prawilna_zielonka via Android
Hejo Mirki z #wroclaw może ktoś chętny na tort? Pani Tortownica zrobiła piękny domowy tort zgodnie z zamówieniem niestety klientka nie ogarnęła, że zamówiła go w innym mieście! Ręce opadają (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Może ktoś akurat idzie na urodziny, albo chciałby zrobić komuś prezent. Dajcie chociaż plusa dla zasięgu!
Wrzucam linka do oferty https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=206391984225298&id=103323411198823
Może ktoś akurat idzie na urodziny, albo chciałby zrobić komuś prezent. Dajcie chociaż plusa dla zasięgu!
Wrzucam linka do oferty https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=206391984225298&id=103323411198823
- czarnanoc
- Rico_
- Karoleer
- jppwt
- FAZZY_bez_humoru
- +9 innych
Mam problem z odpaleniem Audi A2 1.4TDI. Pacjent podaje mi 8V na bendiks rozrusznika, kostkę stacyjki sprawdziłem i dla pewności wymieniłem, aku w normie (na zaciskach rozrusznika stabilne 12.02V przy próbie odpalenia nie spada). Wydaje się że jakiś przekaźnik nie działa prawidłowo bo czasem rozrusznik "cyka" a czasem nie ¯\_(ツ)_/¯. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się też kontrolka braku ładowania.
Macie może jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić?
- po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka braku ładowania
- po wyjęciu kluczyka zegary gasną czasem od razu, czasem po 5 sekundach
- wiązka kabli do pompowtrysków potrzebowała przeczyszczenia bo waliła błędem
- turbina czasem przeładowuje i wpada w noleaf - czasem nie widzi problemu
- a teraz właśnie przestało dziadostwo odpalać mimo że np. światła świecą normalnie - nie przygasają nawet
W punkcie masy za lewą lampą była podkładka między karoserią a przewodem, trochę się zaspawała, myślałem że jest to element, którego się nie rozbiera stąd wyczyściłem jąjak i sam przewód i myślałem, że masę mam z głowy. Niestety nie. Okazało się ze ją też powinienem "odkuć"