Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko265
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mitsue
mitsue

mitsue

Dołączył 16 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4739
  • Znaleziska 2536
  • Mikroblog 2203
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
93michu93
93michu93
93michu93
12.02.2024, 07:42:16
  • 153
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 12.02.2024, 14:05:53 via Wykop
  • 1
@93michu93:
1. przykre ze ani Twoi rodzice ani Ty nie chcieliscie poprawic bytu babci i pomoc jej. Przeciez termomodernizacje w Polsce dzieja sie juz ze 20 lat. Gdyby Twoi rodzice, a jej dzieci pomogly to babci byloby i cieplej i wygodniej i rachunki by placila mniejsze. W wielu rodzinach dzieci pomagaja i podpowiadaja i rodzice na starosc nie muszą biegac z drewnem czy weglem, jak kopciuchy, tylko temperatura jest ustawiona
mitsue - @93michu93: 
1. przykre ze ani Twoi rodzice ani Ty nie chcieliscie poprawic ...

źródło: kan.png

Pobierz
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 12.02.2024, 15:29:10 via Wykop
  • 0
@93michu93: to wygodne stwierdzic, ze starsi ludzie nie potrzebuja opieki, pomocy czy zainteresowania. ze wola i chca biegac z weglem i palic w kopciuchu, albo ze wola zyc w starych zapuszczonych domach. skoro dom jest w tak kiepskim stanie, to dlaczego nie wybudowac babci malego nowego, nawet kontenerowego? bedzie miala cieplo i wygodnie, ale oczywiscie, ze powie ze nie chce, bo starsi ludzie nie chca byc brzemieniem, ciezarem dla mlodych.
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 13.02.2024, 09:49:20 via Wykop
  • 0
@93michu93: babcia dzis ma 90+ lat, a 20 lat temu miala 70+ lat.

o to jest inny swiat i tak, zgadzam sie, mozna babcie nauczyc komputera. To moge cie zaprosic i nauczysz :P

Na sztandary babcie wziales, pięknie się litujesz tutaj nad jej ciezkim losem, ale żeby coś zmienic, poprawić go samemu - o toto to już nie :) To jest wlasnie prawica - piekne hasełka na sztandarach, a jak przychodzi
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 13.02.2024, 14:37:04 via Wykop
  • 0
a kumpel z firmy twierdzi, ze to laczenie szeregowe, jak jeden panel padnie to wszystko szlag trafi, ze produkuje tyle co najslabsza jednostka, ze potem problem bedzie z utylizacja itd. No i spoko. Nie potrzebuje, jest szczesliwy, stac go na rachunki, niech nie zaklada. Jezeli zobaczy w przyszlosci, ze to jest dobre to sobie zalozy.


@93michu93: a dlaczego ma panel pasc? jesli robisz z firmy to masz ubezpieczenie od tego. jesli
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 14.02.2024, 13:36:23 via Wykop
  • 0
@mitsue: rozumiem argumenty o fotowoltaice i sam jestem zwolennikiem tego, zreszta liczylem z ojcem ile to wyjdzie i za ile lat powinno sie zwrocic. Tak naprawde to zwroci sie wczesniej bo nie przewidzilismy takich wzrostow energii. Oczywiscie masz racje tylko pokazuje ci, ze moze byc taki ziomek, ktory nie chce w to zainwestowac z roznych powodow, nawet czasami glupich i to jest jego prawo. Nie chce, nie potrzebuje i jest
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 14.02.2024, 14:17:11 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 14.02.2024, 14:35:57 via Wykop
  • 0
@93michu93: im dluzej zyjesz tym wiecej dostrzegasz po prostu. no niestety nakazany sa po to, zeby ludzie zyli w cywilizowany sposob, inaczej przyjdzie kilku takich co maja w dupie zasady i rozpieprzaja caly porzadek. no a w kwestii termomodernizacji to wlasnie bedzie tak jak piszesz - ci co sie dosotsuja i ja zrobia beda miec spokoj, a ci co jej nie zrobia beda zyli w biedzie albo beda musieli sie
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 16.02.2024, 10:43:58 via Wykop
  • 0
@93michu93:

czyli screen z 2017 roku?

no a co, myslisz ze zmienil poglady swoje :)? wystarczy poczytac co on pisze, czy posluchac uwaznie wywiady. pomiedzy populistycznymi pieknymi slowami {to naprawde swietny polityk i erudyta} znajedziesz tez jego poglady - a to jest skrajny katolik. jego zona wywodzi sie z ordo iuris. on z wolnoscia nie ma nic wspolnego. to autokrata. przy czym, bedzie mowil rozne populistyczne zeby utrzymac sie przy wladzy,
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 16.02.2024, 10:49:57 via Wykop
  • 0
@93michu93:
odnosnie fundamentalizmu religijnego. moze ci sie nie podobac narracja, ale przeciez te ujecia nie sa wymyslone, to wszystko - politycy w kosciolach - wydarzylo i dzieje sie naprawde:
https://www.youtube.com/watch?v=T6z018a5Zr0
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 16.02.2024, 14:20:13 via Wykop
  • 0
1. piszesz ze bosak zmienil poglady. a ja go obserwuje od czasow LPR i uwazam ze pogladow nie zmienil, za to jest swietnym politykiem i gra pod publiczkę wlasnie po to, zeby kupic glosy :)
2. niekoniecznie chodzi o wyksztalcenie, ale tez o jakis zawod, mozliwosc pracy na rynku. chodzilo mi o to, ze on nie ma zadnej innej drogi rozwoju.
3.

@mitsue: to bardziej dotyczy islamu

wejdz w link wyzej i zobaczysz ze
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 16.02.2024, 14:22:49 via Wykop
  • 0
@93michu93: a i dobrze sie zastanow czy chcesz aby konfederacja rzadzila. mysle ze chetnie wprowadza nie tylko calkowity zakaz aborcji, ale takie udgodonienia jak zakaz prezerwatyw i wszelkich srodkow antykoncepcyjnych. w koncu prawdziwa milosc jest tylko po slubie prawda??
  • Odpowiedz
S.....n
konto usunięte 22.01.2024, 06:11:14
  • 5
Czy 10k za niewielki narożnik to rozsądną ceną? Wolałbym coś w przedziale 5-7k, ale też nie chcę żeby paździerzu nie było. Nie wiem gdzie szukać za bardzo.
#remontujzwykopem #meble
S.....n - Czy 10k za niewielki narożnik to rozsądną ceną? Wolałbym coś w przedziale 5...

źródło: 1000005450

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 22.01.2024, 11:28:13 via Wykop
  • 0
@Sylwester_Zwalon: ze swojej strony odradzam zakup przez internet, lepiej pojechac i usiasc na kanapie, zobaczyc czy jest wygodnie. Jak wybieralam kanape to zaczelam od Agata meble, niestety bardzo ladne kanapy byly ultra niewygodne (bardzo twarde!!) i mimo bardzo dobrej ceny nie zdecydowałam się. Sprawdzilam najrozniejsze sklepy, w tym tez markowe salony gdzie ceny zaczynały się od 20k+... Ale w koncu wybrałam sensowną kanapę w ekomeble, była niestety droga, ale jestem
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 22.01.2024, 20:42:27 via Wykop
  • 0
@Sylwester_Zwalon: tak to prawda maja straszna strone internetowa, ale za to - przynajmniej kilka lat temu - mieli bardzo fajny sklep z duza iloscia wystawki, mozna bylo wybrac naprawde dobre jakosciowo kanapy czy krzesla. na stronie www sprawdzalam dopiero jak juz mialam wybrany model. no i dobrych sprzedawcow ktorzy fajnie doradzili np. material ktory sie sprawdzil przy duzej ilosci zwierzat
  • Odpowiedz
grand_khavatari
grand_khavatari
22.01.2024, 07:02:01
  • 27
#nieruchomosci #polityka
Pamiętacie jak jedna osoba pracująca mogła utrzymać 5 osobową rodzinę i duży dom?

Ogólnie duży dom to jest podstawa nie dziwię się, że tyle teraz rozwodów jak w tych kurnikach ludzie nie majà swojego miejsca i prywatności
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 22.01.2024, 11:19:40 via Wykop
  • 3
@grand_khavatari: jak to funkcjonowalo - biednie. Oszczedzanie na wszystkim, ogromna ilosc pracy wlasnej - tj ludzie sami stawiali sciany, sami budowali, a z jakoscia - roznie bywalo skoro robili to zwykli ludzie a nie fachowcy.. Ale przede wszystkim trwalo lata a budowa byla wykanczajaca dla calej rodziny. dzisiaj taka rodzina woli kupic juz zrobione - nawet 2x mniejsze. ludzie cenia jakosc zycia a nie ilosc m2 ktorych potem sie nie
  • Odpowiedz
markhausen
markhausen
markhausen
06.09.2023, 14:49:22
  • 355
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 08.09.2023, 11:06:48 via Wykop
  • 0
@majkel88: robisz bardzo negatywna rzecz: dyskredytujesz protestujacych. Ludzie maja prawo protestowac jesli cos co robią rzadzacy im sie nie podoba, niezaleznie od tego na kogo glosowali. Poza tym, ludzie maja prawo zmienic zdanie - dzieki temu jest mozliwa zmiana rzadow. Nie dzielmy ludzi na czarnych i bialych, bo to nie jest takie proste. Bardzo wazne jest, zeby ludzie wPolsce zaczeli protestowac, walczyc o swoje, bo bez tego rzadzacy uwazaja ze
  • Odpowiedz
K.....6
konto usunięte 07.09.2023, 12:30:14
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 07.09.2023, 13:26:54 via Wykop
  • 0
@Kopyto96: nie jestem elitą a rozwazam emigrację. Mysle, ze sie mylisz co do oceniania mozliwosci elit. Elity maja o wiele wieksze mozliwosci niz zwykli ludzie. Nie martw sie o nich:)
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 07.09.2023, 13:33:01 via Wykop
  • 0
@Kopyto96: no a jak myslisz?
ciezko jest wyjechac z ojczystego kraju, powodow sa setki, od przyzwyczajenia, zapuszczonych korzeni, rodziny, znajomych. Nie jest latwo, szczegolnie jesli ma sie wiecej niz 20+ lat. Starszym osobom takie decyzje nie przychodzą łatwo. Plus, wiele osob ma nadzieje, ze jednak cos w tym kraju sie zmieni. Wielu jest patriotow..

Mozesz popatrzec na przykładowo Turcję, jak tam to się działo, jak ludzie uciekali i kiedy. Mysle,
  • Odpowiedz
AgentGecko
AgentGecko
05.09.2023, 11:54:55
  • 1
Co myślicie o mieszkaniu z 2 balkonami na które jest wejście od salonu z aneksem kuchennym. Ktoś takie ma? Wady? Zalety? Ja osobiście nie do końca rozumiem co autor miał na myśli. I mam wrażenie że może być ciężko jakoś sensownie ustawić meble w takim salonie, tak aby wejście na jeden z tych balkonów nie było zastawione.

#mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie #nieruchomosci
AgentGecko - Co myślicie o mieszkaniu z 2 balkonami na które jest wejście od salonu z...

źródło: 2balkony

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 05.09.2023, 13:46:28 via Wykop
  • 0
@AgentGecko: zawsze mozna zrobic drzwi przesuwne a czesc wejscia na balkon traktowac jako duze okno. mozna obok ustawic kanape i tyle. mi sie wydaje ze zawsze lepiej wiecej okien niz za malo, bo masz w mieszkaniu jasniej. a dwa balkony, na jednym moze byc tarasik, a na drugim np miejsce na przechowywanie roweru, albo na rosliny czy inne hobby
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 06.09.2023, 12:15:10 via Wykop
  • 0
@aleksander_z: ale to mozna sobie samemu wstawic przeciez
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 06.09.2023, 12:17:25 via Wykop
  • 0
@DryfWiatrowZachodnich: mam duze okna i plytki na podlodze przy nich, podloga jest w zimę ciepla od slonca. nic nie wieje, nic nie chlodzi, bo nowe okna trzyszybowe sa bardzo szczelne.
  • Odpowiedz
c.....l
konto usunięte 04.09.2023, 10:29:52
  • 7
#nieruchomosci Ale bedzie jebniecie od nowego roku jak jeszcze czynsze ze wzgledu na ceny energii skocza xD A tam Mariusze pod korek myslac ze beda mieli 500zl czynszu XD.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 05.09.2023, 13:02:32 via Wykop
  • 0
@controll: wszyscy to odczuwaja, niezaleznie czy maja kredyty czy nie. akurat ludzie z kredytami to pracujacy sa wiec oni moga liczyc na podwyzki, ewentualnie zmienic prace albo wziac nadgodziny. Najgorzej maja paradoksalnie emeryci i bezrobotni ewentualnie ci bez mozliwosci zmiany, inwalidzi czy ci na prowincji bez mozliwosci negocjacji czy zmiany [rozne moga byc przyczyny]
  • Odpowiedz
Y.....r
Y.....r
konto usunięte 02.09.2023, 19:13:19
  • 54
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 151
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 04.09.2023, 10:06:59 via Wykop
  • 0
@Ynfluencer: mialeś ciężko w życiu, musiałeś wcześnie zacząć o siebie dbać, nie miałeś wsparcia w rodzicach. Jak sam piszesz, toksyczna rodzina. Mam takie pytanie, czy sądzisz, ze jestes w stanie obiektywnie oceniac to co się dzieje w Twoim zyciu, czy może toksyczność rodziny, cieżkie srodowisko w ktorym zyles /zyjesz wplywa na Twoją ocenę zarówo siebie jak i innych? Dzisiaj może być Ci trudno spojrzeć z dystansu, tutaj ludzie często tego
  • Odpowiedz
enten
enten
01.09.2023, 09:45:01
  • 11
https://www.otodom.pl/pl/oferta/apartament-wykonczony-pod-klucz-ID4meaF

Klitka 21m2 z jednym oknem od północy w okolicy gdzie nie ma żadnych sklepów, usług, infrastruktury i gdzie dojeżdża jeden dosłownie JEDEN autobus kursujący RAZ NA GODZINĘ.
Jedyny plus, że wokół dużo terenów zielonych (no tak, mieszkając w takiej celi wyczuwam częstą potrzebę wychodzenia na spacer) i bliskość Odry (choć to może być i wadą bo dużo komarów).

17 658 zł/m²
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 01.09.2023, 10:12:28 via Wykop
  • 0
@enten: dla jednej osoby fajne mieszkanie, czemuby nie. Tylko cena trochę wysoka, ale co dzisiaj nie jest drogie :)
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 01.09.2023, 16:45:04 via Wykop
  • 1
@Nester86: widocznie nie jest to w takim razie mieszkanie dla ciebie :) co kto lubi. jeden musi miec 100m2 , a inny ma takie mieszkanko i jest zadowolony.

ja tam bym wolala takie mieszkanie niz mieszkanie z rodzicami na 300m2 nawiasem mowiac. ALE to ja :)
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 01.09.2023, 21:07:32 via Wykop
  • 0
@Nester86: Mysle,ze dla wielu osob nawet te 20-30 metrow na samym poczatku samodzielnego zycia moze byc bardzo fajnym miejscem do zycia, natomiast oczywiscie nie jest to metraz dobry dla starszych osob, a juz na pewno nie z rodziną :) Po prostu to zalezy na jakim etapie jestes i od twojego charakteru. Ktos kto cale zycie mieszkal na wsi w domu moze miec problem by w wieku 40 lat zamieszkac w
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
31.08.2023, 11:14:24
  • 804
Wiecie, że kiedyś w Polsce z oszczędnościami to było tak, że można było je trzymać w banku i były oprocentowane powyżej inflacji? Powaga, zarabiałeś kasę, odkładałeś sobie na luzie w banku, a potem kupowałeś za to działkę czy miałeś na wkład.

To się w głowie nie mieści.

#nieruchomosci #ekonomia #gospodarka #inflacja #oszczedzanie
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 31.08.2023, 12:42:56 via Wykop
  • 17
@kishurki: to bylo za PO, kiedy wartosc pieniedzy faktycznie rosla, a oprocentowanie bylo calkiem dobre na zwyklych kontach oszczednosciowych. nie bylo wtedy warunkow na jakies "nowe srodki" ani innych kruczkow. Kruczki przyszly pozniej, jak juz stopy byly nisko, a banki zostaly docisniete podatkami oraz rozpoczela sie konsolidacja na rynku :/ Wtem rowniez trzymalam kasę na oszczednosciowym, bo to miało sens. Dzisiaj pozbywam się PLN jak tylko się da, bo nie
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 31.08.2023, 12:58:41 via Wykop
  • 0
@kishurki: no i kto mysli to ucieka wlasnie z banku z pieniedzmi bo tylko sie na tym traci.. to co jest w bankach to wynik takiej a nie innej polityki..
  • Odpowiedz
vauecki
vauecki
04.08.2023, 11:16:34
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 04.08.2023, 13:52:11 via Wykop
  • 0
@vauecki: no niestety, jak ja po studiach wynajmowalam to tez wydawlao sie strasznie drogo :) zarowno wynajem jak i zakup malego mieszkanka. Wiele lat minelo a historia dalej ta sama i ciezko ocenic czy sie pogorszylo czy polepszylo. Wydaje mi sie, ze ciagle mniej wiecej tak samo ciezko jest. Wzrosly ceny oczywiscie, ale tez pytanie ile kiedys bylo warte 1000zł a ile dzisiaj jest 2000zł? Nominalne jest drozej ale pytanie
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 04.08.2023, 14:28:29 via Wykop
  • 0
@NieRozumiemIronii: fajne dane, chociaz nie uwzgledniaja wszystkich pracujacych. Pytanie ile osob pracowalo na samozatrudnieniu albo zleceniu w 2007/2008 a ile takich osob jest teraz. Do tego, jak slusznie zwrociles uwagę to zakup, a na to ma wplyw jeszcze dostepnosc kredytowa - czyli np wymog 20% z rekomendacji KNF. w 2007/2008 masa osob wziela kredyt we frankach - wiec kredyt byl wtedy latwo dostepny, a co sie stalo pozniej to wszyscy
  • Odpowiedz
L.....a
L.....a
konto usunięte 04.08.2023, 12:07:23
  • 61
Nie do końca rozumiem skąd płacz, że człowieka <30 lat tj. na początku swojej kariery zawodowej nie stać na zakup czy wynajem mieszkania na Mokotowie, Bielanach, Śródmieściu, Żoliborzu czy bliskiej woli lub ochocie. Przecież ze względu na swój charakter zabudowy i brak dogeszczania, a także zieleń mieszkań jest tam mało, a bliskość centrum podbija dodatkowo cenę.
Każdy by chciał mieszkać 30 min od centrum ale tak się fizycznie nie da i nigdy
  • 88
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 04.08.2023, 12:58:40 via Wykop
  • 3
@DeoLawson: byles na tym zachodzie :) tam tez nie jest tak rozowo, zeby w najbardziej obleganym miescie kasjerka byla wstanie kupic mieszkanie 'ot tak'. To normalne, ze jest drogo tam gdzie wszyscy chca mieszkac.

Druga sprawa ze LittleOpa ma racje, masa ludzi dojezdza do pracy z okolicznych miast i miasteczek. Niektorzy do pracy dojezdzaja z Lodzi, Dzialdowa czy Siedlec (!!!). Tak bylo i kiedys, przeladowanymi pociagami ludzie dojezdzali do pracy.
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 04.08.2023, 14:10:59 via Wykop
  • 1
jej nie stać.


@Rachey: no tak zgadza sie. To doprowadzic moze do wzrostu wynagrodzen kasjerek. Rynek sie wyreguluje, a duze miasto bedzie jeszcze drozsze dla mieszkancow. No ale to przeciez zdrowe i normalne. Jesli duze miasta sie bogaca to i mniejsze rowniez beda sie bogacily, czesc ludzi w nich pozostanie, otworza sie nowe sklepy i bedzie zapotrzebowanie na kasjerki. I wtedy bedzie ona mogla na piechote isc do pracy :)
  • Odpowiedz
mitsue
mitsue
mitsue 04.08.2023, 14:14:10 via Wykop
  • 5
@DeoLawson: tak drugi prog i to, ze pieniadze dramatycznie w ostatnich latach traca na wartosci jest problemem. Rzadzacy sa mistrzami marketingu, ludzie mysla ze zarabiaja duzo [np 15k brutto] a to 15k brutto jest warte tyle co 8k brutto kilka lat temu. Wszystko poszlo do gory, koszty zycia, jedzenie, oplaty, a takze mieszkania, wiec tak naprawde to po prostu cale spoleczenstwo zbiednialo. I jednoczesnie pomstuje na zlych prywaciarzy co podniesli
  • Odpowiedz
robert_blaszczykowski
robert_blaszczykowski
04.08.2023, 08:28:10
  • 32
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 04.08.2023, 14:00:44 via Wykop
  • 0
@robert_blaszczykowski: wiesz co, niby glupie, ale jako dziecko spotkalam sie z duza iloscia zakompleksionych osob, bo pochodzili z mniejszej miejscowosci albo np. z zabek (pod warszawa). Ja tego nie rozumialam, ale te dzieciaki faktycznie czuly sie gorsze bo mieszkaja w slabszej okolicy. Wydaje mi sie, ze z wiekiem albo ludzie madrzeja, albo odwracaja ten kompleks syczac jadem na ludzi z duzych miast [np mowia/pisza "stolnica", "warszafka" i ciagle powtarzaja jak
  • Odpowiedz
zielonzielon
zielonzielon
22.07.2023, 13:41:06
  • 649
#niepopularnaopinia #przemyslenia

Każdy mający psa w bloku jest idiotą. Bez wyjątków.
  • 144
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 23.07.2023, 12:22:42 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Szczesliwy_chlopiec_z_GULAGU
Szczesliwy_chlopiec_z_GULAGU
19.07.2023, 04:51:29
  • 949
Mam pierwszą pracę, pracuję od początku lipca i wiecie co? Już mi się nie chcę żyć. Szybko poszło.
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 19.07.2023, 15:46:01 via Wykop
  • 0
@Szczesliwy_chlopiec_z_GULAGU: jesli masz mozliwosc, to warto szukac czegos innego
  • Odpowiedz
Viado
Viado
Viado
13.07.2023, 08:55:17
  • 91
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 13.07.2023, 10:04:39 via Wykop
  • 1
@Viado: mysle, ze lepiej skupic sie na tym co mozna zrobic dla siebie zeby bylo lepiej niz na porownaniu siebie do innych. Jesli nie dostales na start duzo, mozesz o tym myslec cale zycie i isc w strone negatywna, krytyczna, zlosliwia, nieszczesliwa. Po co tracic na to energie. Skupienie sie na sobie jest o wiele lepsze i bardziej produktywne. Jesli juz koniecznie chcesz sie porownywac, to popatrz na spryciarzy, czy
  • Odpowiedz
czasnawybory666
czasnawybory666
02.07.2023, 07:57:00
  • 1
Nie jedźcie po mnie, ale byłem ciekaw co się stanie i zacząłem się drażnić z kotem, ale tak już do przesady że sam się rzucał na moją rękę, gryzł, kopał mocno, ogon mu latał jak szalony, generalnie bardzo ale to bardzo go wkurzyłem.

I powiedziałem delikatnie jego imię i odskoczył a potem się przyszedł miziać.

One rozumieją i w sumie kochają. Zaskoczyło mnie to bo myślałem że jednak zwierzę wkurzone to zwierzę,
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mitsue
mitsue
mitsue 05.07.2023, 13:26:50 via Wykop
  • 0
@czasnawybory666: bawil sie :) tylko uwazaj, bo jak nauczysz go, ze mozna gryzc i kopac twoje rece to potem bedziesz zawsze podrapany :P
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
  • Strona 5 z 11
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 09.09.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 15.02.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking