Wpis z mikrobloga

ENT to druga największą Polska linia lotnicza


@Andczej: No, a my przecież jesteśmy potęgą lotniczą ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wg raportów ULC (https://ulc.gov.pl/pl/statystyki-analizy/statystyki-i-analizy-rynku-transportu-lotniczego/3725-statystyki-wg-przewoznikow) przez ostatnie kilka lat mieliśmy całe trzy działające linie lotnicze, a w roku 2022 są ich aż dwie - LOT i Enter xD

Poza tym ja pije tylko do tego, że jeśli mała linia (25 samolotów? toż Buzz, stworzony przez Ryanaira tylko do
  • Odpowiedz
@rejestracjaniedziala: Nie ma co tutaj porównywać buzza bo to zupełnie inna sytuacja, tam kasa leci od spółki matki czyli od FR.

Zastanawiać się możesz, jeśli spełniają wymogi UE to oznacza że wszystko jest ok.
  • Odpowiedz
@Andczej: Porównuję Buzza, bo to na papierze też polska linia. Choć nie wiem dlaczego w raportach przewoźników ruchu regularnego jej nie ma (zakładam, że została ujęta jako Ryanair), a przewoźnikach czarterowych już jest.

Jeśli Boeing spełnia wymogi i UE i USA to znaczy, że MAXy były bezpieczne od początku, nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Andczej: Dlaczego "pseudo eksperta"? Nigdy nie nazywałem siebie ekspertem i nim w tym temacie nie jestem. Wiem natomiast, że Enter Air kupiło wyeksploatowane, stare maszyny, które non-stop od lat mają usterki, problemy techniczne. Była akcja jak zapach paliwa dotarł na pokład samolotu, czy sprawa tym razem z dymem na pokładzie teraz problemy z silnikiem, a oni dalej nic sobie z tego nie robią. Lecą po taniości i ryzykują życiem nieświadomych ludzi,
  • Odpowiedz
@manny24:

Kupilo


Nie kupilo

stare maszyny


W lotnictwie wiek nie jest wyznacznikiem

non-stop od lat mają usterki


Bzdura

pojęcia o samolotach


No właśnie widać że ty tego nie masz

Ja nikogo nie bronie, poprostu przedstawiasz typowo polskie januszowe gadanie. A swoją wiedzę właśnie przedstawiles powyżej.
  • Odpowiedz
@manny24: i kolejny raz potwierdzasz tylko jak małą masz wiedzę w tym temacie. Wiek nie jest wyznacznikiem ponieważ samoloty przechodzą ciężkie przeglądy i są rozbierane do zera, silniki także są rozbierane i wymieniane.

Rzućmy okien na FR24
BA 19 lat https://www.flightradar24.com/BAW23GL/2d23a3b2
LH 28 lat https://www.flightradar24.com/DLH887/2d23ab28
LH 25 lat https://www.flightradar24.com/DLH5CH/2d23de98
TUI 20 lat https://www.flightradar24.com/TUI9YJ/2d23e676
UAL 23 lata https://www.flightradar24.com/UAL47/2d23bd0f
CFG 29 lat https://www.flightradar24.com/CFG2162/2d239d95
AAL 21 lat https://www.flightradar24.com/AAL71/2d232e05

akurat FRA bo coś tam obserwuje
  • Odpowiedz
@Andczej: A ty dalej swoje, chociaż od początku pisałem, że nie jestem ekspertem od tych tematów, ale też nie daje sobie wmówić tych debilizmów, które tu wypisujesz. Super, że się robisz za eksperta i śledzisz loty online, ale mnie to jakoś mało obchodzi.
  • Odpowiedz
@manny24: nie, zwyczajnie nie umiesz zrozumieć że nie masz racji

że nie jestem ekspertem od tych tematów


to po co narzucasz swoją wersje skoro nie masz pojęcia o tym?
  • Odpowiedz