Mikroblog

Hej wszystkim.
Nie znam się na necie, ale widzę że ludzie zbierają na pieski i kotki i im się to udaje,
Ja proszę tylko o pomoc w odzyskaniu zdrowia.
Stąd założyłem zrzutkę którą sie niestety nikt nie interesuje. Zdjęcia są z okresu paru miesięcy, można zobaczyć jak choroba postępuje i jak wyglądała na początku.
Może tutaj złapię zasięgi.
Proszę się zapoznać:
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ostatnio był u mnie znajomy z którym się nie widziałem x lat, chłop chwilę po 12 w nocy wyszedł xD w tym tygodniu tez planuje wpaść, najpewniej w piątek. Gość lubi sobie wypić piwko, gadam z nim na Ty, ale ma 70 lat xD. Ostatnio pozwoliłem mu siedzieć tak długo i pić piwko, bo nie widzieliśmy się parę lat, ale jak teraz będzie podobna akcja, to koniec posiedzenia o 20 i u
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Lujdziarski trzeba było mu to powiedzieć a nie mi na nocnej więcej asertywności byku pozatym siedzenie do 00 co to za zła rzecz dziwny jakiś ty.. z fartem
  • Odpowiedz
Mam ogromną ochotę udać się do takiego senatorium na miesiąc, głównym celem ma być brak internetu oraz telewizji tam, bez żadnych używek tylko to muszą być luksusowe warunki, regularna dobra dieta, codziennie basen o godz 10 z sauna, siłownia, kort tenisowy, boisko piłkarskie, dookoła ma być las i najlepiej jakieś jezioro żeby móc iść na spacer i pływać też tam. Dostep do filmów oraz książek też. Ciekawe czy istnieją takie miejsca #
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Co myślicie o cursorze? Tak sobie vibe coduje i jest dobrze, zero fomo, czilerka. Jak za dawnych lat, kiedy szukało się rozwiązań errorów kodu php na stackoverflow. Nic się nie zmieniło, vibe dalej ten sam, tylko technologia bardziej przyjazna developerowi.
#webdev #ai #glazurnik #ide #it
lufa08 - Co myślicie o cursorze? Tak sobie vibe coduje i jest dobrze, zero fomo, czil...

źródło: image

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

riszercz, dlaczego trzeba sie rozeznac w kazdym temacie zanim sie zdecydujemy cos kupic ?
mam air-fryera od tefala, matka ma bieda wersje z silvercresta
to po prostu grzalka z komora i dla 'wygody' jest kilka wbudowanych programow z ktorych kazdy musisz lekko przestawic za kazdym razem - dodac odjac minuty lub temperature
czesto jest tak ze w przepisie nawet pisza zeby w polowie czasu przemieszac to co smazymy lub odwrocic
tefal - raczka jest przyspawana do
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Besalama: teraz to niepopularna opinia, ale za kilka lat ludzie będą go wspominać jako wybawiciela. Od niego zacznie się złota epoka dla świata Zachodu, a przynajmniej USA.
  • Odpowiedz
A może rezygnuje z takiego wizerunku jaki znamy i teraz będzie zawodnikiem? Wielokrotnie mówił o tym, ze odrzuca oferty, bo zajmuje się czymś innym.

#primemma
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@spiewana-pilka-nozna: czyli jeszcze niedawno "nie będę walczył bo to co robię daje spoko kasę", a teraz "odchodzę i już, a pieniadze nie sa już tak duże jak kiedyś"? Kupy się nie trzyma mi to.
  • Odpowiedz
Ja pierdzielę, jakie to prawo jest p------e.
Odziedziczyłem 8 ha ziemi i nie mogę nic z tym zrobić bo miasto wyznaczyło tam 20 lat temu plany zagospodarowania, a w tym momencie jest tam las.
Przynajmniej mam prywatną miejscówkę na zbieranie grzybów.

#prawo #zalesie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Woyteq: Wysyłałem pismo i dostałem odmowę ale rozmawiałem z prawnikiem i powiedział, że sądowo mogę żądać odszkodowania od miasta za to, że wyznaczyli takie plany i ich nie zrealizowali. Miasto może sobie tak czy inaczej przedłużyć te plany ale odszkodowanie mi się ponoć należy.
  • Odpowiedz
jakie to prawo jest p------e.


@nocne_zwidy: Z jednej strony tak, ale jest druga strona. Jak żyłoby ci się w państwie, gdzie połowy dróg nie ma, bo nie sposób nikogo wywłaszczyć?
Albo w domku na łonie natury, gdzie za płotem ktoś buduje wysypisko śmieci, bo „moje i tylko ja decyduję”.
  • Odpowiedz
#wojna gloryfikowanie reżimu w Iranie (nie Irańczyków - pisze to dla tych najbardziej zakutych łbów), negowanie istnienia covid-19 i walka ze "śmiercionką" (tu z kolei zakute łby zrozumieją), atakowanie Wołyniem Ukrainy i sprzyjanie terrorystycznej rosji, nienawiść do Niemców, kraju z którym gospodarczo jestesmy najbardziej powiazani.
Czy ktoś weryfikował czy te wszystkie defakacje wychodziły z tych samych kont?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@jast: tak, budowa nordstream o tym swiadczy i bierność na poczatku wojny.
Chodzi o nienawiśc z automatu, taką jak do Tuska, prymitywny instynkt. Wszystko co wyżej to tematy do dyskusji, ale demokracja dała prawo glosu i swobodnej wypowiedzi i cholota wrzeszczy.
  • Odpowiedz
Pretorianie to wyjątkowe gnidy, z odrazą słuchałam o tych łobuzach, ale uszu nie można było oderwać.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pokazałem zwiastun mojej 9-letniej córce, wielkiej fance, książki przeczytane po 2x, audiobooki w aucie na okrągło, filmy zna na pamięć. Zatrzymywałem specjalnie na każdej postaci, którą trzeba było wyłapać: Malfoy, Olivander...
- A to jest nowy Snape.
- ??
- No tak, to jest Snape.
- To są jakieś żarty!

Dawno
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Iran od rana ostro n--------a wszystkich xD, Hezbollah od północy, zginął kolejny żymiański żołnierz.

W centrum Izraela rozległ się czwarty sygnał alarmowy w ciągu dwóch godzin, podczas gdy Iran wystrzelił kolejne rakiety


https://www.haaretz.com/israel-news/israel-security/2026-03-26/ty-article-live/wall-street-journal-trump-tells-aides-to-wrap-up-iran-conflict-in-coming-weeks/0000019d-281c-d77a-a7ff-fffcacd50000?liveBlogItemId=862923032#862923032

#wojna #izrael #usa #iran
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach