Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko312
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

thepixel
thepixel

thepixel

Dołączył 6 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6191
  • Znaleziska 1095
  • Mikroblog 5096
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 27
k.....w
k.....w
konto usunięte 17.10.2019, 11:05:06 via iOS
  • 33
big mac za euro xD
#niemcy
k.....w - big mac za euro xD
#niemcy

źródło: comment_5cvi2fIRoqB6qMhflmXmckIGK9jXzaGW.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 17.10.2019, 17:50:01
  • 0
Dyskusja długa, może trochę pomogę faktami.

You would need around 2,303.52€ (9,879.72zł) in Warsaw to maintain the same standard of life that you can have with 3,500.00€ in Berlin (assuming you rent in both cities). This calculation uses our Cost of Living Plus Rent Index to compare cost of living. This assumes net earnings (after income tax). You can change the amount in this calculation.


https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_cities.jsp?country1=Germany&country2=Poland&city1=Berlin&city2=Warsaw&tracking=getDispatchComparison
  • Odpowiedz

1501

Apel małej Kurdyjki do Trumpa i świata: "Please, please stop this war! [WIDEO]

Apel małej Kurdyjki do Trumpa i świata: "Please, please stop this war! [WIDEO]

Jak to leciało o tym zmarnowanym dzieciństwie w wykonaniu Grety Thunberg?

maciejowski123
z
bohaterskapolska.pl
dodany: 14.10.2019, 16:19:32
  • 168
  • #
    swiat
thepixel
thepixel
thepixel 14.10.2019, 20:55:07
  • -3
@MsChokesondick: @bgb1 serio myślicie, że jakiś typ na wykopie ma "swoich" Trumpa, albo Turcje i od tego zależy opis?

#!$%@?ąc od tego, że te rejony świata są mega skomplikowane, a my w Europie jesteśmy ekspertami od relacji turecko-kurdyjskich to chyba chodziło o wagę problemu, sposób jego promocji przez media, zainteresowanie na świecie i takie tam drobnostki.

O Yemen nikt nawet nie pyta od kilku lat, z Syria jest dość podobnie, a
thepixel
thepixel
thepixel 14.10.2019, 21:11:41
  • 1
@MsChokesondick: Nie wiem, może masz rację, nie znam standardów wykopu, inaczej to odbieram:)

Inna sprawa, która mnie irytuje w sprawie Kurdystanu to łatwość z jaką się ludzie w naszych rejonach wypowiadają o temacie, a znikoma wiedza o tym co się tam dzieję. Im więcej rozmawiam o tym z ludźmi, którzy żyją w Turcji, tym większą sieczkę z mózgu mam. Tam jest tyle zawiłości i komplikacji, że pod koniec dochodzę do wniosku
thepixel
thepixel
thepixel 14.10.2019, 21:24:47
  • 2
@MsChokesondick: tutaj to już w ogóle kosmos dochodzi kwestia wojny, inwazji USA, Rosji, kwestia ISIS.

Ja mam na myśli samą kwestię autonomii, narodowości, obywatelstwa. Tego jak ci ludzie żyją (nie rzadko można znaleźć rodziny 15 dzietne, gdzie nauka czytania już nie doszła), czy tak na prawdę chcą Kurdystanu - co w nim będzie oprócz deficytu wszystkiego i załamania ekonomicznego, czy może finansowanie z Ankary byłoby wystarczające, jak destrukcyjnie działa PKK, etc.

3530

Sondażowe wyniki wyborów. PiS nadal będzie rządzić.

Sondażowe wyniki wyborów. PiS nadal będzie rządzić.

Prawo i Sprawiedliwość zdobyło 43,6 procent głosów, Koalicja Obywatelska - 27,4 procent, SLD - 11,9 procent, PSL - 9,6 procent, Konfederacja - 6,4 procent ...

dulux23
z
tvn24.pl
dodany: 13.10.2019, 19:10:42
  • 1596
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    bazarek
  • #
    wybory
thepixel
thepixel
thepixel 13.10.2019, 20:07:22
  • 170
@KazPL: a ja osobiście liczyłem, że dostaną koło 10-15% - z prostego powodu. Kosiniak Kamysz mówi "ładnie" i stosunkowo nieszkodliwie. Ma niezłą prezencję i w sumie tylko jego się lansowało. Jak były pytania o kontrowersyjne rzeczy - "my jesteśmy klubem, nie mamy wytycznych" i takie tam pierdoły - ciągle nieszkodliwe. Krótko - taka partia kompletnie bezpłciowa, ale alternatywa dla:
- szaleńców z PiSu (słuchanie Sasina to jest jakaś tortura)
- Skompromitowanej
thepixel
thepixel
thepixel 13.10.2019, 20:24:34
  • 1
@bugg: Nie jest Korwinem, Schetyną, Kaczyńskim ani Czarzastym. To wystarczy, taki zwykły gość, nieszkodliwy, nie ma wady wymowy i mówi tak, że da się go słuchać
thepixel
thepixel
thepixel 13.10.2019, 20:28:40
  • 0
@bugg: to inna sprawa, ale ludzie o tym nie wiedzą, a nawet jeśli to im nie przeszkadza albo mają z tego profit. Przecież prawie wszystkie partie powstały na bazie mafii lat 90':)
mateoaka
mateoaka
mateoaka
08.10.2019, 17:39:21
  • 44
Centrum Porto Alegre, Brazylia

To jedno z najniebezpieczniejszych miast na świecie. Porto Alegre regularnie trafia do wielu niechlubnych rankingów, na przykład ostatnio jedna z meksykańskich organizacji opublikowała ogólnoświatowy ranking miast, gdzie dochodzi do największej ilości zabójstw. Porto Alegre zajęło 43 miejsce - na każde 100 tysięcy mieszkańców ofiarą zabójstwa pada tutaj 35 osób.

Statystyki zabójstw są w Brazylii przerażające. W kraju dochodzi codziennie do prawie 200 zabójstw. Większość z nich związana jest
mateoaka - Centrum Porto Alegre, Brazylia

To jedno z najniebezpieczniejszych miast...

źródło: comment_R3ZfG2hWUc7DgsLITmTQzBVanr02I859.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 08.10.2019, 18:14:00
  • 0
@mateoaka: Kurde mam tam znajomego, możliwe że niebawem będę stosunkowo blisko i myślałem, żeby wyskoczyć na weekend. Wiedziałem że tam jest "średnio", ale teraz się zastanawiam czy ma to sens - nie mam doświadczenia z Ameryką Południową póki co.
  • Odpowiedz
Shewie
Shewie
Shewie
02.10.2019, 13:41:54
  • 27
Pierwsze 3 sekundy zruinowały mi percepcje tego w jaki sposób wymawia się prawidłowo jego imie i nazwisko.
Strzał jak z papeszy.
Czyli okazuje się że Mirosławski nie trolluje tylko naprawde wymawia właściwą fonetyczną wersję jego imienia i nazwiska.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
#f1
Shewie - Pierwsze 3 sekundy zruinowały mi percepcje tego w jaki sposób wymawia się pr...
  • 13
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 02.10.2019, 19:40:53
  • 1
@GoddamnElectric: Tak jak turecki, który np. z japońskim należą do tej samej grupy języków. Uczyłem się jakiś czas tureckiego właśnie, sama wymowa nie jest żadnym problemem jak mówisz, ale pierwsze próby czytania i zrozumienia gramatyki, która jest skrajnie inna od tej nam znanej to fajna zabawa i trening dla głowy. Niestety już prawie nic nie pamiętam, ale polecam!:)
  • Odpowiedz

640

Zniesienie limitu ZUS - o co tak naprawdę chodzi?

Zniesienie limitu ZUS - o co tak naprawdę chodzi?

Krótki artykuł o konsekwencjach zniesienia limitu ZUS na umowy o pracę od 2020 roku.

zuslimit
z
zuslimit.pl
dodany: 25.09.2019, 19:22:55
  • 254
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
thepixel
thepixel
thepixel 26.09.2019, 18:25:25
  • 11
@steve-yee: Niektórzy nie kumają, że podatek PIT to nie jest najlepszy i najsensowniejszy podatek na świecie i jego progresja wcale niekoniecznie daje takie wyniki jak się zakłada. Prawda to natomiast, że jest medialny i wali "po bogaczach" więc łatwo nim manipulować.

Problem jest taki, że mieszkamy w Europie i tu wszędzie się zapędziliśmy w szeroko pojętej "sprawiedliwości społecznej", a przez to będąc krajem stosunkowo biednym wolniej nadganiamy zachód.

Podatek liniowy, pogłówny

273

"Rzeczpospolita": Rynek boi się frankowiczów

"Rzeczpospolita": Rynek boi się frankowiczów

Wyrok unijnego Trybunału Sprawiedliwości może wpłynąć nie tylko na banki, ale też na tempo wzrostu PKB - pisze "Rzeczpospolita". Na masowych korzystnych dla klientów orzeczeniach sądów ucierpiałyby nie tylko same banki, które poniosłyby miliardowe straty, ale też polskie obligacje skarbowe i złoty

HaHard
z
rmf24.pl
dodany: 24.09.2019, 05:17:41
  • 221
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    banki
  • #
    gospodarka
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 10:12:00
  • 34
Próbuję zrozumieć jedną rzecz związaną z tą interpretacją, ale mi nie idzie:D

Kredyt był wypłacony w PLN (tutaj rozumiem wątpliwości czy był indeksowany, czy w CHF, etc.).

Przez ostatnie 15 lat opierano się o stopę procentową w CHF, bo tak ten kredyt był traktowany (tutaj racja, często ze złodziejskim spreadem), a teraz co? Bierzemy kwotę w PLN z dnia wypłaty kredytu, oprocentowujemy ją zgodnie ze stopą szwajcarską i liczymy ile zostało spłacone,
  • 30
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 18:54:25
  • 4
@IIGuardianII: a LIBOR CHF bierzemy z momentu wzięcia kredytu? Zmienia się on jakoś w czasie jeśli chodzi o harmonogram? Rozumiem, że 4% to LIBOR CHF + jakaś marża? (wykres)

Generalnie ja to rozumiem tak:

Wziąłem kredyt w CHF, ale po 13 latach znaleźliśmy jakieś zapisy w umowie, które można podważyć, co skutkuje całkowitą zmianą warunków kredytu. Oprocentujemy Ci złotówki zgodnie z LIBOR CHF i spłacaj sobie dalej.


Jeśli tak faktycznie jest,
thepixel - @IIGuardianII: a LIBOR CHF bierzemy z momentu wzięcia kredytu? Zmienia się...

źródło: comment_kSep0CuLOfGgWNqTcfFqLakRfNUEcy9H.jpg

Pobierz
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 19:01:23
  • 11
@mateoosch: a tak z ciekawości - czy w momencie gdy brałeś kredyt, nawet niech będzie indeksowany do CHF, a nie koniecznie w tej walucie (mógłby być indeksowany do WIG20, albo innego instrumentu) to nie zgadzałeś się na ryzyko kursowe i ryzyko zmiennej stopy procentowej w tym wypadku LIBOR CHF?:) Przecież gdyby CHF/PLN potaniał, stopa jest ujemna, to już dawno kredyt miałbyś spłacony (mimo, że był tylko indeksowany, a nie w walucie).
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 19:22:15
  • 0
@mateoosch:

Jeśli już miałoby dojść do przewalutowania (co cały czas, nawet z uwagi na jakieś błędy wydaje mi się jednak absurdalne) to jedyny uczciwy sposób to zrobienie z kredytu w CHF kredytu w PLN, ustalenie harmonogramu zgodnie z WIBORem, który obowiązywał przez ostatnie 13 lat, miesiąc po miesiącu i ewentualnie kombinowanie w ten sposób.

Szczerze to wydaje mi się kuriozalne jeśli miałbym mieć kredyt złotówkowy oprocentowany zgodnie z LIBOR CHF, ja
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 19:30:15
  • 1
@IIGuardianII: ehh, więcej niż absurd
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 19:42:05
  • 0
@Vahanara888: Gdzieś tam niżej komentowałem - czemu ktoś ma się czuć oszukany? Jeśli kredyt był indeksowany do CHF, to bank wziął na siebie ryzyko zwyżki kursu złotówki, a Ty jego spadek. Ja tu widzę analogię do platformy giełdowej gdzie niekoniecznie grasz na prawdziwym rynku, a z biurem maklerskim (przy czym tu jest trochę gorzej, bo przeciwnik, platforma zna ruchy innych graczy), które odwzorowuje jego zachowanie.

Czym dla Ciebie jako kredytobiorcy różni
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 20:01:48
  • 5
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Nie no luz, efekt jest taki że ktoś w 2008 roku brał kredyt w PLN, WIBOR 7%, teraz się okazuje że osoba, która wsiadła na karuzelę i z hukiem z niej zleciała (znaczy wzięła kredyt w CHF) ostatecznie zostanie z PLN i LIBOR CHF, może nawet ujemnym. To jest dopiero uczciwe. Pewnie jak WIBOR skoczy do 20% to nagle i kredyty w PLN będą miały takie klauzule i będzie trzeba
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 20:51:47
  • 2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Moja logika jest następująca: było sporo orzeczeń sądów i frankowicze do tej pory, przez 15 lat przegrywali. Sama idea kredytu walutowego przestała się podobać jak zaczęto na niej tracić i nie wiem w czyim interesie jest wydawanie teraz wyroku odmiennego (przy takim zaangażowaniu kapitału, nigdy się tego nie dowiemy).

Nie żałuję tego, że nie zostałem oszukany, bo to by było głupie. I straciłem, i zarobiłem na giełdzie czy walutach, więc
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 21:20:37
  • -1
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Wiesz jak wygląda to egzaminowanie, prawda?:)

No i jak zagrasz na krótko, albo z dźwignią na jakimś Forexie, co jest przecież bardzo proste to i tutaj straty są nieskończone (nie jeden na tym popłynął).

Żeby nie było - jeśli np. kurs CHF/PLN wynosił 3.12, a bank kazał Ci płacić 3.3 to tutaj jest oczywiste złodziejstwo i wszystkie transakcje powinny zostać przeanalizowane, a różnica zwrócona, 100% racji i zgody.

Wiesz, ja
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 21:26:00
  • -1
@Metios2013: No tak, dokładnie, instrument, pożyczka, kredyt indeksowany do czegoś (w tym wypadku CHF), czy serio klient nie podpisywał, że o tym wie? Że wie jakie są ryzyka, zagrożenia? Co by zmieniło w sytuacji kupca, gdyby na dzień wypłaty kredytu dać mu CHF, on by poszedł do kantoru, zamienił na PLN i zaniósł deweloperowi? Oprócz spaceru dla zdrowia raczej niezbyt wiele.

Z tego co kojarzę przy PLN podpisujesz informację, że Twoja
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 21:57:37
  • -7
@Metios2013:

ale tu już nie ma problemu klientów, a piszesz jak by był.


Sorry, tego akurat nie rozumiem - czyj jest to problem jeśli nie klientów i banków? Ba, nie tylko klientów kredytów frankowych, ale i całego społeczeństwa, łącznie z rządem, bo chyba trochę naiwnym jest myślenie że banki wezmą tę kasę spod poduszki. Jak teraz spowolni akcja kredytowa to tylko przyspieszy nadchodzącą recesję, może wyprzedzimy w tym nawet Włochów:)

Absolutnie
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 22:29:02
  • -4
@Metios2013:

Kompletnie nie rozumiem kwantyfikatora czasu w Twojej wypowiedzi; jeżeli ktoś oszukiwał przez 15 lat, to znaczy że ma prawo robic to dale? Dlaczego oszukiwał ? ano dlatego że sąd tak powiedział koniec kropka. Oszust powinien ponieść karę.


Zakładam, że to oszustwo już nie ma miejsca i możesz wymienić walutę w jakimś internetowym kantorze, albo wpłacić fizycznie CHFy, albo korzystać z kursu forexowego +/- 3% tak, żeby spłacić pozostałe zadłużenie -
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 22:38:59
  • 2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Że było grubo - zgoda, mimo wszystko dla mnie większym cyrkiem będzie kredyt w PLN oparty o LIBOR CHF (o ile będzie), w co nie dowierzałem jeszcze rano i od czego w sumie zacząłem ten wątek.

Gdzieś tu podsunąłem rozwiązanie w moim mniemaniu troche bardziej rozsądne - zamiana kredytu CHF na PLN ze wszystkimi tego konsekwencjami i oprocentowaniem takim jakie było od lat 07-08 miesiąc w miesiąc, ale zabrzmiało to
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 22:58:10
  • 0
Wykreślenie klauzul ma być karą i nauczką na przyszłość. Karą a nie przywróceniem sprawiedliwych zasad.


@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Nauczkę to pośrednio dostaniemy w razie 'W" wszyscy po równo, niech się wywali taki Getin to długo będziemy pamiętać:)
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 23:09:48
  • 0
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Właśnie to jest chyba najbardziej istotne - ile osób ostatecznie z tego skorzysta/będzie mogło skorzystać, jak to wpłynie na orzecznictwo, jak długo te sprawy będą trwać i jak banki się będą dalej bronić, może być ciekawie.
thepixel
thepixel
thepixel 25.09.2019, 08:15:38
  • 1
@Erie: wracamy do meritum i tego czy faktycznie ktos kogos "okradl", czy to jednak dosc wygodna manipulacja,. Ostatecznie kwestia jaki % kredytobiorcow bedzie mogl sie powolac na ten niedoszly wyrok, a jaka czesc z nich czuje sie oszukana nie przez wadliwe umowy, a tylko zmiane kursu waluty.

Wczoraj dowc duzo tu juz przegadalem i zrozumialem odmienny punkt widzenia. Czesc kwestii faktycznie brzmi absurdalnie i "zlodziejsko", pozostane jednak przy swoim zdaniu, ze
thepixel
thepixel
thepixel 25.09.2019, 10:39:31
  • 0
@Metios2013: Myślę, że głównie chodzi o rozwiązanie problemu - zobaczymy za 3 lata jak to w praktyce będzie wyglądać. Albo nic się nie da zrobić, albo walimy z armaty i dajemy kredyt w złotych na śmieszny procent.

Jak zawsze nikt nie będzie chciał wypracować rozsądnego rozwiązania, bo albo wszystko albo nic (i klienci i banki). Wszyscy się będą nawzajem obrzucać błotem i tak zabawa trwać będzie w najlepsze.

To nie mentalność

636

Niemal pół Krakowa w strefie płatnego parkowania

Niemal pół Krakowa w strefie płatnego parkowania

Strefa Płatnego Parkowania zostanie poszerzona o rejon Zabłocia i os. Podwawelskiego.Opłaty obowiązują również w soboty. U was w miastach też tak jest?

RKN_
z
krakow.pl
dodany: 23.09.2019, 12:59:16
  • 417
  • #
    polska
  • #
    krakow
  • #
    podatki
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 09:36:20
  • 7
W sumie to też dzięki mieszkańcom kolejnych dzielnic, którzy domagają się rozszerzenia strefy o ich podwórko. Takie durne postulaty tylko umożliwiają zrobienie strefy w całym mieście, bez większego sprzeciwu. To, że po 2 miesiącach jest ciasno jak było, tylko teraz trzeba jeszcze płacić (od teraz również w sobotę) to już mniej ważne.

Lubimy podatki, a w tym przypadku patrzeć nie dalej niż na koniec swojej ulicy, bez żadnej refleksji.
  • 6
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 09:44:35
  • 1
@majtki_z_drutu: Pozdro z Zabłocia, nie powiem, że wszyscy, ale sporo osób się tu cieszy ze strefy, a przeważająca część sąsiadów była bardziej niż zadowolona z tego rozwiązania. Poczekajmy na następny rok, słyszałem że i Ugorek (te rejony) czekają w kolejce :D
thepixel
thepixel
thepixel 24.09.2019, 09:59:37
  • 3
@teiksef: Wspomniane Zabłocie, tereny Chemobudowy będą zamienione prawie w 100% na mieszkania. Aż się prosi o jakiś większy parking, nawet (rozsądnie) płatny, idealnie żeby dostać się do centrum - już widzę jak powstaje:D

To jak wygląda planowanie w tym mieście to nawet nie jest żart. Zamiast podstawowej infrastruktury jest odpowiedź w postaci farby, kolejnych ograniczeń i parkomatów. Żeby nie było - zdaję sobie sprawę z patologii kierowców, ale wybudowanie osiedli dla

603

W Ameryce zostało lub będzie wkrótce obrzezanych ponad pół miliona kobiet.

W Ameryce zostało lub będzie wkrótce obrzezanych ponad pół miliona kobiet.

Pochodzące z Afryki dziewczynki przechodzily najbardziej drastyczną formę obrzezania. Polegała ona na wycięciu łechtaczki, warg sromowych oraz zaszyciu wejścia do pochwy.

TYG0DNIK
z
tygodnik.tvp.pl
dodany: 20.09.2019, 05:35:51
  • 134
  • #
    swiat
  • #
    zdrowie
  • #
    rozowepaski
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
thepixel
thepixel
thepixel 20.09.2019, 17:36:34
  • 15
@piotr-maszkar: pro-tip: czasem lepiej się nie odzywać.

92

"Nieświeżaki-Platformiaki. I ich śmiesznopaki" - To już nie jest nawet śmieszne.

"Nieświeżaki-Platformiaki. I ich śmiesznopaki" - To już nie jest nawet śmieszne.

Kiedy myślisz, że to tylko śmieszki z "Paski TVP", wchodzisz na oficjalną stronę, a to jednak prawda. Daleki jestem od PO, nie oglądam ani TVP, ani TVN, wiem co to 'klikbajt", ale to jest już jakaś masakra.

thepixel
z
tvp.info
dodany: 10.09.2019, 14:08:17
  • 11
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    pis
  • #
    bekazpisu
thepixel
thepixel
thepixel
Autor
10.09.2019, 14:40:44
  • 5
@wodzik: To chyba nie specjalnie do mnie? Bo nic nie porównuję, tylko zaznaczam, że raczej nie oglądam mainstreamowych mediów - a te oba takimi nazwać już można.

Ostatnie co widziałem to chyba wieczór wyborczy, zdecydowanie Polsat na plus w tym wypadku.
thepixel
thepixel
thepixel
Autor
10.09.2019, 14:44:11
  • 1
@wodzik: Lux!:)
thepixel
thepixel
thepixel
Autor
10.09.2019, 17:33:14
  • 1
@Pawel993: W kwestie światopoglądowe nie wchodzę, bo mnie mniej interesują, w kwestiach gospodarczych to jest trochę inny odcień farby - swoje też już pokazali. Moje poglądy to była partia Gwiazdowskiego, albo Sławka Mentzena (jedna z moich osób w polityce), podobnych mi jest jakieś 1-2% rodaków (patrząc na wynik wyborów, chcę się jednak mylić). Osobiście nie wierzę już w sensowną zmianę, prędzej stagflację i galopujące bezrobocie - bez względu na wynik wyborów

53

Awaryjne lądowanie samolotu w Poznaniu. Pilot zgłosił usterkę silnika

Awaryjne lądowanie samolotu w Poznaniu. Pilot zgłosił usterkę silnika

Awaryjne lądowanie samolotu śmigłowego linii Eurolot lecącego z Warszawy do Poznania. Pilot krótko przed lądowaniem zgłosił uszkodzenie silnika. Maszynę udało się szczęśliwie posadzić na płycie poznańskiego lotniska.

Michwsek
z
rmf24.pl
dodany: 09.09.2019, 13:38:37
  • Wykop Poleca
  • Reklama
  • 22
  • #
    polska
  • #
    samoloty
  • #
    lotnictwo
  • #
    wypadek
thepixel
thepixel
thepixel 10.09.2019, 13:44:17
  • 0
Awaryjne lądowanie samolotu w Poznaniu. Pilot zgłosił usterkę silnika


@andreeeTHC: Niedużo, 7 z kawałkiem

https://www.planespotters.net/airframe/De-Havilland-Canada/DHC-8_Dash-8/SP-EQG-LOT-Polish-Airlines/yY1wFkB7

1097

Jazda "na suwak" obowiązkowa. Rządowy projekt jest już w Sejmie

Jazda "na suwak" obowiązkowa. Rządowy projekt jest już w Sejmie

Kierowcy będą mieć obowiązek wpuścić przed siebie auto włączające się do ruchu ze znikającego pasa. Nowy projekt zakłada również ujednolicenie zasad tworzenia tzw. korytarza życia. Teraz nad nowymi przepisami pracować będzie Sejm.

ikp
z
money.pl
dodany: 05.09.2019, 16:04:58
  • 223
  • #
    polska
  • #
    prawodrogowe
  • #
    przepisydrogowe
  • #
    suwak
  • #
    zmiany
thepixel
thepixel
thepixel 05.09.2019, 21:11:59
  • 0
Komentarze (i plus) pod artykułem to kwintesencja polskiej szkoły jazdy :(
s.....k
s.....k
konto usunięte 04.09.2019, 03:27:50 via Zakop
  • 620
pozdrowionka z S.F.
s.....k - pozdrowionka z S.F.

źródło: comment_WSEn4zdoowyPdmCSCkI6iDvehRpvxuhR.jpg

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 04.09.2019, 16:34:33
  • 0
@sirrek: "u tryin to cheat me eh xD słyszałem co nieco o Tenderloin"

Centrum miasta, mili, uśmiechnięci ludzie, "zielona" atmosfera, co może pójść źle? Tylko lepiej nie spaceruj w klapkach po tamtejszych chodnikach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

504

Impreza w środku lasu na terenie Natura 2000: Papierosy, alkohol, głośna muzyka.

Impreza w środku lasu na terenie Natura 2000: Papierosy, alkohol, głośna muzyka.

Scena, głośniki ustawione w środku lasu, sto osób z kilku krajów, poważne zagrożenie pożarowe i mandaty na 11 tysięcy złotych. Tak wyglądała nielegalna impreza, zorganizowana w nadleśnictwie Świętoszów na Dolnym Śląsku, na terenie obszaru Natura 2000.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 03.09.2019, 09:56:28
  • 119
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    natura
thepixel
thepixel
thepixel 03.09.2019, 18:17:45
  • 5
@mat_91: Zapomniałeś o ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo młodsza część widowni może nie pamiętać tej klasyki, łezka w oku!:)
m_silvus
m_silvus
m_silvus
29.08.2019, 13:41:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Mirki i Mirabelki jaką lekturę o tresurze i wychowaniu i pielęgnacji psiaka byście poradzili? Chciałbym się dokształcić przed ewentualnym wyborem #jamnikaniolek #jamnik #psy #kynologia
  • 5
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 29.08.2019, 15:28:26
  • 1
@m_silvus: Ja polecam Turid Rugaas, "Sygnały uspokajające".

To może nie jest stricte to o co pytasz, ale ucząc się CS (Calming Signals) dużo łatwiej będzie Ci zrozumieć co pies próbuje przekazać, a to na pewno ułatwia i pielęgnację i lekturę. Tak szczerze to uważam, że każdy właściciel psa powinien mieć minimalną wiedzę w tym temacie.

https://www.ceneo.pl/2303623
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 29.08.2019, 21:57:50
  • 0
i pielęgnację i lekturę


*i pielęgnację i tresurę

oczywiście:)
  • Odpowiedz
marcelus
marcelus
marcelus
28.08.2019, 15:21:22 via Android
  • 5044
xD

#tygodniknie #tvpis #heheszki #bekaztvp #humorobrazkowy
marcelus - xD

#tygodniknie #tvpis #heheszki #bekaztvp #humorobrazkowy

źródło: comment_lYI8yfqKTV3jIL9biNDXvFADVBzw1hBv.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
thepixel
thepixel
thepixel 28.08.2019, 21:00:54
  • 21
@marcelus: @Wodzigrzmot @efceka

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.facebook.com/TygodnikNIE/videos/487135698515270/
thepixel - @marcelus: @Wodzigrzmot @efceka 

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.facebook.co...

źródło: comment_hEJzY63T9XpgI3eVdtF4eQz4PLHMHQgP.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

503

Mapa stanu autostrad i dróg ekspresowych w Polsce

Mapa stanu autostrad i dróg ekspresowych w Polsce

Sprawdź obecny stan dróg w Polsce - od istniejących, w budowie, po zaplanowane.

konto usunięte
z
ssc.siskom.waw.pl
dodany: 20.08.2019, 08:55:33
  • 161
  • #
    polska
  • #
    transport
  • #
    ciekawostki
  • #
    polskiedrogi
thepixel
thepixel
thepixel 20.08.2019, 21:15:15
  • 2
@Student_AWAS: Zgadzam się, aż wstyd wjeżdżać do miasta (bez sarkazmu, szczególnie przez Hutę) jak się wraca ze stolicy. Jutro biorę łopatę i lecę na budowę, do 2030 zdążę!:)

962

Po śmierci Kosteckiego samobójstwo chciał popełnić więzień, świadek w sprawie

Po śmierci Kosteckiego samobójstwo chciał popełnić więzień, świadek w sprawie

Kilka dni po śmierci pięściarza Dawida Kosteckiego w Areszcie Śledczym na warszawskiej Białołęce, samobójstwo próbował popełnić więzień Zakładu Karnego w Rzeszowie - podaje Radio ZET. Obaj mężczyźni mieli być świadkami w tej samej sprawie, która dotyczyła rozboju.

Szewczenko
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 13.08.2019, 16:42:10
  • 90
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
thepixel
thepixel
thepixel 13.08.2019, 20:27:01
  • 182
( ͡° ͜ʖ ͡°)
thepixel - ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_EDRrqVdnbxgLgEq63TKYmni7VDD7nFfX.jpg

Pobierz
thepixel
thepixel
thepixel 13.08.2019, 21:10:50
  • 9
@UmbraMortalis: Kolega chyba niezbyt szeroko patrzy na świat, zatem coś podpowiem.

Po takim przeżyciu nikt do społeczeństwa zdrowy już nie wróci (a owszem "normalni" do więzień też trafiają). Czyli ludzi z wyrokami za np. wstrzykiwanie sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°) marihuany (a nawet jej posiadanie), chętnie skażesz na dożywotnie problemy psychiczne.

Co musisz wiedzieć - nie zrobi to z nich najlepszych pracowników (czyt. nie zarobią na siebie)

1039

Mission inpossible made in Brazylia. :)

Mission inpossible made in Brazylia. :)

Ktoś tu chciał uciec z więzienia, jednak strażnicy zauważyli coś dziwnego...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 04.08.2019, 13:13:39
  • 51
  • #
    swiat
  • #
    wiezienie
  • #
    ucieczka
  • #
    heheszki
  • #
    brazylia
thepixel
thepixel
thepixel 04.08.2019, 16:56:10
  • 77
( ͡° ͜ʖ ͡°)
thepixel - ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_XY2hqpCpYNH4XZK0GI9kHDTGwj4hDKI3.jpg

Pobierz
  • 1
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 6 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 25.09.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 23.04.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl