Hej programiści c++,
Tworzę i utrzymuję aplikację wykorzystującą pewne API. W obecnej wersji tegoż zaszły istotne zmiany, które będę musiał uwzględnić w swoim kodzie, ale chcę utrzymać kompatybilność również z poprzednimi wersjami. Co ważne, zmiany dotyczą głównie plików źródłowych znajdujących się w szablonie projektu do tego API. Czy jest jakiś sposób żeby podłączyć nowe pliki (z nowej wersji API) obok starych i zrobić kompilację warunkową?
Jedyne rozwiązanie, jakie mi przyszło do głowy,
Tworzę i utrzymuję aplikację wykorzystującą pewne API. W obecnej wersji tegoż zaszły istotne zmiany, które będę musiał uwzględnić w swoim kodzie, ale chcę utrzymać kompatybilność również z poprzednimi wersjami. Co ważne, zmiany dotyczą głównie plików źródłowych znajdujących się w szablonie projektu do tego API. Czy jest jakiś sposób żeby podłączyć nowe pliki (z nowej wersji API) obok starych i zrobić kompilację warunkową?
Jedyne rozwiązanie, jakie mi przyszło do głowy,
#gry #grajzwykopem #steam #gog #origin #epicgames #uplay
zaraz po tym jak próba przeżycia przeżuje cię, wywróci na drugą stronę i wysra rzadką strugą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ale cos chyba za rzadko, ze UI nie wydalo mi sie znajome ( ͡° ʖ̯ ͡°)