Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko237
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kapustnik

kapustnik

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1031
  • Znaleziska 111
  • Mikroblog 920
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 5
mirekzwirek8
mirekzwirek8
25.04.2019, 15:34:44
  • 70
Możecie gardzić Pisem i kaczką, ale prawda jest taka, że r------ł nauczycieli po mistrzowsku. Strateg jakich w tym kraju mało.
#oswiadczenie #pis #takaprawda #strajknauczycieli #edukacja #polityka
mirekzwirek8 - Możecie gardzić Pisem i kaczką, ale prawda jest taka, że r------ł nauc...

źródło: comment_Adx9tROQJfqZLroVZfh36lvWVacwyUGB.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 25.04.2019, 19:18:04 via Android
  • 1
@Pantokrator No to właśnie o to chodzi, krytykujesz to co kaczor robi, a to są jego polityczne zalety. Facet perfekcyjnie rozumie społeczeństwo polskie. Wie co robić by zdobyć poparcie. Wie jak kupić zwycięstwo. Czysty makiawelizm, polityczny geniusz. A, że przy okazji r---------a kraj? Polacy na to pozwalają ( ಠ_ಠ)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 25.04.2019, 19:28:20
  • 1
@Pantokrator: A ja sądzę, że za bardzo idealizujesz Tuska, który również jest po prostu zwykłą polityczną (...) jak i Kaczyński (cenzura na wykopie nie chcę by mi znów komentarz usunęli). Tusk potrafił w pewnym momencie zdobyć przewagę przy odpowiednich prądach społecznych. Teraz potrafi zrobić to Kaczyński. Ot, cała szopka polityczna w tym kraju. Dobro narodu i państwa stoi na ostatnim miejscu. Liczy się miejsce przy korycie.

Czy przypadkiem nie tak
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 25.04.2019, 20:56:11 via Android
  • 1
@Pantokrator Był mniej szkodliwy. Co nie znaczy, że był dobry. Nie akceptuję: ,,popierania Tuska, byle tylko nie Kaczyński".

@Topkapi Borzesz i tacy ludzie głosują... Poczytaj misiu-pysiu o kryzysie w Polsce. Osłoniła nas głównie przed nim złotówka i rynek oparty w znacznej mierze na konsumpcji wewnętrznej. Nie wspaniałe decyzje Tuska. Jak tak można wierzyć w propagandę polityczną? ( ಠ_ಠ)

@TurboDynamo No i czy tym nie wygrywa? Mów
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 25.04.2019, 21:16:01 via Android
  • 1
@Pantokrator Ja też ;) Na PiS też nie. Ręka by mi chyba uschła xd
  • Odpowiedz
munchkin
munchkin
15.04.2019, 17:06:52
  • 2
orientujecie sie mirasy czy kurier gdy wrzuca w sledzeniu paczki status odnosnie "odmowy przyjecia towaru" musi miec jakis podpisany dokument przez osobe ktora odmowila przyjecia paczki? #dhl #kurier #niewiemjaktootagowac #prawo
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 24.04.2019, 12:56:14 via Android
  • 0
@munchkin Nie wiem jak to było z Tobą, ale ja jak jeszcze jeździłem jako kurier, to klientom którzy byli chamscy zawsze później wrzucałem odmowę przyjęcia w systemie. Więcej paczki ode mnie nie dostali ))¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 24.04.2019, 13:05:57 via Android
  • 0
@munchkin Szanowna seniorito, cieszy mnie to ;) Warto żyć w zgodzie z każdym, kto nie czyni nam krzywdy, czy też celowych przykrości.

Podzieliłem się tym, bo wiem, że wiele kurierów również tak robi. Wiem jednak, że część olewa swoją pracę, z czym zapewne się spotkałeś. Zazwyczaj ci którzy jeżdżą u pośrednika, a nie na swojej działalności. Wychodzą często z założenia, że za 3 - 3,5k netto nie będą pracować 9-10h dziennie.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 24.04.2019, 13:09:48 via Android
  • 0
@munchkin Większość pracuje na b2b. Reszta u pośredników. Firmy kurierskie same kurierów nie zatrudniają.
Na b2b kurierzy zwykle lepiej się przekładają, bo i idzie 10k netto wyciągnąć w dobrym miesiącu. U pośredników jest zazwyczaj wyzyzk.
  • Odpowiedz
zito-wacek
zito-wacek
20.04.2019, 22:07:53
  • 2
@kapustnik: gdzie tu jest zakop ? co to jest?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 20.04.2019, 22:08:48
  • 1
@zito-wacek: Nie mam pojęcia o czym piszesz
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 23.04.2019, 05:23:34 via Android
  • 1
@zito-wacek To mikroblog. Tutaj od zawsze tylko plusy są
  • Odpowiedz
xandra
xandra
21.04.2019, 04:47:59
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 21.04.2019, 08:14:05 via Android
  • 1
@xandra Trafiłaś na czarno za chamskie komentarze o Notre Dame. Też nie jestem prokatolikiem, ale to wiekowe dziedzictwo kulltury. Nie chciałem się denerwować, więc czarno wtedy mocno urosło.

Odblokowuję Cię, skoro chcesz coś tam napisać.

@oba-manigger Dziękuję za zawołanie, mordko! :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 21.04.2019, 08:30:02 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 21.04.2019, 15:30:44 via Android
  • 1
@xandra Cóż, nie chciałem na pewno wywołać u kogoś smutku. Daleki jestem od tego, aby czynić przykrość komukolwiek :( Dlaczego Cię zczarnolistowałem, to wytłumaczyłem. Naprawdę mocno nie podoba mi się atakowanie kogokolwiek w przypadku gdy dzieje się coś dla niego tak przykrego. A chrześcijanie tak odczuli spłonięcie Notre Dame.

Pomimo tego co mi się przydarzyło, to nie odczuwam nienawiści do katolików. Nie cierpię instytucji, ale dlaczego mam szkalować ludzi? Ludzie są
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 21.04.2019, 18:24:53 via Android
  • 1
@xandra Tak, absolutnie każdy katolik zrobił mi krzywdę. Absolutnie każdy. Nie ten jeden gnój. Odpowiedzialnych jest tych kilka miliardów ludzi... Serio tak uważasz? Co Ty w ogóle p--------z? Nienawiść Ci mózg wyżarła?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 22.04.2019, 01:38:36 via Android
  • 1
@xandra No to iks de w stosunku do Ciebie. Zwykły zacietrzewiony fanatyk. Może kiedyś odnajdziesz spokój. Może nie. W sumie w------e. Wypisuj se ten pusty hejt :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 20.04.2019, 05:42:02
  • 1462
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 241
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 07:33:33
  • 20
@FarmaceutaAmator: Dziękuję
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 08:02:12
  • 19
@switchblades: Nie chcę ani go widzieć na oczy, ani męczyć się z policją i całym tym kulawym aparatem ,,sprawiedliwości". Już naprawdę wystarczy mi cierpienia wywołanego przez tego gnoja.

@mike-mo: Dzięki. Nie, nie chcę tego ciągnąć. Chcę zostawić to już za sobą i żyć jak normalny człowiek.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 08:27:10 via Android
  • 90
@izawoj Już mnie o to zapytano na pw. Nie, to nie jest bait. Nie wiem dlaczego ludzie od razu to podejrzewają. Czy to odrzucenie faktu, że takie zło naprawdę się dzieje? Że ofiary żyją obok, a nie są czymś o czym się tylko czasem mówi w mediach?

To irracjonalne, ale bolą mnie oskarżenia o bait. To wręcz twierdzenie, że to wszystko sobie wymyśliłem. Cóż. Chciałbym. Nawet nie wiesz jak bardzo bym
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 08:49:50 via Android
  • 8
@RobenPL Nie chcę mieć z nim nic wspólnego. Nic. Nie czuję się też odpowiedzialny za innych. Nikt nie może tego ode mnie wymagać. Być może kiedyś będę na to gotowy, ale nie teraz.

@iEarth Dziękuję. Też mam nadzieję, że kiedyś się uda.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 08:52:01 via Android
  • 42
@nilnisibene Dziękuję. Na szczęście żyje mi się coraz lepiej. Przez ostatni rok dokonałem ogromnych zmian w swoim życiu. Teraz ruszam ze small businessem. Mam nadzieję, że teraz wreszcie szczęście się do mnie uśmiechnie :)

@olcayn Mam to cały czas w głowie. Jednakże na myśl o ponownym kontakcie z nim reaguję paniką. Nie wiem dlaczego ludzie wymagają od ofiar takiego heroizmu.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 09:04:15 via Android
  • 7
@kerlik Dziękuję. Cóż, też nie wierzę w Boga. Jeżeli istnieje jakaś siła wyższa, to bez wątpienia ma nas w dupie przez co nie jest warta by ją czcić.

Co do tego księdza, to nawet nie wiem gdzie on teraz jest. Dawno przeniesiono go z mojej parafii. Nie mam ani siły, ani chęci go szukać. Chcę się od tego już odciąć.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 09:12:34 via Android
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 09:21:38 via Android
  • 7
@kerim_mirek Dziękuję. Jakoś daję radę :) Chociaż półtora roku temu miałem próbę samobójczą, to już jest lepiej.

@ProfesorBlunt Dzbanów na tym portalu nie brakuje. Boli mnie to co piszą, ale mirko i tak pozytywnie mnie zaskoczyło.
I dziękuję, to bardzo miłe że stajesz po mojej stronie.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 09:32:20 via Android
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:02:02
  • 16
@Mancymilian: Nie oglądałem. I nie chciałbym pewnie oglądać. Nie lubię dramatów, bo w moim życiu miałem ich dostatecznie dużo.

@lakukaracza_: Nie ufam tym organizacjom. Nie wierzę, aby ktoś chciał mi pomóc bezinteresownie. A nie chcę być wykorzystany jako czyjeś narzędzie walki politycznej.
Poza tym dlaczego jako ofiara mam się wystawiać na lincz społeczny? Żyjemy w takim, a nie innym kraju. Nawet tutaj na mirko spójrz ile dzbanów skomentowało mój wpis.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:09:56
  • 14
@m0rgi: Niestety, ale nie możesz mi mówić jak mam się zachować, a jak nie. Nie jesteś w mojej skórze i nie wiesz jak to jest być mną. Psycholog pomogła mi zrozumieć, że i tak jestem niesamowicie silną jednostką, bo pomimo tak wielu negatywnych przeżyć wciąż potrafię odnajdywać radość w życiu i się rozwijać.
Pomogła mi też zrozumieć, że nie jestem i nie mogę być odpowiedzialny za innych. Przykro mi, naprawdę autentycznie
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:18:03
  • 3
@CzajnikZniszczenia: Dziękuję. Masz rację.
Powiem Ci jednak, że wciąż jestem strasznie naiwny. Nie wiem skąd się bierze w ludziach tyle jadu. Nie mam pojęcia. Bardzo biorę to do siebie, bo odczuwam niesamowicie silne emocje związane z tym tematem. W końcu też po raz pierwszy powiedziałem o tym publicznie (anonimowo, ale jednak).
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:24:07
  • 14
@m0rgi: I to wywoływanie poczucia winy. Cumplu, to po prostu standard.
Mój los to nie tylko ten ksiądz. To także niesamowita bieda w domu, tak duża, że co jeść nie było. Prześladowanie w szkole. Patologiczna rodzina od której otrzymałem jedynie agresję i brak uczucia. To siedmioletni związek z borderką, który już totalnie wyniszczył mnie psychicznie.

Powiem Ci szczerze, że jestem wrakiem, który dopiero teraz zaczął się podnosić. A Ty mnie
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:32:08
  • 3
@CzajnikZniszczenia: Zastanawiam się też mocno, czy nie odezwać się z tematem publicznie. Na pewno nie teraz, bo tak jak napisałem powyżej, jestem wrakiem psychicznym. Dopiero niedawno zacząłem się podnosić.
Obecnie nie wytrzymałbym tego linczu społecznego. Już tutaj mam jego przedsmak i sobie z tym nie radzę :(

Powiem Ci szczerze, że żałuję, że opublikowałem tutaj tę historię. I to bardzo. I przez ten jad i przez to, że ludzie wymagają
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:39:56
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:47:47
  • 1
@Adicts: @ochar: A co to zmieni? Moim zdaniem nic.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:48:35
  • 0
@reptilianin6190: Dzięki cumplu. Takich słów potrzebowałem, bo już serio mnie to kołuje.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 10:54:47
  • 2
@Kresowiec: A czy ja obwiniam cały kościół? Napisałem jedynie jakie mam o nim zdanie. Nie odnajduję tam duchowości. I nie mam zamiaru jej na siłę szukać.
Duchowość znalazłem zupełnie gdzie indziej. W miejscu w którym wydaje mi się ona dużo bardziej prawdziwa. Nie sztuczna. W miejscu w którym celebruje się życie, a nie śmierć. Mówię tutaj o buddyzmie. Przez większość życia byłem ateistą, jednakże nie jest to droga dla mnie.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 11:04:23
  • 14
@kontonr77: No cóż, mam przeprosić ciebie, tego księdza i ogólnie cały kościół katolicki, że byłem ofiarą? Milczeć, siedzieć cicho i udawać, że nic się nie wydarzyło?

Właśnie przez takich typów jak ty nie pociągnę tego gnoja do odpowiedzialności karnej. Tak jak napisał @reptilianin6190 nie chcę żyć z tym piętnem.
Mam tylko nadzieję, uberkatole, że jeżeli wasz Bóg istotnie istnieje, to wynagrodzi wam waszą znieczulice i odrzucenie słów Jezusa.
Póki
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 11:14:06
  • 4
@Kresowiec: Nie, ja nikogo nie oskarżam. Za to sporo tutaj oskarża mnie. Co ciekawe, patrząc się na ich profile, to są zazwyczaj mocno wierzący katolicy, udzielający się na Waszych tagach.

Co do Boga, to nie chce mi się na jego temat dyskutować. Nie mówiąc o tym, że jego istnienie można całkowicie odrzucić opierając się na nauce i logice, to do tego dochodzą inne kwestie. Jak chociażby ta, że powołał do
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 11:18:59
  • 6
@siepan: Nie będę dyskutować z Tobą o swojej wierze, bo to moja sprawa. Z resztą nie to jest główną treścią wpisu.
Ty masz takie podeście, ja inne. Przez większość życia byłem ateistą i nie odnajdywałem w tym radości.

Podsumowując: to nie Twój interes w co wierzę. Mnie nie obchodzi co wyznajesz Ty i oczekuję wzajemności.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 11:27:27
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 12:28:27
  • 5
@erln: Dziękuję. Słowa wsparcia, to zawsze dużo. Nie obwiniam wszystkich katolików, bo nie jesteście odpowiedzialni za jednego gnoja. Instytucji niestety nie umiem nie obwiniać...

@xVolR: Już mam, ale to dzięki wsparciu jakie otrzymałem na pw :) Dziękuję i Tobie!

@zerosum: To chyba niedojrzałe emocjonalnie kuce. Nic na to nie poradzimy. Już emocjonalnie to ogarnąłem, a wsparcia jednak dostałem dużo, dużo więcej!
Owe demony zjadały mnie przez większość mojego życia.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 14:42:32 via Android
  • 3
@PostironicznyPowerUser Bo emocje są dużo ważniejsze niż opis techniczny.

Nie zwabił cukierkiem. Ufałem mu i zwierzałem z tego co dzieje się w domu.
Molestowanie odbywało się w różnych miejscach. Wydarzyło się kilka razy. Czułem się jak w pułapce i nie wiedziałem jak sobie z tym poradzić.

Idź i wytłumacz odrzuconemu przez wszystkich ośmiolatkowi po co się gdzieś
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 14:48:00 via Android
  • 0
@siepan Nie gwałcił. Nie było nic nigdy więcej poza macaniem. A Ty za zaawansowany imbecylizm trafiasz na czarno.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 14:58:04 via Android
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 17:04:34 via Android
  • 4
@KawaJimmiego Wytłumaczyłem czemu piszę to akurat dzisiaj. Miłości bliźniego w tobie ogrom. Spadaj na czarno.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 17:11:25 via Android
  • 1
@reptilianin6190 Właśnie widzę. Ale to cholera są za silne emocje. Widzą, że mnie to boli i mają używkę :(

@mockingbird_ Dzięki stary!

@ari9217 Tobie również dzięki!
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 18:30:47
  • 1
@mobilisinmobile: Jedyny komentarz który, usuwam. Twoja skala s----------a przekracza wszelkie normy. Źle mi, że żyję obok tak obrzydliwych ludzi jak ty.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 19:23:30
  • 1
@RatedR: Wybacz, być może jestem już zbyt wyczulony. Mam po prostu już dość tego szamba, które się tutaj wylało. To ze mnie robi się tego złego. Do tego mnie wyśmiano. Już nie mówię o tym ile razy zarzucono mi kłamstwo (Ty też to zrobiłeś). Myślę co chwile, aby usunąć wpis, ale to byłaby klęska. Przetrwam to i wyjdę z tego silniejszy. Sporo mnie to nauczyło o ludziach.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 19:27:55
  • 4
@yraras: W---------j na czarno, dzbanie.

@Larkin: Hah, ostatnio ,,wyszedłem do ludzi". Właśnie w przeciągu tego roku. Trzymaj za mnie kciuki!
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 19:36:49
  • 2
@RatedR: Tak, jest to forma terapii. Rozpracuję to i wyjdę silniejszy, jak już nie raz. Brzmi to patetycznie, ale tak to właśnie wygląda.
Na tym portalu siedzę od dawna, to nie jest moje pierwsze konto. Spotkałem się z wieloma baitami. Jednakże nie w formie takich historii. Nie spodziewałem się takiej reakcji ludzi. Cóż, dobrze że przynajmniej większość mnie wsparła.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 21:31:24
  • 2
@jakub-zielina: Bo zawsze mieli na wszystko w------e. Mówiłem im chociażby o tym jak starsi ,,koledzy" mnie biją i okradają. Jak myślisz, co zrobili?

@Larkin: Dziękuję, Twoje słowa dużo dla mnie znaczą.

@Presek: Ludzie tego nie chcą rozumieć. Dzięki Ci
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 21:53:16
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 22:06:25
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 22:15:42
  • 1
@MartinoBlankuleto: To był człowiek któremu się często zwierzałem. Ufałem mu. Często rozmawialiśmy sami. Niestety, tak to się zaczęło.

Nie, komunię miałem normalnie. 2 klasa, osiem lat.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 22:19:50
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 22:23:40
  • 2
@MartinoBlankuleto: Nie zauważyłem. Zmęczenie się wkrada. Odpowiedziałem na Twoje dwa pytania, spójrz powyżej.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 22:28:34
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
20.04.2019, 22:36:09
  • 1
@m0rgi: Ja nie prezentuję takiej mentalności, bo od nikogo działania nie wymagam. Ty za to tak.

Patrząc się po wpisach, to widzę, że jesteś po prostu jakimś dzieciakiem. Jeżeli nie faktycznym, to mentalnym i emocjonalnym. Szkoda czasu. Dlatego też dobranoc i bez odbioru.
  • Odpowiedz
L.....a
L.....a
konto usunięte 20.04.2019, 21:36:30
  • 6
@kapustnik: Jesteś bardzo wartościową osobą, dawałeś sobie cały czas ze wszystkim radę, wyszedłeś na normalnego człowieka- sądzę, że niejeden z taką historią leży zapity pod jakimś mostem.
Ale Tobie się udało. Czuj się z siebie dumny.
Dobrze, że o siebie walczysz i zgłosiłeś się po pomoc.
Powodzenia ze wszystkim, cokolwiek dalej postanowisz!
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 20.04.2019, 21:39:39
  • 2
@Letara: Dziękuję, to bardzo miłe! Odczuwania dumy ze swoich osiągnięć się dopiero uczę. I myślę, że nie ,,udało się mi", a po prostu sam to ciężką pracą osiągnąłem. Jednak różnica jest, bo ,,udało się" brzmi lekko jakby to przyszło samo.

Nie wiem czemu napisałaś to w osobnym wpisie, bo i tak bym to odnalazł ;) Niemniej raz jeszcze wielkie dzięki! Takie słowa sprawiają, że człowiek odnajduje siły na dalszą walkę
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 20.04.2019, 21:46:37
  • 1
@Letara: Masz rację, ale... i na szambie może kiedyś wyrosnąć piękna łąka ;)

Pomimo jednak wszystko większość mirko zareagowała dobrze. Dała mi wsparcie. Pojawiła się też masa pozytywnych komentarzy, jak i PW. W tym otrzymałem dwie wiadomości od ludzi, którzy także byli molestowani w dzieciństwie i boją się cokolwiek z tym zrobić... To przerażające jak to siedzi w człowieku.
No i napisała do mnie jedna świetna dziewczyna, która w znacznej
  • Odpowiedz
A.....3
A.....3
konto usunięte 19.04.2019, 01:29:55
  • 87
A.....3

źródło: comment_YwZVttDv9AQOHpwPmpV8eALskopnahvz.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 19.04.2019, 06:30:13 via Android
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 19.04.2019, 07:47:35 via Android
  • 5
@justbreathe Misiu drogi, ilu jest takich ludzi? Zdeformowanych, którzy odnieśli sukces? No ilu w przełożeniu na całą populację?
I co im z tego sukcesu? Czy jakaś kobieta spojrzy na nich z pożądaniem, czy raczej na ich hajs i status społeczny?

Jasne, że jak masz do tego wielki talent, wręcz stalową psychikę, no i masę szczęścia, to może Ci udać się wybić POMIMO takiego wyglądu. No, ale ilu jest takich ludzi? :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 19.04.2019, 18:05:27 via Android
  • 1
@Xysz O statystyce piszą tak ludzie którzy totalnie jej nie rozumieją.
  • Odpowiedz
Tommy357
Tommy357
19.04.2019, 10:05:56 via Android
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 19.04.2019, 10:17:30 via Android
  • 3
@Tommy357 A czym Ty się ziomuś przejmujesz? Laska Cię pyta o wzrost, to odpowiadasz. Nie pasuje jej, to gratulacje, właśnie odsiałeś bezwartościowego pustaka. Czym się tutaj przejmować? Opinią obcej osoby? :)

No o dlaczego przejmujesz się opinią ludzi na tym portalu ze śmiesznymi obrazkami? Przecież tutaj większość ma jakieś problemy ze sobą xd
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 19.04.2019, 10:39:47
  • 0
@Tommy357: Jakieś tam ma ;) Jeżeli jednak ktoś ocenia Cię TYLKO z tego powodu, to jest po prostu pustakiem.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 19.04.2019, 10:43:24
  • 0
@Tommy357: Świat niestety tak nie działa. Bywa, że i najbardziej wartościowa osoba marnuje życie z kimś kto zupełnie nie jest tego wart.
  • Odpowiedz
P.....I
P.....I
konto usunięte 18.04.2019, 11:05:01
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 18.04.2019, 11:07:08
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 08:28:55
  • 425
#ekonomia #libertarianizm #heheszki #humorobrazkowy
kapustnik - #ekonomia #libertarianizm #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_KK4MGZsYICTeqoOIViyOByzkXPqbhYCy.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 08:36:10 via Android
  • 1
@kleiner_trottel To mem, kolego xd
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 08:57:26
  • 3
@kleiner_trottel: Będę. Musisz być duszą towarzystwa na imprezach ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 12:30:35 via Android
  • 2
@kleiner_trottel Nie wątpię :*
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
18.04.2019, 05:43:50 via Android
  • 0
@piti54 Tak, wiem o co chodziło Keynesowi. Kiedyś nawet artykuł naukowy pisałem w którym rozważałem zasadność keynesizmu w krajach trzeciego świata (nie ma jej, zbyt nierozwinięte rynki wewnętrzne). Ale to tylko zabawny mem, cumplu. Nie bądź jak ten nudny party breaker powyżej ;)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
18.04.2019, 09:34:48 via Android
  • 0
@piti54 Poniekąd jest. W końcu zadłużenie trzeba spłacić. Keynes zakładał jednak, że gdy społeczeństwo się wzbogaci, to spłata długu nie będzie stanowiła problemu i ostatecznie i państwo i podatnicy wyjdą in plus.
Czy zawsze tak będzie? Odpowiedz sobie na to pytanie sam.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 13:13:54
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 13:26:46 via Android
  • 0
@Indikatiwus_presentusaktiwus Dziękuję, miło mi :)

@Ryonnen Dzięki za znakomitą radę, kolego. Jednakże dobrze mi ze sobą :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 13:29:24
  • 0
@Ryonnen: Jak będę potrzebował takiego wujka-śmieszka na imprezie, to nie omieszkam się odezwać ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 13:32:18
  • 0
@goodidea: Nieprawda xd Jakby tak było, to nie byłbym w swoim życiu w trzech związkach, w tym jednym 7-letnim. Nie miałbym relacji fwb (krótka była, ale byłą xd). No i ostatecznie nie kręciłbym teraz z kolejną fajną dziewczyną. Wiele jest w głowie, cumplu. A wykop, niestety, niszczy postrzeganie świata.

@Ryonnen: Nadrabiasz poczuciem humoru ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 13:55:51
  • 0
@ArafSlow: Z mordy to ja jestem tak chyba 7/10. W sumie to nie wiem, bo nie akceptuję do końca tej durnej skali xd
Jedyne czym mogę nadrabiać, to charakter, bo nie zarabiam też jakoś mega dużo. Teraz obecnie nic, żyję z oszczędności, bo ruszam z własnym biznesem.
Jestem wyluzowany, pewny siebie, wiem czego chcę i wiem jak chcę żyć. Rok temu byłem zupełnie inną osobą i wtedy powodzenie było zerowe.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 14:09:21
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
18.04.2019, 05:33:23 via Android
  • 0
@Niski_Manlet Więc to nie jest powód, a wygodna wymówka.

Chociaż dla mnie jesteś zwykłym baiciarzem, ziomuś.
  • Odpowiedz
Testudo
Testudo
Testudo
17.04.2019, 13:59:12
  • 82
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 14:04:11
  • 1
@Testudo: Hej, przecież Ty gardzisz ,,normictwem"! To tak nic nie znaczący ludzie przy takim superiorze jak Ty. Jakim więc sposobem im zazdrościsz? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 14:11:41
  • 2
@Testudo: Muszę Cię wyprowadzić z błędu: z Twoich wpisów wynika wręcz niesamowita frustracja.
Owszem, część normików gardzi Wami. I rozumiem to, bo byłem jednym z Was. Wielu jednak z chęcią wyciągnie do Was pomocną dłoń. Tak też było w moim przypadku. Znalazłem masę ludzi, którzy pomogli mi w najtrudniejszych momentach mojego życia.

Pochodzę z patologicznej rodziny, w szkole byłem prześladowany, cierpiałem głód w dzieciństwie (nie mówiąc o czymś takim jak
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 14:15:34
  • 0
@Ua_kari: Ciężką pracą nad sobą. Bardzo ciężką. Tak, że niejednokrotnie myślałem już o wieszaniu się, ale zaciskałem zęby i dalej nad sobą pracowałem.
Pomogłem tutaj wielu ludziom (to moje niepierwsze konto ;) ), ale nie będę ukrywać, że większość nie dała rady. Zdecydowana większość.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 14:19:24
  • 0
@PeknietaMorda: Chcecie ,,ich" zniszczyć, bo jesteście sfrustrowani. Chcecie, aby inni cierpieli tak jak Wy. Muszę Cię jednak zasmucić, nie uda Wam się to. Nie macie wpływu na świat, bo sami się ze świata wycofaliście.
To, że społeczeństwo Was odrzuciło, to żadna wymówka. Mnie też odrzuciło i to niejednokrotnie w ciągu mojego życia. Jednakże to Ty decydujesz jak inni na Ciebie wpływają.

@Testudo: To nie jest kwestia szczęścia, a
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 14:28:55
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 14:32:32
  • 0
@PeknietaMorda: A kto Cię tak kłamie?
Z resztą nie wiem jak źle wyglądasz, opieram się tylko na Twoich słowach. Generalnie większość ludzi nie jest brzydka, tylko po prostu zaniedbana. Chociaż, tak jak pisałem, zdarzają się te brzydkie wyjątki.
  • Odpowiedz
mam_klucz_do_sracza
mam_klucz_do_sracza
17.04.2019, 07:34:36
  • 1
#depresja czym jest depresja ? czy gdy ludzie którzy się cieszą wokól ciebie wydają się płytcy i dziecinni ? czy coś jeszcze ? warto to leczyć farmakologicznie ?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 08:00:24
  • 1
@mam_klucz_do_sracza: Jeżeli to tylko to, to nie jest to depresja. Za to możesz doświadczać negatywnych skutków ciężkiej choroby zwanej ,,kij w dupie". Warto go wyjąć i zacząć cieszyć się życiem ;)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 07:32:39
  • 3
Czy Wy też po jakimś czasie totalnie nie utożsamiacie się ze swoim kontem, przez co je usuwacie i zakładacie nowe?

#wykop #kiciochpyta #pytanie
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 07:36:21
  • 0
@Bouquet: W ten sposób przecież ultraskutecznie walczą z falą cp ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 07:37:40
  • 0
@ziuumm: To samo. Od kilku lat jakoś. Już nawet jak jestem zielonką, to mam na to wyrąbane i piszę wszędzie co chcę :D
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
Autor
17.04.2019, 07:46:00
  • 2
@tenswiatssie: Do zobaczenia po drugiej stronie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
17.04.2019, 06:39:04
  • 2
#anonimowemirkowyznania
czy jeśli czuje się cholernie samotny, kiedy jestem sam w mieszkaniu, bez mojej dziewczyny (która akurat jest w pracy), smutno i źle. Po prostu samotność level hard. To, są to jakieś objawy depresji ?
btw, nie chodzi mi o to, że ona gdzieś wychodzi, tylko o to, że jak jestem sam, to wariuje z samotności.
#depresja #psychologia #psychiatria

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 07:09:55 via Android
  • 1
@somskia Dokładnie tak. Sam tego doświadczyłem. Często wynika po prostu z braku akceptacji siebie i próby łatania tej dziury kimś innym.
  • Odpowiedz
Cedrik
Cedrik
17.04.2019, 01:22:23
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kapustnik
kapustnik 17.04.2019, 07:06:29 via Android
  • 1
@Cedrik Widzisz, ja ze wzajemnością doświadczyłem takiego wsparcia od mojej pierwszej dziewczyny. Kochaliśmy się bardzo, byliśmy razem 7 lat. Tylko co z tego, skoro wspólnie byliśmy tak p----------i przez przeżycia z dzieciństwa, że potrafiliśmy się niesamowicie boleśnie krzywdzić?
Ona border, ja depresja i brak wiary w siebie (udało mi się obie rzeczy pokonać, a co u niej, to nie wiem os półtora roku). Gdy coś się działo to skakaliśmy za sobą
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Tak naprawdę, to średnio lubię kapustę.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 05.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.12.2018

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking