Aktywne Wpisy

SlepyBazant +13
Jestem zawodowym kierowcą, mam żonę i dwie córki na utrzymaniu. Niestety ostatnio zabrano mi PJ na 3 miesiące. Nie chcę wchodzić w szczegóły. Jest to trudny okres dla mojej rodziny. Czy gdybym założył zbiórkę na tylko 9 tysięcy, żeby jakoś przetrwać te 3 miesiące, to byście pomogli?
#kierowcy #polskiedrogi #pomocy #zalesie
#kierowcy #polskiedrogi #pomocy #zalesie

Linnior88 +22
Zastanawiam się czy istnieją jeszcze normalne chłopy bez złych zamiarów , byłam przez kilka miesięcy z chłopem z za granicy i okazało się że połowa rzeczy jakich mi o sobie powiedział to kłamstwo zwykle , na początku udawał dobrego rodzinnego porządnego , nawijał makaron na uszy i ślubie i dzieciach a później zaczęło wychodzić coraz więcej toksycznych zachowań i z czasem się zaczął robić agresywny i znęcać psychicznie albo specjalnie mówił rzeczy
źródło: 1000004345
Pobierz

źródło: japczan
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Lekarze wywodzą się z kompletnie innej grupy społecznej. Programiści to w większości biedota, która odrobinę się wybiła. Zarabiają 2 średnie krajowe i od razu leasing na samochód.
Lekarze to co najmniej klasa średnia lub wyższa, a to kompletnie inne podejście do pieniędzy.
Zarobki byle jakiego lekarza startują z poziomu seniora programisty. Sam sufit w przypadku lekarza właściwie
Nie trzeba się bawić z chorymi ludźmi twarzą w twarz, kłuć ich, zaglądać do gardła itp.
Robić jakieś dyżury po nocach gdzie matka będzie Ci suszyć głowę bo bombelka boli brzuch. Albo składać komuś nogę, a jeszcze się przy tym skalecz i od razu test na HIV, bo nigdy nie
Dodam, chociaż się nie znam, że lekarz po wykształceniu i praktyce często już nie musi niczego więcej się uczyć. Po prostu spienięża trudy młodości.
A programista? Jak źle trafi, to klepie w technologi która jeszcze rok temu nie istniała, a za pół roku nie będzie miała wsparcia społeczności (czytaj: zdechnie) ¯\(ツ)/¯.