Aktywne Wpisy
sprynek +62
Mam 10 lat doswiadczenia i mi sie wszystko NALEZY. Dlaczego te HRy mnie nie chca zatrudnić? CO TO ZA MAŁOLAT MNIE PRZESŁ#!$%@? NA ROZMOWIE?
PRACA W IT PRAWEM
Ahh ten LinkedIn xd
#it #pracbaza #praca #programista15k #ux #linkedin #rekrutacja #hr
PRACA W IT PRAWEM
Ahh ten LinkedIn xd
#it #pracbaza #praca #programista15k #ux #linkedin #rekrutacja #hr
Adamfabiarz +20
Na jednym forów motoryzacyjnych dostałem ,,gratulacje" w cudzysłowie, że kupiłem silnik litrowy 60 KM, a jeżdżę głównie w podróże (jazda miejska / aglomeracyjna odpowiada za max 20% moich przebiegów, z czego 1/4 poza moim miastem), z czego 80-90% tras (ponad 2/3 ogólnego przebiegu) robię na drogach szybkiego ruchu, gdzie pyrkam sobie na tempomacie 110-115 na prawym (i środkowym) pasie i w chwilowych porywach 116-120 na lewym.
Cóż...
Taki posiadałem budżet - 60
Cóż...
Taki posiadałem budżet - 60
- przy aktualnym natężeniu ruchu, jest możliwe jeszcze utrzymanie tej prędkości i płynna, prawie jednostajna jazda, zamiast ciągłe przyśpieszanie i hamowanie
- jest to prędkość przy której można jeździć przez większość roku przy różnych warunkach pogodowych (oprócz tych najbardziej skrajnych)
- testy spalania nie obejmują prędkości większych jak 130-131, a i to 130-131 tylko chwilowe, a zatem oprócz zwiększonego spalania związanego z prawami fizyki (większe opory, ale także wspomnianie częstsze hamowanie i przyśpieszanie), to samym producentom aut nie zależy, aby auto było ekonomiczne przy prędkościach 130+
- jedzie się łagodnie i przyjemnie, można porozmawiać z pasażerami, słuchać podcastu, audiobooka, muzyki, relaksować się, a nie jechać w ciągłym napięciu.
P.S. Aktualnie jeżdżę z prędkościami 110-115 w porywach pod 120, ale to aby jak najlepiej chronić mały silnik na gazie przed nadmiernym zużyciem, a także aby mieć większe oszczędności spalania. Nawet jeśli miałbym mocniejszy silnik w przyszłości i stać mnie było na większa spalanie, to i tak na co dzień na trasach nie przekraczałbym 125.
#samochody #motoryzacja #autostradypolska #autostrady #polskiedrogi #przemyslenia #fabia
Komentarz usunięty przez moderatora
@Adamfabiarz tak ci się tylko wydaje xd z lepszym samochodem zagapisz się na chwilę podczas przyspieszania a tu 180 i nawet nie będziesz czuł, że tak szybko jedziesz
@walokid Tak samo. Drogi szybkiego ruchu = autostrady + ekspresówki
@Adamfabiarz: i śmierć w oczach w tej skodzie ¯\(ツ)/¯
To se tak jeździj. Ale nie wyjeżdżaj na lewy pas i nie hamuj kogoś, kto jedzie szybciej bo ty będziesz pół roku wyprzedzał teraz albo w ogóle wyprzedzał powietrze.
@Adamfabiarz: tirem jeździłeś? Bo tirowcy tylko tak mówią.
W jakim celu? Praktycznie tak samo wolno jedziesz na obu pasach, a tylko przyblokujesz kogoś kto chce jechać szybciej bo twoje wyprzedzanie będzie trwało długo.
To chociaż tyle, że w lusterka patrzysz.
Zresztą #!$%@? mogą pisywać żale do konstruktora drogi - czemu w przypadku drogi ze sporym natężeniem ruchu na danej drodze nie ma środkowego pasa właśnie idealnego do poruszania się na nim z prędkościami 100-120 przy sporym natężeniu ruchu.
W każdym razie lewy pas to nie lawa dla tych jadących poniżej
@Adamfabiarz: ...i tu się kłaniają wady posiadania Skody Fabii do jazdy po autostradach ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Większość kompaktów jedzie sobie stabilnie i bez problemów choćby i 200-220km/h, nie wspominając już o autach segmentu D i wyżej.
@Adamfabiarz: masz gówniany samochód ze słabym silnikiem i słabymi hamulcami. Lepszy samochód jest stabilniejszy i ma krótszą drogę hamowania ze 180 niż fabia ze 120