Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko137
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
DaroP

DaroP

Dołączył 7 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 139
  • Znaleziska 86
  • Mikroblog 53
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
robert5502
robert5502
13.05.2024, 10:16:39
  • 195
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 13.05.2024, 12:20:14 via Wykop
  • 4
@robert5502: mieli więcej dzieci niż Kain i Abel:
5:1
To jest księga potomków Adama: Kiedy Bóg stworzył człowieka, na podobieństwo Boże uczynił go.
5:2
Jako mężczyznę i niewiastę stworzył ich oraz błogosławił im i nazwał ich ludźmi, gdy zostali
  • Odpowiedz
krucjan
krucjan
03.11.2023, 12:32:11
  • 8
Jak ktoś zgadnie ile tu jest z dokładnością do 5 zł, to mu przeleje 10 zł (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

#glupiewykopowezabawy #zagadka #rozdajo
krucjan - Jak ktoś zgadnie ile tu jest z dokładnością do 5 zł, to mu przeleje 10 zł (...

źródło: temp_file6818999265895544552

Pobierz
  • 126
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 03.11.2023, 14:02:57 via Wykop
  • 0
@krucjan: 1474
  • Odpowiedz

3184

Psy rozszarpywały 18-letnią Weronikę. Właściciel nie przyznaje się do win

Psy rozszarpywały 18-letnią Weronikę. Właściciel nie przyznaje się do win

18-letnia Weronika szła na przystanek autobusowy w miejscowości Kopyść (woj. łódzkie), gdy zaatakowała ją wataha psów. Rozwścieczone czworonogi dosłownie rozszarpywały ciało nastolatki. Leżącą dziewczynę z licznymi ranami znalazła przypadkowa osoba, która wezwała pomoc. Grupa około 10 psów została s

Bednar
z
fakt.pl
dodany: 02.10.2023, 15:58:13
  • 587
  • #
    polska
DaroP
DaroP 02.10.2023, 18:25:29 via Wykop
  • -3
@szyszak7: ale przecież ma rację. Sam mimo, że mam psa, też nie rozumiem dlaczego właściciele tak je rozpieszczają. Te mity o ich bezinteresownej miłości do właściciela to tylko mity. Mój pies zna swoje miejsce w mojej rodzinie - jest na szarym końcu, a jedyne miękkie posłanie na którym może się położyć to jej kocyk.

2

Messiah 2030 ~ The Prophetic Messianic Timeline - Part 1

Messiah 2030 ~ The Prophetic Messianic Timeline - Part 1

Dozens of Biblical prophecies not only point to the exact year of the Messiah's first coming (30 C.E.), but those same prophecies even point to the year of his return (2030 C.E.). It has all been hidden in plain sight for thousands of years.

DaroP
z
youtube.com
dodany: 17.09.2023, 11:10:56
  • 0
  • #
    messiah2030

373

Co Koran naucza o kobietach

Pokaż treści 18+

Co Koran naucza o kobietach

Odnośnie ostatniej tragedii związanej z Anastazją, która zadała się z mężczyznami z Bangladeszu i Pakistanu warto wiedzieć jaki stosunek ma ich kultura do kobiet. W filmie treści Koranu o kobietach. Niech to będzie przestrogą dla innych.

Buba30
z
youtube.com
dodany: 18.06.2023, 20:07:59
  • 160
  • #
    islam
  • #
    religia
  • #
    wiara
  • #
    terroryzm
  • #
    kobiety
  • #
    ciekawostki
DaroP
DaroP 20.06.2023, 09:23:07 via Wykop
  • 0
@Nerlo_ajcats: w skrócie kobieta (XX) powstała z mężczyzny (XY)
nie chcę źle zabrzmieć, ale wygląda na to, że mężczyźni genetycznie są troszkę bogatsi.
Co nie zmienia faktu, że Mężczyźni w przeszłości zrozumieli to na swój sposób.

Biblia natomiast przekazuje nam, że:
Dzielna kobieta - trudno o taką - jej wartość
DaroP
DaroP 20.06.2023, 09:50:40 via Wykop
  • 0
@Nerlo_ajcats: Wiem, że do zapłodnienia potrzebne jest XX i XY, nie rozporowadzam jakichś chorych trans teori.
Napisałem tylko, że Bóg stworzył kobietę z ciała mężczyzny, także to było stworzenie, nie zapłodnienie.
DaroP
DaroP 20.06.2023, 10:23:24 via Wykop
  • 0
@Nerlo_ajcats: a czy ktoś musiał stwarzać Boga skoro z założenia istota doskonała?
DaroP
DaroP 20.06.2023, 10:48:48 via Wykop
  • 0
@Nerlo_ajcats: To ten sam Bóg, różnica polega na tym, że nie wszyscy żydzi uwierzyli w Jezusa Chrystusa, że był zapowiedzianym w piśmie Mesjaszem.
DaroP
DaroP 20.06.2023, 11:28:50 via Wykop
  • 0
@Nerlo_ajcats: Ewangelia Jana:
10:11
Ja jestem dobrym pasterzem. Dobry pasterz oddaje swoje życie za owce.
10:12
Lecz najemnik, który nie jest pasterzem, do którego owce nie należą, widząc nadchodzącego wilka, opuszcza owce i ucieka, a wilk porywa i rozprasza

676

Rydzyk: Ukraińcy mają wojnę, ponieważ nie wierzą w boga

Pokaż treści 18+

Rydzyk: Ukraińcy mają wojnę, ponieważ nie wierzą w boga

Bez komentarza

waro
z
streamable.com
dodany: 18.06.2023, 17:48:38
  • 94
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
DaroP
DaroP 19.06.2023, 12:34:46 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

robert5502
robert5502
19.05.2023, 07:29:10
  • 1423
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 19.05.2023, 16:01:46 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: To się nazywa wolna wola. Bóg nie ingerował bo istota, którą stworzył była w pełni samodzielna i mogła decydować sama o sobie. Z drugiej strony człowiek, który nie doświadczył zła okazał się po prostu naiwny ignorując nakaz i ostrzeżenie od Boga, by nie jedli tego owocu, bo w przeciwnym razie czeka go śmierć.
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 19.05.2023, 18:28:47 via Wykop
  • 0
To nie była próba, tylko wybór, bez możliwości wyboru zakwestionowana zostałaby wolna wola człowieka. Wystarczy spojrzeć co mówi Szatan w księdze Hioba, gdy Bóg cieszy się z chwały jaką Hiob mu okazuje. Szatan twierdzi, że Hiob okazuje wdzięczność tylko z powodu błogosławieństw jakie spływają na niego od Stwórcy. Bóg pewny, że szatan nie ma racji pozwala, by ten upadły anioł doświadczył człowieka najgorszym losem, jaki można sobie wyobrazić.
Sytuacja jest dość podobna
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 19.05.2023, 22:15:00 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: A miesza się? Bóg szuka człowieka, ale do tanga trzeba dwojga, jeśli nie akceptujesz go, to nie będzie Ci się narzucać. Napisałem, że człowiek oddał się pod władzę szatana, który w Biblii określony jest jako książę tego świata.
A grzech niestety zawsze ma konsekwencje, nie tylko dla grzeszącego, ale dla postronnych osób także. Oprócz Ciebie na świecie jest ponad 8 mld osób w takim samym położeniu.
Biblia nie pozostawia
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 19.05.2023, 22:30:26 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: Ale pomyśl, tyle było drzew, owoców, a człowiek dał się podpuścić i nawet tak prosty nakaz złamać... You had one job :)
Łaska jest dla każdego, kto chce, ale tak od serca pragnie może ją otrzymać. Akceptacja ofiary Chrystusa i odwrócenie się od grzechu, tylko tyle i aż tyle. Oczywiście 10 przykazań (tych Biblijnych) należy przestrzegać, bo to są prawa Boga.
My ludzie mamy coś w sobie z buntowników,
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 20.05.2023, 22:05:07 via Wykop
  • 0
@C8H18: To nie Bóg zerwał owoc, więc nie uważam by był odpowiedzialny za to. To tak jak rodziców Hitlera obwiniać za wybory syna. Wiadomo, gdyby go nie spłodzili to nie urządziły piekła na ziemi, ale to Hitler wydawał rozkazy.
Wolę mieć wybór, niż miałbym być zaprogramowany bez możliwości samodzielnego myślenia.
Skoro jest wszechwiedzący, to miał świadomość upadku człowieka, tym bardziej, że to nie człowiek jako pierwszy zgrzeszył. Dlatego sam siebie
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 20.05.2023, 22:09:56 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: Co by było gdyby... Dzięki Bogu urodziłem się w Polsce i żyję w czasach, gdzie dostęp do Słowa Bożego nie jest ograniczony. Tylko proszę Cię, nie obrażaj mnie i nie nazywaj mnie katolem, lub katolikiem, nie wierzę jakiemukolwiek przywódcy religijnemu. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 21.05.2023, 12:04:15 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: Ludzie, którzy nie poznali Chrystusa, bo nie mieli takiej możliwości, Ci będą sądzeni na podstawie uczynków, tak jest napisane w Biblii.
Czy jednak będą mieli taryfę ulgową nie wiem, nie sądzę.
Natomiast Ci, którzy poznali Jezusa, jego nauki, jego misję i świadomie go odrzucili, Ci są w najgorszej sytuacji, wręcz beznadziejnej.
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 21.05.2023, 17:27:14 via Wykop
  • 0
Bynajmniej nie chce nikogo konwertować, ale poinformować już tak. Dlaczego? Bo ludzie błędnie zakładają, że Chrześcijaństwo (to Biblijne Chrześcijaństwo) to katolicyzm, czy inna pochodna religia.
Czy mam rację co do tego w co wierzę? Wierzę że tak, pomimo, że żadnego namacalnego dowodu nie mam. Ale na tym polega wiara.
Co mi to daje? Nadzieję, że życie nie kończy się tylko na tym krótkim etapie.
Czy mnie to ogranicza? Wcale, ale może, to
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 21.05.2023, 18:43:27 via Wykop
  • 0
@C8H18: :) nie rozumiem czemu uczepiłeś się tej części wypowiedzi, skoro dalej napisałem, że Bóg nas odkupił. Mógłbym przyznać Ci rację, gdyby Bóg po prostu nas z tym zostawił, ale on przelał za nas swoją krew, a my przez wiarę w to co zaszło na Golgocie mamy prawo oczekiwać życia wiecznego.
Ok, rodzice Hitlera nie wiedzieli co zrobi ich syn, pod tym względem przykład nietrafiony.
Spójrzmy może więc na wynalazcę,
  • Odpowiedz

1256

Asheville: zarząd szkoły zaorany przez ojca za książkę dla 10 latkow.

Pokaż treści 18+

Asheville: zarząd szkoły zaorany przez ojca za książkę dla 10 latkow.

Zarząd szkoły w Asheville poczuł się zniesmaczony gdy jeden z rodziców zaczął im czytać książkę napisana przez degeneratow, która znajdowała się w bibliotece szkolnej dla 10 latkow. Napisy polskie automatyczne w odtwarzaczu.

Quembec
z
youtube.com
dodany: 17.05.2023, 03:52:17
  • 488
  • #
    usa
  • #
    ciekawostki
  • #
    4konserwy
  • #
    swiat
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
DaroP
DaroP 18.05.2023, 07:08:02 via Wykop
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

c.....k
konto usunięte 08.05.2023, 21:17:04
  • 487
xD
#heheszki #ateizm #kosciol
c.....k - xD 
#heheszki  #ateizm #kosciol

źródło: temp_file.png698079247826519328

Pobierz
  • 80
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 09.05.2023, 12:55:30 via Wykop
  • 1
@chwilowypaczelok:
Odpowiedział mu Jezus: Zaprawdę, zaprawdę powiadam ci: Jeśli się ktoś nie narodzi na nowo, nie może ujrzeć królestwa Bożego.
Ewangelia Jana 3,3

Ty racz wysłuchać w niebie, w miejscu, gdzie mieszkasz, i odpuścić i wkroczyć, i dać każdemu według wszystkich jego postępków, Ty bowiem znasz jego serce, gdyż Ty jedynie znasz serca wszystkich synów ludzkich,
I Księga
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 09.05.2023, 14:00:00 via Wykop
  • 0
@Blaszczykowski_Robert:
dokładnie, nie wiemy za co go ukrzyżowali, ale przyznał, że ponosi karęodpowiednią do swojego czynu.
Znajdź kogoś, w pace, kto Ci powie że dostał karę odpowiednią za swój czyn. Może znajdziesz, ale trochę się naszukasz.
Druga sprawa, że gdy znajdziesz skąd jako człowiek będziesz w stanie ocenić, czy ta osoba nie kłamie?
Jezus jako Bóg w ciele, był w stanie prześwietlić tego ukrzyżowanego.
Jezus znał od początku też serce
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 09.05.2023, 16:40:39 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr: :) Jezus jest w Biblii, śmiało możesz go brać
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 09.05.2023, 16:53:38 via Wykop
  • 1
@Blaszczykowski_Robert: problem polega na tym, że nauczanie KK to nie nauczanie Boga.
Wystarczy porównać treść dekalogu.
Nauczanie KK to ludzka nauka przed którą Jezus przestrzegał.
Przecież gołym okiem widać, że zachowanie kleru to lustrzane odbicie zachowania faryzeuszy, sadyceuszy i tzw. uczonych w piśmie.

A co do sytuacji z mema, to my jako ludzie mamy problem z tym, że Bóg nie zamyka się
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 10.05.2023, 11:53:08 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr: Jezus to postać historyczna, ale rozumiem, że możesz kwestionować jego Boskość.
To już jest Twoja osobista opinia, kwestia wiary.
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 10.05.2023, 17:58:44 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr: Nie tylko w Biblii, możesz sprawdzić jeśli mi nie wierzysz. Co do pozostałych rzeczy, które wymieniłeś, to jak już poprzednio napisałem, to kwestia wiary i możesz myśleć co chcesz, ale tak, wierzę w to.
A Ty nic nie bierzesz na wiarę?
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 10.05.2023, 19:39:20 via Wykop
  • 0
Religia, słowo kluczowe, bo ludzie mylą religię z wiarą.
Masz rację, że każda religia prędzej czy później zostaje przez człowieka wykorzystywana dla interesów danej grupy, dla władzy. I prawda, w tedy jest to bez sensu. Bóg z Biblii trąbi i przestrzega przed tym praktycznie przez cały czas, pośrednio i bezpośrednio, także w Dekalogu, który co jak co, ale jest bardzo uniwersalnym prawem, który moralizuje człowieka.

Rozumiem z Twojej wypowiedzi, że jednak potrafisz na
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 11.05.2023, 09:33:47 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.05.2023, 13:54:00 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr: pytanko, skąd ta pewność? Podejrzewam, że gdzieś to przeczytałeś i uznałeś za prawdę. Drugie pytanko, co to za przypadek, który ożywił martwą materię i czy to na pewno był przypadek? Jak już wcześniej napisałem wyjaśnienie procesu nie usuwa wcale kogoś, kto ten proces mógł wymyślić.
Planeta na której żyjemy jest zbyt idealnie umiejscowiona, by uznać to wszystko za przypadek.
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.05.2023, 19:19:02 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr: Matematyka, tak, też znam, ale bez fajerwerków. Mimo to, także znam różnicę pomiędzy tymi wartościami, oraz innymi. Skala wielkości wszechświata pokrywa się z Biblijnym stwierdzeniem, że Bóg i jego cuda są dla nas przeogromne :)

Ok, a skąd ten meteor? Skąd ta materia na nim? Czy już to było coś żywego? Jak tak, to w jaki sposób się ożywiło i ponownie, skąd? Te teorie wciąż rodzą pytania...
I nie
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 14.05.2023, 16:12:58 via Wykop
  • 0
@dlugi-gr:

metor przyleciał z kosmosu, tak, były to już żywe bakterie


Nie spodziewałem się, że coś w kosmosie może być żywe. A jeśli nawet to jak przeżyło kolizję? Poza tym jeśli coś nawet przystosowało się tak surowych warunków jak prestrzeń kosmiczna, to skąd pewność, że w innym środowisku też potrafiłoby przeżyć, bo napisałeś, że odkrylismy tylko
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 15.05.2023, 07:28:38 via Wykop
  • 0
"Nie spodziewałem się, że coś w kosmosie może być żywe." Są miliardy planet


No nie zrozumiałeś mnie... pisałeś o panspermii, a ja w tym pytaniu, miałem na myśli, czy na asteroidzie, czy innym niedużym ciele niebieskim jest w stanie coś żyć? jeśli tak, to w jaki sposób, i jak przetrwało uderzenie, bo raczej nie wylądowało to łagodnie na powierzchni planety.

Tak, odkryliśmy szczątki, które mają kilkaset tysięcy lat, może nawet milionów ( ciężko nam
  • Odpowiedz

1026

Kościół dostał od państwa 867 mln zł

Pokaż treści 18+

Kościół dostał od państwa 867 mln zł

Na termomodernizację m.in. siedziby Episkopatu, budynków kurii, kościołów i plebanii państwowy fundusz wydał 867 mln zł ze środków przeznaczonych na walkę ze smogiem.

Kolekcjoner_dusz
z
oko.press
dodany: 10.05.2023, 07:07:07
  • 73
  • #
    polska
  • #
    kosciol
  • #
    pieniadze
  • #
    bekazkatoli
  • #
    bekazpisu
DaroP
DaroP 11.05.2023, 10:22:53 via Wykop
  • 2
@Zidanka999: Rydzyk zapewne też tak uważa,
niedość, że doją obywateli bezpośrednio, liczą na darowizny i remonty za free, to jeszcze od władzy dostają...

445

Nie dawajcie NIC na komunię, a jeśli już to tylko symbolicznie prezenty...

Nie dawajcie NIC na komunię, a jeśli już to tylko symbolicznie prezenty...

Ciekawy materiał. Jeśli się nad tym poważnie zastanawiacie, to dzieje się coś niedobrego. Ludzie prześcigają się w drogich prezentach... ale takie stanowisko kreują same media. Wmawiając ludziom ile to inni nie kupują inni...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 07.05.2023, 09:54:09
  • 320
  • #
    komunia
  • #
    pieniadze
  • #
    religia
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
DaroP
DaroP 09.05.2023, 13:51:47 via Wykop
  • 0
@olokynsims: dokładnie to zrobiłem :) POLECAM
i serio nie ma co się przejmować opinią rodziny, czy jakichś randomów

953

Biskup o niepracujących: Chrześcijanin nie może żyć na koszt innych

Pokaż treści 18+

Biskup o niepracujących: Chrześcijanin nie może żyć na koszt innych

...powiedział darmozjad w sukience, żyjący z datków, zapomóg i odprawiania guseł.

Buckshot_00
z
natemat.pl
dodany: 02.05.2023, 07:00:54
  • 298
  • #
    bekazkatoli
DaroP
DaroP 03.05.2023, 00:17:58 via Wykop
  • 1
@976497: śmieszne, masz pretensje, że stwórca i prawodawca ma czelność egzekwować swoje prawo i karać zgodnie z prawem.

Oczywiście, że w chrześcijaństwie jest dobrowolność, polega na wyborze, czy jesteś z Bogiem, czy przeciwko niemu.

Chrześcijaństwo to nie komunizm, katolicyzm już tak. Chrześcijaństwo jest już bardziej monarchią z Chrystusem - Królem na czele, który wymaga równości wśród swoich poddanych - kochaj bliźniego swego jak siebie
DaroP
DaroP 03.05.2023, 08:07:49 via Wykop
  • 1
@976497: no podałeś nie trafiony przykład. Wolność według słowa Bożego to możliwość wyboru komu chcesz służyć - Bogu, czy komuś innemu. Ty natomiast rzucasz przykładem, w którym nie ma tej dobrej opcji.

Oczywiście picie - alkoholizm jest złe w oczach Boga, bo on wymaga od ludzi trzeźwości, czyli samokontroli. Człowiek upojony czy to alkoholem, czy inna używką nie pamięta o prawie Bożym, ani o prawie w ogóle.

Cytat pana Bosaka
DaroP
DaroP 03.05.2023, 08:52:23 via Wykop
  • 1
@976497: to jest Twoje zdanie, masz do niego prawo, ale uważam inaczej.

Wybór między złem, a złem nie jest wyborem. Ludzie zawsze mają wybór by stanąć po stronie Boga. Fakt, wymaga to poświęcenia, czasem nawet życia, ale kto zna dobrą nowinę i ufa, ten będzie żyć.
Czy mnie było by stać na to? Nie wiem.

A uważanie Szatana za tego dobrego... Nie idź tą drogą, raz, że to kłamca, dwa dwulicowy
DaroP
DaroP 03.05.2023, 09:40:39 via Wykop
  • 1
@976497: nie, opisałem tylko jak działa Szatan.

Zastanawiające jest w niewierzących to, jak dużo energii poświęcają na walkę z kimś kto według nich nie istnieje. Szanuję twój wybór, ale mam nadzieję że jeszcze kiedyś zmienisz zdanie, bo to że w to nie wierzysz nie oznacza, że Boga nie ma.

Jeszcze raz, Bóg jest prawodawcą i ma prawo do egzekwowania swojego prawa, a na dodatek sam je respektuje i wypełnia właśnie
DaroP
DaroP 03.05.2023, 10:15:34 via Wykop
  • 1
@976497: zgadzam się z Tobą, religia nie powinna być narzucana od górnie. To jest właśnie wolna wola według Boga. Każdy ma prawo wybrać komu chce służyć, czy prawdziwemu Bogu, czy komuś innemu, ale wybór tak jak każdy w naszym życiu ma pewne konsekwencje. Tak poprostu to działa, wybierasz urlop nad Bałtykiem, to licz się z lipną pogodą.

Co do KK, to także się zgadzamy, bo to nie jest prawdziwe chrześcijaństwo,
Pshemeck
Pshemeck
25.04.2023, 04:34:07
  • 439
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 25.04.2023, 12:46:31 via Wykop
  • 0
Ciekawe komentarze,
wypowiem się jako osoba wierząca, ale nie religijna (w sumie planuję apostazję z KK).
Człowiek to podła istota i cokolwiek by wymyślił, nawet najbardziej cnotliwą ideę, to zawsze znajdzie się ktoś, kto zauważy lukę, lub krzyści i będzie dążył by podporządkować sobie innych. Tacy po prostu jesteśmy, a reszta w imię idei pójdzie za taką osobą.
Przykładem jest właśnie koścół katolicki, który zmieszał chrzścijaństwo z pogańskimi wierzeniami i ustanowił swojego władcę - papieża,
  • Odpowiedz

281

Twoje ciało to muzeum historii naturalnej

Twoje ciało to muzeum historii naturalnej

Treściwy materiał z dowodami ludzkiej ewolucji. Kość ogonowa nie jest jedynym przykładem.

Logytaze
z
youtube.com
dodany: 19.04.2023, 12:13:42
  • 106
  • #
    nauka
  • #
    biologia
  • #
    medycyna
  • #
    historia
  • #
    ciekawostki
DaroP
DaroP 20.04.2023, 13:24:36 via Wykop
  • -2
@bregath: interesująca wymiana zdań :) z RonSwanson11
fakt jest taki, że nikt po swojej stronie nie ma dowodów, które są niepodważalne.
Wszystko jest kwestią wiary, co potwierdza też Pan Dawkins, który w jednym z wywiadów stwierdził, że nawet gdyby miał osobisty kontakt z Bogiem, to uznałby to za halucynacje, lub żart obcej cywilizacji.
Nie ma też dowody, że geny potrafią stworzyć nową informację rozwoju ciała.

btw, Jonasza nie połknął wieloryb, ale "wielka ryba", przynajmniej
DaroP
DaroP 20.04.2023, 15:49:59 via Wykop
  • 1
@bregath: hmm, nie obraź się, ale ewolucja przez źródło pokarmu, a następnie reakcje-mutacje, zgodnie z powiedzeniem jesteś tym co jesz?
Oczywiście nie znam fizjologi bakterii E.coli, ale bakteria, która występuje naturalnie w naszym jelicie i zgodnie z informacjami jakie znalazłem, jest bardzo powszechna w środowisku naturalnym wyewoluowała bo zmieniła dietę, z glukosy na kwas cytrynowy?
Ale wiesz np. że w świecie zwierząt zdarza się, że typowy roslinożerca posili się mięsem?
Poza tym także
DaroP
DaroP 21.04.2023, 09:16:08 via Wykop
  • 1
@bregath: zgadzamy się z tym, że nasze organizmy się zmieniają, zależnie od warunków środowiskowych i itp, tu nie ma co debatować, ale czy to nie jest tylko mutacja?
Ewolucja, moim skromnym zdaniem to bardzo duże, by takie zmiany nią określać. Idąc tym tropem to także dorastanie/dojrzewanie można by nazwać ewolucją, bo przecież nabywamy zdolność reprodukcji.

W sumie swoją drogą, zawsze mnie ciekawiło, dlaczego ewolucja postanowiła, że bardziej zaawansowane istoty żywe
DaroP
DaroP 21.04.2023, 09:28:21 via Wykop
  • 1
@bregath:

a widzisz :) A kościół katolicki w pewnym okresie wręcz ubóstwiał brud


a widzisz :) to że kościół katolicki jest samozwańczym jedynym prawilnym kościołem, to nie znaczy że tak jest.
Biblia nie prowadzi do jakiejkolwiek
Bastet_A
Bastet_A
17.08.2021, 11:22:05
  • 1306
Popełniłam taki oto barwny zachód słońca.
Technika: Akryl na płótnie
Format: 70 cm x 50 cm
Godziny malowania: niezliczone

Zapraszam na instagram: https://www.instagram.com/lescaut_manon/
#malujzwykopem #malarstwo #tworczoscwlasna #rysujzwykopem #chwalesie #morze #zachodslonca
BastetA - Popełniłam taki oto barwny zachód słońca.
Technika: Akryl na płótnie
Form...

źródło: comment_1629199163Q1VftQxNsOA6kM9BUhpoHd.jpg

Pobierz
  • 90
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 18.08.2021, 08:43:21
  • 1
Fajne, a ten okręt to "Dragon" z Ustki?
  • Odpowiedz

674

Muniek Staszczyk: Od Boga dostałem więcej profitów niż od całego tego...

Muniek Staszczyk: Od Boga dostałem więcej profitów niż od całego tego...

Muniek Staszczyk opowiada swojemu synowi o tym, dlaczego nie należy odrzucać Kościoła, po co chodził na Jasną Górę w młodości i co się tak naprawdę opłaca w byciu katolikiem. Jan Staszczyk: Jaki by…

aleteia_pl
z
pl.aleteia.org
dodany: 08.10.2018, 17:34:55
  • 197
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    katolicyzm
  • #
    kosciol
  • #
    wiara
DaroP
DaroP 09.10.2018, 08:33:22
  • -2
@Arientar: nie wybierają dobrych kawałków, ale te, które są dla nich wygodne i przekazują tylko pół prawdy, co dla Boga jest równoznaczne z kłamstwem. Poza tym, czy ja wiem, czy wychodzi im to na dobre... Ludzie coraz bardziej dostrzegają złe owoce tej instytucji, zwłaszcza młodzi, tylko czekać aż odejdzie starsze pokolenie.
i.....r
i.....r
konto usunięte 28.09.2018, 08:13:15 via iOS
  • 15
#lgbt #homoseksualizm #heheszki
i.....r - #lgbt #homoseksualizm #heheszki

źródło: comment_6unS8DkY5qS0PaBGTYQw1nOzoIxae5wS.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 28.09.2018, 12:01:55
  • 0
@Polasz: A czy Ty wiesz co Bóg o tym sądzi?
Masz rację, że Bóg go nie nienawidzi, ale to co robi, jest w oczach Boga obrzydliwe i jest grzechem.:
"Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą. To jest obrzydliwość!"
"Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli."
"Podobnie też i mężczyźni,
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 28.09.2018, 12:35:42
  • 0
@Polasz: > A Ty nie umiesz nawet cytować, dobrze... ech
może i nie umiem, ale to nie zmienia faktu, że Bogu nie podoba się to, że ten pan jest homosexualistą.

Gdzie Jezus, który jest miłością, o tym mówił jeszcze raz?

Nie rozumiem pytania.
Ludzie, którzy mówią, że Bóg jest miłością, zapominają także, że jest sędzią sprawiedliwym. Nadał prawo, które będzie surowo egzekwować, i osobiście nie widzę w tym nic złego. Według
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 28.09.2018, 13:04:15
  • 0
@Polasz: nie zapomniałem o tym zdjęciu, przecież nawiązuję do niego.

Własnie, że każdego będzie sprawiedliwie oceniał. Biblia skupia się na wszystkich aspektach życia ludzkiego. Ty widzisz tylko jeden. Cudzołożenie jest grzechem ale tylko jednym z 10 a nie jedynym.

No ale przecież to mam na myśli, pisząc "nadał prawo, które będzie egzekwować", bo dotyczy ono każdego człowieka,. Piszę o homoseksualiźmie (nie cudzołożeniu) ponieważ tego dotyczy zdjęcie.
Tak jak piszesz cała treść
  • Odpowiedz
prawa_reka_sorosa
prawa_reka_sorosa
13.09.2018, 06:16:38
  • 137
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 13.09.2018, 09:24:30
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.09.2018, 10:40:12
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.09.2018, 11:55:49
  • 0
@Ld93: Dlaczego się oburzasz? Wystarczy, że się nawrócisz, poza tym, czy cierpisz w swoim życiu?
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.09.2018, 12:00:49
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.09.2018, 13:10:19
  • 0
@zarowka12: Grzech jest w tedy kiedy łamiemy prawo Boga. Klęknąłeś przed obrazem i modlisz się do niego = złamałeś prawo Boga. Nie ważne jakie masz intencję, Bóg wcale nie ma dobrego zdania o sercach ludzi:
„Podstępne jest serce, bardziej niż wszystko inne, i zepsute, któż może je poznać?” (Jer. 37,9).
"I poczuł Pan miłą woń. Rzekł tedy Pan w sercu swoim: Już nigdy nie będę przeklinał ziemi z powodu człowieka,
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 13.09.2018, 13:51:07
  • 1
@zarowka12: Owszem, w Biblii są użyte metafory, ale tylko w proroctwach, przypowieściach i psalmach, takie jest moje zdanie.

Jeśli modlę się do obrazu to tak, jeśli przed obrazem to nie. Dlaczego miałoby to Bogu przeszkadzać? Załóżmy, że rozmawiasz z #rozowypasek przez telefon i patrzysz na jej zdjęcie. Czy jest problem? Nie ma. A jeśli patrzysz na zdjęcie innej laski? Jest problem jak najbardziej.

Dla mnie jasnym jest, że
  • Odpowiedz
ytong1918
ytong1918
11.09.2018, 05:50:25
  • 63
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DaroP
DaroP 11.09.2018, 13:50:05
  • 0
@ytong1918: ok, skoro Cię to ciekawi...

ale mnie interesuje tylko i wyłącznie zdanie boga na temat dzisiejszego świata

Bóg w Biblii mówi, że Cały świat obecny jest zły, serca ludzkie są pełne zła, bez wyjątku.

No i przede wszystkim najważniejsze, gdyby bóg przyszedł do nas z "jeszcze nowszym testamentem" gdzie każdy mógłby go nagrać czy zrobić zdjęcie wiesz co
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 11.09.2018, 16:38:32
  • 0
@ytong1918: wszyscy wierzymy, że w głębi serca jesteśmy dobrzy, ale byle grzech czyni nas złymi.
Kryteria zła i co zrobić by być dobrym? W skrocie - przecztaj w Biblii 10 przykazań.
Bóg Cię zna lepiej niż myślisz.

Tak, to brzmi jak groźba, bo w istocie nią jest, jednak to człowiek wykorzystał te groźby do manipulacji innymi. Wiara to nie uprawianie religii. Kto czytał Pismo Święte ten wie. Jezus nielubił faryzeuszy,
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 11.09.2018, 19:16:38
  • 0
@ytong1918: :
  • Odpowiedz
DaroP
DaroP 11.09.2018, 19:33:30
  • 0
@ytong1918: coś nie pykło.
:) spoko, każdy wierzy w co chce, na tym polega wolna wola. W Boga i jego słowom wierzę, a Twój argument o braku jego jawnej ingerencji w naszym życiu nie przekonuje mnie. Wiem z pisma, że nie ma co liczyć na manifestacje jego siły dopóki Mesjasz nie powróci. Ja mogę Ci mówić, że cały wszechświat jest dowodem na jego istnienie i także Cię nie przekonam.
Jednak
  • Odpowiedz

1685

Oto wielka tajemnica wiary... złoto i dolary. ¯\_(ツ)_/¯

Pokaż treści 18+

Oto wielka tajemnica wiary... złoto i dolary. ¯\_(ツ)_/¯

Jedna z białostockich parafii rozsyła pismo do swoich wiernych, w którym uprzejmie pro... to znaczy ŻĄDA wpłaty konkretnego pieniążka :)

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 10.08.2018, 21:03:44
  • 488
  • #
    kosciol
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    ekonomia
  • #
    religia
  • #
    bekazkatoli
  • #
    wiara
DaroP
DaroP 10.08.2018, 23:14:59
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Dariusz Pabis

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 14.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking