Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko255
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Echo225

Echo225

Dołączył 2 lata i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1102
  • Znaleziska 262
  • Mikroblog 840
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 15:14:19
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 16:58:35 via Wykop
  • 10
@mirko_anonim: Nie, nie musiałaś, nie tłumacz się. Zdecydowałaś o tym. To zupełnie 2 różne sprawy.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 20:08:20 via Wykop
  • 8
@stopa_werbel_nofuture: A jak można nazwać inaczej, jeśli nie zabiciem, przerwanie życia płodu, który- gdyby nie zażycie tabletek przez autorkę, za kilka miesięcy miałby szansę na samodzielne życie poza środowiskiem macicy? Gdyby nie jej "interwencja", jest duże prawdopodobieństwo, że to dziecko by się urodziło- zakończyła ona więc jego życie, niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju było i jakby tego romantycznie nie nazywać- "usunięciem" czy "pozbyciem się problemu". Ja sama jestem
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 20:22:32 via Wykop
  • 8
@mirko_anonim: Nie, nie musiałaś- zdecydowałaś o tym, wybierając to co lepsze- nie mnie osądzać, czy dla Ciebie czy dla dziecka. Jak rodziłam synka, na sali ze mną leżały 2 świeżo upieczone mamy, obie przez całe ciąże brały leki przeciwdepresyjne. Ja sama miałam 2 razy zdiagnozowaną depresję poporodową, też przez pewien czas mimo karmienia po obu ciążach byłam na lekach. Twoje wyrzuty sumienia są w pełni normalne, przypuszczam, że będziesz się
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 04.09.2023, 16:30:07 via Wykop
  • 1
@stopa_werbel_nofuture: Ma takie, że gdyby nie zażycie tabletek, to dziecko z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością by się urodziło- ergo, jego życie zostało przerwane.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 04.09.2023, 16:36:15 via Wykop
  • 1
@Socah: Nic się nie stało samo, ani ciąża się nie stała sama, ani aborcja. To są zawsze konsekwencje wyborów: stosunku w dniach płodnych, niewłaściwego zabezpieczenia/ niezabezpieczania się/ decyzji o zamówieniu i zażyciu pigułek czy wybraniu się na zabieg.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 04.09.2023, 16:40:46 via Wykop
  • 2
@Voiman_etsija: Oczywiście, że przerwanie ciąży jest złe moralnie, bo jest przerwaniem czyjegoś życia- decydowaniem za kogoś o tym, czy będzie żył, czy nie. Natomiast, dopóki dziecko jest w pełni zależne od organizmu matki, to ona decyduje o tym, czy ono będzie żyło, czy nie. Konsekwencje też ponosi sama, nikomu więc do tego, jaką ona decyzję podejmuje. Ale nie oznacza to jednak, że decyzja o przerwaniu czyjegoś życia jest obojętna moralnie.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 06:16:50 via Wykop
  • 0
@wryty: Rozumiem, że się nie zgadzasz, natomiast decyduje ten- faktycznie, kto odpowiada za utrzymanie dziecka przy życiu, kosztem własnego organizmu. A jest to ciężarna kobieta. Przy sprzeciwie ojca i tak zrobi co będzie chciała, w jaki niby sposób ojciec ją powstrzyma... Życie nie jest sprawiedliwe. I to, że tak "nie powinno być", nie znaczy, że tak nie jest.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 06:27:49 via Wykop
  • 0
@wryty: Wiesz, nie wiem, czy jest sens tracić czas na dyskusję z Tobą, skoro nie wiesz nawet, że cały organizm dziecka, od momentu, kiedy wytworzy się łożysko, powstaje ze składników dostarczanych z krwi matki- czyli kosztem jej składników odżywczych. Obrażanie mnie i dyskredytowanie, przypisując mi poglądy, których nie wyznaję, też nie zachęca. Najwyraźniej nie dorosłeś do dyskusji na argumenty. Niezależnie od Twojego chcenia czy niechcenia, decyduje ten, kto podtrzymuje dziecko
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 07:58:46 via Wykop
  • 0
@wryty: Napisałam, że do momentu, w którym dziecko jest zależne od organizmu kobiety, a nie do 8 miesiąca, gdzie dziecko może samodzielnie żyć. O kosztach kobiecego organizmu związanych z ciążą poczytaj sobie sam, to Ty masz problem ze zrozumieniem podstawowej kwestii, że ten kto płaci (tu wysiłkiem własnego organizmu), decyduje, a nie ja. Rzeczywistości nie zmienisz, niezależnie od tego, ile się będziesz ciskał. Z mojej strony to koniec tematu.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 08:47:43 via Wykop
  • 0
@wryty: Odpowiedziałam, abyś doczytał sobie sam. I nie, nie jest zależne- granicą przeżycia poza macicą jest 24- 25 tydzień. Mam wrażenie, że dyskutuję albo z nastolatkiem, albo z osobą o IQ poniżej średniej- jeśli tak nie jest, to wybacz, ale Twój styl odpowiedzi i argumenty dają podstawy do takiego założenia. Największym kosztem, jaki ponosi kobieta, oprócz kosztów związanych z osłabieniem jej zdrowia fizycznego/ psychicznego, związanych z ciążą, porodem i połogiem,
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 14:27:00 via Wykop
  • 0
@wryty: Ja mam do Ciebie tylko jedno pytanie- kto decyduje o kontynuacji ciąży, jeśli zdania są różne u ciężarnej i ojca dziecka, ciąża ma np. 10 tygodni. Ojciec chce, aby kontynuować ciążę, matka chce, aby ją przerwać? Czyje zdanie jest ważniejsze w sytuacji konfliktu, jeśli jak napisałeś w pierwszym poście, oba mają takie samo znaczenie?
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 16:59:43 via Wykop
  • 0
@wryty: Ok. Taka sama sytuacja, przy założeniu, że się nie są w stanie porozumieć- ale w sytuacji, kiedy kobieta otrzymuje diagnozę w 10 tygodniu ciąży- odkleja się Pani siatkówka na skutek ciśnienia indukowanego ciążą, istnieje 80 procentowe ryzyko, że straci Pani wzrok do końca ciąży. Mężczyzna chce kontynuacji ciąży, bo to jego dziecko- jego zdanie jest tak samo ważne jak matki. Matka nie chce stracić wzroku, chce zakończyć ciążę. Kto
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 07.09.2023, 18:42:47 via Wykop
  • 0
@wryty: Urodziłam dwoje dzieci. Czy możesz odpowiedzieć na to pytanie? Kto decyduje ostatecznie, kobieta w ciąży czy mężczyzna- ojciec dziecka, jeśli każde z uporem trwa przy swoim? Bardzo proszę o konkretną odpowiedź.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 08.09.2023, 15:52:28 via Wykop
  • 0
@wryty: Napisałeś ilu ludzi, tyle decyzji- zgoda. Napisałeś też, że zdanie ojca dziecka i ciężarnej jest równoważne. Pytam zatem konkretnie- co w sytuacji, jeśli te zdania się różnią. Możesz przyjąć, dla ułatwienia, że rodzice nie są razem- rozstali się tuż po informacji o ciąży. Ale na wizyty chodzą razem i razem się dowiedzieli o ryzyku. Obgadali sytuację tysiąc razy, konsensusu nie ma, zdania są odrębne. No to proszę o informację,
  • Odpowiedz
Rynia
Rynia
Rynia
26.08.2023, 14:49:09
  • 0
#foteliksamochodowy #recaro czy ktoś ma z tej firmy fotelik dziecięcy i może powiedzieć czy jest zadowolony? Chcę kupić model Salia dla brzdąca, co będzie miał zaraz roczek
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 26.08.2023, 14:55:04 via Wykop
  • 0
@Rynia: My mamy. Baza się bardzo zacina.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 26.08.2023, 15:15:11 via Wykop
  • 0
@Rynia: Dość szybko z tego co pamiętam. Model Guardia. Mamy też Joie 2 inne,w tym 1 obracany i tu już jesteśmy zadowoleni.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 04.09.2023, 17:16:43 via Wykop
  • 0
@Rynia: Ale w sensie, że do przodu?
  • Odpowiedz
SzycheU
SzycheU
04.09.2023, 16:56:24
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 04.09.2023, 16:59:23 via Wykop
  • 0
@SzycheU: Gdzie to można kupić? I czy dobre-szczerze?
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 18:28:19
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#rodzice #rodzina #relacjemiedzyludzkie #ojciec #wykop30plus #wykopplus30club

Drogie Mirki, jaką ja mam przyjąć strategię w relacjach z ojcem. Ja, chłop ponad 30 lat. W dzieciństwie ojciec mnie w dużej mierze traktował jak podwładnego albo niewolnika. On ze mną nie rozmawiał i nie interesowało go moje zdanie. On tylko wydawał polecenia. Mówił mi co mam robić aż do 19.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 22:01:46 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: https://m.youtube.com/watch?v=Rb3Lkss6F2E
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 18:50:50
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Kurde, przypał...
Żona dziś mówi, że jest w ciąży. A ja dla beki odpowiadam, że niech się nie martwi, #wychowamjakswoje . A tej usta się wykrzywiły, oczy zmoczyły i rzuca mi się na szyję z łamiącym się "przepraszam". I co ja mam teraz zrobić?

──
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 21:54:30 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: Może jej chodziło o to, że antykoncepcja zawiodła i że jest w ogóle w ciąży, mimo, że nieplanowana. No chyba, że to takie heheszki z Twojej strony.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 20:11:40
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jakie alternatywy dla #psycholog polecacie?

PS. Uczęszczam do #psycholog ale coraz mniej chętnie tam chodzę i nie widzę żadnych moich refleksji czy zmian, głównie opowiadanie tego co u mnie. Rozważam też jego zmianę, ale szkoda mi kasy na szukanie tego właściwego. Jestem też pod opieką #psychiatry bo #depresja itp dzięki tabletkom po wielu miesiącach chcę mi się w końcu działać.

─
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 21:49:09 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Ja bym sugerowała posłuchać wykładów, podcastów na nurtujące Cię tematy. Jako wsparcie w terapii. Jest wiele mądrych osób, z doświadczeń i wiedzy których warto skorzystać. Mogę napisać przykłady, jak chcesz to napisz na priv.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 07:51:01
  • 135
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 271
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 12:59:44 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:10:33 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:14:30 via Wykop
  • 5
@szasznik: Jak często robi się remont w mieszkaniu? A jak często gotuje i sprząta? Jeśli obie strony pracują po tyle samo godzin, obie korzystają z domu w równym stopniu, to tylko jedna ma dbać o utrzymanie go w czystości czy o przygotowywanie posiłków? To nie jest sprawiedliwe. Te "tradycyjnie kobiece obowiązki" stały się nimi, gdy kobiety nie pracowały, tylko zajmowały się domem wyłącznie. Dzisiaj są inne czasy- każdy w związku
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:18:11 via Wykop
  • 4
@tomszczyk: Faceci właśnie mają taki problem- Wy zawsze lepiej wiecie, co myśli, powie i zrobi kobieta- bo jesteście w większości tchórzami, którzy boją się własnych żon. Jak nie boicie się krzyków czy cichych dni, to płaczu- ale ostatecznie kapitulujecie, w ogóle nie podnosząc tematu. I żyjecie latami sfrustrowani, coraz bardziej tych żon nienawidząc, zamiast na bieżąco omawiać trudne sprawy i rozwiązywać konflikty.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:40:02 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:42:07 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:48:16 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 13:56:51 via Wykop
  • 0
@damienbudzik: No aleś mi pojechał... Wyszedłeś na takiego maczo, co dyskusje kończy jednym zdaniem, obrażając interlokutora. Nie, nie widzę analogii i w dalszym ciągu twierdzę, że mówienie nie oznacza, że zostanie się usłyszanym, a skoro "rozmowy" nic nie dają, to problem leży po stronie osoby, która mówi, by znaleźć usprawiedliwienie, że przecież mówiła ( aż 2 RAZY!), a nie po to, by problem faktycznie rozwiązać. Skutecznej komunikacji można się nauczyć,
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 14:09:58 via Wykop
  • 1
@Invisiblinio: No a ja nie. Dążyłabym do kompromisu satysfakcjonującego obie strony, no bo przecież zakładam, że partnera kocham- tak jak i siebie. To nie są oczywiście łatwe tematy, przy założeniu, że związek ma trwać lat kilkadziesiąt (całe życie) trudno oczekiwać, że i w tej sferze będzie wszystko tak jak na początku, albo że każdemu z partnerów na różnych etapach życia się nie zmieni. Jestem zdania, że jak na świecie są
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 14:18:22 via Wykop
  • 1
@szasznik: Problem w tym, że te "kobiece" obowiązki są bardzo nużące, powtarzalne, mało je widać (no bo obiad zjedzony i nie ma, a mąż jak obrazek powiesi to widać, że wisi;)) i zajmujące bardzo dużo czasu- pranie tych ciuszków moich dzieci, potem układanie tego, a za dwa dni powtórka... No i jeszcze kwestia gdzie kto mieszka- jak w domu, to faktycznie mężczyzna ma co robić, ale w mieszkaniu? Jednak znacznie
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 14:23:36 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 14:30:35 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 14:41:09 via Wykop
  • 1
@Invisiblinio: No rozumiem Twoją perspektywę, ale ja się z nią nie zgadzam. Nie uważam, aby kompromis z miłości i szacunku do czyichś potrzeb i z szacunku do własnego wyboru- tej osoby, dzielenia z nią życia, był zmuszaniem się. Ja postrzegam małżeństwo jako obopólną służbę sobie nawzajem, a nie targowisko, no ale każdy ma swoje spojrzenie na te sprawy. Oczywiście, realizuję potrzeby męża i jestem skłonna do kompromisów, ale wtedy, kiedy
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 16:12:53 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 16:23:08 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 16:47:26 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 17:16:31 via Wykop
  • 2
@kompek: Nigdzie nie zaprzeczam sama sobie. Znasz takie powiedzenie? Naiwnością jest robić wciąż to samo, oczekując za każdym razem innych rezultatów. Jeśli metoda nie działa, zmień metodę. Na pewno od zamiatania sprawy pod dywan nic się nie zmieni, ale nie zmieni się też od jojczenia.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 20:58:50 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 03.09.2023, 21:10:30 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 14:13:01
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 17:49:03 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: Złóżcie jej się na sprzątanie, kupcie kwiaty na przeprosiny, w końcu da się udobruchać;)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.09.2023, 14:22:55
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 17:46:22 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Zanim sok z marchwi zabarwi twarz, najpierw zabarwi łapki i stopy- wygląda to komicznie, możesz zaobserwować u dzieci, które są pokoje ciągle "kubusiami" :)
  • Odpowiedz
kamsher
kamsher
03.09.2023, 10:35:06
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 12:40:24 via Wykop
  • 0
@kamsher: A czy chłopów Julkom też sprawiedliwie przydzieli?
  • Odpowiedz
TTedbundYY
TTedbundYY
03.09.2023, 10:37:05
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 03.09.2023, 12:35:33 via Wykop
  • 1
@TTedbundYY: Ten po lewej to wygląda na pingwina z Batmana któregoś
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
30.08.2023, 15:37:28
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 30.08.2023, 21:37:14 via Wykop
  • 3
@mirko_anonim: Nie, no napisz jej, że chciałeś sobie poruchać, bo Ci się znudziła, ale teraz jak już poruchałeś, to chciałbyś wrócić, bo jednak ona najlepsze kotlety robiła. Spójrz z boku na to, jak obrzydliwą kreaturą się okazałeś i zastanów się, czy własnej córce/ siostrze życzyłbyś takiego partnera. I jeśli masz do niej minimum szacunku, to zniknij z jej życia, zamiast mieszać jej w głowie i więcej czasu jej marnować. Nie
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 31.08.2023, 16:14:30 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

539

Syndrom trzeciego człowieka

Syndrom trzeciego człowieka

Ciekawy termin z pogranicza psychologii. Innymi słowy niewidzialny byt zgłaszany przez wspinaczy górskich i odkrywców, towarzyszący podczas traumatycznych sytuacji, który rozmawia z "ofiarą", daje praktyczne porady i motywuje.

PalNick
z
szkolastandard.pl
dodany: 30.08.2023, 09:04:26
  • 180
  • #
    szkolastandard
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
  • #
    psychologia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    nauka
Echo225
Echo225 31.08.2023, 00:13:13 via Wykop
  • 95
@siedze_w_samych_gaciach: 9 lat temu miałam niemal identyczną sytuację, też auto skasowane. I podobne wrażenie do Ciebie- że oglądam film jakby z boku, a nie uczestniczę w tym, co się dzieje. I że wszystko jest jakby spowolnione, a przecież to były chwile.
Echo225
Echo225 31.08.2023, 07:26:44 via Wykop
  • 2
@Br4t3k: Ja wpadłam w poślizg na zakręcie przy dość dużej prędkości, pamiętam bardzo dokładnie, że jak kierownica zaczęła drgać, to dokładnie wiedziałam w ułamku sekundy, że nic nie mogę zrobić i skończy się wypadkiem. Pamiętam, że powiedziałam na głos: o nie, reszta to już sekundy i to co opisałam wyżej, uderzenie w barierkę, wypadnięcie z pasa, zahaczenie o pobocze i powrót na autostradę, ale przodem auta w przeciwnym kierunku. Naprawdę
mirko_anonim
mirko_anonim
30.08.2023, 21:56:00
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 30.08.2023, 23:32:09 via Wykop
  • 7
@mirko_anonim: Kobieto, jaka miłość, o czym Ty piszesz... Niby dorosła, a zachowuje się jak nastolatka. To, co czujesz, to hormony i neuroprzekaźniki, konkretne substancje chemiczne, które gwarantuję- znikną najdalej po paru wspólnych latach. Zostaną zgliszcza- Ty z poczuciem winy, stary facet, gdzieś tam stara, samotna kobieta... Niszczysz komuś życie, sobie zabierasz szansę na zaangażowanie się w normalny związek z szansą na rodzinę. Kochanki to najtańsze prostytutki. W zasadzie to darmowe.
  • Odpowiedz
Rympalek44
Rympalek44
Rympalek44
30.08.2023, 19:48:20
  • 7
4 lata 11 miesięcy - pierwszy wpis na mirko. Pewnie nic nie da ale tonący brzytwy się chwyta. Potrzebna Wasza pomoc.
ZAGINĘŁA KOTKA
26.08.23 koło 23 zaginęła mi kotka. Sytuacja miała miejsce w Białystoku przy ulicy Świętojańska obok parku i Galerii Alfa. Kotka musiała spaść z parapetu(parter) i albo coś ją wystraszyło i uciekła albo ktoś ją tam w ciągu 20 minut znalazł i nie domyślając się skąd się wzięła zabrał.
Mieszkam w centrum
Rympalek44 - 4 lata 11 miesięcy - pierwszy wpis na mirko. Pewnie nic nie da ale tonąc...

źródło: kot

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 30.08.2023, 20:38:28 via Wykop
  • 0
@Rympalek44: Słodka. Oby się znalazła... Może warto przejrzeć jakieś zapisy z kamer pobliskich? Na spotted ogłoszenie, może u weterynarzy porozwieszać też?
  • Odpowiedz
tylkoponsfw
tylkoponsfw
tylkoponsfw
30.08.2023, 20:18:28
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 30.08.2023, 20:20:20 via Wykop
  • 0
@tylkoponsfw: Boli.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
30.08.2023, 10:05:38
  • 46
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 30.08.2023, 10:14:37 via Wykop
  • 5
@mirko_anonim: Powinnaś być asertywna i nazywać rzeczy po imieniu- lepiej nie mieć wcale do czynienia z takimi ludźmi, niż się upodlić poprzez przytakiwanie im. Oby zaręczeni nie dali się wmanewrować w te intrygi.
  • Odpowiedz

813

JAK RANDKOWAĆ W 2023 ROKU

Pokaż treści 18+

JAK RANDKOWAĆ W 2023 ROKU

Opis zbędny

onepnch
z
youtube.com
dodany: 29.08.2023, 14:33:33
  • 184
  • #
    randkujzwykopem
  • #
    youtube
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    p0lka
  • #
    przegryw
Echo225
Echo225 30.08.2023, 09:36:01 via Wykop
  • 7
@motomood: Jak ojciec jest uległy, to nie wychowa uległej córki, tylko dominującą. To co w końcu miałeś na myśli?
Echo225
Echo225 30.08.2023, 09:38:16 via Wykop
  • 1
@MWittmann: Ja wiem czy cwane? Chcącemu nie dzieje się krzywda. Przecież nie wydzierają z portfela na siłę kasy tym facetom, sami im sponsorują obiadki czy inne takie- widocznie towarzystwo tych kobiet cenią bardziej, niż pieniądze.
Echo225
Echo225 30.08.2023, 09:51:17 via Wykop
  • 0
@l--RAD--l: No nie zawsze. Mój kuzyn miał eteryczną, szczuplutką dziewczynę z blond włosami do pasa i buzią dziecka, to wiecznie miał do niej pretensje, czemu ona nie wygląda jak babki z Instagrama. A była śliczna i zadbana. On zwykła polska uroda, szczuplaczek z zakolami.
Echo225
Echo225 30.08.2023, 09:52:09 via Wykop
  • 10
@Triptiz: No to już wiemy, dlaczego jest była XD
Echo225
Echo225 30.08.2023, 10:01:44 via Wykop
  • 0
@l--RAD--l: Chodzi o to, że media społecznościowe i ogólne "standardy piękna" dzisiejszych czasów wypaczają naturalny wygląd ludzi u obu płci. Już teraz dziewczyny w szkołach średnich chodzą w pełnym makijażu, ze sztucznymi paznokciami, włosy po keratynowym prostowaniu, ciała wydepilowane, ciuchy firmowe bo inaczej wychodzą na niezadbane. Kobiety robią to sobie aby nie odstawać od innych, mężczyźni wychowani na p---o zaczynają oczekiwać takiego wyglądu, bo to co naturalne wydaje im się
mirko_anonim
mirko_anonim
29.08.2023, 21:30:22
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#zwiazki #tesciowie #rodzina #podroze
Część, zgłupiałem.
Rodzina mojej żony mieszka w Dubaju.Często rozmawiamy o tym, żeby zwiedzić ten rejon świata i w tym roku okazało się że mamy możliwość.
Ale jest jeden problem.
Cienko u nas z kasą, więc wyjazd chce zasponsorować mój teść, z którym za cholerę nie jestem się w stanie dogadać i szczerze powiedziawszy każde spotkanie z nim pwooduje, że chodzę
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 30.08.2023, 09:20:02 via Wykop
  • 0
@jacekkowalski9122: Zarówno teść, jak i mąż to osoby dorosłe i same odpowiadają za komunikację między sobą, to nie dzieci, że potrzebni są rozjemcy. No i niesamowicie toksyczne jest nie ustalanie reguł komunikacji z poszanowaniem obu zaangażowanych stron, tylko dawanie głupich rad w internecie.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 30.08.2023, 09:24:45 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Jak nie pojedziesz, to okażesz słabość. Przez 3 tygodnie ojciec będzie kładł córce do głowy jakiego ma męża niedojdę, niezaradnego, że ona się musi sama męczyć z dziećmi, a Ty w Polsce odpoczywasz. Twoja rodzina to Ty, żona i dzieci- powinieneś być przy żonie. A teściowi stawiać w kulturalny sposób granice. Widać że tego nie robisz, bo na niego tu nadajesz- a oczerniamy osoby, którym nie potrafimy stawiać granic.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • Strona 2 z 8
  • >
  • Podobno w życiu trzeba mieć koniecznie jakieś pasje... No to założyłam tu konto :D

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.06.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking