Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko323
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

kapustnik
kapustnik

kapustnik

Dołączył 5 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1031
  • Znaleziska 111
  • Mikroblog 920
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 5
M.....9
M.....9
konto usunięte 16.04.2019, 07:47:34
  • 7
Za dziecka w domu powtarzano mi że jestem paskudny.
Do końca gimnazjum nie byłem w stanie patrzeć w lustro.
Dzięki siostrzyczko.
Wspomnę że nikt nie zna nas lepiej niż własna matka.
Własna matka powidziała że nikogo nie znajdę.
#przegryw #foreveralone #samotnosc #madki #madka #rodzina #rodzenstwo
  • 19
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 16.04.2019, 08:22:25 via Android
  • 6
@Muodyhuopiec1919 Nasi rodzice wcale nas nie znają. Znają jedynie swoje wyobrażenie o nas. A ciężko o osoby tworzące więcej iluzji kogoś niż rodzice nt swoich dzieci.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 15.04.2019, 06:44:26 via Android
  • 0
Polecacie jakieś ciekawe dzieła nt. #buddyzm?

#religia
  • 8
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
15.04.2019, 07:21:37 via Android
  • 0
@emjot86 Czy ta książka ma coś wspólnego z filmem o tym samym tytule?

@phoe Dziękuję :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
15.04.2019, 07:59:07 via Android
  • 0
@marcinst Potrafię, dzięki za troskę ;) Wolałem zapytać sam, bo zawsze kto inny się odezwie z innymi propozycjami.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
15.04.2019, 08:09:17 via Android
  • 0
@marcinst You have no power here! ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 10.04.2019, 06:40:22 via Android
  • 44
Właśnie uświadomiłem sobie, że w życiu byłem już spedytorem, rekruterem, studentem i następnie magistrem, handlarzem choinek, kurierem, a teraz będę mieć własny biznes. Byłem katolikiem jako dziecko i ateistą przez większość dorosłego życia. Dzisiaj jestem buddystą. Byłem zakochany na zabój w dziewczynie z którą dzieliłem siedem lat życia i zostałem skrzywdzony. Pół roku później związałem się z kobietą której nie kochałem, a która kochała mnie. I tym razem to ja kogoś skrzywdziłem.
  • 26
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 07:58:01 via Android
  • 0
@zly_wuj Po tych kilku słowach które napisałeś wydajesz się być ciekawym człowiekiem. Jestem przekonany, że już masz wszystkie narzędzia w ręku, aby uczynić swoje życie szczęśliwym. Dlaczego tego nie zrobisz, cumplu? :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 10:33:55 via Android
  • 6
@elo490500 Nic nie muszę, cumplu. I to jest piękne. A już zwłaszcza słuchać jakiegoś śmieszka z żałosnymi żarcikami :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 11:50:46 via Android
  • 1
@zly_wuj To, że nic Cię nie czeka to straszna bzdura. Osobiście znam faceta, który dopiero w wieku 44 lat postawił swoje życie na nogi. Zdążył zostać milionerem i założyć rodzinę z kobietą ponad 20 lat młodszą. Przy czym ona nie zdawała sobie sprawy z jego majątku i do dzisiaj patrzy na niego pełnym miłości wzrokiem.
Podniósł się nawet pomimo tragicznej śmierci ukochanego syna. Siłę odnalazł właśnie w wierze, a konkretniej w
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 12:00:44 via Android
  • 0
@maein Podejdź do losowej dziewczyny i zapytaj czy możesz ją na chwilkę złapać za rękę. Problem solved ;)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 13:24:21 via Android
  • 0
@Bartoligni Był bardziej zamożny niż większość społeczeństwa, ale do jakiegokolwiek bogactwa było mu bardzo daleko. Należał raczej do wyższej klasy średniej.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 14:18:47 via Android
  • 0
@Bartoligni Długa historia. Wpierw firma z branży tekstylnej, później projektowanie pewnych systemów, następnie kilka innych działalności prowadzonych jednocześnie, a kończąc na giełdzie, również rynku Forex.
Obecnie to emerytowany biznesmen, który zarabia dużo pieniędzy na doradztwie, głównie przy wprowadzaniu firm na giełdę jak i wycofywania się z giełdy.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 20:41:10
  • 0
@Poliorketes: To, że ją miałem przez kilka lat? To, że trułem się antydepresantami? To, że wydałem kilka tysięcy na nieskutecznie psychoterapie?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
10.04.2019, 21:02:58
  • 0
Pokonałem depresję, która truła mnie kilka lat.


@Poliorketes: W tym momencie o tym pisałem ;)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
12.04.2019, 09:20:53 via Android
  • 0
@FarGO Potrzebujesz przede wszystkim kochać i akceptować siebie. Inni ludzie, to tylko dodatek w życiu. Niesamowicie istotny, ale jednak dodatek.

Nie masz celu? Pomyśl nad nim. Posłuchaj siebie co chcesz w życiu robić i... zacznij to robić. To jest tak proste. Jak nie wiesz, to szukaj i próbuj.

Ja też zostałem skrzywdzony przez,dziewczynę. Z którą byłem 7 lat, a mieszkałem z nią 3. Więc rozumiem co czujesz. To mija. Stary banał:
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
12.04.2019, 09:41:19 via Android
  • 0
@FarGO Rozumiem, rodzeństwo jest bardzo ważne. Też nie chciałbym by moje skończyło w bidulu. Dużo jeszcze lat zostało im do pełnoletności?

Po pierwsze historią, a po drugie właśnie psychologią sukcesu. Tą powszechnie wyśmiewaną przez smutnych ludzi ;) Pokazał mi na swoim przykładzie, że pierwszym krokiem jest zmiana mindsetu. Przekazał też cenne narzędzia pracy nad sobą, jak i pracy nad relacjami z innymi, a także konkretne rady przy prowadzeniu działalności gospodarczej.
Był
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
12.04.2019, 11:15:14 via Android
  • 0
@FarGO Wiesz, nie jesteś ich rodzicem, więc pełni odpowiedzialności nie powinieneś na siebie brać. Niech Twoi rodzice będą wreszcie #!$%@? nimi.

W buddyzmie się mówi, że jak uczeń szuka, to mistrz go znajdzie. I mnie właśnie odnalazł. Jednak, to dopiero pierwszy mały kroczek. Inne powiedzenie: możesz przyprowadzić konia do wodopoju, ale nie zmusisz go by pił. To uczeń decyduje co zrobi z wiedzą mistrza.

Bez pokochania siebie nie da się odczuwać
  • Odpowiedz
t.....e
t.....e
konto usunięte 11.04.2019, 15:58:32 via Zakop
  • 5
No ja #!$%@? nie wiem czy widzę perspektywę na poprawę własnego życia. Spróbuję, bo czy mam inne wyjście? Samobój to nie wyjście. To przyznanie porażki. Co najgorszego może się stać?
Dzisiaj położę się wcześniej spać, a przed snem zorganizuję sobie plan na dzień jutrzejszy. Zobaczę co mi się uda, co będzie trudne, ale spróbuję. Elo
#przegryw ##!$%@? #depresja
  • 8
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 11.04.2019, 16:18:40 via Android
  • 1
@stolbeznog Gówno prawda. Jakieś dowody na tę śmiałą tezę?

@teorose Powodzenia cumplu. Ja mam to za sobą. Działaniem wyszedłem z deprechy, która trwała kilka lat. Do tego fobia społeczn, też pokonana. Jest to bardzo trudne, ale i możliwe do wykonania. Zajmuje dużo czasu, kosztuje ogrlm wysiłku, ale jest to możliwe.
Jak potrzebujesz wsparcia i podzielenia się doświadczeniami, to moje PW jest zawsze otwarte.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 12.04.2019, 05:41:52 via Android
  • 0
@pijany_powietrzem Nie wiem w sumie czemu mmie do tego wołasz. Czy dlatego, że wiesz, że się nie zgodzę?

Nie znam Twojej sytuacji. Nie wiem kim jesteś. Wiem jednak, że niemal nie ma sytuacji, których nie da się zmienić. Zwłaszcza jeżeli mowa tu o czymś takim jak praca.
Nie znam też nikogo dla kogo taka praca w januszexie była sensem życia ;)

Wracając do kwestii samobójstwa. Jestem po próbie. Czy było warto?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 12.04.2019, 09:23:49 via Android
  • 0
@pijany_powietrzem

Źle zrozumiałeś, praca u "Janusza" nie jest sensem życia, ale jego alegorią.


Nie jest też alegorią. Życie to dużo więcej niż praca.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 12.04.2019, 10:53:07 via Android
  • 0
@pijany_powietrzem Ja Ci nic nie każę ;)
Nie chcesz, to nie próbuj. Wydaje mi się jednak, że wciąż szukasz pomocy.
  • Odpowiedz
OmgLolWtf
OmgLolWtf
OmgLolWtf
08.04.2019, 00:29:03
  • 1064
To uczucie kiedy mówisz o pierdlu jak o hotelu na wakacjach XDDDD
OmgLolWtf - To uczucie kiedy mówisz o pierdlu jak o hotelu na wakacjach XDDDD

źródło: comment_Y0Pbh41jBrlU1YL0vGBXGgg7Jq6vPee0.jpg

Pobierz
  • 58
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 08.04.2019, 06:28:21 via Android
  • 1
@agaciksa

po prostu nazywałabym tą osobę debilem


Dokładnie tak. Tylko debil mógł dać się złapać ;)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 04.04.2019, 16:00:30
  • 111
Jak mnie ci cholerni socjaliści denerwują. Pożarłem się właśnie z koleżanką, taką skrajną lewaczką w poglądach.

Człowiek wybija się z pieprzonej biedy jaką był z nie swojej winy uraczony w dzieciństwie. Biedy tak dużej, że często co jeść nie było. Wychodzi z tego własnym intelektem i ciężką pracą. Zaczyna zarabiać naprawdę nieźle, wkrótce rozpoczyna rozkręcanie swojego biznesu. Może wreszcie żyć tak jak chce i nie martwi się czy będzie starczyło mu do pierwszego.
Ale przyjdzie taki socjalista i powie ,,MUSISZ CZĘŚĆ TEGO CO ZAROBIŁEŚ ODDAĆ TYM KTÓRYM POWODZI SIĘ GORZEJ". Co. A z jakiej cholera racji? Będę chciał, to sam komuś pomogę, a nie, że jestem do tego zmuszany przez aparat państwa.
,,NIE KAŻDY MA PREDYSPOZYCJE DO ZAŁOŻENIA WŁASNEGO BIZNESU, NIE KAŻDY MOŻE ZARABIAĆ DUŻO". No jasne, że nie. Tylko co z tego? Nie każdy ma też predyspozycje do bycia modelem, ale jakoś nie krzyczy się ,,MASZ DZIELIĆ SIĘ SWOIM POWODZENIEM U PŁCI PRZECIWNEJ Z INNYMI".
Wykorzystuję swoją przewagę ewolucyjną w postaci intelektu i zaradności życiowej, to mówi mi się, że mam część z tego co sam ciężko wypracowuję oddawać innym, bo tak będzie sprawiedliwie. Toż to jest absurd. Idąc tą drogą, to jako niski facet cieszę się nieco mniejszym zainteresowaniem u płci przeciwnej niż gdybym był wysoki. To co, mam zacząć żądać SPRAWIEDLIWEGO PRZYDZIAŁU SEKSU? xd Skoro w tej kwestii ludzie muszą radzić sobie sami i nierówności w tej kwestii są OK, to dlaczego w innej już nie są? xd Przykłady można mnożyć i mnożyć, ten z seksem to celowe wprowadzenie absurdu (i nieco wbicie się w wykopowe klimaty ;) ).
  • 66
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
04.04.2019, 16:04:27
  • 13
@kiszczak: Jest, ponieważ traktuje przedstawicieli jednej płci, jako własność drugiej. Nie wiem co trzeba mieć w głowie, aby taki pomysł się narodził xD
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
04.04.2019, 16:05:54
  • 0
@PfefferWerfer: xDD
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
04.04.2019, 16:26:11
  • 15
@tallman: I doprowadzają tym samym do znacznie większych nierówności i to w majestacie prawa.
Jako taka równość szans w postaci tych samych praw i w miarę sprawiedliwego dostępu do instytucji państwowych przecież kompletnie wystarczy. ZAWSZE jeden będzie lepszy od drugiego. I nie da się tego zmienić.

A taka koleżanka, pochodząca z dobrego domu i mająca cieplutki i miły start w życie ukończyła gunwokierunek na UW, a teraz nie może znaleźć
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
04.04.2019, 17:21:08
  • 5
@LowcaG: Też unikam. Zagotowałem się jak mi kumpela zaczęła #!$%@?ć, że to NIESPRAWIEDLIWE, że mi powodzi się lepiej niż jej POMIMO ŻE RAZEM MAMY WYŻSZE WYKSZTAŁCENIE..........

Np. teraz mogę Ci powiedzieć, że taki kolejny Ty dzięki socjalowi będzie miał lepszy start i dzięki Tobie dojdzie jeszcze dalej i tak posuwa się cywilizacja do przodu. ( ͡° ͜ʖ ͡°) (to tylko taki test Twojego spokoju ;) ,
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
04.04.2019, 17:29:17
  • 4
@LowcaG:

o #!$%@?, ok to Cię trochę rozumiem, akurat z taką osobą na żywo bym sobie pogadał dla treningu ;)


A nie widzi np. tego, że ja miałem duużoo gorszy start. Pierniczy za to, że to dlatego, że jest kobietą i patriarchat nie daje jej równych szans xD Nie, wcale przecież nie tego, że od gimnazjum tylko chlała i w dupie miała swoją przyszłość xD Ja też ofc się bawiłem, ale przy okazji kombinowałem jak poprawić swój
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
04.04.2019, 18:53:52 via Android
  • 1
@Jerzy-Muc Nie czuję takiej potrzeby.

Proszę o link do badań, bo to ciekawe. W życiu codziennym zauważam wyraźną korelację. Większość ludzi biznesu jakich znam to osoby ponadprzeciętnie inteligentne.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 02:32:07 via Android
  • 0
@r0k0 Analogia z dupy.

@elo490500 Typowe myślenie skrajnegp socjalisty. Ja nikogo nie okradam.

@sasik520 Zgadzam się z Tobą. Ja jestem za wyrównywaniem szans. Ale nie sponsorowaniem patologii i leni. Komuś się gorzej powodzi, to trudno. Jednakże przychodzi aparat państwa i zmusza mnie do dzielenia się z takimi ludźmi. A szanse mieliśmy przecież mniej
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 04:27:09 via Android
  • 0
@kleiner_trottel Kolejny co w spoiler nie potrafi kliknąć xD

Tak btw, to moich rodziców spokojnie byłoby stać na moją edukację. Gdyby nie to, że się rozwiedli i ojciec się na mnie wypiął, a matka pogrążyła się w depresji i alkoholizmie.

No i dużo więcej nauczyłem się sam niż dała mi szkoła, w której to głównie marnowałem czas i potencjał.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 04:50:29 via Android
  • 0
@kleiner_trottel Nie, nie tylko ten xd Popieram ten który służy maksymalnemu wyrównaniu szans. Przymusowe przelewanie pieniędzy z kieszeni do kieszeni, to po prostu kradzież.

Babcia mnie nauczyła. Czytałem już w wieku 3 lat. Tabliczkę mnożenia potrafiłem w wieku 4. W szkole się nudziłem i traciłem czas, zwłaszcza że uczęszczałem do powiatowych, prowincjonalnych szkół, gdzie nauczyciele w większości to debile.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 05:46:58 via Android
  • 0
@m00n Ale konkretnie która z rzeczy, które przytoczyłem?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 12:19:25 via Android
  • 0
@KochanekAdmina Na studiach pracowałem, mądralo. Także w podatkach dorzucałem się do wszystkiego. Z resztą czym innym infrastruktura, a czym innym bezpośrednie transfery socjalne.

Moja rodzina wcześniej należała do bardzo zamożnego mieszczaństwa, dopóki komuchy nam wszystkiego nie ,,uludowili".

Skończ waść się kompromitować.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 13:28:51 via Android
  • 0
@KochanekAdmina Wystarczy, że bóldupisz teraz i niezdrowo się emocjonujesz.

To nie są grosze. To olbrzymie wydatki. Wolałbym aby właśnie szły chociażby na tę infrastrukturę niż na transfery socjalne.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 14:00:45
  • 0
@KochanekAdmina: Co ty #!$%@? xdddd To właśnie przedsiębiorcy najwięcej wnoszą o liberalizację i uproszczenie systemu podatkowego xd Poza tym nie mam nic przeciw płaceniu podatków. Mam za to sporo przeciwko twierdzeniom, że powinienem ze swojej pracy utrzymywać bandy nierobów.

Akurat transfery socjalne po pewnym czasie zjada inflacja. Także argument z dupy w piździet.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 14:30:55
  • 1
@KochanekAdmina: Dobra, postawiłeś tezę, to dawaj badania.

Bogactwo nie bierze się z transferów finansowych, a pracy. Pieniądze to jedynie umowny wyrażenie wartości dóbr w gospodarce. Jeżeli nie zwiększy się ilość dóbr, to wystąpi inflacja, czytaj: przedsiębiorcy po początkowym szale zobaczą, że wcale lepiej na tym nie wychodzą i podniosą ceny. Nie zrobią tego od razu, gdyż na rynku występuje nierównowaga przepływu informacji. Wszelkie wzrosty ekonomiczne są jedynie tymczasowe.

W sumie
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
05.04.2019, 15:06:13 via Android
  • 0
@Mystoo Jest syf, ale daje jako takie szanse ludziom na starcie. Ostatecznie prywatna służba zdrowia też działa #!$%@?. Spójrz na USA.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
06.04.2019, 09:16:56
  • 0
@Jah00: Czym innym jest wyrównywanie szans na starcie, a czym innym dawanie komuś pieniędzy za piękne oczy.
To pierwsze służy społeczeństwu. Spójrz np. na mnie. Gdyby nie to, że obywatele dali mi szanse na rozwój, to pewnie skończyłbym w takiej samej patologii w jakiej dorastałem. Byłoby to zmarnowanie mojego potencjału dla społeczeństwa.
I takich przypadków jest mnóstwo. Sam z wieloma obecnie pracuję. Owszem, jest to też socjalizm, ale jednakowoż służy
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
06.04.2019, 09:20:14
  • 0
@m00n: Dyskusja z tym człowiekiem - kochankiemadmina- nie ma żadnego sensu. Rzuca tezami z dupy, bo wydaje mu się, że świat wygląda jak w jego wizjach. Nie ma żadnej, kompletnie żadnej wiedzy ekonomicznej. Myli pojęcia. Po prostu kolejny typowy skrajny lewak. Szkoda czasu ;)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
06.04.2019, 19:03:51 via Android
  • 0
@Jah00 Zwykle gdybanie i czarnowidztwo. Nie możesz wiedzieć jakby świat wyglądał bez tego. Poza tym odebranie nawet 50% dochodów przy zarobkach rzędu 15k PLN to nie jest ,,dramat" xD
Stary, #!$%@? jak potłuczony. Coś jak kochanekadmina, tylko z drugiej strony. Wy fanatycy tacy jesteście, niezależnie z lewa czy z prawa. Tworzycie w głowach nierealne utopie i staracie się je wepchać światu. Nie masz pojęcia czy świat byłby lepszy czy gorszy, bo
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
07.04.2019, 10:54:09 via Android
  • 0
@Jah00 Kolego, jestem po studiach ekonomicznych, które ukończyłem z wyróżnieniem, także wiele książek mam za sobą. Z resztą pracę magisterską pisałem na pokrewny temat. Kilka artykułów naukowych też.

Empiria nie udowodniła wyższości systemu całkowicie wolnorynkowego, gdyż taki system nigdzie i nigdy nie istniał. Z kolei mamy przypadki gdy sprawdzał się świetnie silny interwencjonizm państwa, patrz chociażby Tygrysy Azjatyckie, bądź Chiny. Wszystko zależy od lokalnych uwarunkowań i konkretnej sytuacji gospodarczej. Liberalizacja gospodarki jest jak najbardziej słuszna, jednakże nie całkowita z uwagi na niedoskonałość rynku. Rynek konkurencji doskonałej to jedynie model teoretyczny.

I nigdzie nie napisałem o #!$%@? bogatemu sąsiadowi xD Co Tobą xD Dla większości Polaków jestem właśnie takim bogatym sąsiadem. Wyśmiałem Twoje twierdzenie o dramatach ludzi bogatych. Bądźmy poważni.
  • Odpowiedz
b.....a
b.....a
konto usunięte 06.04.2019, 09:31:45 via iOS
  • 1026
Przestawiam wam projekt Karolina. Chciałam zobaczyć czy spermiarze będą spermic do faceta w peruce i się nie zawiodłam. #tinder #badoo #spermiarzalert #bekazpodludzi
b.....a - Przestawiam wam projekt Karolina. Chciałam zobaczyć czy spermiarze będą spe...

źródło: comment_MgNmmb0Ma1oeR87w0FxnqZAvpYy8K5Lo.jpg

Pobierz
  • 153
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 06.04.2019, 14:31:45 via Android
  • 1
@kamyczeq Dokładnie tak. Jak można się tak zachowywać bez szacunku do siebie...? Ja #!$%@?ę. Dupa, a nie faceci xd Coraz mniej dziwię się laskom.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 02.04.2019, 20:15:33 via Android
  • 0
#metal #muzyka
kapustnik - #metal #muzyka
  • Odpowiedz
GoldenJanusz
GoldenJanusz
GoldenJanusz
31.03.2019, 11:19:39
  • 1
Tak patrzy każda kobieta na mężczyznę powyżej 180 cm.
My karły nigdy nie zaznamy tego uczucia.
#przegryw #stulejacontent #wzrost #blackpill
GoldenJanusz - Tak patrzy każda kobieta na mężczyznę powyżej 180 cm.
My karły nigdy ...

źródło: comment_rGKqF3SZTogsxiA1dztq2iTkTl658lF4.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 01.04.2019, 04:29:07 via Android
  • 0
@GoldenJanusz Gówno prawda. XD W ten sposób patrzyły już na mnie dwie kobiety z którymi byłem w stałym związku, zwłaszcza jedna z którą byłem 7 lat. 168 here.

I to ja zerwałem.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 22.03.2019, 21:51:20
  • 7
Wiecie co? Farmakoterapia jest spoko, pomaga się uspokoić i niejako oszukać umysł. Jednakże nie wykona za nas żadnej terapii. Do tego niesie za sobą wiele skutków ubocznych. Z kolei psychoterapia jest długa i kosztowna.
Z kolei istnieje pewien cudowny środek po którym człowiekowi w sposób niesamowity poszerzają się horyzonty i jest w stanie spojrzeć na świat w sposób... w jaki nie widział go nigdy wcześniej. Środek po którym człowiek może odnaleźć w
  • 55
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 21:55:22
  • 1
@Antidolum: Na początku w to nie wierzyłem. Teraz od ponad tygodnia nie biorę antydepresantów i nie pamiętam kiedy czułem się lepiej.

@harpiowata: To, że jak nie ma się wcześniej odpowiednich narzędzi i odpowiednio poukładanego w głowie, to lepiej tego nie brać. Bo prawda Cię przygniecie. Rok temu pewnie bym się powiesił w trakcie tripa.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 21:59:45
  • 4
@PiersiowkaPelnaZiol: Jak jesteś pusty i nie masz w sobie żadnej duchowości, to może być to dla Ciebie tylko ćpanie i zabawa. Każda osoba którą znam niesamowicie się po tym zmieniła. To często były niesamowite zmiany.

Poza tym LSD nie uzależnia i nie udowodniono jego szkodliwości. Ciężko tutaj mówić więc tutaj o ,,ćpuńskim #!$%@?".
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 22:03:05
  • 3
@PiersiowkaPelnaZiol: Odrzucając w sobie duchowość ojcze nie pojmiesz mocy tego środku. To Twoja sprawa jeżeli odrzucasz tak ważny i pierwotny element człowieczeństwa. Żyj jak chcesz, nie wpieraj jednak innym, że nie czują tego co czują, skoro Ty nie jesteś do tego zdolny.

Z resztą a propos leczenia chorób psychicznych:
https://www.vice.com/en_us/article/ppxx97/meet-the-only-doctor-legally-allowed-to-use-lsd-on-his-patients-111
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 22:05:42
  • 2
@PiersiowkaPelnaZiol: Które uważasz za absolutną prawdę i automatycznie przenosisz na całość społeczeństwa ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 22:13:31
  • 3
@PiersiowkaPelnaZiol: Ale wiesz, że jak Ty, wujek Henio i chłopaki z osiedla nie ogarniają arytmetyki, to wcale nie znaczy, że arytmetyka jest nie do ogarnięcia? ;)

Znam też ludzi takich jak Ty, którzy nie doświadczyli takich przeżyć po lsd. Jednakże większość duchowości doświadcza.

@WujaAndzej: Stary, dokładnie tak. Nawet to napisałem. Tylko bez lsd trwałoby to w #!$%@? długo i kosztowałoby mnie masę szmalu.
Poza tym nie zażyłem jedynie raz. Po prostu w tym tygodniu
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 22:17:33
  • 1
@PiersiowkaPelnaZiol: Bo to nie jest magiczny środek, a właśnie substancja która pozwala się dość szybko przeprogramować.
I nie mam zamiaru Cię przekonać. Zareagowałem tak, ponieważ Ty starałeś się narzucić swoje zdanie jako absolutne i jedynie słuszne.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 22:37:59
  • 1
@PiersiowkaPelnaZiol: W sumie smutne :( Też kiedyś taki byłem.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 22:43:15
  • 2
@kubako: Dokładnie te same doświadczenia! Tylko mi wyszedł architekt ;) Ateizm przez całe życie, ale raczej poszukiwanie. I odnalezienie duchowości po lsd.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
22.03.2019, 23:31:29
  • 0
@Silent7: Da się :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 16.03.2019, 22:40:06
  • 5
Sobotnia noc, a mnie bierze na przemyślenia.
Nad życiem? Moim miejscem na świecie? Tym kim powinienem być, a kim jestem?
Nie wiem.

Wiem natomiast jedno. Moje życie wreszcie zmierza ku lepszemu. Nie muszę sobie wreszcie tego wmawiać, bo tak jest rzeczywiście. Ogarniam coraz więcej spraw, które negatywnie na mnie wpływały. Odchodzi uzależnienie emocjonalne od ex-borderki (siedmioletni związek), powoli zostawiam ciężkie dzieciństwo za sobą, układam sobie wszystko w głowie i potrafię wreszcie motywować się pozytywnie.

To
  • 18
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 22:41:35
  • 0
@Habemuspapam69: A co u Ciebie, Mireczku?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 22:59:49
  • 0
@TYR47h: 25

@Habemuspapam69: Depresja?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:04:47
  • 0
@Habemuspapam69: Jeżeli coś takiego podejrzewasz, to lepiej wpierw do psychiatry. Psycholodzy potrafią być świetnymi specjalistami (tzn. ja trafiłem na jedną świetną specjalistkę i kilku dzbanów xd ), ale psychiatra to jednak lekarz.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:09:57
  • 0
@Habemuspapam69: Konsultacja nie zaszkodzi. Jeżeli jednak tego nie czujesz, to rzeczywiście wpierw poszukaj wsparcia u psychologa :)
Farmakoterapia, to ostateczność. Wolę odradzać ją, bo w wielu przypadkach można ogarnąć się bez niej. Psychotropy powinno stosować się w skrajnych przypadkach.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:22:09
  • 0
@Habemuspapam69: Dopóki są inne rozwiązania, to lepiej nie próbować.
A co konkretnie Ci dolega? Niechęć działania, czy przygniatający smutek?
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:29:40
  • 0
@Habemuspapam69: Możesz spróbować na priv, jak nie chcesz publicznie.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:41:15
  • 1
@Habemuspapam69: Nie musisz umieć. Opisywanie emocji wcale nie jest łatwe. To jak przekładanie języków z zupełnie różnych kultur sprzed setek lat ;) Mózg emocjonalny znacznie różni się od tego racjonalnego w którym tkwi Twoja samoświadomość.
Znakomicie opisał to Daniel Goleman w Emotional Inteligence, które bardzo Ci polecam.

Niemniej jak poczujesz taką potrzebę, to nie bój się podzielić tym czym chcesz. Priv stoi otworem. Nie musisz doskonale się opisywać, możemy po
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
17.03.2019, 15:14:53
  • 0
@TYR47h: Życzę Ci więc powodzenia :)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 16.03.2019, 23:15:16
  • 0
W nowym patchu może wydarzyć się więcej mid game crisis niż jeden?
20 lat wcześniej pokonałem Wielkiego Chana, a już teraz szykuje mi się rebelia SI ( ಠ_ಠ)

#stellaris
  • 6
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:38:41
  • 0
@Polinik: Gram w to od początku i nigdy nie miałem takiej sytuacji ( ಠ_ಠ)
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
16.03.2019, 23:41:53
  • 0
@Polinik: Głębokie jak kałuża na chodniku ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Ancymoon1
Ancymoon1
Ancymoon1
15.03.2019, 21:38:25 via Android
  • 427
Myślę że warto to powiedzieć bo to dla wielu to dość kontrowersyjne wnioski:
- Zabijanie muslimow jest zle
- zabijanie chrześcijan jest zle
- radość że śmierci innych ludzi jest zla
- dzielenie się na "my" i "oni" też jest zle i jedyne do czego prowadzi to konflikt
- skrajne poglądy są zle
  • 27
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 15.03.2019, 21:47:51 via Android
  • 61
@Greensie Przecież większość doskonale to rozumie. Dzbany na niszowym portalu internetowym są mniejszością w skali społeczeństwa.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 16.03.2019, 10:10:45 via Android
  • 2
@Fafnucek @szybki_zuk To normalne, że najbardziej widać ludzi o skrajnych poglądach. Wkładają oni w to dużo emocji, przez co czują potrzebę ,,wykrzyczenia" swoich opinii. Wciąż jednak nie jest to większość, pomimo iż może się tak wydawać.
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik 13.03.2019, 17:34:35
  • 6
Hej #przegryw!
Tak przeżywacie ten swój #wzrost i to jak przez niego życia nie przegrywacie. A takie małe Wietnamce jaki #!$%@? wielkim Hamburgerom spuściły? I to też takim czarnym, jakich #p0lka najbardziej lubi!

xd
  • 3
  • Odpowiedz
kapustnik
kapustnik
kapustnik
Autor
13.03.2019, 21:06:17 via Android
  • 1
@niechcacy_przypadkiem @Abu_Hajaar Panowie, Hamburgery miały przecież znaczną przewagę w technice, a i panowali nad niebem. A Wietnamce i tak im #!$%@? spuściły. Biorąc pod uwagę dysproporcje w sile ognia, to straty Wietnamu Północnego nie były przesadne.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 2 z 5
  • >
  • Tak naprawdę, to średnio lubię kapustę.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 05.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.12.2018

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl