Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Furox

Furox

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 21611
  • Znaleziska 10721
  • Mikroblog 10890
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 95
kepinsky
kepinsky
kepinsky
01.09.2025, 15:40:52
  • 912
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 02.09.2025, 11:19:20 via Wykop
  • 0
uwielbiam, żezarł same węglowodany ale popił Pepsi zero


@telemach20: Gdyby tylko istnieli ludzie z cukrzycą dla których IG węgli ma znaczenie, gdyby tylko istnieli.

@kepinsky Amerykanizacja standardów polskiej gastronomii postępuję niczym tej w Pradze, zapewnie dzięki turystom z US którzy wszędzie psują tak rynek czyniąc dodatkowe koszta i napiwki obligatoryjnymi, omijać takie lokale szerokim łukiem to się może oduczą.
  • Odpowiedz

967

Pensje lekarzy drenują szpitalne budżety. Zmiany pozwolą na obniżki płac

Pensje lekarzy drenują szpitalne budżety. Zmiany pozwolą na obniżki płac

Sposób ustalania wynagrodzeń w ochronie zdrowia jest oderwany od realiów gospodarczych i rujnuje budżety szpitali powiatowych - alarmuje Związek Powiatów Polskich. Ministerstwo Zdrowia już podjęło kroki, żeby obniżyć stawki lekarzom jak np: utrzymanie waloryzacji najniższych wynagrodzeń zasadniczych

airaG
z
portalsamorzadowy.pl
dodany: 29.07.2025, 11:47:32
  • 243
  • #
    lekarz
  • #
    nfz
  • #
    budzet
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
Furox
Furox 30.07.2025, 18:02:19 via Wykop
  • 2
problem jest taki że na UOP głównie się leżakuje a na B2B pracuje


@bruuh: Niesamowite rzeczy opowiadasz, nijak to się ma do rzeczywistości, jako osoba która obijała się o różne szpitale najpierw jako student, potem stażysta, a teraz rezydent, to większość oddziałów funkcjonuje tylko dzięki rezydentom, jeżeli ktoś cierpi na niedomiar pracy i zaczyna się w niej nudzić to wierchuszka oddziałowa na B2B.
Furox
Furox 30.07.2025, 18:08:02 via Wykop
  • 11
@Zle_Japko:

W życiu nie spotkałem lekarza na etacie.


To chyba w ogóle lekarza na oczy nie widziałeś, a na pewno nie
Furox
Furox 30.07.2025, 18:15:33 via Wykop
  • -1
Sa bardzo małe limity przyjeć


@gagatekns: Przecież to jest kompletna nieprawda od conajmniej 10 lat, obecnie szkolimy juz nadmiar studentów w stosunku do przyszłych potrzeb. Naprawdę ileż razy można powielać to kłamstwo.
MGTOWPL
MGTOWPL
25.07.2025, 14:58:53
  • 1195
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 85
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 25.07.2025, 16:10:39 via Wykop
  • 17
@Diamond-kun: Dokładnie, ale wykopkom tego nie przemówisz. Sam osobiście uważam, że tabelka jest odrealniona, ale to ciągle gadanie, że alimenty nie powinny zależeć od zarobków rodzica to kompletny brak zrozumienia jednego z zadań tego świadczenia, czyli zachowania poziomu życia dziecka na takim poziomie jakby rodzice żyli razem.

Przecież w połowie kosztów ma partycypować maka gówniaka.


@MGTOWPL: Domyślnie tak, ale stosownie do swoich zarobków. Patologia by było, gdzie ojciec
  • Odpowiedz
Jerryjeremi
Jerryjeremi
18.07.2025, 19:47:28
  • 0
Zapraszam wszystkich wrzucających na tag #programista15k jak to się mało zarabia do bycia początkującym lekarzem. Początek rezydentury, dopłata z tytułu specjalizacji deficytowej, dodatek w postaci bonu patriotycznego i cyk - 7193zł na rękę po 6 latach studiowania, ponad roku stażu i całym etacie zapierdzielania w pracy. No ale tak tak, młody lekarz to minimum 40k na rękę bez odpowiedzialności i wiedzy xD
#zarobki #lekarz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 21.07.2025, 09:08:10 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
stanleymorison
stanleymorison
14.07.2025, 09:02:12
  • 654
Ludzie i te ich „problemy hormonalne” xD Wszyscy, którzy twierdzą, że nie mogą schudnąć bo tarczyca powinni się zgłosić na jakiś uniwersytet, przyłożą się być może do jakiegoś Nobla za obalenie zasad termodynamiki.

Ja w domu miałem przykład ciotki, „anon, ty te siłownie tak odwiedzasz, ułożyłbyś ciotce jaką dietę, żeby pare kilo schudnąć heheh”. Pokazałem jej fitatu, dałem minimalny deficyt kaloryczny, bo ciotka ma sklep, więc dziennie robi ze 20-30k krokow. Po
stanleymorison - Ludzie i te ich „problemy hormonalne” xD Wszyscy, którzy twierdzą, ż...

źródło: IMG_4007

Pobierz
  • 132
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 14.07.2025, 12:43:10 via Wykop
  • 0
@stanleymorison: Tarczyca to fakt najczęstsza wymówka i jeżeli faktycznie ktoś ma niedoczynność tarczycy to serio jest to tak łatwy problem do rozwiązania z pomocą euthyroxu, że też według mnie nie stanowi żadnej wymówki. Niemniej istnieją też inne choroby, które utrudniają utrzymanie deficytu kalorycznego, tak jak ktoś już tu wyżej napisał wystarczy mieć cukrzycę leczoną insuliną i spadek cukru 1/2 na dobę, gdzie nagle jesteś zmuszony do zjedzenia czegoś by po
  • Odpowiedz
Furox
Furox 08.07.2025, 18:51:58
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox
Autor
08.07.2025, 19:14:55 via Wykop
  • 2
@darek-jg: Powiem z mojej obserwacji jako osoby która kończyła ten kierunek, podobno na "najlepszej uczelni medycznej w kraju", bo zawsze do niej były najwyższe progi w kraju, a więc podobno gdzie powinni trafiać najlepsi absolwenci liceów. Z roku na rok jakość studentów spada, na moim roczniku było już niemało takich osób, mam wrażenie, że w starszych rocznika było tego mniej i zależność była taka, że im starszy rocznik tym z
  • Odpowiedz
Furox
Furox
Autor
09.07.2025, 12:46:45 via Wykop
  • 0
@Markowowski: Bo tak jak dobrze to zauważyłeś odsiew na lekarskim praktycznie nie istnieje. Na moich studiach odsiew był tylko 1 roku z anatomii, potem jeżeli komuś nie zależało na wiedzy i ocenach to wystarczyło "kuć bazę" i lecieć na trójkach do końca studiów, na lepsze oceny już trzeba było się uczyć. Także w praktyce wygląda to tak, że to co stanowi największy odsiew "ziarna od plew" to wynik z matury
  • Odpowiedz
ZdenerwowanyKitku
ZdenerwowanyKitku
21.06.2025, 21:02:29
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 22.06.2025, 07:29:19 via Wykop
  • 0
@Remington92-: Te limity i tak na dzień dzisiejszy mają charakter martwy, bo obecnie szkolimy juz za dużo lekarzy w stosunku do potrzeb. Obecne braki wynikają głównie z tego, że brakuje lekarzy specjalistów, a wyszkolenie lekarza specjalisty od pójscia na studia to najszybciej od 11 do 15 lat zależnie od wybranej specjalizacji, reasumując w wyniku zwiększonych nabórów po 2015 jeszcze nikt z tych osób nie ma tytutłu specjalisty.

A jak zglosi
  • Odpowiedz
Furox
Furox 22.06.2025, 09:33:55 via Wykop
  • 6
@Remington92-: Nie, nie rozumiesz. Obecnie szkolimy już na tyle wystarczająco osób, że dalsze zwiększanie naboru nie ma sensu. Doprowadzi tylko do sytuacji jaka była w Hiszpanii, gdzie kraj ten przez nadmierną podaż lekarzy doprowadził do sytuacji gdzie de facto szkolił ich dla nich innych krajów, a nie o to chodzi by tak drogi w wyszkoleniu pracownik uciekał do innego kraju. Nie mówię tu o zmniejszaniu naborów, a o dalszym jego
  • Odpowiedz
Furox
Furox 22.06.2025, 11:33:16 via Wykop
  • 0
@Pharos: Zgadzam się. Ten proceder rzeczywiście występuję i nie będziemy się tu oszukiwać, ale dotyczy przede wszystkim specjalizacji zabiegowych. W przypadku specjalizacji niezabiegowych, szczególnie tych gdzie w prywacie pacjenci przychodzą raczej z problemami względnie błahymi, bardzo rzadko wymagającymi hospitalizacji, takiego procederu prawie nie ma. Sam jestem w trakcie takiej specjalizacji i wiem, że moi koledzy specjaliści po fachu trzymają etaty w szpitalu tylko dlatego by mieć pewność zatrudnienia i środki
  • Odpowiedz
Bipolar-
Bipolar-
22.06.2025, 11:02:06
  • 10
Byłem kiedyś w domu programisty, bo mój kuzyn nim jest. Chłopak 28 lat. Takiej chaty to jeszcze nigdy nie widziałem. A najlepsze że chłop cisnął beke jak chlał z nami piwsko, że właśnie w dwóch pracach na raz jest i mu za to płacą kilkaset złotych za godzine. Lekarze startu nie mają... to jest masakra, odechciewa sie wszystkiego jak sie widzi jakie zycie mają programisci

Teraz tylko IT i długo długo nic.
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 22.06.2025, 11:19:14 via Wykop
  • 2
@Bipolar-: Zważając na fakt, że z moich obserwacji wpisów kont które najbardziej hejtują tu na lekarzy to właśnie programiści/sektor IT to winszuje nawet jeśli to pasta. Ciekawe, że można tak hejtować inne grupy zawodowe za rzekome "cwaniactwo i roszczeniowość", samemu należąc do grupy którą w Polsce chyba ma największe skłonności do kombinowania na podatkach, kosztach i formie zatrudnienia.
  • Odpowiedz

1368

50 lub 100 zł za nieodwołaną wizytę u lekarza. Nowa propozycja dla MZ

50 lub 100 zł za nieodwołaną wizytę u lekarza. Nowa propozycja dla MZ

Nieodwoływanie wizyt u lekarza w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia to narastający problem, który wpływa nie tylko na wydłużenie kolejek, ale także na marnotrawstwo publicznych środków. W odpowiedzi na to zjawisko obywatel skierował do Ministerstwa Zdrowia petycję z konkretnym planem działania.

Drzepetto
z
portal.abczdrowie.pl
dodany: 20.06.2025, 17:51:58
  • 342
  • #
    nfz
  • #
    zdrowie
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    polska
Furox
Furox 21.06.2025, 16:30:08 via Wykop
  • 2
lekarze to niezwykle zepsuta grupa, która zapomniała, że istotą ich pracy jest służba pacjentowi.


@H100: Służba? Dobrze się czujesz? Ty do swojej pracy też chodzisz ku chwale ojczyzny czy żeby zarobić na chleb?

Jeżeli według Ciebie pełnie jakąś "służbę" to wpierw poproszę o takie same prawa i przywileje tożsame służb.

3228

90% nowych środków na ochronę zdrowia poszło na pensje kadry medycznej

90% nowych środków na ochronę zdrowia poszło na pensje kadry medycznej

90 proc. środków, które dodatkowo wpompowano w system ochrony zdrowia w ostatnich trzech latach, poszło na wzrost wynagrodzeń.

ly000
z
money.pl
dodany: 21.06.2025, 08:47:27
  • 476
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    pracbaza
Furox
Furox 21.06.2025, 10:33:38 via Wykop
  • -10
Nie na samych lekarzy, ale także na pielęgniarki, ratowników, diagnostów laboratoryjnych czy salowe. Znowu hejt na lekarzy i patrzenie przez media i wykopków na sam czubek tortu. Ustawa podwyżkowa gwarantuje minimalne wynagrodzenie w służbie zdrowia dla osób najgorzej opłacanych w danej grupie zawodowej, dla lekarza specjalisty od lipca to będzie ok. 11k. Jeżeli jakiś lekarz zarabia 300k, to podwyżką z 11k na 13 czy 15 nic mu nie zmienia w jego sytuacji,
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Furox
Furox 21.06.2025, 10:58:59 via Wykop
  • -5
@ly000: Pochwal się jako kto pracujesz. Jak nic nie wiesz na ten temat to może warto milczeć i przestać pieprzyć głupoty. Stawki w POZ i NPL w Warszawie to ok. 150/200 zł/h (zależnie czy tylko dorośli czy też dzieci jest lepiej lub gorzej), nikt kto jest na specjalizacji nie pójdzie też na pełen etat pracować do prywaty, bo żeby zrobić speckę trzeba odbębić swoje w publicznej służbie zdrowia z dyżurami
Furox
Furox 21.06.2025, 11:09:47 via Wykop
  • 0
@ly000: Człowieku przecież Ty wkleiłeś propozycje dla lekarzy SPECJALISTOW i to najlepiej opłacanych specjalizacji, w prywacie i pewnie na kontrakcie, proszę juz się nie ośmieszaj, przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to co napisałem, jeżeli potrafisz czytać xD
Furox
Furox 21.06.2025, 11:21:05 via Wykop
  • 0
naucz się czytać. wiele z tych ofert jest skierowana również dla lekarzy w trakcie specjalizacji:

Zapraszam do współpracy lekarzy specjalistów oraz w trakcie specjalizacji, (min ukończony II rok specjalizacji). Praca w nowoczesnej prywatnej placówce Mediss Medical zlokalizowanej w Gdańsku Wrzeszczu na parterze budynku VIGO (Garnizon). Pacjenci tylko komercyjni


@ly000:

żeby zrobić speckę trzeba odbębić swoje w publicznej służbie zdrowia z dyżurami i nie masz czasu dorabiac
Furox
Furox 21.06.2025, 11:40:19 via Wykop
  • -1
@ly000: Nie mój drogi dalej nie rozumiesz do czego pije.

tylko 200 zł/h


Tak, ale w prywacie (w publicznej żaden szpital nie da Ci grosza więcej niż minimalna) najcześciej po godzinach pracy i wymaganych dyżurach w publicznej placówce ze stawkę jaką Ci na początku opisałem (minimalną według ustawy jako rezydent, lub krajową w trybie pozarezydenckim). Część lekarzy ma rodzine i nie ma czasu już po pracy w szpitalu dorabiać, a

669

Publiczny szpital daje 350 zł / h dla lekarza, specjalizacja niekonieczna

Publiczny szpital daje 350 zł / h dla lekarza, specjalizacja niekonieczna

Szpital w Inowrocławiu szuka lekarza do części internistycznej SOR. Można być jeszcze w trakcie specjalizacji. Oferuje 350 zł/h [56 000 zł/mies. zakładając 160 h/mies.] . Wbrew powszechnej narracji nie tylko prywatnie i nie tylko specjaliści zarabiają bardzo dobrze.

tomasztomasz1234
z
konsylium24.pl
dodany: 20.06.2025, 18:46:26
  • 241
  • #
    polska
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    inowroclaw
  • #
    ciekawostki
Furox
Furox 21.06.2025, 08:54:05 via Wykop
  • 1
@TrinityBomb:

Nikt sie nie czepia pielegniarek, problem jest z lekarzami,


Ustawa podwyżkowa dotyczy zarobków minimalnych w służbie zdrowie, czyli gwarantuje podwyżki pensji dla najgorzej opłacalnych pracowników spośród wszystkich grup zawodowych, do tej grupy należą lekarze rezydenci, pielęgniarki, ale także diagności laboratoryjni jak i salowe. Kupa tych osób, włączenie z lekarzami zarabia dokładnie tyle ile stanowi ta ustawa, dla lekarza specjalisty od lipca tego roku to ok. 11k PLN, jeżeli jakiś

2051

Lekarz zarobił 300 tys. zł miesięcznie w publicznej placówce

Lekarz zarobił 300 tys. zł miesięcznie w publicznej placówce

Minister zdrowia I. Leszczyna potwierdza: - Tak, są lekarze, którzy fakturują 299 tysięcy. Miesięcznie, i nie za pracę w prywatnej placówce. Ten rekord tych 300 tysięcy z Warszawy, to lekarz specjalista z Instytutu Psychiatrii i Neurologii. Art. z 10.2024, ale się nie przebił z tematów zastępczych

tomasztomasz1234
z
fakty.tvn24.pl
dodany: 20.06.2025, 13:28:26
  • 491
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    pracbaza
Furox
Furox 21.06.2025, 08:30:28 via Wykop
  • 0
No ale problemem z brakiem hajsu w NFZ są przedsiębiorcy którzy śmią mieć kilkanaście tysięcy przychodu miesięcznie i płacą za małe składki...


@koszerny_wieprz: Jest i społecznie jest to problem oczywiście znacznie większe niż ten lekarz zarabiający 300k, bo mamy tysiące takich "pseudoetatowców" na JDG. Takich lekarzy jest naprawdę istotnie mało, żeby to stanowiło większy społeczny problem, jak zwykle wykopki i media widzą tylko ten czubek tortu. Może zamiast uchylać się
Furox
Furox 21.06.2025, 08:34:41 via Wykop
  • 3
@Bipolar-:

Dokładnie. Takich lekarzy jest naprawdę istotnie mało, żeby to stanowiło większy społeczny problem, jak zwykle wykopki i media widzą tylko ten czubek tortu. Porównywanie jego zarobków z zarobkami innych lekarzy ma taki sami sens jak porównywanie zarobków Lewandowskiego i gadanie, że wszyscy piłkarze dużo zarabiaja, nawet Ci w 3 lidze xD
Może zamiast uchylać się nad procentem najbogatszych lekarzy spojrzymy na to, że szpitale dalej w trybie pozarezydenckim zatrudniają
Ko5aK
Ko5aK
03.06.2025, 12:10:45
  • 1581
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 106
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 03.06.2025, 13:43:03 via Wykop
  • 1
@Ko5aK: To co piszesz wydaje się jak najbardziej logiczne i chętnie sam bym zobaczył tego efekt, choć o tyle trochę mam wątpliwości, bo już niejednokrotnie się mówiło, że obecna koalicja rządząca ma wyborców, a PiS ma wyznawców i zawsze znajdzie się jakiś spin by i tak zagłosowali na tego co im prezes wskaże.
  • Odpowiedz

344

Wybory a wiek: w grupie 18-39 wygrał Nawrocki, w grupie 40+ Trzaskowski

Pokaż treści 18+

Wybory a wiek: w grupie 18-39 wygrał Nawrocki, w grupie 40+ Trzaskowski

Ponadto Nawrocki miał też zdecydowanie wygrać w grupie mężczyzn, podczas gdy Trzaskowski w grupie kobiet. Ciekawostka: przeglądając przed wyborami pewien portal społecznościowy, którego dominantą są mężczyźni w wieku 19-39 można było spodziewać się zupełnie innego rozkładu poparcie w tej grupie.

przegryw_przegryw
z
x.com
dodany: 01.06.2025, 22:39:43
  • 290
  • #
    wybory
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
Furox
Furox 02.06.2025, 11:37:14 via Wykop
  • -3
@tiritto: Aha czyli zagłosowałeś po to aby innych d--a bolała. Gratuluję charakteru godnego psa ogrodnika.
Furox
Furox 02.06.2025, 11:54:33 via Wykop
  • -2
@Jare_K: Ktoś tu serio nałykał się alt-prawicowego spinu, który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

wspierał ostatnie pokolenie terroryzujące społeczeństwo


Tylko, że akcje "ostatniego pokolenia" popiera marginalną część społeczeństwa nawet wśród lewicy, odklejeńcy tacy zawsze się
Furox
Furox 02.06.2025, 16:46:09 via Wykop
  • -2
@Jare_K: Rozumiem, możliwe, że Twoja diagnoza jest po części słuszna, choć pewnie troszkę miałbym inną.

Problemem jest to, że to chora ideologia, która prowadzi do degeneracji społeczeństwa. Gdyby pozwolić wam się do końca rozwinąć, to byście mówili „co jest złego w pedofilach, zoofiliach, nekrofilach?”


@Login4444: Samo zrównywanie homoseksualizmu do pedofilii, zoofilii i nekrofili wskazuje, że to Ty masz ze sobą problem, zarówno p-------a, z------a jak i nekrofilia są patologiami, bo
NaczelnyAgnostyk
NaczelnyAgnostyk
01.06.2025, 21:21:05
  • 0
#polityka to co to za strona co pokazuje inaczej? xDD każdy ja tak tu zachwalał a jednak robią w jajo
NaczelnyAgnostyk - #polityka to co to za strona co pokazuje inaczej? xDD każdy ja tak...

źródło: 1000000585

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 01.06.2025, 21:22:42 via Wykop
  • 1
No bo ta strona pokazuje juz zliczone głosy z komisji przecież.
  • Odpowiedz
Furox
Furox 01.06.2025, 14:51:01
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ricco7
ricco7
01.06.2025, 14:52:37 via Wykop
  • 0
@Furox: bystrzaku, jak wpiszesz losowe telefony to będzie wiadomo że to fake positive
  • Odpowiedz
janeknocny
janeknocny
janeknocny
31.05.2025, 12:25:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Furox
Furox 31.05.2025, 12:27:28 via Wykop
  • 1
@janeknocny: 70%+ wydaje mi się na 90% pewne, 75% to już bardzo optymistyczne założenie, ale nadal możliwe.
  • Odpowiedz
Furox
Furox 22.05.2025, 16:37:37
  • 330
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mayers
Mayers
Mayers
22.05.2025, 16:42:19 via Android
  • 54
@Furox być może wkrótce się okaże. W moich okolicach w latach 2000+ część kiboli handlowała dragami.
  • Odpowiedz
lokomotyva
lokomotyva
22.05.2025, 18:01:26 via Wypiek
  • 36
@Furox w niekonwencjonalny sposób to już z-----ł kawalerkę
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19
  • Strona 3 z 19
  • >
  • Lekarzyk
  • Warszawa

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 03.05.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.01.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 05.11.2020

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking