Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko272
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Karo8665

Karo8665

Dołączył 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 359
  • Znaleziska 19
  • Mikroblog 340
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 7
666-666
666-666
17.03.2025, 16:27:12
  • 21
Skoro ludzie są najbardziej inteligentnym gatunkiem i niby mającym wykształconą moralność to dlaczego najwięcej dzieci rodzi się w biedzie i beznadziejnych warunkach? Ludzie rozmnażają się nawet w czasie wojny, również mnożyli się w obozach koncentracyjnych.
Czy to nie stawia rozpłodowców niżej od innych zwierząt?
#antynatalizm
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665 17.03.2025, 20:23:03 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 17.03.2025, 20:43:32 via Wykop
  • 1
@666-666: Ps. Kiedyś rozmawiałam na temat rozmnażania się w czasie wojny z mamą i babcią. Odpowiedziały tylko, że "im się też należy"
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 18.03.2025, 03:31:04 via Wykop
  • 3
@666-666: Tak. I chyba nawet to było o obozach k. O ile dobrze pamiętam, ale mogę się mylić. Ja mówię, że to przecież niemoralne. Babcia odpowiedziała coś w stylu, że tym osobom też się należy coś od życia. Możliwe, że chodziło jej o samą przyjemność z wiadomo czego a nie dziecko.
  • Odpowiedz
galek
galek
17.03.2025, 13:57:27
  • 15
Czyli taki poziom intelektualny reprezentują nataliści na tagu...

komentarz nie ma nic wspólnego z antynatalizmem. Dowodzi to jego że nataliści nie chcą się dowiedzieć czym antynatalizm jest.

Komentarz też nie ma nic wspólnego z postem bo co maja odczucia rodzica do sytuacji dziecka ?

Dodatkowo
galek - Czyli taki poziom intelektualny reprezentują nataliści na tagu...

komentarz ...

źródło: temp_file1589545594146761801

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665 17.03.2025, 20:36:36 via Wykop
  • 0
@TheForbiddenLast: Najlepszy komentarz jaki przeczytałam w tym roku
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 17.03.2025, 20:58:00 via Wykop
  • 0
@TheForbiddenLast: Polecam wszystkim zatwardziałym natalistom popytać losowych seniorów na ulicy lub choćby osoby z własnej rodziny 80+, które każdego dnia mierzą się z bólem fizycznym i psychicznym bycia seniorem, zapytać się ich, czy tak naprawdę ich życie wyszło na plus. Ps. Ja to już robiłam. Nie muszę chyba dodawać, jakie są wnioski.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 16.03.2025, 09:39:56
  • 39
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 09:49:36 via Wykop
  • 5
@thorgoth: Mój stan psychiczny tak jak napisałam, jest aktualnie bardzo dobry. Jak myślę o osobach, które mają dużo gorzej ode mnie to robi mi się słabo.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 10:27:08 via Wykop
  • 1
@thorgoth: Nie sądzę żeby to był błąd poznawczy. Po prostu zastanawiam się, czy ludzie decydujący się na potomstwo analizują ryzyko tak dużego zła na świecie dla tego dziecka.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 10:28:03 via Wykop
  • 0
@thorgoth: Mało tego, nie napisałam nawet, że to ja mam rację.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 10:44:38 via Wykop
  • 0
@thorgoth: W takim razie wg. twojej teorii nie jestem antynatalistką.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 13:14:31 via Wykop
  • 1
@Blaskun: W którym dokładnie miejscu?
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 13:15:27 via Wykop
  • 0
@szarley: Bardzo często cenzurują za to na róznych stronach, nie wiem czy ta tej też.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 13:16:24 via Wykop
  • 2
@Chaqq: Jaki konkretnie "wysryw"?
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 13:19:15 via Wykop
  • 0
@szarley: Na właśnie napisałam. Nie przesiaduję na tej stronie jakoś dużo. Nie wiem.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
16.03.2025, 13:24:47 via Wykop
  • 0
@Blaskun: Gdzie?
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
17.03.2025, 06:37:05 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Henson_
Henson_
19.02.2025, 17:26:50
  • 7
Jakie macie Copium tego że życie jest brutalne beznadziejne pełne niesprawiedliwości i ogólnie wyścig szczurów
musze znaleźć sobie jakieś copium żeby móc dalej funkcjonować
#antynatalizm
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665 20.02.2025, 06:07:16 via Wykop
  • 0
Jak praca ci wadzi to rób każdego dnia coś, żeby zarabiać pasywnie. Jak mnie irytuje takie depresyjne lamentowanie na grupie jeśli nie robi się nic w tym kierunku.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 20.02.2025, 16:47:15 via Wykop
  • 0
@galek: Masz internet
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 20.02.2025, 16:48:02 via Wykop
  • 0
@666-666: Krok 1. Zamiast siedzieć na wykopie wyjdź gdzieś na miasto
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 23.02.2025, 12:09:46 via Wykop
  • 0
@666-666: Bo wyjście z domu tyle kosztuje. Poza tym możesz isv do pracy.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 23.02.2025, 12:10:28 via Wykop
  • 0
@galek: I możesz z niego skorzystać. Dalej mam tłumaczyć jak niepełnosprytnemu?
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 23.02.2025, 12:26:45 via Wykop
  • 0
@galek: Taki głupi jesteś czy udajesz?
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 23.02.2025, 14:37:24 via Wykop
  • 0
@666-666: No narzekasz, że nie masz pieniędzy, co miałam ci odpisać? Jak za mało zarabiasz to jedź za granicę na 3 miesiące, przywieziesz dodatkowe około 30k lub poszukaj sobie pracy w branży, która ma możliwość zwiększania zarobków a nie w sklepie czy urzędzie. Ewentualnie jak tu @galek wyżej odpowiedziałam, poszukaj sobie dodatkowego źródła dochodu pasywnego.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 23.02.2025, 14:46:07 via Wykop
  • 0
@galek: Dokładnie ;) W końcu zrozumiałeś. Ale dochód pasywny to nie tylko biznes online.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 16.03.2025, 09:10:21 via Wykop
  • 0
@666-666: Jeśli jesteś inżynierem to chyba nie jest najgorzej. Mam kilku inżynierów w rodzinie.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 16.03.2025, 09:11:15 via Wykop
  • 0
@galek: Mam znajomych, którzy pracowali za granicą. Jeśli żyli oszczędnie, pod 10k przywozili miesięcznie.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 13.03.2025, 18:20:22
  • 1
Ostatnio usłyszałam od znajomego, że posiadanie potomka to jest społeczny obowiązek każdego obywatela.
I teraz pytanie, kiedy ten obowiązek zostane w 100% wypełniony? Żeby ludzkość przetrwała, każda osoba na świecie powinna mieć (średnio) 2,1 dziecka.
Więc 2 to za mało, teorerycznie powinnam mieć 3. Do tego wychować te dzieci tak, by same chciały się rozmnożyć i powinnam mieć 5 wnucząt by zastępowaność pokoleń zaistniała.

#natalizm #antynatalizm #dzietnosc
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665
Autor
13.03.2025, 18:31:10 via Wykop
  • 0
@galek: Powiedział jedynie, że życie jest piękne i że nie żałuje, że się urodził.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
13.03.2025, 18:35:42 via Wykop
  • 1
@julian69: Albo jako tania siła robocza, na przykład na kasie w sklepie lub kołchozie
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
14.03.2025, 06:20:04 via Wykop
  • 0
@r5678: podobno planeta może pomieścić do 10-11 mld ludzi, potem około 2060 populacja i tak ma spadać przez systematycznie zmniejszającą się dzietność, ew. Afryka nadrobi
  • Odpowiedz
huopZeWsi
huopZeWsi
07.03.2025, 07:21:58
  • 44
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665 13.03.2025, 18:26:40 via Wykop
  • 0
@clown_world_order: clownworldorder myśli, że będzie wiecznie młody i piękny, ale wybija magiczna 30-stka i z ładnej buźki robi się rodzynek, którego tylko łyse desperatki z nadwagą i krzywym zgryzem chcą podrywać
  • Odpowiedz
T.....0
konto usunięte 23.02.2025, 12:11:24
  • 5
Tldw fragmentu: nie martwcie się o wyginięcie ludzkości z powodu #antynatalizm, bo wystarczająco osób i tak nie zrozumie logiki tej idei

Zajebisty typek xD

Widzę że czasoznaczek nie działa we wklejonym coś 1:03:53 https://youtu.be/t3HnnaGD90Y?t=3833

#filozofia
T.....0 - Tldw fragmentu: nie martwcie się o wyginięcie ludzkości z powodu #antynatal...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665 23.02.2025, 12:14:18 via Wykop
  • 12
@Turbo_Masturbator_2000: Najśmieszniejsze było jak ktoś tutaj napisał że w końcu i tak wszyscy antynataliści wymrą a zostaną nataliści. Jakby to nie z właśnie natalistów rodzili się antynataliści...
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 16.02.2025, 20:07:00
  • 10
Ludzie mówią, że świat nie jest taki zły, ale:

- co dziesiąta osoba głodująca i zarabiająca mniej niż 2 dolary dziennie,
- Niesamowicie drastyczne zmiany klimatyczne,
- Wojny dla kilku rządnych krwi, statusu i władzy wodzów pod płaszczykiem patriotyzmu i dbania o ojczyznę, 0,2 mld ludzi tylko w 2023 roku uciekających z kraju przed durnymi wojenkami,
- Różne zaburzenia dotykające prawie każdego,
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
16.02.2025, 20:27:27 via Android
  • 9
@Karo8665 najgorsze jest to że ludzie uważają że jak moga pracować przez 80 procent swojego czasu życia to jest super szczęście
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
17.02.2025, 14:00:59 via Wykop
  • 2
@enron: "zapewnić" xD Poza tym to nie są wymówiki tylko ukazanie tego, z czym być może będzie musiało mierzyć się moje potenvjalne dziecko
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 15.02.2025, 07:20:43
  • 9
Ostatnio zadałam tutaj pytanie dotyczące tego, czy nataliści woleliby urodzić się w losowym miejscu na świecie z losową rodziną, jednak nie uzyskałam ani jednej odpowiedzi.

Popytałam zatem natalistów na żywo i odpowiedź była jednoznaczna, że nie, mało tego powiedzieli, że to "sytuacja w której nikt na świecie nie chciał by się znaleźć". (A każda osoba na świecie się w niej znajduje)
Czy wobec tego można wysnuć teorię, że prokreacja ogólno-globalnie jest moralnie
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
15.02.2025, 08:19:40 via Wykop
  • 9
@Karo8665: Wniosek jest oczywisty, ale natalista powie ci, że przecież jego dziecko nie urodzi się w losowym miejscu w losowej rodzinie, on się postara żeby dziecko miało dobre życie, więc i tak je zrobi.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
Autor
15.02.2025, 10:30:00 via Wykop
  • 5
@666-666: Czyli wychodzi na to, że dla natalistów "życie ma wartość samą w sobie" a "cierpienie uszlachetnia i pozwala odczuwać szczęście" ale tylko w ich akurat dobrze trafionym, wylosowanym konkretnym światku a ogólnie to wartości jednak nie ma i nie warto ryzykować.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 13.02.2025, 18:24:36
  • 6
Jakie dostrzegacie pozytywy w życiu codziennym związane z filozofią antynatalizmu?

Ja na przykład przestałam prawie całkowicie przejmować się.. wszystkim. Wychodzę z założenia, że zostałam zmuszona siłą do życia tutaj razem ze wszystkimi moimi wrodzonymi lub nabytymi wadami, więc co prawda staram się być dobrym człowiekiem, ale cokolwiek bym nie zrobiła nie będzie to moją winą. Co innego, gdybym świadomie wyraziła chęć do narodzenia się. Wówczas wydaje mi się, że odpowiedzialność była by
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
13.02.2025, 18:37:15 via Wykop
  • 9
@Karo8665: Trudne pytanie szczerze mówiąc. Staram się postępować moralnie chociażby z antynatalizmu wziął się u mnie weganizm, więc to jest jakiś pozytyw. Natomiast nie czuję komfortu psychicznego ze świadomości, że zostałam sprowadzona na ten padół bez mojej zgody.
  • Odpowiedz
galek
galek
13.02.2025, 19:10:20 via Android
  • 6
@ilmari "lubię rywalizację. Wojny os status"

Było i jest kilku osobników którzy też to lubili i lubią przy władzy. Bilans raczej nieciekawy..
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 12.02.2025, 21:31:43
  • 6
Pytanie do natalistów:

Bardzo dokładnie obserwujecie ziemię i to, co się na niej odbywa. Wolelibyście w TYM momencie urodzić się jako zupełnie losowa osoba, w losowym zakątku świata, z losowymi rodzicami czy nie urodzić się wcale?

#natalizm #antynatalizm
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Klusiu_
Klusiu_
12.02.2025, 21:50:01 via Wykop
  • 11
@Karo8665: dobre pytanie, przypomina mi troche gadke w stylu "nie chcę żeby moje dziecko przeżyło to co ja" po czym decydujesz się jednak zaryzykować, że dziecko przeżyje dokładnie to samo co ty licząc na to, że uda ci się go przed tym uchronić xd

Wolelibyście w TYM momencie urodzić się jako zupełnie losowa osoba,


Sęk w tym, że dla natalisty odpowiedź brzmi nie ale co do prokreacji brzmi tak bo
  • Odpowiedz
galek
galek
13.02.2025, 08:39:54 via Android
  • 3
@Karo8665 zbyt skomplikowane pytanie dla natalistów. Oni mają problem z myśleniem abstrakcyjnym rozumują w ten sposób:

Żyje. Jestem w miarę zdrowy. Mogę pracować. Czyli jestem szczęśliwy

Zrobię dziecko aby też mogło pracować
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 12.02.2025, 13:54:37
  • 24
Czy już sam fakt tego, że człowiek jest w stanie niewyobrażalnie mocno cierpieć przez ogromną ilość czasu, a nie jest w stanie niewyobrażalnie mocno się cieszyć dłużej niż krótką chwilę nie jest już wystarczającym argumentem za antynatalizmem?

#natalizm #antynatalizm
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Van-der-Ledre
Van-der-Ledre
12.02.2025, 14:53:41 via Wykop
  • 19
@Karo8665: Oczywiście że jest. Każdy kto tego nie pojmuje ma iq mrówki.
  • Odpowiedz
kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
12.02.2025, 16:42:48 via Wykop
  • 5
@BrightBeamBuddha:

"Szczęście" to ułuda:

https://wykop.pl/link/7486739/pawel-walczy-z-rakiem-watroby/komentarz/125236511/antynatalizm#125245909
@kopawdupeswiniom +43
@kingmidas89:

Antynatalizm ma odgórne założenie że życie to cierpienie, co nie jest faktem, tylko ich założeniem.


Nic bardziej mylnego.
Tzw. "szczęście" to stan soczków w mięsno-tłuszczowym mózgu w czujących posiadających zdolność odczuwania, zwierzęcych organizmach żywych (wliczając w to zwierzęta z gatunku homo sapiens - te o zgrozo posiadają
więcej
  • Odpowiedz

63

Przedsiębiorcy NIE CHCĄ zatrudniać KOBIET które mają DZIECI?

Przedsiębiorcy NIE CHCĄ zatrudniać KOBIET które mają DZIECI?

Szanowni Państwo, tym razem poruszony został temat cwanych, dzieciatych lub prawie dzieciatych p0lek

StaryWedrowiec
z
youtube.com
dodany: 19.01.2025, 16:45:32
  • 92
  • #
    ligikarozowychpaskow
  • #
    antynatalizm
  • #
    pracbaza
  • #
    praca
  • #
    korposwiat
  • #
    takaprawda
Karo8665
Karo8665 22.01.2025, 16:29:10 via Wykop
  • 1
@prawde_powiadam_Wam: Jestem kobietą ale mam identyczne wrażenie. Codziennie jakieś mniejsze lub większe dramki. Fochy nie wiadomo o co. Gadka głównie o kosmetykach - nuda, nie ma o czym porozmawiać. Praca z 6 chłopami była by zapewne odlotowa. I piszę to całkowicie nieironicznie.
Karo8665
Karo8665 03.10.2024, 13:48:05
  • 5
Do osób, które uważają, że dieta roślinna nie jest zdrowa:

Bo to wcale nie jest tak, że znajdzie się badania zarówno na korzyść weganizmu, jak i korzyść jedzenia mięsa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo to wcale nie jest tak, że ponad połowa Polaków umiera na choroby układu krążenia, na które zalecana jest dieta roślinna, z niektórych źródeł wynika wręcz, że te choroby cofa ( ͡° ͜ʖ
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Karo8665
Karo8665
Autor
03.10.2024, 13:59:13 via Wykop
  • 2
@sberatel: No to po co komentujesz i jesteś na tym tagu, skoro tak bardzo cię to nie obchodzi?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jestem_doomerem96
jestem_doomerem96
jestem_doomerem96
04.10.2024, 16:32:26 via Wykop
  • 1
@Karo8665: Dobrze powiedziane.
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 01.10.2024, 18:32:12
  • 1
Dobry wieczór. Antynatalizm to światopogląd, który m.in zakłada, że tworzenie nowych - czujących istot jest moralnie złe, i całe życie na ziemi powinno zostać unicestwione, nawet bakterii.
Uznają oni, że osoby, które poczynają na świat dzieci są egoistami, przestępcami, a często jak tu zdążyłam przeczytać używają nawet znacznie gorszych epitetów.

jednocześnie bardzo wielu z nich wspiera hodowlę przemysłową zwierząt - płacąc za ich rozpładzanie na masową skalę. Zwierzęta, które są w pełni
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
01.10.2024, 18:52:21 via Wykop
  • 11
@Karo8665: Dlatego ja jestem weganką. Sprzeciwianie się ludzkiej prokreacji a popieranie jej u innych świadomych istot jest bez sensu, antynatalista powinien być również efilistą. Z drugiej strony to nie jest wina antynatalisty, że znalazł się na takim świecie, gdzie do jedzenia mięsa jest przyzwyczajany od dziecka, a nie tak łatwo przejść na dietę wegańską. Anyway, z etycznego punktu widzenia weganizm jest jedynym dobrym podejściem.
  • Odpowiedz
avi1231
avi1231
avi1231
02.10.2024, 20:41:23 via Wykop
  • 4
@Anetkia: YES xD
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 30.09.2024, 17:47:24
  • 2
Hej. Antynatalizm polega na tym, że dzieci nie płodzi się, aby uniknąć całkowicie cierpienia dziecka, ponadto istnieje realne ryzyko, że dziecko to będzie w życiu ogólnie nieszczęśliwe, że wady mogą przewyższać korzyści życia dla takiego dzieciątka. Więc antynataliści nie chcą ryzykować.

Prawica natomiast twierdzi, że każde życie jest cudem, odbieranie tej możliwości za pomocą aborcjii jest zbrodnią i nieszczęściem dla tego dziecka, ponieważ nie miało możliwości się urodzić i przeżyć życia (Piękna,
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
30.09.2024, 17:53:19 via Wykop
  • 16
@Karo8665:

Czy ktoś z was kiedykolwiek prowadził swoje "badania" wśród osób 70, 80+, lub chociaż zapytał się takiej osoby, czy jej "minione" życie ocenia na plus, czy warto było się urodzić?


Takie pytanie partykularnych jednostek nie ma sensu w obliczu logicznych podstaw
@kopawdupeswiniom +43
@kingmidas89:

Antynatalizm ma odgórne założenie że życie to cierpienie, co nie jest faktem, tylko ich założeniem.


Nic bardziej mylnego.
Tzw. "szczęście" to stan soczków w mięsno-tłuszczowym mózgu w czujących posiadających zdolność odczuwania, zwierzęcych organizmach żywych (wliczając w to zwierzęta z gatunku homo sapiens - te o zgrozo posiadają
więcej
kopawdupeswiniom - @Karo8665: 
Czy ktoś z was kiedykolwiek prowadził swoje "badania" ...

źródło: image002

Pobierz
  • Odpowiedz
kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
30.09.2024, 18:36:32 via Android
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665 30.09.2024, 08:15:39
  • 10
Czytałam różne fora, by dowiedzieć się, jaka jest główna przyczyna chęci posiadania dzieci. Jest to m.in instynkt macierzyński, że dzieci to sens życia, żeby nie zostać samemu na wigilii za 30 lat, bo dzieci dają radość itd. Dosłownie wszystkie tych odpowiedzi były "egoistyczne", ani jeden typu : chcę mu dać piękne życie. Ja kiedy rozważam przyszłe posiadanie dzieci, myślę raczej w kategoriach czy były by szczęśliwe, czy ich życie w ostatecznym rozrachunku
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Marek_Licyniusz_Krassus
Marek_Licyniusz_Krassus
Marek_Licyniusz_Krassus
30.09.2024, 09:13:32 via Android
  • 14
@Karo8665 Co to jest szczęśliwe życie? Pamiętaj, że za 30 lat świat może się tak zmienić, że żeby obecna definicja szczęścia może być już nieaktualna. Nasi rodzice cieszyli się z tego, że mieli jakieś mieszkanie nawet jak to było 35m2 na całą rodzinę, dzisiaj na wykopie poczytasz, że 35m2 to jest kurnik nawet dla singla i żeby było chociaż trochę optymalnie to chociaż 100m2 musi być.
Dzieci zawsze były rodzone z
  • Odpowiedz
efilist
efilist
30.09.2024, 20:45:30 via Wykop
  • 11
ilosc czasu, energii i nakladow finansowych jakie sie poświeca dzieck jest wrecz zaprzeczeniem egoizmu


@thomeq: Stworzenie czującej istoty, w wyniku czego zaspokaja się narzucone jej potrzeby, nie stanowi zaprzeczenia egoizmu. Wręcz przeciwnie - zrobienie jej dla zaspokojenia potrzeb jedynie swoich, a nie jej (patrz komentarz wyżej), potwierdza egoistyczność robiących. Zaspokajanie potrzeb zrobionej istoty to jedynie konieczność po jej zrobieniu i bynajmniej nie czyni bohaterów z robiących. Jedynie brak tego
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 5 z 5
  • >

Karo D

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking