Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko257
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
luk120
luk120

luk120

Dołączył 5 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1849
  • Znaleziska 1846
  • Mikroblog 3
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 2

728

Drastyczny wzrost liczby zgonów w październiku. Śmiertelność wyższa nawet o 60%

Drastyczny wzrost liczby zgonów w październiku. Śmiertelność wyższa nawet o 60%

Jak wynika z danych udostępnionych przez Ministerstwo Cyfryzacji, liczba zgonów odnotowanych w październiku wyraźnie przekroczyła średnią z poprzednich lat. Tygodniowo w Polsce umiera nawet 60 proc. więcej osób niż zwykle. ...

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 07.11.2020, 15:33:08
  • 268
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
luk120
luk120
luk120 08.11.2020, 08:01:54
  • 14
@sylwke3100:

Żadna mocniejsza grypa nie paraliżowała tak służby zdrowia.


Co dwa lata grupa zapycha szpitale, ale panikarze łykną wszystko
luk120
luk120
luk120 08.11.2020, 08:12:46
  • -2
@sylwke3100:

To nie paraliżowało służby w całym kraju baa nawet nie w całym regionie.


Bajki opowiadasz, jak poszukasz więcej artykułów z tego okresu znajdziesz masę innych zapchanych

1093

TVP vs TVN

Pokaż treści 18+

TVP vs TVN

Polska rzeczywistość ¯\_(ツ)\_/¯

svein
z
streamable.com
dodany: 23.10.2020, 09:22:34
  • 94
  • #
    heheszki
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    tvpis
luk120
luk120
luk120 24.10.2020, 07:40:46
  • 1
@texas-holdem: tak choćby sondaże TVN odnośnie przyjmowania Imigrantów były bardzo bezstronne i wiarygodne :)

2328

MZ: Mamy 1967 nowych i potwierdzonych przypadków zakażenia

MZ: Mamy 1967 nowych i potwierdzonych przypadków zakażenia

z województw: małopolskiego (285), mazowieckiego (268), pomorskiego (180), kujawsko-pomorskiego (179), wielkopolskiego (173), śląskiego (148), łódzkiego (117), podkarpackiego (107), warmińsko-mazurskiego (102),

DeusVultV
z
twitter.com
dodany: 01.10.2020, 08:31:36
  • 552
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
luk120
luk120
luk120 01.10.2020, 09:21:07
  • -3
@meksykanski_falafel: @AlvarezCasarez:

a 500 dziennie na choroby układu krążenia, tylko jaki to ma związek z koroną?


Taki że groźnymi chorobami nikt specjalnie się nie przejmuje, a sraczki covidowej większość dostaje. Zwłaszcza media

952

Jerzy Zięba przegrywa i publicznie przeprasza Dawida Ciemięgę

Jerzy Zięba przegrywa i publicznie przeprasza Dawida Ciemięgę

Dziś 15 września 2020 roku przed sądem w Tychach Jerzy Zięba wygłosił przeprosiny, sprawę załatwiliśmy ugodą, dzięki czemu nie było potrzeby prowadzić...

Speed666
z
facebook.com
dodany: 15.09.2020, 13:31:40
  • 218
  • #
    polska
  • #
    jerzyzieba
luk120
luk120
luk120 16.09.2020, 12:43:27
  • -21
Ciemięga to taki sam fanatyk jak Zięba tylko że w drugą stronę. Zwykły covidowy panikarz i fanatyk szczepień wszelkiej maści nawet tych nie sprawdzonych.
  • 21
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

luk120
luk120
luk120 16.09.2020, 13:27:59
  • 5
@lazaruss: jeśli są sprawdzone wieloletnimi badaniami i naprawdę chronią przed poważnymi chorobami to nic :)

465

Polacy genetycznie mniej podatni na COVID?Powstaje centrum diagnostyki populacji

Polacy genetycznie mniej podatni na COVID?Powstaje centrum diagnostyki populacji

Czymś się różnimy od mieszkańców Wysp Brytyjskich, jako populacja, jak sugeruje pandemia COVID-19. Takie zagadnienia będzie badało Centrum Diagnostyki Populacyjnej we wrocławskiej Sieci Badawczej Łukasiewicz.

TYG0DNIK
z
tygodnik.tvp.pl
dodany: 06.09.2020, 12:30:20
  • 226
  • #
    nauka
  • #
    medycyna
  • #
    warszawa
  • #
    genetyka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ciekawostki
luk120
luk120
luk120 06.09.2020, 14:42:29
  • -24
Otyli i czarni są znacznie bardziej narażeni na śmierć z powodu covida. Wiadomo już o tym od prawie samego początku. Koronka w naszym regionie ma śmiertelność grypy. A w około tyle ludzi chorych umysłowo w maskach, które nic nie dają...

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-swiecie,nadwaga-i-otylosc-a-koronawirus--raport-z-wielkiej-brytanii,artykul,44502472.html

https://www.rp.pl/Koronawirus-SARS-CoV-2/304089935-USA-Dlaczego-wiekszosc-zakazen-dotyczy-Afroamerykanow.html
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

luk120
luk120
luk120 06.09.2020, 19:07:29
  • -13
@TarFilar:

Proszę - pokaż mi na podstawie jakich oficjalnych danych doszedłeś do takiego wniosku


na takich że śmiertelność grypy to 0.1%-0.5% (0.1% w krajach rozwiniętych), a koronawirus w stanach to 0.26%-0.4% u nas dużo mniej .... To sa dane ogolnodostępne więc nawet linków nie będę wklejał
luk120
luk120
luk120 06.09.2020, 19:20:37
  • -8
@TarFilar:

Ależ proszę - wklej. Twój pierwszy komentarz dotyczył "naszego regionu", a podajesz śmiertelność COVID-19 ze Stanów, swoją drogą kompletnie błędną i niezgodną z dostępnymi informacjami.


Nie mam czasu szukać dokładnych badań ale tutaj masz jedno z amerykańskiego
luk120
luk120
luk120 07.09.2020, 12:12:33
  • 0
@TarFilar: oczywiście że nie masz racji ... Liczenie śmiertelności z wykrytych zakażeń , często tych objawowych jest głupotą... Zobacz teraz na smiertlenosc w ostatnich tygodniach Hiszpani w stosunku do nowych zakażeń, jest już znacznie niższa niż na początku bo zaczęli wykrywać masę bezobjawowych i te wskaźniki będę ciągle spadać drastycznie spadac. Druga sprawa covid to gwiazda i każdy chce go wpisać w przyczynę zgonu, grypa odwrotnie.

Gdyby było tak jak mówisz

554

Dramatyczny apel z Australii, dziś Australia jutro...?

Dramatyczny apel z Australii, dziś Australia jutro...?

A dramatic appeal from Australia. Wake Up Australia! (with Polish subtitles). hat country is also implementing a Chinese system of "social credit" and total invigilation https://theconversation.com/is-chinas-social-credit-system-coming-to-australia-117095

hipertracker
z
bitchute.com
dodany: 03.09.2020, 19:39:20
  • 110
  • #
    australia
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    chiny
  • #
    totalitaryzm
  • #
    inwigilacja
luk120
luk120
luk120 04.09.2020, 06:41:09
  • 12
Oo ludzie zaczynają widzieć rzeczy, które były oczywiste od pół roku... W porę....
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

725

NA ŻYWO: Protesty przeciwko obostrzeniom Covid - Berlin

NA ŻYWO: Protesty przeciwko obostrzeniom Covid - Berlin

Największy protest w tym roku.

Basic
z
youtu.be
dodany: 29.08.2020, 10:57:32
  • 223
  • #
    covid
  • #
    koronawirus
  • #
    berlin
  • #
    protesty
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 19:03:47
  • 9
@GrzegorzPorada:

tak bo to o tą szmatke na japie chodzi najbardziej... Niemcy nawet na proteście noszą maski, im chodzi o radykalne niewspółmierne restrykcje wprowadzone przez rząd które mają negatywny wpływ na rynek, pracę, gospodarkę i życie a nie o noszenie jakiejś szmatki. Polacy natomiast jeśli chodzi o sytuacje finansową swojego kraju mają wyj?@!ne, 60mln, 2mld, nowe podatki, Kuchciński, Kurski, Sasin... ch?! w to najważniejsze że bynajmniej na bombelki dają. Niemcy
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 21:08:55
  • 1
@kobenhavn: pff ale w sklepach czy innych zamkniętych pomieszczeniach nie ma obowiązku ;) w Polsce też mamy nosić na zewnątrz jak nie ma 1.5 m a i tak tego nikt nie sprawdza....
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 23:22:30
  • 5
@kobenhavn: ale zrozum że to nie jest powszechny obowiązek zasłaniania ust w przestrzeni zamkniętej jak w Polsce... W praktyce wygląda to tak że w Danii egzekwuje się go tylko w środkach komunikacji.... A te sytuacje w której się nie da zachować dystansu to jest martwy przepis , zrozumieć to potrafisz? :O
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 23:34:37
  • 1
@kobenhavn: co Ty mi wypunktowałes? W Holandii niedawno znieśli maski i już przewidujesz że znowu wrócą xd to prawda że w kilku miejscach jednego miasta są obowiązkowe ale jak to się ma do całego kraju? Xd widziałem filmiki w tych państw i ze sklepów i nie nosi się masek masowo , u nas też się znajdą foliarze którzy noszą nawet na zewnątrz... Jednak większość jak nie ma obowiązku nie założy
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 23:53:30
  • 1
@kobenhavn: ale się chłopie o szczegóły czepiasz, w tych krajach nie ma powszechnego obowiązku noszenia masek ale w kazdym z nich sa jakieś małe wyjątki i ja się z tym nie kłócę wiec o co ci chodzi dziwny człowieku?

Moje źródło wiedzy to są przepisy w tych państwach , a jak ty mi wyjeżdżasz że gdzies byłeś i widziałeś to mówię że jest masę nagran gdzie można zweryfikować twoje bzdury
luk120
luk120
luk120 02.09.2020, 07:21:17
  • 0
@kobenhavn: nawet już mi się nie chce dyskutować , nie jestem medykiem i słucham się specjalistów którzy w większości mówią że maski nie mają potwierdzonej skuteczności i to ze szamany z tv takie jak Simon coś mówią ( i się ciągle kompromitują) nie znaczy że to prawda objawiona bo występują w "poważnych" tv ale tego nie zrozumiesz xd

Serio doczytałem do połowy ostatnia wiadomość i mam dość tych durnych wyzwisk,
luk120
luk120
luk120 02.09.2020, 15:59:11
  • 0
@kobenhavn: nie prawda, jest wiele krajów gdzie w żadnych sytuacjach nie zaleca się masek i jest wiele gdzie się zaleca w mimalnym stopniu jak np na 10min w tramwaju , ale na zakupach czy w galerii nie musisz mieć przez kilka godzin lub w pracy szmaty bo nic nie daje.... Lub jeszcze gorzej na zewnątrz ... Czego ty łebie nie rozumiesz xd
luk120
luk120
luk120 03.09.2020, 08:23:15
  • 0
@kobenhavn:

I odpuść sobie przykład Szwecji - jest obowiązek noszenia maseczek np. Na lotniskach. A gdy ilość zachorowań wzrośnie maja w planie rozszerzyć nakaz noszenia maseczek.Szukaj dalej :)


O kurde faktycznie jest jedno miejsce gdzie się nosi i dotyczy mniej niż 1% obywateli ale dla Ciebie to jest argument że w każdym kraju jest bezwzględny nakaz noszenia masek NAWET W SZWECJI xd To tak jakbyś powiedział że Polska to pustynny

48

Niemieckie szkoły działają już od miesiąca. "Po pierwsze, nie panikować"

Niemieckie szkoły działają już od miesiąca. "Po pierwsze, nie panikować"

Gdy polskie dzieci rozpoczynają rok szkolny, w Niemczech trwa on już od kilku tygodni. Jak wygląda tam nauka w czasach pandemii? Odwiedziliśmy kilka niemieckich szkół. - Maseczki są, trochę strachu jest.

MoneyPL
z
finanse.wp.pl
dodany: 01.09.2020, 11:19:59
  • 1
  • #
    europa
  • #
    edukacja
  • #
    nauka
  • #
    koronawirus
luk120
luk120
luk120 02.09.2020, 06:38:05
  • 7
Po pierwsze niemieckie szkoły działają już od maja ....ale dzięki dezinformacji głównego ścieku 90% ludzi tego nie wie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

161

Berlin: Demonstracja przeciw ograniczeniom ws. Covid-19

Berlin: Demonstracja przeciw ograniczeniom ws. Covid-19

Berlińska policja rozwiązała demonstrację przeciwko polityce państwa w sprawie koronawirusa. Na ulicach stolicy Niemiec zebrało się około 18 tysięcy manifestantów.

rybak_fischermann
z
rmf24.pl
dodany: 29.08.2020, 14:07:53
  • 36
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    policja
  • #
    berlin
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 18:52:13
  • -1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2979

"Bezwzględny zabójca otworzył ogień do protestujących przeciw rasizmowi"

Pokaż treści 18+

"Bezwzględny zabójca otworzył ogień do protestujących przeciw rasizmowi"

To opis "Faktu" przy zdjęciu Kyle Rittenhouse. Nie do wiary, że w 2020 roku, w dobie Internetu, można aż tak bezczelnie kłamać.

Kapitalista777
z
twitter.com
dodany: 29.08.2020, 16:59:08
  • 171
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    bron
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    usa
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 17:40:47
  • -5
Lewactwo /pisiury to jedna i ta sama choroba. W swoich mediach często podają oczywistą nieprawde, a i tak znajduja ludzi którzy w to świecie wierzą. Różnica jest taka że światowo lewatcwo jest dużo mocniejsze i sprytniejsze...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

330

Szwecja znów idzie pod prąd i luzuje restrykcje epidemiczne

Szwecja znów idzie pod prąd i luzuje restrykcje epidemiczne

Kiedy sytuacja epidemiczna w całej Europie robi się coraz bardziej napięta, a wiele krajów przywraca częściowo restrykcje, główny epidemiolog Szwecji ogłosił luzowanie obostrzeń w kraju.

konto usunięte
z
medonet.pl
dodany: 28.08.2020, 07:38:59
  • 176
  • #
    szwecja
  • #
    koronawirus
  • #
    europa
  • #
    covid19
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 21:22:07
  • 3
@Shotaro: po wielu latach badań setek naukowców smiertlenosc grypy oszacowano na 0.1-0.5 % i te dane potwierdzają co roku rozwinięte kraje europejskie czy amerykański sanepid... Ale u nas grypa jest jakieś 200 razy łagodniejsza oficjalnych danych na całym świecie bo polskie konowały nie umieją wpisać poprawnej przyczyny zgonu... No ale szury mają swoje statystyki do porownywaniania z covidem
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 21:24:37
  • 1
po wielu latach badań setek naukowców smiertlenosc grypy oszacowano na 0.1-0.5 % i te dane potwierdzają co roku rozwinięte kraje europejskie czy amerykański sanepid... Ale u nas grypa jest jakieś 200 razy łagodniejsza od oficjalnych danych na całym świecie bo polskie konowały nie umieją wpisać poprawnej przyczyny zgonu... No ale szury mają swoje statystyki do porownywaniania z covidem i nagle im wychodzi że covid jest tysiące razy gorszy od grypy xd
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 21:28:03
  • 2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Szwecja już ma po pandemii , a Włochy druga fale przed sobą i spokojnie ich przebija jeszcze ... Nie mówiąc o konsekwencjach lockdowny...

Druga sprawa polska to nie Szwecja i Włochy , tutaj covidek jest groźny jak grypy a ty panikujesz jak nawiedzony
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 21:30:40
  • -2
@enterprize: o dwa przypadki pobili poprzedni rekord? Xd w tego co wiem to grypa w 1993 roku wybiła w Szwecji więcej ludzi niż covidek w kwietniu (czyli najgorszym miesiącu)

A patrz jakie statystyki robi w Polsce xd 3 miesiące pełnych skupisk ludzi bez masek i dalej nie ma zgonów ani pacjentów
luk120 - @enterprize: o dwa przypadki pobili poprzedni rekord? Xd w tego co wiem to g...

źródło: comment_1598650139qBKZpG25taIXiT7t6oftr0.jpg

Pobierz
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 21:33:26
  • -1
@Strzelec_Kurpiowski:

racja, spadek PKB taki sam jak w Polsce, za to zmarłych prawie 3 razy więcej niż w Polsce przy 4 razy mniejszej populacji XD


Taki szczegół że przed kryzysem my mieliśmy znacznie wyższe wzrostu więc nasza strata jest większa. Dwa oni już w iii kwartale będą wychodzić na plus, a za nami te całe tarcze , zasiłki , deficyty jeszcze będą się ciągnąć przynajmniej przez iii i iv kwartał
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 21:46:33
  • 3
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

Skąd ten pomysł, ze już ma po pandemii? A kiedy to dzięki grypie brakowało w niemal całej europie zachodniej respiratorów i łóżek? Kiedy to trzeba było z powodu grypy triaż robić?


Hmm nie wiem choćby w 1993 grypa wybiła więcej niż covidek w kwietniu tego roku(czyli najgorszym miesiącu) ? ;) Chodzi o Szwecję

No bo od więcej niż miesiąca prawie nie mają praktycznie zgonów ? Jakie szpitale zapchane gdzie
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 22:02:12
  • 2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: człowieku w UK nigdy nie było nawet w połowie zapchanych szpitali w reszcie tez oprócz Włoch na poczatku, przestań bajki pisać ...

Ostatni raz szukam ci jakiś linków , jak teraz nie zmadrzejesz i nie przestaniesz pisać głupot to już koniec...

Masz czytaj o "zapchanych" szpitalach w UK, nigdy nawet blisko nie
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 22:08:30
  • 1
@Shotaro: wpisują choroby współistniejące , grypa też dobija jak covid ale covid jest gwiazdą więc ja często wpisują , grypa nie.... jest groźna na tyle na ile jest ale nikt paniki z tego nie robi...i nie niszczy państw ... a chłopie szczep się na co chcesz
luk120
luk120
luk120 28.08.2020, 22:21:10
  • 1
@Shotaro: nie, mnie nie przeraża że grypa ma śmiertelność 0.1-0.5% bo od zawsze o tym wiedziałem i nie będę się szczepił ... tylko mnie śmieszy że szury twierdzą że w Polsce grypa jest 200 razy słabsza.... No i w sumie mimo to się szczepią więc jakby się dowiedzieli że jest jeszcze gorzej no to faktycznie chyba zawał ;)
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 01:27:53
  • 1
@Shotaro: no nie gadaj ze mną gościu bo faktycznie nie masz pojęcia o czym piszesz... Pokazujesz mi IFR covida w Europie na poziomie ponad 8% w ogóle nie biorąc pod uwagę bezobjawowych(których jest ponad 90%, większość nie wykrytych) i dopiero z tego się bierze końcowa śmiertelność ... CFR

Na początku pandemii badani byli tylko Ci którzy mieli objawy i do tego klasyfikowano zgony na covida jak leci dlatego te procenty
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 05:41:57
  • 0
@stryjek4:

rozumiem że chorobą wieńcową możesz się zarazić w sklepie? aha


Nie no faktycznie lepiej z powodu grypy zamknąć cały kraj i siedzieć w piwnicy w masce , która nic nie daje xd
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 06:16:25
  • 0
@stryjek4: chłopcze nic nie mieszam , masz po prostu mocno ograniczoną wyobraźnię ;) może ktoś przejrzy na oczy dzięki tym liczbą i zrozumie że lepiej przestać kontynuować pandemię , która zabija 100 razy mniej niż inne choroby i się na nimi zająć a nie ciągle covid covid kosztem leczenia prawdziwych ciężkich chorób
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 09:36:15
  • 0
@stryjek4: no to już pisałem po co mam nosić maseczki które nic nie dają i pół Europy ich nie nosi? ;) Stanie się na 30minut bo te maski to zwykle narzędzie psychologiczne , które mocno wpływa na niektórych prostych ludzi
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 10:32:38
  • 1
@Shotaro:

liczba zgonów się nie zmieni po dodaniu bezobjawowych. Dokładną śmiertelność odstawmy teraz na bok, bo to wróżenie z fusów. Prawdopodobnie liczba odnotowanych przypadków grypy jest niedoszacowana jeszcze w większym stopniu niż Covid. Ja przez całe życie mając grype kilka razy tylko raz miałem kontakt z lekarzem a i tak mnie wtedy nie zgłosił do sanepidu, więc do statystyk też nie trafiłem


No i Ty wierzysz w takie statystyki? ;)
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 10:54:23
  • 1
@Shotaro:

chyba coś ściemniasz ziom z tą śmiertelnością grypy bo znalazłem takie dane eurostatu dla całej Europy i nie odbiegamy od innych krajów. Wszędzie grypa zabijała dużo mniej osób niż Covid-19 Causes of death - deaths by country ale i tak się zaszczepię XD


EU:

grypa w rok zgonów
luk120
luk120
luk120 29.08.2020, 17:21:51
  • 0
@Shotaro:

dobra kolego. Kończymy dyskusję. Każdy jest dorosły i podejmuje decyzje za siebie i bliskich. Chcesz być królikiem i testować na sobie jakieś nieznane chińskie g---o to testuj. Im takich królików więcej tym szybciej dowiem się nowych rzeczy, więc na swój sposób doceniam twoje podejście bo też jest jakoś pożyteczne. Ja jednak wolę na te eksperymenty popatrzeć z boku a nie być w statystykach. Powodzenia i zdrowia życzę.


Tu nie

536

Maseczki w sądach. Adwokaci i radcy nie chcą ich nosić.

Maseczki w sądach. Adwokaci i radcy nie chcą ich nosić.

Jednak nie ma podstawy prawnej, która by ich do tego zmuszała - twierdzą.

konto usunięte
z
money.pl
dodany: 26.08.2020, 08:34:23
  • 155
  • #
    koronawirus
  • #
    prawo
  • #
    adwokat
  • #
    radcaprawny
  • #
    sady
  • #
    ciekawostki
luk120
luk120
luk120 27.08.2020, 07:59:20
  • 0
@Bazooka:

Czy prawo nakazuje nosić maseczki ? Nie . Czy maseczki powinno się nosić ? Tak.


Niestety maseczki nic nie dają i pół Europy ich nie nosi. No chyba że mają rządzących którzy nimi handlują
luk120 - @Bazooka: 
 Czy prawo nakazuje nosić maseczki ? Nie . Czy maseczki powinno s...

źródło: comment_1598515157xcoCHzhBTmZtjzKLnTZAWW.jpg

Pobierz

1506

„Nie mogę znaleźć faceta, bo mam 3 dzieci...

Pokaż treści 18+

„Nie mogę znaleźć faceta, bo mam 3 dzieci...

...wszystkim przeszkadza fakt, że każde ma innego ojca. "

Tomek3322
z
polki.pl
dodany: 26.08.2020, 19:33:51
  • 605
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    madki
  • #
    madka
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    patologia
luk120
luk120
luk120 27.08.2020, 07:41:05
  • -1
@ap0linary:

bo uznałem, że łatwe dymanko a ona ze "nie nie nie. ja bez zobowiazan nie". No to elo. Jak samotna matka chce znalezc kogos jesli na dobranie sie do niej trzeba jej cos gwarantowac?


Spokojnie ona wie co to s--s bez zobowiązań, widocznie nie spełniałes jej oczekiwań do tego typu relacji.

532

Grupa mieszkańców Nowego Tomyśla umawia się na zakupy bez maseczek.

Grupa mieszkańców Nowego Tomyśla umawia się na zakupy bez maseczek.

W weekend mieszkańcy Nowego Tomyśla za pośrednictwem mediów społecznościowych umawiali się na grupowe zakupy bez maseczek. Postanowili stworzyć listę sklepów, do których nie są wpuszczani klienci, którzy nie zasłaniają ust i nosa. - Takie sklepy odwiedzimy następnym razem - zapowiada jeden z nich.

HPCC1A9F
z
gloswielkopolski.pl
dodany: 25.08.2020, 09:44:30
  • 372
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 17:05:23
  • -2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: zjeb to jesteś ty. Maseczki nic nie dają i pora to zrozumieć foliarzu. Niżej masz listę przykładowych krajów z które ich nie używają :
Szwajcaria, Holandia , Dania, Szwecja , Norwegia , Finlandia, Czechy od 1 września i to jest trend zwyżkujący ...

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 17:06:50
  • 2
@dobrezdanie: plaskoziemiec to jesteś ty. Maseczki nic nie dają i pora to zrozumieć foliarzu. Niżej masz listę przykładowych krajów z które ich nie używają :
Szwajcaria, Holandia , Dania, Szwecja , Norwegia , Finlandia, Czechy od 1 września i to jest trend zwyżkujący ...

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 17:07:33
  • -2
@6a6b6c: Maseczki nic nie dają i pora to zrozumieć foliarzu. Niżej masz listę przykładowych krajów z które ich nie używają :
Szwajcaria, Holandia , Dania, Szwecja , Norwegia , Finlandia, Czechy od 1 września i to jest trend zwyżkujący ...

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 17:08:57
  • -1
@marcin-van-staar: @Lefty: Maseczki nic nie dają i pora to zrozumieć foliarze. Niżej masz listę przykładowych krajów z które ich nie używają :
Szwajcaria, Holandia , Dania, Szwecja , Norwegia , Finlandia, Czechy od 1 września i to jest trend zwyżkujący ...

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 17:10:48
  • 3
Maseczki nic nie dają. Ale na wykopie dalej pełno panikarzy i foliarzy. Niżej macie listę przykładowych krajów z które ich nie używają :
Szwajcaria, Holandia , Dania, Szwecja , Norwegia , Finlandia, Czechy od 1 września i to jest trend zwyżkujący ...

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 18:31:32
  • -2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: ale jesteś upośledzony strajk.eu tylko podaje Fakt że te kraje nie noszą masek i cytują ekspertów z rządów więc jakie to ma znaczenie kto podaje informacje? xd
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 18:56:09
  • 0
@dobrezdanie: o czym spiskowcu ty do mnie mówisz ? Xd
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 19:00:45
  • 0
@dobrezdanie: Wiadomo lepiej wierzyć paru szarlatanom z tv jak Simon którzy się kompromitują co tydzień niż specjalistą którzy dochodzą w końcu do podejmowania decyzji w wielu krajach i na przyklad ściągają durne nakazy noszenia masek (co zresztą wyżej linkowalem). Ja nie jestem plaskoziemnca, za to ty panikarzem bezsprzecznie ;)
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 19:47:05
  • 0
@raffi74: to sobie poczytaj stanowiska instytutów w Szwecji , Szwajcarii , Holandia i zobaczysz ile daje to spowalnianie dzięki maską i weź więcej nie pisz mi jaka są założenia noszenia masek. Dokładnie je znam tyle się okazuje że nic z tych rzeczy nie dają..

Żaden anty, zawsze zdrowy rozsądek i fakty
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 20:07:26
  • 0
@raffi74: na rzez? Szwecja ma już po pandemii, ostatni raz jak patrzylem szkotholm 40% odporności , zarażenia i zgony na łeb i szyję ... Liczba zgonów w porównaniu chociaż z Anglią duża niższa, a trzeba liczyć wszędzie gdzie był lockdown na druga fale ... Błagam w ogóle te liczby zgonów to nic , więcej by zmarło przez zamknięte szpitale i brak obsługi ludzi z poważnymi chorobami jak w Polsce ...
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 20:17:55
  • 0
@raffi74: zaczalem dawać ogólne , takie proste żebyś mógł zrozumieć bo wcześniejsze jak grochem o ścianę... Pięknie były niby dwa niepotwierdzone przypadki ponownego zarażenia ale ty już wiesz że to standard ...oj ciężki przypadek

Ale racja starzy do piachu bo nie mają się gdzie leczyć na poważne choroby bo grypa ....wiadome
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 20:25:11
  • 0
@jdmjdm: okej to nie noszą maseczek nigdzie nawet w przestrzeni zamkniętej w tych 10 krajach które na szybko wymieniłem oprócz 2-3 krajów gdzie noszą jedynie w transporcie publicznym ...

Faktycznie wszystko co wcześniej napisałem teraz musi pójść do kosza? Jednak myślę że wiedza której wielu nie ma, że wiele krajów nie używa masek jest przydatna. Co Ty byś chciał ciemne społeczeństwo? ;)
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 20:34:36
  • 0
@raffi74: ja już mam coraz spokojniejsze noce ... Coraz więcej rozsądnych ludzi na ulicy spotykam , wykopem się nie przejmuje :)
luk120
luk120
luk120 25.08.2020, 21:13:03
  • 0
@6a6b6c: pogadamy na privie i będziemy PPV sprzedawać na rozmowy ;)
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 08:03:58
  • 0
@Lefty: ja nie wiem czy niektórzy ludzie naprawdę mają połowę mózgów czy jak? :O

co za znaczenie ma czy strajk.eu napisało że w tych krajach nie nosi się masek i do tego cytuje słowa ekspertów z tych krajów czy ktokolwiek inni
by podał tą informację , skoro to jest fakt i w tych krajach się nie nosi masek?

Foliarze wy macie takie argumenty że nie wiem czy płakać czy się
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 08:16:25
  • 0
@Lefty: ale wiesz że w Szwajcaria, Holandia , Dania, Szwecja , Norwegia , Finlandia, Czechy od 1 września nie nosi się masek bo nic nie dają według wiekszosci ekspertów

I chcesz to podważać bo dałem link w jakiejś tam strony xd i ja mam głupie argumenty hahahaha xd

Ale pięknie pokazujesz światu czym są covidianie ;)
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 08:35:51
  • 0
@Lefty: @Lefty: racja w Polsce ten wirus jest jeszcze dużo mniej groźny :) Szwecja bez masek po pandemii , Holandia bez masek w ostatnich tygodniach dużo mniej zarażeń niż Belgia z zamordyzmem ... Azja to całkiem coś innego, tam każdego mają pod kontrolą i szybko wyłapują chorych, a nie żadne maski które nic nie dają xd

no jak nie obchodzi cie to, że twoim źródłem jest szurowska strona
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 18:47:25
  • 0
@jdmjdm: jest zupełnie na odwrót , z ciężkich obostrzeń się rezygnuje ... Jeszcze dwa miesiące temu w Holandii był bezwzględny nakaz noszenia masek , to samo dania i inne kraje... To samo Czechy dopiero od 1 września wycofują maski z przestrzeni zamkniętych więc będzie tego coraz więcej ;) coraz więcej krajów wie że dłużej ściemawirus nie przejdzie , za duże protesty ;)

656

Teoria krytyczna 1: Przedmowa do mordu Zachodniej Cywilizacji

Teoria krytyczna 1: Przedmowa do mordu Zachodniej Cywilizacji

Nowy cykl blogowy znanego z tagów filozoficznych Wykopu [$~32930b4ff6443489aa0c9dda3ba6eda6~$], który postanowił po przerwie zajrzeć do Adorno i Horkheimera w celu doszukania się tam słynnego marksizmu kulturowego, który podobno swoimi mackami oplata Zachód ( ͡° ͜ʖ ͡°). Cykl inspirowany dyskusjami na Wykopie.

eoneon
z
dociekaniafizoloficzne.blogspot.com
dodany: 26.08.2020, 10:23:18
  • 149
  • #
    anatomiapopulizmu
  • #
    filozofia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ciekawostki
  • #
    marksizmkulturowy
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 12:30:42
  • -17
Tęczowi co wam daje takie sztuczne wykopywanie?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

541

Mężczyzna został pobity, bo zwrócił uwagę osobom bez maseczek

Pokaż treści 18+

Mężczyzna został pobity, bo zwrócił uwagę osobom bez maseczek

W jednym z centrów handlowych mężczyzna zwrócił uwagę grupie, która nie nosiła maseczek.

Anywherepl
z
anywhere.pl
dodany: 25.08.2020, 12:38:40
  • 271
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    maseczki
  • #
    covid19
  • #
    pandemia
  • #
    kryminalne
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 09:08:52
  • -5
Sam chodzę bez maski i wiem jak to wygląda. Czepi się taki ciebie i mu grzecznie odpowiesz że jest wiele krajów gdzie się masek nie nosi, a jak się pan boi proszę się odsunąć ... To będzie łaził za tobą pół sklepu i pieprzył głupoty. Czasami nerwy mogą nie wytrzymać.
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 09:10:35
  • -3
@dexter1987:

Jestem ciekaw czy będziesz taki mądry jak patologia pobije ci kogoś bliskiego. Nieważne z jakiego powodu.


Patologia to zaczepia obcych ludzi bez masek, mimo że nie ma dowód że coś dają...
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 09:12:17
  • -1
@bergers:

normalni zdrowi psychicznie ludzie leją kogoś bo ktoś im zwrócił uwagę? Ciekawe rzeczy piszesz doprawdy...


Sam chodzę bez maski i wiem jak to wygląda. Czepi się taki ciebie i mu grzecznie odpowiesz że jest wiele krajów gdzie się masek nie nosi, a jak się pan boi proszę się odsunąć ... To będzie łaził za tobą pół sklepu i pieprzył głupoty. Czasami nerwy mogą nie wytrzymać.
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 09:14:09
  • -17
@Creed-Bratton: bo lepiej nosić coś co nic nie daje

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 10:34:30
  • 2
@manyec: ale czemu mam zakładać coś co nic nie daje i połowa Europy tego nie nosi?

Druga sprawa jeśli ja łamie prawo to nie ma przebacz, a rząd sobie może wprowadzać przepisy wbrew konstytucji? To nie jest kwestia 5minut czy pozorów jak ty mowisz

https://strajk.eu/holandia-i-kraje-skandynawskie-odrzucaja-noszenie-maseczek/
luk120
luk120
luk120 26.08.2020, 10:43:48
  • -1
@wojciech-eichstaedtdembowski:

Skoro jest wiele krajów, w których masek nie trzeba nosić to nic nie stoi na przeszkodzie żeby tam wyjechać i nie nosić :)


Na szczęście w Polsce mnie broni konstytucja i za brak maski nie dostanę nawet mandatu

8

Błędne dane o rekordzie zakażeń. Korygują statystyki

Błędne dane o rekordzie zakażeń. Korygują statystyki

Kolejny przekręt? Niemożliwe !

luk120
z
fakty.interia.pl
dodany: 25.08.2020, 16:58:54
  • 2
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
luk120
luk120
luk120
Autor
25.08.2020, 17:22:06
  • 4
@przeciwko78: ja nie piszę że spisek , po prostu pokazuje że przypadkowo zrobiono już chyba setny raz błąd w czymś co wyolbrzymia zagrożenie ;)

2

Ciekawe badania w Hiszpanii. "Duża niespodzianka"

Ciekawe badania w Hiszpanii. "Duża niespodzianka"

Odporność stadna jednak możliwa. Zaskakujące badania

luk120
z
fakty.interia.pl
dodany: 25.08.2020, 08:37:46
  • 0
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    nauka
  • #
    zainteresowania
  • #
    koronawirus

0

Koronawirus u dzieci. Paraliż na pediatrii w szpitalu im. Żeromskiego w...

Koronawirus u dzieci. Paraliż na pediatrii w szpitalu im. Żeromskiego w...

Oddział Chorób Infekcyjnych i Pediatrii w krakowskim szpitalu im. S. Żeromskiego przeżywa w ostatnich tygodniach prawdziwe oblężenie. Z powodu przyjęć ludzi z katarem...

luk120
z
parenting.pl
dodany: 24.08.2020, 17:06:35
  • 1
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    nauka
luk120
luk120
luk120
Autor
24.08.2020, 17:09:05
  • 5
Krótko mówiąc rząd wyznacza jeden szpital na województwo gdzie reszta stoi pusta, nie przyjmuje nikogo po prostu stoi pusty...
foliarze z przeziębieniem blokują jedyny szpital w okolicy tak jak to było we Włoszech ...

A media głównego ścieku ogłaszają przepełnione szpitale z powodu śmiercionośnego wirusa ...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

829

900 nowych potwierdzonych przypadków zakażenia koronawirusem

900 nowych potwierdzonych przypadków zakażenia koronawirusem

Ministerstwo zdrowia poinformowało w sobotę (22.08) o 900 nowych potwierdzonych przypadkach zakażenia koronawirusem w naszym kraju.

kafarsoon
z
twitter.com
dodany: 22.08.2020, 08:44:36
  • 247
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 16:40:30
  • 0
@janusz_z_czarnolasu: wtedy jeszcze do rzeczy mówił ;)
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 16:41:56
  • 1
@vrraaaz: ej foliarz, patrz
luk120 - @vrraaaz: ej foliarz, patrz

źródło: comment_1598114514IbsqDDRvWUTRvU0sfWrfWE.jpg

Pobierz
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 17:15:03
  • 0
@progejmer: przypomnę parę rzeczy , w Polsce od 2-3 miesięcy wszyscy mają gdzieś obostrzenia ... Tłumy na plażach , restauracjach i wiecach wyborczych bez masek i dystansu , a zgonów ciąglę w okolicach 10-20 dziennie i NIC NIE PRZYBYWA

Szpitale puste...

Nie porównuj mi tu USA gdzie mają pełno murzynów i grubasów którzy mają kilka razy wyższa szansę na zgon... Ogólnie odporność w naszym rejonie jest znacznie wyższa i ten
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 17:20:53
  • 0
@vrraaaz: jakiekolwiek dramatyzowanie z powodu sytuacji w naszym kraju związanej z covidem jest idiotyzmem.. tą grafika to tylko takie małe zasianie ziarna rozsądku w umyśle co niektórych
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 17:33:02
  • 1
@vrraaaz:Hahah wiadomo że znasz. Z tych wszystkich obostrzeń tylko dystans ma jakiś sens i bardziej pomaga niż szkodzi.. ale na pewno nie w Polsce , gdzie covidek jest groźny jak grypa ... A maski to już totalna glupota

Szpitale puste oprócz jednego czy dwóch gdzie zwożą wszystkich z okolic..choć wszyscy gdzieś maja obostrzenia od 3 miechow

Holandia bez masek ma w ostatnich tygodniach średnio dwa razy mniej zakażeń na mieszkańca niż Belgia
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 17:36:14
  • 0
@progejmer: już napisałem że herezja jest porównanie USA do Polski .. druga herezja że grypa będzie zabijała 1000 osób dziennie gdy przez pół roku nie może przeskoczyć 10-20 z nieprzestrzeganiem obostrzeń ...

ze służbą zdrowia jest teraz dużo gorzej przez panikę covidowa
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 18:06:30
  • 0
@vrraaaz: haha kogo Ty nie znasz i gdzie nie jesteś xd na jakiej podstawie mówisz że nie koniec, wróżbita ?xd od miesiąca na bardzo niskich poziomach zakażenia ...

No gadają gadają w telewizji bo oni od początku nakręcają panikę , na szczęście tylko tam i żadnego powrotu do masek nie będzie.... A tak jak pokazałem już jest masa krajów które zrezygnowały i będę rezygnować
luk120
luk120
luk120 22.08.2020, 19:15:39
  • 0
@progejmer: jakby nie panikarze to by żaden polityk żadnych obostrzeń nie wprowadził... A już na pewno szybko by je skończyli...

Chłopie żaden milion się nie zarazi , 10 raz ci pisze że trzy miesiące było bez obostrzeń i nie było tragedii dalej puste szpitale, to samo Szwecja bez obostrzeń więc przestań głupoty opowiadać
luk120
luk120
luk120 23.08.2020, 08:40:59
  • 0
@progejmer: facet po 1 przed kryzysem Polska miała znacznie wyższy wzrost niż Szwecja więc i tak dużo więcej spadliśmy...

2. Szwecja już w kolejnym kwartale będzie odrabiać straty , a u nas dopiero zaczną się problemy bo gospodarka była pompowana na siłę przez pożyczki, zapomogi i dodruk pieniądza żeby przeżyć lockdown i kolejne kwartały też będą na dużym minusie...
(Do tego spadek Szwecji wynika z eksportu , a nie z rynku wewnętrznego
luk120
luk120
luk120 23.08.2020, 23:10:17
  • 0
@progejmer:

no na spiskowych stronkach właśnie pokazują zdjęcia z przed wirusa jako te podczas wirusa i jak widać wielu to łyka a wydawało się że piszesz logicznie i trzymasz się z daleka od g---o stronek


Chłopie sam jesteś fejk, było masę relacji na żywo ... Zresztą jak ktoś miał znajomych w Szwecji sam
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 21.05.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking