Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko263
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
weerwer
weerwer

weerwer

Dołączył 5 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 12293
  • Znaleziska 4719
  • Mikroblog 7574
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 6

4657

TVP nie zauważyła półmilionowej demonstracji w centrum Warszawy

TVP nie zauważyła półmilionowej demonstracji w centrum Warszawy

TVP Info jako jedyna z głównych stacji informacyjnych nie pokazała marszu zorganizowanego przez opozycję w Warszawie, skupiła się na rocznicy obalenia rządu Jana Olszewskiego. Za to dziennikarze TVP Info na Twitterze krytycznie komentują manifestację.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 04.06.2023, 14:39:28
  • 602
  • #
    tvpis
weerwer
weerwer
weerwer 04.06.2023, 19:21:59 via Wykop
  • 3
@Drzepetto: Propozycje?
A.....a
konto usunięte 24.05.2023, 04:28:52
  • 105
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 24.05.2023, 15:02:34 via Wykop
  • 0
@ApuApustaja: Ale o co chodzi?
  • Odpowiedz
A.....a
konto usunięte 22.05.2023, 14:40:47
  • 26
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 68
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 22.05.2023, 17:22:29 via Wykop
  • 0
@ApuApustaja: Powiedz to Putinowi.
  • Odpowiedz

437

Bandyterka czy ochrona własności? Tak eksmitują "dzikich lokatorów"

Bandyterka czy ochrona własności? Tak eksmitują "dzikich lokatorów"

Przedstawiciele firm, które "przejmują" kompetencje organów państwowych i eksmitują lokatorów mówią, że tak naprawdę są dla prawowitych właścicieli nieruchomości ostatnią deską ratunku. Twierdzą, że ich działania polegają w gruncie rzeczy na negocjacjach.

Kolekcjoner_dusz
z
polsatnews.pl
dodany: 30.04.2023, 15:22:45
  • 286
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    wydarzenia
weerwer
weerwer
weerwer 30.04.2023, 18:15:03 via Wykop
  • 17
@Pavulon12345: Już nie. Od dawna.
weerwer
weerwer
weerwer 30.04.2023, 18:16:35 via Wykop
  • 5
@mietkomietko: Co zrobisz, gdy przestaną być kulturalni?
A.....a
konto usunięte 02.04.2023, 16:09:40
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 02.04.2023, 17:56:30 via Wykop
  • 0
@ApuApustaja: Na czym polegają wielkie możliwości Rosji?
  • Odpowiedz
weerwer
weerwer
weerwer 02.04.2023, 18:16:26 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
A.....n
A.....n
konto usunięte 02.04.2023, 08:12:04
  • 60
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 81
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 02.04.2023, 10:16:24 via Wykop
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
weerwer
weerwer
weerwer 02.04.2023, 10:41:52 via Wykop
  • 5
@Aquamen: Znowu genialny człowiek bezbronny niczym dziecko wobec okoliczności. Bez władzy świeckiej nic nie mógł zrobić. Nawet zawiadomić tej władzy o przestępstwie. Tylko przenosić do innej prawie itp.. Żałosne tłumaczenie.
  • Odpowiedz
weerwer
weerwer
weerwer 02.04.2023, 11:04:55 via Wykop
  • 0
@Aquamen: Jurysdykcja. Znasz taki termin?
  • Odpowiedz
escapartelamuerte
escapartelamuerte
08.03.2023, 12:11:23
  • 1135
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 08.03.2023, 20:24:26 via Wykop
  • 0
@ApuApustaja: @ApuApustaja Jakich?
  • Odpowiedz
weerwer
weerwer
weerwer 08.03.2023, 20:48:07 via Wykop
  • 0
Widzę, że osobiście znałeś zmarłego.
  • Odpowiedz
omeprazol
omeprazol
omeprazol
07.03.2023, 19:15:32
  • 1403
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 07.03.2023, 23:01:10 via Wykop
  • 24
@ery78: Grube odklejenie u Ciebie.
  • Odpowiedz
weerwer
weerwer
weerwer 05.02.2023, 18:52:12
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Onkosfera
Onkosfera
28.01.2023, 12:44:34
  • 97
Podwórko na poznańskich Jeżycach. Toi toi dla ekipy remontującej klatki, rozświetlony jesiennym słońcem. #malujzwykopem #malarstwo #rysujzwykopem #tworczoscwlasna #sztuka #poznan
Obrazek jeszcze nie jest skończony, jak widać samochody zaparkowane na klepisku jeszcze nie dopracowane, ale jakoś nie mogłam wytrzymać w samotności mej pracowni i musiałam się tym stanem pośrednim pracy z kimś podzielić
Onkosfera - Podwórko na poznańskich Jeżycach. Toi toi dla ekipy remontującej klatki, ...

źródło: IMG_20230127_145346

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 29.01.2023, 00:23:33 via Wykop
  • 1
@Onkosfera: Przecież to jeden z wielu równie dobrych ????
  • Odpowiedz

800

Prokuratura oskarża D. Tuska i grozi mu do 10 lat

Pokaż treści 18+

Prokuratura oskarża D. Tuska i grozi mu do 10 lat

Czy Donald Tusk, lider Platformy Obywatelskiej, zamierzał przemocą usunąć prezesa Narodowego Banku Polskiego? PIS chce za wszelką cenę wyeliminować Tuska z wyborów, Można Tuska nie lubić ale PIS zaczyna stosować metody walki politycznej takie jak Hitler w 1933 roku po objęciu władzy.

engels
z
tvn24.pl
dodany: 13.01.2023, 17:12:58
  • 194
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    podludzie
weerwer
weerwer
weerwer 14.01.2023, 12:14:26
  • 9
@mariolankak: Jedno mnie zastanawia. Atakujesz Tuska, bo zły, sprzedajny itp.. A co z Kaczyńskim? Przecież on powiedział znacznie gorsze rzeczy, poobrażał połowę Polaków, ma wyraźne zapędy autorytarne. I nic? Tylko o totslnej opozycji prawisz? Co to w ogóle oznacza: totalna?
weerwer
weerwer
weerwer 14.01.2023, 23:13:13
  • -2
@mariolankak: Wydaje mi się, że pamiętam momenty, gdy opozycja popierała pis. Natomiast kojarzę, że pis będąc w opozycji głosował przeciw rządowi nawet, gdy godziło to w interes państwa.

408

Zadał komorniczce 40 ciosów nożem. Zarzuty dla 42-latka

Pokaż treści 18+

Zadał komorniczce 40 ciosów nożem. Zarzuty dla 42-latka

40 ciosów zadał nożem mężczyzna, który zaatakowała w piątek komorniczkę w Łukowie na Lubelszczyźnie. 42-latek usłyszał pięć zarzutów - m.in. zabójstwa i usiłowania zabójstwa. Jak ustalił reporter RMF FM, mężczyzna nie miał długów wobec komiorniczki, którą zaatakował.

kasza332
z
rmf24.pl
dodany: 21.11.2022, 09:51:28
  • 295
  • #
    polska
  • #
    kryminalne
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
weerwer
weerwer
weerwer 21.11.2022, 22:45:36
  • 30
@tas2000: Masowo? To podawaj te przykłady. Chociaż z dziesięć z ostatniego roku.
weerwer
weerwer
weerwer 21.11.2022, 22:46:29
  • -1
@Jechanka: Byś pomyślał, nim napiszesz.
weerwer
weerwer
weerwer 21.11.2022, 22:47:15
  • 22
@PentaIks: Nie, postarać się spłacić długi.
weerwer
weerwer
weerwer 21.11.2022, 22:52:07
  • 19
@PentaIks: To inflacja uprawnia do zabijania?
weerwer
weerwer
weerwer 21.11.2022, 23:04:02
  • 26
@tas2000: Akurat bardzo dobrze wiem, jak to wygląda. Promile...Dobre. Widać, że kierujesz się tzw. chłopskim rozumem i swoje wiesz. I nic Cię nie przekona, bo tak.
weerwer
weerwer
weerwer 21.11.2022, 23:07:27
  • 16
@PentaIks: Wg. Twojego pierwszego komentarza uprawnia. Napisałeś, że właściwie zabił w obronie własnej przed...spłatą długów? Co za pokrętna logika.
weerwer
weerwer
weerwer 22.11.2022, 15:48:00
  • 0
@PentaIks: Idiota z Ciebie.
weerwer
weerwer
weerwer 22.11.2022, 15:49:50
  • 0
@tas2000: Zapewniam, że moja wiedza jest większa od Twojej. A i tak nic nie tłumaczy zabójstwa. Czy masz inne zdanie?
weerwer
weerwer
weerwer 22.11.2022, 15:52:27
  • 0
@bleblebator: Po prostu mierzysz innych swą miarą. Ale widzisz...nie każdy jest słaby wobec pieniędzy.
weerwer
weerwer
weerwer 22.11.2022, 15:54:38
  • 0
@Jechanka: Pewnie. Wszystko jest możliwe. Jak by tu jeszcze wybielić mordercę? Każdego wybielasz ?

354

Zapadająca noc nad frontowym miastem Bahmut

Pokaż treści 18+

Zapadająca noc nad frontowym miastem Bahmut

Miasto stało się Verdun naszych czasów, istną maszynką do miasta. Na przedmieściach miasta zgineły tysiące rosjan a miasto codziennie od wielu miesięcy jest ostrzeliwane. Pomimo iż miasto nie jest ważnym celem strategicznym to rosjanie za wszelką cene próbują je zdobyć.

Noveris
z
streamable.com
dodany: 19.11.2022, 21:39:17
  • 64
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
weerwer
weerwer
weerwer 20.11.2022, 09:11:46
  • -1
@tomasz-figiel: Byłeś tam?

561

Nie żyje komornik zaatakowana przez nożownika

Pokaż treści 18+

Nie żyje komornik zaatakowana przez nożownika

42-letni mężczyzna zaatakował nożem 44-letnią komornik i pracownika kancelarii komorniczej w Łukowie na Lubelszczyźnie. Wezwana na miejsce policja musiała użyć broni. Komornik zmarła.

yaberfoot
z
rmf24.pl
dodany: 18.11.2022, 17:11:06
  • 411
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    komornik
  • #
    kryminalne
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:34:21
  • 3
@marpic: Pieprzenie. Tak to można powiedzieć o każdym zawodzie, że został zniszczony. Faktem jest, że u nas jest kult biednego dłużnika, który jest rozgrzeszany ze wszystkiego, także z cwaniactwa, agresji, przemocy.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:36:08
  • 5
@Chicane: Z pewnością takich spraw były miliony a każdy komornik to złodziej i bandyta, który męczy biednego dłużnika nie wiadomo z jakiej przyczyny, co?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:44:34
  • 5
@maciekalien: Jesteś nad wyraz prymitywny. Szczycisz się swoją niewiedzą, obnosisz się ze swoimi prostackimi prawdami objawonymi. Mogłeś milczeć. Ale nie wykorzystałeś okazji.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:46:25
  • 2
@1serwa: Serio znasz? Chyba z tabloidów i plotkarskich serwisów. To powiem wprost, g---o wiesz.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:48:17
  • 6
@stellarator: Ilu?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:49:09
  • 20
@Gatts19: A to nie dłużnicy często dorabiają się na krzywdzie innych?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:49:42
  • 0
@BohunChleba: No. A mogłeś milczeć...
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:51:24
  • 3
@maciekalien: Tak, jak sądziłem. Prymityw i głupek. Twoje zdanie też nikogo nie obchodzi.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:53:26
  • 1
@4ntymateria: Masz prawidłowe, bolszewickie podejście. Jak ma, to pewnie ukradł. Ty też pewnie, wszystko co masz, ukradłeś? Bo innej możliwości nie ma.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:54:21
  • -3
@maciekalien: Już nie. Może chociaż Ci śmierdzi trochę.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:56:00
  • -3
@elniks: Czyli winny komornik a nie wierzyciel? Na barier z logiką jesteś.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:58:02
  • 3
@czz2: Żyjesz medialną przeszłością.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:58:52
  • 4
@czz2: A gdzie w tym wina komornika?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 19:59:59
  • -2
@lavinka: Bo tych willi nie ma:).
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:01:24
  • 0
@darth_invader: Mocne porównanie. Takie z d--y.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:02:09
  • 6
@czz2: U komornika jak w więzieniu. Wszyscy dłużnicy to niewinne ofiary.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:04:07
  • 0
@Gatts19: Nie do końca się zgodzę ze znakiem równości.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:07:57
  • 1
@elniks: Nic nie wiesz o egzekucji a wymądrzasz się. To Ty nie doczytałeś pism od komornika. Tam jak byk zawsze napisane, że możesz wnosić środki odwoławcze ale to nie wstrzymuje egzekucji. Egzekucja, by była skuteczna, musi być szybka. Ale co tam tłumaczyć, gdy tu każdy ma minimum doktorat z prawa:).
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:09:15
  • -1
@4ntymateria: Słuszna linia:).
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:19:46
  • -1
@elniks: Bardzo możliwe. Egzekucja rzadko jest mocną stroną radców.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:33:40
  • 2
@brodatykarzel: Masz dobry nick. Sam jesteś podludziem i karłem moralnym. Na szczęście wykonujesz świetny zawód.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 20:35:18
  • 1
@APOSTEL: P----------o teraz czy już tak od dłuższego czasu?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:37:21
  • -3
@malaks: W oparciu o co takie tezy stawiasz?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:37:49
  • 4
@StanislawAniol: Nie rozwijaj.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:41:36
  • -2
@Karl000s: Jak to dobrze, że na wszystkim się znasz, by wydawać wyroki. Choć czasem pism nie rozumiesz:).
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:43:02
  • 0
@chrisx: Czerwony kapturek. Może jeszcze sierotka Marysia? Puknij się w łeb, zanim napiszesz.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:43:27
  • -1
@zpue: Nijak.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:47:59
  • -2
@za017: A kto działa wg. własnego widzimisię?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:54:50
  • 0
@bolekone: 17%? Już po tym widać, że p--------z jak potłuczony.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 22:56:35
  • 0
@deamon: Masz niezły system we łbie. Dobrze, że nie zostaniesz komornikiem. Do tej pracy nie nadają się ludzie z teoriami spiskowymi we łbie.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 23:03:49
  • 0
@marpic: Wiesz co? Zostań już za granicą. Nie wiesz wiele, a się wymądrzasz. W Polsce dłużnicy mają się dobrze. System jest nastawiony na ich wspieranie.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 23:06:17
  • 2
@deamon: A do jakiej kasty Ty należysz? Obrażasz, bo tak łatwo upuścić swoją frustrację?
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 23:08:45
  • 0
@Vogozuse: Niewiele się zmieniło. To prawda.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 23:20:19
  • -5
@Karl000s: A jesteś pewny, że nie byłeś dłużnikiem? Bo zacytowałeś postanowienie o kosztach. Od wielu lat na tytułach wykonawczych są pesele. Komornik nie ma wątpliwości o kogo chodzi.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 23:23:31
  • -2
@za017: Oczywiście. Historia sprzed lat, sprzed zmiany przepisów.
weerwer
weerwer
weerwer 18.11.2022, 23:56:01
  • 3
@medusa60: Nie znasz się po prostu.
weerwer
weerwer
weerwer 19.11.2022, 06:58:05
  • 1
@bolekone: Opłata wynosi 10% kwoty przekazanej wierzycielowi. Oplaty nie pobiera się od wyegzekwowanych kosztów zastępstwa w postępowaniu egzekucyjnym i kosztów samej egzekucji. Dłużnika obciążają jeszcze wydatki gotówkowe (np. koszty korespondencji) ale to już konkretna kwota nie procent. Więc te 17% wziąłeś z d--y. Jakie extra działanie? Coś wiesz ale nie wszystko. Doczytaj w ukk i się wtedy wymądrzaj.
weerwer
weerwer
weerwer 19.11.2022, 07:04:03
  • 4
@medusa60: Oczywiście, żeby zajął. Ale dopiero po zasądzeniu kwoty przez sąd. I nie chodzi tu o bezrefleksyjność. Po prostu komornik nie może wchodzić w kompetencje sądu, bo inaczej byłby b----l, gdyby każdy mógł podważać orzeczenia sądu, interpretować je, dyskutować z nimi. Wyobraź sobie taką sytuację. To byłaby anarchia. Wygrywasz w sądzie ale nie wiesz, jak orzeknie później komornik?
weerwer
weerwer
weerwer 19.11.2022, 07:32:40
  • 1
@bolekone: Koszt dla komornika? Jeśli chodzi Ci o koszt wykonanej pracy to tak. Bo opłaty za informacje idą do zus, urzędów skarbowych itp.. Komornik ma z tego tylko robotę i 0 zł. Tak więc wymądrzasz się. Nie wiesz a pieprzysz bzdury.

1514

Wychowawczyni wystawiła Filipa na środek i zapytała uczniów, co do niego mają

Pokaż treści 18+

Wychowawczyni wystawiła Filipa na środek i zapytała uczniów, co do niego mają

Po tej sytuacji klasa robiła mu codziennie "urodziny" - otaczali go kółkiem i śpiewali sto lat. Codziennie. Między innymi tak wyglądało rozwiązywanie problemu gnębienia w obornickiej szkole. 16-letni Filip popełnił samobójstwo. A jego "koledzy" i ich rodzice nie mieli odwagi porozmawiać przed kamerą

sildenafil
z
wprost.pl
dodany: 10.11.2022, 12:46:54
  • 412
  • #
    polska
  • #
    szkola
  • #
    poznan
  • #
    depresja
  • #
    samobojstwo
weerwer
weerwer
weerwer 10.11.2022, 14:58:26
  • 1
@4ntymateria: Ciebie stresowo nie nauczono ortografii. O empatii nie piszę, bo pewnie nie rozumiesz, co to słowo znaczy.

768

Udany atak na polskich komorników

Udany atak na polskich komorników

Ktoś wysłał komornikom fałszywą wiadomość e-mail i wyłudził od nich hasła do portalu Krajowej Rady Komorniczej. (...) Osoby, które zdecydowały się przystąpić do tych licytacji, zgodnie z wymogami musiały wpłacić wadium. Problem w tym, że podane konto bankowe należało do złodzieja.

konto usunięte
z
niebezpiecznik.pl
dodany: 28.10.2022, 10:15:03
  • 152
  • #
    polska
  • #
    komornik
  • #
    niebezpiecznik
  • #
    hakerzy
  • #
    cyberbezpieczenstwo
  • #
    bezpieczenstwo
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 14:38:21
  • -1
@gundis24: O co byś pozwał?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 14:39:57
  • -1
@mocten: Ciekawa koncepcja. Odszkodowanie od zaatakowanego a nie atakującego.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 14:42:25
  • 0
@wykopadminswankers: A z czyjego?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 14:43:18
  • 0
@wykopadminswankers: Ja tak.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 15:06:33
  • 0
@mocten: Strona z licytacjami nie należy do konkretnych komorników. To po pierwsze. Poza tym w podanym przez Ciebie przykładzie, straty by nie poniósł ani bank (nie wypłacił pieniędzy) ani klient (po reklamacji jego konto by nie zmieniło stanu).
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 17:33:10
  • 6
@Jarzmo: Człowiek, który kupuje na licytacji to złodziej?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 17:56:35
  • -1
@macfan-pl: Ale co tak? Przecież wiadomo, że kupujący nie jest adminem. Kto tu jest złodziejem?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 17:57:01
  • 4
@monster-erni: Spoko, gdyby komornikowi wyczyścił? Czemu?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:00:39
  • 1
@mocten: Nie pisałeś wcześniej o podmieniającym. W Twym przykładzie bank traci, złodziej zyskuje ale to bank ma jeszcze wypłacić odszkodowanie klientowi, choć ten nic nie stracił.
A więc ewentualnie to zarządca KRK ma płacić odszkodowanie? Czy konkretny komornik?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:07:23
  • 3
@monster-erni: Zajmujesz się prawem, więc pewnie wiesz, że obecnie praktycznie niemożliwym jest zajęcie mienia, które nie należy do dłużnika. A i z należącym jest problem:). Tak czy siak popieranie kradzieży jest niemoralne.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:07:55
  • 1
@macfan-pl: Komu?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:12:05
  • 1
@mocten: Oczywiste do momentu uwzględnienia reklamacji. A potem?
W KRK są komornicy ale zdaje się, że to odrebny podmiot prawny. Więc jego odpowiedzialność jest odrębna od odpowiedzialności komorników.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:17:20
  • 2
@macfan-pl: Phi, obrażać to łatwo w internecie. Masz w ogóle powody, by tak obrażać? Ty należysz do grupy zawodowej składającej się w 100% z aniołków?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:21:51
  • 1
@mocten: Oczywiście, że nie. Uważasz zawsze rozmówcę za głupszego?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:25:07
  • 2
@monster-erni: A co? Dzieci same te rzeczy sobie kupiły? Za własne pieniądze? To, że jakaś rzecz jest w danym pokoju mieszkania, w którym mieszka dłużnik, nie znaczy, że nie jest własnością dłużnika. Jeszcze napisz, że komornik to sprzedał.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:26:46
  • 2
@macfan-pl: Znasz któregoś osobiście? Chyba tak, bo napisałaś o 99%. To będzie jakieś prawie 2000 komorników. Nieźle.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:30:41
  • 1
@marqsk: Jest to ciekawe zagadnienie. Można by przyjąć odpowiedzialność cywilną komornika, za którego odszkodowanie płaci ubezpieczyciel, s on ma z kolei prawo do zaspokojenia się w stosunku do sprawcy.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:35:47
  • 3
@monster-erni: Mocne słowa. Po to zostały skonstruowane przepisy, by nie było tak, że dłużnika nie jest nic. Wszystko jest dzieci, rodziców, rodzeństwa, znajomych. Są środki do wykazania swej własności. Popierasz cwaniactwo i nieoddawanie długów? W 2020 roku o----------ś ojca, że doprowadził do takiej sytuacji swoimi długami? Ale co? Komornik sprzedał? Ojciec dzieci spłacił długi?
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:36:50
  • 1
@marqsk: Ciekawe, czy tu ktoś stracił pieniądze.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 18:43:51
  • 1
@monster-erni: Ale właśnie to tak działa, że jak co, to nic nie jest dłużnika. Przynajmniej można wtedy zająć czynsz najmu, skoro dłużnik nie spłaca długów. Widzę, że nie odpowiadasz na pytania:). T
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 19:01:45
  • 0
@mocten: Chodziło mi o sytuację, gdy reklamavjs zostaje uwzględniona a zarazem jest roszczenie odszkodowawcze. Taka hipotetyczna sytuacja.
weerwer
weerwer
weerwer 28.10.2022, 19:17:33
  • -2
@monster-erni: Takie prawo. Jak tu ustalić, co jest czyje? Na gębę? A pytania dotyczą? Bo obrażasz komorników a o dłużnikach (znanych Ci osobiście) nie masz nic do powiedzenia?
weerwer
weerwer
weerwer 29.10.2022, 05:51:38
  • 0
@monster-erni: Serio prawo własności rozpoznajesz po wpisie w komputerze? Ale użytkownik to coś innego niż właściciel, wiesz? Widzę, że popierasz cwaniactwo, nieoddawanie długów (Twój brak odpowiedzi, czy potępiłeś ojca dzieci, którym komornik zajmował rzeczy, jest sam w sobie odpowiedzią). Jak masz dłużników, to jak od nich ściągasz długi? Prosisz do upadłego?
weerwer
weerwer
weerwer 29.10.2022, 05:59:04
  • 1
@monster-erni: Widzę, że raz dziadek i Ty, raz znajomy i jego dzieci, raz znajomi najemcy. Przykłady sypiesz jak z rękawa. Miałeś umowę najmu z dziadkiem? Czy na gębę wszystko? Chyba nie znasz pojęcia przekroczenia uprawnień. Zły byłeś na dziadka, że Ci na kark sprowadził komornika?
weerwer
weerwer
weerwer 30.10.2022, 00:34:47
  • 0
@monster-erni: Umowa winna być w takim wypadku dobrze skonstruowana. A co do zajmowania, to jest kwestia tego, że trudno ustalać tylko na gębę, co jest kogo. Czyli co wg. Ciebie komornik miał zajmować? To, co mu wskaże dłużnik? A jak dłużnik kłamie, to co ma robić komornik? I jak ma wierzyciel odzyskać pieniądze? Bo w końcu to o to chodzi. Żeby wierzyciel odzyskał pieniądze. Nie komornik. Jak Ty byś odzyskał
weerwer
weerwer
weerwer 30.10.2022, 00:39:18
  • -1
@macfan-pl: To źle przypuszczasz. Bardzo. Ale jak widać, nie przeszkadza Ci to nazywać kogoś k-----i. Jak się opierasz na swoich przypuszczeniach i kogoś obrażasz, to coś z Tobą głęboko nie tak.
weerwer
weerwer
weerwer 30.10.2022, 10:18:23
  • 0
@monster-erni: Ty chyba nie wiesz, jakie potrafią być sytuacje w życiu. Jak byś pożyczył 9 tys. zł bez zabezpieczenia i Ci ktoś nie oddał, raczej byś chciał, by komornik je odzyskał i nie wierzył na gębę, co jest czyje w mieszkaniu dłużnika, co?
weerwer
weerwer
weerwer 30.10.2022, 10:20:16
  • 0
@monster-erni: Tak czy siak, nazywanie ludzi k-----i, gnidami, jest poniżej pewnego poziomu. Zwłaszcza, gdy jest to generalizowanie. Ale przecież tak najprościej podbudować swoje poczucie wartosci.
weerwer
weerwer
weerwer 30.10.2022, 10:32:54
  • 0
@monster-erni: To niech ten dłużnik ochroni dzieci przed takimi sytuacjami i już. Czy też inne osoby. Dogada się z wierzycielem, podejmie spłatę w miarę możliwości. A nie, jak często bywa, chowa głowę w piasek, oszukuje, zasłania się bliskimi (nawet dziećmi).
weerwer
weerwer
weerwer 30.10.2022, 11:46:45
  • 0
@monster-erni: Ale wiesz, że dysponentem postępowania jest wierzyciel? Czasem on chce, by było szybko, ostro i skutecznie. Wtedy komornik nie ma nic do gadania.
weerwer
weerwer
weerwer 31.10.2022, 17:52:27
  • 0
@monster-erni: Rozumiem. Ale to pewnie miałeś możliwość rozmowy z komornikiem, przejrzenia akt. I może chociaż trochę liznąłeś pracy komorrnika, choć pewnie powierzchownie.
weerwer
weerwer
weerwer 31.10.2022, 17:53:30
  • 0
@macfan-pl: Strona przeciwna? A kto to?
weerwer
weerwer
weerwer 31.10.2022, 19:16:21
  • 0
@monster-erni: Z autyzmem to wg. mnie referendarz w księgach wieczystych. Zero kontaktu z petentami a potrzebna dokładność i formalizm.
weerwer
weerwer
weerwer 31.10.2022, 22:51:51
  • 0
@monster-erni: Więc szkoda, że w to nie poszedłeś.
skrzek11
skrzek11
23.10.2022, 13:19:36
  • 423
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 117
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 23.10.2022, 17:14:59
  • 0
@skrzek11: Jesli miałaby być aborcja prawna to tylko pod pewnymi warunkami. Przed pójściem do łóżka mężczyzna by musiał złożyć kobiecie na piśmie oświadczenie, że chce/nie chce spłodzić dziecko (aby po ewentualnym spłodzeniu nie stwierdził, że zmienił zdanie i chciał ale teraz już nie i nara). W przypadku, gdy nie chce, musiałby zadbać o swoją antykoncepcję (wówczas oczywiście do prawnej aborcji prawdopodobnie by nie doszło, chyba że na skutek nieszczęśliwego przypadku,
  • Odpowiedz
Savage2999
Savage2999
Savage2999
18.10.2022, 07:48:25
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

weerwer
weerwer
weerwer 18.10.2022, 17:04:06
  • 1
@sierpien22: Chyba odpuścił, żeby nie dawać Miśkowi paliwa. Misiek bez walki uschnie i skońcxy w zapomnieniu.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >
  • Poznań

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 15.05.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 29.03.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking