Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko199
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
digi
digi

digi

Dołączył 12 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 743
  • Znaleziska 685
  • Mikroblog 58
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 4

667

Jak wygląda zachorowanie na krztusiec?

Pokaż treści 18+

Jak wygląda zachorowanie na krztusiec?

Zdaniem zwolenników chorowania, to jedna z tych niegroźnych, dziecięcych chorób, które lepiej przejść w dzieciństwie niż podać szczepionkę. Myślę, że ta czterolatka ma na ten temat inne zdanie. Na filmie widać przebieg napadu duszącego kaszlu w piątym tygodniu choroby.

KubaGrom
z
youtube.com
dodany: 21.04.2018, 13:24:56
  • 171
  • #
    nauka
  • #
    zdrowie
  • #
    krztusiec
  • #
    dzieci
digi
digi
digi 22.04.2018, 08:11:24
  • -55
@KubaGrom
Gdzie przeczytałeś, że zwolennicy chorowania twierdzą to o czym informujesz we wstępie?
W jaki sposób nieszczepiący w Polsce są przyczyną o kuriozum! "powrotu krztuśca"? Skąd się bierze taka idiotyczna narracja u prowacków zdeklarowanych ślepo co do ogółu produktów szczepionkowych?
Na ile rzetelne są rejestry zachorowalności skoro lekarze nie rozpoznają problemu?
Jak zmierzyć obiektywnie "odporność stada" na krztusiec w populacji polskiej?
W jakim mechanizmie szczepionka zapobiega transmisji bakterii krztuśca od człowieka do

3143

Antyszczepionkowe patusy osiagnely sukces. Odra wkroczyla do Polski.

Antyszczepionkowe patusy osiagnely sukces. Odra wkroczyla do Polski.

W pow. wieruszowskim odnotowano cztery przypadki odry. Chorzy to troje dzieci i pediatra. Lokalny sanepid twierdzi, że 'sytuacja jest bardzo rozwojowa'. By zapobiec epidemii, wdrożono program bezpłatnych szczepień dla okolicznych mieszkańców.

eliblue
z
zdrowie.gazeta.pl
dodany: 19.04.2018, 10:33:22
  • 381
  • #
    polska
  • #
    szczepionki
  • #
    antyszczepionkowcy
  • #
    szczepienia
  • #
    bekazantyszczepionkowcow
digi
digi
digi 21.04.2018, 09:06:03
  • -2
@dioxyna:
Popatrz. 22 lata szczepień i jedna wojna domowa, kryzys, niedożywienie i bum odra.

Zamieszki

1167

Pediatra będzie walczyć o swoje dobre imię z antyszczepionkowcami

Pediatra będzie walczyć o swoje dobre imię z antyszczepionkowcami

– Lekarze nie powinni odpuszczać, bo w ten sposób tworzy się klimat przyzwolenia. I dla hejtu, kierowanego pod adresem lekarzy, i dla postaw antyszczepionkowych – argumentuje Dawid Ciemięga.

dioxyna
z
mp.pl
dodany: 05.03.2018, 19:39:17
  • 228
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    antyszczepionkowcy
  • #
    szczepienia
digi
digi
digi 06.03.2018, 08:34:55
  • -23
@jaclaw1951:
Acelularna szczepionka na krztusiec(stale wysoka wyszczepialność w PL od dawna) naraża wszystkich. Idioci szczepionkowi upominający się o naukę, którzy zapomnieli co mówił Darwin w kontekście ewolucji chcą abyśmy sfinansowali mokry sen koncernów farmaceutycznych szczepiąc się raz za razem dawkami przypominającymi(im więcej tym lepiej dla koncernu)do usranej śmierci nieskutecznym produktem przemysłu farmaceutycznego.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2631860/pdf/11485646.pdf
digi
digi
digi 06.03.2018, 09:11:06
  • -10
@Czarny_Kot_:
A w kwestii meritum ktoś, coś? ciebie nie liczę, możesz sobie dać spokój. Klasyczny przykład substancji szczepionkowej w miejscu istoty szarej.
https://academic.oup.com/cid/article/54/12/1730/452864

Ile kolejnych strzałów "bezpiecznych i skutecznych" szczepionek, bo nieskutecznych JUŻ w krótkim okresie po zaszczepieniu chcą nam prowacki zafundować? Gdzie jest granica?
digi
digi
digi 06.03.2018, 10:06:28
  • -6
ilość NOP co roku jest zgłaszana przez lekarzy

@KubaGrom:
Umówię cię z chirurgiem opowie ci o węzłach chłonnych po szczepieniu na BCG. Po jaką cholerę wypowiadasz się w kwestiach, w których nie masz bladego pojęcia?
digi
digi
digi 06.03.2018, 10:21:05
  • -6
Na ten jeden dzień powinni zreaktywować ZOMO do tego marszu


@BobMarlej:
Za samą myśl ścieżka zdrowia i kop ryj opinaczem. Może być z półobrotu.
digi
digi
digi 06.03.2018, 10:27:37
  • -1
@tomtom666:
Dopisz się lepiej...
http://www.alltrials.net/petition/
http://www.alltrials.net/news/alltrials-review-of-pharmaceutical-company-policies-on-clinical-trial-transparency/
http://www.parliament.uk/business/committees/committees-a-z/commons-select/science-and-technology-committee/inquiries/parliament-2017/research-integrity-17-19/publications/
digi
digi
digi 06.03.2018, 11:02:31
  • -12
pomogłam.

@dioxyna:
Właśnie mam ściereczkę z mikrofibry w ręce. Wycieram monitor.Oplułem go po prostu i popękały mi kąciki ust ze śmiechu.

Mimo wszystko masz szansę realnie
digi
digi
digi 06.03.2018, 12:00:06
  • -9
@jaclaw1951:
Wal te minusy ile wlezie chłopie bylebyś zaczął czytać i przestał brednie powtarzać!

Jeżeli chcesz opowiadać o wracającym krztuścu w związku z nieszczepiącymi, to musisz zacząć równocześnie opowiadać o NIESKUTECZNEJ SZCZEPIONCE. Literaturę masz.

Gdy pytałem lekarz o co chodzi- przecież mój szczepiony to mi odpowiedziała żebym podziękował tym idiotom którzy nie szczepią swoich dzieci bo przy 2-3 nieszczepionych w grupie oporność populacji idzie
digi
digi
digi 06.03.2018, 12:02:29
  • -3
@dioxyna:
Dziękuję pani doktor za poradę.
digi
digi
digi 06.03.2018, 12:05:43
  • -2
@HonyszkeKojok:
Ale powiedz przeczytałeś już?
https://www.medscape.com/viewarticle/844128
digi
digi
digi 06.03.2018, 12:50:41
  • -1
@KubaGrom:
digi
digi
digi 06.03.2018, 12:51:33
  • -1
Zbiegiem okoliczności higiena poprawiła się w krajach

@KubaGrom:
https://en.wikipedia.org/wiki/Epidemiological_transition
https://global.britannica.com/science/population-biology-and-anthropology/Mortality#ref366891
digi
digi
digi 06.03.2018, 12:53:25
  • -5
Od teraz wrzucam do blokowanych!


@jaclaw1951:
Ani mnie to ziębi, ani mnie to parzy. Serio. Jeden już chodził i nauczał. Ukrzyżowali go.
digi
digi
digi 06.03.2018, 14:04:41
  • -8
@Pepperek:
Ale powiedz, doznałeś zwarcia synapsów?
http://www.sciencemag.org/news/2014/04/measles-outbreak-traced-fully-vaccinated-patient-first-time

Czy istnieje jakaś skończona ilość artykułów, która sprawi, że zdejmiesz wreszcie zabarwiające ci rzeczywistość na różowo okulary zamiast zajmować się innymi, którzy rzekomo- w twojej nic nie wartej i niewiele kogokolwiek obchodzącej opinii - noszą foliowe
digi
digi
digi 06.03.2018, 14:22:38
  • -4
Zresztą, efekt ten dotyczy śmiertelności a ja pisałem o zachorowalności.


@KubaGrom:
Czy to znaczy, że szczepionki nas nie uratowały przed zagładą? Patrz a zewsząd płynie szerokim strumieniem doskonała narracja świętej krowy bezpiecznej i skutecznej szczepionki... bezpiecznej i skutecznej w tej samej narracji również w kontekście cnotliwości gospodyni, wstrzemięźliwości gospodarza oraz gorliwość ich córki w pracy z podręcznikiem szkolnym. Nawet przetwory na zimę się NIE psują.Owo niepsucie nie jest koincydencją.
digi
digi
digi 06.03.2018, 14:24:08
  • -3
@Pepperek:
Dalej jak potłuczony. P--------z.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24819404
digi
digi
digi 06.03.2018, 14:44:10
  • -4
część tych twoich prezentuje


@Pepperek:
https://ethicalnag.org/2009/11/09/nejm-editor/
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2282014

Gratulacje. Możesz już wrócić do fejsbuczków, instagramów czy gdzie teraz rozgrywa się festiwal umysłowego s----------a.

807

Nieszczepione dzieci nie trafią do publicznych żłobków? To świetny pomysł,...

Nieszczepione dzieci nie trafią do publicznych żłobków? To świetny pomysł,...

Nieszczepione dziecko nie trafi do publicznego żłobka – to póki co tylko pomysł, i to tylko we Wrocławiu, na dodatek to propozycja opozycji. Ale gorąco mu kibicuję, bo inaczej za chwilę znowu będziemy się wszyscy bać dawno zapomnianych chorób zakaźnych. O inicjatywie wrocławskich struktur...

starnak
z
bezprawnik.pl
dodany: 28.02.2018, 17:40:25
  • 346
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    choroby
  • #
    dzieci
  • #
    zlobki
  • #
    publiczne
digi
digi
digi 01.03.2018, 11:12:08
  • -2
@michal-p:
W 1990r mieliśmy ~60 000 przypadków odry w Polsce po 25latach szczepienia na odrę (1975)
Nie wiem ile ty masz lat, ale przy odrze dostawało się witaminę A i wsio. Nikt nie zmarł. Lata 70,80,90 to szalejąca odra w szkołach. Piszesz, że wielu obecnych lekarzy odry nie widziało(?). Idiotyzm. Napisz jeszcze, że wszyscy masowo umierali.Poczytaj sobie o waning immunity! Dostawało się witaminę A i wsio! Odra w Polce jest!
digi
digi
digi 01.03.2018, 11:48:10
  • -1
Ale jest sens, ogranicza znacząco ilość zachorowań na nowotwory.


@michal-p:
Potrzebne źródło. Nie masz pojęcia o nowotworzeniu.

Przeczy temu sytuacja w UK, Szkocji, IRL. Wzrost poziomu zaszczepienia. Nowotwory stale w tendencji wzrostowej.80% infekcji HPV znika do 2lat bez
digi
digi
digi 01.03.2018, 11:53:58
  • 0
Jestem lekarzem pediatrą. Przestałam udzielać się w tym temacie w internecie jakiś czas temu, bo nic nie udało mi się osiągnąć. Lekarzy się już nie słucha. Obraża się nas i podejrzewa o siedzenie w kieszeni korporacji farmaceutycznych. Tolerowałam rodziców dzieci nieszczepionych w swojej praktyce przez 2 lata aż do piątku 21.03.2014 kiedy to w poczekalni w mojej praktyce usiadły koło siebie z córkami dwie mamy - dwuletniej Oli


@michal-p:
Idź
digi
digi
digi 01.03.2018, 11:58:03
  • -2
@lavinka:
Zgony ludzi chorych na śmierć z deficytami odporności, których najbliższej wiosny zabije co innego! Tak, należy się szczepić na odrę. Z takim samym pietyzmem należy rejestrować powikłania w miejsce pediatrycznego bajdurzenia o koincydencjach "dzień po".
digi
digi
digi 01.03.2018, 12:04:37
  • 0
zmieniono skład szczepionek przez antyszczepionkowców,

@lavinka:
Potrzebne źródło.
digi
digi
digi 01.03.2018, 12:24:33
  • -1
@lavinka:
Lavinka nie obraź się, ale odpływanie ze stawianiem tez na takim poziomie uogólnienia w dyskusji nie ma sensu.
DTP zastąpiono bezkomórkową przez antyszczepionkowców? Antyszczepionkowcy są w doskonałej Goebbels'owskiej, idiotycznej należy dodać narracji nieukami.
digi
digi
digi 01.03.2018, 12:30:26
  • 0
@lavinka:
Potrzebne źródło.
digi
digi
digi 01.03.2018, 13:43:55
  • -1
@lavinka:
Nie che mi się z nimi gadać. Wolałbym zająć się hipokrytami nieszczepiącymi się dawkami przypominającymi.
Poziom zaszczepienia dzieci jest stale wysoki. Ten promil nieszczepiących w tej chwili wbrew medialnym bzdurom nie ma znaczenia epidemiologicznego. Te dzieci kiedyś zrozumieją jaki szczepionkowy kit skutecznej szczepionki na krztusiec dorośli im wciskali i wiesz co? Upomną się kiedyś o hipokrytów.
digi
digi
digi 01.03.2018, 13:47:56
  • -1
@baxiu90:
Czy nie można natrętnie wklejać treści w cudzysłowie?
digi
digi
digi 01.03.2018, 14:17:30
  • -2
@michal-p:
Wtórny po szczepieniach zapomniałeś dodać.
digi
digi
digi 01.03.2018, 17:11:10
  • -1
Zawsze mnie zastanawia to poczucie towarzyszące proepidemizmowi,


@Levetiracetam:
Zawsze zastanawiała mnie ta ślepa wiara faszyzującej sekty szczepionkowej(u prowacków zdeklarowanych co do ogółu produktów) w świętą krowę "skuteczną i bezpieczną" szczepionkę. Bystrzaki z myśleniem mętnym jak woda w kiblu, którzy niewiele ze statystyki rozumieją z niezrozumiałą pewnością siebie upominają się o najsłabszych zakładając, że nauka bezwzględną prawdę powie(w wysoce zróżnicowanej biologicznie materii), samemu nie postawiwszy przy tym ani nie przetestowawszy jakiejkolwiek,
digi
digi
digi 01.03.2018, 17:17:29
  • 0
@michal-p:
Nie, HPV jest jednym z wielu czynników ryzyka wstąpienia zmian CINI->CINIII. Odmian wysokoonkogennych mamy co najmniej kilkanaście a szczepionka "chroni"(udowodniona immunogeniczność) przed dwoma. Niema żadnych dowodów, że w populacji polskiej dominują problemy związane ze 'szczepionkowymi' typami 11 i 16 o ile dobrze pamiętam. Prawdopodobieństwo, że cię uchroni przed rakiem jest jak dostać cegłą w łeb w drewnianym kościele.
digi
digi
digi 01.03.2018, 17:25:12
  • -1
@michal-p:
Nie chce mi się z twoimi założeniami dyskutować jako, że są z sufitu.Napiszę brzydko.Sorry. P--------z jak potłuczony.
https://www.logicallyfallacious.com/tools/lp/Bo/LogicalFallacies/64/Causal-Reductionism
digi
digi
digi 01.03.2018, 18:24:41
  • 0
@ats42:
Orzesz na ugorze :)

:D
https://link.springer.com/article/10.1007/s10067-017-3768-5
http://nordic.cochrane.org/sites/nordic.cochrane.org/files/public/uploads/ResearchHighlights/Complaint-to-ombudsman-over-EMA.pdf
digi
digi
digi 01.03.2018, 18:39:11
  • 0
@ats42:
Nic nie ginie. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:aoh3qQt5LNoJ:https://healthfreedomidaho.org/aluminum-in-vaccines-history-and-toxicity

Pharma co prawda pociąga za sznurki
http://journals.plos.org/plosmedicine/article?id=10.1371/journal.pmed.0020138
digi
digi
digi 01.03.2018, 19:34:20
  • 0
@ats42:
Na nordic.cochrane.org kolejna dawka informacji zza kulis w kwestii bezpieczeństwa szczepionki p/HPV. O tyle są istotne dla nas, że chyba się kroi wprowadzenie obowiązku.

8. In all the vaccine trials apart from a small one, the so-called placebo was either
not a placebo as it contained aluminium adjuvant
, which is neurotoxic in high doses, or it was another vaccine. This makes it difficult to find a difference between
digi
digi
digi 01.03.2018, 19:46:09
  • 0
@ats42:
Czytaj dalej, czytaj wszystko :D D----a nauka na usługach przemysłu :D
digi
digi
digi 01.03.2018, 20:17:08
  • -1
przewyższają ryzyko działań niepożądanych.


@Levetiracetam:
Tłumaczysz mi truizmy a problem jest gdzie indziej.Musisz rozsądnie założyć, że może 5% osób raportuje do MHRA. Uważnie czytam nic się nie bój. Cochrane.100 stron. Czyta się jak dobry kryminał. Polecam. Koincydencje i substancja szczepionkowa zajmuje miejsce istoty szarej. Idiotom.

18. In all the vaccine trials apart from a small one, the so-called placebo was either not a placebo as it contained aluminium adjuvant, which is neurotoxic
digi
digi
digi 02.03.2018, 10:33:28
  • 0
@Bellie:
U mnie w pracy jest dwójka rodziców dzieci ratowanych epinefryną po WZW B. Usłyszeli p--------o o koincydencjach.
digi
digi
digi 02.03.2018, 10:53:47
  • 0
Co zawiera szczepionka DTP(...)Pozostałe składniki to: tiomersal, sodu chlorek i woda do wstrzykiwań. "


@ats42:
Pamiętam tę dyskusję sprzed paru lat w której mówiło się, że nie ma tiomersalu a on ciągle był. Mało tego ciągle jest w produktach szczepionkowych na grypę w USA.
digi
digi
digi 02.03.2018, 11:03:43
  • -1
@Levetiracetam:
Nie wiem po co sugestia tajemnych źródeł(1).(?) Nie ma tajemnych źródeł, nie posiadam tajemnej wiedzy, rozumiem za to problematykę
https://en.wikipedia.org/wiki/Pharmacovigilance

i mam poważne, uzasadnione wątpliwości w związku z twoją sugestią(1) czy aby nie brak Ci podstawowej wiedzy.W uproszczeniu możesz poznać przyczyny takiego stanu klikając w link poniżej(w szczególności slide
digi
digi
digi 03.03.2018, 14:54:54
  • 0
@ats42:
Polski k--------k szczepień to jest zdecydowanie coś co trzeba zaorać i posiać od nowa.Leśnym dziadkom czas zacząć zadawać niewygodne pytania, bo obrośli w piórka i wydaje im się, że są nieusuwalni.

Pharma tymczasem robi swoją robotę z chirurgiczną precyzją dymając wszystkich jak leci. Malo tego, że dymają (bez urwa wazeliny).Płacą i uskuteczniają recydywę.

Pfizer agreed to pay $2.3 billion
digi
digi
digi 04.03.2018, 14:44:47
  • 0
Bardzo trafne podsumowanie!! świadczące o tym, że w przeciwieństwie do szczepionkowych ujadających piesków z substancją szczepionkową w miejscu istoty szarej potrafisz wyciągać trafne wnioski oraz co bardziej istotne widzisz zagrożenia.

@ats42:

Jedno mnie dziwi: czemu d-----------c firmom farmaceutycznym miliardy dolarów kar sądy nie wsadzają jednocześnie ich menedżerów do pierdla?!

Jest grupa ludzi, która bardzo dobrze z tego żyje. Wzajemne powiązania, układy biznesowo-finansowe czyli w skrócie rączka, która rączkę myję. Z naszego
digi
digi
digi 04.03.2018, 17:44:17
  • 0
@sailor_73:
Ty przeczytałeś. Z takimi sytuacjami trzeba skończyć:
https://www.theguardian.com/society/2014/oct/07/millions-of-australians-given-flu-drugs-with-little-or-no-benefit-study-finds

Podpisz się pod tym co robi
digi
digi
digi 05.03.2018, 10:22:23
  • 0
@ats42:

Krew mnie zalewa na te wszelkie reklamy leków, plakaty, gadżety, kitle z logami firm farmaceutycznych i bloczki notesowe, oraz na przedstawicieli handlowych w-------------h się do gabinetów lekarskich na wydrę.

Znam od drugiej strony jako, że moja dziewczyna zanim nie wyjechała do USA, pracowała dla koncernów.
Przedstawiciele są rozliczani ze sprzedaży tak jak każdy inny ordynarny handlowiec. Ile ja się nataszczyłem tych materiałów marketingowych to moje. Podzieliłeś właśnie nieświadomie mój
digi
digi
digi 05.03.2018, 11:36:32
  • -1
Trzeba się rozsądnie poważnie nad wizytą u zarządzających objawami medykami praktykującymi medycynę zachodnią.

@ats42 :
Winno być
"Trzeba się poważnie zastanowić nad wizytą u medyków zarządzających objawami chorób, praktykujących medycynę zachodnią.
digi
digi
digi 05.03.2018, 13:07:33
  • -1
@ats42:
Dokładnie tak. W polskim k--------u szczepień nieszczepiący przyczyną powrotu krztuścia, który jest (nie wiadomo więc jak ma wrócić) oraz "skuteczna" szczepionka (popatrz na datę):

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2631860/pdf/11485646.pdf (2001)
Szczebaks
Szczebaks
25.02.2018, 07:51:39
  • 932
#antyszczepionkowcy #heheszki
Szczebaks - #antyszczepionkowcy #heheszki

źródło: comment_i0KKiUHqx1rvr7NaYm5NP8jiym46aZ1v.jpg

Pobierz
  • 81
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

digi
digi
digi 02.03.2018, 10:22:03
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

566

Dzień Świra - reklamy - mamy 2018 i to całe reklamowe dno na czasie.

Dzień Świra - reklamy - mamy 2018 i to całe reklamowe dno na czasie.

Epickie reklamy w polskiego filmu "Dzień Świra"

Zwardi
z
youtu.be
dodany: 28.02.2018, 21:46:57
  • 74
  • #
    polska
digi
digi
digi 01.03.2018, 19:21:20
  • -1
kazuje się, że damy srają, pierdzą, bekają, są zagrzybione od stóp do głów, mają łupież, z paszczy im wali jak małpie z ucha, i prędzej je j---e coś niż ktoś. A i facet jak nie łyknie, to nie bzyknie


@ats42:
Napiłbym się z Tobą wódki. Może nam się kiedyś uda. Zaczynam w każdym razie żreć Sylimarol zamiennie z Hepatil'em z taczki. Mam sąsiada ginekologa :) Nieco wypalony mówi złośliwie(nie ukrywam),

87

Cztery zgony z powodu grypy w ciągu kilku dni

Cztery zgony z powodu grypy w ciągu kilku dni

Cztery osoby zmarły w ubiegłym tygodniu z powodu grypy. W sumie w tym czasie odnotowano prawie 272 tysiące zachorowań i podejrzeń zachorowań na grypę - to oficjalne dane zakładu epidemiologii Państwowego Zakładu Higieny. Zapadalność na grypę rośnie od kilku tygodni i jest teraz...

cccn
z
rmf24.pl
dodany: 19.02.2018, 08:26:09
  • 123
  • #
    polska
  • #
    grypa
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    choroby
  • #
    wydarzenia
digi
digi
digi 19.02.2018, 13:36:53
  • -1
@Furiat83:

Nie przedstawiasz żadnych dowodów, że szczepionka nie działa.


Postaraj się
digi
digi
digi 19.02.2018, 13:41:40
  • 4
@ateizm_ssie:
Lidka ah Lidka. Sagę można napisać. Grzesiowski z Szenborn'em i reszta wakcynologicznego kółka wzajemnej adoracji do spółki z psychiatrą Balickim prawie nam zafundowali narkolepsję po Pandemrix'e.
https://www.hja.net/press-releases/vaccine-injury-lawyer-welcomes-common-sense-approach-injury-compensation-european-court/
Dobrze, że przytomna Ewka Kopacz nie kupiła tych szczepionek.
www.dw.com/pl/świńska-grypa-miliony-wyrzucone-w-błoto/a-5891904
digi
digi
digi 19.02.2018, 14:03:07
  • 1
@Furiat83:
Skuteczność zależy od dopasowania do krążących wirusów a natura zjawiska jest silnie zmienna. Szczepionki "pandemiczne" powodowały problemy neurologiczne, nieodwracalne. Tego uczy historia.
1968/1969 USA Guillain Barre Syndrome
2009/2010 Europa (UK, IRL, Dania, Szwecja,Finlandia,Niemcy i inne) Narcolepsy, Cataplexy
digi
digi
digi 19.02.2018, 14:22:27
  • 0
@Furiat83
Wprowadziłem cię w błąd. Sorry, pisałem z pamięci.1976/1977 a nie 68/69
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2367076/pdf/bullwho00451-0117.pdf
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:59:43
  • 3
@KubaGrom:
Jak ty mie tera zaimponowałeś Kuba! Łap plusa. Zaraz sobie sprawdzę te Chiny. W Finlandii w każdym razie się nie sprawdza, nie ma Pandemrixu nie ma zwiększonego ryzyka dla narkolepsji.
digi
digi
digi 19.02.2018, 17:49:24
  • -1
@KubaGrom:

W Polsce na grypą szczepi się ok. 0,1% obywateli

Potrzebne źródło.
digi
digi
digi 19.02.2018, 19:04:15
  • 0
@LrPrl:
Naucz go czytać ulotki produktów przemysłu farmaceutycznego za każdym razem zanim! cokolwiek połknie. Niech to się stanie wreszcie w PL normą a nie wyjątkiem. Naucz go czytać ChPL.
www.sanofipasteur.pl/pdf/Vaxigripulotka30072015.pdf

Naucz go zgłaszać wszystkie powikłania do odpowiednich organów. W Polsce raportowane jest co najwyżej kilka
digi
digi
digi 19.02.2018, 19:28:19
  • -1
@KubaGrom:
To ja uzupełnię - ochrona zdrowia w Polsce szczepi się w 5-6%. Antyszczepionkowcy, nieuki czy jak takich medyków i biały personel nazwać? Płaskoziemcy i Ziębianie z wahadełkiem i demonami pod poduszką. Na co dzień niektórzy z nich stosują pediatryczny terror wobec rodziców, odsądzają od czci i wiary nieszczepiących.
Zmieńmy ten zły trend razem.Na początek proponuję nie wpuszczać do zakładów pracy nikogo z białego personelu bez ważnego szczepienia na grypę!! Należy
digi
digi
digi 19.02.2018, 19:33:30
  • -1
@arturmacho:
Zmasowany atak sekty proszczepionkowej. Życzymy im wielu kloniczno-tonicznych doznań dzień po iniekcji. Oby nie czytali ulotek. Będą żyć w nieświadomości!
digi
digi
digi 19.02.2018, 19:45:37
  • 1
@arturmacho: Nikt nie zgłasza powikłań do URPL, nikt nie dochodzi swoich praw. Polak mierny, bierny, ale wierny i ufny w system. Postawa, która zachęca medyków do pisania bzdur w przeglądach epidemiologicznych, że społeczeństwo akceptuje powikłania.
digi
digi
digi 19.02.2018, 19:55:20
  • 1
@arturmacho:
W Anglii system odszkodowań jest od dawna:
1979 UK, Vaccine Damage Payements Act.
https://www.legislation.gov.uk/id/ukpga/1979/17
digi
digi
digi 19.02.2018, 20:01:54
  • -1
@winiucho: @ver8
Inwestują.Wy zapłacicie.
https://www.sanofipasteur.com/media/Project/One-Sanofi-Web/sanofipasteur-com/en/home/PR_20171012_SanofiInvestsE170Million_EN.pdf
https://www.reuters.com/article/us-sanofi-vaccines/sanofi-boosts-vaccines-business-with-170-million-euro-investment-idUSKBN1CH0H2
https://www.fiercepharma.com/pharma/sanofi-builds-its-top-spot-flu-vaccines-200m-plant-investment
digi
digi
digi 19.02.2018, 20:27:22
  • 0
@bleblebator:
Nic nie rozumiem.
digi
digi
digi 27.02.2018, 11:14:31
  • 1
@winiucho:
Słusznie Ci się wydaje. Już wkrótce szczepienia na sztuczne problemy w populacji polskiej, bez rzetelnego pricingu V3P. Wystarczy popatrzeć na szajs wyprodukowany przez Ernst&Young dla grypy. Fantasmagoria za fantasmagorią.Czucie, wiara i nadzieja,wycieranie sobie gęby nauką i kreatywny rachunek ekonomiczny. Do śmieci.

Lis, którego wpuścili do kurnika się doczekał. Dymisji.Poczytaj sobie.
digi
digi
digi 27.02.2018, 11:24:27
  • 0
Nawet więcej niż doktor nauk


@nofink:
Doktor nauk z jakichś przyczyn notorycznie pomija niewygodne fakty i dopasowuje do tezy "skutecznej i bezpiecznej" szczepionki. To nie nauka tylko tandetne doktrynerstwo schowane pod płaszczykiem fałszywej narracji, fałszywych autorytetów i ekspertów.

333

Jak wyglądały ceny podzespołów komputerowych 14 lat temu?

Jak wyglądały ceny podzespołów komputerowych 14 lat temu?

Robiąc porządki w domu znalazłem takie oto cudo i pomyślałem, że zainteresuje Was jak wyglądały ceny podzespołów komputerowych z 2004 roku przy ówczesnej pensji minimalnej wynoszącej 603 zł na rękę. Cennik w pełnej rozdzielczości umieściłem w komentarzu.

Wobler
z
wykop.pl
dodany: 25.02.2018, 21:21:52
  • 248
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    technologia
  • #
    rozrywka
  • #
    ciekawostki
  • #
    komputery
digi
digi
digi 26.02.2018, 16:32:26
  • -1
Pierwszego nie pamiętam.Pamiętam kolejne.
~'1999
Abit BH6
Celeron 300A@450MHz
256MB PC100 CL2
Creative Labs 3D Graphics Blaster TNT2 Ultra
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

digi
digi
digi 26.02.2018, 17:03:04
  • 0
@ameliniummm:
Kastrat to był GF2 MX200 SDR 64bit, ale i tak był nieco szybszy od topowej TNT2 w wersji Ultra(zwykle 32MB SDR 128Mbit).Kastraty z lat poprzednich:
Nvidia RivaTNT '1998 występowała w wersji Vanta
TNT2 '1998: Vanta i M64.
GeForce 256 '2000: SDR i
digi
digi
digi 26.02.2018, 17:11:37
  • 0
@kipowrot:
W podobnym czasie poskładałem dla kolegi:
Athlon XP 1800+ Palomino
Gigabyte GA-7VRX (Via KT333)
Zalman CNPS6000
256MB DDR PC2700
digi
digi
digi 26.02.2018, 17:29:56
  • -1
@Davidian:
W 1998/1999 u znajomych w nowych komputerach w większości montowano Celerony Mendocino s.370 333Mhz - 466Mhz oraz RivaTNT/ TNT2. Na pewno 96/97 a nie wcześniej?
digi
digi
digi 26.02.2018, 17:56:40
  • -1
@msg:
Dzięki za wrzutkę. W listopadzie 1999r u kuzyna na biurku wylądowało coś takiego:
DFI CA64-EC
Celeron 433Mhz Mendocino (6,5x66Mhz FSB)
128MB PC100 CL2
RivaTNT2 M64 32MB
digi
digi
digi 26.02.2018, 18:02:49
  • -1
@szakalakier:
Ale odnalazłeś dzięki! Kto znajdzie starsze?
digi
digi
digi 26.02.2018, 20:19:55
  • -1
@qwerty54321:
Nie, to już był Thoroughbred. Fajny CPU. Odblokowany mnożnik. Nie pamiętam dokładnie def. vcore dla DLT3C, ale chyba 1,5v. Dostał u mnie po tyłku na 2.1v :) Bardzo miło wspominam też Epox'a. Koledze złożyliśmy jakieś 3 lata wcześniej kompa na VIA KT333 i AXP "Palomino" 1800+ 1.53Ghz. Straszny grzejnik. Nie nadawał się do OC. Nie polubiliśmy się.
http://fab51.com/cpu/guide/cpu_guide1-e.html
digi
digi
digi 26.02.2018, 20:42:57
  • -1
@qwerty54321:
Nie miałem nigdy żadnej płyty na KT600 ani KT400/400A. Pojawił się nForce z blokadą zegarów PCI/AGP.
digi
digi
digi 26.02.2018, 21:00:42
  • -1
PC Optimus Harvard

@qwerty54321:
Kluskę zaorali i teraz sery robi w górach. Ja pierdl.
digi
digi
digi 26.02.2018, 21:04:08
  • -1
> 256 Mb ram ddr 2

@Misieq84:
Musiało być DDR SDRAM(PC2100, PC2700 lub PC3200 te były najczęściej spotykane) w miejsce DDR2 SDRAM
digi
digi
digi 26.02.2018, 21:17:46
  • -1
miałem gf 2 mx400 i była ok

@milczaca_owca:
GF2 MX400 był ok jak najbardziej pod warunkiem, że szyna miała 128bit. Jeżeli patrzeć z perspektywy pełnego GF2 to kastrat.
GF 256 SDR był uznawany za kastrat. Tak to napisałem jakby wersja z DDR była kastratem. Tylko SDR
GF4 MX też ok. Z wyłączeniem MX420 oraz MX440SE oraz MX4000. Wymienione bywały z obciętą szyną do

457

Lekarz Dawid Ciemięga. Walka o dobre imię.

Lekarz Dawid Ciemięga. Walka o dobre imię.

Pora zmierzyć się z prawdą, faktami i rzeczywistością. Pora wziąć odpowiedzialność za to co się robi w sieci. Pora pociągnąć do odpowiedzialności ludzi, którzy myślą że mogą bezkarnie próbować kogoś zniszczyć.

paramedic44
z
youtube.com
dodany: 13.02.2018, 11:26:03
  • 120
  • #
    polska
  • #
    wykopefekt
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    afera
digi
digi
digi 13.02.2018, 13:25:29
  • -100
Sprawdzam!!

Proszę podać linki do solidnych, randomizowanych badań z podwójną ślepą próba, dla KAŻDEGO JEDNEGO preparatu z osobna, z tych które zostały zaaplikowany polskim dzieciom na podparcie tezy, że przegrzane preparaty są bezpieczne. Dokumentacja wewnętrzna firm oraz badania randomizowane dla każdego preparatu z listy:
BCG
BEXERO
BOOSTRIX
  • 34
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

digi
digi
digi 13.02.2018, 14:33:38
  • -50
Poparte oficjalnym stanowiskiem państwa?! Serio?!


@DanteTooMayCry:
Ten lekarz to naiwne dziecko. Ich trzeba po prostu przed sądami powszechnymi na gruncie przepisów KC puszczać z torbami. MZ jest stroną w tej sprawie.Oficjalne stanowisko MZ jest warte tyle co zeszłoroczny śnieg.

Poczytajcie co
digi
digi
digi 13.02.2018, 15:00:14
  • -61
@dioxyna:
Pokaż badania zaślepione, randomizowane z ślepą próbą, grupą kontrolną nad konkretnymi preparatami przegrzanymi(z uwzględnieniem nazwy handlowej) podanymi polskim dzieciom. Lekarze nie rozumieją estymacji przedziałowej, opowiadają duby smalone o wynikach badań w normie i wizytach u psychiatry(pozdrawiam internistów).
Podaj linki do solidnej jakości EBM traktującej o materii przegrzanych preparatów szczepionkowych.
digi
digi
digi 13.02.2018, 15:32:06
  • -47
@dioxyna:
Nie wiem czy on jest szczuty, lżony czy jego dobre imię ucierpiało za to, że popełniono błąd. Nie wydaje mi się.Meritum jest gdzie indziej. Póki co stawia tezy stojące w sprzeczności z ChPL.Być może z tego powodu jest szczuty.
Lekarz, który upomina się EBM podaje w filmiku jakiegoś śmiecia z bias'em a nie naukę. Pcha się w materię, której kompletnie nie rozumie. Upubliczni to w sądzie na podparcie tez
digi
digi
digi 13.02.2018, 16:26:41
  • -25
Mam nadzieje, ze kilka "dzbanów" oberwie za obrazę w intrenecie i będzie czarno na białym.


@dioxyna:
Jeżeli podeprze się śmieciami jakie podał w filmiku, słabo to widzę. Męczennik Ciemięga równolegle powinien się upomnieć o AEFI dla populacji polskiej
digi
digi
digi 13.02.2018, 16:57:58
  • -19
@dioxyna:
Do czego chcesz się odnieść, upominać się o EBM pokazywać w linku śmieci a nie naukę. Nie ma się do czego odnosić.
digi
digi
digi 13.02.2018, 19:19:40
  • -23
@Datura:
Ke ke! To jakaś onomatopeja? Meee baranku. Do meritum! Naprawdę nigdy nie widziałeś blizny w miejscu wkłucia średnicy kilku cm po szczepieniach? Życia nie znasz.

U jednego blizna, u drugiego nieodwracalne problemy neurologiczne.Koincydencje to nie są choć -pożyteczny idioto-bardzo byś chciał. Ołtarzyk celem modłów do bożka szczepionki - bezpiecznej i skutecznej już sobie ustawiłeś?
https://www.theguardian.com/science/2017/feb/09/ministers-lose-fight-to-stop-payouts-in-swine-flu-jab-narcolepsy-cases
digi
digi
digi 19.02.2018, 14:54:09
  • -3
@tomtom666: @Datura @zielony_dm
Matko z córką. Człowieku! Masz ty warsztat z logiki ogólnej i wnioskowania? Bełkot? Ustawiłeś już ołtarzyk dla świętej krowy szczepionki?
Jak sypnie czymś nieodwracalnym np. neurologicznym w populacji polskiej w związku z jakąś rzadką mutacją być może charakterystyczną dla naszej populacji lub innej grupy etnicznej sensu largo, być może nierozpoznaną mutacją lub w związku z innym czynnikami/- iem środowiskowym powodującym zwiększone aniżeli w innych populacjach
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:06:06
  • -3
@tomtom666:
http://stm.sciencemag.org/content/7/294/294ra105
Doktryner w fałszywej narracji bezpiecznych i skutecznych upominający się o dowód będzie opowiadać o koincydencjach. Zdrowy rozsądek wygra w sadzie:
https://www.hja.net/press-releases/vaccine-injury-lawyer-welcomes-common-sense-approach-injury-compensation-european-court/
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:21:11
  • -3
@beerburner:
W sytuacji gdy doktrynerzy od bezpiecznych i skutecznych w fałszywej narracji popłyną przed sądami powszechnymi(puścimy ich z torbami), to staniesz na baczność i dorzucisz się własnych pieniędzy do fałszywych koincydencji. Już wkrótce.Substancja szczepionkowa w miejscu istoty szarej. Klasyczny przykład.
http://stm.sciencemag.org/content/7/294/294ra105
https://www.hja.net/press-releases/vaccine-injury-lawyer-welcomes-common-sense-approach-injury-compensation-european-court/

@Wujek_Fester:
Na razie powodują narkolepsję. Linki wyżej.
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:27:34
  • -1
@ScaRRyMaN:
1979 UK, VDPA
https://www.legislation.gov.uk/id/ukpga/1979/17
http://hansard.millbanksystems.com/lords/1982/dec/01/vaccine-damage-payments

1986
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:29:52
  • -2
@ScaRRyMaN:
a waning immunity measles.

Zaraz sypnie odrą to będziesz bajdurzył o antyszczepionkowcach. Zaszczep się na krztusiec jak masz powyżej 30lat.
No i obowiązkowo idź się zaszczep na grypę, bo nieuchronnie umrzesz. Ty i twoje dzieci.
an antigenic
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:38:55
  • -3
@ScaRRyMaN:
Na co liczysz, że losowo dobiorę próbę 1000 osób z populacji zaszczepionych, którzy nie przeszli odry i obiektywnie wykażę spadające miana przeciwciał dla odry u osób szczepionych w populacji polskiej?
Po co wyważać otwarte drzwi skoro to wiadomo? W przeciwieństwie, do tych którzy przeszli odrę miana przeciwciał u szczepionych maleją w czasie. Strata pieniędzy.
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:42:57
  • -4
@zielony_dm:
Ah te tiry dokumentacji, nauka i organy kontrolne.W badaniach nad preparatami do próby dobierani zdrowi jak koń, w populacji szczepieni są z fikcyjną kwalifikacją. Nic nie rozumiesz młotku.
digi
digi
digi 19.02.2018, 15:55:10
  • -3
@ScaRRyMaN:
Przykro mi nie będę przeprowadzał nieetycznego eksperymentu z przegrzanymi preparatami na ludziach tylko dlatego, że ty tak chcesz.Równasz w dół do krajów III świata?
http://www.dw.com/en/botched-vaccine-campaign-kills-15-children-in-south-sudan/a-39102738
digi
digi
digi 19.02.2018, 16:03:17
  • -3
@ScaRRyMaN:
Raczej ty z rozumieniem tego czego się domagasz.
digi
digi
digi 19.02.2018, 16:07:12
  • -3
@ScaRRyMaN:
Pokazałeś w swojej arbitralnej, nic nie wartej ocenie, która nieszczególnie kogoś obchodzi.Pytam się: Równasz w dół do krajów III świata?
digi
digi
digi 19.02.2018, 16:26:24
  • -3
@Nhele:

Nie wiadomo, jak z ich skutecznością i trzeba było je normalnie zutylizować, choćby po to, żeby oszołomom ze stopnop nie dawać wody na młyn,ale już bez przesady, że trujo nam rodaków.


Czy sugerujesz, że napisałem to co starasz się przekazać? Nie napisałem. Nie wiem, kto to jest oszołom ze stopnop. Zdefiniuj z łaski swojej.
digi
digi
digi 19.02.2018, 16:39:27
  • -3
@ScaRRyMaN

Przy czym formułując hipotezę nie zachowujesz podstaw naukowych.

Puntem wyjścia jest teza, że przegrzane produkty są bezpieczne, a nie moja hipoteza, że nie są. Taka subtelna różnica. Bądź łaskaw zauważyć.

3

Medialna grypa - operacja pod fałszywą flagą - Del Bigtree - napisy PL

Medialna grypa - operacja pod fałszywą flagą - Del Bigtree - napisy PL

Jesteśmy świadkami nowej operacji pod fałszywą flagą. Czy mieliście do czynienia z bezustannymi wypowiedziami oficjeli od zdrowia publicznego w mediach, że grypa przyczynia się do rozwoju poważnych schorzeń i/lub że problem ten dotyczy wielu osób?

obik
z
youtube.com
dodany: 18.02.2018, 07:23:12
  • 5
  • #
    nauka
  • #
    zdrowie
  • #
    szczepienia
  • #
    propaganda
  • #
    grypa
  • #
    ciekawostki
digi
digi
digi 19.02.2018, 13:11:28
  • -3
@Ragnarokk:
Ah te śmieciowe obrazki, na śmieciowym portaliku, ze śmieciową faszyzującą sektą szczepionkową upominającą się o śmieciowe badania obserwacyjne i zdziczałą naukę(w temacie epidemiologii grypy na pewno) na usługach przemysłu.

Jak przeczytasz i/ lub wytrzeźwiejesz to wróć:

394

Masło tanieje, ale nie w sklepach

Masło tanieje, ale nie w sklepach

Jak zauważają eksperci instytutu, skala obniżek w sieciach powinna być dużo większa, bo producenci od kilku już miesięcy sukcesywnie zmniejszają ceny masła. . w ostatnim kwartale ubiegłego roku masło u producentów staniało o 20,5 proc. I rok do roku pozostaje droższe o niecałe 9 proc.

darosoldier
z
gospodarka.dziennik.pl
dodany: 10.02.2018, 16:08:48
  • 77
  • #
    polska
  • #
    jedzenie
  • #
    maslo
  • #
    mojkrajtakipiekny
  • #
    pieniadze
digi
digi
digi 11.02.2018, 14:10:58
  • -3
@orestlenczyk:
Jeżeli producentów mamy ledwie kilku, to nie ma mowy o wolnym rynku. Oligopol co najwyżej. Zmowa cenowa na tę chwilę jest na poziomie detalistów z tego co pisze dziennik - strona popytowa powinna zareagować ograniczeniem konsumpcji lub konsumpcją dóbr komplementarnych, jednostki przedsiębiorcze dysponujące kapitałem zareagować uruchomieniem np.produkcji dostarczając na rynek to samo dobro w tzw. cenie równowagi. I tak działa wolny rynek.
Tym co musisz zrobić jako konsument to
digi
digi
digi 11.02.2018, 14:37:55
  • -2
polecam nie kupować/ograniczyć spożycie


@thampel5:
Jeżeli popyt zewnętrzny - zagraniczny jest duży i wzrasta, to i tak... szach mat.

291

LISTA NAZW I SERII źle przechowywanych szczepionek

LISTA NAZW I SERII źle przechowywanych szczepionek

Tekst DGP o wadliwych szczepionkach podawanych setkom pacjentów odbił się szerokim echem. Dużo osób prosi o wskazanie nazw i serii szczepionek. Poniżej prezentujemy pełną listę, wymaga ona jednak krótkiego wprowadzenia.

maja93
z
forsal.pl
dodany: 05.02.2018, 12:04:53
  • 105
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    ciekawostki
  • #
    medycyna
  • #
    szczepienia
digi
digi
digi 05.02.2018, 20:27:00
  • -6
@Kismeth:
Czy możesz podać linki do tej kampanii? Podaj jakieś bliższe szczegóły w tym temacie może być na pw. Nazwisko pediatry i/lub adres przychodni, w której taką szczepionkę reklamowano w ten czy inny sposób.
digi
digi
digi 06.02.2018, 08:24:15
  • -5
@Kismeth:
Myślałem, że to o czym piszesz dotyczy stosowania technik sprzedażowych bezpośrednio w przychodni przez biały personel.
digi
digi
digi 06.02.2018, 09:18:19
  • -1
Ogólnie po całej akcji wszyscy lekarze odradzali nam tę szczepionkę

@Kismeth:
Tego nie powinno być w ogóle na rynku w Polsce. Fikcyjny problem.1% osób zgłasza działania niepożądane do URPL. Zgłaszaj działania niepożądane do URPL.

Żerowanie na niskich instynktach (macierzyński) jest obrzydliwe.

@Vanni:
Przemysł gra bardzo brzydko.Od dawna.
digi
digi
digi 06.02.2018, 09:36:03
  • 1
@paramedic44:
Wiedziałem, że ludzie po naukach biologicznych i pokrewnych nie mają wiedzy z analizy szeregów czasowych. I nie myliłem się.
digi
digi
digi 06.02.2018, 10:24:39
  • 0
nie reklamuje się tak szczepionek na grypę


@AmolProtos:
http://opzg.pl/
Samorządowy Lider Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy.
digi
digi
digi 06.02.2018, 11:02:28
  • -1
@AmolProtos:

ja tam akurat na grypę się szczepię i jestem przekonany o jej skuteczności (po prostu są na to naukowe dowody)

Jak cholera.

Strona 508
digi
digi
digi 06.02.2018, 12:47:17
  • -2
@AmolProtos:
Tak, to pdf'y z żółtymi okładkami zwane Przeglądami Epidemiologicznymi.
http://www.przeglepidemiol.pzh.gov.pl/

Nie zapomnij założyć foliowej czapeczki, może być randomowa.
digi
digi
digi 06.02.2018, 12:56:29
  • -2
@AmolProtos:
Przeczytaj metaanalizę Jeffersona.To epidemiolog. Masz w linkach (Cochrane). Czym jest Cochrane znajdziesz w PE.

Straciłeś tym samym legitność jak mawia gimbaza.

W twojej nic nie wartej ocenie.

Pokaż badania, że "pompka nie siądzie", albo siądzie i tu wstaw to co chcesz mi przekazać w związku z tym szczepieniem.
digi
digi
digi 10.02.2018, 10:58:56
  • -4
@pepezielarz:
Masz wystąpić o zadośćuczynienie na gruncie przepisów K.C Wszystkie powikłania po lekach masz zgłaszać do URPL. Jeżeli nie nauczycie leśnych dziadków w tym z ministerstwa płacić za błędy, jeżeli nie upomnicie się swoje prawa, to nie będą was/nas szanować.
digi
digi
digi 10.02.2018, 11:00:55
  • -4
lizacji a konkretne sztuki tych szczepionek, które były źle przechowywane w konkretnych placówkach medycznych. Sianie FUD to typowa taktyka antyszczepionkowc


@wachmistrz:
Zidentyfikowano pół tysiąca osób, który podano co najmniej 1 produkt niewłaściwie przechowywany. PÓŁ TYSIĄCA!!! TO NIE JEST KONIEC.

431

Z bólu traciła przytomność. Od 16 miesięcy ma w ciele cewnik.

Z bólu traciła przytomność. Od 16 miesięcy ma w ciele cewnik.

W 2016 r. pani Agnieszka była w szpitalu, w którym urodziła córkę. Poród odbył się przez cesarskie cięcie. Kilka miesięcy później pani Agnieszka zaczęła odczuwać bóle brzucha tak silne, że traciła nawet przytomność. Okazało się, że ma w pęcherzu cewnik, do którego założenia nikt się nie przyznaje.

konto usunięte
z
interwencja.polsatnews.pl
dodany: 09.02.2018, 15:12:59
  • 34
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    szpital
digi
digi
digi 10.02.2018, 10:41:49
  • -4
Wybitnie wykształcone jednostki po elitarnych studiach.Crème de la crème maturzystów. Wybrańcy.
Boroki pracują ponad siłę w placówkach publicznej służby zdrowia... a nie ... wróć... . Megalomania w białych kitlach na przełomie wieków stwierdziła, że nikomu nie służy i stąd mamy ochronę - koń by się uśmiał - zdrowia. Najwyraźniej z tego powodu, że pracują w publicznych placówkach ponad siły biorą dodatkowe etaty w innych placówkach.

Na studiach na imprezę, do zawodu od
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

39

Lista przychodni i szpitali, gdzie wstrzykiwano źle przechowywane szczepionki

Lista przychodni i szpitali, gdzie wstrzykiwano źle przechowywane szczepionki

Dziennik Gazeta Prawna dotarł do listy 10 placówek, w których nie zutylizowano szczepionek, za to dalej je podawano pacjentom. Kopnijcie, by uspokoić ludzi, bo się zastanawiają, czy szczepili się w przychodni, gdzie było wszystko OK, czy w tej, która odstawiła chałę

aswalt
z
zdrowie.dziennik.pl
dodany: 09.02.2018, 06:54:58
  • 5
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    gospodarka
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
digi
digi
digi 09.02.2018, 14:02:03
  • -1
@mnlf:
Nic nie jest w porządku w tym systemie. Brak upominania się o bezpieczeństwo i szkodliwe z punktu widzenia wolności jednostki działania faszyzujących ruchów szczepionkowych z narracją "koincydencji" dzień po iniekcji na ustach można sprowadzić do jednego epitetu - sranie we własne gniazdo.

W sytuacji nierzetelnego rejestrowania powikłań przez lekarzy, braku systemu odszkodowań za powikłania, nierzetelnych kwalifikacji w tym potwierdzania nieprawdy w dokumentacji medycznej, powszechnych idiotyzmów lekarskich od wielu lat

856

Lekarze podawali noworodkom szczepionki przeznaczone do utylizacji

Lekarze podawali noworodkom szczepionki przeznaczone do utylizacji

Wadliwe szczepionki podano co najmniej 300 osobom. Być może zaś tysiącom. Inspektor farmaceutyczny, który odkrył proceder, był zastraszany przez dyrekcje kilkunastu przychodni

aswalt
z
zdrowie.dziennik.pl
dodany: 04.02.2018, 19:18:24
  • 230
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    medycyna
  • #
    prawo
digi
digi
digi 05.02.2018, 19:26:24
  • 0
To jest bardzo poważna sprawa. Mój zdrowy synek został 3 miesiące temu zaszczepiony szczepionką z wycofanej serii, szczepienie spowodowało padaczkę.


@vl4d:
Produkty prawidłowo przechowywane prowadzą do powikłań neurologicznych. Napady toniczno-kloniczne są zapisane w ulotkach produktów jako możliwe działania niepożądane.
digi
digi
digi 05.02.2018, 20:42:09
  • 1
@nontepeto:
Jesteście niebezpieczni serio. I wiesz co? Zrobi się z tego taki dym, którego nawet Banach w przerwach na kontemplacje nad swoimi przestrzeniami nie byłby sobie w stanie wyobrazić.
Powiedz mi jeszcze tak na odchodne na dziś. Te żółte okładki w Przeglądach Epidemiologicznych to jak filmiki z żółtymi napisami tylko w drugą stronę nie?

@ats42
Poniżej masz aktualny stan wiedzy wg autorów. Uwaga publikacja z żółtymi już nie
digi
digi
digi 07.02.2018, 11:19:39
  • 0
Aluminium jako adiuwant jest w stanie wywołać alergię na dowolny czynnik, który zostanie wprowadzony do organizmu razem z nim.


@ats42:
Ja to wiem. Grałem w klubie, w którym osoby mocno zainteresowane zdrowiem i wydobyciem ze swojego organizmu jak najwięcej, z dużą wiedzą z fizjologii już w stosunkowo młodym wieku, znające swój organizm srały rzadko(przepraszam) po zjedzeniu jajecznicy po szczepieniach. Ot, koincydencja, "nontepeto'wa" zbieżność czasowa z pozostałością białka
digi
digi
digi 07.02.2018, 14:51:24
  • 1
@ats42:
Nic nie p--------e na razie. Mamy naukowy konsensus, że szczepienia są bezpieczne i skuteczne. Święta krowa szczepionka jest bezpieczna i skuteczna. Dogmat medycyny zachodniej.
Czech z ministerstwa wychodzi przed kamery i na potrzeby chwili tworzy alternatywną fizykę i tak 0,5-1mm kartonika papierowego, w który zapakowany jest produkt szczepionkowy staje się nagle doskonałym izolatorem cieplnym. Zabrakło tyko aby opór cieplny i lambdę podali do publicznej wiadomości. Grzesiowski w tym czasie wyduma
digi
digi
digi 08.02.2018, 16:17:43
  • 1
@ats42:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0162013417300417

Opublikowali jej to w Vaccine - piśmie peer review z impact factorem po czym brać mniej i bardziej naukowa zaczęła zakładać foliowe czapeczki niczym rasowy antyszczepionkowiec. Teraz już wiem skąd się wzięły foliowe czapeczki i spiski.Im więcej w tym siedzę, tym bardziej narrację proszczepionkowców odnajduję z tym, że u nich samych(z narracją strachu, oddziaływania na emocje, mijaniem się z prawdą w ordynarnych kampaniach reklamowych szczepionkowych produktów przemysłu zwanych fałszywie
digi
digi
digi 08.02.2018, 17:58:43
  • 1
@ats42:
Wycofali jej tę pracę w każdym razie.

Możesz poczytać ORAC'a. Ja się dobrze bawię. Get the popcorn :)
digi
digi
digi 08.02.2018, 18:15:22
  • 1
@digi:

opisujące mechanizmy stojące za autyzmem

Powinienem był napisać precyzyjniej "z, których jedna opisuje szczegółowo mechanizmy stojące za autyzmem".
digi
digi
digi 08.02.2018, 20:38:05
  • 0
@ats42:
Kwiatków cała masa.Jeżeli ktoś kiedykolwiek dotknął nauki i mówi, że jest settled jak to się robi powszechnie dla szczepień, to znaczy, że nauki nie rozumie. Im dalej w las tym ciemniej.Tymczasem narracja niezmienna: safe and effective.
Nieodpowiedzialne leśne dziadki w polskim k--------u szczepień nie potrafią lodówek i łańcucha dostaw dopilnować.
Bardzo jestem ciekaw jakie instytucje(z nazwy) kontrolują w Polsce poszczególne partie produktów, które przyjeżdżają i na czym polega

247

Kraków liderem w wymianie pieców.

Kraków liderem w wymianie pieców.

W końcu jakieś dobre wieści z Krakowa. Kraków jest niekwestionowanym liderem w Polsce pod względem ilości wymienionych pieców. Tylko w zeszłym roku mieszkańcy pozbyli się ponad 6 tysięcy starych pieców i kotłowni. Kraków wyprzedza kilkukrotnie pod tym względem Wrocław, Łódź, Katowice i Poznań.

DanielPlainview
z
krakow.pl
dodany: 03.02.2018, 12:42:57
  • 76
  • #
    polska
  • #
    krakow
  • #
    smog
  • #
    ciekawostki
  • #
    gospodarka
  • #
    budujzwykopem
digi
digi
digi 06.02.2018, 08:42:49
  • -1
normy w pewnych sytuacjach,


@kwanty:
Nie lubię takich stwierdzeń. To nie są pewne sytuacje. Jakieś pojedyncze czy statystycznie nieistotne. Dopóki się pali jest w miarę ok. Emisje na 30% mocy nominalnej są inne aniżeli w trakcie pracy na 100% - znacznie wyższe(cały czas mówimy o pracy ciągłej), nie wspominając o sytuacjach z odcięciem tlenu do spalania. Kocioł osiąga temperaturę i wentylator się wyłącza. To ostatnie jest normą a nie wyjątkiem w nowych
digi
digi
digi 06.02.2018, 14:57:29
  • -1
Tak będzie lepiej. Oby! Tylko napisz mi jeszcze w jaki sposób zmusisz ustawą sąsiada z kopciuchem aby zainwestował kilka tysięcy (z dopłatą)lub kilkanaście(bez) w kotłownie?Jeżeli oprócz tego nie będzie miał na droższe paliwo kwalifikowane, to co? Ustawą też wyciągniesz go z ubóstwa energetycznego czy nakażesz siedzenie w niedogrzanym domu. Może nałożysz kary administracyjne?

338

Prokurator Generalny zlecił pilne wszczęcie śledztwa ws. wadliwych szczepionek

Prokurator Generalny zlecił pilne wszczęcie śledztwa ws. wadliwych szczepionek

Jak dowiedział się dziennik.pl będzie je prowadziła prokuratura regionalna w Szczecinie. Zbigniew Ziobro zapowiada, że osobiście będzie pilnował, by sprawa nie została zamieciona pod dywan.

aswalt
z
zdrowie.dziennik.pl
dodany: 05.02.2018, 12:32:18
  • 81
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    prawo
  • #
    gospodarka
digi
digi
digi 06.02.2018, 12:44:14
  • -2
kilka było źle przechowywanych i przez to nieskutecznych

@tomtom666:
Tomakin jaki sens ma posługiwanie się ekstremami? Zajmij się nieodpowiedzialnymi ludźmi w tym systemie i zajmij się upominaniem o bezpieczeństwo dla polskich dzieci. Jest naprawdę dużo do zrobienia. Od przetargu i zakupu doskonalszych preparatów, kontrolę tych produktów, przez łańcuch dostaw z zachowaniem ciągu chłodniczego, wykluczanie podatnych na powikłania z jakiegoś powodu, po rzetelne rejestry powikłanych szczepień z naciskiem na rozpoznanie problemów
digi
digi
digi 06.02.2018, 14:38:57
  • -3
@machas1:
Ważne, że jedna... czy coś... może kilka, nie wiadomo do końca.

BCG 1816 IX.2018
BEXERO 167001A V.2018
BOOSTRIX
Nobody32
Nobody32
09.11.2017, 13:44:04
  • 5
Ma ktoś jakieś wiarygodne źródło tych informacji? Znalezione na fejsie... #pytanie #szczepienia #teoriespiskowe
Nobody32 - Ma ktoś jakieś wiarygodne źródło tych informacji? Znalezione na fejsie... ...

źródło: comment_t66YJAbzOvmwSI9ScQXvIa9BOUa4XYG7.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

digi
digi
digi 10.11.2017, 13:34:11
  • 0
Dotyczy to głównie NOPów, bo ich diagnozowanie i ustalanie pochodzenia zajmuje nierzadko tygodnie, a w mniej oczywistych i niejednoznacznych przypadkach miesiące.


@kotelnica:
Zamieniliście koincydencje "dzień po" na wnikliwą analizę w populacji polskiej? I kiedy? Tworzysz alternatywną rzeczywistość.
  • Odpowiedz
MalyBiolog
MalyBiolog
09.11.2017, 13:34:21
  • 9
Badania przeprowadzone przez Journal of Internal Medicine objęły ponad 3 miliony duńskich i szwedzkich dorosłych kobiet, którym podano szczepionkę przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego - to największa grupa, na jakiej dotychczas przeprowadzono analizy tej szczepionki. Obserwacje były prowadzone przeciwko 44 chorobom przewlekłym. Podobnie jak w przypadku dziewczynek, naukowcy nie potwierdzili związku szczepienia z żadną z badanych chorób.

Zachęcam do wykopania znaleziska z krótkim tekstem z Rzeczpospolita. W powiązanych oryginalna publikacja.
TL;DR Szczepionka
MalyBiolog - Badania przeprowadzone przez Journal of Internal Medicine objęły ponad 3...

źródło: comment_JuUZ59SKtUktonYqRne9LkY39L356O6Z.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

digi
digi
digi 09.11.2017, 14:36:00
  • 0
Szczepionka HPV według obecnej wiedzy jest bezpieczna


@MalyBiolog:
Nie istnieje inna wiedza. Wszak Science is settled. Vaccines are safe and effective.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 2 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 02.03.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking