Wpis z mikrobloga

@bscoop: ja właśnie mam problem z ogarnięciem, po co i na co się robi różne rzeczy. Np. transport - można w fabryce kupić potrzebne surowce, które się teleportują automagicznie do fabryki, ale w takim razie po co ciężarówki? Skąd te kupowane surowce się biorą, bo nawet chyba nie trzeba połączenia lądowego z zagranicą? Druga rzecz: zarządzanie populacją i pracownikami. Zbudowałem PGR - kilka małych bloków, pole uprawne, kołchoz, przetwórnię i sklep
@MostlyRenegade: PGR nie potrzebuje pracowników jeśli posiada maszyny.
Ciężarówki i inne pojazdy są po to żeby transportować swoje surowce bo one nie teleportują się jak te kupne.
I jak się kliknie na budynek to tam jest któryś obrazek który pokazuje skąd ludzie mogą dojsć do tego budynku a jak mimo chodników nie mogą to trzeba ich dowieźć komunikacją.
@PawelW124: a widzisz. Tu jest pierwsza niekonsekwencja. Skoro kupujemy towary, powinno być przynajmniej jakieś połączenie na zewnątrz. Ale ok - niech będzie. Co do pracowników, pobudowałem wszystko w kupie, więc pracownicy mieli w zasadzie tylko przejść na drugą stronę ulicy. Musi być jeszcze jakiś czynnik, albo ja coś źle zrobiłem (wszystkie budynki mają połączenie drogowe ze sobą). Kołchoz potrzebuje prócz maszyn rolniczych ciężarówkę, ale nie wytłumaczone jest, po co ona (do
można w fabryce kupić potrzebne surowce, które się teleportują automagicznie do fabryki


@MostlyRenegade: to auto-import, który jest w zasadzie cheatem, dostępnym jeszcze w alphie. W nadchodzącej aktualizacji będziesz mógł go zablokować w trybie Kosmonauty. Ja z niego korzystam w jedynie w podbramkowych sytuacjach, gdy np. w głównej elektrowni nagle zabraknie węgla i cała infrastruktura się może posypać.. Do ceny surowca doliczany jest koszt transportu, który rośnie proporcjonalnie zależnie od odległości od