Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko267
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
katiade
katiade

katiade

Dołączył 13 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5894
  • Znaleziska 5875
  • Mikroblog 19
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 1

283

Warszawa: Zarzuty dla obywatela Izraela, który zranił policjanta

Warszawa: Zarzuty dla obywatela Izraela, który zranił policjanta

Są zarzuty dla 24-letniego obywatela Izraela, który wczoraj po południu zranił nożem interweniującego w Warszawie policjanta.

reflex1
z
rmf24.pl
dodany: 25.08.2017, 16:09:33
  • 64
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
katiade
katiade
katiade 27.08.2017, 13:39:56
  • 0
@residentevil88: Oczywiście. Palestyna to Palestyna a w Izraelu oprócz żydów mieszkają też i arabowie. Przy czym arabów z obywatelstwem Izraelskim jest około 20%. (powtarzam, na nich nie mówi się Palestyńczycy). Jeżeli gdzieś pisze "obywatel Izraelski" to jest 20% możliwość że taki ktoś może być arabem.
A jeżeli chodzi o imię to Ibrahim to imię arabskie a nie żydowskie.
katiade
katiade
katiade 27.08.2017, 13:41:22
  • 0
@milla-zie: jeżeli o to chodzi to lepiej żeby ten arab mający obywatelstwo Izraelski został odesłany do Izraela. Tam z nim nie będą się patyczkować, a tutaj może zaprotestować Bruksela.
katiade
katiade
katiade 27.08.2017, 13:42:17
  • 0
@sebasan:
dlaczego piszesz bzdury? 20% obywateli mających paszport Izraelski to arabowie. Powtarzam, arabowie a nie Palestyńczycy. Oni nawet mają swoich własnych przedstawicieli w parlamencie Izraelskim i swoją własną partię. Arabską. W Izraelu. I to nie są Palestyńczycy, bo nie mieszkają w Palestynie tylko w Izraelu. Doucz się, nieuku.!!
A tu jest link to wikipedii po angielsku bo po Polsku to nie ma.
https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_citizens_of_Israel
katiade
katiade
katiade 27.08.2017, 13:47:29
  • 0
@konradsz: mam nadzieję że mamy. To był arab z obywatelstwiem izraelskim (a takich jest 20%). Więc jak pójdzie do pierdla w Izraelu to na p--------e. A u nas wstawi się za niego UE
katiade
katiade
katiade 27.08.2017, 13:48:10
  • 0
@fafarafa07: Ibrahim, imię arabskie więc Izraelski arab.

3644

Muslimy tradycyjnie próbują robić syf...

Muslimy tradycyjnie próbują robić syf...

...ale zapomnieli, że to Hong Kong a nie tolerancyjna Europa.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 23.02.2017, 14:50:31
  • 303
  • #
    polityka
  • #
    imigranci
  • #
    uchodzcy
  • #
    islam
katiade
katiade
katiade 23.02.2017, 16:26:16
  • 86
@McGregor87: bo jest ich mało. A grzecznie to oni nie siedzą, wystarczy zobaczyć co Czeczeńcy wyprawiali.
katiade
katiade
katiade 23.02.2017, 16:33:04
  • 9
@ved-: mało chinczykow zna, natomiast wiekszosc chinczykow jest bardzo ale to bardzo nacjonalistyczna i uważa siebie za pępek świata. Co powoduje że jak jakiś cudzoziemiec zacznie podskakiwać to dostanie po pysku, a policja stoi obok i jeszcze temu cudzoziemcowi sama dołoży. A ponieważ chinczycy przeważnie działają grupowo to efekt widać na filmiku.
Oczywiście powyższe jest wyjaśnieniem sytuacji, bo takie zachowanie powinno się chwalić. W swoim państwie obywatele powinni stać na

2160

To słowacki, nie polski kierowca zamordowany w Irlandii. Polacy napastnikami

To słowacki, nie polski kierowca zamordowany w Irlandii. Polacy napastnikami

Jak poinformował jeden z irlandzkich serwisów informacyjnych, Irish Independent kierowca, który został zamordowany był Słowakiem. Z kolei napastnicy byli Polakami.

Przeladowany_pl
z
przeladowany.pl
dodany: 23.02.2017, 09:21:13
  • 243
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciezarowki
katiade
katiade
katiade 23.02.2017, 16:21:39
  • 0
@dertom: zakłamywały i zalłamują rzeczywistość bo inaczej do niedawna nie mówiono by że migranci nie mają nic do rzeczy ze zwiększającą się ilością terrorystów w Niemczech i w Europie. Nie mówiono by że nie ma no go zones we Francji czy w Szwecji. Nie mówiono by że salafici to spokojni ludzie i nie mają żadnych powiązań z terrorystami. Dalej zakłamuje się rzeczywistość w gazetach niemieckich, szwedzkich czy angielskich. Tylko że

1326

Trump wycofuje USA z umowy TPP

Trump wycofuje USA z umowy TPP

Trump executive order pulls out of TPP trade deal

madever
z
bbc.com
dodany: 23.01.2017, 17:01:12
  • 200
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    polityka
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:44:34
  • 0
@IndeedIndeedIndeed: Przecież w swoim programie mówił że jest przeciw globalizacji, i że będzie układał się z każdym państwem oddzielnie. Tak więc nic straconego i jak będziemy dobrze pertraktować to możemy sporo ugrać. I może wyjdziemy na tym lepiej niż poprzednio.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:51:54
  • 3
@ZiobroV: świat bezczelnie goni wszystkich. Wiele krajów czarnej Afryki ma dosyć Chin, tak samo jak i kraje leżące w dalekiej Azji. Bliski Wschód jest mało ważny bo USA ma sporo swojej ropy u siebie w kraju, i BW tylko jest ważny dlatego bo ma terrorystów. Europa .....zauważ że Europa ma coraz mniejszy procent w ogólno śwatowej gospodarce. Rosja jest coraz mniej ważna gospodarczo, a BW znów zaczyna ich nienawidzieć. Zobaczysz
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:52:54
  • 0
@Ilythiiri: przecież Trump to mówi, chce zawierać umowy z każdym państwem oddzielnie.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:55:44
  • 0
@MieszkoOstatni: Oczywiście że jest duży, tylko że gospodarka Chińska idzie do dołu, a jak US zacznie wprowadzać taryfy na ich produkty to może to rozłożyć Chińską gospodarkę. A US przeżyje, wprowadzi się robotym usprawni fabryki. itd itp. To długi program, więc zobaczymy.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:57:34
  • 2
@Nicolai: wiesz nie wszyscy kanadyjczycy to lewacy. Ale Trudeau'wi to Trump powinien dokopać, tak żeby lewacy w Kanadzie zrozumieli że nie wszystko im można
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:07:00
  • 1
@MieszkoOstatni: Ekspansja chińczyków była od dawna, od co najmniej 10 lat. Tylko że mało kto tym się interesowal. Co więcej wszyscy myśleli że da się zrobić biz z Chińczykami bo tam będzie kapitalizm. A tam kapitalizmu nie ma, wszystkie zagraniczne koncerny i inwestycje są kontrolowane przez państwo, i są duże bariery jeżeli chodzi o inwestycje z zagranicy. Większość inwestycji zewnętrznych jest subsydiowana przez państwo lub państwo im pomaga.
To jest
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:08:38
  • 0
@Lukardio: W tej chwili te miny są zacięte, i wrzeszczą "nie mój prezydent"
Lewactwo to lewactwo, jego trudno zmienić.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:09:59
  • 0
@Zdradzony_O_Swicie: Negocjacje mogą trwać szybko. Wszystko zależy od tego żeby co najmniej jedna strona tego chciała.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:12:26
  • -3
@adam2a: Hmm, czyli Clinton która pozwolila wszystkim na czytanie jej emaili bylaby lepsza? Ruscy przeczytali by emaile, zobaczyli jak zmniejsza forsę na wojsko, i zaczęliby się śmiać. A Merkel razem z nimi.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:15:34
  • 1
@bialy100k: Oczywiście że się trzyma. Korporacje są za globalizacją, i w sumie już nie są narodowe tylko międzynarodowe, a Trump chce żeby amerykański przemysł się wysforował na prowadzenie. Amerykański a nie globalny.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:17:20
  • 0
@wojna: Hmm, on na pewno jest jescze agentem UE, Syrii, Iranu i Saudyjskim.....a i Meksykańskim
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:20:55
  • 0
@mkay1: Hmm, no dobrze ale dlaczego przyrównujesz Polskę do UE? Jeżeli rozwalenie UE będzie z korzyścią dla Polaków, dla Polski, dla większości Europejczyków i dla krajów Europejskich to ja tylko za.(przy czym właśnie w takiej a nie innej kolejności)
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:26:15
  • 0
@BongoBong: pewnie wyszłoby, pewnie popierane.........a tak naprawdę to jest bardzo mała różnica, co więcej większość osób z wyższym wykształceniem jego popiera, natomiast mniej z tych którzy wykładają w Uniwersytetach. ale na Uniwesytetach w USA większość ludzi to lewacy. Na niektórych wydziałach (socjologia)90% osób zawsze głosuje na demokratów
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:28:43
  • 0
@BongoBong: chyba coś ci się pokiełbasiło., Trump nie chce fakcji, uważa wszystkich za Amerykanow. Obama i demokraci dzielili, byli czarni, biali, mniejszości narodowe, religijne (muzułmanie, o innych nie jest głośno). I wszystko wygląda podzielone. To jest bardzo widoczne jak rozmawiasz z wieloma demokratami.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 22:32:03
  • 0
@mkay1: NO widzisz, a ja potrafię, szczeglnie jak Niemcy będą mialy coraz więcej do gadania w UE po Brexicie.

536

President Trump: Who thought it would ever happen? BBC Newsnight

Pokaż treści 18+

President Trump: Who thought it would ever happen? BBC Newsnight

Materiał trwa 1:30 i mimo, że przedstawia polityka to jednak dla mnie zawiera ogromną dawkę motywacji oraz przedstawia drogę jaką trzeba przejść by coś osiągnąć. Dużo lepszy od gówno fit motywacyjnych filmików, które można spotkać na YT.

petarda
z
youtube.com
dodany: 23.01.2017, 16:46:47
  • 43
  • #
    motywacja
  • #
    amerykawybiera2016
  • #
    trump
  • #
    polityka
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:29:37
  • 0
@stefan8800: Jakiej demokracji? Jeżeli piszesz o tym "marszu kobiet" to po pierwsze to był marsze które były uzgodnione o wiele wcześniej a mialy być marszami zwycięstwa Clintonki. Tylko że go przemianowano na marsz "kobiet" a po drugie trudno żeby do demokracji pasowało wkładanie hidżabów, popieranie Arabii Saudyjskiej i promowanie Muslim Brotherhood. Te feministki nie bardzo wiedzą co to jest demokracja.
katiade
katiade
katiade 23.01.2017, 21:39:47
  • 4
@majlo1985: problem jest taki że media i wielu demokratów dalej niczego nie rozumieją. Twierdzą że Trump walczy z mediami ale to media zaczęły nagonkę na Trumpa i zbierają to co zasiali. Trump jest dopiero 4 dni prezydentem a WaPo czy NYT piszą że nie spełnia obietnic, że jest rozdźwięk w jego rządzie, że Trump porzuca tych co go poparli itd itp. Ani media ani lewacy (a to prawie jedno i

282

Trump chce poprawić relacje z Rosją

Pokaż treści 18+

Trump chce poprawić relacje z Rosją

Prezydent elekt Donald Trump napisał w sobotę na Twitterze, że "tylko głupcy" sprzeciwialiby się lepszym relacjom USA z Rosją. Dzień wcześniej zapoznano go z raportem wywiadu, zarzucającym Rosji ingerencję w amerykańskie wybory prezydenckie.

RezuNN
z
rp.pl
dodany: 07.01.2017, 22:30:58
  • 184
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    rosja
  • #
    usa
  • #
    polska
  • #
    europa
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:23:25
  • 1
@durielek: przypominam że był też raport wywiadu /tak, tak, tego samego wywiadu/ zarzucający Sadamowi posiadanie broni atomowej.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:27:08
  • -1
@movax: @piernic: Nie, nie powinna. Polska ma inną sytuację. Co więcej Trump nie powiedział że polepszy stosunku, powiedział że będzie próbował to zrobić, ale do poprawy trzeba nie tylko Trumpa ale i Putina. A jeżeli chodzi o Polskę to Putin chce, ale on by chcial zrobić z Polską to samo co z Krymem
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:32:19
  • 0
@Takiseprzecietniak: UE wcale nie jest gwarancją stabilności, np. takie Niemcy nie chcą wojsk NATO w Polsce, a sami je mają.
Jeżeli chodzi o Trumpa to będzie robił to co on uważa że jest dobre dla USA, może próbować poprawy z Rosją ale może stwierdzić że to nierealne. A media spekulują od początku, i często się mylą
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:36:00
  • -2
@bijotai: jaka zdecydowana postawa Merkel.? Może taka że Merkel chce więcej handlu z Rosją lub nie chce wojsk NATO w Polsce mimo że Niemcy mają sporo wojsk NATO u siebie?
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:37:33
  • 0
@70150: MUSI? Wspierany? Ty co za dużo chyba naczytałeś się mediów ktore pieprzą trzy po trzy.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:38:43
  • -1
@adam2a: To przeczytałeś w ,mediach?
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:42:27
  • -1
@abdullahibnalibali: Pytanie??? wszystko może pójść źle dla Pakistanu i Afganistanu, to fakt. a migranci mówiący w urdu niech się Polską nie zajmują, daleko im do niej. I do EU
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:47:27
  • -1
@Gixaar: Hmm, rynek naftowy, rynek naftowy, a co z rynkiem zbytu Rosyjskiej broni? Assad był jednym z największych po Libii kupców broni wyprodukowanej przez Rosję.
Jedni mają rynek naftowy, inni mają rynek broni.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:48:41
  • 0
@dziug: masz takie uczucie po 0 dniach prezydentury Trumpa..........jesteś jasnowidzem czy masz maszynę czasu?
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 18:22:26
  • 0
@Gixaar: aha, tylko jakie PKB ma Rosja a jakie USA
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 18:23:45
  • -1
@dziug: i czytasz mainstreamowe Zachodnie media, które twierdzą że Trump jest diabłem wcielonym i na pewno, po 0 dniach prezydentury zostawi Polskę. Te same media które nie chcą wojsk NATO w Polsce a mają je u siebie.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 18:25:24
  • 0
@movax: Dlaczego Niemcy mają na to nie pozwolić? Już raz pozwoliły, mogą i następny. Rosja jest dobrym partnerem handlowym dla Niemiec, a migrantów gdzieś trzeba wsadzić, i najlepsza do tego jest Polska.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 18:30:42
  • -2
@haredim: dlaczego ma usypiać czujność. Przecież każdy kraj ma swoje priorytety, a Polska nie jest priorytetowa dla dla USA. Trump przypuszczalnie chce poprawy stosunków z Rosją, ale nie sądzę że będzie to kosztem Polski. Dla Trumpa i dla USA obecnie ważna jest ekonomia, oraz Chiny..
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:07:02
  • -2
@haredim: Hmm, a mnie się wydaje że można. No co zrobią Trumpowi ruscy? Jedynie co jest złe że Trump ma przeciwko sobie nie tylko Putina oraz Chiny ale też demokratów/media. I w wyniku olbrzymiej presji może popełnic blędy.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:13:44
  • -4
@70150: Większość Zachodnich (a także polskich które są własnością Niemieckich koncernów) pieprzy trzy po trzy jeżeli chodzi o Trumpa. bardzo często biorą dosłownie to co jest przenośnią, nie czytają dokładnie tego co pisze na twiterze, mówią jedno potem twierdzą coś zupelnie innego. Trump nie jest jeszcze prezydentem. Obama jest. Trump będzie dopiero za 12 dni. A na razie to Obama & Co., przeszkadza w przejeciu wladzy.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:22:57
  • -2
@haredim: To że pomogli mu wygrać piszą media, a lewackie media w USA kłamią.Niestety kłamią prawie wszystkie, robią białą i czarną propagandę przeciw Trumpowi.
Natomiast to co mówił raport CIA..... trudno oszacować, ale kilka razy raporty byly upolitycznione i ich konkluzje blędne. Najlepszym przykładem tego był raport służb o tym że Sadam Husein miał b---ą atomową.
Co gorsza, za Obamy CIA stała się jeszcze bardziej upolityczniona niż była poprzednio. I
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:27:20
  • -2
@70150: to że o tych relacjach, a szczególnie o tym że Trump jest agentem wpływu SVR (jak już piszesz o agenturze to SVR ma agentów na zagranicę a nie FSB) lub GRU dowiedziałeś się z mediów.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:29:18
  • -1
@bijotai: No i stopniowanie, Merkel ++gorsza, Schroeder''++ najgorszy.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:55:17
  • -2
@haredim: Chyba nie znasz stosunków amerykańskich. Przecież tam nagonka na Trumpa przez ostatnie kilka lat była taka że. aż hej. I w tej chwili też jest. We wszystkich ważniejszych mediach, wyjątek Fox, ale tam też nie jest tak dobrze.
Wielu Republikanów też nie lubi Trumpa bo facet jest spoza ich sfery, jest trochę nieprzewidywalny, ma wlasną forsę więc nie można na niego naciskać i dlatego nie zależy od pomocy Republikańskich
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 20:09:00
  • -2
@haredim: może tak może nie.
katiade
katiade
katiade 09.01.2017, 02:44:15
  • 0
@haredim: dziwne, to tylko Polacy w Polsce tak myślą.
katiade
katiade
katiade 09.01.2017, 02:46:30
  • 0
@70150: ups. a masz rację, o agenturze pisal clapaucius. Pomyłka zaszła bo i on i ty pisali o tym że "Trump musi"

707

1400 lat Islamu w 16 minut...

1400 lat Islamu w 16 minut...

Polecam szczególnie ignorantom od tzw. religii pokoju. Fajnie jakby trafiło na główną, żeby jak najwięcej osób mogło to zobaczyć. Wymagany podstawowy angielski.

conspir4tor
z
youtube.com
dodany: 08.01.2017, 12:18:32
  • 72
  • #
    polityka
  • #
    religia
  • #
    islam
  • #
    historia
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:04:04
  • 4
Kalifat Soroko nie był kalifatem faktycznym, administracyjnie też się różnił od innych.


@Skyworld: Większość muzułmanów uważa tą datę za koniec kalifatu. to co myślą Zachodni znawcy nie ma znaczenia, to co myśli większość muzułmanów ma znaczenie.

"Takijja jest stosowana jak są zagrożeni czyli w mniejszości."
Takija jest stosowana jak są zagrożeni, jak religia jest zagrożona, a wielu muzułmanów uważa że zagrożenie dla religii jest wtedy kiedy zabrania się budowania meczetów, lub zabrania się
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:17:51
  • 4
@CytrynowySorbet: niewidoczna większość się nie liczy. Niewidoczna większość pójdzie za głośną mniejszością bo jak pójdzie to będzie miala lepsze życie oraz ich religia będzie górą. Kto nie chciałby żeby jego kraj był naj naj naj. Ludzie którzy wybrali i poszli za Hitlerem, za Stalinem, za Mao też chcieli żyć w spokoju a także mieć lepsze życie
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:33:11
  • 3
@CytrynowySorbet: Bo to tak jak w chrześcijaństwie, protestanci za panowania Elżbiety I zabijali katolików a katolicy prostestantów. Różnice teologiczne w religiach monoteistycznych .są ważne, szczególnie jak socjalno+kulturowe poglądy większości muzułmanów są średniowieczne.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:44:03
  • 6
@Jariii: "Może najpierw uściślijmy kogo Mahomet uważał za niewiernych. Mianowicie każdego kto nie jest Żydem, chrześcijaninem czy muzułmaninem"
Bzdura. Wszyscy. .Żydzi i Chrześcijanie uważani są za niewiernych. Wszyscy którzy nie są Żydami lub Chrześcijanami też są uważani za niewiernych. Różnica jest taka że Żydzi i Chrześcijanie są ludźmi księgi i dlatego mogą płacić dzizję. Natomiast wszyscy którzy nie są wyznawcami religii monoteistycznych powinni być wg. sunny konwertowani lub zabijani. Dla
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 19:47:20
  • 1
@szopa123: mnie się wydaje że ona pochodzi z Bliskiego Wschodu, dlatego zna historię Islamu ale Europę zna po łebkach. Ten jej akcent w arabskich nazwach/nazwiskach nie jest amerykański...
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 20:06:08
  • 4
Tradycyjnie. Źródło. W Koranie pisze coś innego. Dopiero później muzułmanie za niewiernych zaczęli postrzegać Żydów i chrześcijan. I to te bardziej fanatyczne odłamy.


@Jariii: Gdzie, zacytuj.

"ak to prawda. Tyle, że sunny to nie prawo, to raczej interpretacje czy wytyczne. Wg. Biblii powinieneś zamykać w piwnicy miesiączkującą kobietę, a robisz tak?"
Muzułmanin który nie uznaje hadisów nie jest muzułmaninem. Tak mówią wszyscy, sunici i szyicy, ludzie z al Azhar i z KSA.
katiade
katiade
katiade 09.01.2017, 02:42:51
  • 1
@Jariii: PO pierwsze, jeżeli Chrześcijaństwo byłoby Islamem to w Islamie byłaby trójca święta, a nie ma jej Gdyby Chrześcijaństwo było islamem to chrześcijanie traktowali by NT i Bilbię dosłownie, Gdyby chrześcijaństwo było Islamem to muzułmanie uważali by że Jezus jest bogiem. a uważają że nie umarł na krzyżu, że Matka Boska nie jest Matką Boską i że Jezus nie jest bogiem.
Po drugie to że hadisy oraz ayaty w Koranie

430

Zamach w Jerozolimie: Ciężarówka wjechała tłum na popularnej promenadzie

Pokaż treści 18+

Zamach w Jerozolimie: Ciężarówka wjechała tłum na popularnej promenadzie

Co najmniej trzy osoby zginęły, a kilkanaście zostało rannych w ataku terrorystycznym w Jerozolimie. Rozpędzona ciężarówka wjechała w tłum ludzi na popularnej promenadzie w pobliżu Starego Miasta. Jak podało izraelskie radio, kierowca ciężarówki został zastrzelony.

Versus123
z
rmf24.pl
dodany: 08.01.2017, 12:02:15
  • 109
  • #
    swiat
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:08:51
  • 0
@rebul4: Bo facet staranowałżołnierzy którzy właśnie wyszli z autobusu, byli na wycieczce. Palestyńczyk mieszkający w Jerozolimie (ten co prowadził ciężarówkę) zabil 3 kobiety i jednego mężczyznę.
(tak, te kobiety to też żołnierze, bo w Izraelu większość kobiet też musi przejść służbę wojskową)
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:09:41
  • -1
@hphp123: ciekawe, a co tam dawno, dawno temu robiły wojska kalilfatu? Pojechały na wycieczkę???
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:21:10
  • -1
@mopo: że to. Były tam wojska kalifatu czy nie? Były. I niektorzy sobie tam zostali. Dlaczego w czasach Rzymskiego Imperium arabow w Palestynie nie było. W Palestynie mieszkali Żydzi
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:25:41
  • -1
@mopo: podobno? Podobno Polacy wywodzą się od Sarmatów a niektórzy twierdzą że przed Mieszkiem podbili jeszcze pół Europy.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:30:50
  • 9
@panna-Wanda: tak,tak to tak samo jak migranci w Niemczech, poniżani, masowo trzymani w obozach dla uchodźców, prześladowani przez Neonazistów, ksenofobów i islamofobów. Nie mający wystarczającej ilości meczetów i takich warunków jakie im się należy od rasistowskich państw UE. Nic dziwnego że rozjeżdżają ciężarówkami ludzi i niszczą kościoły. To krzyk rozpaczy.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:33:12
  • -5
@mopo: Tak, tak, w Izraelu mowi się na czarne czarne. Tamtejszy rząd nie jest zbytnie poprawny politicznie. W Europie jest polityczna poprawność więc na czarne mówi się biale.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:38:35
  • 3
@fulldriver: Już to sobie wyobrażam......"te człowieku z ciężarówki, przestań mordować ludzi, my chcemy ciebie prze......." *głos przerwany, słychać odgłos uderzenia ciężarówki o ciało*,
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:43:15
  • -1
@hphp123: Czyli podbiły.
A tak a pro pos-- palestyńskie państwo to kiedykolwiek istniało?
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:48:37
  • 0
@sir_ementaler: nie całkiem tak. pomógł też mur przeciwko któremu protestowało tak wiele Europejczykow.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:51:36
  • -1
@hphp123: LOL Państwo Palestyńskie istniało, ale mieszkańcami tego państwa byli Żydzi. Natomiast dzisiejsi palestyńczycy są arabami, i nie mają nic wspólnego z byłym państwem żydowskim.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:55:14
  • -1
@kapitanpupa: no zaraz, Palestyńczycy mają własny rząd w Gazie, nie mający nic wspólnego z Izraelem. A jeżeli nie mają nic wspólnego to dlaczego nie ma być kontrola?
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:03:23
  • -1
@hphp123: a skąd mam wiedzieć. Jeżeli Izrael był okupowany przez kilkaset lat przez Imperium Osmańskie to zupełnie prawdopodobne że stało się tak jak w Kosowie. Część przekonwertowała się bo było wygodnie ekonomicznie a część wybyła do innych terenów, w wypadku Kosova do Serbii, a w wypadku Imperium Osmańskiego do innych terytoriów Imperium
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:07:16
  • -4
@mopo: To jeżeli wojna jest wypowiedziana. O ile mi wiadomo i UE i ONZ twierdzi że wojny tam nie ma. A jak twierdzą że jest, to podobno jedynie brutalni Izraelczycy atakują prześladowanych Palestyńczyków.
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 17:18:25
  • 0
@Nivele: . A nie chcesz czasem pomóc rodzinie tego Araba od ciężarówki w Niemczech --, takie same zachowanie, taka sama metoda, podobne rezultaty. I też ta rodzina przeżywa "ciężkie chwile" gdy ich syn zginął "walcząc" z "islamofobami".
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 18:21:09
  • -1
@Nivele: Hamas nie morduje w imię religii? Harakat al mukawama al islamiya
katiade - @Nivele: Hamas nie morduje w imię religii? Harakat al mukawama al islamiya

źródło: comment_lhDDAu5dQgZJr9AXqcmqILEUxdg3Sj7t.jpg

Pobierz

609

Niemcy - kraj negujących rzeczywistość

Niemcy - kraj negujących rzeczywistość

Kilka gorzkich słów niemieckiego dziennikarza Clausa Strunza na temat sytuacji w Niemczech.

ungolianta9
z
youtube.com
dodany: 08.01.2017, 11:00:55
  • 33
  • #
    uchodzcy
  • #
    imigranci
  • #
    niemcy
katiade
katiade
katiade 08.01.2017, 16:00:16
  • 4
@drzazga3009: Masz racje, ale czego mi nie żal to większości Niemców pracujących w mediach. Oni pierwsi powinni przeciwstawić się polityce Merkel a zamiast tego popierali ją, nazywali tych co się przeciwstawiają nazistami i kasowali wszystkie wypowiedzi przeciwstawiające się tej polityce. Jeszcze teraz większość chce zwalić odpowiedzialność na innych, na Greków, Polaków, Węgrów tylko nie na siebie. Media i większość politykow są winni temu co się dzieje.

478

Chińczycy idą do Polski

Chińczycy idą do Polski

Bodaj po raz pierwszy w długich chińskich dziejach wejście do naszego kraju leży w strategicznych chińskich interesach, z czego my do końca jeszcze nie zdajemy sobie sprawy. Jesteśmy jedynie reaktywni, a nie inicjatywni, a na to, co się dzieje reagujemy z opóźnieniem, nawet w statystykach

HaHard
z
obserwatorfinansowy.pl
dodany: 03.01.2017, 09:30:11
  • 125
  • #
    polska
  • #
    hahard
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    chiny
  • #
    geopolityka
  • #
    polityka
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:36:12
  • 0
@haredim: dziwaczne, bo akurat w czasie olimpiady w Chinach byla wielka afera wlaśnie o zatrucie mleka w proszku dla dzieci. i były milionowe straty, iles tam dzieci zginęło a mleko w proszku z USA i UK bylo wprost rozchwytywane. Więc piszesz bzdury.
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:41:29
  • 0
@invtraveler: A po co oni mają inwestować w Polskę? żeby Polacy mieli dobrze? Im polska zwisa, oni nie są Polakami tylko Chińczykami i ich obchodzi ile mogą uzyskać forsy od Polski a nie ile mogą Polacy uzyskać forsy od nich.

317

Zabójstwo w Ełku:Algierczyk i Marokańczyk bez zarzutów,ale z policyjnym nadzorem

Pokaż treści 18+

Zabójstwo w Ełku:Algierczyk i Marokańczyk bez zarzutów,ale z policyjnym nadzorem

Prokuratura zwolniła do domów Algierczyka i Marokańczyka, którzy zostali zatrzymani po zabójstwie Polaka przed barem z kebabem. Mężczyznom nie przedstawiono żadnych zarzutów, a w trosce o ich bezpieczeństwo objęto ich nadzorem. Pozostałych dwóch zatrzymanych usłyszało wczoraj zarzut zabójstwa.

enforcer
z
rmf24.pl
dodany: 03.01.2017, 09:35:13
  • 162
  • #
    polska
  • #
    elk
  • #
    wiadomosci
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 01:58:49
  • -1
@panna-Wanda: no to ze facet byl agresywny to wiemy z jednego usunietego wpisu na facebooku oraz zeznaniach mordercow. To ze facet byl malym zlodziejaszkiem to prawda, i powinien za to pojsc do wiezienia, jednak zostal zamordowany, a mordercow probuje sie wybielac.
Ciekawe dlaczego?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:01:49
  • 0
@sorbiq: Ale to nie bylo w USA. Jezeli mielibysmy takie prawa jak w USA to bym sie zgodzila z tobą. Ale nie mamy takich samych praw, nie wolno zabijac za kradzież, i dlatego piszesz bzdury. Zauważ, Ty bronisz mordercow. Czy gdyby to Polak zabil drugiego Polaka też byś bronił mordercy?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:07:26
  • 0
@Cd-Er: morderstwo w Europie można jedynie usprawiedliwiać jeżeli twoje życie jest zagrożone. Tak tu nie bylo.
W USA sytuacja jest trochę inna ++ prawnie , jeżeli wejdziesz na cudzą własność i np. chcesz coś ukraść, właściciel może ciebie zastrzelic. Będzie miał wtedy trochę problemów ale go uwolnią. Ale u nas takich praw nie ma.
Więc ci ktorzy bronią mordercy i zrzucają winę na ofiarę sami sobie stryczek na szyję zakładają,
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:10:44
  • -1
@mossak: Czyli jak w Niemczech zabito Polaka to też stwierdziłeś że winny jest Polak? Te kobiety ktore gwalcono w Niemczech też są sobie winne? Polak zostal zabity......sam się zabił?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:13:12
  • -2
@typowy_burak_z_bmw: Czyli zamordowany jest winny, a mordercy wg. ciebie są niewinni. Tak?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:14:04
  • 1
@megawatt: Czyli popierasz to morderstwo?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:15:35
  • 0
@niegrzeczny_zen: NIe, to robią w Rosji
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:16:01
  • -1
@rzet: a nie nie. Rosja to ostanio robila.
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:18:00
  • 0
@Max_Rockatansky: Czyli popierasz mordowanie ludzi za kradzież 2 butelek coli? Tak?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:19:47
  • 2
@Uchodzca_Z_Polski: Czyli popierasz zagarniecie cudzej wlasnosci? Przypominam że większość Bliskiego Wschodu oraz to gdzie obecnie znajduje się Izrael zostala podbita przez armie kalifatu.
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:20:16
  • 0
@NadiaReich: a dwóch jest najwyraźniej winnych
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:24:24
  • 0
@breskali: Zabił za kradzież dwóch butelek coli. "Powinien dostać medal "i mieć możliwość dalszego zabijania
Czy z tobę jest wszystko w porządku_? Bo z takimi przekonaniami to niedlugo będziesz popierał morderstwo tego Polaka w Niemczech, bo był tam gdzie nie powinien być. Co nie?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:28:15
  • -2
@marcinekq: Dlaczego uważasz że ktoś tam mial problemy psychiczne? jakoś nikt nie przyczytał że już przedtem pracownicy tego Kebabu latali z nożami za jakimś innym mieszkańcem Elbląga. Chyba kilka miesięcy temu.
I dlaczego uważasz że to akurat mordercy mieli problemy psychiczne, a może to zamordowany kradł bo miał problemy psychiczne?
Dlaczego uważasz że tylko Arabowie mogą mieć problemy psychiczne a Polacy już nie?
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 02:29:29
  • -1
@xaliemorph: Czyli ty też byś zabił kogoś gdyby ci do knajpy wrzucili petardę? Tak? Nie?
A jeżeli nie to dlaczego twierdzisz że eskalacja rozjuszyła towarzystwo? Oni są takimi barbarzyncami że muszą mordować za wrzucenie petardy?

2128

[ENG] Przedmieścia miast Francji pełne mężczyzn. Kobiet na ulicach brak.

[ENG] Przedmieścia miast Francji pełne mężczyzn. Kobiet na ulicach brak.

Jedyne w swoim rodzaju sceny przeganiania (!) kobiet z ulic i barów. W sercu Europy. Nie zgadniecie kto za tym stoi ;)

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 02.01.2017, 21:51:00
  • 198
  • #
    neuropa
  • #
    islam
  • #
    francja
  • #
    polskapieknykraj
katiade
katiade
katiade 04.01.2017, 01:48:41
  • 1
@NadiaFrance: Prawicowcy? Tania sila robocza? Dlaczego nie znasz historii swojego kraju? . Powiedz mi kto walczyl o Algerie? Dlaczego we Francji jest najwiecej Marokanczykow i Algierczykow? Kim bylo OAS (Organisation armée secrète) Wg. ciebie De Gaule byl prawicowcem?
Jestes trollem jak nawet tego nie znasz.

520

Jak wyglądałaby wojna między USA i Chinami

Pokaż treści 18+

Jak wyglądałaby wojna między USA i Chinami

Symulacja różnych scenariuszy

ungolianta9
z
youtube.com
dodany: 19.11.2016, 08:11:00
  • 251
  • #
    wojna
  • #
    wojsko
  • #
    konflikt
  • #
    usa
  • #
    chiny
  • #
    bartosiak
katiade
katiade
katiade 19.11.2016, 19:13:44
  • 3
@Turboslaw: Oslabila by pozycje Indii, a nie Pakistanu. Pakistan ma o wiele lepsze stosunki z Chinami niz Indie. Indie maja kilka spornych kwestii z Chinami, a Pakistan nie ma. Co wiecej Chiny zarowno w Pakistanie jak i w Afganistanie mają dostęp do surowców mineralnych. A Afganistanie Chiny mają koncesję na wykop surowców.
katiade
katiade
katiade 19.11.2016, 19:29:17
  • 2
@wysprzeglik: tylko że to PKB Chin to wcale nie jest takie prawdziwe. Bardzo często mówi się (i to nie mówią znawcy z USA tylko z innych krajów) że dane nie są prawdziwe, W tej chwili gospodarka Chin zwolniła i Chiny mają problem bo tam bardzo dużo ludzi dalej jest bardzo biednych którzy oczekują że im będzie lepiej. Oczekują i są przekonani. A jeżeli gospodarka zwolni to nie będą i KCKPCh
katiade
katiade
katiade 19.11.2016, 19:34:25
  • 2
@Nedkely: Armia Chińska była skorumpowana. W tej chwili korupcja jest o wiele mniejsza. .
katiade
katiade
katiade 19.11.2016, 19:38:26
  • 0
@wysprzeglik: hmm, może tak a może nie. Wszystko zależy od tego jak duża jest korupcja w wojsku i w partii, jak bardzo związane są przewidywania z faktycznym stanem rzeczy.
katiade
katiade
katiade 19.11.2016, 19:41:28
  • 2
@wysprzeglik: tak,. tylko że dla Chin (a raczej dla partii) spowolnienie gospodarki jest kwestią życia i śmierci. A partia zrobi wszystko żeby dalej rządzić krajem, włącznie z rozpoczęciem wojny.
I jeszcze jedno, w Chinach jest o wiele więcej facetów niż kobiet, tak że niektórzy sprowadzają kobiety z innych krajów. A więcej mężczyzn + spowolnienie gospodarki = problemy

688

Marsz Niepodległości 2016 - Zaproszenie #IDE11

Marsz Niepodległości 2016 - Zaproszenie #IDE11

W tym roku marsz ruszy o godz. 14 z ronda im. Romana Dmowskiego!

WszechpolakMW1
z
youtube.com
dodany: 01.11.2016, 19:22:14
  • 243
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
  • #
    narodowcy
  • #
    nacjonalizm
katiade
katiade
katiade 02.11.2016, 14:08:22
  • 1
@vitek6: Polacy to nie tylko katolicy.....................
, co z tego że nie tylko katolicy? Zabraniasz głoszenia katolickich haseł bo część Polaków jest ateistami lub chciałaby żeby Polska była muzułmańska ?
katiade
katiade
katiade 02.11.2016, 14:10:36
  • 1
@graf_zero: Rozumiem że uważasz że Europa ma swoje idee i wartości które są wrogie ruchom narodowym.......a jakie są te wartości, wg. ciebe?
katiade
katiade
katiade 02.11.2016, 14:25:16
  • 1
@graf_zero: To są wartości???
Zobaczmy
Integracja ..... kogo z kim? migrantów z Polakami? To jest wartość?
tolerancja .... czego konkretnie?
współpraca międzynarodowa? Jaka współpraca, z kim? Z Arabią Saudyjską? Z Chinami?
wspólne dziedzictwo? Co masz na myśli? Ile wspólnego ma historia Polski z historią Portugalii? Bo wiadomo że z Niemcami i Austryjakami mamy faktycznie wspólne
katiade
katiade
katiade 21.10.2016, 23:51:21
  • 1
Napoj milosny (Приворотное Зелье) grupy Мельница
Folk
katiade - Napoj milosny (Приворотное Зелье) grupy Мельница
Folk
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stassma
stassma
22.10.2016, 00:37:18 via Android
  • 0
@lajsta77
@katiade To jest chyba z filmu "Stara baśń" o ile sie nie mylę.
  • Odpowiedz
lajsta77
lajsta77
22.10.2016, 00:43:15
  • 1
@stassma: wiem
  • Odpowiedz

394

Norwegia: Dostaniesz pracę, jeśli zdejmiesz hidżab

Norwegia: Dostaniesz pracę, jeśli zdejmiesz hidżab

21-letnia muzułmanka otrzymała ofertę pracy jako pielęgniarka opiekująca się chorymi w domach. Aby podjąć zatrudnienie miała jednak nie nosić hidżabu w godzinach pracy.

konto usunięte
z
rp.pl
dodany: 24.09.2016, 14:02:34
  • 95
  • #
    europa
  • #
    norwegia
  • #
    muzulmanie
  • #
    islam
  • #
    praca
  • #
    hidzab
katiade
katiade
katiade 24.09.2016, 23:30:06
  • -1
@Abu_Hajar_ibn_Zbigniew: Egipcjanie podobno są arabami. Jakoś o piramidach zapominasz co nie?
Oczywiście można uznać że obecni Egipcjanie to Arabowie którzy wymordowali prawdziwych spadkobierców faraonów, ale jakoś wielu Egipcjan tak nie myśli
katiade
katiade
katiade 25.09.2016, 15:48:27
  • 0
@Abu_Hajar_ibn_Zbigniew: nie denerwuj się. To było ironicznie i nie do ciebie (adresata pomyliłam)

566

Czech zamordowany na ulicach Londynu. Policja utajniła tożsamość podejrzanych

Pokaż treści 18+

Czech zamordowany na ulicach Londynu. Policja utajniła tożsamość podejrzanych

Kolejne brutalne zabójstwo imigranta w UK. Aresztowano 3 osoby. Policja utajniła ich tożsamość.

konto usunięte
z
theguardian.com
dodany: 24.09.2016, 16:29:11
  • 96
  • #
    europa
  • #
    policja
  • #
    mordercy
  • #
    przestepczosc
katiade
katiade
katiade 25.09.2016, 01:21:23
  • 0
@dynamitri: no jak się poczyta to można zobaczyć że ktoś dał zdjęcie tego Czecha na Snapchat z napisem "allah, hesnt breathing" (to było w the Sun) więc można pomyśleć że ...tak, utajniają dane.
A opis jest trochę inny "As the smartly dressed worker left the shop he was chased 100 metres down the road by a gang of four youths riding BMX’s."

1113

Czego nie usłyszycie o zamieszkach w Charlotte [ENG]

Czego nie usłyszycie o zamieszkach w Charlotte [ENG]

Paul Joseph Watson dobitnie o ostatnich wydarzeniach w Charlotte.

madever
z
youtube.com
dodany: 22.09.2016, 19:41:37
  • 107
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    charlotte
katiade
katiade
katiade 23.09.2016, 13:43:43
  • 1
@guziec_z_afryki: NIe wciskaj bzdur. Jezeli chodzi o Chiny to same Chiny twierdzą że są wrogiem USA. I w tym co napisałeś jest tylko jedno prawdziwe -- Trump jest nie tylko kandydatem GOP ale i wielu tych którzy są wk*ieni na Obamę/Clinton i lewactwo.

1053

24-letni Jakub Jakus z Sandomierza walczy w Syrii dla ISIS

Pokaż treści 18+

24-letni Jakub Jakus z Sandomierza walczy w Syrii dla ISIS

Interpol wystawił tzw. czerwoną notę za Jakubem Jakusem, 24-letnim Polakiem, który poszukiwany jest za uczestnictwo w organizacji terrorystycznej Państwo Islamskie. To historię tego chłopaka opisywaliśmy w artykule "Mamo, zostałem dżihadystą". Dziś, ze względu na to, że informacje...

englishdarasa
z
natemat.pl
dodany: 26.08.2016, 11:59:39
  • 287
  • #
    swiat
  • #
    isis
  • #
    terroryzm
  • #
    syria
katiade
katiade
katiade 27.08.2016, 02:38:24
  • 0
@Maniut: muzułmanie wiedzą o tym że wcześniejsze wersety są unieważnione przez późniejsze (np. we wcześniejszych można było pić wino a w późniejszych zabroniono) a z tego co napisałeś ty o tym nie wiesz.
katiade
katiade
katiade 27.08.2016, 02:40:47
  • 0
@KaluHeHe: przecież nie piszą jak dobrze umie po arabsku

424

8-letnie dziecko zabite w Szwecji ... granatem

8-letnie dziecko zabite w Szwecji ... granatem

Nowi Szwedzi z Somalii ubogacają.

dbc4razy
z
bbc.com
dodany: 23.08.2016, 09:46:38
  • 63
  • #
    polityka
  • #
    captainsweden
  • #
    imigranci
katiade
katiade
katiade 24.08.2016, 02:20:15
  • 0
@tomaszk-poz: zabronić sprzedaży granatów...... oh wait
katiade
katiade
katiade 24.08.2016, 02:21:16
  • 0
@Andi93: e tam. to tylko w no go zones, pozostałe 90% Szwecji jeszcze bezpieczne
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.08.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 12.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking