Na polskich drogach jest za dużo znaków.
Przykład: Otwarcie przebudowanej DK61 dnia 13 lipca 2021r. Według mnie nie da się jechać bezpiecznie i przepisowo gdy stoi tyle znaków przy drodze.
Yakotak z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 254
Przykład: Otwarcie przebudowanej DK61 dnia 13 lipca 2021r. Według mnie nie da się jechać bezpiecznie i przepisowo gdy stoi tyle znaków przy drodze.
Yakotak z
Komentarze (254)
najlepsze
Aż tu nagle przyszła zmiotka i firemka podobno z wpisem sprzed dosłownie tygodni przejęła wszystkie zamówienia dla miasta.
Ot, taka historyjka. Nie weryfikowałem prawdziwości, ten pokrzysiek tak nam to przedstawiał.
@SzybkiZwinnyOpalony: Znak drogowy za 7 tysięcy? Znak drogowy kosztuje ok. 100 zł netto, w zależności od wielkości i generacji folii. STO ZŁOTYCH. Nie 7 tysięcy. Plus słup i może trochę betonu, no to policzmy na bogato, że 300 zł.
Czasami inaczej się nie da, no chyba że zatrzymasz się przy co piątym znaku w centrum miasta i wyjdziesz z samochodu żeby przeczytać adnotacje napisaną małym druczkiem, żeby móc jechać dalej
Np. znak A-18b (Uwaga dzikie zwierzęta) - jak nie ma znaku i sarna spowoduje stłuczkę i uszkodzenie pojazdu, to o można starać się o odszkodowanie do zarządcy dróg.
Postawią znak i nie ma problemu, twoja wina, bo nie uważałeś
Jak chcecie mniej znaków to najpierw zmieniajcie prawo. Bo "chcieć ciastko i mieć
@niochland: Jak zacznę uważać, to będę musiał jechać 35km/h. I wtedy dostanę mandat za blokowanie drogi.
Polowe znakow w Polsce powinni juz dawno zlikwidowac. Ilosc znakow w tym kraju ma tragiczny wplyw na bezpieczenstwo.
Kierowca ktory widzi ograniczenie 70km/h jedzie maks 70km/h.
Kierowca ktory widzi ograniczenia 70km/h 50km/h 70km/h 40km/h na odcinku kilometra tez jedzie ciagle
50km/h - 50,000 metrów na 60 minut, czyli 833 metry na minutę. Czyli jadąc 50km/h, wolno, mijasz nowy znak co jakieś 10-15 sekund. a to samo ograniczenie prędkości.
I wystarczyłoby zlikwidować ten przepis o skrzyżowaniach, postawić znak ograniczenia,
@rallyrychu: A jak myślisz, skąd ludzie wjeżdżający z bocznej ulicy np. na trzecim skrzyżowaniu mieliby wiedzieć, że obowiązuje ich ograniczenie prędkości, które stoi kilka skrzyżowań wcześniej, jeżeli nie mieli okazji go minąć?
2. W sumie zwierzaków też mogłoby nie być, ale to dupochron dla władz, jak im sarenkę przejedziesz.
3. Po co podwójne oznakowanie przejść dla pieszych (niebieskie i żółte)? Wystarczy jedno, niezasłonięte krzaczorami, może nawet migające. I przede wszystkim dobrze oświetlone, bo piesi
Dodatkowo bzdura jest by godzinami ciagle zmieniac 50/70/50/70 zamiast miec autostrade i leciec ciagle 120? ¯\_(ツ)_/¯
@LudzieToDebile: prawda, tylko jest jeden drobny błąd w tej koncepcji - te ograniczenia są stawiane także tam gdzie jest skrzyżowanie z sygnalizacją
I jak to jest, że Niemcy potrafią zrobić skrzyżowanie T z ograniczeniem 90 km/h a w Polsce się nie da i trzeba 70 km/h albo 50 km/h (przy tym