Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko241
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
marcpol
Profil firmowy

marcpol

Dołączył 7 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 9917
  • Znaleziska 183
  • Mikroblog 9734
  • Obserwujący 693
  • Obserwowane 21

9

RPP powinna przemyśleć wysokość oprocentowania rezerwy obowiązkowej

RPP powinna przemyśleć wysokość oprocentowania rezerwy obowiązkowej

Zdaniem NIK, RPP powinna rozważyć zasadność utrzymywania oprocentowania rezerwy obowiązkowej na tak wysokim poziomie, zwłaszcza że wypłata przez NBP odsetek z tytułu oprocentowania rezerwy obowiązkowej zwiększa nadpłynność sektora bankowego, co obniża efektywność tego instrumentu.

too_late_to_be_true
z
bankier.pl
dodany: 17.06.2025, 07:05:56
  • 8
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
  • #
    banki
  • #
    pieniadze
marcpol
marcpol 17.06.2025, 08:35:21 via Wykop
  • 1
Czy ja dobrze rozumiem że NIK stwierdził że bank pożyczając Kowalskiemu 100 000zł, musi mieć 3 500zł rezerwy i NIK stwierdził że to jest za duża kwota?

@too_late_to_be_true: Czyli to co napisałem jest nieprawdą?


@Wumakudu: To działa trochę inaczej. Bank pożyczając 100 000 zł Kowalskiemu musi mieć 100 000 zł.

Rezerwa działa w taki sposób, że bank mając depozyt na kwotę 100 zł przy rezerwie na poziomie 10%
Hattrick
Hattrick
08.06.2025, 20:16:43
  • 0
Będę brał kredyt - oprocentowanie stałe daje ratę około 2540zł - oprocentowanie zmienne 2700zł. Jeśli stopy procentowe spadną o 1%, co może nastąpić w ciągu roku, to rata powinna spaść do podobnego poziomu co rata na stałym. Co byście wybrali na moim miejscu?
Druga sprawa to okres kredytowania - jeśli jest opcja 35lat to lepiej brać na maksa żeby mieć niższą ratę i nadpłacać w miarę możliwości?

#kredythipoteczny
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 09.06.2025, 08:47:46 via Wykop
  • 0
Będę brał kredyt - oprocentowanie stałe daje ratę około 2540zł - oprocentowanie zmienne 2700zł. Jeśli stopy procentowe spadną o 1%, co może nastąpić w ciągu roku, to rata powinna spaść do podobnego poziomu co rata na stałym. Co byście wybrali na moim miejscu?


@Hattrick: Jeśli w ciągu roku nastąpi spadek oprocentowania zmiennego do poziomu takiego, jakie jest dostępne dzisiaj przy oprocentowaniu czasowo stałym to matematycznie lepiej od razu wybrać niższe
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 09.06.2025, 16:19:59 via Wykop
  • 0
@Hattrick: Czy budynek jest już oddany do użytkowania?
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 11.06.2025, 14:38:43 via Wykop
  • 0
@Hattrick: W takim przypadku istnieje kilka możliwości.

Pierwszą z nich jest oddanie do użytkowania nieruchomości przez sprzedawcę oraz wyodrębnienie lokalu, wtedy każdy bank udzieli kredytu na zakup tej nieruchomości.

Inną jest oddanie do użytkowania dopiero przed umową sprzedaży i płatność po tej umowie. W tym przypadku tylko część banków zgodzi się na finansowanie.
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 16.06.2025, 11:57:53 via Wykop
  • 0
@Hattrick: Oddanie do użytkowania to uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Jest to wymagane w przypadku budynków wielorodzinnych. Do uzyskania takiej decyzji konieczne jest formalne zakończenie budowy.

Wyodrębnienie lokalu to wydzielenie pod względem prawnym lokalu z nieruchomości budynkowej. Wymagane jest do tego zaświadczenie o samodzielności lokalu.
  • Odpowiedz
lerant
lerant
lerant
09.06.2025, 09:19:04
  • 1
Jak dokładnie wygląda nadpłacanie kredytu? Przy wyborze opcji skrócenia okresu kredytowania trzeba zapłacić 200 zł za aneks, więc to się nie opłaca. Czy można na przykład przez pierwsze 5 lat nadpłacać kredyt, wybierając zmniejszenie raty, a po tych 5 latach wrócić do pierwotnej wysokości raty i jednorazowo skrócić okres kredytowania, na przykład o kilkadziesiąt miesięcy?
#kredythipoteczny
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 16.06.2025, 11:39:25 via Wykop
  • 0
Czy można na przykład przez pierwsze 5 lat nadpłacać kredyt, wybierając zmniejszenie raty, a po tych 5 latach wrócić do pierwotnej wysokości raty i jednorazowo skrócić okres kredytowania, na przykład o kilkadziesiąt miesięcy?


@lerant: Tak, jest taka możliwość.

@DeoLawson: Czy skaracanie okresu w ogolnym rozrachunku nie spowoduje wiekszych oszczednosci na odsetkach? Przeciez na poczatku kredytu raty kapitalowe to jakeis grosze, wplata kwoty kilku tysiecy moze skrocic kredyt o
  • Odpowiedz
stary_grat
stary_grat
16.06.2025, 09:19:44
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 16.06.2025, 11:08:09 via Wykop
  • 0
Już pojawiają się głosy, że niektóre banki nie chcą refinansować kredytów, które były refinansowaniami.


@DeoLawson: Obecnie idzie to nawet w przeciwnym kierunku. BNP w poprzednim tygodniu rozszerzył ofertę o refinansowanie już refinansowanych kredytów i według mojej wiedzy obecnie każdy bank komercyjny udziela takich kredytów.

@DeoLawson: czyli masz na myśli, aby możliwie czekać na naprawde dobrą ofertę za rok czy dwa tak aby nie refinansować w celu niższego oprocentowania
  • Odpowiedz
Kostor95
Kostor95
13.06.2025, 16:58:32
  • 0
Zarabiam 5,5k miesięcznie a w parze zarabiamy 9,3k miesięcznie. Idzie z tego na oko określić ile bank nam może dać kredytu i jaką będzie rata? #kredythipoteczny chciałbym kupić mieszkanie w Poznaniu, ale nie jakąś ruderę 45m gdzie jakiś pokój ma 10m tylko około 60 :( fajnie by było tak zrobić #mieszkanie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 16.06.2025, 08:57:39 via Wykop
  • 1
@Kostor95: Jeśli masz dochody z umowy o pracę to możesz skorzystać z kalkulatora mBanku. To jedyny bank, który udostępnia wewnętrzny kalkulator. Nie trzeba podawać danych osobowych. https://form.mbank.pl/app/khs/index.htm

Jeśli potrzebujesz obliczeń w innych bankach to możesz napisać do mnie na pw.
  • Odpowiedz
cosset
cosset
12.06.2025, 18:05:01
  • 0
Będę składać wniosek do banku o kredyt hipoteczny. Doradca poprosił mnie o historię konta za ostatnie 3 miesiące. Miałam trochę gotówki (nie jakaś duża suma), którą sobie wpłacałam dzieląc właśnie po trochę w każdym w tych miesięcy. Czy to może wyglądać podejrzanie? Wpłacałam bo byłam na etapie szukania mieszkania i chciałam dołożyć do wkładu własnego. #kredythipoteczny
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 16.06.2025, 08:54:58 via Wykop
  • 0
@cosset: Nie powinno stanowić to żadnego problemu.
  • Odpowiedz
SuperGosc11
SuperGosc11
SuperGosc11
06.06.2025, 19:41:16
  • 0
#nieruchomosci #budujzwykopem #kredythipoteczny Mirki pytanie. Chciałbym wziąć kredyt na zakup domu w trakcie budowy. Jest on obecnie w stanie surowym zamkniętym, więc wiem, że musiałbym również skredytować dokończenia budowy, ale tutaj pojawia się pytanie- do jakiego stanu realnie dom musi być wtedy doprowadzony? Czy musi to być szeroko pojętą stan deweloperski, czy muszę mieć ukończono w 100% łazienkę kuchnie itd?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 19:51:11 via Wykop
  • 2
@SuperGosc11: Minimalny akceptowany przez banki stan to taki, który pozwoli na formalne zakończenie budowy. Potocznie jest to nazywane stanem deweloperskim. Zajrzyj do mojego artykułu https://hipotekabeztajemnic.pl/kredyt-hipoteczny-na-budowe-domu/
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 09.06.2025, 08:52:17 via Wykop
  • 1
@marcpol ok, czyli jeśli stanem deweloperskim określi się wykonanie hydrauliki, elektryki, ocieplenie, otynkowanie, to bank będzie wymagać ode mnie doprowadzenie do takiego stanu, niekoniecznie zabudowy kuchni albo łazienki?


@SuperGosc11: Zgadza się. Wymagane są prace zgodne z projektem budowlanym.
  • Odpowiedz
Endorfinek
Endorfinek
06.06.2025, 16:45:58
  • 2
zawierałem umowę na #kredythipoteczny na #mieszkanie w 2021 roku. Wtedy to była ruina, wkładu miałem 10%. Dostałem warunki "takie se", jak porównuję ze znajomymi co brali w tym roku, to jestem na marży jakieś 0,8-1,5pp w dupę. Oczywiście wartość mieszkania wzrosła w tym czasie.

Jak ugryźć temat, spróbować renegocjować umowę w swoim banku czy uderzać do konkurencji o #refinansowanie?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 17:10:27 via Wykop
  • 2
@Endorfinek: Zwykle banki nie chcą negocjować już zawartych umów. Pozostaje refinansowanie. Różnicę w racie możesz obliczyć korzystając z mojego kalkulatora https://hipotekabeztajemnic.pl/kalkulator-refinansowania/
  • Odpowiedz
oficjalne_konto
oficjalne_konto
oficjalne_konto
06.06.2025, 12:22:02
  • 0
Będę robił refinansowanie ale też przechodzę na UoP do nowego pracodawcy. Ile czasu zazwyczaj trzeba zaczekać z tym uop żeby była zdolność? 6msc, 2 lata? Brak pitu z uop za poprzedni rok to nie problem?

#kredythipoteczny #kredyt #nieruchomosci
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 13:58:42 via Wykop
  • 0
Ile czasu zazwyczaj trzeba zaczekać z tym uop żeby była zdolność?


@oficjalne_konto: Od 3 miesięcy do roku w zależności od banku.
  • Odpowiedz
mostu
mostu
06.06.2025, 06:24:34
  • 0
#kredythipoteczny

Mam pytanie odnośnie refinansowania kredytu. Obecnie mam takie warunki hipoteki:

- Wzięta 10.2024 na 30 lat, nieruchomość kupiona za 610000zł,
-10% wkładu własnego w wysokości 61000zł, więc kapitał 549000zł
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 13:30:45 via Wykop
  • 0
@mostu: Jeśli uda się wycenić nieruchomość w taki sposób, aby kwota kredytu/ wartość nieruchomości była poniżej 80% to otrzymasz warunki takie same jak przy 20% wkładu. Czyli wymagana wycena to co najmniej 686 250 zł. Będzie zależało to głównie od rzeczoznawcy majątkowego. Ruchomości takie jak meble nie zwiększają wartości nieruchomości, chyba, że są to stałe zabudowy.

Nawet jeśli nie będzie możliwa odpowiednio wyższa wycena to obecnie przy 10% wkładu są
  • Odpowiedz
arturek98c
arturek98c
06.06.2025, 12:21:30
  • 1
Co wychodzi bezpieczniej i korzystniej w perspektywie czasu.
1. Kredyt hipoteczny na 10 lat, wysoka rata (możliwa do spłaty), niższe oprocentowanie z banku, ale w razie W przez wysoką rate większe ryzyko, że zabraknie kasy jak przyjdzie jakiś tornado miesiąc.
2. Kredyt hipoteczny na 30 lat, niska rata, wysokie oprocentowanie (przez co kredyt gigantycznie drogi). Ale nadpłacać go z każdym miesiącem tyle ile się da. O ile w ogóle można nadpłacać i
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 13:20:33 via Wykop
  • 1
2. Kredyt hipoteczny na 30 lat, niska rata, wysokie oprocentowanie (przez co kredyt gigantycznie drogi). Ale nadpłacać go z każdym miesiącem tyle ile się da. O ile w ogóle można nadpłacać i jest to nadpłata kapitału, która faktycznie obniża % i skraca okres kredytu. A nie, że nadpłata odestek od kredytu.


@arturek98c: Jeśli będziesz nadpłacał w taki sposób, aby łącznie płacić tyle samo co w wariancie 10 lat to koszt
  • Odpowiedz
oficjalne_konto
oficjalne_konto
oficjalne_konto
06.06.2025, 11:48:26
  • 4
Czy są w necie zaawansowane kalkulatory nadpłat? Nie znalazłem.

Hipoteka raty równe. Powiedzmy mam stałą ratę 10k, ale jeśli nadpłacałbym, to rata systematycznie maleje (i skraca się okres kredytowania). Czyli po dwóch latach grubych nadpłat miałbym już ratę tylko np. 8k i skrócony okres o 2 lata.

Czy istnieje kalkulator, który uwzględniłby nadpłaty do stałej kwoty np. 20k?

Przykładowo:
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 13:17:57 via Wykop
  • 2
Czy istnieje kalkulator, który uwzględniłby nadpłaty do stałej kwoty np. 20k?


@oficjalne_konto: Tak, mój kalkulator ma dokładnie taką funkcję https://hipotekabeztajemnic.pl/kalkulator-nadplat/
Wybierz zmniejszenie raty i nadpłata różnicą. Matematycznie ma to skutki takie same jak skrócenie okresu kredytowania.
  • Odpowiedz
serwilia
serwilia
serwilia
06.06.2025, 09:44:30
  • 0
#kredythipoteczny mam wstępnie złożony wniosek do ing przez pośrednika. Natomiast nie za bardzo jestem z jego pracy zadowolona ( ͡° ʖ̯ ͡°) mogę go jeszcze na tym etapie zmienić czy już kaplica?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 06.06.2025, 10:11:41 via Wykop
  • 0
@serwilia: Co to znaczy wstępnie złożony?
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 06.06.2025, 11:31:54 via Wykop
  • 0
@marcpol że coś już tam działał i teraz tylko muszę mieć wycenę, zaświadczenia i można składać już wniosek i czekać na decyzję ostateczną. Jakiś formularz informacyjny dostałam


@serwilia: Czy podpisywałaś dokumenty do ING?
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 06.06.2025, 13:03:54 via Wykop
  • 0
jeśli złożył to rozumiem, że tylko on może pchnąć to do przodu?


@serwilia: Zgadza się.

Jeśli pójdę do innego to proces od nowa?


@serwilia: Jeśli wniosek został zarejestrowany w systemie to tylko osoba, która go wprowadziła ma na niego wpływ. Aby złożyć nowy wniosek należy anulować poprzedni. Jeśli jesteś klientem banku (na przykład masz konto) to możesz to zrobić samodzielnie.
  • Odpowiedz
Goronco
Goronco
05.06.2025, 16:53:36
  • 0
#bk2 #kredythipoteczny
Muszę się zameldować w chacie kupionej na bk2?
Pozwolę sobie oznaczyć
@marcpol
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 05.06.2025, 17:16:35 via Wykop
  • 2
@Goronco: Nie, nie ma takiego wymogu.
  • Odpowiedz

10

O ponad 46% wzrosła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe

O ponad 46% wzrosła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe

I znów pompujemy bańkę na rynku nieruchomości...

kenai
z
bank.pl
dodany: 05.06.2025, 08:07:01
  • 14
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    banki
  • #
    nieruchomosci
  • #
    finanse
  • #
    polska
  • #
    mieszkanie
marcpol
marcpol 05.06.2025, 12:35:52 via Wykop
  • 1
Ma na to wpływ kilka czynników:
1. Brak wpływu programu BK2 - porównanie jest do niskiej bazy.
2. Atrakcyjne oferty oprocentowania czasowo stałego - nawet poniżej 6%. Powoduje to dużo wniosków o refinansowanie.
3. Brak programów dopłat i realizacja wcześniej odkładanych ze względu na plany programów kredyt 0% i na Start potrzeb mieszkaniowych.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

serwilia
serwilia
serwilia
04.06.2025, 17:25:48
  • 0
Jakie są etapy kupna mieszkania w strefie rewitalizacji? 1. Umowa przedwstępna 2. Wniosek kredytowy 3. Umowa warunkowa 4. Przyznanie kredytu 5. Umowa przyrzeczona 6. Wypłata kredytu czy inaczej?
#kredythipoteczny #nieruchomosci
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 04.06.2025, 17:41:13 via Wykop
  • 0
@serwilia: Trochę inaczej.

W przypadku nieruchomości z prawem pierwokupu po podpisaniu umowy przedwstępnej, złożeniu wniosków kredytowych, otrzymaniu decyzji kredytowej i podpisaniu z bankiem umowy kredytowej zawierana jest warunkowa umowa sprzedaży, a potem umowa przeniesienia własności. Po tej umowie następuje wypłata kredytu.

W Twoim przykładzie trzeba zamienić punkt trzeci z punktem czwartym.
  • Odpowiedz
DexaFort
DexaFort
04.06.2025, 06:17:19
  • 0
Czy w umowie o zaliczkę przed kupnem mozna zawrzeć ze jest bezwrotna? #mieszkanie #nieruchomosci
Czy musi to byc zapisane jako zadatek?
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 04.06.2025, 09:51:23 via Wykop
  • 1
Czy w umowie o zaliczkę przed kupnem mozna zawrzeć ze jest bezwrotna?


@DexaFort: Samo nazewnictwo nie ma znaczenia, istotne są intencje stron. Można opłatę nazwać zaliczką i opisać w umowie jej znaczenie w taki sposób, aby była zadatkiem.
  • Odpowiedz
Antagonista-
Antagonista-
Antagonista-
03.06.2025, 21:18:18
  • 0
Mam hipotekę 350 tys na mieszkanie warte 750 tys (rata 2300, na wiborze).
Do tego mam 750 tys gotówki i działkę wartą ok 250 tys.

Przychody z kwitów ok. 320 tys zł /rocznie. Wszystko na ryczałcie. Żona na minimalnej uop czas nieokreślony.

Jak myślicie, mogę starać się o kredyt hipoteczny na budowę domu, posiadając już jeden kredyt hipoteczny?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 04.06.2025, 07:57:43 via Wykop
  • 0
Jak myślicie, mogę starać się o kredyt hipoteczny na budowę domu, posiadając już jeden kredyt hipoteczny?


@Antagonista-: Tak, bez problemów.

Jako wkład najchętniej dałbym działkę, gotówkę wolałbym sobie
@marcpol +822
Cześć, przygotowałem kolejne porównanie zdolności kredytowej w przypadku dochodów z działalności gospodarczej rozliczanej ryczałtem ewidencjonowanym i podatkiem liniowym.

Przyjęte zostały takie same założenia jak przy poprzednich porównaniach link do założeń

Mimo niższych oprocentowań zdolności kredytowe nie są wyższe niż w ostatnim porównaniu. W części banków obserwowane jest też zaostrzenie kryteriów
więcej
  • Odpowiedz
BrotatyChleb
BrotatyChleb
29.05.2025, 19:56:29
  • 0
Zastanawiam się nad refinansowaniem #kredythipoteczny. Wziałem go rok temu XD Ale porównując oprocentowanie przy obecnych ofertach to masakryczna różnica w miesięcznej racie.

I tu się zastanawiam po raz drugi, czy banki chętnie zmieniają warunki umowy tak, żeby klient im nie s--------ł? ( ͡º ͜ʖ͡º) Czyli zamiast refinansować kredyt w innym banku, to pogadać ze swoim bankiem o zmianie warunków. Czy to w ogóle jest
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

marcpol
marcpol 30.05.2025, 11:36:53 via Wykop
  • 1
Czy to w ogóle jest możliwe?


@BrotatyChleb: W praktyce banki nie chcą zmieniać warunków już udzielonych kredytów. Opłacalność refinansowania możesz policzyć w moim kalkulatorze https://hipotekabeztajemnic.pl/kalkulator-refinansowania/
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 03.06.2025, 16:08:51 via Wykop
  • 0
Chociaz zastanawiam sie, czy nie poczekać na jeszcze jedną obniżkę stóp.


@BrotatyChleb: Finansowo decyzja ta zależy od tego kiedy spodziewasz się, że taka obniżka ma nastąpić i jak dużą różnicę osiągniesz już teraz refinansując kredyt. Przykładowo - jeśli koszt refinansowania zwróci się po jednej lub dwóch ratach to nie warto czekać. Zwracam też uwagę na to, że niższe oprocentowanie to nie tylko niższa wysokość raty, ale również większa część kapitałowa -
  • Odpowiedz
marcpol
marcpol 03.06.2025, 17:34:07 via Wykop
  • 1
A jak jeszcze banki patrza na wiele refinansowan? Nie maja z tym problemu?


@BrotatyChleb: Nie ma z tym problemów. Tylko bank BNP obecnie nie udziela kredytów na refinansowanie już wcześniej refinansowanych kredytów. W pozostałych wymagane są umowy kredytowe, aby potwierdzić, że pierwotny kredyt był przeznaczony na cel mieszkaniowy.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 6 z 10
  • >

Mateusz Marciniak

  • Zawodowo zajmuję się kredytami hipotecznymi. Chętnie dzielę się wiedzą i odpowiadam na pytania. Pracuję na terenie całej Polski. Kontakt: pw, strona hipotekabeztajemnic.pl lub 730 534 999
  • Białystok/Warszawa
  • https://hipotekabeztajemnic.pl/

Osiągnięcia

  • VIP
    od 25.04.2023

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 16.05.2018

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 13.02.2025

    Rocznica
  • Komentator
    od 11.04.2024

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking