Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Opowiem śmieszną historię bo w sumie ciekaw jestem zdania innych osób. Remontuję sobie mieszkanie w wielkiej płycie. Ze wszystkimi tego urokami - krzywe ściany, prąd do wymiany, beton taki że ojezusmaria itp. itd. Praca mozolna, precyzyjna i nie najłatwiejsza. Szybko się nie da i to było wiadome od początku.
Ponieważ nie znam się na wykończeniówce to sobie wziąłem gościa co ogarnia płytki, wykończenia - no i tam sobie robi. Ale umówiłem się z nim tak, że ja robię to co mogę, żeby "przyspieszyć" - czyli np. wywożę gruz albo kuje starą glazurę - a on robi resztę. Dodam tylko że CAŁE mieszkanie łącznie z korytarzami miałem w płytkach, niektóre pomieszczenia do sufitu, więc skucie tego to naprawdę duuużo pracy. I ja to zrobiłem. Miałem akurat pod ręką młot i skułem. Gruz wywiozłem. Nie twierdzę że mogę otwierać firmę wyburzeniową ale w sumie jestem z siebie zadowolony XD.
Facet ma z góry umówioną stawkę (i to znacznie, większą niż #programista15k ) za zrobienie chaty i ma siedzieć 2-3 mce codziennie. No i siedzi i robi. Nic nie musi kupować, daje znać i na drugi dzień ja mu to przywożę i to z wniesieniem, niezależnie czy chce 50 worków kleju, czy śróbkę co to jej nikt na oczy nie widział, czy to akurat jakiśtam beton co to jest tylko na końcu miasta w jednym sklepie, który on lubi. Wszystko pod nos. I to na DWUNASTE piętro. Full service.