Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko241
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Drobna

Drobna

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 891
  • Znaleziska 194
  • Mikroblog 697
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 46

340

Tabela statystyczna dotycząca aborcji. Rodzaje wad, ilość

Pokaż treści 18+

Tabela statystyczna dotycząca aborcji. Rodzaje wad, ilość

Dane statystyczne ministerstwa zdrowia dotyczące rodzajów wad abortowanych dzieci.  Trisomnia 21 Zespół Downa Inne Trisomnie zbiorczo - https://pl.wikipedia.org/wiki/...

heikumkeikum
z
wykop.pl
dodany: 27.10.2020, 20:27:21
  • 178
  • #
    polska
  • #
    pieklokobiet
  • #
    aborcja
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    statystyka
Drobna
Drobna 28.10.2020, 19:03:48
  • 33
Wiecie jaki jest największy strach ludzi starających się o dziecko? Myślę, to jest w ogóle jeden z największych strachów jaki istnieje, że dziecko urodzi się nieuleczalnie, śmiertelnie chore. A rząd spowodował, że ten strach jest jeszcze większy, bo ci zabrali furtke bezpieczeństwa. Po za tym wyobraźcie sobie taka sytuację, dowiadujecie się, będąc w ciązy, że Twoje wyczekane dziecko ma wadę letalną. Nie usuną Ci tego płodu, bo przyłączone pępowiną do Ciebie wciąż
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 28.10.2020, 20:37:28
  • 4
@vtyk: nie zrozumiałeś mnie. Każda taka ciąża letalna jest zagrożeniem dla życia matki. Bo nie wiadomo jak się potoczy. Mówimy o poważnych wadach genetycznych. W takim wypadku traktuje się taką ciąże jak chorobę, gdzie jedynym lekarstwem jest jej jak najszybsza terminacja. Nie mówimy tu o słodkich bobazkach z ZD
Drobna
Drobna 28.10.2020, 20:53:31
  • 0
@vtyk: ustawa .mówi że takich ciąży nie wolno usuwać. Póki żyje. Bo staje sie dopiero zagrożeniem jak umrze. To nie jest określone. P--------i zwolennicy gore twierdzą że każdy ma prawo się urodzić żeby godnie umrzeć. Rozumiesz teraz przerażenie kobiet?
Drobna
Drobna 28.10.2020, 20:58:06
  • 0
@vtyk: "niezgodność z Konstytucją RP prawa do aborcji w przypadku ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu" czyli podchodzą pod to wszystkie przypadki ciąży letalnych. Nie ma zadnego wyszczeģólnienia ani konkretów
Drobna
Drobna 28.10.2020, 21:18:57
  • 0
@vtyk: po za tym przypadek dziecka bez mózgu Chazana sprzed paru lat mówi, żec nterpretacje mogą być różne. Tam ciąże z wadą letalną Chazan nie terminował, zasłaniając się klauzulą sumiena.
Drobna
Drobna 28.10.2020, 21:29:19
  • 0
@vtyk: teoretycznie masz rację. Ale powuedziałam Ci o przypadku dziecka Chazana. Ta poprawka to bubel konkretny. Nic nie jest jasno wyszczególnione. Zreszta ten niby kompromis to też bubel. Pamiętaj, że ustawa dotyczy największego strachu jaki znają ludzie. Jak bardzo odklejonym od rzeczywistości można być, jak bardzo niemoralnym żeby przedstawiac tu projekt tak dziurawej ustawy dotyczacej tak ważnych spraw? To jest olbrzymia arogancja obecnej władzy. Aż chce się rzygać normalnie.

1260

Mamy do czynienia z oznakami Satanizmu!

Pokaż treści 18+

Mamy do czynienia z oznakami Satanizmu!

Przemysław Czarnek odpływa jeszcze bardziej

KarmaDorje
z
streamable.com
dodany: 27.10.2020, 19:10:18
  • 153
  • #
    bekazpisu
  • #
    strajkkobiet
  • #
    tvpiscodzienny
  • #
    tvpis
  • #
    beka
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:04:04
  • 0
@oligopol: ale moralność ustanawia grupa. Inna moralność jest teraz w Europie, inna była np w plemionach kanibali w Nowej Gwinei. Ba, inna była moralność jakies 100 czy 200 lat temu w Europie niż teraz. Moralność to nie jest jakiś byt tylko zasady współistnienia w danym społeczeństwie. I jest w każdym społeczeństwie inna.
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:12:32
  • 0
@oligopol: ale który Bóg? Bo było ich paru na świecie. I każdy w zasadzie miał inną moralność? Ty mówisz serio, czy sobie jaja robisz?
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:14:41
  • 0
@oligopol: nigdy żadna moralność nie była zartem. Raczej zbiorem praw; jak je złamałeś to nie było Ci do śmiechu. Ale chyba jednak trollujesz.
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:19:06
  • 0
@oligopol: a wcześniej? Przed nimi? Też przecież byli bogowie. Bóg Egiptu, bóg Asyrii itd. Na dodatek moralnośc Jahwe też sie zmienia. Kiedyś np moralne było zabijanie kobiet i dzieci (wszystkie pogromy, zabijanie ludów pierwotnych, krucjaty itd) Teraz to jest niemoralne. Moralność się zmienia
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:27:17
  • 0
@oligopol: obecnie obowiązuje moralność racjonalizmu zachodniego. Uważasz, że zabicie np obecnych plemion Indian Ameryki południowej jest moralne? Przecież oni mają inną moralność niż chrześcijanie? Są w ich pojęciu "niemoralni". Dawniej chrześcijanie nie mieliby z tym problemu. Co ty bredzisz? Niszzenie narodów jest moralne?????
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:28:01
  • 0
@oligopol: trolujesz i sie gubisz we własnych tezach.
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:31:34
  • 0
@Drobna: przepraszam, humanizmu zachodniego.
Drobna
Drobna 28.10.2020, 00:45:20
  • 0
@oligopol: przecież Indian wybil nie żaden bóg czy inny duch tylko zarazki cholery, grypy i innych chorób. Przed odkryciem Aneryki tam żyła 1/7 ludzkości Ziemi. Gdyby nie choroby to chrześcijanie nie mieliby żadnych szans na podbicie Indian. Za małe mieli siły. Tylko mi nie mów, że to bóg im zesłał te choroby... dobranoc, śpij dobrze i nie czytaj tyle biblii bo ci to psuje logiczne myślenie.

609

Wrocław - zdewastowany zabytkowy Ostrów Tumski.

Pokaż treści 18+

Wrocław - zdewastowany zabytkowy Ostrów Tumski.

"Hasła nie tylko przyniesiono na sztandarach, skandowano, ale pozostawiono także na murach."

Kowal13
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 27.10.2020, 11:33:23
  • 341
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    wroclaw
  • #
    strajkkobiet
  • #
    protestu
  • #
    aborcja
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:05:28
  • -12
Ale wiesz, że to tylko zwykły mur? puszka farby i będzie naprawione. Mam tylko nadzieję, że ten kto to zrobił uważał na kamery, żeby go nie sfilmowały. No ale pewnie na szczęście miał maskę :P jak to mówią, kto sieje wiatr, zbiera burzę. te protesty są i tak bardzo kulturalne jak na razie. te gnoje z Kościoła mają tyle na sumieniu, że powinni się bać.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:08:11
  • -11
a czy wyście myśleli, że kobiety siądą w kąciku i będą płakać? albo będą "rysować kredkami na chodnikach"? całym sercem popieram nawet takie bazgroły.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:10:10
  • -9
@jedz_se: jeżeli będę Ci się w--------ć w Twoje życie prywatne, tak jak to robi Kościół, to pomyślę że na to zasłużyłam.
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:11:31
  • -8
@jedz_se: ale wy jesteście płatki śniegu.. o matko mur malują. Ja jestem starszą Pania, w latach 80 też malowałam po murach i naklejałam nielegalne plakaty :P
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:21:33
  • -8
@jedz_se: oberwą przy okazji dobrzy księża, dobrzy zakonnicy. Ale zdaje się że jest coś takiego jak "grzech zaniechania" . Jak nie reagowali na zło które czyni Kościół wobec wiernych, sami sobie są winni.
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:31:27
  • -6
@LazyInitializationException: Oby. MAm marzenie ,żeby wreszcie KK brał odpowiedzialność za swoje czyny i słowa. I jak to mówili "Inter arma silent Musae" czy jakoś tak.
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:44:17
  • -8
@Roger_Casement: moim zdaniem wyrażanie swojego zdania pisząc po murach czy naklejając plakaty no najlżejsza forma protestu. jak chcesz to idż i napisz coś na budynku jeśli uważasz, że ktoś narusza Twoją wolność. Droga wolna. To tylko farba, która można zmyć.
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:50:11
  • -6
@Roger_Casement:
Drobna - @Roger_Casement:

źródło: comment_1603813807WNy309FicAurwyO2LsETHa.jpg

Pobierz
Drobna
Drobna 27.10.2020, 15:56:16
  • -5
@Roger_Casement: a pisz człowieku co chcesz. Ja Ci nie zabraniam. Ja popieram wyrażanie swojego zdania, jesli jest słuszne na murach
No chyba ze to kłamstwa i oszczerstwa, to wtedy nie. A KK akurat zasłużył.
Drobna
Drobna 27.10.2020, 16:23:02
  • -8
@Rancor: ja jestem dorosła mój drogi. I popieram jak wiele moich koleżanek i kolegów ktorzy poszli ze swoimi nastoletnimi dziećmi na protesty. Prawde mówiac nie znam nikogo kto nie popiera tych protestów.

2878

Abp. Gądecki w wyniku protestów u siebie robi w gacie i wydaje oświadczenie

Pokaż treści 18+

Abp. Gądecki w wyniku protestów u siebie robi w gacie i wydaje oświadczenie

Kuriozalnie udając że "kościół" nie ma możliwości wpływania na prawo w Polsce, TK to nie kościół i czego nie rozumiecie? Pozatym dlaczego przeklinacie źli lewacy, my tylko weszliśmy wam butami w prywatne życie, nie możecie protestować grzeczniej? Czyli rżnięcie głupa po całości.

grubson234567
z
epoznan.pl
dodany: 25.10.2020, 20:04:37
  • 251
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
Drobna
Drobna 25.10.2020, 21:55:18
  • 0
zieci chodzą i malują farbkami - państwo w ruinie, zaraz wojsko będzie musiało interweniować :) Jutro ogłoszą, że wstrzym


@verul: o ile będziesz wiedział że Twoje dziecko będzie miało wadę letalną. Bo nie wiem czy wiesz, ale NFZ już nie będzie płacił za USG... badania prenatalne, operacje wewnątrz macicy odwołane.
Drobna
Drobna 26.10.2020, 13:58:36
  • -1
@verul: Jasne, moją ciążę lekarz tez prowadził prywatnie. Od początku do końca. Ale ja miałam pieniądze, i nie, prowadzenie ciąży to nie jest parę stów. Tylko, że są kobiety których nie stać na prywatnego ginekologa. I ten przepis je skazuje na bycie trumnami dla ich chorych dzieci. A chora ciąża to nie żaden dzidziuś tylko choroba, która moze zagrozić życiu kobiety. I płód który żyje tylko dlatego że jest połączony

536

Wyrok ws. aborcji. Rzecznik Dudy: wyrażamy satysfakcję. TK stanął po stronie życ

Wyrok ws. aborcji. Rzecznik Dudy: wyrażamy satysfakcję. TK stanął po stronie życ

Poglądy prezydenta Andrzeja Dudy w sprawie aborcji są powszechnie znane, one się nie zmieniły; wyrażamy satysfakcję, że Trybunał Konstytucyjny stanął po stronie życia - powiedział rzecznik prezydenta Błażej Spychalski.

beconase
z
polsatnews.pl
dodany: 22.10.2020, 17:38:59
  • 242
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    trybunalkonstytucyjny
  • #
    duda
  • #
    konstytucja
Drobna
Drobna 23.10.2020, 10:36:06
  • 4
rem. Przyznam szczerze że co jak co al


@Maxterix: oddałbyś swoje dziecko do okna życia i skazął na totalną wegetacje i cierpienie, w jakimś przytułku? Bez jakiejkolwiek nadziei na poprawę? bo nikt takiego dziecka nie adoptuje. Umrze w cierpieniu i bólu. Super.
Drobna
Drobna 23.10.2020, 13:23:19
  • 1
@Maxterix: spoko. a wiesz o co się modlą matki takich urodzonych dzieci z letalnymi wadami? O to, żeby bezboleśnie umarły. A niestety nie jest to możliwe, nawet jak dostają duże dawki morfiny. Wiec te dzieci skręcają się z bólu, krzyczeć często nie mogą, bo nie mają jak. Śmierć w wyniku aborcji takich dzieci jest błogosławieństwem, bo jest bezbolesna. Taka aborcja, to po prostu sztucznie wywołany przedwczesny poród.
Drobna
Drobna 23.10.2020, 16:43:28
  • -1
@Maxterix: jakich 20 przypadkach? W Polsce w zeszlym roku legalnie usunieto okolo 1200 ciąz z czego tylko 20 procent to dzieci z Downem. Reszta tp ciężkie letalne wady rozwojowe. Nie manipuluj tutaj

933

Jędraszewski o TK: Trudno wyobrazić sobie wspanialszą wiadomość. Bóg wam zapłać

Pokaż treści 18+

Jędraszewski o TK: Trudno wyobrazić sobie wspanialszą wiadomość. Bóg wam zapłać

Po wyroku Trybunału Konstytucyjnego, który stwierdził, że aborcja dokonana ze względu na przesłankę embriopatologiczną jest niezgodna z konstytucją, głos zabrali hierarchowie kościelni. Z aprobatą o decyzji TK wypowiedział się m.in. abp Marek Jędraszewski, który wyraził 'wielkie uznanie...

Klimbert
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 23.10.2020, 07:49:26
  • 191
  • #
    bekazprawakow
  • #
    aborcja
  • #
    czarnyprotest
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    bekazkatoli
  • #
    polska
Drobna
Drobna 23.10.2020, 13:28:38
  • 0
http://www.psychu.eu/2018/08/jak-wystapic-z-kosciola-katolickiego-po-rodo/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
20.10.2020, 12:05:14 via AMWv2
  • 184
#anonimowemirkowyznania
Mama chce, żebym zrezygnował ze studiów.
Dlaczego? Ponieważ na trzecim roku (przy okazji, jestem obecnie na pierwszym) na moim kierunku muszę obowiązkowo odbyć semestr mobilny - tj. wyjechać na Erasmusa albo inne rzeczy tego typu.

Ponieważ jestem jedynakiem, to już usłyszałem, że ona NIE wyraża na to zgody, i że mam zmienić kierunek. Ona nie zgadza się na to, żebym gdzieś sam pojechał, że tylko wydaje mi się, że jestem dorosły,
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Drobna
Drobna 20.10.2020, 17:36:28
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
zdjecie_z_wenszem
zdjecie_z_wenszem
14.10.2020, 06:26:27
  • 745
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Drobna
Drobna 14.10.2020, 16:21:54
  • 2
@zdjecie_z_wenszem: zawsze mówiłam że jak Twoje dziecko się z Tobą merytorycznie kłóci to sprawdziłeś sie jako rodzic. Tylko niestety czasem ciężko się dyskutuje z dorastającym nastolatkiem, szlag czasem człowieka trafia. No ale trudno, trzeba przetrwac dla większego dobra ;)
  • Odpowiedz
Drobna
Drobna 14.10.2020, 16:33:14
  • 0
@zdjecie_z_wenszem: wiesz, wychowanie asertywnego, świadomego swojej wartości człowieka jest bardzo trudne. Sama nie wiem jak to dobrze zrobic, żeby samemu nie zwariować. Ja na razie jestem na etapie, że córka dyskredytuje prawie wszystko co mówię. Mam tylko nadzeje, że udało sie jej młodości wpoic jakieś dobre wartości i koniec końców wszystko się dobrze skończy. Wychowanie człowieka w ogóle jest trudne, więc już tak nie krytykujcie swoich rodziców, którzy pewnie robili
  • Odpowiedz
Drobna
Drobna 28.09.2020, 22:51:04
  • 46
Dobranoc. #pokazkota #koty
Drobna - Dobranoc. #pokazkota #koty

źródło: comment_1601333424SPdsPYQ3I0gop2Qi93G3TU.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Drobna
Drobna
Autor
28.09.2020, 23:21:35
  • 2
@dzierzgos: mruczy jak traktor.
  • Odpowiedz

768

Nubia i jej szkolenie

Nubia i jej szkolenie

A raczej łamanie...młoda puma chodziła w kolczatce, potem doszedł dławik, obroża elektryczna i szczucie psami. Polecam tekst każdemu, kto uważa, że ta relacja to wielka miłość

Hindarsfjall
z
m.facebook.com
dodany: 25.07.2020, 06:15:18
  • 148
  • #
    puma
  • #
    zwierzaczki
Drobna
Drobna 26.07.2020, 15:23:51
  • 0
@Acinoyx: wiesz, ona w sumie nie miauczy ckliwie. Pumy po prostu maja taki głos. To ‚pańcio’ twierdzi ze ona płacze. A ona po prostu zwyczajnie odzywa się do niego po pumiemu. ;) on nakręca ta cała histerie bo mu słusznie odebrali niezłą maszynkę do zarabiania.

758

PROJEKT PUMA to wielkie oszustwo?

PROJEKT PUMA to wielkie oszustwo?

Kamil S. i jego puma o imieniu Nubia przykuli uwagę całej Polski. Rzekomo skrzywdzony przez Sąd niesłusznym wyrokiem.

zaltar
z
kurierzawiercianski.pl
dodany: 24.07.2020, 21:09:10
  • 157
  • #
    polska
  • #
    puma
  • #
    pumanubia
  • #
    zawiercie
  • #
    koty
Drobna
Drobna 25.07.2020, 10:05:41
  • 9
No wreszcie jakiś głos rozsądku. To ja wkleje jeszcze fragment wywiadu z panem S, bo może nie wszyscy czytali: ""Tak, Nubia bierze udział w teledyskach czy reklamach też dzięki temu, że kogoś poznaliśmy przy drodze. Staram się, męczę ludzi. Mamy naprawdę dużo ofert przeróżnej współpracy. Najfajniej pracowało się z braćmi Collins, którzy w Wielkiej Brytanii zajmują się tuningiem najbardziej prestiżowych aut na świecie. Super goście. Robimy też wiele projektów ze sportowymi autami.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 25.07.2020, 10:10:18
  • 17
i jeszcze takie totalnie absurdalne zdjecie z targów futrzarskich, gdzie Nubia reklamuje ubrania z futer innych dzikich kotów :(
Drobna - i jeszcze takie totalnie absurdalne zdjecie z targów futrzarskich, gdzie Nub...

źródło: comment_1595671814FMMzTAdGOjfjbo1weXUHpy.jpg

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 25.07.2020, 18:13:56
  • 2
@magicznybat: serio nie widzisz zadnego problemu w tej fotce? Etycznego, moralnego, kompletnie nic? No coz... coz mam ci powiedziec, po prostu jestes na innym poziomie rozwoju. Bywa.

833

Puma Nubia nadal tęskni i nawołuje opiekuna. "Traci poczucie...

Puma Nubia nadal tęskni i nawołuje opiekuna. "Traci poczucie...

Kilka dni temu pisaliśmy o pumie Nubii przebywającej obecnie w chorzowskim ogrodzie zoologicznym. Zwierzę wciąż tęskni za dotychczasowym właścicielem. W mediach społecznościowych pojawił się kolejny film, na którym widać, jak drapieżnik przez kilkanaście sekund wydaje z siebie dźwięki....

polsatnews_pl
z
polsatnews.pl
dodany: 23.07.2020, 17:23:11
  • 281
  • #
    polska
  • #
    puma
  • #
    nubia
  • #
    pumanubia
  • #
    zwierzeta
  • #
    aferapumowa
Drobna
Drobna 24.07.2020, 00:08:47
  • 8
Takie tam... puma reklamująca futra z innych zwierząt.. może tez pum.. kochający pan narazajacy pumcie na stres.. spoko.
Drobna - Takie tam... puma reklamująca futra z innych zwierząt.. może tez pum.. kocha...

źródło: comment_1595549239dpg15DkHiNhegZK6f0ZpTv.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 24.07.2020, 19:47:20
  • 0
@Vittel: tak. Razem ze swoim pańciem na pokazach firm futrzarskich (co samo w sobie jest absurdem). Wśród błysku fleszy i tłumów ludzi. Ja bym własnemu kotu tego nie zrobiła a on jest udomowionym od kilku tysiecy lat zwierzakiem a nie pumą z instynktami łowieckimi. No i pamietajmy ze za kilka tysiecy zlotych mozna bylo tego zwierzaka poglaskac sobie i zrobic sobie z nia selfi. Kurcze ja wiem ze zoo to

441

Tabliczki informujące o nie koszeniu traw w Gdańsku.

Tabliczki informujące o nie koszeniu traw w Gdańsku.

310 tabliczek: "Nie kosimy z powodu suszy" pojawiło się w gdańskich parkach i innych terenach zielonych.

piotr1900
z
youtube.com
dodany: 18.07.2020, 19:02:42
  • 221
  • #
    polska
  • #
    gdansk
  • #
    susza
  • #
    ochronasrodowiska
Drobna
Drobna 19.07.2020, 18:52:36
  • -1
@2ubRYlGqXdXxRAzXwRaQQ: dokladnie. Wbrew pozorom jak nie koszą to lepiej sie czuję, można to trzymać pod kontrolą za pomocą leków. Jak koszą trawę to ja umieram i się duszę a swędzące oczy mi wypływają z oczodołow.
Tu-mleko
Tu-mleko
18.07.2020, 22:09:10
  • 2800
Uczę swoją dziesięcioletnią córkę jak się robi obiady. Mamy już przećwiczone schabowe, mielone, rybę pieczoną, kurczaka (pierś pic rel, ale też udka i skrzydełka w rękawie). Do tego surówki, mizeria, buraczki, miks sałat. Frytki, ziemniaki. Z obieraniem ziemniaków ma problem, ale to nie jest wielki problem bo jakby nie patzeć dziecko ma 10 lat. Ja w jej wieku nie umiałam zrobić sobie kanapki, bo Nikt Mi Nie Pokazał Jak.
Mało tego, jak
Tu-mleko - Uczę swoją dziesięcioletnią córkę jak się robi obiady. Mamy już przećwiczo...

źródło: comment_1595109540mG33arCCfIfz49lIvWyrBf.jpg

Pobierz
  • 181
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Drobna
Drobna 19.07.2020, 08:51:28
  • 0
@Tu-mleko: Brawo Ty i brawo córa! Dzieciaki zwykle rwą się do pomagania i do gotowania. Grunt to, tak jak powiedziałaś, żeby im pozwolić i nie przeszkadzac. Ja np. jestem mega leniwą matką i pozwalam na eksperymenty kulinarne mojej latoroślii, teraz dzięki temu zajadam do kawy ciepłe bułeczki cynamonowe upieczone z nudów przez 13 latkę. Polecam ten stan, fajnie mieć dzieci :)
  • Odpowiedz

700

Mireczki, dziś premiera mojej debiutanckiej książki!

Mireczki, dziś premiera mojej debiutanckiej książki!

Więc się chciałem pochwalić - i zachęcić tak do zakupu, jak i po prostu zapoznania się z nią - ebook jest również dostępny, książkę wydałem w wyd. Znak - w pierwszym komentarzu podaję opis, co znajdziecie pomiędzy okładkami!

Cedrik
z
empik.com
dodany: 15.07.2020, 11:05:19
  • 196
  • #
    polska
  • #
    ksiazki
  • #
    czytajzwykopem
  • #
    ksiazka
  • #
    literatura
  • #
    ebook
Drobna
Drobna 17.07.2020, 06:18:41
  • 1
@Cedrik Gratulacje za 18 miejsce na Topce! No po prostu szok! Piękny debiut! Chyba nasz faktycznie jakieś konszachty z siłami nadprzyrodzonymi ;)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

334

Puma Nubia trafiła do zoo w Chorzowie. Ma tam dobre warunki. Teraz jej...

Puma Nubia trafiła do zoo w Chorzowie. Ma tam dobre warunki. Teraz jej...

Puma Nubia, o której od piątku mówi cała Polska, znalazła schronienie w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym. Taką informację podał Łukasz Litewka, radny miasta Sosnow...

2kopytka
z
eska.pl
dodany: 12.07.2020, 11:52:10
  • 109
  • #
    puma
  • #
    nubia
Drobna
Drobna 13.07.2020, 11:46:04
  • -2
Nie wiem czy w Chorzowie będzie miała dobre warunki, tam maja małe wybiegi dla kotów, w Poznaniu by pewnie miała kawałek lasu. No ale i tak lepiej dla niej w klatce w zoo niż u człowieka który bezczelnie za niej zarabia, razi prądem i trzyma w klatce transportowej przez cały dzień :( ciekawe co robił jak ta puma miała ruję, jak ją uspokajał, bo przecież nie jest sterylizowana...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 13.07.2020, 12:12:37
  • 3
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ludzie nie wierzą fachowcom, całe życie zajmującymi się dzikimi kotami, że to niebezpieczne zwierzę, że nie powinno się go dawać głaskać przez obcych ludzi, że cierpi,ze potrzeby behawioralne tego kota nie sa zaspokojone i może się to skończyć tragedią. Natomiast uważają, że koleś który zajmuje sie tym amatorsko, przez całe zycie miał tylko jedną pumę, ma pewnie rację, a puma według niego jest grzeczna i
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 13.07.2020, 12:39:14
  • -3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 13.07.2020, 13:01:30
  • -2
@Zielony_Pio: tylko cały problem w tym, że on się nią dobrze nie zajmował...
Drobna
Drobna 13.07.2020, 13:05:57
  • 4
@Bogdan-kun: No tak, dzikie zwierzęta, wykorzystywane przez człowieka i traktowane przedmiotowo, mają przewalone. Dlatego takich ludzi jak ten koleś trzeba karać, żeby inni debile nie chcieli mieć dzikiego kota, i żeby nie nakręcać popytu. Jej się już nie da zwrócić naturze. Musi dożyć swoich dni najlepiej gdzieś na dużym ogrodzonym terenie a nie w klatce. Handel dzikimi zwierzętami to jedno z najgorszych świństw jakie robi człowiek. Wszelkie małe słodkie małpki,
Drobna
Drobna 13.07.2020, 15:46:27
  • 1
@Bigbaldbajk: a czy jak świadomie kupisz nielegalny w Polsce przedmiot albo substancje i Ci go policja zabierze, to też jest kradzież? Czy też po prostu świadomie podejmujesz ryzyko, ze ci to może przepaść? Z pumą jest tak samo.
Drobna
Drobna 13.07.2020, 17:48:54
  • 4
@GeDox: to że puma nie jest zagłodzona to jeszcze nic nie znaczy. Ja sie zastanawiam jak to mozliwe ze ludzie go bronią. Może zreasumujmy. 1. Kupil ślepego kociaka, zabierając go od matki, dla swojego widzimisie i po to zeby na nim zarabiac wiedzac ze to jest nielegalne w Polsce 2. Puma przeszla w dziecinstwie ostrą tresurę, nie jest możliwe żeby dzikie zwierze było tak podporządkowane. 3. Woził ja po jakis
Drobna
Drobna 13.07.2020, 17:51:35
  • 1
@Bigbaldbajk: oficjalnie to było oszustwo, bo żadnego cyrku nie było. A koles kupując kota, noże sie liczyc z tym ze za chwile cyrkow ze zwierzetami zakażą. Omijanie przepisów. Ma na koncie kilka wyroków, bo żaden sąd sie na ten cyrk nie nabrał.
Drobna
Drobna 13.07.2020, 18:23:39
  • 0
@Bigbaldbajk: ale co Ty do mnie mówisz? Twierdzisz, że jeśli piesi przechodzą bezkarnie na czerwonym świetle to powinniśmy też akceptować proceder handlu dzikimi zwierzętami???? Mistrz retoryki normalnie.
Drobna
Drobna 13.07.2020, 18:43:52
  • 0
@Bigbaldbajk: ten człowiek napędza biznes handlu dzikimi zwierzętami. 1. Kupil tego kota, nie ma znaczenia ze w Czechach jest to legalne. Jakos do tych Czech trafiły, zostały kiedyś odłowione. To jest dzikie zwierze. 2. Poprzez swoje filmiki i sweet focie powoduje, ze inni tez tak chcą. Popyt napędza podaż. Jakby był miłośnikiem to by nie wiem, był np. wolontariuszem w azylach w Hiszpanii. A ja może tak tu ostro dyskutuje
Drobna
Drobna 13.07.2020, 19:14:06
  • -1
@Bigbaldbajk: człowieku to jest puma a nie pies. Chocby nievwiem jak oswojona bedzie dzikim zwierzeciem, zawsze. Psom zajelo to kilka tysiecy lat zeby stępic im instynkt, a i tak zagryzają czasem ludzi. Ona zawsze może zaatakowac, tego sie nie da zniwelowac. Ten koles (to nie chłopak, to były najemnik z problemami psychicznymi) nie ma pojęcia jak bardzo naraża wszystkich. Moze byc przez 10 lat grzeczna (bo jak jest niegrzeczna to
Drobna
Drobna 13.07.2020, 19:33:43
  • -1
@krzysztofwawro: dokłasnie, szkoda pumy którą ten idiota zabrał od matki i rodzeństwa jak jeszcze była ślepa i wykorzystał jako maszynkę dobrobienia pieniędzy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Drobna
Drobna 14.07.2020, 10:43:30
  • -1
@fammemmanumbahone: no ja nie wiem... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Drobna - @fammemmanumbahone: no ja nie wiem... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_1594723404n3j8Md8pBtEjQNkd1jYnrn.jpg

Pobierz
Drobna
Drobna 14.07.2020, 14:50:27
  • -1
@kt13: no ja wszędzie to mówię, ja może jeszcze wkleję to:
Drobna - @kt13: no ja wszędzie to mówię, ja może jeszcze wkleję to:

źródło: comment_15947382259gEFxC9RyF8CuelRPPi0TJ.jpg

Pobierz
Drobna
Drobna 14.07.2020, 14:51:29
  • -1
@kt13: i to:
Drobna - @kt13: i to:

źródło: comment_15947382874EtMx0mkrfBKYvv9V8hTVn.jpg

Pobierz
Drobna
Drobna 14.07.2020, 14:52:22
  • -1
@kt13: Ten facet jest p----------y i groźny dla otoczenia.
Drobna
Drobna 14.07.2020, 15:07:03
  • -1
Drobna

źródło: comment_1594739221tFvL4C8vJM4wPWTx53Er8B.jpg

Pobierz
Drobna
Drobna 14.07.2020, 15:07:39
  • -1
@Drobna: Czy tak robi kochający włascicieL? "Tak, Nubia bierze udział w teledyskach czy reklamach też dzięki temu, że kogoś poznaliśmy przy drodze. Staram się, męczę ludzi. Mamy naprawdę dużo ofert przeróżnej współpracy. Najfajniej pracowało się z braćmi Collins, którzy w Wielkiej Brytanii zajmują się tuningiem najbardziej prestiżowych aut na świecie. Super goście. Robimy też wiele projektów ze sportowymi autami. Przewinęło się ich już tyle, że przestałem się nimi jarać. Maserati,

1354

Projekt PUMA - Nubia

Projekt PUMA - Nubia

Kolesiowi chcą zabrać pupila o którego dba i w ogóle. Uważają że zrobią to lepiej. Temu kotku chyba nigdzie indziej nie będzie lepiej. Wykop działaj! [FB]

crs333
z
facebook.com
dodany: 12.07.2020, 07:50:16
  • 168
  • #
    polska
  • #
    koty
Drobna
Drobna 12.07.2020, 11:22:39
  • 85
Koles ma nierowno pod sufitem. 1. Tygodniowa puma zostala zabrana od matki, tylko po to żeby koles zaspokoil jakąs egoistyczna wizje posiadania groznego kota, wiedząc że posidanie pumy w Polsce jest zabronione. 2. Ciagal ja na elektrycznej obroży na jakies szkolenia, głaskania przez obcych ludzi, pokazywania za kasę, własnemu kotu bym tego nie zrobiła a co dopiero dzikiemu zwierzakowi. 3. Pokazuje w sieci jakąś wolierę dla sów z pumą w środku, w
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 12.07.2020, 11:32:04
  • 32
@Xoniak: zoo w Poznaniu ma specjalne wybiegi dka zwierzaków z interwencji. Jako jedyne w Polsce. Wyłączone z ekspozycji. I nie, ta puma nie miała dobrych warunków. Trzymanie dzikiego kota w domu jest dla niego poniżające. To dzikie zwierze, dom to nie jego behawior. A ta woliera w której jej robił zdjecia jest w zupelnie innym miejscu. Prawdopodobnie robil jej tam tylko sweet focie. Po za tym jest za mała dla
Drobna
Drobna 12.07.2020, 11:43:32
  • 8
Kupowanie dzikich zwierząt po to żeby je trzymac w domu jest okrucieństwem i jest niemoralne. Żeby takiego kota oswoic trzeba najpierw go odebrac matce jeszcze ślepego, żeby zerwac z nią więź. Trzeba mu złamać psychikę. Ta puma nigdy sie nie czuła pumą, ma zaburzone postrzeganie własnej przynależności gatunkowej. A te filmiki z Nubią które pokazuje ten świr nie są słodkie, dla mnie są tragicznie smutne.. jak człowiek dla własnego egoizmu może złamać
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 12.07.2020, 11:47:16
  • 7
@TytusBombaHD: dokładnie. Dominował nad nią za pomocą elektrycznej obroży. No ale słodki kotek na zdjęciach...
Drobna
Drobna 12.07.2020, 12:22:57
  • 32
W skrócie: najemnik z Afganistanu prawdopodobnie z PTSD kupuje groźne zwierzę, odbierając tygodniowe ślepe kocie od matki. Łamie pumie psychikę, zamienia za pomocą elektrycznej obroży dzikie zwierzę w słodką przytulanke. Zarabia na niej kasę pokazując w internecie sweet focie z pumą i bierze pieniadze za jej głaskanie. Sąd słusznie wydaje wyrok, bo posiadanie pum jest nielegalne w Polsce. Zoo w Poznaniu jako jedyne w Polsce prowadzi azyl dla takich zwietząt. Koleś nie
  • 23
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Drobna
Drobna 12.07.2020, 12:33:35
  • 5
@Hissis: każde trzymanie dzikiego zwierzęcia w domu jest dla niego krzywdą. Dom to nie miejsce dla lwa. Zawsze trzeba mu złamac psychike. W naturze ten lew by tego człowieka zjadł. A po drugie lew w przeciwieństwie do pumy jest zwierzęciem stadnym. Ludzie trzymają dzikie koty w domu tylko dla własnego egoizmu.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 12:40:15
  • 8
@StalowyOjciec: bambinizm to jest gościu traktowanie zwierząt jakby były niedorozwiniętymi dziećmi. Znaj pojęcia które używasz. Psy są zwierzętami udomowionymi od tysięcy lat. Zmieniliśmy ich behawioryzm. Moze za parę tysiecy lat pumy tez beda udomowione, nie wiem, na razie są zwierzetami dzikimi. I tak, zwierzęta mają swoją dumę, a łamanie ich charakterów obojętnie czy w cyrkach czy w domu jest czymś naprawdę złym.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 12:50:34
  • 8
@Hissis: ok. Co innego ratowanie zwierzaków z cyrku a co innego specjalne kupowanie małych dzikich kociąt, żeby na nich zarabiać. Przypadek Nubii a przypadek tego pana to dwie zupełnie inne sprawy.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 12:56:51
  • 5
@MiKuna: będzie. Będzie miała swój wielki wybieg wyłaczony z ekspozycji. Zobacz sobie filmy z Zoo w Poznaniu o tygrysach i niedzwiedziach odebranych z cyrków. Nikt jej nie będzie targał na elektrycznej obroży na jakieś jarmarki. Obcy ludzie nie będą jej dotykać za kasę. Zoo to najlepsze co mozna dla niej zrobic. No chyba ze zbierzecie kase na wysłanie jej do jakiegos sanktuarium dla dzikich kotów. W Polsce takiego nie ma.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 13:02:04
  • 10
@Hissis: jakich? Czy ten pan też prowadza tego lwa na elektrycznej obroży po jarmarkach? Czy pozwala obcym ludziom dotykac tego lwa za kase? Po prostu uratowal go z cyrku i stara sie mu zapewnic najlepsze warunki. Chociaz i tak uwazam ze lepiej by mu bylo w jakims sanktuarium. No ale nie mozna miec wszystkiego.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 13:04:03
  • 5
@le1t00: a co to ma do sprawy pumy? W Polsce nie ma innego azylu dla dzikich kotów niz Poznań. Nikt jej gfzie indziej nie przyjmie.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 13:05:24
  • 7
@MiKuna: to gospodarstwo jest w i nym miejscu. Prawdopodobnie tam byly robione tylko fotografie. I nie, ta woliera to nie jest dobre miejsce dka pumy.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 13:54:31
  • 7
@MiKuna: nie jestem pumologiem. Ale nie jestem tez naiwną dziewczynką, wierzącą w magiczny związek człowieka z pumą. To wielki groźny drapieżnik a nie jednorożec. I to nie świat Harrego Pottera. Żeby zmusić dzikie zwierze do wykonywania rzeczy wbrew jego naturze, obojętnie czy to słoń, niedzwiedź czy puma trzeba go złamać. Najczęsciej fizycznym bólem. I tak tez zrobiono z Nubią. A nakręcanie filmików ze słodkim dzikim kotkiem powoduje że inne świry
Drobna
Drobna 12.07.2020, 13:57:23
  • 6
@wojna: tak będzie. Nikt go nie będzie targał na elektrycznej obroży po jarmarkach. Nie będzie przytulanką o złamanym charakterze. Bedzie miala duży wybieg wyłączony z ekspozycji. Zoo takie zapewnia zwier'akom z interwencji.
Drobna
Drobna 12.07.2020, 14:05:45
  • 5
@bojownik69: normalne. Syndrom stresu pourazowego. Często tacy ludzie po powrocie zamiast sie leczyc zajmuja sie niebezpiecznymi rzeczami albo otaczaja sie niebezpiecznymi zwiwrzętami. Kamil jest jak z podręcznika :(
Drobna
Drobna 12.07.2020, 14:23:12
  • 2
@bojownik69: a to juz nie do mnie pytanie. Z wojen na ogół wracają kalecy i wariaci....
Drobna
Drobna 12.07.2020, 14:25:53
  • 5
@cacum3: ale wiesz.. on tego kota kupil żeby podnieść swoje ego i żeby na nim zarabiać. To nie miało nic wspólnego z jakąś miłością do pum. Czysty ludzki egoizm i pazerność...
Drobna
Drobna 12.07.2020, 15:01:41
  • 2
@azbeston: nikt im tam nie kazał jechac. Najemnicy jadą na wojnę za kasę. Ale prawda. Większośc wraca z PTSD... powinni po kazdej misji leczyc sie u wojskowego psychologa bo inaczej kupują pumy...
Drobna
Drobna 12.07.2020, 16:25:56
  • 2
@Sash_a: Zespól Stresu Pourazowego
kamisan
kamisan
17.06.2020, 20:05:13
  • 0
Pytanie laika, zawsze miałam tylko jednego kota, chcę adoptować drugiego i moje pytanie brzmi: czy 2 koty będą potrzebować dwóch kuwet czy "pogodzą się" w jednej? #pytanie #koty
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Drobna
Drobna 17.06.2020, 20:54:12
  • 0
@kamisan: zależy od kotów :) ja mam 2 kocury i 1 kotkę. Mają jedną wielką kuwetę i nie kłócą się o nią, a wręcz czekają grzecznie w kolejce. ale były razem od małego i się dogadały. musisz poobserwować, na kocich grupach radzą, żeby każdy kot miał osobną kuwetę + 1, ja sobie tego nie wyobrażam u mnie w mieszkaniu. wystarczy ze wszędzie stoją pudełka kartonowe ;)
  • Odpowiedz

760

Efekt (braku) kosiarki

Efekt (braku) kosiarki

Ograniczenie koszenia to łatwy i bezkosztowy sposób na zwiększenie różnorodności roślin. Pociąga to za sobą łańcuch zdarzeń, gdyż bardziej różnorodna roślinność jest znacznie bogatszym źródłem pokarmu i schronień dla zapylaczy i wielu innych organizmów...

Lifelike
z
naukadlaprzyrody.pl
dodany: 16.06.2020, 16:32:00
  • 254
  • #
    nauka
  • #
    ochronasrodowiska
  • #
    globalneocieplenie
  • #
    klimat
  • #
    przyroda
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Drobna
Drobna 17.06.2020, 08:14:15
  • 2
@goracywidelec: tez to zauwazylam. Jak koszą trawy to ja sie duszę. Nawet leki nie ppmagają. W tym roku wyjątkowo trawy sa mało koszone i alergia jest ale delikatna i można ja kontrolować lekami. Cos w tym jest, może jak nie ścinaja traw to pyłki sobie owszem latają ale nie w takiej ilosci.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Strona 5 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 31.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 26.06.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking