Wpis z mikrobloga

@pogodny_mis65: Jakość, czystość, porządeczek ale kasy samoobsługowe są zbyt głośne i napastliwe w obu sieciach ¯\(ツ)/¯ Najlepszą samoobsługową w Polsce używałem w Empiku, nic do mnie nie mówiła, podobnie jak holenderskie - adekwatne tonalnie i przyjemne dla ucha komunikaty dźwiękowe wystarczają.
  • Odpowiedz
@pogodny_mis65 co ciekawe to mam wrażenie, że lidle w NL są dużo biedniejsze niż te w polszy, znacznie słabszy wybór, żadnego stoiska z tymi 'tygodniowymi' produktami jak np azjatyckie czy meksykańskie, skromnie krótko mówiąc. Byłem w kilku i wszędzie miałem podobne odczucia. Ciekaw jestem z czego to wynika.
  • Odpowiedz
@pogodny_mis65: Jedyny minus lidla to te zj*bane bramki właśnie. Nie mam obowiązki brania paragonu po zakupie, więc jakim cudem są one legalne? Dzisiaj mi jogurt upadł na ziemie i się cały rozwalił. Chciałem podnieść i umazałem na paragonie kod kreskowy i już nie mogłem zeskanować i wyjść. Ekspedientki z bólem serca mi otworzyły same bramkę i oczywiście spojrzenia były podejrzliwe jakbym złodziejem był.
  • Odpowiedz
Skanowanie paragonów przy kasie zawsze na plus


@pogodny_mis65: fajna mentalność niewolnika. Po bilecik na parkingu też biegasz? Za niedługo wprowadzą kauflandowy standard jeżdżenia wózkiem i skanowania wszystkiego na bieżąco, potem odkładania skanera i oczywiście odwożenia wózka. Obsługa już będzie tylko rozkładać towar, przyjmować dostawy i dłubać w nosie przy samoobsługowych.
  • Odpowiedz
@pogodny_mis65: niby tak ale jak zobaczyłem dzisiaj te pączki bez żadnej szyby gdzie każdy może sobie przyjść pomacać, napluć i odejść to mnie lekkie obrzydzenie wzięło. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
że też nikt nie poruszył jeszcze tematu j-----a polaków na cenach xd
ale który market dziś nas nie dyma…
  • Odpowiedz