Wpis z mikrobloga

@DarkZizi Tez kiedys zarabialem 2k. Potem zaczalem zarabiac 3 i 4k.

Dzis zarabiam o wiele wiecej, pracuje w innym zawodzie -, bo mialem checi to zmienic.

Dojezdzam dziennie 150km w obie strony do pracy, 1500zl na paliwo. Nie narzekam a moglbym.
@lab_rat On akurat mowil o doradztwie.

Ale jak jestes wolnym zawodem - grafikiem, programista itp to dorobic na boku malym projekcikiem nie jest problem.

Jestem lekarzem i tez dla mnie wziac jeden weekend raz na jakis czas nie jest problemem. Tez moglbym dorabiac.

Oczywiscie nie kazdy zawod tak ma.
może dawał dupy


@Bumelante: No właśnie chyba tylko to tu wchodzi w grę.

Tak serio to W NIEKTÓRYCH branżach jest możliwość dość szybkiego dokulania się do tych 10 koła, ale trzeba mieć naprawdę mocne parcie, zmieniać strategicznie pracę albo pozycje wewnątrz jednego korpo, do tego najlepiej być zorientowanym na kierowanie zespołem ludzi a nie samodzielne dłubanie itp.

A przede wszystkim trzeba mocno skoncentrować wysiłek na pracy zawodowej, więc to "5 koła
@lab_rat Ale 10k w Polsce to nie jest jakas magiczna granica.

Elektryk, stolarz, hydraulik, remonty mieszkan, serwisant piecow, handlowiec, praca w banku, wszedzie tam mozna zarobic dobre pieniadze - i wszystko to blizej mitycznych 10k

Magazynier, polonista, czy inne proste prace nigdy nie beda zarabiac 10k dopoki nie sa to zawody z jakas tajemna wiedza. Co innego jakis operator rzadkich urzadzen czy dzwigow na statku.
@Bumelante strazak nie dorobi - ale to inna specyfika zawodu

Strazacy nie maja tak zle. Dodatki, premie, trzynastki, wysluga lat. Nie zarabiaja 10k poki nie sa komendantem itp ale ze wszystkimi premiami blizej strazakowi do 6-7tys netto miesiecznie - w rozrachunku rocznym.

Malo - ale to panstwowka. W panstwowce nigdy nie bylo kokosow
@DarkZizi nie odwracaj kota ogonem bo juz szukasz wymowek