najmniejszy problem jeśli siedzisz na 1MWh baterii z pompą ciepła, pogrzeje i miesiąc jeśli będzie pełna (33kWh na dobę to aż nadto) ;)
Technolust
Technolust 06.02.2023, 19:24:43 via Wykop
  • 0
@Szkodnik1: Ale gdzie ten dramat? Po prostu stawki są zawyżone w godzinach szczytu i opłaca się na dłuższą metę kupować spore UPSy do wygładzania dziennego zapotrzebowania.
Kłopoty z recyklingiem? Masz jakieś źródła? Czy tak tylko opowiadasz. Bawią mnie "kłopoty z recyklingiem" we wszystkim co ma cokolwiek związanego z OZE, ale już ze spalinowymi technologiami to już jest 100% przyjazne do środowiska ;)

A co do kilku kursów dziennie - na
Technolust
Technolust 06.02.2023, 19:29:58 via Wykop
  • 0
@picasssss1: na zmianę* źle napisałem, chodzi mi 8-godzinną dniówkę kierowcy jeżdżącego międzymi fabrykami np. w fabrykach Automotiv (dostawca -> klient).
Technolust
Technolust 03.02.2023, 16:53:13
  • 3
IRS podniosła limit dla Model Y z 55k $ na 80k $ dla ulg podatkowych na 7,5k $.
Obniżki cen były zabójcze dla sektora EV w USA, więc musieli coś z tym zrobić. Pytanie czy Tesla będzie podnosić ceny - nie wrócą pewnie na 65k+, ale na 59k dla Long Range pewnie tak.

https://mobile.twitter.com/wang_made/status/1621529865307717633

#gielda #tesla
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust
Autor
04.02.2023, 12:33:27 via Wykop
  • 0
@FxJerzy: @mepps ceny Modelu Y już podniesione o 1,5-2k $ w USA.
  • Odpowiedz
sprynek
sprynek
13.01.2023, 13:36:56 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#tesla odbila juz 20%, ktos kupuje czy czekacie dalej? #gielda
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust 13.01.2023, 16:09:18
  • 0
@sprynek: dokupiłem 30 akcji przez ostatni miesiąc.
  • Odpowiedz
anonimowy_programista
anonimowy_programista
13.01.2023, 09:12:28
  • 11
Obniżki cen Tesli w Stanach Zjednoczonych są jak wyrok śmierci dla wszystkich producentów "Legacy" i jednocześnie przyśpieszeniem końca ery aut spalinowych. Niemal na 100% Tesla właśnie zabezpieczyła sobie tytuł najlepiej sprzedającego się auta na świecie w 2023 (nie tylko wśród elektryków, ale także wśród aut spalinowych).

W US, najpopularniejszy model Tesli, Model Y Long Range, właśnie potaniał o 13% z ($65 990 na $52 990), a wliczając w to fakt, że tym
anonimowy_programista - Obniżki cen Tesli w Stanach Zjednoczonych są jak wyrok śmierc...

źródło: comment_1673599320H81nDmucwG6dfCUQbbxPGZ.gif

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust 13.01.2023, 11:40:30
  • 0
tylko ten wykres jest smieszny, (pokazywanie danych jak w tvp) bo nominalnie te wzrosty nie robia takiego wrazenia. Dziala tutaj jeszcze efekt bazy, jak ktos sprzedaje jedno auto w jednym roku, a potem dwa w kolejnym - "o ja jebe, jakiw zrost, 100proc!". Im wieksza baza, tym ciezej bedzie poprawic wynik z roku na rok. Pogadamy za pare lat, juz teraz tesla musi w szalony sposob ciac ceny zeby utrzymac tempo, tydzien
  • Odpowiedz
gonzo91
gonzo91
13.01.2023, 06:25:23
  • 20
Po zeszłotygodniowych cięciach cen w Chinach, #tesla dzisiaj w nocy ucięła podobnie ceny w USA na wszystkie modele S/3/X/Y (plus dodała informacje o dopłatach z IRA) oraz ucięła ceny w Europie.
#gielda
gonzo91 - Po zeszłotygodniowych cięciach cen w Chinach, #tesla dzisiaj w nocy ucięła ...

źródło: comment_1673591096xV3QpAlGmJc6SozC88SqLU.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Technolust
Technolust 13.01.2023, 10:16:32
  • 0
@Pr2speQ: Siłą rzeczy będzie to dotyczyć całego rynku, bo nikt przy zdrowych zmysłach w Europie nie kupi nikt innego jeśli reszta producentów nie zejdzie z ceny.
W USA obniżki w ogóle będą musiały być jeszcze większe u reszty OEM (inni producenci oprócz GM i Toyoty mieli dalej ulgę 7500$, a Tesla nie). Tam bez obniżek Tesla będzie miała marketshare ponad 80% (dziś ma prawie 70% w BEV).
  • Odpowiedz
m.....s
konto usunięte 09.01.2023, 15:38:47 via Android
  • 2
O kurde a to bydlę gdzie? #tesla giga Shanghai? A może #byd lub #nio?
m.....s - O kurde a to bydlę gdzie? #tesla giga Shanghai? A może #byd lub #nio?

źródło: comment_1673278727tQ5BSbNJ8eLJADUnR5XYZh.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust 09.01.2023, 19:17:25
  • 1
@gonzo91: czyli nie Model 3, a "chińska Tesla". Pewnie szerszy rostaw osi + jakieś specyficzne chińskie artystyczne elementy. Specjalnie tworzyli studio projektowe w Chinach a pod model 2 raczej nie tworzyliby tam.
Podejrzewam, że może to być gen 3 platform, który zaprezentują 1 marca (tak jak 3/Y tak tu może być M2/China M2).
  • Odpowiedz
arsze_nick
arsze_nick
arsze_nick
06.01.2023, 14:56:56
  • 2
Na tych chińskich elektrykach to widzę, że gra gruba spekuła. Jednego dnia rośnie+10% a dziś znowu -12% na takim #nio, #xpeng jeszcze lepiej bo dziś-15%. Na #tesla też wahania, ale głównie w dół ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gielda
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust 06.01.2023, 16:06:17
  • 0
@arsze_nick: Wcześniej widzialem takie spadki kiedy były obawy przez audytami, które mogłyby te firmy pogrążyć na amerykanskiej giełdzie. Nie pamiętam której dokładnie spółce grozilo sciágnicie tickera z NYSE, ale chinskie tech spółki reagiwaly wyprzedawaniem akcji.
  • Odpowiedz

78

Stało się. Jest decyzja ws. stóp procentowych. Traktat sopocki utrzymany!

Stało się. Jest decyzja ws. stóp procentowych. Traktat sopocki utrzymany!

Stopy procentowe pozostają na niezmienionym poziomie – zdecydowała w trakcie pierwszego posiedzenia w 2023 r. Rada Polityki Pieniężnej. Oznacza to, że główna stopa referencyjna wynosi dalej 6,75 proc.

Usermeme
z
money.pl
dodany: 04.01.2023, 15:20:11
  • 28
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    ciekawostki
  • #
    pieniadze
  • #
    inflacja
Technolust
Technolust 05.01.2023, 13:16:41
  • 0
Cytowany tekst...gwarantuje, że nimi się nikt nie przejmuje


@TheDzions: Są te wakacje kredytowe, ale to nie z budżetu a z bankowych, jak można zapłacić cudzymi to się przejmują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
anonimowy_programista
anonimowy_programista
04.01.2023, 14:51:44
  • 20
Z powodu ostatnich dużych ruchów na cenie akcji Tesli i pojawieniem się wielu pytań w stylu: "Ten mirek w końcu tę Teslę kupił, czy nie?" (np. 1, 2)

Postanowiłem zalinkować ponownie do swojego postu sprzed 1 roku i 9 miesięcy, w którym to tłumaczyłem, że po długich namysłach, postanowiłem na razie nie kupować jeszcze Tesli.

Zachęcam do przeczytania całego wpisu, w którym to
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Technolust
Technolust 04.01.2023, 16:11:08
  • 1
@xxxzzz: Bzdura, zobacz ile reszta wyprodukowała BEV. Tego typu biadolenie słychać co najmniej od 2026 roku
Jedyna konkurencja dziś to nowe chińskie OEM, które jednak sprzedają o wiele tańsze samochody (jak BYD), a te droższe (np. XPENG) nie sprzedają się w tej ilości co Tesla.
Ten rynek przypomina rynek telefonów komórkowych kiedy do gry weszły Iphony, a największym przegranym wygladają Japończycy - Toyota i Honda głównie to Nokia i BlackBerry.
  • Odpowiedz
Technolust
Technolust 04.01.2023, 16:24:48
  • 0
@Anien: przecież wyjście z Bety oznaczałoby właściwie przyjęcie definicji L3 lub nawet L4. FSD nie wyjdzie z Bety nawet za 5 lat, chyba że na jakichś regulowanych rynkach jak Kalifornia w ramach testów regulatora na niewielkim obszarze (geo-fence).
  • Odpowiedz
Technolust
Technolust 04.01.2023, 16:35:41
  • 1
@xxxzzz: OK akurat Volkswagen i Hyundai/KIA są w stanie utrzymać jakąś rynkową pozycję, ale to nie znaczy, że utrzymają marketshare.
VW wywalił z firmy nawet Diessa za to, że w ogole cisnął na rozwój ID3.
Z taką mentalnością nie ma innowacji i rozwoju.
  • Odpowiedz
Technolust
Technolust 04.01.2023, 16:39:58
  • 0
@Anien: Zgadzam się, ale dopuszczenie w USA FSD Tesli jako L4 w 2032 nie brzmi wcale źle ;)

Robotaxi daje wycenę liczoną w bilionach $ i to nie 1 czy 2, a kilku/nastu.
Ale moim zdaniem zajebista BETA FSD pozwala na 10-15-20% uptake za za 15-20$k + subskrypcje na wakacje czy jazdy w ruchu miejskim na kilka miesięcy w roku za 200-300$.
To są marże "on-top" na już wysokich marżach
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16
  • Strona 7 z 16
  • >
  • http://technolust.pl/

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.05.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 11.10.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 25.10.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking