Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko193
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
rowerzysta1
rowerzysta1

rowerzysta1

Dołączył 8 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 183
  • Znaleziska 181
  • Mikroblog 2
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

850

Kierowca - idiota wysiadający z samochodu prawie zabija rowerzystę.

Kierowca - idiota wysiadający z samochodu prawie zabija rowerzystę.

Właśnie dlatego należy jeździć 1 metr od krawędzi jezdni.

sargento
z
youtube.com
dodany: 16.03.2017, 16:14:14
  • 249
  • #
    polska
  • #
    lodz
  • #
    rower
  • #
    kierowca
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 16.03.2017, 20:47:52
  • 11
@benethor: a ja tu widzę debila, który pomimo totalnej nieznajomości przepisów i tak zabiera głos i zawsze znajdzie winę rowerzysty... Jeśli jakimś cudem jesteś kierowcą, to słabo przysłużyłeś się sprawie...

1721

Upokorzył na ulicy dwóch policjantów

Upokorzył na ulicy dwóch policjantów

Facet zna swoje prawa:)

Tolonis81
z
youtu.be
dodany: 05.03.2017, 10:26:06
  • 199
  • #
    polska
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 05.03.2017, 21:11:41
  • 0
@Gandalf_bialy: naprawde podoba mi sie, jak dopasowujesz sobie znaki interpunkcyjne, aby pasowaly do Twojej teorii (kazesz czytac przepisy inaczej, niz sa napisane)...
Tam jest mowa o osobie powszechnie znanej, to jest podmiot w tym zdaniu. A dalej jest wyszczegolnione przy jakich okazjach takiej osobie mozna robic zdjecia. A nie osobie powszechnie znanej przecinek pelniacej funkcje publiczne itd.
Co do wyroku sadu, to sad tez moze sie mylic, jak najwyzszy potwierdzi,

786

Wycinka 300 nawet 200-letnich dębów na obszarze Natura 2000 pod Siedliskiem

Wycinka 300 nawet 200-letnich dębów na obszarze Natura 2000 pod Siedliskiem

- Szlag by to trafił, co za zaraza? Żeby tak dewastować przyrodę? Jak patrzę na coś takiego, to nawet nie jest żal mi umierać, ale żal mi was, młodych...

silverm
z
tygodnikkrag.pl
dodany: 22.02.2017, 22:05:46
  • 225
  • #
    polska
  • #
    natura
  • #
    przyroda
  • #
    drzewa
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 23.02.2017, 07:24:25
  • 29
@zwirz: Pominąłeś najciekawsze:
"odstąpił od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na obszary Natura 2000 dla przedsięwzięcia polegającego na wycince"
Czyli generalnie nie chciało mu się nawet sprawdzać, napisał że nie wpłynie, bo tak i już...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 23.02.2017, 07:27:33
  • 27
@januszejanuszy: O tak, wycięcie setek 200 letnich drzew i to w bezpośrednim sąsiedztwie obszarów chronionych, bez żadnej kontroli, to to samo, co wycięcie krzaka na działce... Brawo Ty.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 23.02.2017, 07:28:51
  • 5
@Kralizek: Ale cytowane postanowienie urzędnika to potwierdza. Dali zgodę na wycinkę kilkuset drzew. I to nie dając j-----a, nawet się nie wysilili na analizę wpływu na tereny chronione.

756

Panna młoda z oddziału onkologii

Panna młoda z oddziału onkologii

Miał być ślub - jest onkologiczny oddział... Rak chce odebrać życie Doroty, nie pozwólmy mu wygrać!

hania-cieslak-9
z
siepomaga.pl
dodany: 20.02.2017, 20:39:34
  • 200
  • #
    polska
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 07:12:27
  • 55
Czy zatem nie jest bardziej etyczne przelać te pieniądze na głodujące dzieci?


@zbierski9: Właśnie przez takie przelewanie te dzieci głodują, bo ich państwa uzależnia się od pomocy, niszcząc lokalnych producentów żywności dostawami darmowego jedzenia. Ot masz etykę...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 11:52:50
  • 21
Tak samo można powiedzieć o zbiórkach dla chorych czy biednych w Polsce. Świąteczna paczka? Niszczy motywacje ludzi do pracy. WOŚP? Demotywuje państwo do finansowania służby zdrowia bo Owsiak i tak zapłaci.


@zbierski9: Nieprawda. To jest tylko demagogia. Tam pomoc zagraniczna DOSŁOWNIE I REALNIE niszczy rolnictwo itd. Poczytaj sobie o Haiti, jak zaczęło się wysyłanie darmowego ryżu w ramach pomocy, to lokalni producenci padli i jak wcześniej mieli mało ryżu, tak
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 12:08:41
  • 12
@zbierski9:

Czy ja dobrze rozumiem, mówisz o mechanizmie że darowanie pieniędzy w kraju X na cel Y powoduje, że mieszkańcy/rząd sam zaniedbuje realizacje celu Y we własnym zakresie?

Jaki k---a rząd? Człowieku... Rolnik żeby produkować ryż, to musi go gdzieś sprzedać, tak? A jak ma sprzedać, jak ludzie dostają darmowy ryż "z pomocy"? Więc jak mają realizować cel we własnym zakresie? Spróbuj poprowadzić firmę sprzedającą produkty, które ktoś inny rozdaje
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 12:40:07
  • 2
@zbierski9:

Czyli w takim razie masz na myśli mechanizm, że darowanie pieniędzy w kraju X na produkt Y powoduje, że lokalni mieszkańcy nie mogą produkować i sprzedawać tego produktu Y ze względu na nieuczciwą konkurencję ze strony tych darowizn?

Tak, to mam na myśli. Przy czym ty im nie dajesz pieniędzy. Oni dostają gotowy produkt. Gdyby dostali pieniądze to nadal mogliby kupić za nie ten produkt od lokalnego producenta.

Miejsc pracy
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 13:02:55
  • -2
@zbierski9:

Pytanie brzmi : skoro dostają za darmo produkt Y, dlaczego nie zaczną produkować produkt Z, lub nie zaczną sprzedawać produktu Y za granicę?


Weź, bo prawie się kawą poplułem :D Skoro rolnik w Afryce produkował ryż, a ryż jest teraz za darmo, to czemu nie zacznie składać BMW? :D Sprzedawać produkt Y za granicę? Ale nikt go od nich nie chce kupić, bo za granicą produkują własny
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 14:03:33
  • -4
@zbierski9:

Dlaczego z całego przekroju produktów możliwych do produkcji rolnej (A,B,C,D,E...) na tym samym terenie co ryż wybrałeś produkt X do którego potrzebna jest infrastruktura przemysłowa i ludzie z ogromną wiedzą inżynieryjną?


Czekaj, niech pomyślę... A, już wiem, to chyba miało być takie przejaskrawienie, żeby właśnie pokazać o co chodzi... Skoro nie produkują czego innego, to może dlatego że brak im wiedzy lub warunków (technicznych, środowiskowych
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 14:16:04
  • -3
@zbierski9:

Przecież nikt nie rodzi się z umiejętnością uprawy ryżu. Ryż nie rósł też tam naturalnie. Zatem kiedyś brakowało im wiedzy lub warunków do uprawy ryżu. Czy nie mam racji?

No więc widać brak im wiedzy, podobnie jak brak im wiedzy do składania BMW, tak? Twierdzisz, ze wykańczanie lokalnych "przedsiębiorców" darmową pomocą nie jest szkodliwe, bo mogą się przerzucić na inną działalność? :D

Arbitralnie stawiasz w którymś momencie barierę poza którą nie
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 14:41:00
  • -3
@zbierski9:

Skoro cały czas byli tam lokalni przedsiębiorcy i masa produktu X, to dlaczego ludzie umierali z głodu?

Nie masa, ale był. Nie był bardzo tani, ale dostępny. Teraz nie ma go wcale. To według Ciebie oczywiście lepiej?
Weź może poczytaj o temacie, bo mam wrażenie, że próbujesz podważać fakt, że takie zjawisko w ogóle występuje i ma takie konsekwencje jak opisuję, chociaż przyznały to i USA, które tę pomoc organizowały i
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 15:05:01
  • -4
@zbierski9:

Czyli twierdzisz, że produkt był produkowany lokalnie, ale nie każdy mógł sobie na niego pozwolić przez co z głodu umierali ludzie. Obecnie produkt nie jest produkowany lokalnie tylko importowany w ramach pomocy i ludzie z głodu nie umierają. I twoim zdaniem wtedy było lepiej?

Teraz w Polsce jakiś procent ludzi żyje w nędzy. Jeśli Zachód zacznie nam "pomagać" oferując za darmo różne dobra i usługi, przez co kompletnie wykończy nasz
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 16:03:00
  • -4
@zbierski9:

Ale tam był kryzys humanitarny i ludzie umierali z głodu. Gdyby w Polsce była taka sytuacja oczywiście że lepszym rozwiązaniem byłoby przyjęcie pomocy niż pozwolić umrzeć np 20% Polaków po to żeby się nie uzależniać od pomocy zza granicy. Ty masz odmienne zdanie?

Czyli lepiej narazić 100% ludzi na śmierć, bo jak obcy przestaną pomagać, to wszyscy ludzie będą żreć trawę?
A wiesz np. czym były wywoływane kryzysy? Ceny ryżu drastycznie
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 17:08:04
  • -4
@zbierski9:

Ale przecież tam nikt nie przestał pomagać więc ludzie nie umierają z głodu. Czy ja dobrze rozumiem, że poświęciłbyś tych ludzi którzy bez pomocy humanitarnej umarliby z głodu na rzecz wyimaginowanych 100% ludzi którzy nie umarli do teraz?

Nie umierają? Jeśli chcesz zadawać takie pytania, to odpowiedz na te:
Jedna osoba umiera. Możesz ją uratować lub nie. Jeśli ją uratujesz to 10 innych osób może umrzeć, prawdopodobieństwo 50%. Co wybierasz?
Owszem ludzie
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 17:28:16
  • -3
@zbierski9:
"Ziarnem potrzebnym do wyprodukowania tylko jednego baku paliwa dla samochodu sportowego można wykarmić jedną osobę przez cały rok"

Kupujesz biopaliwa? To może zabijasz więcej osób niż ratujesz pomocą ;) Przesiądź się na rower to uratujesz mnóstwo ludzi :D
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 17:49:14
  • -4
@zbierski9:

Jak chciałbyś zresztą na takim Haiti uporać się ze skutkami kataklizmu bez interwencji rządu i dotacji na usunięcie jej skutków? Dotacje i interwencje z zewnątrz są dobre, czego przykładem jest choćby to, że bez mojej interwencji finansowej przynajmniej kilka osób już by nie żyło.

Aha, czyli to szczegół że USA przyznały że pomoc w takiej formie była błędem, a rząd Haiti prosi o zaprzestanie jej w takiej formie i nie
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 17:55:12
  • -5
Ratuję życie ludziom w Afryce. Bo za 1000 zł można życie uratować tam bardziej efektywnie, a skoro życie ludzkie jest tak samo warte w Polsce jak USA i Afryce, to dobrze gospodarować środkami jak najbardziej efektywnie.


@zbierski9: Nie o to pytałem... Kupujesz biopaliwa? :D
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:05:18
  • -4
@zbierski9: Nie, to ty chyba nie rozumiesz sensu tej dyskusji. Skoro jednak wybrałbyś osobę bliską, poświęcając dwie obce, to znaczy że jednak to kogo ratujemy MA znaczenie, wbrew temu co mówisz.
Dla mnie analogicznie ważniejsze jest uratowanie dziecka własnego, czy sąsiadów, a nawet dziecka z mojego miasta, czy idąc dalej ogólnie z Polski, niż ratowanie ludzi gdzieś na drugim końcu świata. Przykre ale prawdziwe. Ratowałbym w pierwszej kolejności ludzi z
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:08:30
  • -5
Czy twoim zdaniem kupowanie biopaliw przeze mnie jest bardziej związane z tematem niż krytykowany przez ciebie temat 500+ czy WOŚP do którego nie chcesz wracać?


@zbierski9: Podałem ci linka, którego nie raczyłeś przeczytać, bo boisz się faktów, woląc kpić, że czytasz moje "fakty".
Jakbyś przeczytał to dokładnie byś wiedział o co chodzi. Zresztą nawet zacytowałem najważniejsze zdanie, wolisz udawać, że nie widzisz.
Skoro ziarnem potrzebnym do wyprodukowania baku biopaliw można wykarmić 1 osobę
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:17:47
  • -5
@zbierski9:

A co Polacy wysyłający pieniądze z UK do rodzin dostają w zamian z Polski?

To oni są z Polski... A sprzedają swoją pracę. Jakby nie byli oni i ich rodziny z Polski, to te pieniądze by do Polski nie trafiły, tak?

Nadal twierdzisz, że obecni mieszkańcy są skazani na biedę, śmierć i cierpienie. Uważasz że bez dotacji, wsparcia pomocy humanitarnej ich los byłby teraz o wiele lepszy? Biorąc pod uwagę że
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:22:07
  • -5
@zbierski9: No więc dla mnie subiektywnie bardziej ważni są ludzie z mojego kraju. Po co więc umoralniasz, że warto jest ratować dzieci w Afryce, a nie u nas? I posuwasz się do określeń typu "jakim byłbym człowiekiem"?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:27:07
  • -5
@zbierski9:

Oni są w UK. Sprzedają swoją pracę w UK, a nie w Polsce. Ty dałeś przykład sprzedaży czegoś za granicę co jest zupełnie inną sprawą i nie przekłada się na wysyłanie pieniędzy do Polski z UK bez brania nic w zamian.

Jak firma z Polski wyśle ekipę do UK, żeby tam postawili dom i weźmie za to pieniądze, to to nie jest wypracowane z polskiego PKB, tylko pieniądze zza
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:32:11
  • -5
@zbierski9: Z pewnością mam więcej wspólnego z Polakami, niż z ludźmi z Afryki.

A ty skąd wiesz, kogo ratujesz? Może uratowałeś życie komuś, kto mordował i okaleczał innych albo gwałci kobiety, bo wierzy, że s--s z dziewicą leczy AIDS? Jak już tak zacząłeś o tych kolaborantach itd.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:38:04
  • -5
@zbierski9: Myślę, że mówili że oni nie chcą pomocy, tylko równego traktowania i nie wykluczania ich ze światowego handlu... Ale ty nie czytasz, bo wiesz lepiej, to co ja mogę powiedzieć...

Świetnie podsumowałeś ten temat. Nigdy nie masz pewności kim kto jest i co z niego będzie w przyszłości. Dlatego uważam że życie ludzkie jest w każdym kraju tyle samo warte i skoro możesz pomóc za tą samą kwotę dajmy
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:41:49
  • -5
@zbierski9:

Myślisz że Haiti mając w perspektywie otrzymanie wspomnianego złota od USA twierdziłoby że dotacje są złe i że oni nie chcą złota, tylko równego traktowania i nie wykluczania ich ze światowego handlu?

Nie wiem, ale ty mi pewnie zaraz powiesz co oni myślą i co tak naprawdę by chcieli...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:46:23
  • -5
@zbierski9:

Zabawne, bo to ty piszesz cały czas co to biedne Haiti chce a czego nie i dlaczego.

Hmm... Może tylko cytuję wypowiedzi?

Ja wiem, że żadna kierująca się rozumiem istota, organizacja czy państwo nie odmówiłoby dotacji która jest dla
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 18:54:07
  • -5
@zbierski9:

Chyba nie tylko, skoro wymieniałeś jakieś artykuły. Czy mi się przewidziało?

Komentujesz coś, czego nie przeczytałeś? Brawo, rozkręcasz się...
A w artykułach nie przytaczają żadnych wypowiedzi? Jak
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 21:07:14
  • -5
@zbierski9:

Zatem twoim zdaniem cytowanie oznacza to samo co dawanie linków do artykułów?

Ty taki naprawdę, czy specjalnie udajesz? To co napisałem, że nie chcą pomocy to jest dosłowne przytoczenie wypowiedzi. A cytaty te były w artykułach. Ogarniasz, czy za skomplikowane?

A czy USA daje Haiti pomoc siłą? Jak ta siła wygląda? Bo wiesz, jeśli mówisz dziewczynie że ma ci dać, a ona daje, to wszystko
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 21:16:54
  • -5
@zbierski9: Cała ta dyskusja z tobą jest już męcząca, nie podzielam zupełnie twoich tez o tym, że każde życie jest tyle samo warte i należy je przeliczać wyłącznie na ilość. Ja uważam, że zdroworozsądkowe jest pomaganie najpierw "swoim", a później ewentualne martwienie się o innych. Tobie nie robi różnicy, czy pomagasz mordercy, gwałcicielowi, czy naukowcowi którego praca poprawia los świata, mi owszem.

A może tylko czujesz się winny, bo jeżdząc
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 22:02:03
  • -4
@zbierski9:

Ty chyba naprawdę zapomniałeś, że twierdziłeś przed chwilą że jedynie cytujesz wypowiedzi, na co ja odpowiedziałem że nie, bo także wklejasz linki do artykułów. Na co ty mi piszesz że cytaty były w artykułach. Przecież to bez sensu i cała rozmowa nie trzyma się kupy, głuptasie.

Stwierdziłeś, że wymyślam co oni by chcieli, a czego nie, więc odpowiedziałem, że jedynie cytuję, w sensie cytuję, a nie wymyślam. Widzę, że
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 22:05:36
  • -4
@zbierski9:

Ja uważam, że życie ludzkie ma taką samą wartość obojętnie czy w Azji czy w Afryce i dlatego lepiej uratować np osiem istnień w Afryce niż za tą samą cenę np. jedno w Polsce.

A ja myślę, że pewne narody są wyżej rozwinięte od innych właśnie dlatego, że dbają (dbały) o swoich, a nie o wszystkich tak samo... Cały postęp cywilizacyjny opierał się na takim zróżnicowaniu, a nie równości
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.02.2017, 07:05:59
  • -4
@zbierski9: Pamiętaj, gdy tankujesz zabijasz małego murzynka :D
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.02.2017, 09:59:36
  • -2
@zbierski9: Ja z tobą skończyłem, prostaczku. Tocz swoje święte wojny z kim innym, dla mnie to temat którym nie będę sobie głowy zaprzątał. Ale widzę, że ubodło jednak :D Ja twoje tematy poboczne jednak zaszczyciłem merytorycznymi odpowiedziami, tylko nie chciałem ich rozwlekać. Ty schowałeś głowę w piasek, próbując prowokować pyskówki. EOT z mojej strony.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.02.2017, 13:44:17
  • 0
@zbierski9: Polecam wizytę u psychologa, bo widzę że odczuwasz chorobliwą potrzebę atencji. A teraz witaj #czarnolisto trollu :)
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.02.2017, 17:02:07
  • 0
@zbierski9: Tak się dopominałeś to masz przykład trollu:

Fundacja charytatywna Bono biednym daje tylko 1,2 proc. przychodów

Media ujawniły ostatnio, że fundacja w 2008 roku dostała w sumie 9,6 mln funtów z datków. Na pomoc potrzebującym przeznaczono tylko 118 tys. funtów (1,2 proc. przychodów).


Ty miałeś pokazać, że wiesz gdzie trafia każda złotówka, którą przekazujesz... Jakoś
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.02.2017, 17:20:10
  • 0
@zbierski9: Jedziemy dalej...

Just 5.7 Percent Of Clinton Foundation Budget Actually Went To Charitable Grants

The Clinton Foundation spent a hair under $91.3 million in 2014, the organization’s IRS filings show. But less than $5.2 million of that went to charitable grants.


Moje 10% nie było aż takie oderwane od rzeczywistości?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.02.2017, 17:28:48
  • 0
@zbierski9:

Even the best nonprofits can fail the public by not being up-front about how they’ve spent donors’ money. When a 7.0-magnitude earthquake struck Haiti in 2010, killing some 100,000 people and leaving more than a million homeless, Americans were quick to open their wallets, many reaching for their favorite charity, the American Red Cross, in the same way they’d reach for Coca-Cola when they wanted a soda. After the

1071

Śmierć napastnika. Sprawa dla reportera.

Pokaż treści 18+

Śmierć napastnika. Sprawa dla reportera.

17-letni Kamil wracający z imprezy, pod wpływem alkoholu i amfetaminy, z kolegą napada na przystanku na człowieka. Ten broniąc się sięga po nóż. Agresor ginie w wyniku starcia. Matka nieżywego oskarża broniącego się człowieka o morderstwo. Od 13:45.

Dziki_Odyniec
z
vod.tvp.pl
dodany: 20.02.2017, 20:06:36
  • 384
  • #
    polska
  • #
    samoobrona
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    policja
  • #
    kryminalistyka
  • #
    bezpieczenstwo
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 06:47:43
  • 8
@Zgrywuss: No przecież nie żyje ;)
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 06:54:00
  • 10
@spudromis: A ty nosisz przy sobie np. długopis, czy zapalniczkę patusie? Pewnie żeby komuś oko wydziobać albo dom podpalić...
Nóż to normalne narzędzie, to że tobie kojarzy się tylko z napadami i patologią, to obrazuje twoje horyzonty myślowe, a nie świadczy o tym kto go nosi.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 07:00:11
  • 0
@junx: Biedna mamusia nadająca na złego bandytę nie wierzy też, że jej synek poszedł kogoś napaść. Zapomniało jej się wspomnieć, że wszystko zarejestrował monitoring... Co za k---a patologia... Myślała, że to taki program, gdzie sobie ponarzeka, pooskarża wszystkich jak skrzywdzili jej synka i ją pogłaszczą po główce, a tu zonk.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 07:06:40
  • 72
@DARKSAJDER: Wręcz przeciwnie, strach to bardzo ludzki odruch, uciekł bo przestraszył się tego co się stało i konsekwencji.
A co do sposobu obrony... Ty jak rozumiem jesteś supermenem, który jedną ręką obezwładnia grupę Sebiksów i w związku z tym jesteś w stanie okazać dobroduszność i kalkulować, jak tu ich najmniej uszkodzić, gdy Cię napadają, bo wiesz że i tak nie dadzą rady zrobić Ci krzywdy?
To gdzie miał zadać pierwszy
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 10:18:15
  • -1
@junx: Odszkodowanie albo chęć zemsty, w końcu próbowała wymusić, żeby broniący się został skazany za morderstwo. Myślała, że tam nikt nie będzie w stanie zweryfikować jej bzdur? Głupoty w stylu, że jej synek by nikogo nie napadł, że nie ćpał itp itd. to może koleżankom wciskać przy herbatce, a nie ekspertom w tv, gdy na wszystko są twarde dowody. No ale niektórzy ludzie to autentyczne ameby umysłowe. Może sądziła, że
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 16:28:06
  • 5
@DARKSAJDER:

No nie wiem, zadajesz cios w udo, w brzuch?

Tętnica udowa, wykrwawienie w kilka minut? Brzuch? Krwotok wewnętrzny, przebicie ważnych organów? Możliwe podobnie szybkie zejście. W dodatku podobno cholernie bolesne... Faktycznie, wielka różnica...

Kto normalny nosi ze sobą nóż
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.02.2017, 17:18:46
  • 5
@DARKSAJDER:
Jednak sąd go uniewinnił, co w naszym kraju jest niemal ewenementem w tego typu sprawach, tak więc sądzę iż były ku temu mocne przesłanki.
Czy on też był na dragach to mnie mało obchodzi, bo to nie on ich zaatakował. Dla mnie osoba napadająca kogoś automatycznie liczy się z możliwością utraty zdrowia i życia, to jej wybór. Osoba napadnięta go nie ma.

Jakby mnie napadli to też bym się bronił jak

570

Będzie zakaz słuchania muzyki podczas jazdy na rowerze?

Będzie zakaz słuchania muzyki podczas jazdy na rowerze?

Poseł PiS Artur Szałabawka apeluje do MSWiA o zaostrzenie przepisów i zakazanie rowerzystom jazdy ze słuchawkami na uszach. Słusznie?

katarasinski
z
rowery.jednoslad.pl
dodany: 19.02.2017, 13:03:46
  • 431
  • #
    polska
  • #
    rower
  • #
    polityka
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 11:43:23
  • 2
@typ711: Nie znam się to się wypowiem? Wiesz co to są słuchawki o konstrukcji otwartej? Jak ktoś nie rozkręci muzyki na full, to doskonale słyszy otoczenie. Właśnie o wiele lepiej niż kierowca, który nie dość że jest zamknięty w puszce i już przez samo to niewiele słyszy, to jeszcze odpala radio...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 11:46:18
  • 8
@Protector: Masz rację, to wielka różnica. Słuchanie muzyki w aucie totalnie zagłusza otoczenie. Może sprawdź, bo ja jeżdzę i rowerem i autem i doskonale wiem jak to wygląda.
A nie jedna p---a w aucie zajechała mi drogę, więc nie p-----l głupot. Chcesz zakazywać innym, zacznij od siebie. Zróbmy w takim razie zakaz i dla rowerzystów i kierowców. Za posiadanie radia w aucie od razu kara, co ty na to?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 11:53:08
  • 0
@janekplaskacz: A co czwarty poseł myśli. Pan Szałabawka pewnie myśli, że myśli.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 12:01:09
  • 11
@Protector: A więc "bystrzaku" przeczytaj sobie gdzieś, czym różnią się słuchawki o konstrukcji otwartej od tych o konstrukcji zamkniętej, zanim zaczniesz próbować drwić. Bo nie masz pojęcia o czym piszesz. Przy słuchawkach otwartych nie zatykasz sobie uszu, dźwięki z otoczenia normalnie docierają.

Kolejna kwestia, Ty chcesz robić test zakładając słuchawki w aucie? No gratuluję... A przyszło Ci do głowy, że już sama zamknięta puszka auta wytłumia większość dźwięków otoczenia i na
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 12:17:28
  • 2
@Protector: A przy okazji... To kierując się Twoimi argumentami, jakim prawem kierowcy mogą używać zestawów głośnomówiących podczas jazdy? Przecież słuchawki w uszach kompletnie odcinają ich od otoczenia...
Więc reasumując - Twoim zdaniem kierowca zamknięty szczelnie w aucie + słuchawki w uszach (zestaw) są ok, ale rowerzysta z zestawem głośnomówiącym już nie ok, bo nie słyszy otoczenia? :)
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 12:24:47
  • 2
@Protector: "Nie chce ci się już wymieniać argumentów", bo Ci ich najwyraźniej zabrakło. Żenujący unik. Zbiłem wszystkie Twoje argumenty, więc jak nie masz na to odpowiedzi, to po prostu to przyznaj. A jak masz, to czekam, chętnie przeczytam.

A co do ostatniego, a czemu akurat bluetooth? Są zestawy słuchawkowe douszne, z dwiema słuchawkami i jakoś ich użycie jest dozwolone... Co Ty na to?

A najlepiej to wsiądź kiedyś na rower,
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 13:01:57
  • 2
@bugg: OK, ale co z równością wobec prawa i zwykłymi zasadami logiki? Jeśli muzyka przeszkadza rowerzyście, to tak samo i kierowcy samochodu. Więc jak już "eliminujemy zagrożenie" to całościowo, zabrońmy montowania radioodbiorników w samochodzie itd.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 13:21:06
  • 0
chciałbym zapytać czy miałeś kiedyś okazję jadąc rowerem, blokować wolny przejazd tirowi na wąskiej drodze bez pobocza? ja nie mam lusterek, ale tira słyszę - zjeżdam, nie robię korków


@Piotrek_MMA: To zjedź szosówką na pobocze... Może złapiesz gumę albo wyłożysz się temu tirowi wprost pod koła...
Daruj, ale czy tiry obowiązuje jakiś inny zestaw przepisów? Ja rozumiem, że to jest dla nich utrudnienie, ale takie jest życie na drogach... A
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 15:49:01
  • 1
@Clear: Wydaje mu się, że myśli ;)
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 20.02.2017, 16:04:27
  • 2
@bugg: Widzę, że usilnie próbujecie zaklinać rzeczywistość i przeinaczać fakty. Załóż chłopie słuchawki, tylko takie o otwartej konstrukcji, włącz sobie muzykę na tyle, żebyś ją w miarę wyraźnie słyszał i sam się przekonaj, czy masz zatkane uszy i nic poza muzyką nie słyszysz... Ja dziwnym trafem słyszę, ale nie oczekuję że uwierzysz na słowo, więc proponuję sprawdzenie doświadczalnie.

Kolejna kwestia... Ja w rowerze też mam lusterko, więc jaką przewagę ma tu

102

Pół miliona za komputerek - morele.net odreagowuje laptopy za 10 zł?

Pół miliona za komputerek - morele.net odreagowuje laptopy za 10 zł?

Najpierw sklep morele.net sprzedawał laptopy dla graczy po 10 zł, teraz oferuje skaner kodów kreskowych służący do kontrolowania poziomu cen za pół miliona złotych...

antyradio
z
antyradio.pl
dodany: 06.02.2017, 10:01:19
  • 61
  • #
    technologia
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
  • #
    cebuladeals
  • #
    morele
  • #
    rozdajo
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 06.02.2017, 11:53:25
  • 1
oferuje skaner kodów kreskowych służący do kontrolowania poziomu cen za pół miliona złotych...

Trochę tak, jakby napisać, że komputer klasy PC służy do przeglądania internetu.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Casuperu
Casuperu
17.01.2017, 17:42:49
  • 1035
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 76
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 18.01.2017, 15:50:05
  • 0
@Casuperu: I teraz jeszcze p------------ś niechcący obsługę, że zdradzili Ci poufne informacje dotyczące firmy i pewnie się załodze oberwie...
  • Odpowiedz

761

Facet zaczyna się od 180 cm, czyli czego pragną kobiety z Tindera

Facet zaczyna się od 180 cm, czyli czego pragną kobiety z Tindera

- Jak już dojdzie do randki w realu, to czasem nie wiem, czy najpierw podziwiać jej umiejętności w obsłudze Photoshopa, czy czuć się oszukanym - mówi Marcin, użytkownik Tindera, Happn i kilku innych aplikacji

czesiek32
z
kobieta.wp.pl
dodany: 17.01.2017, 20:45:36
  • 752
  • #
    rozrywka
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 18.01.2017, 12:24:43
  • 79
@AvantaR: A ja mogę zostać miliarderem, więc od razu powinny mnie traktować tak, jakbym był bogaty.

98

Nowa podstawa programowa do reformy Anny Zalewskiej zmiażdżona. I to przez...

Nowa podstawa programowa do reformy Anny Zalewskiej zmiażdżona. I to przez...

Członkowie rządu krytykują MEN. W nowej podstawie programowej dla szkoły podstawowej nie ma m.in. układu równań, geometrii okręgu ani funkcji.

singollo
z
natemat.pl
dodany: 13.01.2017, 15:41:17
  • 19
  • #
    polska
  • #
    edukacja
  • #
    dobrazmiana
  • #
    szkola
  • #
    nauka
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 14.01.2017, 11:14:32
  • 1
Brawo, będziecie mieli swoje upragnione reformy... Ciekawe ile roczników ludzi będzie miało zmarnowany start w życie, bo nie zdobędą podstawowej wiedzy?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

403

Płacz i płać: jeśli myśleliście, że to banki zapłacą podatek bankowy,...

Płacz i płać: jeśli myśleliście, że to banki zapłacą podatek bankowy,...

Kilka najbliższych tygodni upłynie pod znakiem fali nowych opłat i prowizji bankowych. Wprowadzi je kolejne pięć banków. Eksperci wskazują, że to awantura o pomoc dla frankowiczów, podatek bankowy i niskie stopy procentowe wpłynęły na dyskretnie wprowadzane podwyżki cen usług finansowych....

wykome
z
innpoland.pl
dodany: 06.01.2017, 14:15:09
  • 120
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 07.01.2017, 20:57:04
  • 0
@tomp3: A ja sie tak zastanawiam, o czym mysla ludzie, ktorzy winia frankowiczow za podwyzki, pomimo tego, ze to na frankowiczach banki zbijaja fortune, a zadnej pomocy frankowiczom nie bylo i nie ma.... Bo kazdy majacy choc pol mozgu widzi chyba bezsens tych wymowek?

Dodatkowo, jak glupim trzeba byc zeby powtarzac bzdury o tym, ze frankowicze chca, zeby podatnicy sie na cos zrzucali?
Chyba, ze ktos nie rozumie, ze bank
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 07.01.2017, 21:57:44
  • 0
@tomp3: no niesamowite... To idac tym tropem to zerujesz na spoleczenstwie samym swoim istnieniem, bo urzednicy bezustannie zajmuja sie sprawami dotyczacymi twojej egzystencji
... Jakim prawem smiesz marnowac pieniadze podatnikow?
Gdybys byl faktycznie taki madry, to bylbys w stanie zrozumiec, ze nie chodzi o kurs, a o zapisy umow, ktore sa sprzeczne z prawem.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 08.01.2017, 18:12:54
  • 0
@tomp3: Przepraszam, ale jesteś idiotą, czy udajesz?
Czyli generalnie w tej chwili stwierdzasz, że łamanie prawa jest ok, bo banki robiły to żeby skusić ludzi "korzystnymi" warunkami, a inaczej ludzie nie daliby się złapać? :D Przy okazji widzę, że nie masz pojęcia o czym mowa i jaka była konstrukcja tych kredytów, a zabierasz głos...

Niemniej jednak, na dokładnie te zapisy, kredytobiorcy się zgodzili podpisując umowy. Czyż nie?

I co z tego wynika?

872

Prawdziwy mistrz teakwondo

Prawdziwy mistrz teakwondo

W slow motion!

sorek
z
gfycat.com
dodany: 03.01.2017, 12:06:42
  • 80
  • #
    ciekawostki
  • #
    sztukiwalki
  • #
    heheszki
  • #
    kingbruceleekaratemistrz
  • #
    gif
  • #
    kultura
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 03.01.2017, 18:26:18
  • 6
@bolizdor: Akurat najsłabsze tam było pierwsze kopnięcie, takie "rozpędowe". Natomiast gwarantuję Ci, że jakbyś zarobił na głowę tym drugim lub trzecim, to odcięłoby Ci prąd zanim zdążyłbyś paść na ziemię. Widziałem trochę ciężkich KO zafundowanych takimi "słabymi" kopnięciami. Zrozumiałbyś gdybyś obejrzał to sobie w normalnym tempie i zastosował tę swoją znajomość fizyki do obliczenia siły uderzenia przy takiej prędkości nogi. Kopnięcia były w pełni poprawne technicznie, a prędkość przy takich
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 08.01.2017, 16:55:29
  • 0
@paliwoda: Trzecie kopnięcie, to by ci głowę zerwało, a nie czapkę. Nie wiesz o czym mówisz.

17

Nadchodzą kłopoty „złotówkowiczów”. W 2017 roku raty kredytów wzrosną

Pokaż treści 18+

Nadchodzą kłopoty „złotówkowiczów”. W 2017 roku raty kredytów wzrosną

Właśnie tworzy się nowy porządek gospodarczy stopy procentowe mogą zacząć rosnąć, sięgając poziomów, o których dawno już zapomnieliśmy. Efekt? Kredytobiorcy-złotówkowicze znajdą się w nieporównanie trudniejszej niż dziś sytuacji. I nie tylko oni.

Mari_anna
z
m.newsweek.pl
dodany: 01.01.2017, 08:29:29
  • 7
  • #
    polska
  • #
    kredyt
  • #
    finanse
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 01.01.2017, 10:51:09
  • 0
I jeśli taki scenariusz się spełni, to ciekawi mnie, jakie mądrości będą głosić ci, co teraz jadą po "debilach frankowiczach" i wygłaszają z dumą teorie o tym, że "bierze się kredyt w walucie w której się zarabia" oraz "ja byłem mądry i wziąłem BEZPIECZNY kredyt w złotówkach, ale ekonomiczni idioci woleli ryzykować".
No to teraz geniusze ekonomiczni sami odbiorą lekcję o tym, że nie ma czegoś takiego jak bezpieczny kredyt. I ciekawe
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 01.01.2017, 11:16:48
  • -2
@Wuza1337: Ja nie mówię, że urosną skokowo. Mówię o tym, że taka ewentualność istnieje, w związku z czym "bezpieczny kredyt" to p---------e i taka sama głupota, jak w przypadku walutowych. Piszesz "tylko ryzyko stóp procentowych", ale jeśli w praktyce może to spowodować dwukrotny wzrost raty, to nie różni się to tak bardzo od kredytu walutowego. W sensie takim, że nie jest wcale bezpieczne. Co do możliwości wzrostu stóp, to 10

559

atak nożownika na policjanta wyposażonego w kamerę

atak nożownika na policjanta wyposażonego w kamerę

Atak nożownika z perfektywny policjanta

darosoldier
z
youtube.com
dodany: 29.12.2016, 14:12:56
  • 206
  • #
    zainteresowania
  • #
    uk
  • #
    policja
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    youtube
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 29.12.2016, 15:00:03
  • 30
Jaki znowu atak? Przecież widać, że tylko próbował ich straszyć... Biorąc pod uwagę przygotowanie funkcjonariuszy, to gdyby atakował, to pewnie byłoby na liveleak.
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 30.12.2016, 07:09:26
  • -3
@WysokiejJakosciSiekiera: Widzę, że kompletnie nie rozumiesz co czytasz... Nic niczego nie obala. No właśnie, w każdej chwili "mógł mu z-----ć nożem w łeb i tyle by było". Ale tego nie robił, tylko straszył. A idioci minusują, bo nie potrafią odróżnić straszenia od ataku. Tytuł znaleziska jest z d--y wzięty, bo na nagraniu nie ma żadnego ataku nożownika.
Gdyby od straszenia przeszedł do ataku, to przy braku broni palnej właśnie tak
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 30.12.2016, 07:10:09
  • -2
@WysokiejJakosciSiekiera: Widzę, że kompletnie nie rozumiesz co czytasz... Nic niczego nie obala. No właśnie, w każdej chwili "mógł mu z-----ć nożem w łeb i tyle by było". Ale tego nie robił, tylko straszył. A idioci minusują, bo nie potrafią odróżnić straszenia od ataku. Tytuł znaleziska jest z d--y wzięty, bo na nagraniu nie ma żadnego ataku nożownika.
Gdyby od straszenia przeszedł do ataku, to przy braku broni palnej właśnie tak
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 30.12.2016, 12:16:40
  • 1
Po minusach widać, że niektórzy nadal mają ciężkie problemy z rozumieniem... "Mógł być pijany", to nie to samo co "był pijany", tak samo "mógł zaatakować" to nie to samo co "zatakował". Chyba, że widzicie na filmie moment, w którym gość próbuje rzeczywiście dźgnąć/pociąć funkcjonariusza, to proszę o wskazanie. A jak takiego nie ma, to znaczy, że nie był to k---a żaden atak, tylko straszenie, które co najwyżej MOGŁO POTENCJALNIE zmienić się w

506

Szła 44 kilometry przez śnieg i mróz po pomoc dla męża i synka

Szła 44 kilometry przez śnieg i mróz po pomoc dla męża i synka

Bałam się zasnąć, bo wiedziałam, że zamarznę - mówi Karen Klein, która przeżyła morderczy marsz przez pustkowie, w poszukiwaniu pomocy. 46-latka przeszła 44 kilometry w śniegu i mrozie, żeby ratować męża i synka.

konto usunięte
z
tvnmeteo.tvn24.pl
dodany: 28.12.2016, 20:47:16
  • 139
  • #
    usa
  • #
    zima
  • #
    survival
  • #
    rozowepaski
  • #
    natura
  • #
    kobiety
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 29.12.2016, 10:04:06
  • 51
@Dziki_Odyniec: Pewnie raczej wyglądało to tak:
"Jak to musisz pomyśleć?! To myśl szybciej! Nie będę tu siedziała bezczynnie! Mamy siedzieć w samochodzie i czekać nie wiadomo na co?! Co z ciebie za facet?! Jestem wysportowana, pójdę po pomoc! Ty zostań w aucie, siedzisz całymi dniami na kanapie, nie dasz rady. Nie kłóć się ze mną! Powiedziałam, że ja pójdę! Tylko założę trampki..."

229

Dlaczego Czesi i Słowacy pogardzili frankiem? - Bankier.pl

Dlaczego Czesi i Słowacy pogardzili frankiem? - Bankier.pl

Zastanawialiście się dlaczego Czesi i Słowacy nie pożyczali we franku, a Węgrzy i Polacy tak chętnie zaciągali kredyty waloryzowane CHF? Wbrew pozorom nie chodzi o legendarną czeską ostrożność ;) Jedną z przyczyn było niskie oprocentowanie koron czeskich i słowackich (znacznie mniejsze niż PLN).

konto usunięte
z
bankier.pl
dodany: 27.12.2016, 12:59:44
  • 73
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 27.12.2016, 21:01:01
  • -2
@ptoki1:

Tak więc mimo że frakowe kredyty to dno i metr mułu w temacie "kredytowości" to dla kredytobiorcy to raczej nie jest zbytnia różnica.

No, świetna logika... Tylko, że w złotówkach jak pożyczyłeś 100 tys. to nawet jak Ci ten kapitał schodził powoli, to spłaciłeś przez parę lat raty i zostało Ci powiedzmy 60 tys. kapitału do spłaty.

A frankowicz wziął tak samo 100 tys. i po tym samym czasie spłacania pozostało
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 27.12.2016, 21:07:36
  • 3
@YouCanCallMeBillieGates: To sobie poszukaj geniuszu, za granicą banki dostały zdrowo po dupie i zapłaciły wysokie kary za manipulowanie kursem walut, w tym franka. U nas cicho sza oczywiście, na wszelki wypadek nikt śledztwa nie przeprowadził, bo u nas banki są nietykalne... No ale ty się znasz najlepiej.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 27.12.2016, 21:12:17
  • 1
@YouCanCallMeBillieGates: Sobie poszukaj, przecież taki mądry jesteś to pewnie googla umiesz obsłużyć? A naprawdę wystarczy wpisać hasło i cała strona pełna wyników dotyczących tej kwestii.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 27.12.2016, 22:01:24
  • 1
@YouCanCallMeBillieGates: No tak, bo nie ma to jak zabrać głos na temat o którym nie ma się pojęcia i jeszcze próbować robić idiotę z kogoś innego... A teraz z dupą w tył... Definicja kretyna.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 28.12.2016, 11:41:44
  • 0
@ptoki1: Nie byli, jeszcze jakiś czas temu. W tej chwili już są i im dłużej podobny kurs się utrzyma lub wzrośnie, tym bardziej w plecy będą. To, że przez tyle czasu różnice nie były drastyczne, to efekt tego, że początkowo oprocentowanie złotówkowych było dużo wyższe, a frank tani i to się uśredniło ze stanem dzisiejszym. Natomiast obecnie już z każdym miesiącem frankowicze coraz więcej nadpłacają w porównaniu do złotówkowych.
A

306

Koniec bezpłatnych autostrad w Polsce?

Koniec bezpłatnych autostrad w Polsce?

Od 2018 r. kierowcy  będą musieli płacić za przejazd na każdej polskiej autostradzie – dowiedział się „Dziennik Gazeta Prawna”. Przemierzenie jednego kilometra będzie kosztowało maksymalnie 20 gr.

Bankierpl
z
bankier.pl
dodany: 21.12.2016, 14:09:27
  • 155
  • #
    polska
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    ciekawostki
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 22.12.2016, 08:09:40
  • 0
@klaun-szyderca: Tak, tylko o ile się nie mylę, to Niemcy płacą abonament za autostrady w podobnej wysokości jak u nas płacisz za przejechanie autostradą 100-200 km. Co tam, żadna różnica...

5494

W biednej państwowej firmie...

W biednej państwowej firmie...

Hej, pierwszy wpis na wykopie ale chyba ciekawy. Otóż jest sobie biedna państwowa firma która właśnie przeprowadziła się do nowego biura. Generalnie wszystko ok, kto biednemu zabroni. Biuro ultra nowoczesne, naście pięter, windy bez przycisków. W hallu wiszą dwa TV. Oba pokazują kartki...

GaPin
z
wykop.pl
dodany: 20.12.2016, 19:58:54
  • 430
  • #
    polska
  • #
    ktobogatemuzabroni
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 21.12.2016, 10:07:24
  • 2
@juz_nie_mlody: Twierdzisz, że właściciele firm to ludzie, którzy lubią marnować pieniądze?
W kwestii wizerunkowej, to identycznie sprawdziłyby się zwykłe telewizory 65 calowe, w estetycznych obudowach, po kilka tys. za szt. a nie interaktywne tablice po 35 tys. spełniające funkcję telewizora.
No, ale jest jeden wyjątek... Nieswoje pieniądze łatwo się wydaje...

A co do wizerunku, to mały hint: w pierwszej kolejności niech zadbają o jakość usług, nic im go tak nie

448

Gimnazja do likwidacji. Sejm uchwalił ustawę zmieniającą strukturę szkół

Gimnazja do likwidacji. Sejm uchwalił ustawę zmieniającą strukturę szkół

Zmieniona zostanie struktura szkół w Polsce, zostaną zlikwidowane gimnazja - zakłada ustawa Prawo oświatowe uchwalona przez Sejm.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 14.12.2016, 22:52:01
  • 423
  • #
    polska
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 11:07:33
  • 45
@brudnyPampers: Niestety ten rząd robi podobnie prawie w każdej kwestii. Na szybko, na kolanie, bez konsultacji i słuchania czyjegokolwiek zdania.
Przecież do tej reformy zastrzeżenia są ogromne. Ale jak uzasadnili wprowadzenie zmian teraz? Bo jak odłożą o rok, to będą wybory i opozycja będzie grała problemami... Już nawet się nie kryją podejmowaniem decyzji wyłącznie pod kątem zysku politycznego. Co tam problemy, ważne żeby opozycja nie mogła za dużo gadać...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 19:10:37
  • -1
@Mirabeleknienawisci:

Nauczyciele są przeciwko bo stracą robotę, naiwny jest ktoś kto wierzy, że dobro tych dzieciaków ma jakiekolwiek znacznie. Moja mama obecnie pracuje w likwidowanym gimnazjum, sama ma to w nosie, bo pracuje też gdzie indziej - ale z tego co opowiadała, to straszny ból d--y u innych nauczycieli. ;)


A co dziwnego jest w tym, że ludzie mają "ból d--y" o utratę pracy? Będziesz miał własną rodzinę na utrzymaniu,
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 19:24:13
  • 0
@dzidziaka:

Tylko trzeba poświęcić swój czas.

Młodszemu gunwiakowi mówię "choć, coś cię nauczę w linuxie, proste sprawy, będziesz jeździć do mojej trzeciej pracy, połowę kasy dam".

"Nie mam czasu"

I dalej nie rozumiesz, po co szkoła? Chcesz zostawić dziecku w rękach podejmowanie decyzji ważących na jego całym dalszym życiu, których znaczenia w tej chwili nie
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 16.12.2016, 07:35:23
  • 0
@Mirabeleknienawisci:

Dobry nauczyciel zawsze znajdzie prace bo mało takich.

Niestety, ale się z tym nie zgodzę. Nie w funkcjonującym systemie. Prędzej znajdzie ten z koneksjami, niż ten co dobrze uczy. Bo przecież tego prawie nikt nie weryfikuje.

Cieszy mnie natomiast, że cokolwiek się w chorej

449

Prawie 116 mln zł na rozwój branży gier!

Prawie 116 mln zł na rozwój branży gier!

CD Projekt, Techland i inne studia z dofinansowaniami rządowymi.

enforcer
z
ppe.pl
dodany: 14.12.2016, 16:32:41
  • 225
  • #
    polska
  • #
    gry
  • #
    rozrywka
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 08:19:37
  • 1
@triceraptor: dofinansowanie podstawowym prawem człowieka...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 08:22:01
  • 10
@durielek: Jeśli już muszą rozdawać (podkreślam), to w sumie lepiej żeby dali firmie, która potrafi dobrze te pieniądze spożytkować, dać zatrudnienie ludziom itd, niż komuś kto je zmarnuje na nietrafione, niedopracowane projekty.
CDP tworzy ambitne projekty na światowym poziomie, dzięki czemu wielu ludzi też zdobędzie jakieś doświadczenie (a specjalistów u nas w kraju brakuje), które będą mogli wykorzystać również w innych firmach itp itd.
Lepiej dać kasę małemu studio, która
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 08:29:10
  • -1
@eich: Ale wiesz, że akurat oni, odwrotnie niż praktycznie cała branża, nie stosują zabezpieczeń w grach?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 08:33:15
  • 2
@snup-siup: Od razu przyznaj, że i tak i tak pobierałeś ich gry z torrentów, ale każdy powód dobry, żeby się usprawiedliwić...
Przy okazji, oni w swoich grach nie montują zabezpieczeń, więc akurat z torrentów itd. są piracone na potęgę, przez takich "uczciwych klientów" jak ty.

I gratuluję logiki, powinni dać te pieniądze jakiejś firmie, która w ramach dotacji wypuści jakiegoś gniota, byle tylko był, zamiast firmie, która tworzy jedne z
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 08:45:41
  • 1
@Edward_Kenway: A jak to się ma do mojej wypowiedzi? Burza jak widzę jest o CDR właśnie.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 08:56:35
  • 0
@triceraptor: Chyba jednak nie, bo nie każdy kto chce to dostaje.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:23:19
  • 0
@milo1000: Pytanie bezsensownie skierowane do mnie, bo ja nie odpowiadałem na temat tego, czy słusznie rozdają dotacje, tylko na pretensje, że dostał je CDP. Więc co, wolałbyś, żeby dali je na przeglądarkową wersję pacman'a?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:26:04
  • 0
@triceraptor: Więc jednak sam zaprzeczasz, że należą się każdemu...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:32:00
  • 3
@durielek: Jeszcze mniejszy sens jest w rozdawaniu pieniędzy firmom, których sens istnienia opiera się tylko na wyciągnięciu dotacji. Pieniądze zmarnowane, bo kasa się rozejdzie, a firma i tak zginie, bo nie jest w stanie konkurować na wolnym rynku.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:34:38
  • 0
@triceraptor: Nie potrafisz zrozumieć o czym piszę, więc zakładasz, że to ja mam problem z myśleniem? :D
Najpierw twierdzisz, że dotacje należą się każdemu, a później sam sobie przeczysz, bo stwierdzasz że jednak tylko tym, którzy "spełniają warunki"...
A co to są te "warunki" geniuszu? "Dajemy dotację firmom, których prezes ma 45-53 lata, niebieskie oczy i 190 cm wzrostu". Są warunki? Są... Mogę je nawet tak dobrać, że spełni je
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:39:41
  • 0
@triceraptor: Tego, że zaczynasz wycieczki osobiste, podczas gdy sam nie wiesz co piszesz.
Dotacje nie są dla wszystkich, bo są rozdzielane uznaniowo.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:46:44
  • 0
@triceraptor: O, widzę że edytowałeś. Przestań obrażać prostaku, bo widzę że katorgą to myślenie jest akurat dla ciebie samego.
Jeśli jesteś zbyt głupi, żeby zrozumieć, że po pierwsze, warunki zawsze są dobierane tak, jak rozdającemu akurat pasuje, a po drugie ich spełnienie wcale nie gwarantuje otrzymania dotacji, bo są też ograniczone ilościowo, to nie moja wina.
Więc krótko mówiąc, bredzisz.
Nie mówiąc o tym, że masz problem z podstawową logiką.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:50:46
  • 0
@triceraptor: Wróć do szkoły, bo nie będę ci darmowych wykładów, tylko po to, żebyś pojął o czym dyskutujesz. Nawet ci jasno wytknąłem pisanie bzdur (pomijając logikę), bo nawet jak spełnisz warunki dotacji, to możesz jej wcale nie dostać, chociażby dlatego, że wyczerpała się pula środków... Więc przestań bredzić i się pogrążać.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 09:54:27
  • 0
@triceraptor: I kto tu nie potrafi przyznać racji...
Już dawno skończyły ci się argumenty, to zostały tylko wycieczki osobiste... Wytknąłem ci już dwa dowody na to, że nie każdemu należą się dotacje, ale ty nadal nie potrafisz tego strawić :D Typowy beton...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 12:02:37
  • 0
@zygmunt_III_waszka: No to przeznaczyli głównie na gry dla dorosłych :D
A tak poważnie, to przeznaczyli je na rozwój firmy, czyli zwiększenie zysków, miejsca pracy itd.
Bo nie wydaje mi się, żeby za te pieniądze kupili gry.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 12:09:15
  • -1
@pablosz5:

bo niektórzy sygnalizują że posiadają znamiona programu komputerowego

Niezły eufemizm... To SĄ programy komputerowe. Ktoś ma co do tego jakieś wątpliwości?

ale znowu brak jest wyraźnego zakazu ustawowego, no i wracamy do punktu wyjścia.

Jak to brak wyraźnego zakazu ustawowego? Sam napisałeś, że programów nie wolno piracić, to w końcu wolno, czy nie wolno?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 12:15:49
  • 2
@KochanekAdmina:

Lewacki wiedźmin brał dotacje xD

Nielegalny imigrant - Geralt z Rivii (tożsamość fałszywa, nie wiadomo skąd naprawdę pochodzi), o poglądach lewicowych, otrzymujący intratne kontrakty rządowe (często bez przetargu). Do tego zadymiarz i rozpustnik, żyjący z dala od nauk kościoła.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 12:38:37
  • 0
@pablosz5: Nie znajdę bo:
1) To co napisałeś to nieprawda. Gdyż program komputerowy nie musi być grą, więc taka równoważność nie zachodzi.
2) Czy Ty w ogóle rozumiesz, co to jest "program komputerowy"? A czym niby jest według Ciebie "gra"? Namalowanym obrazkiem? Ogólna definicja programu komputerowego jest taka:

zestaw instrukcji wykonywanych bezpośrednio lub pośrednio przez komputer w celu osiągnięcia określonego rezultatu

Zdajesz sobie sprawę, że gra jest dokładnie takim samym programem komputerowym, zapisanym kodem
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 13:54:00
  • 1
@pablosz5: Nie nie... Dlaczego mam mieć pretensje do ustawodawcy? To ty piszesz rzeczy, na które nie podajesz żadnego potwierdzenia. Jeśli tak, to udowodnij mi, że gra nie jest programem komputerowym...
Ustawodawca akurat w tym przypadku jest bez winy, a sytuacja jest jasna. Niestety nie wiem na jakiej podstawie Ty ten stan podważasz? Więc uzasadnij jakoś.

Tylko napisałem jak to wygląda pod względem pobierania z internetu.

No ale właśnie jak wygląda?
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 15:01:00
  • 0
@eich: Tak, chociaż mają też osobną część przepisów, dlatego zasady ich rozpowszechania są inne.
Jednak jak widać tutaj, nie ma żadnego rozdzielenie na programy i gry, bo gra jest po prostu rodzajem programu.

@pablosz5:
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 16:50:42
  • 0
@pablosz5: Wcześniej napisałeś:

Trochę więcej zamieszania jest z grami, bo niektórzy sygnalizują że posiadają znamiona programu komputerowego, a tych nigdy nie wolno piracić

A więc, że programów nie wolno piracić, jednak odgraniczyłeś grę od programu. Możesz mi to wyjaśnić?

Mówię tylko o tym, że na gruncie prawa autorskiego nie jest traktowana na równi z
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 17:05:56
  • 0
@pablosz5: O ile się orientuję, brak definicji prawnej programu jest celowy, a to właśnie po to, żeby nie okazało się, że definicję co chwilę trzeba zmieniać, bo nie nadąża ona za postępem technicznym. I tak jest w większości krajów o ile się nie mylę. Wszędzie korzysta się z ogólnej definicji programu komputerowego...
Na zdrowy rozsądek, czy jak ktoś Ci ukradnie tonę jabłek, to nie będzie to kradzież, bo ustawodawca nie podał
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 17:16:14
  • 0
@pablosz5: Znudziło Ci się pisanie, chociaż ani razu nie potrafiłeś mi odpisać na podstawowe kwestie, które poruszyłem.
Więc o ile faktycznie cokolwiek chcesz i potrafisz udowodnić, to zostaw już kwestię gry i odpowiedz mi na zasadnicze pytanie, które tu postawiłem...

NA JAKIEJ PODSTAWIE ŚCIGANE JEST NP. PIRACENIE WINDOWSA? Mówisz, że nie istnieje definicja programu, więc na podstawie czego się to ściga? Pytanie jest chyba jasne? Tyle pisania, a ani słowem
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 17:19:30
  • 0
@pablosz5: a ja po raz nie wiem który napiszę, nie napisałeś kompletnie nic na temat. Według twoich wypowiedzi, jakiekolwiek piractwo komputerowe nie może być ścigane, bo nie ma do tego podstawy prawnej... Genialne. Szkoda tylko, że jednak ludzi ścigają... Czyli zaklinasz rzeczywistość? Cześć.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 17:32:32
  • 0
@pablosz5: No więc kolejny raz pytam, na jakiej podstawie jest to określane... I po raz kolejny nie uzyskuję od Ciebie żadnej sensownej odpowiedzi, poza "poczytaj sobie"...
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 17:46:06
  • 0
@pablosz5: To pewnie tak samo jak ja przekopywać się przez tony jakichś materiałów, zamiast krótkiego opisu sytuacji na wypoku.
rowerzysta1
rowerzysta1
rowerzysta1 15.12.2016, 18:41:37
  • 0
@pablosz5: Mnie to zastanawia w takim razie jedno. Jakby ktoś podważał, co to jest jabłko, to pewnie prędko przywołaliby definicję naukową z biologii i nie byłoby wątpliwości...
Ale jak chodzi o program komputerowy, którego pojęcie dla przeciętnej osoby (z ostatnich pokoleń przynajmniej) jest zrozumiałe na poziomie niemal intuicyjnym, to im definicja naukowa - informatyczna, nie wystarczy... Widać jak się chce (i ma powody), to wszystko można zagmatwać do granic absurdu.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 21.02.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking