Wpis z mikrobloga

Jak coś opie to każda część samolotu jest tak zrobiona żeby druga mogła ją zastąpić.


@NorthKoreaSpitFire: mało kto wie, ale dlatego właśnie samoloty mają dwa skrzydła ( ͡° ͜ʖ ͡°) A tak serio redundancja jest szeroko stosowana, ale "każda" to oczywiście przesada

załoga zlewczo informowała jaka jest sytuacja

wszyscy tylko chcieli wiedziec co właściwie sie dzieje


@setineq: mówisz że poinformowali o awarii, sami najprawdopodobniej więcej nie
  • Odpowiedz
@setineq: spróbuj się przełamać i jednak lecieć z rana. Ja ze 2 lata temu lądowałem awaryjnie przez dym w kokpicie i za 4h już siedziałem w następnym samolocie. Tak to sobie zrobisz blokadę na latanie.
  • Odpowiedz
hotel r2 bahia playa


@setineq: hotel fajny ale miejsce dość słabe, na wyspie znajdziesz dużo lepsze miejsca. Taki protip na kolejny raz żebyś nie zniechęcił się do wyspy bo jest zajebista.
  • Odpowiedz
@setineq: gdzies czytalem ze samoloty funkcjonują zupełnie normalnie na jednym silniku nawet jesli drugi padnie i ze sporo kilometrów można na nbez drugiego silnika zrobic. True?
  • Odpowiedz
nie poddawaj się, raczej dwa razy Ci się w życiu nie trafi, to jak w lotka wygrać taka akcja


@leeaxe: awarie samolotów to zdarzenia niezależne. To,, że kiedyś uczestniczyłeś nie zmienia prawdopodobieństwa, że nie wystąpisz znowu
  • Odpowiedz
Samolot przecież spokojnie może lecieć na jednym silniku tak naprawdę bez silnika też może wylądować jak ma prędkość więc jak widać nic się nie stało i były małe szanse na to.
  • Odpowiedz
-czy spokojnie wsiądziesz teraz na pokład samolotu? Nie xd


@setineq: jak doświadczenie czegoś takiego jest statystycznie mało prawdopodobne, to teraz w twoim przypadku jest to kwadrat tej wartości prawdopodobieństwa.
  • Odpowiedz