Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko188
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
sud0
sud0

sud0

Dołączył 10 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 348
  • Znaleziska 335
  • Mikroblog 13
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2

3751

Plan p0lki na życie: Znaleźć frajera, który da kasę albo popularność

Pokaż treści 18+

Plan p0lki na życie: Znaleźć frajera, który da kasę albo popularność

Fagata, idolka młodych Polek, szukała sposobu na to, by nie kończyć studiów i nie pracować do końca życia. W celu zdobycia popularności cynicznie wykorzystała YTbera o nazwie Stuu, który po rozstaniu z nią skończył w psychiatryku i zniknął z internetu. Jej fanki twierdzą, że nic złego nie zrobiła.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 10.05.2022, 17:16:45
  • 627
  • #
    famemma
  • #
    rozowepaski
  • #
    zwiazki
  • #
    tinder
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
sud0
sud0
sud0 12.05.2022, 16:11:59
  • 1
@Poemander: na takim gownie da sie zarobic na tym youtubie? przeciez to trzeba poprosic google o dane ich followersow i natychmiast odebrac im prawa wyborcze ( ͡° ʖ̯ ͡°)

484

Wyższe stopy procentowe nie pomogły? Inflacja w Czechach wynosi już ponad 14%

Wyższe stopy procentowe nie pomogły? Inflacja w Czechach wynosi już ponad 14%

Mimo podwyżek stóp procentowych inflacja w Czechach jest rekordowo wysoka. Wynosi ona już ponad 14% i nadal rośnie.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 10.05.2022, 12:04:33
  • 220
  • #
    czechy
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 21:30:50
  • 3
@Corona_Beerus: glupia to jest twoja odpowiedz. I to tak mega glupia. Co ma ze soba wspolnego fakt ze podpisujac kredyt dostajesz symulacje zmiany wysokosci raty kredytu od zmiany stopy procentowej do pytania czy walczac z inflacja nie należałoby ciezaru tej walki rozłożyć solidarnie na całe społeczeństwo? Powaznie jak doszedles do tak glupiej odpowiedzi wychodzac od pytania IdzPrzodem?
I co to znaczy ze sa zwykli ludzie i ludzie kredyciarze? ;) Osoba
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 21:40:16
  • 1
@xdrcftvgy: skoro inflacja to zakłócenie równowagi miedzy podaza a popytem to dlaczego ludzkosc jako jedyne narzędzie do przywrócenia tej rownowagi wybiera recesje, spowolnienie i zabicie popytu zamiast rozwoj, inwestycje i zwiekszanie podaży?
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 21:47:21
  • 7
@jakub-dolega: zgadza sie ale mistrz ekonomii Corona_Beerus najwidoczniej uwaza ze ten caly nadmiar gotówki jest właśnie w rekach tych paru procent społeczeństwa kredyciarzy;) on nie rozumie ze ci ludzie tych pieniędzy z kredytu nigdy na oczy nie widzieli i ich nie maja a do tego juz obecnie sa w trybie oszczędności i zmniejszonej konsumpcji bo musza co miesiac splacac duże raty kredytu i nieszczególnie da sie juz im cos wiecej
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 22:15:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Corona_Beerus: wiem jak sie drukuje pusty pieniadz. I teraz pytanie. Czy znalazłeś kiedys chwile zeby przeczytac to co właśnie sam napisales i sprobowales logicznie przesledzic przeplyw pieniadza w procesie zaciagniecia kredytu i kupna mieszkania? No to tak powolutku:
Zalozmy ze rodzi ci sie dziecko i musisz z nową rodzina zacząć jakos normalnie żyć na swoim. Odwlekales juz wiele lat decyzję o kredycie bo wykopki ktorych cenisz zawsze ci powtarzaly zebys
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 22:22:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@xdrcftvgy: jezeli wygenerowalibysmy teraz nadmiar podaży cementu, betonu, gipsu, stali i innych materialow budowlanych to co stałoby sie z inflacja z koszyka dobr budowlanych?
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 22:48:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xdrcftvgy: przeciez to co teraz robisz to wprowadzasz do mojej hipotetycznej sytuacji i pytania dodatkowy stymulant rozchwiania rownowagi popytu i podaży. A jezeli juz sie uprzesz zeby do mojego pytania dodac jednak ten dodatkowy czynnik jaki sobie wymyśliłeś bo tak wygodniej dla twojego toku rozumowania to spróbuję ci odpowiedziec: nie, odpowiedz w tej sytuacji wcale nie zalezy od tego ile pustego pieniadza by w miedzyczasie wydrukowano. Bo nawet gdyby panstwo
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 22:56:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@xdrcftvgy: zadam ci jeszcze dwa dodatkowe pytania ulatwiajace:
1. W jaki sposób zazwyczaj kraje bedace glownymi producentami ropy doprowadzaja na rynkach swiatowych do wzrostu cen? Zwiększeniem podazy rooy czy jej ograniczeniem?
2 czy jako przedsiębiorca dostarczajacy jakies dobra lub uslugi odważyłbys sie na podniesienie ich cen gdybyś wiedzial ze twoja konkurencja tego samego nie zrobi a ilosc podazy tego dobra na rynku jest tak duza ze twoi klienci zwyczajnie kupia
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 04:58:38 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Corona_Beerus: p--------z to niestety ty ;)
Przypomne ci. W tym watku skomentowałes taka wypowiedz:

to czemu nie zabrać pieniędzy wszystkim Polakom tylko kredyciarzom, efekt byłby szybszy i większy?


Twoja odpowiedź byla idiotyczna i sprowadzala sie do puenty: podnosmy stopy i cisnijmy kredyciarzy zeby zabrac pieniadz z gospodarki.
Wytlumaczylem ci najprosciej jak się dalo ze akurat w przypadku osob z kredytami od pewnego poziomu stop zabieranie im wiecej pieniedzy przynosi juz
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 07:45:31 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Corona_Beerus: hahaha o k...a ale odwaliles fikołek;) najlepsze ze nawet tego nie widzisz. Czyli twierdzisz ze koszt walki z inflacja jest równomiernie rozlozony na cale społeczeństwo? ;) Z twojej wypowiedzi wynika ze rzad osobom z kredytem w ramach walki z inflacja jako koszt tej walki dal wyzsze stopy procentowe natomiast osobom bez kredytu rzad jako koszt walki z inflacja dał wlasnie inflacje sama w sobie???? (-‸ლ)
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 08:06:06 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xdrcftvgy: roznice miedzy nami sa dwie zasadnicze:
1. Dla ciebie to pieniadz a w zasadzie jego nadmiar badz niedobór powoduje inflacje. Dla mnie pieniadz jest tylko jednym z wielu stymulantow popytu i podazy. I dla mnie to wlasnie zaklocenie rownowagi miedzy popytem a podaza to główny element generujacy inflacje/deflacje. Dla mnie pieniadz sam w sobie jest tylko stymulantem popytu ale to ostatecznie popyt generuje potrzebe zakupu na ktora reaguje strona
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 08:30:53 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xdrcftvgy: ale ja to wiem ze to nie jest prosta sprawa zwiększać podaz tam gdzie sa niedobory. Nie zawsze i nie w kazdej galezi da się to w danym momencie czasowym zrobic. Szczegolnie tam gdzie jestesmy uzaleznieni od jakiegoś surowca ktorego nie mamy. Ale uwazam ze zawsze jest jakies pole do popisu bo zwiekszenie podaży nie zawsze musi byc związane az z takim przedsięwzięciem jak budowa calej nowej fabryki i
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 08:34:13 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Corona_Beerus: na ta brednię tez juz ci odpisywalem i powtarzac sie nie zamierzam ;) ty maly zawistny czlowieku jak dla mnie to pierd...isz zwyczajne glupoty ¯\_(ツ)_/¯
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 08:59:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xdrcftvgy: dokładnie. Obecna inflacja ma wiele przyczyn i do kazdej z nich nalezy dobrac właściwe narzędzie zaradcze. Niestety duza czesc wykopkow tego nie rozumie. Bardzo latwo w tym narodzie przychodzi nam znajdywanie jakiegos jednego sztucznego wroga i wyzywanie sie na nim. Obecnie na tapecie mamy wroga numer jeden tzn kredyciarza odpowiedzialnego za cale obecne zlo świata. Szkoda tylko ze ten zly kredyciarz ma w tym panstwie niewielki lub wrecz zaden

322

Rząd: wakacje kredytowe: cztery miesiące w tym roku, cztery w kolejnym

Pokaż treści 18+

Rząd: wakacje kredytowe: cztery miesiące w tym roku, cztery w kolejnym

Rząd wprowadza cztery miesiące wakacji kredytowych w tym roku i cztery miesiące w przyszłym roku. Jak podał premier Morawiecki, łączna korzyść dla kredytobiorców wyniesie ok. 3 mld zł. To na razie projekt, który zostanie odesłany do konsultacji społecznych.

Szewczenko
z
rmf24.pl
dodany: 10.05.2022, 11:26:52
  • 314
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    nieruchomosci
  • #
    bekazpisu
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 22:33:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
@SleepingGod: ku....wa bingo ktos w koncu to napisal. Szkoda ze 90% osob i tak tego nie zrozumie
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 22:35:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kubas89: ide o zaklad ze banki wymysla cos w stylu: dodatkowe ubezpieczenie od wydluzenia okresu kredytowania a jak nie to zmiana warunkow umowy i marza w gore
sud0
sud0
sud0 11.05.2022, 05:41:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rskate: pierwsza najszybsza i najskuteczzniejsza akcja zatrzymania tempa wzrostu inflacji to zamkniecie strumienia nowej gotowki wypychanej na rynek. W drugim rzucie powinna następować proba odessania z rynku gotowki ktora zostala na rynek wepchnieta juz wczesniej. To pierwsze ma duzo szybsze efekty niz to drugie. Aczkolwiek jedno i drugie jest potrzebne do walki z inflacja tylko we wlasciwym stopniu/umiarze i z glowa. Do tego trzeba jeszcze stymulowac podaż tam gdzie przewyzsza

616

Skończcie już z budową nowych dróg rowerowych. Zmieńcie przepisy i tyle

Skończcie już z budową nowych dróg rowerowych. Zmieńcie przepisy i tyle

Urzędnicy, którzy wymyślacie nowe drogi rowerowe, projektanci, którzy je projektujecie, inżynierowie, którzy je odbieracie - dajcie sobie spokój.

Cymerek
z
spidersweb.pl
dodany: 09.05.2022, 11:24:55
  • 360
  • #
    sport
  • #
    rower
  • #
    polskiedrogi
  • #
    polska
  • #
    infrastruktura
sud0
sud0
sud0 09.05.2022, 21:29:31
  • -1
@syberyjski_kartofel: w polsce to samo. Progi zwalniajace dla rowerzystów przed skrzyżowaniem powinny byc norma
sud0
sud0
sud0 10.05.2022, 09:08:10
  • -1
@abraca: czlowieku o czym ty piszesz ;-) ja mowie o sytuacji:
stoje na swiatlach na prawym pasie do skretu w prawo i mam czerwone. Zapala sie zielone. Ruszam pomalu i gapie sie w te pieprzone lusterka i rozgladam do okola zeby zobaczyc czy mam wolny przejazd do skretu w prawo tak ze prawie mi leb od tego krecenia odpada. Mam do obserwacji milion rzeczy bo musze obserwowac pieszych + rowerzystow

575

W lutym urodziło się najmniej dzieci od czasów II wojny światowej

W lutym urodziło się najmniej dzieci od czasów II wojny światowej

Demografia Polski ma się coraz gorzej. Niska liczba urodzeń to nie tylko wynik niżu, ale także bardzo małej dzietności w naszym kraju.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 08.05.2022, 14:50:31
  • 250
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
sud0
sud0
sud0 09.05.2022, 04:42:25
  • 11
O jakiej dzietności moze byc mowa jak w tym kraju czlowiek zyje pod ciagla presja czy mu wystarczy do nastepnej wypłaty? ;) Zeby zalozyc rodzine i zyc po ludzku to trzeba by kupic mieszkanie co oznacza kredyt a wiec kosztowny, bardzo obciazajacy dla przecietnego polaka dlug i kaganiec do konca zycia oraz swiadomosc ze reszta z polskiego społeczeństwa z wykopkami na czele bedzie cie wyzywac od pazernych kredyciarzy, którzy sa winni inflacji
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

436

Niepokojące wieści z Chin! W kwietniu nastąpił 60% spadek sprzedaży mieszkań

Niepokojące wieści z Chin! W kwietniu nastąpił 60% spadek sprzedaży mieszkań

Rynek nieruchomości w Chinach odnotowuje poważne spadki od początku 2022 roku. Kryzys ulega poważnemu pogłębieniu.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 08.05.2022, 09:12:06
  • 109
  • #
    ekonomia
  • #
    chiny
  • #
    gospodarka
  • #
    nieruchomosci
sud0
sud0
sud0 08.05.2022, 17:53:29
  • 2
@rafal-heros: no to dla nas to chyba korzystny jest ten kryzys? W teorii powinno się u nich teraz mniej budowac wiec bedzie z ich strony mniejszy popyt na stal i inne materialy budowlane?

1827

JAK PIS ZADŁUŻYŁ POLSKĘ - Gospodarka się wali

JAK PIS ZADŁUŻYŁ POLSKĘ - Gospodarka się wali

Inflacja oraz stopy procentowe to niestety tylko jeden z elementów problemów polskiej gospodarki. Okazuje się bowiem że PiS przesadził z długiem publicznym, a dokładniej kosztami jego obsługi. Poziom patologii który obecnie ma miejsce w polskiej ekonomii jest ciężki do opisania. W trakcie...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 07.05.2022, 05:55:40
  • 252
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    inflacja
sud0
sud0
sud0 07.05.2022, 07:31:45
  • 16
@artur-hemingway: dalbym ci i 10 plusow gdybym mogl. Niestety trafnie opisales mentalnosc tej warstwy spolecznej. Co gorsza ta zazdrosc ze ktos w narodzie ma lepiej panuje u nas wszedzie. U nas panuje narodowa mentalnosc rownania w dol i sciagania za nogi tych, ktorzy mozolnie wdrapuja sie na gore. Nikomu tu nie przychodzi do glowy ze to dobrze ze sa tacy ludzie ktorzy probuja wejsc wyzej i ze predzej czy pozniej

1207

Złoty osłabiony przez RPP. Glapiński usiłuje zniszczyć złotówkę

Złoty osłabiony przez RPP. Glapiński usiłuje zniszczyć złotówkę

Rada Polityki Pieniężnej postanowiła zabawić się z oczekiwaniami rynku i rozczarowała skalą majowej podwyżki stóp procentowych. Efekt: kurs euro wyższy o przeszło 5 groszy niż przed decyzją.

Optimus_Seba
z
bankier.pl
dodany: 06.05.2022, 11:07:22
  • 206
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    inflacja
  • #
    finanse
  • #
    kredythipoteczny
sud0
sud0
sud0 06.05.2022, 18:21:04
  • 0
@r3m0: no w teorii tylko ze ludzie ktorzy maja kredyt juz przeszli w tryb oszczedzania i nie szastaja pieniędzmi bo przyszlosc nie wygląda rozowo. A nie wydaje mi sie zeby kazdy polak w kraju spłacał jakiś kredyt. Wiec jest to tylko maly odsetek calego narodu. No wiec jak bankructwo tych paru procent ludzi ma doprowadzić do spadku inflacji w cakym kraju? Ci ludzie co wzieli kredyt posiadają 90% pieniedzy społeczeństwa
sud0
sud0
sud0 06.05.2022, 18:38:06
  • 0
@Khaine: > Aby to zatrzymać po pierwsze trzeba zahamować kolejne kredyty, po drugie ściągać kasę z rynku przez d-------e obecnym kredyciarzom stopami

Przeciez ci kredyciarze nie maja tych pieniedzy to co chcesz z nich sciagac? ;) Tak serio sie pytam. Jakich kokosow sie spodziewasz podnoszac koszty zycia tym ludziom, ktorych nie bylo stac na mieszkanie za gotówkę bo byli za to za biedni ;) chcesz powiedziec ze oni w szafach
sud0
sud0
sud0 06.05.2022, 19:08:06 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Khaine:

Nie mieli kasy a mimo wszystko ją wpompowali w system.

No wiec ponawiam swoje pytanie skoro sam juz nawet przyznałes ze ludzie, ktorzy wzięli kredyt juz tych pieniędzy nie maja bo sa one teraz gdzieś u kogos innego. Dodatkowo ci ludzie nie dosc ze nie maja juz tych pieniędzy to zmniejszyli juz swoją konsumpcje bo maja na karku spłatę raty kredytu, ktora znaczaco obciaza ich budzet kazdego kolejnego miesiaca.

527

Marek Suski: jak się zaciąga kredyty, to się je spłaca

Marek Suski: jak się zaciąga kredyty, to się je spłaca

O wzrost stóp procentowych i rat kredytów pytany był w Sejmie poseł PiS Marek Suski. - Niestety, jak się zaciąga kredyty, to się je spłaca. Dodał, że "pozytywnie" ocenia politykę prezesa Narodowego Banku Polskiego Adama Glapińskiego.

zbigniew23
z
tvn24.pl
dodany: 05.05.2022, 11:02:04
  • 162
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    stopyprocentowe
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    nbp
sud0
sud0
sud0 05.05.2022, 19:02:51
  • 0
@RexxarHell: wytlumacze ci co jest w tej jego wypowiedzi wkur.....ce. Jak bierzesz pozyczke to wiesz ze masz ja spłacać i nic w tym dziwnego. Ale biorąc ja zakladasz pewna stabilność warunków splaty tej pozyczki. Tzn wiesz ze inflacja, stopy procentowe itp itd i ze czasem bedziesz placil mniej lub wiecej ale generalnie zakładasz pewne akceptowalne widelki tych wachan wysokosci rat. Tak wiem zaraz zleca sie oszolomy twierdzace ze biorac pozyczke
sud0
sud0
sud0 05.05.2022, 21:40:47
  • -2
@RexxarHell: @RexxarHell: przecież mozesz wyciagnac pieniadze z banku i kupic za nie nieruchomośc a nie plakac ze nic na tej lokacie nie zarabiasz tylko tracisz.

Łap. Dalem ci taka sama rade z d--y jak ty mi ¯\_(ツ)_/¯
sud0
sud0
sud0 06.05.2022, 04:53:54
  • 0
@RexxarHell: Nic nie zrozumiales z tego co napisalem. Wyciagasz wnioski z d..y i dajesz takiej samej jakosci rady ;)
Poważnie jak zes ty doszedl z mojej wypowiedzi do tych wniosków ze oczekuje że ktos mi splaci kredyt? (-‸ლ) albo ze sugeruje zeby minusy kredytu partycypować na innych??? XD

644

CEIDG: W 2022 samozatrudnieni złożyli ponad 63tys wniosków o zamknięcie firm

CEIDG: W 2022 samozatrudnieni złożyli ponad 63tys wniosków o zamknięcie firm

W I kwartale 2022 roku do rejestru CEIDG wpłynęło o prawie 42% więcej wniosków dot. zamknięcia jednoosobowych firm niż w analogicznym okresie ub.r. Do tego w tym samym czasie o ponad 46% wzrosła liczba próśb o zawieszenie działalności. Eksperci, choć nie są zaskoczeni tymi wynikami,...

Raa_V
z
mojafirma.infor.pl
dodany: 04.05.2022, 13:36:57
  • 96
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    inflacja
  • #
    inwestycje
sud0
sud0
sud0 04.05.2022, 16:45:42
  • 1
@misiek_kobi: ze niby komu obnizyli? Jestem od zawsze na uop i nowy lad dla mnie to podwyzka podatkow
sud0
sud0
sud0 04.05.2022, 20:57:57 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
@misiek_kobi: oczywiście ze nie jest. Dlaczego mialo by byc? Przeczytałeś caly kontekst tego watku?
sud0
sud0
sud0 04.05.2022, 21:02:48 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
@Mathas: ale nie dla wszystkich jak widac. W związku z czym wracajac do kontekstu watku jaki skomentowałem to nie chce mi sie wierzyc ze wiekszosc przedsiębiorców rezygnujacych z jdg to akurat ludzie łapiący sie na ewentualna wzwyzke kasy na uop po wprowadzeniu pisowskiego ładu.

247

Skandaliczny wywiad papieża Franciszka. „NATO szczekało pod drzwiami Rosji”

Pokaż treści 18+

Skandaliczny wywiad papieża Franciszka. „NATO szczekało pod drzwiami Rosji”

Papież obawia się, że Putin nie zamierza się zatrzymać, ale stara się zrozumieć co leży u podstaw jego motywacji. Być może – kombinuje Franciszek – Rosjan sprowokowało „szczekanie NATO pod drzwiami Rosji” (dosłownie: „l’abbaiare della Nato alla porta della Russia).

prawdziwydetektyw
z
truestory.pl
dodany: 03.05.2022, 08:10:55
  • 42
  • #
    polityka
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    religia
  • #
    papiez
sud0
sud0
sud0 03.05.2022, 16:29:37
  • 0
Zwykły kretyn
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

936

Aż 80% Polaków nie rozumie prostych informacji i pojęć.

Aż 80% Polaków nie rozumie prostych informacji i pojęć.

Czyli o analfabetyzmie wtórnym.

Gigamesh
z
wsbinoz.edu.pl
dodany: 03.05.2022, 11:25:11
  • 276
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
sud0
sud0
sud0 03.05.2022, 16:28:29
  • 0
@mikow29: jak dla mnie masz racje ;) byc moze autor nalezy do tych 80% i stara się swoja osoba dostarczyc mocnych argumentow na potwierdzenie statystyk ¯\_(ツ)_/¯

550

Narodowe Czytanie Pisma Świętego. Minister Czarnek zachęca do udziału

Narodowe Czytanie Pisma Świętego. Minister Czarnek zachęca do udziału

Hasło Tygodnia Biblijnego "Pokój temu domowi". Do udziału w inicjatywie zachęca Minister Edukacji i Nauki Przemysław Czarnek, który podkreśla, że Biblia to uniwersalny tekst kultury.

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 01.05.2022, 07:40:47
  • 407
  • #
    polska
  • #
    kosciol
  • #
    biblia
  • #
    pismoswiete
  • #
    narodoweczytanie
  • #
    czarnek
sud0
sud0
sud0 01.05.2022, 16:50:45
  • -2
Ze tacy zacofani ludzie sa u wladzy (ꖘ‸ꖘ)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4722

Rząd PiS przeszedł sam siebie. Polska najgorsza w UE.

Pokaż treści 18+

Rząd PiS przeszedł sam siebie. Polska najgorsza w UE.

W danych przesłanych do Brukseli Ministerstwo Finansów pokazało aktualny szacunek wydatków, które rząd w tym roku wypchnie poza budżet. Okazuje się, że Polska pod tym względem będzie ewenementem na skalę europejską. "Te dane są porażające. 72 proc. deficytu jest poza demokratyczną...

CalviN_Candie
z
money.pl
dodany: 25.04.2022, 13:29:22
  • 390
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    inflacja
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    bekazpisu
sud0
sud0
sud0 25.04.2022, 14:52:14
  • 0
@darksaber: o i to jest dobra mysl z tym prawem wyborczym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

379

Schroeder: Nie można na dłuższą metę izolować kraju takiego jak Rosja

Pokaż treści 18+

Schroeder: Nie można na dłuższą metę izolować kraju takiego jak Rosja

Można można. Schroeder chce być mediatorem w wojnie na Ukrainie i „reprezentować niemieckie interesy”. W wywiadzie, który ukazał się wczoraj na portalu dziennika „The New York Times”, przekonuje, że ma dobre relacje z prezydentem Rosji Władimirem Putinem. No to akurat wszyscy wiedzą.

gargantel
z
rmf24.pl
dodany: 24.04.2022, 08:29:47
  • 63
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    polityka
sud0
sud0
sud0 24.04.2022, 11:05:07
  • 1
Spie.....j dziadu. Tylko na te slowa zaslugujesz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

591

"Stan po Burzy". Tajna imprezownia Przyłębskiej i PiS. Kasjer może...

Pokaż treści 18+

"Stan po Burzy". Tajna imprezownia Przyłębskiej i PiS. Kasjer może...

Na naszych oczach szefowa Trybunału Konstytucyjnego Julia Przyłębska wznosi się na wyżyny swego prawniczego kunsztu. Niestety, nie jest to kunszt wykorzystywany do obrony wartości zapisanych w Konstytucji. Chodzi o kasę, a konkretnie — o kasę Przyłębskiej. "Stan po Burzy" ujawnia kulisy...

Gandalf_bialy
z
onet.pl
dodany: 23.04.2022, 20:25:53
  • 73
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
sud0
sud0
sud0 24.04.2022, 07:46:22
  • 5
@Rohr: mialem dokładnie ta sama mysl po przeczytaniu artykulu. Nosz ku..a to jest nie pojęte zeby osoby, ktore rzekomo maja stac na straży prawa wiły się jak węże żeby wykorzystać wszelkie jego luki do własnych prywatnych celów. Przecież to od razu powinno dyskwalifikować tego typu osoby z wszelkich stanowisk publicznego zaufania. Tak wiem to wyeliminowałoby 90% polskich polityków ze sceny ale myślę że to tylko wszystkim wyszłoby na dobre. Poza
sud0
sud0
sud0 24.04.2022, 07:50:09
  • 2
@RobotKuchenny9000: masz rację dlatego wszystko można jej wybaczyć. Zasponsorujmy jej jeszcze kolejny apartament w warszawie. Moze sie dorzucisz większą suma z wlasnej kieszeni skoro to twoja idolka?

515

Ubuntu 22.04 LTS już jest! Ten system zdominuje desktopy z Linuxem

Ubuntu 22.04 LTS już jest! Ten system zdominuje desktopy z Linuxem

Ubuntu 22.04 LTS Jammy Jellyfish już jest w wersji stabilnej i oferuje ogromn nowości i zmian.

cichy1173
z
rootblog.pl
dodany: 21.04.2022, 13:10:00
  • 494
  • #
    technologia
  • #
    linux
  • #
    komputery
  • #
    ubuntu
  • #
    informatyka
  • #
    it
sud0
sud0
sud0 21.04.2022, 21:13:25
  • 0
@sroka22: niezawodnościa ale z ciebie żartowniś
sud0
sud0
sud0 21.04.2022, 21:50:50
  • 3
@wdlpl:
ZorinOS 16 na lapku. W pracy podlaczam go do stacji dokujacej po usb. Do stacji podlaczone 2 dodatkowe monitory po hdmi. Czyli w sumie 3 monitory. Kazdy monitor moge ustawic indywidualnie. Poczawszy od ustawien wyswietlania (w tym skalowanie) po rzeczy takie jak: czy na danym monitorze ma sie wyświetlać pasek zadan, czy maja na nim wyświetlac sie wszystkie otwarte programy z wszystkich monitorow czy tylko tego jednego, jak przestrzennie

782

Gwiazdowski: za zakrętem już nie ma żadnej drogi, jest przepaść

Gwiazdowski: za zakrętem już nie ma żadnej drogi, jest przepaść

Najlepiej niech NBP idzie po radę do Hołowczyca i zapytać co zrobić, gdy koła buksują. Jeśli popełniliśmy błąd, to nie powinniśmy popełniać następnego. Podwyższanie stóp bardzo szybko i bardzo stromo nie jest najlepszym pomysłem.

juzwos
z
wei.org.pl
dodany: 20.04.2022, 12:49:05
  • 161
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    inflacja
sud0
sud0
sud0 20.04.2022, 16:19:57
  • 0
@cohontes: ale to mozna zrobic na wiele roznych sposobow. I wlasnie tak wielotorowo powinno sie to robic zeby koszty walki z inflacja rozkladaly sie na cale spoleczenstwo a nie tylko wybrane grupy ludzi. Jak inaczej spowodowac ze na rynku nagle bedzie mniej pieniadza? A np przestac wyplacac 500+, 13, 14 emerytury i inne tego typu dodatki. Nie jest to sprawiedliwe ze jedynym sposobem walki z inflacja jest obecnie maksymalne zubożenie

235

Pieskow: Rosja wytrzyma konfrontację z Zachodem

Pokaż treści 18+

Pieskow: Rosja wytrzyma konfrontację z Zachodem

Rzecznik prasowy Kremla Dmitrij Peskow jest przekonany, że Rosja przetrwa obecną konfrontację z Zachodem.

Kolekcjoner_dusz
z
rp.pl
dodany: 17.04.2022, 15:04:39
  • 107
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    geopolityka
  • #
    ruskimir
sud0
sud0
sud0 17.04.2022, 20:58:56
  • 2
@robert-maslowski: BEZPOŚREDNIA? (-‸ლ)

925

Trolowanie na pikabu.ru czas zacząć

Pokaż treści 18+

Trolowanie na pikabu.ru czas zacząć

Trochę chwalę się, Zacząłem dziś akcję dywersyjną na pikabu.ru, zrobiłem mema z Zołotowem i Putinem, i podpisami po rusku, nie dodawałem tagów wojna tylko śmieszki, żeby mieć większe zasięgi, jak na razie od godziny nie spadło z rowerka.  Nawet jak szybko spadnie to czuje dobrze człowiek

TheBf1024
z
wykop.pl
dodany: 15.04.2022, 22:39:58
  • 152
  • #
    ruski
  • #
    wojna
  • #
    pikabu
  • #
    ukraina
  • #
    smieszki
  • #
    trolowanie
sud0
sud0
sud0 16.04.2022, 07:55:02
  • 0
@deviator: moze jakis wykop efekt i eliminacja najgorszych osobnikow? ;) Jak rozumiem trzeba do tego min 400 dodatkowych minusów + ilosc minusów == ilosc plusow jakie ktos ma juz obecnie zgromadzone na koncie? ;)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 4 z 7
  • >

Sud0

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 23.03.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 10.02.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 04.09.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking