@Ligniperdus: podstawowe pytanie brzmi: czy oni naprawdę potrzebują motocykla z tego segmentu? Przecież te motocykle to tylko w mieście jeżdżą. Co więcej, jakby dostali coś lżejszego, nawet głupiego dostosowanego Tracera 7 czy 9, to mogłoby im być wygodniej. Kiedyś brałem udział w szkoleniu, na którym było kilku policjantów na służbowych moto (wtedy to chyba jeszcze było K1200? Nie pamiętam dokładnie). Kilku ogarniało, ale większość jakby z łapanki tam była. Nie wiem,
@Ligniperdus: nie mówię, że te motocykle są złe, są po prostu nie dopasowane do potrzeb, na wyrost. Ich główną zaletą jest to, że nie mają łańcucha, tylko wał, więc eksploatacja jest wygodniejsza. Francuzi oprócz FJR mają też właśnie wspomniane Tracery. Poza tym, nie wiem czy porównywanie się do bogatych krajów Europy Zachodniej to dobrą drogą. Rozciągając to na samochody można zapytać dlaczego wozy patrolowe w Niemczech to głównie BMW 5er Touring,
ale w porównaniu do np. włoszech, to mogli by nas wymieniać jako przykład
@Pitu33: kiedy byłeś ostatnio we Włoszech no i w którym regionie? Różnica między północą i południem Europy jest duża, dużo czasu zajmuje też zaakceptowanie tych różnic. Jak już się przez to przebrnie, to nagle okazuje się, że ruch południowej Europy jest po prostu przyjemniejszy, mniej gwałtowny, bardziej płynny, nawet jeśli kosztem przepisów. No a co do zazdroszczenia: statystki
@DanielPlainview: wąsatych taksówkarzy #!$%@?ć prądem, ale tak naprawdę niewiele starych diesli ostało się na postojach. Uberowcy i pochodni latają nowszych lub starszych samochodach na LPG, taksiarze na hybrydach (często też z LPG). Tak to wygląda w większych miastach. Gorzej może być w Polsce powiatowej, ale tam nie ma konkurencji, więc jakby kazali im zmieniać stare diesle, to po dupie dostaliby klienci.